جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور؛

بازیکن آمریکایی از لیگ ایران رفت!

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی کاله مازندران همراه بود. این تیم 62-59 بر نفت آبادان چیره شد. امیرحسین یازرلو و متین آقاجانپور با کسب 11 و 20 امتیاز چهره درخشان تیم دیروز بودند.

تیم نفت آبادان که امسال علی توفیق مربی سابق تیم ملی را به خدمت گرفته است، هنوز شکل و شمایل نفتچی های سال های گذشته را به دست نیاورده است.

نکته جالب درباره تیم کاله مازندران اینکه یان بیکر بازیکن آمریکایی این تیم به درخواست خودش از تیم یاد شده جدا و امروز به کشورش باز می گردد. اما مازندرانی ها یک بازیکن لیتوانیایی به نام دایتوس در پست 5 دارد. مربیگری تیم کاله را کاظم موقتی برعهده گرفته است. این در حالی است که بهمن سلیمانی، مدیرعامل بسکتبالیست کاله تیم دیگری را تحت نظارت مربی صاحبنام روسی در اختیار گرفته که حکایتی جداگانه دارد.

دیدارهای امروز

امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور ذوب آهن با شهرداری گرگان مصاف می دهد. ذوبی ها با داشتن سجاد مشایخی، سعید اصلانی و ارسلان کاظمی و گرگانی ها هم با هدایت مهران حاتمی تیم پرمهره ای هستند که سوای محمد جمشیدی از پری پتی بازیکن باتجربه امریکایی سود می برد. این مسابقه می تواند نقطه عطف دیدارهای مرحله رفت باشد.

امروز نیروی زمینی با داشتن بازیکنان جوان و با انگیزه شهرستانی مسابقه دوم را با مس کرمان برگزار می کند. کرمانی ها با مربیگری محمدرضا اسلامی، بازیکنان شناخته شده ای چون اصغر کاردوست را در ترکیب دارند.

نویسنده: ج – دوستدار