چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

بامداد امروز،  تيم ملي تنيس وارد كشور شد

تيم ملي تنيس ايران كه جواز حضور در مسابقات ديويس كاپ گروه سه آسيا -اقيانوسيه را در مسابقات منامه بحرين به دست آورد، بامداد امروز  با استقبال اهالي تنيس از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد كشور شدند.

تيم ملي تنيس كشورمان كه مسابقات ديويس كاپ گروه چهار  آسيا_اقيانوسيه را در منامه بحرين با موفقيت و راهيابي به گروه سه به پايان رساند، با استقبال اهالي اين رشته بامداد امروز وارد فرودگاه امام خميني رحمه الله عليه شد .

داوود عزيزی، رئيس فدراسيون تنيس هم كه براي بازي مرحله پلي اف به منامه سفر كرده بود، تيم ملي را در بازگشت همراهي مي كرد.

در مراسم استقبال،  برخي از خانواده هاي ملي پوشان نيز حضور داشتند، همچنين تعدادي از مسافران فرودگاه امام خميني (ره) بلافاصله پس از اطلاع از حضور ملي پوشان تنيس ايران در مراسم استقبال شركت كردند و موفقيت تيم ملي را تبريك گفتند.

تيم ملي تنيس ايران با تركيب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی و با سرمربيگري اكبر طاهري و سرپرستي فرزين ضيا آذري در مسابقات گروه چهار آسيا _اقيانوسيه در بحرين حضور داشت.

فرشاد طلاور به عنوان مربي و امير اكبري هم به عنوان بدنساز ، كادر فني را همراهي كردند.

 تيم ملي تنيس در اين رقابتها با پيروزي مقابل قرقيزستان ، يمن و كامبوج در مرحله مقدماتي و برتري در برابر عراق در مرحله حذفي صعود مقتدرانه اي به گروه سه آسيا -اقيانوسيه داشت .