سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
فصل جدید هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

پیروزی مدعیان در روز نخست

شاملی، تاسیسات دریایی و فولادمبارکه سپاهان در روز  اول لیگ هفدهم مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش البرز ورزشی؛ هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور جام فدک، امروز دهم آبان با شرکت هشت تیم به میزبانی پایتخت در غیاب اشتاد سازه مشهد به پایان رسید و مدعیان فصل جدید مقابل حریفان به برتری رسیدند.

در اولین بازی تیم های فولادمبارکه سپاهان و یکتا افروز البرز به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی پوشان سپاهان مقتدرانه حریف تازه لیگ برتری خود را بانتیجه ۳۵ بر ۲۰ از پیش رو برداشتند.

در دومین بازی تیم های تازه لیگ برتری آتریسا تهران و شهرداری ملایر که هردو از لیگ یک به لیگ برتر آمدند مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان ملکی در تیم شهرداری ملایر جشنواره گل به راه انداختند و ۳۷ بر ۲۸ گام نخست لیگ را بردند.

در سومین بازی نایب قهرمان فصل قبل،شهید شاملی کازرون به مصاف سنگ آهن بافق رفت که تفکرات فاطمه محمدخانی در تیم جدیدیش بعد از جدایی از سپاهان جواب داد و ۲۶ بر ۲۳ پیروز میدان شدند تا نایب قهرمان نیز با محمد خانی اولین برد رسمی را دشت کند.

آخرین بازی روز نخست فصل جدید با نبرد تاسیسات و کات شاهرود به پایان رسید، این بازی که با قضاوت کوبل بین المللی داوری ایران از استان قزوین خانمها؛ قفلی و حسن زاده در تالار هندبال پایتخت شروع شد در پایان با برد تیم‌ با تجربه تاسیسات دریایی همراه بود

شاگردان معتمدی هر دونیمه تیم برتر میدان بودند و در پایان ۲۶ بر ۱۵ نماینده پایتخت بر حریف خود غلبه کرد

هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از دهم آبانماه استارت خورد وتا روز جمعه چهاردهم ابانماه طول خواهد کشید

تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها سه شنبه استراحت می‌کنند و سپس روز چهارشنبه ادامه رقابت ها پیگیری می شود.