پنجشنبه سوم آبان ماه
پرافتخارترین بازیکن والیبال ایران

موسوی: درباره تیم ملی صحبت نمی کنم

پرافتخارترین والیبالباز تاریخ ورزش ایران یک جنوبی پر جوهر است. بازیکنی به نام سیدمحمد موسوی که از شهر زیبا اما دورافتاده دزفول تا قله های افتخار را با پایمردی و جان سختی پشت سر گذاشت.

در کارنامه این بازیکن شهیر 11 مدال تیمی و 14 مقام انفرادی آسیا و جهان می درخشد. سید را از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در الجزایر تاکنون تعقیب کرده ایم، جایی که بهترین مدافع دنیا شد و تا امروز که همچنان بر تارک والیبال کشورمان حضور دارد.

سید فصل پیش با تیم فولاد سیرجان ایرانیان کولاک کرد اما برای تیم ملی به میدان نرفت، وقتی با وی صحبت می کنیم می گوید: قصه شما با برخی از خبرنگاران جداست و بهتر می دانم که درباره تیم ملی صحبت نکنم، با داشتن دو فرزند بیش از هرچیز به آرامش و پرداختن به زندگی خانوادگی نیاز دارم.

با سید درباره نحوه آماده سازی تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای شرکت در جام باشگاه های آسیا گپ زدیم او در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: هنوز تمرینات ما استارت نخورده است اما چند بازیکن جدید را به تیم خود اضافه کرده ایم، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، علیرضا عبدالحمیدی، محمد ولیزاده، علی حاجی پور و امیر کرمی. شنیده ام که حاجی پور دوران آسیب دیدگی و جراحی را به سلامت پشت سر گذاشت و در آمادگی خوبی به سر می برد.

وی درباره جام باشگاه های آسیا که قرار است از شهریور ماه برگزار شود گفت: تایم خوبی برای مسابقات درنظر گرفته شد ولی اینکه تیم های خارجی می تواند یاران کمکی را در اختیار بگیرند باید منتظر ماند. بدون تردید ژاپن حریف بسیار قدری برای ما و شهداب خواهد بود.

بهترین مدافع روی تور جهان در پاسخ به پرسش ما که آیا پیشنهاد خارجی هم داشته اید گفت: دو سه پیشنهاد از تیم های خارجی داشتم اما همانطوری که گفتم باید جایی باشم که بتوانم فرزندانم را هم کنار خود نگه دارم.

گفت و گو: جمشید حمیدی