پنجشنبه سوم آبان ماه
رضاییان به سرخابی ها نه نگفته

کدام تیم با صدمیلیارد راضی می شود!

گفته می شود یکی از ملی‌پوشان مطرح از طرف جواد نکونام مامور مذاکره با رامین رضاییان شده است تا این بازیکن را برای حضور در استقلال ترغیب کند.

البته که پرسپولیس نیز مشغول مذاکره با این بازیکن است تا وی را برای بازگشت به جمع قرمزها ترغیب کنند.

رضاییان فصل خوبی را در سپاهان سپری کرد و شنیده می شود از امارات هم پیشنهاد دارد اما این بازیکن که درخواست مالی بالایی از باشگاههای خواهانش دارد  حتی طرفداران زیادی نیز در دو باشگاه ندارد حتی گفته می شود که بازیکنان پرسپولیس به مدیران گفتند که اگر رضاییان به تیم بیاید در پرسپولیس نمی مانند.

گویا رامین از نظر اخلاقی مورد تایید خیلی از بازیکنان و هم تیمی هایش نیست و همین موضوع می تواند برای سرخابی ها دردسرساز شده است.

حتی رضاییان درخواست صدمیلیاردی به پرسپولیس و استقلال ارائه داده که در نوع خود بسیار عجیب و قابل توجه است اما از انجا که تیمهای عربی بازیکنان ایرانی را بدعادت کردند انها از باشگاههای لیگ هم توقعات عجیب دارند و پرداخت صدمیلیارد را امری طبیعی و پیشنهادی معمولی می دانند.

در مورد پیشنهاد استقلال شنیده می شود که یکی از دوستان رامین ماموریت دارد تا وی را راضی کند اما پرسپولیسی ها رسما اعلام کردند که مذاکرات را با این بازیکن افاز کردند و هواداران منتظر خبرهای خوش باشند اما از آنجا که رضاییان پیش از این در پرسپولیس حضور داشته بعید است که به دعوت استقلالی ها لبیک بگوید مگر اینکه هولدینگ برای امدن این بازیکن میلغ را بالا ببرد اتفاقی که بازیکنان ایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد طوریمه تعصب و عرق به پیراهن را از یاد می برند!

گزارش: سوده رحمانوند