پنجشنبه نهم فروردین ماه
والیبال باشگاه های برتر کشور؛

لیگ پرشتاب در ایستگاه سوم

تا چشم به هم زدیم هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور هم فرا رسید. نمی خواهیم بنویسیم که به کجا چنین شتابان. چرا که این رویه متاسفانه مسبوق به سابقه است. بنابراین با نگاهی گذرا به پیش بازی دیدارهای هفته سوم به استقبال این چرخه معتبر می رویم و مهم ترین مسابقه این هفته را لبنیات هراز آمل و شهداب یزد برگزار خواهند کرد. مسابقه ای که به حتم دیدن دارد.

دو تیم با سازماندهی عالی و بازیکنان و مربیانی که در والیبال ایران اشتهار فراوان دارد. این مسابقه قرار است فردا از شبکه تلویزیونی طبرستان پخش مستقیم شود.

در تهران سایپا و شهرداری ورامین در شرایطی مقابل همدیگر قرار می گیرند که حال و هوای هر دو تیم تغییر کرده است. نه شهرداری ورامین دیگر قهرمان آسیاست و نه سایپا که سرشار از مهره بوده است. هر دو تیم با چهره های کم و نام و نشان تر در خانه والیبال مقابل هم قرار می گیرند. پاس گرگان تیم تازه وارد لیگ برتر میهمان راهیاب ملل در مریوان است. دو تیم فارغ از ستاره بازی به نوعی توان نزدیک به هم دارند. آذرباتری با جمعی جوان و پرانگیزه مقابل پیکان مدل جدید قرار می گیرد. پیکانی ها هم در نبود ستاره های مصدومی چون ترکیبی جوان دارند. در همین روز ارومیه میزبان تیم دیگری هم هست. شهرداری ارومیه با هورسان رامسر مصاف می دهد. شهرداری با از دست دادن علی اصغر مجرد و خستگی مفرط صابر کاظمی و علیرضا بهبودی هنوز با به بازسازی کامل جسمانی نرسیده است. از سویی دیگر هورسان هم انگیزه هایی برای خوب جنگیدن دارد و باید دید که شهر عاشقان والیبال از قبل این دو بازی به چه دستاوردی خواهد رسید. شهرداری گنبد در اصفهان میهمان فولاد مبارکه سپاهان است. فولادی که از همین ابتدای لیگ آبدیده نشان می دهد و گنبدی که کمبود یار دارد ولی هرگز از پیش باخته نیست.

به انتظار نتایج این دیدارها می نشینیم. شاید گرمای واقعی لیگ برتر از این هفته آغاز شود. مسابقات فوق همه راس ساعت 16 فردا آغاز می شود به جز بازی اول ارومیه.

گزارش: جمشید حمیدی