پنجشنبه سوم آبان ماه
اتفاق تاریخی در فوتبال بانوان ایران

ناظمی: مهسا قربانی داوری شایسته است

قضاوت بانوی ایرانی به عنوان داور وسط تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی اتفاق خوبی است که بازتاب وسیعی هم داشته است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار عکسی از قضاوت مهسا قربانی به عنوان داور تیم های فوتبال مردان تاجیکستان و افغانستان آن را یک اتفاق تاریخی قلمداد کرده است.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال ایران که پیشتر مسابقات مهمی چون فینال قهرمان بانوان جهان و سپس مسابقات دوره ای، حذفی انتخابی جهان و پیشتر فوتسال جوانان جهان در کشور آرژانتین پیشقراول حضور زنان ایرانی در عرصه های بین المللی بود. او در گفت و گو با البرز ورزشی قضاوت مهسا قربانی را در کافا ستود و اظهار داشت: توانایی خانم قربانی واقعا افتخارآمیز است، قضاوت در فوتبال آقایان نیز مانند فوتسال دربالاترین سطح کار آسانی نیست و بدون تردید بازتاب بین المللی وسیعی داشته و خواهد داشت.

نگاه کنید تمام فضای مجازی و رسمی رسانه ها به حضور بانوان کشورمان آن هم با حجاب پرداخته اند و تا آنجا که من می دانم ایرانی ها تنها داوران محجبه فوتبال و فوتسال جهان هستند.

ناظمی با اشاره به اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر باید از خانم فهیمی در فدراسیون فوتبال جویای شرایط داوران ایران شوید اضافه می کند: ما داوران خوب بین المللی دیگری داریم که شاهد درخشش آنها نیز خواهیم بود.

گلاره ناظمی ماه گذشته جام ملت های فوتسال آقایان آسیا را با سرافرازی قضاوت کرده بود.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب