پنجشنبه سوم آبان ماه
گفت و گو با دبیرکل فدراسیون بسکتبال

معزی فر: مربی مطرح اروپایی تا یک ماه دیگر می آید

رایزنی های لازمه رای جذب سرمربی خارجی بسکتبال انجام شده و تا یک ماه دیگر شاهد حضور مربی حرفه ای اروپایی در کشورمان خواهیم بود.

محسن معزی فر دبیر کل فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان این مطلب افزود: سرمربی مورد نظر ما از صربستان، اسپانیا یا آلمان خواهد بود و با آمدن ایشان فرصت یکساله تا کاپ آسیا سال آینده خواهیم داشت البته ما برای جذب مربی محدودیت هایی داریم که اغلب آنها غیرورزشی است.

دبیرکل فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه جوانان خوبی در راه ورزش حرفه ای قرار دارند از مسابقات بین المللی کاله کاپ به عنوان یکی از زمینه های معرفی استعداد های جهان یاد کرد و افزود: از شرکت سالی کو و باشگاه کاله به خاطر میزبانی این مسابقات تشکر می کنیم خوشبختانه در بسکتبال ظرفیت های خوبی وجود دارد و حضور بخش خصوصی به ویژه صنایع غذایی مانند کاله، ذوب آهن، مهرام، نفت آبادان ما را امیدوار ساخته است تا شاهد اقدامات مشابه باشگاه کاله باشیم. مجموع کاله واقعا در برگزاری مسابقات سنگ تمام گذاشت، کیفیت فنی رقابت ها و اقدامات جانبی شرایط بسیار خوبی را برای میهمانان فراهم ساخته بود.

محسن معزی فر از رسانه ها به عنوان معرف و مشوق بسکتبال یاد کرد و گفت: مخلص همه خبرنگاران و رسانه هایی هستیم که به بسکتبال می پردازند و تلاش می کنیم که این ارتباط گسترش پیدا کند.

گزارش: ج - دوستدار