پنجشنبه سی ام فروردین ماه

بانوان ورامینی با مربی بین المللی در لیگ برتر

لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور 13 آبان ماه آغاز می شود. در این مسابقات 10 تیم حضور دارند که جدیدترین آنها تیم بانوان ورامین است.

این تیم با مربیگری نسرین خزانی، مربی باتجربه بین المللی به میدان خواهد آمد. وی در گفت و گو با البرز ورزشی در این باره گفت: قرار بود با نام شهرداری ورامین در لیگ شرکت کنیم اما با انصراف اسپانسر آقای احسن شیرکوند، رئیس هیات شهر ورامین به میدان خواهیم آمد. باتوجه به اینکه هیچ قراردادی به لحاظ مالی نداریم و از امکانات اسکان و تغذیه احتمالا بی بهره خواهیم بود، همین که هیات والیبال ورامین ما را تحت پوشش قرار داده است، واقعا ممنونیم؛ چرا که ما مربیان اگر بیرون از گود قرار بگیریم، به کلی فراموش می شویم.

خزانی اضافه کرد: قرار است خانم ها مهسا آراسته، لیلا اقلیدی و پروین یادآور هم مرا در این امر یاری دهند. خزانی که سرمربی تیم ملی بانوان افغانستان شده بود، در شرایط کنونی چاره ای جز مربیگری در داخل ندارد. ناگفته نماند که در لیگ امسال چند تیم تازه وارد همانند جوانان زرتشتی یزد با مربیگری الهه فتوحی، ریف اصفهان با هدایت سعیده جعفری، مهرسان اسلامشهر با هدایت اعظم عیدی و مس رفسنجان و با مربیگری فاطمه پاپی نیز دیده می شوند. این در حالی است که از مازندران، گیلان، کرمانشاه، خراسان و دو استان آذربایجان شرقی و غربی، هیچ نماینده ای در لیگ برتر حضور ندارند. اما اینکه چرا 10 تیم در دو گروه بازی خواهند کرد، پرسشی است که پاسخ آن روشن می نماید؛ لیگ را باید تحت هر شرایطی برگزار کرد.

نویسنده:فرنوش صادق زاده