جمعه سی و یکم فروردین ماه
دنیای توپ و سبد

پیروزی مهرام و رعد

در ادامه مسابقات بسکتبال هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور مهرام تهران 71 بر 55 آویژه صنعت مشهد را شکست داد. مهرامی ها سوای تجربه دارانی چون مهدی کامرانی و آران داوودی یک چهره جوان به نام امیرحسین خندان را درخشان دیده اند. بسکتبال با حضور جوان ها می تواند به شادابی لازم برسد. در دیگر دیدار رعد پدافند 70 بر 61 اکسون شکست داد. حامد مکاریان با 14 امتیاز و تاثیرگذاری 20 و بهشاد عرب زاده با 21 امتیاز بهترین های این بازی بودند.

 

چرا ویسی برکنار شد؟

سیامک ویسی پیش از این چند ماه پروسه انتخاب بازیکن را سپری کرده و تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کرده بود؛ اما این رقابت‌ها به تعویق افتاد. او که امسال هدایت تیم گلنور اصفهان را برعهده گرفته است، ظاهرا به همین بهانه از سرمربیگری تیم نوجوانان ۲۰۲۱ کنار گذاشته شد. این در حالی است که همه مربیان تیم‌های ملی در حال حاضر هدایت تیم‌های باشگاهی را برعهده دارند.

به گزارش 3 ثانیه گفته می‌شود تاثیرگذاری بهرام رمضان در رای مربوط به آموزش و پرورش (ورزش دانش آموزی) در انتخابات ریاست فدراسیون باعث شده که مسئولان فدراسیون به حضور رمضان در تیم‌های ملی اصرار داشته باشند. این مربی هدایت تیم مهارت‌های فردی ایران را هم در اختیار داشت.

پیش از این محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی تیم جوانان ۲۰۲۲ و البرز آبکناری به عنوان سرمربی تیم نوجوانان ۲۰۲۳ معرفی شده بودند. همچنین محمد مهدی ایزدپناه به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده بود که در دو سال اخیر خبری از تشکیل این تیم نیست.