شنبه یکم اردیبهشت ماه
به مناسبت روز جهانی مربی انجام شد؛

تجلیل از مربیان تیم ملی هندبال

رئیس فدراسیون هندبال با حضور در جمع بازیکنان تیم ملی، از سرمربی و مربیان تیم تجلیل کرد.

به گزارش البرز ورزشی؛ علیرضا پادل به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مربی -30 اکتبر برابر با 8 آبان- در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم ملی حضور یافت و خطاب به ملی پوشان گفت: خوشبختانه موفقیت تیم ملی بانوان در کسب سهمیه جهانی رقابت های هندبال زنان اسپانیا افق خوبی به سمت هندبال بانوان روشن کرد طوری که سقف قراردادها در لیگ بانوان حداقل دو برابر شد و فدراسیون جهانی امروز از ما برنامه و تاریخ آغاز لیگ برتر بانوان را خواستار شد که این امر بسیار مهم است.

وی افزود: در این مسیر هدف تیم ملی باید کسب مقام در آسیا و کسب سهمیه جهانی باشد تا از این طریق بتوانیم هندبال در ایران را زنده نگه داریم و همه باید در این مسیر هر چه در توان دارند، به کار ببرند.

پاکدل در ادامه افزود: البته همانطور که مانوئل مونتایا و کادرفنی پیش از این گفته اند، هر کسی که آماده تر باشد و عملکرد بهتری داشته باشد، قطعا در تیم ملی جای خواهد داشت و این اصل مهمی است که به آن پایبند هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: تورنمنت قطر هم در این مسیر آزمونی برای تیم ملی است و امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و بتوانید خود را اثبات کنید.

وی در پایان گفت: روز جهانی مربی را حضور سرمربی و کادرفنی تیم تبریک می گویم و از مربیان تیم ملی به دلیل زحمات شان برای موفقیت در مسیر رقابت های قهرمانی آسیا تشکر می کنم.

در پایان این مراسم علیرضا پاکدل با اهدای گل از مربیان تجلیل کرد و عکسی به یادگار با کادرفنی و بازیکنان گرفت.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال مردان بزرگسالان کشورمان امشب برای حضور در تورنمنت قطر راهی دوحه می شود.