پنجشنبه نهم فروردین ماه

نوربخش: آموزش صحیح فنون از سوی مربیان اهمیت دارد

ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی: گفت در اردوهای بعدی حتماً از مربیان تست فنی می‌گیریم تا ببینیم آیا طبق آموزش ها، تمرینات را انجام داده اند و مشکلات کشتی گیران را رفع کرده اند یا خیر .

ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی در خصوص اردوهای بسترسازی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گفت: خوشبختانه این اردوها به عنوان اردوی اولیه و برای شناخت کشتی‌گیران بسیار خوب برگزار شد، در اردویی آزاد نتوانستیم تست استعدادیابی بگیریم چون از قبل برنامه شان تعیین شده بود اما در اردوی فرهنگی تست انجام شد این زمینه ای می‌شود تا نیازسنجی و پیشگیری از آسیب را انجام بدهیم .

وی تصریح کرد: آموزشی که به مربیان دادیم به صورت تئوری هم بود، البته در کنار آن طراحی تمرین هم انجام شد. باید در اردوهای بعدی بیشتر کار کنیم و نقاط ضعف مربیان را رفع کنیم تا آنها هم بتواند در باشگاه‌های خود بهترین تمرین را به کشتی گیران خود بدهند 

وی در خصوص حضور مربیان سازنده گفت: بر اساس اصول صحیح آموزش فن داشتیم و کشتی‌گیران و مربیان حاضر در اردوهای بسترسازی از نزدیک این آموزش ها را دیدند و این اطلاعات کاملاً به درد آنها خواهد خورد، چراکه می توانند در باشگاه خودشان استفاده کنند و مشکلات را رفع کنند.