شنبه یکم اردیبهشت ماه

هجدهمین سالگرد پهلوان ناصر محمدی برگزار شد

هجدهمین سالگرد درگذشت پهلوان و یار دیرینه پهلوان غلامرضا تختی با حضور رئیس اداره ورزش شهرری آقای یوسف زاده و همرزمانش در قطعه ۲۱۵بهشت زهرا گلباران شد.

در این مراسم حاج محسن سبزعلی ناصر رمضانی ایرج خورشیدفر احمد دامغانی نژاد ابوالفضل سبزعلی اکبر کلاته داوود خوش منظر آقای کوثری محمد صفرزاده حضور داشتند و یاد و خاطره پهلوان ناصر محمدی را گرامی داشتند.

وقتی ازکشتی شهرری صحبت می شود امکان ندارد کسی یادی از شادروان مرحوم پهلوان ناصرمحمدی نکند. مردی که باتمام وجودبرای شکل گیری کشتی  شهرری زحمات زیادی کشیدوی یکی ازدوستان نزدیک اقاتختی بود. دراردوهای تیم ملی حریف تمرینی ورقیب آقا تختی بود.

محمدی چندین باردر مسابقات انتخابی تیم ملی با آقا تختی کشتی کشتی گرفته است پهلوان محمدی در کارنامه ورزشی خود  چندین قهرمان کشوردروزن هفتم را دارد ودرجام برگ زیتون مدال طلاگرفته بعد از دوران قهرمانی باشگاه شهنام و بابک را تاسیس کرد و قهرمانان زیادی رادراین عرصه به کشتی کشورمان تحویل داده است محمدی یکی از لوطی های شهرری بوده که مدام به کارهای خیر برای مردم انجام می داده بعد ازمرگ آقا تختی هرساله در ۱۷ دی سالگرد تختی سفره ای در رستوران خود در پل سیمان شهرری پهن می کرد و همه قهرمانان را دورهم جمع میکرد

یکی از فرزندان این پهلوان بنام آقای اسدا... محمدی که در حال حاضر چندین سال است در آمریکا زندگی می کند. راه پدر پهلوان خود را در ورزش کشتی ادامه داد و موفق شد.

در کشتی پهلوانی کشور، پهلوان کشور شود و در کشتی آزاد در اوزان ۹۰ و ۱۰۰ کیلو به عضویت تیم ملی کشتی آزاد در آید. روحش شاد یادش گرامی باد.

نویسنده: احمد دباغ