پنجشنبه سوم آبان ماه
هاشمی، دادکان یا راغفر...

رشیدی: استقلال بیرانوند را می خواهد چه کار؟

هولدینگ خلیج فارس که متولی باشگاه استقلال شد فکر می کردیم اوضاع به سامان می شود اما با وجود گذشت چند ماه هنوز قرارداد بچه ها قطعی نشده، بودجه ها معلوم نیست و هیچگونه شفاف سازی صورت نمی گیرد.

منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم ملی و یکی از مردان با صلابت استقلال در دهه 50 در گفت و گو با البرز ورزشی می افزاید: متاسفانه آقای نکونام نیز صحبت نمی کند و هواداران نمی دانند که در این باشگاه چه می گذرد. مدیرعامل هنوز معرفی نشده و همه چشم انتظارند تا تکلیف استقلال پرطرفدار مشخص شود.

رشیدی درباره شایعه پیوستن بیرانوند به استقلال نیز می گوید: اصلی اقدامی کارشناسی نیست چون اولا استقلال خود دروازه بان باتجربه ای چون حسین حسینی را دارد که خوب عملکرده است در ثانی وقتی بیرانوند پرسپولیس را ترک می کند حضور وی در استقلال توجیه پذیر نیست. بیرانوند، مظاهری، حقیقی و... همگی در زمانی شاگرد من بوده اند ولی نمی دانم چه نیازی است که می خواهند بیرانوند را به استقلال بکشانند.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال درباره انتظارش از رئیس جمهوری جدید درباره فوتبال و ورزش کشور نیز می گوید: فوتبال ایران پر از حاشیه است، چند نفر از اعضای کمیته های فدراسیون در زندان به سر می برند و البته فساد در فوتبال از حدود 20 سال پیش شروع شده و مربوط به امروز و دیروز نیست و هیچ اراده ای برای سالم سازی این ورزش پیش نیامده است و می دانم که رئیس جمهوری با وجود مشغله فراوان نمی تواند وارد جزئیات هر تشکیلات شود.

اما امیدوار آقای کیومرث هاشمی در وزارت ورزش بماند، ایشان مدیری شایسته است و باتوجه به اینکه آقای پزشکیان رئیس جمهوری گفت و گو محور است چناچنه قصد تغییر وزیر ورزش را دارد شخصیت های پیشنهادی من دکتر محمد دادکان و دکتر حسین راغفر است. دادکان تحصیلکرده تربیت بدنی و بازیکن تیم ملی بوده و راغفر نیز شایستگی های علمی و مدیریتی بالایی دارد.

گفت و گو: ج - دوستدار