پنجشنبه سوم آبان ماه

حسنوند: عنایتی قدر نمی داند

مدیر رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی نفت در مقام پاسخگویی به سرمربی این تیم برآمده است.

صحبت ‌های رضا عنایتی در کنفرانس خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران با واکنش مدیر رسانه ای این باشگاه رو‌ به رو شد.
مهران حسنوند مدیر رسانه باشگاه نفت در گفت و گو با این رسانه در واکنش به صحبت های رضا عنایتی در کنفرانس خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران خطاب به عنایتی اظهار داشت: این نهایت بی انصافی و قدرناشناسی اقای عنایتی است که هیات مدیره ای را در باشگاه نفت تخریب نماید که امکانات مثال زدنی و کم نظیری را در اختیار او قرار داده است.

وی ادامه داد: علی رغم شرایط مالی سختی که که باشگاه نفت در آن قرار دارد توانست پنچ درصد از قرارداد بازیکنان را با همکاری مسئولین شهری و مناطق نفت خیز پرداخت کند و حتی آقای شجاعی چک شخصی خود را به بازیکنان به مبلغ دومیلیار تومان تحویل داده است. آقای رضا عنایتی اولاً بدانید که باشگاه نفت موش آزمایشگاهی نیست که هر چه دلتان بخواهد انجام داده و از موقعیت بغرنج ان سوء استفاده کنید. اگر هم بخواهید اهداف ناقص خودتان را به این تیم تحمیل کنید بدانید شما میلیاردها تومان پول بابت نجات دادن باشگاه نفت قرار داد بسته اید و در قبال نتایج باید پاسخگو باشید.

مدیر رسانه ای این باشگاه تصریح کرد: تعیین تکلیف و تخریب ارکان باشگاه نشان‌دهنده اهداف ناثواب و مسئولیت گریزی شما است. آقای عنایتی شما وظیفه دارید تمرکز خود را بر روی نجات باشگاه نفت از سقوط به دسته پایین تر بگذارید. جناب عنایتی به شما توصیه می کنم از همراهی و احترام ارکان باشگاه سوء استفاده نکنید که اینها همه در جهت نجات باشگاه از سقوط انجام می شود.

امروز در کنفرانس خبری نشان دادید که با باشگاه نفت همدل نیستید و صد البته باشگاه نفت پلکان ترقی شما برای رسیدن به ارزوی دیرین که کسب سرمربی گری استقلال تهران است نمی باشد و آه هواداران باشگاه مظلوم نفت گریبان شما را خواهد گرفت.

گزارش: نیلوفر مژدهی