شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

پیشکسوتان، گنجینه ای با ارزش برای جامعه ورزش

پیشکسوتان، گنجینه ای با ارزش برای جامعه ورزش هر کشوری هستند و نسل امروز باید بداند که آنان چه زحماتی برای زنده نگه داشتن و موفقیت رشته ورزشی خود متحمل شده اند ای کاش در زمانی که در قید حیات هستند به نحو مطلوب از آنها استفاده شود چرا که رشد و اعتلای هر رشته ورزشی نیاز به استفاده از ظرفیت های این عزیزان پیشکسوت دارد.

میر حسینی: برای المپیک الکنو را بیاوریم

مسابقات والیبال المپیک را جدی بگیریم چون در این میدان تیم ها با تمام قوا می ایند و کشور ها حاصل چهار سال بر نامه ریزی را می چینند.

در حسرت بدست آوردن کرسی های جهانی!

منازعات و مجادلات سیاسی در عرصه ورزش مانع از ایجاد هماهنگی و بدست آوردن کرسی های معتبر در مجامع جهانی شده و اندک کرسی هایی را که در کمیته بین المللی المپیک و آسیایی داشتیم به سادگی از دست دادیم!

خوان‌توره نا: شرایط بحران را می فهمم

خوانتورینا سوپر استار کوبایی تیم ملی والیبال درباره توقف مسابقات و بحث کسر مبلغ قرار دادهای بازیکنان می گوید: با کسر مبلغ قراردادها مخالفم. در مورد آینده خودم باید بگویم امیدوارم در لوبه بمانم

امامی: مبارزه جدی با دوپینگ اولویت اصلی فدراسیون کشتی است

علاوه بر محرومیت، جریمه نقدی نیز بر عهده فرد خاطی خواهد بود محمد ابراهیم امامی گفت: مبازره جدی با دوپینگ و پیشگیری از مصرف داروهای غیر مجاز اولویت اصلی فدراسیون کشتی در بحث ورزش قهرمانی است.

محبی: اولویت ما استفاده از کشتی گیران بومی است

محمد حسین محبی گفت: با حمایت استاندار کرمانشاه محترم، قصد داریم با قدرت در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کنیم.

چرا وارد دعاوی حقوقی استقلال و پرسپولیس ودر آمدهای فیفا نمی شوید؟!

جمشید تقی زاده از مدیران دوست داشتنی و خونگرمی است که در وزارت ورزش منشا خدمات زیادی بود و مدتی به وزارت کار رفت و ریاست سازمان بازنشستگی را برعهده گرفت ولی از وزارت کار با عنوان بازنشستگی کنار رفت و دوباره پس از بازنشستگی با یک تبصره جالب به معاونت حقوقی و پارلمانی مجلس وزارت ورزش منصوب شد!

تندروان: در والیبال از دایی بزرگتر نداریم اما…

اگر بین مربیان ایرانی همدلی وجود داشته باشد شاید می توانیم از ده مربی نام ببریم که توانایی هدایت تیم ملی را دارند، ولی افسوس که تاکنون ار همدیگر حمایت نکرده ایم.

از وفای هواداران سرخابی تا بی وفایی مدیران خاطی

اظهارات اخیر معاون ورزش در باره تشکیل پرونده بر علیه تنی چند از مدیران سابق استقلال و پرسپولیس در محاکم قضایی تاسف بار است،آنانکه قرار بود محرم و دلسوز هواداران باشند و مرهمی بر زخمهای کهنه آنها بگذارند،اما…!

درد دلی با وزیر محترم‌ارشاد

این روز های تلخ بیم و امید تامین سلامت مردم یک کشور از سویی و تامین معیشت ملت از سوی دیگر دغدغه های اصلی حکومت ها و دولت هاست.

دعوای دو مدیرعامل!

علی اکبر طاهری مدیرعامل پیشین پرسپولیس چندی پیش ادعا کرد از ۳۶ میلیارد پاداش آسیایی پرسپولیس که بعد از زمان او به باشگاه رسیده، فقط ۲۱ میلیارد تومان در باشگاه سند شده است. این صحبت ها واکنش گرشاسبی را به همراه داشته تا جایی که وی ادعا کرده طاهری فرد دروغگویی بیش نیست.

تیلیه و‌پسران قهرمانش در دنیای والیبال و بسکتبال

لوران تیلیه متولد سال ۱۳۴۲ هجری شمسی دارنده لیسانس علوم در تحرم و آموزش و همچنین دیپلم فیزیوتراپی و حرکات عضلات بدن از دیدگاه ورزش از دانشگاه نیس را دارد.

ماگومدرسول گازیماگمدوف: فقط به المپیک فکر می کنم

ماگومدرسول گازیماگمدوف دارنده 2 مدال طلای کشتی آزاد جهان از کشور روسیه گفت: برای حضور در المپیک تلاش خود را می کنم.

سیدجلال عسگری: فدراسیون کشتی تمامی برنامه های خود برای سال 99 را با جدیت ادامه خواهد داد

دبیر فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم عملکرد کشتی کشور در سال جدید بهتر از گذشته باشد چون در روزهای آغازین فعالیت کاری فدراسیون کشتی در سال 99، تمامی بخش های فدراسیون برنامه های خود را برای سال جدید ارائه داند.

اسفندیار: امسال در لیگ لهستان خواهم بود

سالی رویایی برای من بود و به مهترین آرزوهایم‌ رسیدم و برای نیل به این ایده ها سخت تلاش کرده ام و شرایطی عالی برایم رقم خورد و از این بابت شاکر خداوند و پشتیبانی هایی هستم که از من شده است.

مراغه چیان: خسروانی خادم راستین ورزش بود

با اعلام معذرت خواهی برای تاخیر نسبت به قضاوت در مورد تیمسار خسروانی ونظرات نادرست منتج از بی تجربگی تاریخی در برنامه" شبهای فوتبالی " و خشم ودفاع اکثر پیشکسوتان تاج/استقلال و بازگشایی حقایق تاریخی بنده نیز لازم دیدم که با نام سعید مراغه چیان بزرگ شده در مکتب پاک وپر افتخار آبی (تاج) و شروع فوتبال از سن ۱۶ سالگی تا افتخار سالها کاپیتانی و بازنشستگی در تاج واستقلال و آنچه در دوران حضورم مشاهده کردم را به صداقت اعلام نمایم .

کاکو ها؛ آوارگان ورزش؟!

در ادامه بررسی اوضاع والیبال شهرستانها به دیار کاکو ها می رویم استانی مستعد که اگر در استاندارد های ورزش حرفه ای مردان به‌پای اصفهان و ارومیه نمی رسید اما بازیکنان نام آوری داشت که هر یک در دوران خود آوازه ای رسا داشته اند.

قهرمانان پهلوان مسلک

تسواتان سوکولف از والیبل بازان نام آور دنیای توپ و تور به بمب افکن بلغاری شهرت دارد و از بهترین پشت خط زنهای والیبال جهان است او نیز به جمع یاری دهندگان مردم نیاز مند در ایام شیوع ویروس کرونا پیوست.

حق الناس در فوتبال چه مي شود؟

فوتبال بدليل جذابيتي كه دارد ،در قرن اخير تبديل به مهم ترين سرگرمي مردم در سراسر جهان شده است.

سفر رئیس سازمان لیگ به استان همدان

نصیرزاده برای میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روز گذشته به همدان رفت و با مسئولان استانی و ورزشی این استان دیدار کرد.

حاج کناری: به نسل جدید کشتی خوشبین هستم

عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت شرایط تمرینات کشتی گیران در حال حاضر که اردوها برگزار نمی شود، طبق برنامه ای که سرمربی تیم ملی به ما داده است نفرات تیم ملی را زیر نظر داریم و حدود 10 کشتی گیر به من ارجاع شده است که به صورت تلفنی و از طریق فضای مجازی با آن ها در ارتباط هستم.

تایید و تکذیب دیر هنگام به چه کار می آید؟

دستگاههای نظارتی و نهادهای مسئول از وزارت ورزش و فدراسیونهای زیر مجموعه این مطالبه عمومی را محقق سازند و مدیران ورزش را وادار کنند تا مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان داخلی وخارجی را دقیقا در زمان تنظیم قرارداد اعلام کنند.

مسلمی: در هند تمام اماکن ورزشی تعطیل شده است

همت مسلمی مربی حسن یزدانی که از طرف فدراسیون کشتی به یکی از باشگاه های کشتی ارتش هندوستان رفته طی تماسی با خبرگزاری البرز ورزشی گفت که در هندوستان تمامی فعالیت های ورزشی از جمله کشتی تعطیل شده است.

بانویی که نامش در تاریخ ورزش نصف جهان نقش بسته است

ازدیرباز دراین چرخه عظیم ورزش، مردان و زنانی می زیستند که بی ادعا وبا بزرگ منشی خاصی برای ایران افتخار می آفریدند که نامشان در تاریخ ثبت است.

مربی گرجستانی باجرانگ: به طور معجزه آسایی از هند برگشتم

شاکو بدینیشویلی مربی اختصاصی باجرانگ آزادکار مطرح هندی، گفت: در آخرین لحظه و با آخرین پرواز توانستم کشور هند را به مقصد گرجستان ترک کنم.

قیطاسی: بهترین مجموعه تمرینی جهان را داریم

اصغر قیطاسی گفت: دعا می‌کنیم هر چه زودتر شرایط به گونه‌ای شود که اردوهای تیم ملی مجددا آغاز شود و در خدمت کشتی گیران عزیز باشیم.

فوتبال غرق در حاشیه و مساله؟

فوتبال یک صنعت است و ورزشی درآمد ساز، این بخش در همه جای دنیا اصولی و اقتصادی عمل می کند و برنامه ریزان با دقت و از سر مسوولیت به آن می پردازند ولی در کشور ما بار اصلی بر دوش دولت است و نطارت دقیقی هم صورت نمی گیرد.

خدا پرست: با جو کنونی مربی ایرانی نمی شود

دانش مربیان ایرانی از مربیان درجه دو اروپا از جمله ایگور کولاکوویچ کمتر نیست ولی با توجه به جو بازیکن سالارانه ای که به وجود آمده نمی شود آنها را بالای سر تیم گذاشت.

نا گفته های آقای خاص کشتی درباره قاسمی، آقانیا و مرحوم قربانی

از سال 1393 به جرات، نوروزی نیامده ڪه مردم ڪشتی دوست یادی از مرحوم قربانی نڪنند. قهرمان ارزنده ای ڪه خیلی ها منتظر درخشش او در مسابقات جهانی و المپیڪ بودند اما دست تقدیر، روزگار او را به ڪل تغییر داد و حال در خاڪ به خواب ابدی رفته است.

خمسه: مربیگری تیم‌ملی افتخاری بزرگ است

محمد صادق شعبان‌خمسه بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال اعتقاد دارد که انتخاب مربیان تیم های ملی باید بر مبنای معیارهایی باشد تا کارشناسان و خبرگان بتوانند با توجه به آیتم هایی که فدراسیون اعلام می کند پس از شور و مشاوره به آنها رای بدهند.

تایید و تکذیب دیر هنگام به چه کار می آید؟

دستگاههای نظارتی و نهاد های مسئول از وزارت ورزش و فدراسیونهای زیر مجموعه این مطالبه عمومی را محقق سازند و مدیران ورزش را وادار کنند تا مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان داخلی وخارجی را دقیقا در زمان تنظیم قرارداد اعلام کنند.

تشڪر قاسمی از بنا و سوریان

مرتضی قاسمی برادر محسن قاسمی است؛ قهرمان آسیایی کشتی فرنگی که چند ماهیست در بیمارستان به سر می برد. خبرگزاری البرز ورزشی برای پیگری روند بهبودی محسن با برادر قاسمی صحبت کردیم که می خوانید.

میخایلوف: هر روز تمرین می کنم

ماكسيم ميخايلوف نامي آشنا در جهان واليبال است. بازيكني از روسيه با توانايي هاي بالا كه اتفاقا خيلي خوش اخلاق و سرش در كار خودش است جایزه بهترین ورزشکار سال را از پوتین گرفت و چند جایزه انفرادی اروپا از ماکسیم سوپر استاری بی بدیل ساخته است گفت وگوی خواندنی با همكار روس مان الماز خيروف انجام داده و زحمت ترجمه آن را شاهین خیری کشیده است.

دربی های عیدانه

فروردین برای ما همیشه تداعی کننده نو شدن سال و طبیعت و باز شدن شکوفه ها و رویش گل ها است که نشان در تغییر و تحول طبیعت دارد این اتفاق زمانی برای هواداران فوتبال زیباتر می شود که در آن دربی هم برگزار شود.

حیدری: ورزشگاه کارگران به یک کمپ مجهز برای ورزش کشور تبدیل خواهد شد

کار بازسازی و نوسازی بخش های مخلف مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی به روزهای پایانی خود رسیده است و به همین منظور مدیرکل امور ورزشی در بازدید از این مجموعه در جریان روند لحظه به لحظه بازسازی این مجموعه کهن و قدیمی که یکی از مجهزترین و اولین ورزش گاههای کشور است قرار گرفت.

امیر سر تیپ فولادی: ارتش برای ایام کرونایی هم برنامه ورزشی دارد

رییس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و منع تجمعات برنامه سالانه تربیت بدنی ارتش برای روز ۲۹ فروردین که مشتمل بر یک جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی بود بر گزار نمی شود اما دست روی دست نگداشته ایم و برنامه ایی را در پنج ایتم پیش بینی کرده ایم که‌عنوانش ورزش در خانه است.

مشعل المپیک توکیو ۲۰۲۰ پس از تعویق بازی ها به مکان مخفی منتقل شد

بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۴۴ برابر با ۱۳۲۳ هجری شمسی قرار بود در لندن پایتخت انگلستان برگزار شود به علت جنگ جهانی دوم لغو شد. به همین علت بازیهای المپیک ۱۹۴۸ برابر با ۱۳۲۷ هجری شمسی بدون برگزاری انتخابات به لندن واگذار شد. اما این بار در سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۳۹۸ بخاطر شیوع ویروس کرونا در جهان بازیهای المپیک یکسال به تعویق افتاده است.

ناصر فروتن: پیگیری معوقات داوران اولویت اصلی ما در سال 99 است

ناصر فروتن گفت: نگاه فدارسیون کشتی به داوران بعنوان عضوی پرتلاش، زحمتکش و مؤثر در کشتی کشور بسیار مثبت است.

جنگ ایلدیم: تنها هدف من طلای المپیک است

جنگ ایلدیم دارنده مدال های برنز کشتی فرنگی المپیک و جهان از کشور ترکیه گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانیم و مجبور هستیم که تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری کنیم.

تمجید از بسکتبال بانوان ایران

سایت فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) در مطلبی به تمجید از پیشرفت بسکتبال بانوان در ایران پرداخت.

سعادت: در تنیس دنبال گوش شنوا می گردند

مربی جوان تنیس ایران از سفر یکماهه به سانفرانسیسکو (کالیفرنیا) به کشور بازگشت.

روشن غیاث: سازمان بازرسی درست و به موقع عمل کرده است

انحلال انتخابات فدراسیون دو و میدانی از رخدادهای عجیب و غیر قابل باور ورزش ایران بود که گویا سازمان بازرسی به شکایات و اعتراضات افراد ذینفع پاسخ مثبت داده و افشین داوری که خود را روی کرسی ریاست می دید، اینجا را هم از دست داد.

تبریک و دستخوش زاگالو به مهاجرانی

عکس فوق ماریو زاگالو را با ظاهری آرام و درونی ناراحت نشان می دهد که بعد از پیروزی تیم ملی ایران به سمت حشمت مهاجرانی آمده و به وی تبریک می گوید.

قاسمپور: قوه قضائیه پیگیر است

اواسط سال 97 و پیش از رقابت های جام ملت های آسیا (امارات) نیز مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در مصاحبه ای مطرح کرده بود که نمی دانم مبلغ بیست میلیون دلار پاداش صعود به جام جهانی 2014 و 2018 چه شده است؟

سیدعباسی: باشگاه حرفه ای سالی دو مربی عوض نمی کند

والیبال در ارومیه یک ورزش نیست، فرهنگی است که ریشه در خلق، خوی و آداب اجتماعی فرهنگی مردم این شهر دارد، دیروز مقاله ای از یک خبرنگار جوان ارومیه ای به دست ما رسیده بود که در آن از صرف هزینه زیاد و عدم نتیجه گیری مطلوب انتقاد کرده بود، از عدم بهره گیری از بازیکنان بومی، تغییر پیاپی مربیان و مصداقهای دیرین در این زمینه نیز سخن رانده بود، با توجه به ظرائف اجتماعی - ورزشی در زمینه والیبال بر آن شده ایم تا از نظرات دکتر جهانگیر سیدعباسی مربی بین الملی ارومیه در این باره استفاده کنیم.

معروف؛ بار دیگر در بایک موتور؟

کرونا جهان را به تعطیلی کشانده است، والیبال که جای خود دارد، تقریبا همه لیگ های اروپایی نیمه کاره رها شدند و بازیکنان در خانه ها قرنطینه اند و در منازل خودسازی می کنند (!)

گازتا دلو اسپورت و کرونای داور ایرانی

داور بین المللی والیبال که در روزهای آغازین شیوع کرونا دچار این ویروس خطرناک شده بود، می گوید هنوز هم در قرنطینه به سر می برم ولی واقعا از پزشکان و پرستاران فداکار تشکر می کنم که در مدت بستری شدنم ایثار کرده اند.

چرا استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی شوند؟

در واپسین روزهای سال 98 وزارت ورزش احمد سعادتمند و مهدی رسول پناه را به ترتیب به عنوان مدیرعامل و سرپرست دو باشگاه سرخابی پایتخت معرفی کرد. پیشتر نیز علی فتح الله زاده و محمدحسن انصاری فرد سمت مذکور را در دست داشتند.

برهانی: اول پایه، بعد مربی خارجی

در خبرها آمده بود که بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بانوان ترکیه نفر دوم آبشارزنهای لیگ این کشور شده است، این خبر اما از سوی برخی محافل داخلی به عنوان یک شوی تبلیغاتی تلقی شده بود، در این باره گفت و گویی با مائده برهانی بازیکن ملی پوش و با تجربه والیبال ایران انجام داده ایم تا از صحت و سقم قضیه آگاه شویم.

دستمزد ورزشکاران هندبال چقدر است؟

با اعلام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پرونده رقابت های لیگ برتر هندبال آ‌قایان در فصل سی دوم نیز بسته شد.

پشت هر زمستانی بهار است

بهار همیشه نویدبخش روزهای نو و پدیده های نو است و بهار امسال اما با تلخکامی همراه بود، این البته یک درد و غم مشترک جهانی است که با جنگ بیرحم میکروبی دست به گریبان شده که به تعبیری به جنگ سوم تشبیه شده می شود.

چشمه ای که همچنان جوشان است!

تیم منتخب آذربایجان غربی در سال ۱۳۶۱ ، در سال های آخر بازیگری " آقا یدالله " یکی از سه بازیکن معروف ملی پوش دهه پنجاه (عزیز پرتوی و محمود محب) که با جوانانی چون مجید ساداتی ، نوبخت سیدعباسی، رسول بابا صباحی و …. همبازی شد و بعدها مربی آنان شد.

ترکتازی کرونا و چالش برگزاری لیگ

برای برگزاری لیگ برتر بعد از خلاصی از ویروس کرونا با نظرات متفاوتی روبرو هستیم.موافقان ادامه لیگ،نیمه کار گذاشتن مسابقات را بی معنا و عجیب توصیف می کنند.مخالفان هم با شعار لزوم حفظ سلامت ورزشکاران و هواداران بر طبل تعطیلی می کوبند!

پاکدل: از سرگیری لیگ ریسک بالایی داشت

رئیس فدراسیون هندبال گفت: از سرگیری لیگ های هندبال ریسک بالایی برای همه داشت و با صحبتی که با اعضای هیأت رئیسه داشتیم مقرر شد لیگ را تمام شده اعلام کنیم.

ابتکارات در پلاس لیگا

بيستمين دوره از رقابتهاي پلاس ليگا همانند تمام ليگ هاي معتبر جهان واليبال به دليل كرونا ويروس پايان خوشي نداشت و در نيمه راه بدون معرفي قهرمان تمام شد.

آزمون فروشی نیست!

اخبار هفته های گذشته از رایزنی مسئولان دو باشگاه زنیت سن پتربورگ روسیه و ناپولی ایتالیا درباره انتقال سردار آزمون حکایت داشت.

چه کسانی قطع همکاری با اسکوچیچ را پیشنهاد می دهند؟

این روزها زمزمه هایی از سوی افراد خاص شنیده می شود که قطع همکاری با اسکوچیچ را پیشنهاد می دهند.

دلایل عدم توفیق جهانبخش در برایتون؟

علیرضا جهان بخش در سالهای نخست حضورش در تیمهای الکمار و نایمخن هلند درخشش چشمگیری داشت و به فوریت خود را در سطوح بالای فوتبال ظریف و آکادمیک هلند مطرح کرد .

تمرینات بازیکنان باشگاهی را از طریق Gps تجربه کنیم

توقف فعالیت های ورزشی در اقصی نقاط جهان معادلات را هم زده و نمی توان برای شروع مجدد رویدادهای ورزشی تاریخ مشخصی را تعیین کرد.

رضا قاسمیان : کسی با متوقف کردن لیگ مخالف نیست اما تکلیف قرار داد بازیکنان را مشخص کنید

عضو باشگاه ستارگان دشتستان: مسئولان فدراسیون به فکر بازیکنان هندبالیست باشند کارگری نیست وگرنه به کارگری می روم.

لطفا به ماجرا پایان دهید!

مشکلات مدیریتی و مالی استقلال و پرسپولیس کم بود که حالا پیشکسوتان دو تیم هم به جان هم افتاده و گذشته های دور را به رخ یکدیگر می کشند.این مرافعه و معرکه جدید به سود هیچکس نیست.

فوتبال ایران بدون قایقران شد

خبر تلخ و ناراحت کننده بود؛ وقتی تلویزیون خبر تصادف و فوت قایقران و پسرش را پخش کرد باورش برای هواداران وی سخت بود.

بانوان‌افتخار آفرین ایران زمین

دوستان این مطلب لایک نمی خواد فقط خواهش میکنم با شیر کردن باعث معروفیت بیشتر این شیرزن بشید.

نامدار، بلوغی بزرگ در عرصه والیبال بانوان ایران

جوهرکلام مبتنی برحصول فرهنگ گرامیداشت یاد و خاطره چهره های تابناک ورزش است.

سایه سنگین کرونا بر سر فوتبال ایران و جهان

توقف برگزاری فوتبال در سرتاسر جهان تاثیر منفی بر کارکرد باشگاهها از جمله تیمهای معروف اروپایی اروپا گذاشته و باشگاههای ایرانی را هم در خطر ورشکستگی قرار داده است.

تیرخلاص بر پیکر نیمه جان رکن چهارم دموکراسی

در پی سیاست های دولت محترم مبنی بر مدیریت فاصله گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره ویروس کرونا هرچند با تاخیر اما کار شایسته ای بود که انجام گردید و بخش های زیادی از مشاغل را هم در حالت تعطیلی موقت قرار داد که تصمیم بسیار درستی بوده است.

سالگرد فوت یک ورزشکار و مدیر موفق ورزشی

۱۴ فروردین ماه سالگرد فوت شادروان اکبر گهرخانی است.او یک ورزشکار و یک مدیر برتر ورزش ایران است که در استان های آذربایجان شرقی و غربی فعالیت ورزشی کرد . تیم های ورزشی راه انداخت به مدیریت رسید و کارهای ارزنده ای انجام داد اما حیف ورزش ما او را زود از دست داد.

باشگاه‌های خصوصی با این همه هزینه چه کنند؟!

در میان مشاغلی که از کرونا ضربات زیادی خورده باید به باشگاه‌های خصوصی اشاره کنیم که با اجاره های سنگین و دستمزد مربی و عوامل اجرایی در این تعطیلی مملکت درد روی درد بر آنها افزوده شده است.

علامت سوال بزرگ مقابل انتخابات جانبازان و معلولین

روزهای پایانی اسفندماه و در حالیکه تمام فعالیت های ورزشی و باشگاه‌ها با دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیلی کامل در آمده بود امور مجامع فدراسیون‌ها با عجله و شتاب عجیبی انتخابات دوومیدانی و جانبازان را برگزار کرد.

یک اتفاق خوب؛ بازگشت محمد نبی

محمد نبی ها یک خانواده اصیل ورزشی اند حسن‌ محمد نبی که یک مربی بزرگ و خوشنام والیبالی و مربی بین المللی بود و مهدی محمد نبی که از مردان ساخص فوتبال ایران بوده و در هر محفلی و مجمعی ردپایی از این مرد مدیر فوتبالی دیده می شود او را از زمانهایی که در سطح باشگاه های تهران بازی می کرد تا بعد ها که مدیریت تیم پارس خودرو را بر عهده گرفته بود می شناختیم اما اشتهار مدیریت ورزشی ایشان در رمان عضویت دو دوره ای در هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی افزونی پیدا کرد و آنگاه که دبیر کل فدراسیون فوتبال شد ثابت کرد

حقوق ورزشکاران المپیکی را قطع نکنید!

با توجه به تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو،حقوق ماهیانه ورزشکاران المپیکی ایران که مقرر بود تا تیر ماه پرداخت شود ،نیاز به تصویب مجدد توسط کمیته ملی المپیک دارد.

مجموعه های ورزشی و اقامتی کارگران سراسر کشور در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با تاکید آقای شریعتمداری تمامی مجموعه های ورزشی و اقامتی کارگران برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در سراسر کشور در اختیار این ستاد قرار می گیرد.

یاد وخاطره مسافران طلایه دار ورزش اصفهان را گرامی داشتند

جمعی از بازنشستگان ورزش و جوانان استان اصفهان که همه ساله در یک حرکت نهادین و خدا پسندانه با حضور در گلزار شهدا و باغ رضوان با نثارشاخه های گل برای شادی روح مفاخر ورزش، قهرمانان، نام آوران و دست اندر کاران ورزش استان اصفهان با قرائت سوره حمد و قل هوالله فاتحه می دادند.

دیروزوامروزوالیبال رضائیه «ارومیه» وکرمانشاه …

عکس پیوست باعث شد تا نگاهی به ۴۵ سال پیش و چراغ درحال افول والیبال دو استان صاحب نام در والیبال کشور داشته باشیم. دو استان والیبال خیز ایران علی رغم کارنامه درخشان سال های گذشته متاسفانه در دهه ۹۰ به ویژه در سال های اخیر برنامه های مدونی را در راستای استفاده بهینه از جوانان مستعد وخوش قد و قامت در راه بازیکن سازی ترسیم نکرده اند!