جمعه سی و یکم فروردین ماه

خوان‌توره نا: شرایط بحران را می فهمم

خوانتورینا سوپر استار کوبایی تیم ملی والیبال درباره توقف مسابقات و بحث کسر مبلغ قرار دادهای بازیکنان می گوید: با کسر مبلغ قراردادها مخالفم. در مورد آینده خودم باید بگویم امیدوارم در لوبه بمانم

مائورو گیوس توژی Mauro Giustozzi برای cronachemaceratesi.it با خووان توره مصاحبه ای انجام داده . خووان از وضعیت شخصی خود و والیبال جهان در این ایام دشوار همه گیری کرونا صحبت کرده. از همه مهمتر، وی نقطه نظرات مخالف خود در مورد کاهش ۳۰ درصدی مبالغ قراردادهای ۲۰۲۰ -۲۰۱۹ را بخاطر درگیری با ویروس کرونا اعلام کرد. و این امر می تواند منجر به این شود که برخی از نامهای بزرگ سوپر لیگ ما را ترک کنند. او گفت هنوز برای فصل بعد قرارداد ندارد ، بدنبال این است که حتی اگر تا بتواند توافقی پیدا کند تا در چیویتانوا بماند.
کم کردن تعهد - این یک ماده ظریف است. من لحظه بحران را می فهمم ، همه چیز را می فهمم ، اما اینکه بگویند آنها فقط ۷۰٪ از آنچه را که در قراردادها پیش بینی شده است پرداخت می کنند اصلاً آن را صحیح نمی دانم. ما بیش از ۷۰٪ از فصل را جلو برده ایم ،از آنجایی که همه ما از ماه اگوست در اینجا هستیم ،برخی از باشگاه ها فقط ۳ بازی داشتندتا فصل را به پایان برسانند. بنابراین به نظر من این درست نیست چنین کسری انجام شود.من این امر درستی نمی دانم. کاپیتان های بقیه تیم های سوپر لیگ هم آن را کار درستی نمی دانند. (عثمانی به پیراهن شماره ۵ گاپیتان تیم لوبه است).تصمیمی توسط لیگ گرفته شد ه حتی از ما سؤال نکردند.ما برای آنها به حساب نمی آئیم و این چیز خوبی نیست.ما شخصیت اصلی هستیم ،ما میدان را می گیریم. این امر برای من خوب نیست. یک چیز این است که ، کسر مبلغ در قراردادها وجود دارد ، من موافقم ، اما اگر ماچیزی را از دست بدهیم ، شرکت ها نیز باید ضرر کنند. بدون قرارداد - "مطمئناً در این لحظه احتمال بسیار بالایی وجود دارد که بازیکنان مهم تصمیم بگیرند ایتالیا را ترک کنند.برخی ها قراردادهای سنگین امضا کرده اند، لکن باشگاه ها می توانند قرارداد ها را مجددا به بحث بگذارند.اگر بازیکنان مخالف باشند و در عین حال پیشنهادهای دیگری هم داشته باشند ،ممکن است این اتفاق پیش بیاید که آنها به ترک ایتالیا تصمیم بگیرند.این یک انتخاب شخصی است، اگر در ایتالیا یا باشگاه احساس راحتی می کنید وچون در یک مسابقات معتبر بازی می کنید شاید راضی باشددر مقابل این ها مقداری پول از دست بدهید ، در غیر این صورت می توانید راه رفتن را انتخاب کنید. این تصمیم آسانی نخواهد بود. من هم این را برای خودم می گویم چون من اولین کسی هستم که هنوز درباره آینده خود چیزی نمی دانم .من برای سال آینده قرار داد نبسته ام ، مجبور خواهیم بود با شرکت صحبت کنیم اما مشخص است که حالا زمان مناسبی نیست.من هم باید بسیاری از موارد را درک کنم. امیدوارم که بتوانم توافق نامه ای پیدا کنم و در چیوییتانووا بمانم جایی که در آن حالم بسیار خوب هست. اما تا زمانی که هیچ قرارداد امضا شده ای وجود نداشته باشد نمی توانم درباره آینده Juantorena چیزی بگویم .