پنجشنبه نهم فروردین ماه

تجلیل از موتورسواران کویر

طی مراسمی از قهرمانان تیم موتورسواری باشگاه فرهنگی - ورزشی کویرموتور تجلیل و قدردانی شد.

 سال گذشته تیم موتورسواری کویر در بخش آقایان و بانوان در مسابقات مختلف کشوری و رویدادهای چندجانبه، مقام‌های متعددی را کسب نمود. این تیم با پشتوانه افراد مجرب فنی و مربیان خود و همچنین علاقه‌مندی به ورزش مهیج موتورسواری بخصوص در موتوکراس در هر سه راند کشوری به نتایج عالی دست یافت.

تجلیل از قهرمانان باشگاه کویر، با حضور محسن رضایی (مدیریت ارشد)، دکتر مجید رضایی (معاونت استراتژی)، حسین خیمه کبود (مدیر عامل باشگاه)، رضا فراهانی (دبیر تیم)، کیوان نفری (مدیر روابط عمومی و مارکتینگ) و همچنین مهرداد همتیان (رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران) و ورزشکاران و اعضای فنی تیم برگزار شد.

در این مراسم گزارش عملکرد یکساله باشگاه که روند موفقت‌آمیز و برنامه‌ریزی مناسب در این باشگاه را نشان می‌داد، توسط مدیرعامل باشگاه به شرکت کویرموتور ارائه و بنا به رسم یادبود تندیس و جوایزی به اعضای تیم باشگاه اهدا شد.

اعضای تیم کویرموتور و حاضر در این رویداد: امیرعلی آل‌شبان، جواد بیدی، ابوالفضل بیدی، امیر بیدی، سمانه حمیدی، مرضیه رحمتی، هستی رضائی، رضا زینت بخش، محسن شاملو، رسول علیزاد، پیمان علیزاده، علی فراهانی، حامد فراهانی، حسین فراهانی، مریم قلیچ، عرفان محبعلی، امیرحسین منصوری، حمید مهین خاکی، رسول نجفی، تالین وارتومیان

گزارش: عباس اسماعیلی