شنبه یکم اردیبهشت ماه

ناگلزمان: با تماشاگران بیشتر خوش می گذرد

یولیان ناگلزمان پس از دو هفته از نزدیک شاهد بازی شاگردانش در  آلیانتس آرنا بود.

بایرن مونیخ و بنفیکا در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه 5-2 به سود تیم آلمانی به پایان رسید. یولیان ناگلزمان که پس از منفی شدن تست کرونایش برای نخستین بار طی دو هفته اخیر روی نیمکت بایرن مونیخ نشست، در مصاحبه پس از بازی گفت:  امروز واقعا لذت بردم. به طرز شگفت انگیزی خوب بازی کردیم و تسلطی کامل روی بازی داشتیم. امروز دوباره متوجه شدم وقتی هواداران در استادیوم حضور دارند چقدر بیشتر خوش می گذرد.

 مدعی قهرمانی اروپا هستیم؟ تیم های دیگر از نزدیک مراقب ما خواهند بود اما خب باید این قضیه مدعی بودن را هم تایید کنیم. تیم های بسیار خوبی در این مسابقات حضور دارند اما ما هم جزو همان تیم ها هستیم.

صدمین بازی لواندوفسکی؟ عدد تاثیرگذاری است، از حالا هدفمان رسیدن به 100 گل است. به نظرم او به این دستاورد هم خواهد رسید. لوا برای من بهترین مهاجم جهان است و می خواهد برای مدتی طولانی بهترین بماند.

 سانه؟ حقیقا خارق العاده بود. لروی صحنه های فوق العاده ای در بازی خلق کرد. آن صحنه ای که سه بازیکن حریف را دریبل کرد باورنکردنی بود. هواداران از تماشای بازی او لذت می برند.