پنجشنبه نهم فروردین ماه
کار دشوار مربی ایرانی در قطر؛

سید عباسی؛ الغرافه بیشتر در فوتبال سرمایه گذاری می کند

جهانگیر سیدعباسی مربی بین المللی والیبال که هدایت تیم والیبال الغرافه قطر را برعهده گرفته است بعد از 10 روز قرنطینه کارش را در این باشگاه شروع کرده است.

سید عباسی به البرز ورزشی گفت: هر تیم قطری اجازه استفاده از دو بازیکن خارجی را داردکه مدیران باشگاه پیش از آمدن ‌من به دوحه با یک قدرتی زن تیم‌ملی ونزوئلا و یک قطر پاس برزیلی صحبت کرده بودند که این دو بازیکن هم با جای دیگری قرارداد بستند و نیامدند و سه، چهار بازیکن بومی مصدوم هم روی دست تیم مانده و متاسفانه حق انتخاب برای مهره های جدید ندارم چون لیگ قطر ده روز دیگر آعاز خواهد شد و ناچارم با موجودیت‌کنونی بسازم. الغرافه پارسال بین ده تیم‌ نهم شد و فقط یک برد آن هم فنی داشت حالا حساب کنید کار چقدر سخت است ولی تلاش می کنم تیم را دو، سه پله بالاتر بیاورم.

سید عباسی اضافه کرد: مدیران باشگاه بیشتر از من می خواهند که سازماندهی جدید برای ساختار  ی اصولی و بنیادین والیبال باشگاه انجام بدهم و چند جلسه ای است  کارم را شروع کرده ام.

مربی اهل ارومیه الغرافه درباره استفاده از بازیکنان و مربیان ایرانی در کنار خودش گفت؛خیلی دوست دارم‌ که پای بازیکنان ایرانی را به الغرافه بکشانم ولی فعلا فرصتی نیست اما امکان دارد یک بدنساز ایرانی را کنار خودم داشته باشم. وی در باره کاندیداتوری خود برای احراز ریاست هیات والیبال آذر بایجان غربی گفت: چون باید تا اردیبهشت‌ماه در قطر بمانم انصراف می دهم ولی امیدوارم شخصی انتخاب شود  که مدیریت خود را صرف توسعه والیبال استان مان بکند و دنبال امیال سیاسی از طریق والیبال نباشد.