شنبه یکم اردیبهشت ماه
تنیسورهای اعزامی به دیویس کاپ معرفی شدند؛

تلاش برای رهایی از پرسه سرگردانی!

با پایان یافتن آخرین اردوی آمادگی تیم ملی تنیس کشورمان در جزیره ی کیش ، در مراسمی که عصر دیروز در هتل پارسیان آزادی تهران با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون تنیس  و برخی از پیشکسوتان این رشته برگزار شد، نفرات نهایی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ از سوی اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان معرفی شدند.

بر همین اساس؛ انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی و علی یزدانی به عنوان نفرات نهایی تیم ملی تنیس کشورمان انتخاب و معرفی شدند.

در آخرین  مرحله از اردوی تیم ملی تنیس در جزیره کیش؛ انوشا شاهقلی ، حسام یزدی، علی یزدانی ، سامیار الیاسی، سینا مقیمی ، ‌مهرشاد قفقازی ،امیر حسین بادی و حمید رضا نداف حضور داشتند و در این مراسم از زحمات حسام یزدی و مهرشاد قفقازی  تقدیر و تشکر شد.

فرشاد طلاور و امير اكبري در كادر فني ، اكبر طاهري را به عنوان سرمربي همراهي مي كنند.امید واریم تنیس ایران بتواند خود را از جمع تیم های دسته چهارم اسیا رها ساخته و از پرسه سر گردانی سالهای اخیر به مقصد بهتری برسد

علي حقيقت خواه  و مهدي بهزاد پور هم دستياران اردوي تيم ملي بودند .

مسابقات گروه ۴  آسیا و‌اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای  ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

محمد خلیل پور ، کامران احمدوند ، اشکان شکوفی ، امیر مهذب نیا و امیر همایون صدری که در سال های دور و نزدیک در نقش های مختلف مربیگری ، مدیریتی و بازیکنی دیویس کاپ را تجربه کرده بودند، عبدالله آقایی مشاور رییس فدراسیون  در مراسمی که به عنوان بدرقه تیم ملی تنیس محسوب می شد ، با حضور در کنار ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی ، دقایقی را در کنار آنها سپری کردند . در این مراسم از لباس اصلی تیم ملی تنیس برای رقابت های دیویس کاپ هم رونمایی شد .