شنبه یکم اردیبهشت ماه

دبل زیبای رونالدو سولشر را در جایگاهش نگه داشت

تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس موفق شدند در برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها، منچستریونایتد در برگامو مهمان آتالانتا بود. شاگردان سولشر پس از پیروزی 3-0 برابر تاتنهام، روحیه بسیار خوبی در این بازی داشتند. آتالانتا در این دیدار موفق شد توسط ایلیچیچ در دقیقه 12 گل اول را به ثمر برساند، اما کریستیانو رونالدو در آخرین دقایق نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 56 دووان زاپاتا گل دوم را وارد دروازه دخیا کرد، اما رونالدو در دقیقه 90+1 موفق شد گل دوم را با یک شوت بسیار زیبا به ثمر برساند تا بازی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه، ویارئال با حساب 2-0 از سد یانگ بویز گذشت. در این گروه ویارئال و منچستریونایتد با 7 امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و آتالانتا با 5 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

در دیگر بازی تماشایی، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 5-2 بنفیکا را شکست دهد تا صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود. در دیگر حساس این گروه نیز بارسلونا با نتیجه 0-1 از سد دیناموکیف گذشت. بایرن مونیخ با 12 و بارسلونا با 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

در آخرین گروه نیز یوونتوس در آلیانز استادیوم زنیت را با نتیجه 4-2 شکست داد. در این دیدار سردار آزمون موفق شد گل دوم را زنیت به ثمر برساند.

در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش دیدار از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد.