جمعه دهم فروردین ماه

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون: با چهره ای جدید پا به لیگ می گذاریم

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال با چهره ای کاملا متفاوت فصل جدید لیگ را آغاز خواهد کرد.

فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم شهید شاملی کازرون که فصل گذشته با فولاد سپاهان مقام سوم شانزدهمین دوره لیگ برتر را کسب کرد، گفت: اوایل سال جاری از سپاهان استعفا دادم و و با اینکه قصد داشتم امسال را استراحت کنم اما در نهایت درخواست تیم شهدی شاملی کازرون را قبول کردم و به عنوان سرمربی به این تیم پیوستم.

وی درباره وضعیت تیم جدیدش نیز با بیان اینکه شهید شاملی در رده سنی جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری خوبی کرده است، افزود: نایب قهرمان فصل گذشته در فصل جدید با بازیکنانی بومی بسته شده است. می توانم بگویم چهره شهید شاملی نسبت به سال گذشته به کلی تغییر کرده به گونه ای که تمام بازیکنانش نسل جدید هستند.

محمدخانی ادامه داد: این بازیکنان آینده خوبی دارند چون از انگیزه بالایی برای نمایش توانایی های خود برخوردارند و قصد دارند جزو بازیکنان خوب فصل جدید لیگ بشوند. در کنار این، قصد داریم با بازیکنان باتجربه قرارداد ببندیم تا بازیکنان نسل جدید با نگاه و الگوسازی پیشرفت کنند.

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر با بیان اینکه نزدیک دو ماه است در حال تمرینات آماده سازی هستیم، بیان کرد: اگر چه برنامه تمرینی تیم ملی با شهید شاملی تداخل دارد اما مربیان تمام برنامه های تمرینی را به خوبی پیش می برند و از یان بابت دغدغه ای ندارم.

محمدخانی در باره ارزیابی اش از وضعیت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: به نظرم امسال لیگ خیلی خوبی خواهیم داشت. تیم ها جوانی وارد لیگ شدند و خیلی خوب دارند کار می کنند. لیگ امسال لیگی جوان خواهند شد بنابراین سرعت بازی های این دوره لیگ بسیار بالاست و به همین دلیل شاهد بازی های زیباتری در زمین خواهیم بود.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد نایب قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر گفت: تمام مربیان برای سکو کار می کنند و ما هم از این امر مستثنا نیستیم. تلاش می کنیم بحنگیم و بتوانیم با همدلی روی سکو بایستیم.

لازم به ذکر است هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان ماه به میزبانی هیات هندبال تهران آغاز می شود و تا 14 آبان ادامه دارد.