پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ برتر با 14تیم

مراسم قرعه کشی این لیگ، به صورت آنلاین در دفتر ریاست فدراسیون در شرایطی انجام‌شد که ساز مان لیگ هنوز کاپ ها و مدال های قهرمانان سال پیش را اهدا نکرد تا تیم هایی که میلیاردها تومان خرج والیبال می کنند دلشان ‌خوش باشد که حرمت و احترامی دارند.

از زمانی که کمیته لیگ به سازمان تبدیل شد و سخشی که خود را متخصص رویداد ها می داند چه تعییراتی در سازماندهی مهمترین مسابقه داخلی کشوربه وجود آورده است؟ امسال  هم انگار باید یک فرد کارکشته و باز نشسته قدیمی مثل سعید درخشنده به یاری آقایان بیاید؟ رئیس سازمان درگیر وزارت ورزش است و دبیر هم یک سر دارد و هزار سودا، بدیهی است لیگی که روزگاری یکی، سه چهار لیگ برتر دنیا بود ،امروز به گرد پای آسیایی ها هم نرسد!

به هر روی  میلاد تقوی دبیر کل، شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته مسابقات و رویدادها به صورت حضوری و نمایندگان 14 باشگاه لیگ برتری به صورت آنلاین قرعه کشی کرده اند.

شهرام عظیمی در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به حضار از حمایت های داورزنی رئیس فدراسیون و هم چنین از باشگاه ها برای همکاری و تعامل سازنده با کمیته رویدادها  قدردانی کرد و با بیان این که قهرمان لیگ برتر 1400 با تک بازی تعیین خواهد شد اعلام کرد: این رقابت ها ابتدا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و پس از مرحله پلی آف، دیدارهای رده بندی و تعیین رده های پنجم تا هشتم نیز برگزار خواهد شد تا جایگاه همه تیم های حاضر مشخص شود و در پایان لیگ نیز دو تیم به دسته یک سقوط خواهند کرد به این تر تیب باید همه تیم های بدهگاری مورد تاکید سازمان لیگ را پرداخت کرده باشند که بدون هیچ دغدغه ای قرعه ها انداخته شد.

به هر روی در ادامه جلسه، قرعه کشی لیگ برتر با کشیدن قرعه ها از گلدان ها انجام شد و 14 تیم حاضر در لیگ جایگاه خود را شناختند.

بر این اساس ترتیب و جایگاه 14 تیم حاضر به شرح زیر است:

فولاد سیرجان ایرانیان

شهرداری ارومیه

فولاد مبارکه سپاهان

لبنیات هراز آمل

سایپا

شهرداری ورامین

شهداب یزد

شهرداری گنبد

هورسان رامسر

پیکان

پاس گرگان

مس رفسنجان

راه یاب ملل مریوان

آذرباتری ارومیه

 برنامه مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.