جمعه سی و یکم فروردین ماه
رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان- صربستان؛

امید های کشورمان حریفان خود را شناختند

مسابقات کشتی فرنگی از ظهر فردا با برگزاری مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست آغاز می شود.

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

 این مسابقات از ساعت 13 فردا به وقت ایران و با برگزاری مسابقات 5 وزن نخست برگزار می شود که پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، امین کاویانی نژاد، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل نیهاد گولوزاده از آذربایجان قرار می گیرد.

در وزن 60 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دیلان گریگرسون از آمریکا کشتی می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نیراج از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان الکساندر هروشین از اوکراین و روییز مورا از اکوادور می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، محمدجواد رضایی در دور اول با نیلس بوشنر از آلمان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان الکسی ماسیک از اوکراین و ساموئل آقاجانیان از ارمنستان مسابقه می دهد.

در وزن 72 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول به مصاف عبداله توپراک از ترکیه می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر، در دور دوم با برنده دیدار میان دنیس مرتل از چک و سرگئی کوتوزوف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 77 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد در دور نخست با آردیت ندوج از آلبانی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور نخست به مصاف روهیت داهیا از هند می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبازه میان اکسوز موکوبو از نروژ و کارلو کودریچ از کرواسی کشتی خواهد گرفت.

در وزن 87 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با الکساندر کوماروف از روسیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کومار سونیل از هند و فیلیپ سمتکو از کرواسی می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مرتضی القوسی در دور نخست به مصاف مارکوس راجینگر از اتریش می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان الکساندر سیموویچ از صربستان و دامیان وون از سوئیس می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول با نیکولا میلاتوویچ از نروژ مبارزه می کند و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده دیدار میان میخائیل لاپتی اف از روسیه و نیکولاس نتونیاس از یونان کشتی خواهد گرفت.