جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با بهترین مدافع والیبال آسیا؛

زارع: در رویای خودم چنین افتخارآفرینی را دیده بودم

بهترین مدافع والیبال بانوان باشگاه های آسیا در رویاها هم فکر کسب چنین جامی را نکرده بود.

پوران زارع که به تازگی در جریان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاهی زنان آسیا در کشور تایلند یکی از دو مدافع برتر مسابقات شد، در گفت و گو با پایگاه خبری البرزورزشی می گوید: آرزوی من این بود که روزی بتوانم در جمع بهترین های آسیا قرار بگیرم و من در رویاهای خودم کسب چنین افتخاری را دیده بودم. از روز اول مسابقات از نظر آمار دفاعی همواره بهترین بودم و ناظران مسابقات هر روز آمار مرا به خانم حسابی نماینده فدراسیون اعلام می کردند. البته بچه های ما همه خوب بودند. می دانید که سودابه باقرپور، مونا دریس محمودی، مهتاب رحمانی و مینا روستا به لیگ های اروپایی پیوسته اند و این نشان می دهد که دختران ما در والیبال پیشرفت خوبی کرده اند.

زارع در پاسخ به سوال ما که آیا پیشنهادی از تیم های خارجی دارید، گفت: تا این لحظه پیشنهادی به من ارائه نشده است اما یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارم.

زارع درباره میزان قرارداد بازیکنان ملی پوش والیبال بانوان گفت: بالاترین سقف پرداختی حدود 150 میلیون تومان است که چند سال روی هم قرار بگیرند، می شود یک خودروی شخصی خرید.

وی در مورد پاداش در نظر گرفته برای بازیکنان سایپا نیز گفت: بعد از پیروزی بر قزاقستان از طرف باشگاه به هر یک از بازیکنان 100 دلار پاداش داده شد اما ما در آن هوای شرجی و گرم که 14 روز در اتاق بودیم و حباب را پشت سر می گذاشتیم، حتی فرصت گشت زدن در خیابان های تایلند را هم نداشتیم. ستاره باتجربه والیبال ایران که زندگی اش را صرف این ورزش کرده است از اینکه در موقع بازگشت به ایران حتی یک نفر از فدراسیون والیبال به استقبال دختران نیامدند، گلایه کرد و افزود: تیم پسران جوان نهم شدند اما همه حتی رئیس فدراسیون به استقبال بازیکنان رفتند. وقتی فدراسیون این گونه رفتار کند طبیعی است که در شهر ما شیراز هم کسی به سراغ ما نیاید. انگار که هیچ اتفاقی در ورزش شیراز رخ نداده است. ما به کم لطفی ها عادت کرده ایم.