چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
تور جهانی زیر ۱۸ سال - باشگاه تنیس آپت استقلال؛

قهرمانی به یونس طلاور و نماینده فرانسه رسید؛ تیم ایران نائب قهرمان شد

فینال دو نفره رقابت های تنیس زیر ۱۸ سال پسران با معرفی تیم های برتر برگزار شد.

پنجمین روز جدول اصلی رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در باشگاه تنیس آپت استقلال برگزار شد و در نهایت تیم های برتر مشخص شدند.

با انجام دیدار پایانی تیم آرتیوم دوروفیو از فرانسه -  یونس یونس طلاور از ایران با نتیجه (۱-۶ و‌۵-۷ ) مقابل زوج امیر علی قوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش دختران  درسا چراغی با نتیجه (۵-۷ و ۴-۶) از سد کاراباجاک از ترکیه عبور کرد و به عنوان‌ نخستین فینالیست معرفی شد.

 در بخش پسران لوران یوری از مجارستان با برتری مقابل تنیسوری از فرانسه به عنوان فینالیست مشخص شد و در دیگر بازی این مرحله آوسی باسی از ترکیه با پیروزی ۲ بر صفر مقابل کونستانتین کروگر  از دانمارک به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

 در حال حاضر دیدار پایانی بخش دونفره دختران و بخش انفرادی دختران مابین فاطمه سادات زنجانی و ماندگار فرزامی در حال برگزاری است.

در جدول اصلی بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه ، فرانسه ، مجارستان ، دانمارک و آذربایجان و در بخش دختران ، تنیسورهای ایران، ترکیه و هند حضور دارند.

این مسابقات  از ۱۷  مهر با رقابت ٤٤ دختر و ٦٠ پسر آغاز شده و تا ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در باشگاه استقلال (آپت) تهران  ادامه خواهد يافت .

یادآور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری  به عنوان مدير مسابقات حضور دارد.