سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
با رضایت شاکی پرونده؛

ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی منتفی شد

با اعلام رضایت از سوی شاکی پرونده، ماجرای ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به طور کلی منتفی شد.

در حالی که چندی پیش موضوع ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دلیل شکایت کاوه درودی به عنوان یکی از کاندیداها مطرح شده بود، با رضایت او بعد از مدتی این پرونده مختومه شد.

در شرایطی که درودی با طرح شکایت علیه وزارت ورزش و جوانان اعتقاد داشت به خاطر رای رئیس هیات اصفهان به خودش در انتخابات دی ماه سال 99 تخلف رخ داده است، این وزارتخانه دفاعیات خود را به دیوان عدالت اداری ارسال کرد.

در نهایت و بعد از گذشت مدتی و با توجه به اینکه کاوه درودی به عنوان شاکی پرونده کتبا رضایت خود را اعلام کرده، این پرونده مختومه شد.

بدین ترتیب ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منتفی شده و عبدالمهدی نصیرزاده که حدود 10 ماه است با رای مجمع بر مسند ریاست نشسته، می تواند به کار خود در این فدراسیون ادامه دهد.

کاوه درودی، دبیر اسبق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تایید این خبر گفت: شکایت بنده مربوط به وزارت ورزش در دولت قبل بود، اما بعد از روی کار آمدن دکتر سجادی و نگاه مثبت ایشان تصمیم گرفتم از شکایتم صرف نظر کنم. همچنین فدراسیون بدنسازی با ریاست دکتر نصیرزاده مسیر خوبی را در پیش گرفته و برای اینکه آرامش و تمرکز فدراسیون برهم نخورد، رضایت خودم را اعلام کردم.