جمعه سی و یکم فروردین ماه
خوآن توره نا هم آسیب دیده؛

مجرد: از دو باشگاه لهستانی پیشنهاد داشتم

علی اصغر مجرد داستانی شبیه سیدمحمد موسوی دارد. هر دو از نوجوانی از شهرستان به تیم ملی پیوستند و در سنین زیر 19 سال جزو بهترین مدافعان جهان شدند.

سید هم اینک در فنرباغچه ترکیه بازی می کند اما مجرد که به تازگی بهترین مدافع جام ملت های آسیا شده، پایش را به تیغ جراحان سپرده است. او می گوید: سید بزرگ ماست و من کنار وی درس ها آموخته ام. بنابراین نمی شود مرا با ایشان مقایسه کرد. با مجرد که از ناحیه آشیل پا جراحی شده گفت و گو کرده ایم. وی می گوید: 5، 6 سال حضور مداوم در لیگ داشتم اما اکنون که از والیبال دور افتاده ام، دغدغه ام این است که وقتم را طوری پر کنم که زمانی برای حسرت خوردن برایم باقی نماند. با این وضعیت ناچارم که تا پایان سال انتظار مداوای پایم را بکشم. برای همه قهرمانان ورزش آسیب دیدگی امری طبیعی است. شما نگاه کنید سوپر استارهایی مانند خوآن تورنا هم به شدت آسیب دیده اند اما من هم می خواهم مثل آنها به صحنه برگردم و از این بابت بسیار امیدوار هستم.

مجرد که با تیم شهرداری ارومیه قرارداد امضا کرده بود، می افزاید: با حضور آقای سعید مصطفی وند تیم ما دچار خلاء نمی شود. آقاسعید همیشه یکی از بهترین های والیبال ایران بود. لیگ امسال نویددهنده دیدارهای دشواری است و چند باشگاه مدعی همانند پیکان، شهرداری ارومیه، شهداب، سپاهان و هراز برای قهرمانی پیکار می کنند و باید تا پایان فصل منتظر بود.

مجرد درباره پیشنهادهایی که در جریان لیگ ملت ها به وی شده بود، می گوید: دو باشگاه رادوم و کوبین از لهستان و یک تیم ترکیه با من صحبت کرده بودند. اما چون با شهرداری ارومیه قرارداد داشتم، مذاکرات را برای فصل آینده موکول کردم.

گفت و گو: جمشید حمیدی