جمعه دهم فروردین ماه
بایرن مونیخ 5-2 بنفیکا؛

 آیندگان از لواندوفسکی با لقب "بزرگ" یاد خواهند کرد

با یک نمایش عالی، بایرن مونیخ توانست صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

بایرن مونیخ و بنفیکا در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که از همان ابتدا انگیزه روبرت لواندوفسکی برای درخشش در صدمین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا مشخص بود، باواریایی ها حریفشان را در هم کوبیدند. بایرن مونیخ حالا رسما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. بایرن مونیخ 1-0 بنفیکا؛ روبرت لواندوفسکی (26): حرکت عالی کومان از سمت راست، دفاع بنفیکا را به هم ریخت، سانتر او در دهانه دروازه با ضربه سر لواندوفسکی وارد دروازه حریف شد.

بایرن مونیخ 2-0 بنفیکا؛ سرژ گنابری (32): پاس لواندوفسکی را گنابری با یک ضربه پشت پا وارد دروازه بنفیکا کرد.

بایرن مونیخ 2-1 بنفیکا؛ موراتو (38): پرواز موراتو بالاتر از همه مدافعان مونیخی و ضربه سر او، فرصت کلین شیت را از نویر گرفت.

بایرن مونیخ 3-1 بنفیکا؛ لروی سانه (49): توپ از داخل محوطه جریمه برگشت داده شد، سانه از راه رسید و با یک شوت سرکش دروازه بنفیکا را گشود.

بایرن مونیخ 4-1 بنفیکا؛ روبرت لواندوفسکی (61): سانه پشت مدافعان فرار کرد و توپ را به لواندوفسکی سپرد تا او با یک چیپ زیبا دروازه بنفیکا را فرو بریزد.

بایرن مونیخ 4-2 بنفیکا؛ داروین نونیز (74): اشتباه مدافعان بایرن مونیخ در یارگیری باعث شد توپ رافا سیلوا به راحتی به نونیز برسد تا او هم با عبور توپ از بین پاهای نویر، گلزنی کند.

بایرن مونیخ 5-2 بنفیکا؛ روبرت لواندوفسکی (84): نویر از زمین خودی پاسی را برای لواندوفسکی فراهم کرد که تنها از بهترین هافبک های جهان بر می آید، لوا توپ را کنترل کرد و در مصاف تک به تک، هت تریکش را کامل کرد.