شنبه ششم مرداد ماه

کوتاه از فوتبال ⚽

آخرین اخبار حاشیه ای که در پشت پرده فوتبال نهفته است را می توانید در این باکس مرور کنید.

به گزارش پایگاه خیری البرز ورزشی:

* شکایت باشگاه استقلال از یکی از مربیان تیم مس کرمان که در فضای مجازی حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است وارد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.
* با آنکه علیرضا بیرانوند در بازی با تیم آلومینیوم با کارت داور مسابقه اخراج شد و باید یک بازی دیگر به علت محرومیت بیرون از گود بماند، کماکان سه کارت زردی که قبلا دریافت کرده است در کارنامه اش باقی خواهد ماند.

* پریرا که پیراهن 91 را برای بازی در پرسپولیس انتخاب کرده است، دلیل این کار را با ارتباط با تاریخ تولد خود دانسته است. پریرا متولد سال1991 میلادی است، وی اصولا عدد 9 را برای خود خوش یمن می داند.

* با پایان یافتن دوران مصدومیت سعید صادقی و بازگشت او به تمرینات همراه با سروش رفیعی و نیز بازگشت سیامک نعمتی و اضافه شدن پریرا این شرایط به وجود آمده تا مذاکرات مدیران باشگاه با گل محمدی او را متقاعد سازند تا از تصمیم خود عقب نشینی کند.

* ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال می گوید: تا مادامی که اداره فوتبال در دست دلالان و مافیای فوتبال باشد، هرگز قهرمانی فوتبال ایران در آسیا اتفاق نخواهد افتاد، سوای لژیونر ها شما نمی توانید یک بازیکن را در لیگ به عنوان پدیده لیگ شاهد باشید.

* قرار است بنیادی فر داور فوتبال برای تکمیل دوره ویدیو چک عازم تاجیکستان شود. وی در جام ملت های آسیا باید قضاوت داشته باشد و از این رو باید به کار با ویدیو چک آشنا باشد، در غیر اینصورت سهمیه ایران قطع خواهد شد.

*مهدی تاج می گوید: برای آوردن مربی خارجی برای تیم ملی دغدغه پرداخت حق و حقوق او را داریم. اگر در این مورد حمایت های مالی در کنارمان قرار بگیرد، فردا صبح بهترین مربی خارجی در تهران خواهد بود.