جمعه دهم فروردین ماه
با خروج بازیکنان از مشهد منحل شدن تیم هندبال اشتاد سازه قوت گرفت!

سرمربی تیم‌ ملی هندبال برای هدایت تیم نایب قهرمان لیگ به استان فارس سفر می کند؟

شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان برای نخستین بار به صورت متمرکز با شرکت هشت تیم در سال ۱۳۹۹ برگزار شد و اشتاد سازه مشهد با هدایت نشمین شافعیان، شهید شاملی کازرون با رهبری خدیجه قانع و فولادمبارکه سپاهان با سرمربیگری فاطمه محمدخانی سه تیمی بودند به ترتیب جایگاه های اول تا سوم لیگ ایستادند.

ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان ژ به لیگ دسته اول سقوط کردند. اگر چه انتظار میرفت تا مسئولین فدراسیون هندبال با بازگشت و صدور مجوز برای شرکتِ دوباره ذوب آهن در سوپر لیگ موافقت کنند اما تصمیم مسئولین فدراسیون چیز دیگری بود و صبح روز یازدهم‌ مهرماه سالجاری در سالن اجتماعات فدراسیون هندبال مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر برگزار شد اما اسمی از ذوب آهن ریشه دار در این مراسم نبود.

در حالی که این مراسم با حضور مسئولین مربوطه فدراسیون برگزار شد حتی تیم کربنات سدیم فیروز آباد فارس که با شکست سبزپوشان ذوب آهن در هفته پایانی در لیگ ماندگار شد اما در فصل جدید بنا به مشکلات مالی موفق به حضور در سوپر لیگ باشگاه های کشور نشد و از تیمداری انصراف داد

اواخر مهرماه فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان برگزار خواهد شد دو تیم کیهان پالایش الوند ملایر به همراه کات شاهرود تیم های هستند که تازه به لیگ آمده اند و مسیر سختی در پیش رو مقابل قدرت های برتر هندبال بانوان خواهند داشت.

نکته حائز اهمیت فصل جدید لیگ بانوان حواشی و صحبت های به گوش رسیده برای تیم قهرمان دو فصل اخیر هندبال ایران است، اشتاد سازه مشهد که با حمایت های سعید حسامی مالک این باشگاه طی دو سال گذشته به عنوان قهرمان ایران معرفی شد اما حالا با توجه به سفر اقای مدیر عامل به کشور کانادا این تیم در حال منحل شدن می باشد البته این درحالی است که اسم تیم اشتاد سازه در مراسم قرعه کشی بود ولی مسئولین این باشگاه به کادر فنی و بازیکنان اجازه خروج و ترک  مشهد را داده اند.

با این تصمیم که عوامل تیم می توانند مشهد را ترک کنند حالا صحبت های به گوش می رسد که سرمربی تیم اشتاد سازه  یعنی خانم نشمین شافعیان که سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم است با تیم شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل قبل وارد مذاکره شده  و حتی بنظر می رسد طی روزهای آینده شافعیان برای عقد قرار داد رسمی به کازرون سفر خواهد کرد.

حال باید صبر کرد و منتظر ماند اگر سرمربی اشتاد سازه به کازرون ملحق شود باید منحل شدن اشتاد سازه قهرمان لیگ را قطعی دانست و فصل جدید  با شرکت هفت تیم به صورت متمرکز در یک گروه برگزار می شود‌.

نویسنده: صمد خزایی