چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

رو نمایی از استقلال ۱۴۰۰

امروز و تا ساعاتی دیگر از استقلال۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

استقلال امروز در حالی وارد چرخه لیگ خواهد شد که حریفش رنگ وبوی ابی دارد.برخی از مدیران سابق استقلال به همراه سرمربی در تیم هوادار گرد آمده اند تا قطب جدیدی از استقلال را با نام هوادار تشکیل دهند.

استقلال مجیدی در برابر هوادار امروز به میدان خواهد رفت تا به اگر واماها پایان داده شود.تیم امروز ابی پوشان تیمی است که با نظر وتفکرات مجیدی بسته شده است.خوب وبد وزشت وزیبا واقتدار ونا کامی این تیم تماما به پای مجیدی نوشته خواهد شد.کادر مدیریت  گرچه دیر در مصدر کار قرار گرفت،اما هر انچه کادر فنی نیاز داشت فراهم ساخت تا نکته ای متوجه کادر مدیریت نباشد.

رونمایی از استقلال۱۴۰۰ در حالی صورت می گیرد که حریف تجربه بازی در لیگ برتر را ندارد.

هوادار تیم تازه وارد لیگ برتر است و مدیر عامل وسر مربی ان رضا عنایتی است.

تقابل مجیدی با عنایتی دیدنی خواهد بود،زیرا هر دو مربی به تفکرات واندیشه یکدیگر اشنایی دارند. در این میان در کنار تاکتیک های تیمی،استفاده از هنرهای فنی وشخصی بازیکنان می تواند نقش افرین باشد. در این میان رضا عنایتی بیشتر به این نکته توجه خواهد داشت،زیرا در تقابل نفر به نفر ،کفه ترازو به سود استقلال سنگینی می کند.

استقلال مجیدی امروز  میخواهد وباید با یک تیم تهاجمی وارد میدان شود،چون بازی اول ودر پی ان نتیجه بازی اول میتواند جاده بلند پروازی هموار سازد در غیر اینصورت کوهی از مشکلات وحرف وحدیث ها واگر واماها از همین روز اول به سرعت باد رشد خواهد کرد.