شنبه یکم اردیبهشت ماه
مسابقات تنيس دیویس کاپ - بحرین؛

تیم ملي تنيس  ایران گام نخست را محکم برداشت

تیم ملي تنيس ایران توانست نخستین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ را با ‌پیروزی آغاز کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: تیم‌ ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار مسابقات گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه مقابل قرقیزستان به برتري قاطع سه بر صفر رسيد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد‌ با نتیجه ۴-۶ و ۵-۷ در مجموع ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.

در دومین مسابقه بخش انفرادی حمید رضا نداف با نتیجه ( ۲-۶ و6- صفر) مقابل کیستانوف دیگر نماینده قرقیزستان به پیروزی رسید .

در شرايطي كه تیم ملی تنیس کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد، در دیدار دونفره ایران با ترکیب امیر حسین بادی - حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف- میرژالیف رفت.

در ست نخست بخش تیمی نمایندگان ایران با نتیجه 6- صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید و ست د‌وم با نتیجه ۴-۶ به سود حریف به پایان رسید و در ست سوم نمایندگان کشورمان با نتیجه 6- صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را در بحرين با نتیجه ۳ بر صفر در مصاف با قرقيزستان  به پایان رساند.

تیم ملی تنیس کشورمان در این مسابقات با تیم های کامبوج ، قرقیزستان و‌ یمن همگروه است.

مسابقات گروه ۴  آسیا و‌اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای  ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

یاد آور می شود: اكبر طاهري به عنوان سرمربي فرشاد طلاور مربی ، امير اكبري بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.