جمعه دهم فروردین ماه
لیگ هفدهم؛ بازی به بازی پیش می رویم

سرمربی سنگ آهن بافق: شناختی از تیم های جدید لیگ ندارم

سرمربی سنگ آهن بافق از آمادگی 90 درصدی تیمش برای آغاز لیگ برتر هندبال خبر داد.

ناهید غارسی، سرمربی سنگ آهن بافق یزد در خصوص ارزیابی اش از هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: هنوز چیزی از تیم ها رونمایی نشده و همچنان تکلیف تیم قهرمان لیگ گذشته مشخص نیست بنابراین تنها پس از برگزاری دور اول مسابقات می توان لیگ را ارزیابی کرد.

وی درباره آمادگی و شرایط سنگ آهن بافق نیز افزود: تیم بافق تقریبا به ۹۰ درصد آمادگی خود رسیده است. تمرینات رسمی ما از شهریور ماه شروع شده و همچنان هم در حال برگزاریست.

سرمربی سنگ آهن بافق در پاسخ به این سوال که آیا تیم بسته شده است یا خیر هم بیان کرد: هنوز تیم بطور کامل بسته نشده و به طور حتم چند بازیکن جدید به تیم خواهند پیوست.

وی درخصوص تیم های جدیدی که تازه وارد لیگ برتر هم شده اند گفت: هیچگونه شناختی نسبت به تیم هایی که تازه به لیگ اضافه شده اند، ندارم. سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و تیم ها را آنالیز کنیم.

غارسی در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد سنگ آهن بافق در لیگ جدید هندبال بانوان گفت: ان شاءالله سعی می کنیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

لازم به ذکر است هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان ماه به میزبانی هیات هندبال تهران آغاز می شود و تا 14 آبان ادامه دارد.