جمعه دهم فروردین ماه
در آیین تجلیل از نامداران کشتی؛

برزگر: ورزش می کنید و افتخار می آفرینید

این روزها که جامعه کشتی به تحرک مضاعفی روی آورده است. این جنب و جوش محصول افتخاراتی است که قهرمانان کشتی ما خلق کرده اند. اصولا پیروزی ها همواره با اقبال عمومی مواجه است.

روز گذشته استاد منصور برزگر، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مراسمی که از سوی مسعود رحمانی، قهرمان پیشکسوتان جهان تدارک دیده شده بود تا از مدال آوران جهانی 2021  یونان تجلیل کنند، طی سخنانی پخته و سنجیده خطاب به نام آوران پیشین ورزش ایران گفت: شما موسپیدان این رشته ورزشی باعث افتخار  کشتی هستید که در این سن و سال هنوز ورزش می کنید و افتخار برای جامعه بزرگ کشتی به ارمغان می آورید. این عملکرد  شماها از دو جنبه قابل تقدیر است یک با ورزش کردن خودتان را از خیلی مسائل حفظ می کنید و  باعث انگیزه بیشتر می شوید تا دیگر قهرمانان این رشته بعد از دوران قهرمانی ورزش را رها نکنند.

در این مراسم آقایان حسن محبی، محسن کاوه مدیر تیم های ملی، داوود ذوله، عباس محمدصادق، داوود رخش خورشید،  یدا... و ارشک محبی، قدرت پورکریمی، دکتر یدا... داداشی و تعدادی از قهرمان اسبق پیسکیوتان حضور داشتند. همچنین در انتهای مراسم یاد شده برزگر از اردشیر  پورحکمت و علی قاسمی که موفق شده بودند صاحب مدال نقره  جهانی شوند تجلیل کرد.

گزارش: احمد دباغ