پنجشنبه سوم آبان ماه
لیگ قهرمانان آسیا

نکونام: برای بازی با الفیصلی آماده هستیم

تیم فولاد اهواز برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا آماده است، این تیم باید با الفیصلی عربستان صعودی بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تمام تمرکز ما روی بازی فرداست و امیدوارم یک بازی خوب همراه با نتیجه برای ما باشد. از کشور قطر بابت میزبانی و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می کنم. امیدوارم این افتخار نصیب کشور ما هم شود.

نکونام بیان کرد: از تیم الفیصلی شناخت کافی داریم؛ تیم با کیفیت و خوبی است. با وجود این که به یک لیگ پایین‌تر رفته‌اند اما کیفیت خوبی دارند. بازی‌های آن‌ها را که دیده‌ایم بازیکنان تاثیرگذاری دارند. لیگ عربستان هم با توجه به بازیکنان خارجی که در آن بازی می‌کنند، لیگ قوی و قدرتمندی است. الفیصلی تیم قابل احترامی است و قطعا فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی هم‌چنین درباره وضعیت خط حمله فولاد، گفت: متاسفانه دو تا از بهترین بازیکنان تیم‌مان را در لیگ از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی جایگزین کنیم، به همین دلیل مجبور شدیم از بازیکنی که پست تخصصی‌اش فوروارد نیست استفاده کنیم اما مشکلی نیست و تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. قطعا داشتن فوروارد بیش‌تر به ما کمک می‌کرد ولی وقتی کمبود داریم، کنار می‌آییم. الان شرایط خوبی داریم و به بازی فردا امیدوار هستیم.