شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

رییس فدراسیون جهانی والیبال متهم به فساد مالی

از چند سال پیش اری گراسا رییس فدراسیون جهانی والیبال متهم به فساد مالی شده بود در این باره پدر و پسر معروف رزنده نیز چندبار مدعی وجود چنین سوء استفاد هایی از سوی رییس فدراسیون بین المللی شده بودند و حتی کار به محرومیت رزنده نیز کشیده شده بود اما به نظر می رسد که اینبار قضیه وارد فاز جدیدتری شده بود.

تشکر از بزرگواران همدل

حدود 15 سال از انتشار البرز ورزشی می گذرد و ما انقدر غرق در مشکلات و سرگرم کار شبانه روزی بوده ایم که فراموش کرده ایم پای در 15 سال انتشار این موسسه گذارده ایم.

بانوی اردبیلی مربی تیم ملی اسکی شد

از سوی رییس فدراسیون اسکی، ثمین داوری به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن زنان انتخاب شد.

مومن زاده در استانه کسب سهمیه المپیک

نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های تکواندوی گزینشی المپیک شد.

پینگ پنگ بازان تیم ملی انتخاب شد

با پایان رقابت‌های انتخابی، تکلیف ترکیب چهار نفره تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در قهرمانی آسیا مشخص شد.

امیرحسینی: انتخاب حق الکنو است

پاسور سابق تیم ملی و یکی از بهترین های جام ملت های آسیا اعتقاد دارد که انتخاب بازیکنان تیم ملی حق الکنو است.

کرونا دست و پای FIVB را بست

در سالن تمرین رختکن نیست. در رختکن مسابقه دوش نیست. زمین بازی ست به ست عوض نمی‌شود. تیمی که حتی با عذر مستند پزشکی شش بازیکن به بازی نرساند، باخت فنی می‌خورد و… این برخی از مقررات جاری در حباب لیگ ملت‌هاست.

سفر با اتوبوس جریمه تیمی که از سری A سقوط کرد

رئیس باشگاه بنتونتو اعلام کرد به خاطر سقوط این تیم به دسته پایین تر در بازی بعدی بازیکنان باید به جای هواپیما سفر ۱۲ ساعته با اتوبوس را تجربه کنند.

معرفی نامزدهای نهایی MVP بسکتبال NBA

نامزدهای نهایی کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن این فصل مسابقات NBA معرفی شدند.

۲۵ سال حبس در انتظار دکتر شخصی مارادونا

دادستان آرژانتین از تلاش برای مقصر نشان دادن پزشک دیگو مارادونا به خاطر مرگ وی خبر داد.

نیمار: امیدوارم تمام دنیا به زودی واکسن کرونا بزنند

دو تن از بزرگان فوتبال دنیا و برزیل واکسن کرونا زدند و پیام‌هایی برای طرفداران خود داشتند.

کمیته انضباطی و تصمیمات غلط؛

همانطور که انتظار می رفت،کمیته انضباطی‌به جای اصلاح امور و برخورد درست با خاطیان به مصلحت اندیشی روی آورد و با صدور آرا پفکی،در پی رفع مشکلات مالی فدراسیون بود.

نفت آبادان برنده دیدار پرگل جنوبی ها

در ادامه رقابت های دور پایانی فوتسال دختران باشگاه های کشور 13 گل از خط دروازه ها گذشت و در دربی جنوبی ها این نفتچی های آبادان بودند که در دیداری پرگل شش بر سه تیم هم استانی خود ملی حفاری اهواز را شکست دادند خود تنها مدعی حنوبی ها برای قهرمانی شدند سهیلا ملمولی مهاجم با تجربه و ملی پوش نفت در مسابقه امروز پنج گل برای همشهریانش به ثمر رسانده است.

حسینی از تراوزان تا لیگ قطر

مدیر برنامه های حسینی مدافع ایرانی به تمام شایعات درباره این بازیکن پایان داد و به سایت ( (Sporx گفت: حسینی از ترکیه، روسیه و قطر پیشنهاد دارد. بهترین و بزرگترین پیشنهاد از قطر است. حسینی به دنبال تیمی است که هر هفته در ترکیب اصلی تیمش باشد ولی این درخواست حسینی از سوی باشگاه ترابزون پذیرفته نشد به همین خاطر این بازیکن از این تیم جدا شد و دیگر به ترابزون برنمی گردد.

تراکتور سازی در وضعیت قرمز

کشمکش دو بازیکن سرشناس تراکتور با سرمربی این تیم باعث شد که رسول خطیبی به طور رسمی از سمت خود استعفا بدهد.

حسرت چیریچ و نگرانی ما

چیریچ مربی سرشناس صربستانی تیم ملی واتر پلو از اینکه با شکست مقابل قزاقستان شانس المپیکی شدن را از دست داده است حسرت بر دل دارد و ما نیز از این بابت که تنها امید ورزش های شنا شیرجه و واتر پلو نتوانسته است جواز المپیک را به دست آورد حسرت زده ایم!

تایید برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطیان مسابقات اخیر این رشته را نقره داغ کرد و با در نظر گرفتن تنبیهاتی مقصران و مسببان این اتفاقات از حالت انفعالی گذشته که بر این رشته حاکم شده بود خارج شد.

تیم ملی والیبال دوشنبه پرواز می کند

تمرینات تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد تا پرواز ملی پوشان به سوی ریمینی دو روز بیشتر وقت نمانده است به قرار اطلاع 25 مسافر تیم ملی بامداد دوشنبه از طریق تهران_دوحه به میلان پرواز می کنند.

دو ایرانی در بازی های المپیک 2021 نمایندگان پینگ پنگ کشور ما را تشکیل می دهند

این دو البته بازیکن نیستند افشین دیهی عضو ژوری و سیمین رضایی به عنوان داور راهی توکیو خواهند شد.

بسکتبال سپاهان هم سوپرلیگی شد!

تیم سپاهان اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات لیگ یک بسکتبال را به دست آورد.

تکتاز عضو شورای پیشکسوتان زورخانه ای شد.

قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان، رییس اسبق و پرتلاش کشتی و رییس فعلی هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان نوشهر

پرسپولیس_استقلال شاید در فینال جام حذفی

عصر دیروز تیم فوتبال پدیده مشهد دیدار دور برگشت خود را برابر تیم گل گهر سیرجان با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت در این دیدار مهدی رحمتی سرمربی جدید پدیده در واقع موفق شد مچ استاد خود در تیم استقلال یعنی امیر قلعه نویی را بخاباند فعلا دو تیم گل گهر و پدیده همچنان در رده های میانی جدول لیگ برتر حضور دارند.

افق کار کجا است؟

در حالی که طی دو سه سال گذشته دست اندر کاران فوتبال بانوان از بی توجهی فدراسیون مربوطه به این بخش گلایه کرده اند خبر رسید که وزارت ورزش با نگاهی ویژه به یاری این بخش از جامعه ورزش کشور آمده است.

از کریم باقری تجلیل شد!

کمیته انضباطی در آرای جداگانه، تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان را جریمه کرد.

عزیزی خادم: دکتر نوبخت در حساس ترین برهه به کمک فوتبال آمد

روز 15 می به عنوان روز پایه در فوتبال جهان نام گذاری شد و به همین مناسبت در کشور ما نیز آیینی برگزار شد.

سکاندار هیات ناشنوایان استان اردبیل انتخاب شد

قادر تیموری به عنوان رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل انتخاب شد.

کوتاه و خواندنی از فوتبال...

قرار است دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی بعد از تعطیلات موقت لیگ به جمع ابی پوشان اضافه شود.

دهقانی نایب رییس جدید فدراسیون هندبال

در جلسه ای که با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی ضمن تکریم به موجب زحماتش در طول دوسال نایب رئیسی فدراسیون هندبال و اخذ حکم مشاور امور بانوان، افسانه دهقانی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد.

سوت‌های جهانی برای افشین و قریب

خبر خوشی به دست ما رسیده. دو داور ایرانی کاندیدای قضاوت در مسابقات رده سنی جهان شدند. هر دو از داوران خوب و شایسته کشورمان هستند به ویژه دعوت از نرگس افشین که سابقه قضاوت در گراند تری بانوان جهان را دارد می تواند زمینه خوبی باشد تا سایر داوران پرتلاش ما در بخش بانوان هم به آینده امیدوار باشند. تنگ نظری را کنار بگذاریم و هر موفقیتی را که نصیب ایرانیان می شود، توفیق عمومی جامعه والیبال بدانیم.

تشکر از رییس بامعرفت کمیته ملی المپیک

امروز مصادف است با پانزدهمین سالگرد تاسیس البرزورزشی. 

برائتی دچار حادثه شد

مهدی برائتی مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بعد ظهر روز گذشته دچار حادثه شد و تا جایی که وی به وسیله اورژانس تهران به بیمارستان انتقال داده شد در همین رابطه خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی طی تماس با بیمارستان جویای حال این مربی محجوب تهران شد.

دو پست جدید برای والیبال ایران

در جریان انتخابات داخلی هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شد دکترمحمدرضا داورزنی، مریم حسابی و امیر طلوع‌کیان با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو به‌ترتیب در ترکیب «کمیسیون مالی»، «کمیسیون ارتباطات و بازاریابی» و «شورای والیبال» قرار گرفتند.

نامه رسمی جامعه پزشکی ژاپن به نخست وزیر برای لغو بازی‌های المپیک

۹ هفته مانده به شروع بازی‌های المپیک، اعتراض‌ها نسبت به برگزاری این رویداد اوج گرفته است و جامعه پزشکی نیز به مردم اضافه شده‌اند.

توماس باخ: نگران نباشید دهکده بازی‌ها بی خطر است

رئیس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر بر ایمن بودن شرایط کشور ژاپن برای برگزاری بازی‌های المپیک تاکید کرد.

سرزو: سوارس یک نعمت برای اتلتیکو است امیدوارم گریزمان برگردد

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به ستایش از لوئیس سوارس پرداخت و همچنین ابراز امیدواری که گریزمان برگردد.

پتی: حق بنزما بود به تیم ملی برگردد

امانوئل پتی با درست خواندن دعوت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه، او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان دانست.

کمالوند در سایپا ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از سمتش استعفا داده بود در این تیم ماندنی شد.

هیاهوی لیگ همچنان ادامه دارد

حوادث وهیاهو همچنان دامن لیگ را گرفته و گویا قرارنیست که به نقطه پایان برسد.

نتایج امروز صبح کشتی فرنگی جام تختی

چهل و یکمین دوره رقابته ای بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از ساعت 10 صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

یادش به خیر ...

استقلال در سال های 79 و 80 چه دورانی داشت. تیم محبوب پایتخت با سهراب بختیاری زاده و علی منصوریان چقدر دونده و خستگی ناپذیر و مقاوم بودند و نقش ولی صالح نیا به عنوان مربی بدنساز در ساق های تک تک بازیکنان نمود پیدا می کرد.

تبریک به بهبود ساسانیان

پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در پیامی انتصاب شایسته جناب آقای بهبود ساسانیان را در سمت جدید تبریک گفت.

برخورداری با العربی برای اولین بار قهرمان قطر کاپ شد

تیم هندبال العربی که سعید برخورداری دروازه بان اصفهانی هندبال ایران را به خدمت دارد موفق شد در مرحله نهایی قطر کاپ با شکست الدحیل عنوان قهرمانی را به دست آورد.

قرعه کشی مسابقات انجام شد

چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. در این رقابت ها 148 کشتی گیر پیکار خواهند کرد.

تیم ایران با الکنو دیدن دارد!

در والیبال روسیه نام های بزرگ کم نبوده اند از یوری چسنوکوف، ساوین و زایسف گرفته تا تتیوخین همه و همه نام های بلندآوازه در دنیای توپ و تور بوده اند در این بین تتیوخین که شش بار برای تیم ملی روسیه در المپیک توپ زده است این بار در کسوت همراه و مدیر فنی روس ها را در بازی های ریمینی و به احتمال زیاد در المپیک توکیو همراهی خواهی کرد گفت و گویی از وی در آریا ورزش درج شده که بخش عمده ای از آن را می خوانید.

ژانر فوتبالی

فوتبال رشته ای پرجاذبه، مفرح و عامه پسند است، با فوتبال می توان به اتحاد و همبستگی گروهی رسید، اما در صورت غفلت و حرکت در  مسیر غلط، همین فوتبال مزاحم و دردسر ساز خواهد شد!

سرنوشت تنها جودوکار المپیکی ایران چه می شود؟

علی رغم همه مشکلات و سنگ اندازی هایی که سر راه جودوی ایران به وجود آمده است، محمد بریمانلو جودوکار سرشناس بجنوردی سهمیه المپیک گرفته است. وی در آخرین مسابقه قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار شد با کسب رتبه پنجمی، المپیکی شد اما با توجه به محرومیت چهارساله فدراسیون جودوی کشورمان سرنوشت حضور این ایرانی در بازی های 2021 در پرده ابهام قرار گرفته است.

ناطق نوری دبیر انجمن های ورزشی شد

با حکم دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دکتر عباس ناطق نوری رسما به عنوان دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی منصوب و معرفی شد.

رامسری: با ساحلی بازان جوان روی سکو خواهیم رفت

ساحلی بازان ما در تور تک ستاره بلغارستان حضوریافته اند دو تیم متشکل از بهمن سالمی و آرش وکیلی_حامد میرزاعلی و رحمان رئوفی در این رقابت ها حضور پیدا می کنند این دو تیم با هزینه اسپانسر هایی که پیدا کرده اند به صوفیه رفتند.

با هفت هزارسالگان سر به سریم ...

رسانه بخشی از مسئولیت های ادبی و فرهنگی را به دوش دارد و وظیفه خود می دانیم به یاد بزرگمرد تاریخ ،حکیم خیام نیشابوری این شاعر پارسی زبان را نیز به دیده منت بگذاریم و تاملی به آثار وی داشته باشیم...

علی دایی، کجایی...؟

لیگ برتر ایران در شرایطی ادامه دارد که یک اتفاق جالب دیگر در آن رخ داده است و آن اینکه فراز کمالوند در این فصل ابتدا هدایت تیم دسته اولی شاهین بوشهر را برعهده داشت.

عبادی: قرار نیست همیشه اول شویم

مسابقات تیر و کمان جام جهانی در شرایطی در کشور سوئیس ادامه دارد که رتبه های به دست آمده چنگی به دل نمی زند. اما اسماعیل عبادی مربی و کارشناس این رشته نگاهی غیر از ما دارد.

الکنو؛ حرفه ای با نگاه خاص!

نشست مطبوعاتی دیروز سرمربی روسی تیم ملی والیبال نشان داد که الکنو مردی حرفه ای با نگاه خاص است او صادقانه و بدون ملاحظه کاری صحبت کرد و به پرسش های خبرگاران پاسخ داد.

استراماچونی، شاید در تراکتور

اتفاقات در تیم تراکتور روز به روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

زمان جدید هندبال زنان آسیا

جدیدترین تاریخ برگزاری هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی زنان آسیا اعلام شد.

یک مدال طلا، سه نقره و دو برنز

یک دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی بین تیراندازان حاضر در اردوی مجارستان برگزار شد که در ماده تفنگ سه وضعیت مردان نماینده کشور مجارستان با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه اول ایستاد و پوریا نوروزیان و مهیار صداقت دو ملی پوش کشورمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

امیر عرب، رئیس هیات ورزش باستانی استان تهران شد

امیر عرب در انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران به عنوان رئیس انتخاب شد.

امامی: جام تختی اولین مرحله انتخابی مسابقات جهانی نروژ است

محمد ابراهیم امامی گفت: رقابت های جام تختی به عنوان اولین مرحله انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود.

اعلام زمان قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال بانوان آسیا 2022

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از مراسم قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان بانوان آسیا 2022 خبر داد.

گواردیولا: حتی یک ثانیه به بازی با چلسی فکر نکردم

سرمربی تیم منچسترسیتی عنوان کرد او حتی یک ثانیه هم تاکنون به فینال لیگ قهرمانان فکر نکرده است.

جان باختن یک موج سوار بعد از حمله کوسه در استرالیا

یک موج سوار در استرالیا به دلیل حمله یک کوسه جان خود را از دست داد.

آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!

ولادیمیر آلکنو حدود یک ماه بعد از ورود به تهران، امروز در یک نشست خبری با حضور اهالی رسانه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

واکنش ژاوی به جایگزینی کومان

سرمربی السد که در فرودگاه شهر بارسلون دیده شده به احتمال جدایی کومان واکنش نشان داد.

ادعای اکیپ: بنزما به تیم ملی دعوت می‌شود

روزنامه معتبر فرانسوی مدعی شد که کریم بنزما برای حضو در رقابت‌های یورو به تیم ملی فرانسه دعوت خواهد شد.

آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی

 دهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک 2021 توکیو روزهای 29 اردیبهشت تا 8 خردادماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

آمدن مربی ایتالیایی به کادرفنی استقلال

آنجلو آلسیوی 56 ساله مربی مدنظر باشگاه استقلال است که برای دستیاری فرهاد مجیدی به تیم استقلال می آید. وی سابقه دستیاری در تیم های ملی ایتالیا چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

الاهلی دوحه خواهان قائدی است

الاهلی دوحه خواهان مهاجم استقلال شده است به طوری که مهدی قائدی یکی از گزینه های این تیم قطری است.

اعلام برنامه دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

سازمان لیگ فوتسال برنامه مسابقات دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان را اعلام کرد.

اعلام داوران هفته 25 لیگ دسته اول فوتبال

تیم داوری دیدارهای هفته 25 لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

سعیده علی: 40 سال عقب ماندگی را پله پله طی می کنیم

برای نخستین بار در ورزش بانوان کشورمان پیراهن یک بازیکن زن در ویترین باشگاه بایگانی شد.

سورپرایز های الکنو

سرمربی تیم ملی والیبال که با چند جا به جایی در کادر بازیکنان و مربیان اعجاب برانگیز شد سورپرایز جدیدی را روی کرده است انتخاب آرمان صالحی به عنوان لیبروی دوم تیم ملی اقدامی بود که فقط از این مربی بر می آمد.

مظاهری: مگر سایت آسیا کارشناس بوکس دارد؟

علی مظاهری قهرمان سابق بوکس ایران در واکنش به پیش بینی سایت کنفدراسیون بوکس آسیا که سه ورزشکار ایرانی را شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی پیش روی آسیا در دبی دانست گفت: اولا که فکر نمی کنم باقر فرجی در وزن 64 کیلوگرم اعزام شود حالا چگونه این سایت شانس کسب مدال اعلام کرده است نمی دانم تا آنجا که می دانم در کنفدراسیون آسیا کارشناس فنی وجود ندارد و آنچه که گرداننده سایت تحریر کرده است فقط یک گزارش خبری است.

لیگ تعطیل شد، اما حرف و حدیث ها باقیست

هفته بیست و سوم لیگ برتر به پایان رسید تا لیگ به تعطیلات برود.پس از تعطیلات موقت لیگ برتر، دیدارهای جام حذفی داغ شد؛ هرچند که در این میان دربی تبریزی ها که بازی عقب افتاده محسوب می شود، در هفتم خرداد برگزار خواهد شد.

قوچان نژاد؛ هیچ پشتوانه ای در باشگاه زووله نداشتم

قوچان نژاد پس از پایان لیگ هلند در مصاحبه با سایت هلندی destentor به انتقاد از کادر فنی پرداخت و از خداحافظی خود با باشگاه زووله گفت و گو کرد و در خصوص حس خداحافظی خود با باشگاه زووله گفت: احساس ناخوشایندی خوشحالم که دورانم در زووله به پایان رسید.

کمالوند نیامده از سایپا رفت!

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید به خاطر این‌که نتایج فوتبال فنی رقم نمی‌خورد حاضر نیستم در تیم سایپا مربیگری کنم.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می شود

دهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک 2021 توکیو روزهای 29 اردیبهشت تا 8 خردادماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان واکسینه می‌شوند

باتوجه به در پیش بودن مسابقات تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابتها، نشست مشترک شهاب‌الدین عزیزی خادم و دکتر امین نوروزی با دکتر علیرضا رییسی و دکتر سید کامل تقوی‌نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان

 اردو آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان صبح دیروز زیر نظر مهران شاهین‌طبع و با حضور اکثر بازیکنان آغاز شد.

تبریز با مس سونگون به لیگ والیبال بر می گردد

تبریز سه سالی است که در عرصه تیم داری حرفه ای حضور ندارد. تا اینکه خبر خوشی از زبان عادل بناکار مربی بین المللی رئیس هیات تبریز شنیده ایم و آن اینکه والیبال این خطه با نام مس سونگون آماده حضور در لیگ برتر است.

استاد اسدی: دژاگه و شجاعی دوست ندارند نیمکت نشین باشند

درباره شایعه ی بروز اختلاف بین دو بازیکن با تجربه تراکتور با سرمربی تیم با اکبر استاد اسدی مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که ساکن تبریز است گفت و گو کرده ایم وی به البرز ورزشی گفت: خودم در حال حاضر سرگرم پایه سازی و کار در رده سنی نوجوانان و جوانان هستم تا با تیمی که دست پرورده خودم است روزی به لیگ برتر راه پیدا کنم.

دستیار اسپانیایی برای فرهاد مجیدی

شایعه ی مربوط به استخدام دستیار خارجی برای تیم فوتبال استقلال کم کم جدی می شود و به احتمال زیاد به زودی شاهد قرار گرفتن یک مربی اروپایی کنار فرهاد مجیدی خواهیم بود.

 وزارت ورزش مکلف است در مورد استقلال و پرسپولیس شفاف سازی کند

رئیس کمیته مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان بدون شفاف سازی آخرین وضعیت سرخابی‌ها حق واگذاریشان را ندارد.

پایان مرحله دوازدهم اردوی تیم ملی کاراته آقایان

دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته آقایان ایران امروز به پایان رسید.

آزمون آقای گل نشد!

سرمربی زنیت دیروز به سردار آزمون بازی نداد تا عنوان آقای گلی لیگ روسیه به کاپیتان تیم برسد حالا چرا شاید تعصب روسی به بازیکنان بومی عامل اصلی آن باشد

بیرانوند: المپیک جای کسب تجربه نیست

عضو کمیته آموزش و مربیان  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از عدم حضور رستمی و مرادی در بازی های المپیک توکیو گفت: مهم رقابت و مدال آوردن در این  مسابقات است و فدراسیون به دنبال اعزام با تجربه‌ها به المپیک بود تا بهترین نتیجه و مدال را به دست بیاورد.

وظیفه ی کمیته فنی استقلال چیست؟

تیم پرطرفدار استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا ناگهان فراز کمالوند مدیر فنی تیم را رها کرد تا او به تیم سایپا بپیوندد و بعد از این قضیه بود که به باخت ناباورانه در کارنامه مربیگری این فصل فرهاد مجیدی به ثبت رسید.

گفت و گو با خانم طاهریان در خصوص پروژه تاریخ شفاهی تحولات ورزش زنان در ایران

 در ادامه پروژه تاریخ شفاهی ورزش ایران ، غلامرضا عزیزی مجری پروژه "تاریخ شفاهی تحولات ورزش زنان در ایران" با خانم طاهره طاهریان یکی از باسابقه ترین مدیران ورزشی ایران و نایب رییس کمیته ملی المپیک به گفت و گو نشست.

رائول: رئال خانه من است

اسطوره باشگاه رئال مادرید به احتمال جایگزینی زیدان واکنش نشان داد.

پیولی: قول نداده بودم حتما سهمیه بگیریم

سرمربی میلان کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هدف تیم دانست ولی هیچ قولی برای رسیدن به آن نداد.

آلیسون ششمین دروازه‌بان گلزن در تاریخ لیگ برتر

دروازه‌بان لیورپول ششمین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که موفق به گلزنی می شود.

دیبالا از تیم ملی آرژانتین خط خورد

مهاجم یوونتوس از فهرست تیم ملی فوتبال آرژانتین برای رقابت های انتخابی جام جهانی خط خورد.

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روز روابط عمومی گرامی باد

احتمال حضور حسین حسینی در بازی ذوب آهن

واکنش فرهاد مجیدی از شکست های متوالیفرهاد مجیدی از شکست های متوالی مقابل ذوب آهن و پرسپولیس واکنش نشان داد.

بازیکن محبوب الکنو

برای مربیان بزرگ همه شاگردان محبوب هستند اما دیده ایم که یک جا چند ورزشگاه بیشتر در منظر چشم آن ها می نشیند و چنین می شود که مثلا پاسور 19 ساله ای چون جیانلی جای ابربازی سازی چون دراگان تراویکا را در اوج می گیرد یا کیریستین سون جوان لوئی بال افسانه ای را کنار می گذارد در بین والیبال بازان ایرانی که چمدان سفر به سواحل لاجوردی را بسته اند به نظر می رسد که میثم صالحی بیشترین توجهات الکنو را به خود جلب کرده است.

تکریم از معلمی که داور فوتبال بود

خوزستان در ورزش نام های بزرگ فراوان داشت از بازیکنانی که پا به توپ به دنیا می آمدند تا مردانی که در عرصه داوری ممتاز بودند.

تاریخ شفاهی والیبال در ایران

درنخستین گفت و گو پژمان نجات پور مجری طرح « مروری بر تاریخ شفاهی والیبال ایران با تاکید بر رشد فزاینده والیبال ایران بعد از انقلاب اسلامی » با آقای خسرو ابراهیم بازیکن تیم ملی والیبال در بازیهای آسیایی 1966 و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اختصاص یافت.

گرامیداشت روز هنر هشتم

امروز، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است و در این مقال تاکید ما بر روابط عمومی دستگاه های مرتبط با ورزش و تربیت بدنی است که باید نقش بال های اصلی را در پرواز ایده ها و آرمان های فدراسیون های ورزشی ایفا کنند.

نتیجه تست پرسپولیسی‌ها منفی شد

در حالی سرخپوشان پایتخت با شاهین بندر عامری دیدار می کنند که جواب آزمایش همه اعضای تیم منفی است.

امضای تفاهم نامه همکاری همکاری در کمیته ملی المپیک

آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک  و اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان باحضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،  سید رضا صالحی امیری  رئیس کمیته ملی المپیک، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مشکل استقلال دو تا شد

اگرچه خط دفاع تیم استقلال همچنان معضل بزرگ این تیم تلقی می شود وحتی فرهاد مجیدی هم به ضعف در ساختار خط دفاعی تیمش اشاره و اعتراف کرده است ،اما اخیرا مشکل دیگری در این تیم پدیدار شده تا مشکلات فنی این تیم از یک مورد به عدد دو افزایش یابد.

قرعه‌کشی لیگ کشتی قبل از مسابقات جهانی

قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی طبق آیین نامه فدراسیون کشتی قرار است.

اخلاقی: علیزاده خوب کشتی گرفت اما...

کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک توکیو موفق به کسب ۵ سهمیه شد و در نهایت نتوانست سهمیه وزن ۸۷ کیلوگرم را کسب کند.

حذف کونارسکی و شالپوک از تیم ملی لهستان

در استانه برگزاری لیگ ملت های والیبال مربیان مطرح جهان دست به حساب و کتاب عجیبی زده اند تا خود را برایبازی های المپیک که یک ماه بعد از لیگ ملت ها خواهد بود آماده سازد.

رینگ بوکس!

برخوردهای مصلحتی و مدارا کردن با خاطیان ، باعث اشاعه ناهنجاری  در فوتبال شده است. باید غلامپور که رسالت مربیگری را به سخره گرفته تا ابد محروم و ازکریم باقری تمجید کرد. فرشاد فرجی که هنوز جوهر قراردادش خشک نشده را هم  باید تا پایان لیگ تنبیه کنید.

بازیکن فرانسوی در تیم هندبال کازرون

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در حد فاصل ۲۲ تا ۳۱ خردادماه به میزبانی شهر جده انجام می‌شود.

دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان از سالن محل برگزاری مسابقات فوتبال بازدید کرد

مهدی نصیبی سرپرست دبیری فدراسیون از امکانات محل برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در جزیره کیش ، بازدید کرد.

سجاد انوشیروانی: وزنه برداری ایران دچار روزمرگی شد

از دست رفتن سهمیه المپیک و ناکامی سهراب مرادی در مسابقات انتخابی المپیک به راستی ناراحت کننده است. چگونه قهرمانی که در دوره قبلی طلای المپیک را برای به ما به ارمغان آورده است، مورد محافظت قرار نگرفت تا به این روز دچار شود.

بازی تداعی کننده خاطرات قدیمی!

در اقدامی شیرین، شماری از بهترین های تاریخ فوتبال شموشک گرد هم آمدند تا در قالب بازی در دو تیم شرق و غرب؛ یاد روانشادان مهندس درویش، اسماعیل افشاریان، نادر دست نشان و علی ناصریان را گرامی بدارند.

پرواز داوران جوان ایرانی به آن سوی آبها

دو داور زن ایرانی فردا راهی کشور امارات می شوند تا در مسابقات انتخابی جام جهانی منطقه آسیا قضاوت کنند.

الهلال با اندرسون تالیسکا به توافق رسیدند

رسانه های سعودی از توافقات نهایی مدیران الهلال با اندرسون تالیسکا تا سال 2023 خبر دادند.

محمدیان: پروسه انتخاب مربی خارجی ادامه دارد

سرانجام نوبت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بانوان فرا رسید و تا آنجا که شنیده ایم، دو سه مربی ایرانی همانند میترا شعبانیان، مریم هاشمی و ... برنامه های خود را به نایب رئیس فدراسیون ارایه دادند و شاید تا یک هفته دیگر تکلیف کادرفنی این تیم مشخص شود. در این رهگذر اعتقاد داریم که مربیان جوان و تحصیل کرده همانند زهرا واحدی، فاطمه خمسه و ... هم نباید از نظرها دور شوند. ساختن مربیان جوان کنار مربیان باتجربه نوعی پشتیبانی سازی است.

والیبال ایران از نگاه سایت FIVB

لیگ ملت های والیبال که همان لیگ جهانی باشد از روز هفتم خرداد ماه در ایتالیا آغاز می شود و سایت فدراسیون جهانی والیبال به طور مستمر از تیم های مختلف شرکت کنند می نویسد و این بار هم نوبت به تیم ایران رسید.

حمایت دو بازیکن لسترسیتی از مردم فلسطین

دو بازیکن لستر سیتی بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی به حمایت از مردم فلسطین پرداختند.

ستایش ها از لواندوفسکی بعد از دستاورد بزرگ

سرمربی بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان و چند چهره بزرگ دیگر بعد از برابری لواندوفسکی با رکورد گرد مولر به ستایش از او پرداختند.

 سپاهان وارد مجمع دوچرخه سواری شد

باشگاه سپاهان جایگزین تیم امیدنیا در مجمع فدراسیون دوچرخه سواری شد.

قهرمانی بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه به خاطر تفاضل گل

تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه توانست به دلیل تفاضل گل بهتر قهرمان سوپر لیگ ترکیه شود.

زلاتان رویای حضور در یورو ۲۰۲۰ را از دست داد

زلاتان ایبراهیموویچ به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سوئد را در یورو ۲۰۲۰ همراهی کند.

ساختن پاسور، پروسه ای زمان بر است

غربال الکنو که به چرخش درآمدچند بازیکن حذف شده اند تا بار مسافرین به ریمینی ایتالیا سبک تر شود این درحالی است که هنوز درباره خط خوردن پیمان اکبری و جواد کریمی قانع نشده ایم ولی الکنو اعلام کرد که اختیار تام دارد و از قدیم هم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دانند اما...

حسین کلانی: مسایل باید ریشه یابی شوند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از فرهاد مجیدی به خاطر کوبیدن مشت به صورت بازیکن انتقاد کرد.

هفتمین سالگرد درگذشت پهلوانباشی ایران

چه زود دیر می شود، انگار همین یکی دو سال پیش بود که علیرضا سلیمانی با آن بازوان ستبر و روحیه ی بالا بر روی تشک با حریفان دست و پنجه نرم می کند اما این یل توانا هم اسیر خاک شد تا به یاد بیاوریم که این دنیا فانی است و به هیچکس وفا نمی کند خوشا به حال آنانی که نام نیک از خود برجای گذاشته اند تا مانند پهلوان علیرضا سلیمانی در دل دوستان و دوستداران کشتی جایی ماندگار پیدا کنند.

مومنی: اعتماد به نفس دیاباته و قائدی پایین امده است

پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال که زمانی از مهاجمان خوب و تاثیر گذار تیم ملی فوتبال بود می گوید: استقلال نه تنها در خط دفاعی عملکرد خوبی در شهرآورد نداشته هماهنگی لازمه بین خطوط دفاعی و هافبک های استقلال دیده نشده است.

نگاهی تاسف بار...

آنچه در پی می آید بخشی از مصاحبه یک شطرنج باز جوان است که سرشار از تاسف می نماید. تاسف از بابت بی توجهی به استعدادهای ایرانی و تاسف به خاطر نگاهی که برخی خانواده ها به فرزندانشان انتقال داده اند. مگر وطن داد و ستد است که این گونه فرزندان مان بار می آوریم.

آموزشی فنون کشتی ساحلی در بابلسر

مسابقات انتخابی کشتی ساحلی استان مازندران در تاریخ ۱۲ الی ۱۳ خرداد، هیأت کشتی استان در نظر دارد، یک دوره آموزش  فنون کشتی ساحلی و قوانین تغییر یافته برگزار نماید.

به یاد حماسه فتح خرمشهر جام مینی گلف برگزار می شود

پنجمین دوره مسابقات ماهیانه مینی گلف به یاد حماسه فتح خرمشهر روز جمعه 31 اردیبهشت ماه  برگزار می شود.

سالروز در گذشت سید رسول حسینی

امروز سالروز درگذشت سید رسول حسینی است قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد که درسال ۱۳۳۵ در شهرستان ساری متولد شد.

برنامه بازی‌های مهم امروز

برنامه بازی های مهمی که امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) به صورت زنده پخش می شود به شرح زیر است:

چو نیکی کنی، نیکی آید برد

فردوسی برای ما ایرانیان یک افتخار فرهنگی است نمادی که ما را به اصالت فرهنگی دیرپای سرزمین مقدس و زیبای پارسیان وصل کرده است...

استقلال جواب بیانیه پرسپولیس را داد آذری جهرمی، در تیررس انتقادات آبی‌ها

باشگاه استقلال طی انتشار بیانیه‌ای، جواب بیانیه باشگاه پرسپولیس را داد.

چیزی در حد صفر، به خاطر ترس

دربی ۹۵با یک گل به نام پرسپولیس تمام شد.اما این دربی شکل وشمایل دربی واقعی را نداشت.

تقدیر سرمربی از نمایش تیم در دربی

بازیکنان پرسپولیس پس از برتری برابر استقلال، امروز شنبه از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

گاستون پاراژ هشتم خرداد ماه در ایران

تاریخ دقیق ورود رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به ایران مشخص شد.

آمادگی رئال برای ارائه پیشنهاد وسوسه انگیز به جایگزین بنزما

رئال مادرید آماده است تا با حقوقی بالا مهاجم آرژانتینی اینتر را در تابستان جذب کند.

انصراف قهرمان دوچرخه‌سواری جاده جهان از حضور در المپیک

قهرمان دوچرخه‌سواری جاده جهان در سال ۲۰۲۰ از حضور در بازی‌های المپیک انصراف داد.

همسر سابق جنیفر لوپز یک باشگاه در NBA را خرید

الکس رودریگز همسر سابق جنیفر لوپز با سرمایه‌گذاری کلان سهام یک باشگاه بسکتبال را در NBA آمریکا خرید.

هکتور کوپر سرمربی تیم ملی کنگو شد

مسوولان فدراسیون فوتبال کنگو، هکتور کوپر آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

چرا استقلال باخت

ترسوها مستحق برد نیستند.

سرخه ای : مظاهری در گل دریافتی استقلال مقصر بود

پیشکسوت و کارشناس فوتبال در مسائل تخصصی دروازبانی به البرز ورزشی گفت: شهرآورد را از طریق تلویزیون تماشا کردم و اعتقاد دارم که پرسپولیس در این بازی حیاتی از شاگردان مجیدی سرتر بودند.

آزاد منجیری: با اقتدار در جام آسیا شرکت می کنیم

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون از برگزاری سه بازی تدارکاتی با تیم صنعت مس در روند آماده سازی برای حضور قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های خبر داد.

شخم عمیق ورزش وفوتبال برای تحول جدید

ورزش وفوتبالش در آستانه تحولی عظیم اهالی ورزش وفوتبال منتظر تحول باشند دیر وزود دارد ، سوخت وسوز ندارد.

یک کلام، ختم کلام مهرمان حلال، جانمان آزاد

فوتبالی که در آن اخلاق ذبح شود پشیزی نمی ارزد.

ملکی :رقابت های انتخابی کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد

برای اولین بار، استفاده از ظرفیتهای فنی 21 استان در رقابت های پیش رو مسعود ملکی(سرپرست دبیری فدراسیون وررزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) عنوان کرد.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی- تهران

اسامی داوران قضاوت کننده اعلام شد.

بازیکن دو رگه در تیم ملی بسکتبال

اردوی تیم ملی بسکتبال در شرایطی آغاز می شود که یک بازیکن دو رگه از آلمان به جمع اردو نشینان می پیوندد پویان جلال پور تا آن جایی که ما شنیده ایم نامزد بازی در تیم ملی جوانان بسکتبال هم است.

گازتا دلا اسپورت: اتالانتا دنبال سردار است

هرچند از یک سال پیش صحبت از رفتن سردار آزمون به کالچیو بوده اما به نظر می رسد که وی این بار جدی تر از همیشه مورد توجه ایتالیایی ها قرار گرفته است.

اجرای قانون بر مبنای فیرپلی

حدود چهار دهه از انجام دربی در فوتبال باشگاه های ما می گذرد از دل هر یک از این شهرآورد ها خاطرات تلخ و شیرین فراوان نقش بسته است گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که فراتر از یک رویداد ورزشی است و دقیقا در چنین مواقعی است که نقش مدیریت ها بارز و پررنگ می شود.

اشکانی: کار غیر ممکن وجود ندارد

مردم از کشتی به عنوان ورزش اول و قهرمانان این ورزش در مقام افتخار افرینان ورزش توقع دارند با دست پر از توکیو به وطن بازگردند. خصوصا قدیمی ها خاطره خوش موفقیت کشتی در المپیک ۱۹۶۴ را فراموش نکرده اند.

مهاجر شجاعی: از آب گل آلود ماهی می گیرند

احسان حدادی که چند ماه در ایالات متحده اردو زده بود به دلیل اسیب زدگی ناچار بازگشت به ایران شد و این مسئله بازتاب زیادی در بین اهالی دوومیدانی پیدا کرد و هجمه های جدیدی را بر علی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک قبلی به وجود آورد.

شیرکوند: همین امروز استعفا می دهم

اتفاقاتی که طی چندروز اخیر در تیم پرطرفدار والیبال شهرداری ورامین رخ داد حسن شیرکوند رییس هیات و سنگ زیرین والیبال این شهر را چنان عصبانی کرد که امروز قصد استعفا از این ورزش را دارد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام تختی

برای مشخص شدن مدعی دوم هر وزن مسابقه برگزار می شود.

اخلاق را باختیم

دربی خوبی بود دوندگی بازیکنان و انگیزه ای که در ساق های پای بازیکنان دو تیم وجود داشت نوید دهنده یک بازی چشم گیر بود.

استقلال و مجیدی دربی ببر نیستند!

شب گذشته دربی استقلال و پرسپولیس در نودوپنجمین شهرآورد فوتبال پایتخت چند واقعیت را به اثبات رساند.

دیدار تدارکاتی ملی پوشان جوان با بادرود

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، اولین بازی تدارکاتی در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 20 سال دختران عصر دیروز با تیم بادرود تهران برگزار شد که تیم ملی زیر 20 سال با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد.

یک سپاهانی در راه براگا

روزنامه ابولا پرتغال خبرداد که یک بازیکن دیگر ایرانی هم نامزد بازی در لیگ پرتغال است. اگر این انتقال صورت بگیرد بعد از عبدالعلی چنگیز و حاج صفی سومین بازیکن اصفهانی هم راهی آن سوی مرز ها خواهد شد.

خلیل زاده بار دیگر بازداشت شد

دادستان گیلان گفت: متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان که پیش از این به دلیل ابتلاء به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

پیروانی: ‌آن اتفاقات نباید می‌افتاد؛ به خیر گذشت

سرپرست تیم پرسپولیس معتقد است آنها تیم برتر بازی بودند و مزد زحمتشان را گرفتند.

کنعانی‌زادگان: تماشاگران این برد را طلب داشتند

مدافع پرسپولیس برتری تیمش مقابل استقلال را تقدیم به هواداران‌شان کرد.

سیدجلال: پنالتی قایدی؟ کارشناسان بگویند

مدافع باتجربه سرخپوشان مدعی شد که تیمش کار سختی را طی دو هفته اخیر پشت سر گذاشته است.

کامرانی‌فر، رییس دپارتمان داوری فوتبال شد

طی حکمی از سوی قنبرزاده، سرپرست دپارتمان داوران منصوب شد.

ترابی: شروع کننده دعوای آخر بازی نبودم

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس که عملکرد خوبی را در دربی داشت معتقد است سه امتیاز این بازی به پرسپولیس برای قهرمانی کمک می‌کند.

گل‌محمدی: فوتبال خُم رنگرزی نیست که انتظار داشتند به استقلال ۶ گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا همه انتظار داشتند سه گل به سپاهان بزنیم و شش، هفت گل به استقلال؛ درست نیست نسبت به مسائل اینطور برخورد کنیم.

مجیدی: امثال آذری جهرمی هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت تیمش در دربی در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس عمل کرده است و اینکه مسئولیت شکست در دربی ۹۵ را برعهده می‌گیرد.

پرسپولیس دربی سرد و عصبی را از استقلال برد

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که حواشی در آن بر متن غلبه داشت.

محمدرضا احمدی گزارشگر شهرآورد امروز

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما تاکید کرد: ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش نودوپنجمین شهرآورد تهران، امروز، جمعه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه ۳ سیما به روی آنتن می رود.

محمد صلاح دومین ۳۰ گله این فصل فوتبال انگلیس

محمد صلاح با گلزنی برابر یونایتد شمار گل‌های خود را در این فصل در تمامی رقابت‌ها به عدد ۳۰ رساند.

رومنیگه: دیوانه نیستیم بازیکنی مثل لواندوفسکی را بفروشیم

کارل هاینتس رومنیگه با رد اخبار جدایی روبرت لواندوفسکی اعلام کرد این بازیکن در بایرن خواهد ماند.

جریمه لوکاکو از سوی باشگاه اینتر

قهرمان فوتبال ایتالیا مهاجم خود را به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی جریمه کرد.

اینیستا: دوست ندارم بخاطر مصدومیت بازنشسته شوم

هافبک اسپانیایی ویسل کوبه عنوان کرد دوست دارد همچنان به بازی کردن ادامه دهد و نمی خواهد به خاطر مصدومیت مجبور به بازنشستگی نشود.

شعبانی: سعدالله اف شکست ناپذیر نیست

علی شعبانی مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی در مورد تمریناتی که در این مدت انجام داده، تصریح کرد: در تمام مدتی که کرونا اردوی تیم ملی را تعطیل کرده بود، تمریناتم را به صورت منظم دنبال کردم. 8،9 ماه تلاش کردم که وقفه‌ای در کارم ایجاد نشود.

ایتالیا، لهستان و تیم ملی والیبال ایران

بارها نوشته ایم که لیگ جهانی معبری برای بازی های المپیک است همه کشور ها حداقل از 15 سال پیش به این طرف لیگ ملت هارا محلی برای جوان گرایی تدریجی تیم های ملی خود قراردادند.

استقلالی‌ها پیش از دربی پاداش گرفتند

باشگاه استقلال پاداش پیروزی‌‌های مقابل الشرطه و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت کرد.

زرینچه؛ دربی هم دربی آن سال ها...

مدتی بود که از جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال و مدافع خوب و با اخلاق سابق تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه خبر نداشت.

کدام مهاجم امروز گل می زند

تا ساعاتی دیگر نودوپنجمین شهرآورد پایتخت آغاز می شود و چشم میلیون ها دوستدار فوتبال به این بازی سنتی و حیثیتی است.

توضیح پزشک فدراسیون فوتبال درباره تست سید جلال حسینی

تست گیری از سید جلال حسینی بعد از بازی با سپاها واکنش های دوستداران پرسپولیس را در پی داشت و متاسفانه برخی از تماشاگران بیش از حد متعصب پا را از گلیم اخلاق فراتر نهادند.

استراتژی دو مربی جوان برای بازی سنتی

امروز دوستداران فوتبال نودوپنجمین دربی دو تیم تهرانی را از جعبه جادویی تلویزیون مشاهد خواهند کرد باید دید فرجام این نبرد چه خواهد شد.

عید سعید فطر مبارک

پیام اکبر ( ص ) می فرمایند: ماه رمضان ماه خداست ماهی است که پروردگار در آن خوبی ها را می افزاید و گناهان را پاک می کنند.

حکایت استقلال و ایفمارک

باشگاه استقلال در خصوص اظهارات مدیر ایفمارک بیانیه‌ای منتشر کرد.

لیگ فوتسال در پایان خط قهرمانی

سرآنجام عنوان قهرمانی لیگ فوتسال باشگاه های کشور به مس سونگون رسید تیمی که سال ها است در سطح اول لیگ باشگاه های کشور عرض اندارم می کند.

پدیده گنبدی رقابت لیبرو ها را برد

لیست 17 نفره تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال 2021 🇮🇷 اعلام شد.

‍ دومین اردوی نوجوانان تیم ملی کشتی آزاد در کرمان

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

به صرف کشتی گیر بودن نمی توان کرسی بین المللی گرفت

بسیاری از کارشناسان سطح اول دنیا نقش دکتر محمد توکل را در حفظ و مدیریت فیلا بیشتر از هر فردی می دانند و معتقدند او بدون شک تاثیرگذارترین مرد تاریخ کشتی جهان بوده است.

سومیت، نماینده سنگین وزن هند در المپیک مصدوم شد.

مالک سومیت سه هفته از میادین کشتی دور خواهد بود.

درفدراسیون بدنسازی چه می گذرد؟!

عده ای به عملکرد رییس پیشین فدراسیون بدنسازی و دوره طولانی مدت ریاست پورعلی فرد ایراد می گرفتند که نتوانسته اصلاحات لازم را در این مجموعه به انجام برساند در حالیکه آرامشی که او در فدراسیون به وجود آورده بود را نمی توان انکار کرد.

شاه ویسی: شاید در لیگ ترکیه بمانم

لژیونر ایرانی تیم اورامان اسپور که با این تیم به عنوان قهرمانی این فصل لیگ هندبال ترکیه دست یافت، گفت: امسال در لیگ ترکیه ۱۶ تیم حضور داشتند که ۸ تیم سرسختانه برای قهرمانی می جنگیدند اما اورامان اسپور توانست با اختلاف از دیگر تیم ها جلو بیفتد طوری که سه بازی مانده به پایان فصل، قهرمانی ما صد درصد مسجل شد.

‍ کومار، قهرمان سرشناس کشتی به جرم قتل در حال تعقیب پلیس

به نقل از سایت کشتی هند، گفته شده سوشیل کومار که مدال برنز بازی های المپیک 2008 پکن و مدال طلای رقابت های جهانی 2010 مسکو و چندین دوره قهرمانی در رقابت های آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد، در درگیری با یک کشتی گیر جوان 23 ساله به نام ساگر دنکاد حضور داشته و کومار به همراه سایر همراهان خود قصد داشته این کشتی گیر را به دلیل بد دهنی ادب کند و در ادامه با ضرب گلوله وی را به قتل رسانده اند.

داخم: پاسور قلب تیم است

پاسور قلب تیم است و اینکه سرمربی تیم ملی قصد دارد با دو پاسور به لیگ جهانی برود اشتباه بزرگی است چراکه اگر خدایی نکرده یکی از این دو پاسور اسیب ببینند کار دو تعویضی در تیم ملی مختل می شود.

گواردیولا: به داشتن این تیم افتخار می‌کنم

سرمربی منچسترسیتی، قهرمانی در این فصل لیگ برتر را سخت‌ترین قهرمانی خود در دنیای مربیگری دانست.

برزیلی‌ها برای المپیک توکیو واکسن کرونا می‌زنند

وزیر بهداشت برزیل از واکسینه شدن تیم اعزامی این کشور به المپیک توکیو خبر داد و اعلام کرد سهمیه مازادی نیز در اختیار دولت قرار می‌گیرد.

نادال هنوز برای حضور در المپیک تصمیم نگرفته است

تنیسور مطرح اسپانیایی اعلام کرد هنوز برای حضوردر بازی‌های المپیک تصمیم نگرفته است.

چلسی قهرمانی منچسترسیتی را تبریک گفت

چلسی قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس را به این تیم تبریک گفت.

ظریف: پرسپولیس را دوست دارم

در میان والیبالبازان تراز اول کشورمان فرهاد ظریف یک پرسپولیس تمام عیار است و می گوید: از بچگیم پرسپولیس را دوست داشتم و چه این تیم ببازد و چه برنده از میدان خارج شود پرسپولیس برای من پرسپولیس است.

فنونی زاده: پنج بار مقابل برادرم بازی کردم

دراستانه نود و پنجمین شهرآورد فوتبال پایتخت با مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت و گو کرده ایم که می خوانید.

دربی در روزگار عجیب

روزگاری عجیبی است هرگز اینگونه زندگی نکرده ایم این ویروس منحوس همه مارا به دل سردی و یاس کشانده است.

مصطفی اقتداری در بستر بیماری

مصطفی اقتداری از قهرمانان و کشتی گیران اسبق تیم ملی در بستر بیماری است

ادموند اختر: استقلال از همه بزرگتر است

استقلال پرسپولیس یک بازی معمولی نیست مسابقه ای است که سرنوشت آن در زندگی هواداران دو تیم نیز اثر می گذارد مسابقه ای که50_60 میلیون آن را تماشا می کنند نباید یک مسابقه معمولی تلقی شود من به عینه دیده ام که شکست تیم ما چقدر باعث درهم ریختگی عصبی و حتی زندگی هواداران استقلال شده بود.

تیم طارمی جام قهرمانی را از دست داد

با وجود نمایش خوب گلزن ایرانی در لیگ پرتغال پرتو نتوانست از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کند و تیم سرشناس اسپورتینگ قهرمان جدید لیگ سرزمین اوزه بیو شد

حیف که ایرانپاک و مظلومی دیگر در میدان نیستند

چیزی به آغاز نبرد سنتی دو تیم بلند آوازه فوتبال ایران باقی نمانده است، پرسپولیس و استقلال همیشه جاذبه های زیادی برای تماشا کردن و جلب رضایت دوستداران فوتبال داشتند پس فردا اما شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت است دیگر از زنده یاد صفر ایران پاک خبری نیست غلام حسین مظلومی هم چهره در نقاب خواب کشید اما سرخ و آبی مانده اند تا فوتبال ایران با بازی بازیکنان این تیم ها خون سیالی را در رگ های خود حس کند. خداکند که بازی خوی و شرافت مندانه ای را به تماشا بنشینیم.

بندرترکمن میزبان والیبال ساحلی ناشنوایان

با حضور 6 ورزشکار اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان کشورمان از روز 26 اردیبشهت ماه به میزبانی شهرستان بندرترکمن برگزار می‌شود.

تزریق تدریجی جوان ها، نگاه به آینده است

کادر فنی تیم ملی بسکتبال ‌ایران فهرست ۱۸ نفره بازیکنان مدعو به تیم ملی را برای حضور در اردوی رقابت‌های پنجره سوم انتخابی آسیاکا‌پ منتشر کرد.

دربی از زبان دربی بازان

بازیکنانی که دربی را تجربه کرده اند خاطرات تلخ و شیرینی از این بازی ها دارند آن ها اغلب بهترین دوران زندگی ورزشی خود را حضور در دربی می دانند.

فیفا و انالیز اکوسیستم فوتبال ایران

این پروژه برای بهبود تعادل رقابتی بین تیم های ملی از سال 2020 در سراسر جهان در حال انجام است. هدف فیفا حمایت از همه فدراسیون ها برای بهبود فرصت های موجود است که در اختیار همه بازیکنان با استعداد و با کیفیت تیم های ملی (زنان و مردان) قرار گیرد.

رونمایی از هوادار قدیمی البرز ورزشی

تشکیلات رسانه ای البرز ورزشی به پاس قدردانی از هواداران خود جایزه اهدا می کند.

گل محمدی به دنبال تزریق روحیه است

حال و هوای دربی روز به روز گرمتر می شود. دربی با هیچ مسابقه ای قابل قیاس نیست. دربی شرایط خاص خودش را دارد. دربی نه به دیدارها و نتایج هفته قبل کاری دارد و نه به بازی های هفته آینده اش ارتباط پیدا می کند.

هنرپیشه مدیر تیم ملی فوتسال؟!

رییس هیات فوتبال فارس، مدیر تیم‌های ملی فوتسال ایران خواهد شد.

نفرات تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان به جهانی ترکیه معرفی شدند

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان معرفی شدند.

دولت باید از قهرمانان اعزامی به المپیک حمایت کند

رییس جمهور کشور ترکیه رسما از کشتی گیران تیم ملی این کشور دعوت به عمل آورد تا ضمن صرف افطار، او را در جریان چگونگی تمرینات، آماده‌سازی و در عین حال مشکلات خود قرار دهند.

انتخابات ژیمناستیک؛ نام سعادتمند در میان است!

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم در پیش است بعد از دوچرخه سواری، شطرنج و... حالا نوبت ورزش هنری ژیمناستیک رسیده است.

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد تست دادند

صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به دهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند.

عابدزاده و 100 سیو در لیگ پرتغال

امیر عابدزاده بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فوتبال پرتغال با100سیو جزو بهترین های لیگ فوتبال این کشور قرار گرفت.

شکوفی: حال تنیس ایران خوب نیست

تیم ملی تنیس ایران برای شرکت در مسابقات دیویس کاپ چهار آماده می شود مسابقاتی که به هیچ وجه در شان تنیسور های ایرانی نیست اما اشکان شکوفی بازیکن سابق تیم ملی می گوید صعود از این سطح هم خیلی اسان نیست چرا که تیم هایی چون گرجستان و عربستان سد راه ما خواهند بود.

اسکوچیچ کدام گلر را خط می زند

تیم ملی فوتبال مسابقات مهم انتخابی جام جهانی را در پیش دارد و باید برای سفر به بحرین آماده شود....

نامه: سر راه ورزشیان مانع ساخته اند

انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در پیش است و طی چند روز آینده رقابت چهار کاندیدا، یک شخص بر روی صندلی ریاست می نشیند. این در حالی است که هیچ یک از نامزدهای احراز این سمت از اهالی دوچرخه سواری نیستند.

ادب مرد به ز دولت اوست

آنچه که در پیرامون دیدار دو تیم فوتبال سرشناس و پرطرفدار باشگاه های ایرانی گذشت، اتفاقی ناپسند بود که نشان می دهد ما در مدیریت و تیم داری و انتقال افکار و اخلاق حرفه ای به قهرمانان مان درست عمل نمی کنیم. وگرنه ورزشکاری میلیاردها تومان پول می گیرد، وظیفه اش بازی کردن و ارایه هنر در خدمت تاکتیک است. نه بزن بزن و دعوا و رفتارهایی که شاید در شأن ورزش نیست.

خانه تکانی در النصر قبل از رویارویی با تراکتور

باشگاه النصر به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است و ۸ بازیکن خود را در فهرست فروش قرار داده است.

تاریخسازی وستبروک در NBA

فوق ستاره تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز موفق شد رکورد بیشترین تریپل‌ دبل در تاریخ مسابقات NBA را بشکند.

وراتی فصل را از دست داد

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به خاطر آسیب دیدگی تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش به میدان رود.

ام باپه در فهرست اولیه فرانسه برای المپیک توکیو

سرمربی تیم ملی فوتبال امید فرانسه نام ام باپه را در فهرست اولیه بازیکنان برای حضور در المپیک توکیو قرار داد.

قهرمانان مردمی ...

یوسین بولت در ورزش جهان به ویژه دوومیدانی کشورش نامی نیکو دارد. وی ایمان به خداوند و قدرتمندی خدا را در رفتار بندگانش می داند. کمک به مردم چون پهلوانانی مانند:  پوریاولی؛ تختی، فردین ؛ حجازی؛ دادکان؛ کریمی؛ علی دایی و... وجهه همت خویش قرار می دهد.

انزلی میزبان کشتی ساحلی کشور

قهرمانی کشور کشتی ساحلی در سه رده ی سنی برگزار می شود.

نیمکت نشینی دیاباته با تصمیم مجیدی

انتقاداتی که در دیدار برابر ذوب آهن از تیم استقلال شد، احتمالا فرهاد مجیدی تغییری را در چینش  خط حمله و هافبک دهد.

هاشمیان: ایرانی ها در شرایط سخت دست به کارهای بزرگ می زنند

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره لیست نهایی تیم ملی در محافل ورزشی و رسانه‌ای وجود داشته است. وحید هاشمیان در این رابطه از ابهامات لیست تیم ملی و اینکه کادرفنی از تمام شرایط بازیکنان فوتبال ایران اطلاعات کاملی در اختیار دارد، گفت.   

بهترین خط زن هندبال آسیا، مدیر شد

محسن طاهری بهترین خط زن آسیا در دهه های گذشته به سمت مدیر تیم های ملی هندبال منصوب شد وی که سابقه مربیگری در رده ی تیم های پایه را دارد در زمان اوج هندبال لرستان تیم پرقدرتی در لیگ برتر داشت و سپس در اصفهان سکنی گزید و همچنان با این ورزش همراه و هم گام بوده است.

ایراندوست: برای بازی فیفادی زمان اندک است

پس از تعطیلی 2 ساله اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالاخره از 22 اردیبهشت ماه اردوی آماده سازی ملی پوشان بزرگسال به منظور انتخاب نفرات برتر، برگزار می شود. ملی پوشان بزرگسال در روز 18 خرداد ماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس را در پیش دارند.

الکنو با هیچکس شوخی ندارد!

سرمربی تیم ملی والیبال برنام چهار بازیکن دیگر قلم قرمز کشید که در بین آن ها حذف پوریا یلی و جوادکریمی مثل یک بمب خبری بود که همه را به تعجب واداشت و ثابت کرد که او برخلاف مربیان متزلزل صربستانی قاتع است و با هیچکس شوخی ندارد.

عملکرد درخشان مهدی طارمی

ستاره هرمزگانی فوتبال ایران باز هم در لیگ پرتغال درخشید دو گل و دو پاس گل عالی برای پورتو ساخت تا باردیگر نام این مهاجم ایرانی در صدر اخبار ورزشی پرتغال قرارگیرد.

از روزیکه فرهاد سرمربی شده با او حرف نزدم

گفتگو با حسن روشن مقدمه نمی خواهد. بدون بحث گفتگوی ما را با یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان بخوانید.

نفرات برتر مسابقات انتخابی کشتی ناشنوایان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه، معرفی شدند.

رحیمی: حیدری کونگ فوی ایران را احیا کرد

در بین چهره های ورزشی کشورمان افرادی حضور دارند که با تمام وجود به اعتلای ورزش و سربلندی جوانان ما کمک می کند بدون اینکه جامعه آنها را بشناسد.

پرسپولیس – سپاهان باز هم حادثه ساز شد

سوال این است چرا هرگاه پرسپولیس به اصفهان سفر می کند در بازی با سپاهان دچار حاشیه می شود و جنجال های به وجود آمده منش و معیارهای ورزشی را زیر سوال می برد. اینکه چه کسی مقصر است، مورد نظر ما نیست.

ازبکستان میزبان دو گروه فوتبال لیگ قهرمانان شرق آسیا شد!

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی‌های گروه‌های هشتم و نهم لیگ قهرمانان آسیا در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس به خودزنی فکرنکرد

استقلال به ذوب آهن باخت و پرسپولیس مقابل سپاهان به تساوی رسید این دو نتیجه قبل از دربی رقم خورد.

فغانی: پروژه تکنولوژی VAR را جدی بگیریم

علیرضا فغانی داور موفق و بین‌المللی فوتبال ایران در ارتباط با تحولات داوری در فوتبال ایران به نکات بسیار مهمی اشاره کرد.

موحدی: باید موانع سر راه والیبال ساحلی برداشته شود

مسابقات انتخاباتی والیبال ساحلی المپیک در کشور تایلند برگزار می شود.

پرسپولیس_سپاهان نقره داغ می شوند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان و درگیری‌های در این دیدار را با در دستور کار خود قرار خواهد داده است.

پرویز هادی: با تفکر موجود به کشتی برنمی‌گردم

آزادکار سنگین وزن کشورمان معتقد است که وقتی به یک قهرمان ملی توهین می‌شود در واقع به همه پیشکسوتان و مدال‌آوران بی‌احترامی شده است.

پیش به سوی آوردگاه لتونی

بسکتبال جوانان ایران برشرایطی برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می شوند که بازیکنان این تیم در قالب یک تیم باشگاهی در لیگ برتر سال پیش آب دیده شدند و رضا نوری سرمربی باتجربه تیم جوانان با امیدواری بسیار شاگردانش را آماده سفر می سازد.

طعم گز اصفهان به کام سرخابی ها تلخ شد

دو تیم پرسپولیس و استقلال در کناره های زاینده رود به سد محکم برخورد کردند. اتفاقات بدی که در جریان بازی ها افتاد، سختکوشی بازیکنان دو تیم را زیر سوال برد ...

در کاراته حق با کیست؟

پیشینه کاراته در ایران به حدود 60 سال پیش برمی گردد آن زمانی که نام این ورزش با فرهاد وارسته عجین شده بود.

سلیمانی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز شد

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری برکنار شد مینا بارانی درپی این برکناری آن را بی احترامی به خود تلقی کرده و اعلام کرده سکوت نخواهم کرد.

ناراحتی پوچتینو بعد از توقف برابر رن

سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش در دیدار برابر رن راضی نیست. او اعتراف کرد که کار سختی برای قهرمانی دارند.

مودریچ: بد شانس بودیم

هافبک کروات رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر سویا می‌داند.

پیرلو: استعفا نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از شکست برابر میلان عنوان کرد استعفا نخواهد داد و کارش را در این تیم ادامه می‌دهد.

احتمال لغو سفر توماس باخ به ژاپن

گفته می‌شود سفر توماس باخ به ژاپن برای ارزیابی نهایی از شرایط میزبانی بازی‌های المپیک به زمان دیگری موکول خواهد خواهد شد.

کلانی؛ سیاسی و جناحی نیستم

بار دیگر انتخابات ریاست جمهوری پیش آمده وبار دیگر جامعه ورزش بیشتر از همه در این زمینه مدنظر قرار گرفته اند و با درخواست های پیاپی پیوستن به حامیان کاندید های خاص مواجه شده اند، اینکه چه کسی طرفدار کدام طیف و شخصیت های و رجول سیاسی هستند محترم می نماید.

نگرانی در اردوی ژاپنی ها

بعد از مصدومیت نیشیدا قطر پاسور معروف و بلند پرواز تیم ژاپن موجی از نگرانی اردوی چشم بادامی ها را در بر گرفت تا جایی که با عکس برداری و آم آر آی متعدد در صدد راستی آزمایی در آمدند.

جای خالی هندبال ایران در جام باشگاه های آسیا

هردوتیم قهرمان و نایب قهرمان هندبال باشگاه های ایران از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داده اند.

لیگ هندبال یاشگاه های رومانی

قهرمانی زود هنگام دینامو با ستاره های ایرانی

سردار فوتبال در لیگ جزیره!

سردار آزمون بازیکن تیزچنگ فوتبال ایران که همواره مدنظر تیم های اروپایی بوده است این بار از یک تیم سرشناس انگلیسی پیشنهاد دارد وی پارسال نیز مورد توجه تیم های ایتالیایی بود.

اردوی تیم ملی...؟!

عکسی که مشاهده می کنید اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان است و گفته می شود که نام تیم ملی نوجوانان هم را یدک می کشد.

تیم برگزیده قرن بیستم فوتبال آسیا

سایت فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ طی اقدامی جالب توجه بازیکنان زبده آسیا را در تیم منتخب این قاره جای داد که در بین 12 بازیکن برگزیده نام علی دایی و علی پروین دیده می شود.

سقوط اخلاق و فرهنگ در ورزش

فوتبال و بار دیگر خشونت! پدیده ای که در پیکره جهان ورزش به ویژه فوتبال رسوخ کرده و در کشورهای مختلف به گروه های مختلف خودنمایی می کند. اوج این پرخاشگری ها را در فوتبال آمریکای جنوبی دیده ایم و به یاد داریم که چقدر مصیبت بار بوده است.

شجاعی: مرغ همسایه غاز است!

فدراسیون والیبال با تشکیل جلساتی مشورتی در اندیشه راهکارهایی است که بتواند والیبال بانوان را از بن بست کنونی خارج سازد. در این زمینه خبرگزاری البرز ورزشی نظرات خود را طی مقالاتی بیان کرد و در این راستا گفت و گویی با میرمصطفی شجاعی مربی بین المللی و سرمربی مقاطعی از تیم ملی بانوان گفت و گو کرده است.

گل محمدی: ما هم انسان هستیم

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک مدافع عنوان قهرمانی در خانه سپاهان از رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ خلیج‌فارس، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم. در نیمه اول و دوم برای برنده شدن موقعیت های خوبی داشتیم اما بعد از گل از فرصت هایی که می‌توانستیم به گل برسیم خیلی راحت گذشتیم.

بنیادی فر: صندوق مالی برای داوران اقدام ارزنده فدراسیون است

بنیادی‌فر داور بین المللی با اشاره به تصمیم فدراسیون برای ایجاد یک صندوق مالی برای جامعه داوری گفت: من خبردار شدم که طبق دستور آقای عزیزی خادم صندوقی جداگانه برای داوران در نظر گرفته شده و تمام درآمدهای قرارداد اسپانسرینگ قرار است صرف توسعه فوتبال شود و طبق یک مکانیزم خاص بین خود داوران تقسیم شود. همه این اقدامات نشان از عزم جدی فدراسیون برای برداشتن گامی بزرگ به سوی توسعه و پیشرفت و حتی عدالت محوری دارد.

پیام فیفا به مناسبت درگذشت جاسمیان

اینفانتینیو در پیامی به منظور همدردی با رئیس فدراسیون فوتبال، درگذشت ملی پوش اسبق ایران را تسلیت گفت.

تیم ملی با ایراندوست استارت می زند

تیم ملی فوتبال بانوان بعد از فترتی طولانی سرانجام با سرمربیگری مریم ایراندوست مربی نام آشنای گیلانی دست به کار شد تا از فردا نخستین اردوی آماده سازی خود را آغاز کند.

عماد الهی آینده دار دروازه پرسپولیس

پرسپولیس در تیم های پایه ای خود بازیکنی در اختیار دارد که خیلی زود همه نگاهها را به خود جلب میکند.

استقلال با ذوب آهن به فکر دربی

استقلال با مجیدی با اینکه از میدان ذوب آهن به فکر شکار سه امتیاز بازی است اما از این رویارویی به نتیجه بازی دربی هم می اندیشد البته دست مجیدی در مسابقه مقابل ذوبی ها تا حدودی بسته است.

یحیی نمی خواهد اشتباه کند

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند روز تا دربی حساس تهران باید در یکی از مهمترین دیدارهای خود به مصاف سپاهان اصفهان برود؛ تیمی که با سرخپوشان برای صدرنشینی رقابت شانه به شانه دارد.

احوال بانوی اول ووشوی جهان بعد از جراحی

شهربانو منصوریان، بانوی اول ووشوی جهان که دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، وضعیت خوبی دارد. وی در بیمارستان بهمن بستری است و رئیس فدراسیون ووشو از این قهرمان نامدار بانوان ایران عیادت به عمل آورد.

فوتبال 9 نفره راه اندازی می شود

فوتبال 9 نفره در ایران راه اندازی خواهد شد کلیه این مسابقات در اکثریت کشورهای جهان زده شده است و مسابقات آن زیر نظر فیفا انجام می شود.

داورزنی در باغ سفارت ایتالیا

در آستانه سفر تیم ملی والیبال به لیگ جهانی رئیس فدراسیون والیبال با جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در باغ این سفارتخانه ملاقات کرد. در این دیدار توتولو دستیار ایتالیایی تیم ملی هم حضور داشت.

نگاه فدراسیون توسعه محور است

نشست رئیس فدراسیون با سرمربیان تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان امروز برگزار شد.

‍ ‍‍ استارت فرنگی کاران جوان برای آوردگاه های قاره ای

فرنگی کاران جوان ایران برای آوردگاه مهم بین المللی آماده می شوند. اردویی که قرار است در شهرستان قم برگزار شود، در واقع استارت آینده سازان این رشته برای  حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به پیکارهای جهانی است.

5 قاره خواستار ریاست کبدی ایران شده اند

فدراسیون جهانی کبدی در حال یک دگردیسی پس از درگذشت آقای گلوت قرار دارد.

تقدیر اردوغان  از قهرمانان کشتی ترکیه

رئیس جمهور ترکیه در مراسم افطاری از قهرمانان ورزشی ترکیه از جمله کشتی گیران این کشور تقدیر کرد.

وحید قلیچ: منکر شایستگی سپاهان نیستم اما ...

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به دلیل نتایج خوبی که در لیگ قهرمانان کسب کرده، بازی امشب را راحت مقابل سپاهان خواهد برد.

انصراف نماینده هندبال ایران از جام باشگاه های آسیا

مدیر عامل باشگاه اشتاد سازه مشهد با ارسال نامه ای انصراف این تیم را از شرکت در رقابت های هندبال باشگاه های زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کرد.

آسیب دیدگی ساق و کمر دوندگان

چرا پاشنه و ساق و کمر دوندگان و سایر ورزشکاران آسیب می بینند؟ بدون تردید ورزش قهرمانی دور از انواع آسیب دیدگی ها نیست به ویژه از ناحیه پاشنه ؛ ساق پا و کمر... چرا؟

مرحله ششم اردوی آمادگی فوتبال برگزار می شود

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از 20 اردیبشهت ماه در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار می گردد.

آغاز مسابقات آنلاین شطرنج ناشنوایان جهان

مسابقات شطرنج جهانی ناشنوایان به صورت مجازی آغاز شد.

بازتاب رکورد شکنی پاراوزنه‌بردار ایران

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در مطلبی رکوردشکنی روح الله رستمی در جام جهانی پاراوزنه برداری تایلند را مورد توجه قرار داده است.

محمدی: هادی عملا خودش را از گردونه خارج کرد

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره برخی ابهامات موجود در گزینش کشتی گیران تیم ملی با تلویزیون گفت و گو کرد.

کارخانه: حالا که من نیستم

مصطفی کارخانه مربی نام آشنای والیبال ایران افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان را مورد تایید قرار داد و گفت: زمانی که سرمربی بودم، همه مربیان تیم ها مرا عامل افزایش قیمت بازیکنان می دانستند و از هرگونه انتقادی دریغ نمی کردند. در صورتی که امسال در صحنه مربیگری باشگاهی حضور ندارم و صحبت از دو میلیارد و چند میلیارد است. این بار مقصر کیست؟

زور «امید» به «جواد» نرسید

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در مصاف با رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند. شمالی ها و جنوبی ها هر دو با یک گل حریفان خود را شکست دادند.

رایان تفضلی در لیست خرید پرسپولیس

رایان تفضلی مدافع ایرانی - انگلیسی در لیست خرید پرسپولیسی ها قرار دارد که با اتمام قراردادش احتمالا شاگرد جدید یحیی گل محمدی خواهد بود.  

ایرانیان از نگاه رسانه های خارجی

گشتی در دنیای خبر و نگاهی به رسانه های کشورهای مختلف نشان می دهد که ستارگان فوتبال ایران همه روزه زیره ذره بین خبرنگاران و رسانه های گروهی قرادارد و آنچه در پی می آید نمونه ای از این اخبار است.

 بازیکنان تیم ملی بسکتبال نوجوانان انتخاب شدند

با رعایت پروتکل های بهداشتی اولین گروه بازیکنان منتخب تیم ملی نوجوانان 2021 به میزبانی هیات بسکتبال استان قم گزینش شدند.

تکلیف 12 سهمیه باقی مانده کشتی فرنگی مشخص شد

رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک توکیو در سطح جهانی از صبح روز گذشته در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

بازی دوستانه ارتش با تیم پرسپولیس

دبیر هیات فوتبال ارتش:بازی دوستانه با تیم پرسپولیس احتمالا در روز سوم خرداد ماه برگزار می گردد

یار اخلاقمند دهداری در بستر بیماری

در روزگاری که مردم ما از همه اقشار گرفتار صدها مشکل اقتصادی و تنگناهای اجتماعی شده اند، کرونا هم روی روح و روان و فکر مردم اثر گذاشته است و دقیقا مصداق شعر سعدی، شاعر بزرگ ایرانی در قرن هفتم شده است که سروده بود: «چنان قحط سالی شد اندر دمشق / که یاران فراموش کرده اند عشق»

لیورپول با برد خانگی امیدوار به کسب سهمیه ماند

قرمزهای لیورپول با برتری برابر ساوتهمپتون امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ماندند.

اوباما جایگزین امید ابراهیمی در الاهلی

باشگاه الاهلی قطر برای جایگزین امید ابراهیمی با بازیکن الزمالک مصر به توافق رسید.

لواندوفسکی: پیروزی برابر مونشن گلادباخ نشان داد که شایسته قهرمانی هستیم

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تیمش را شایسته قهرمانی در بوندسلیگا برای نهمین سال پیاپی دانست.

پیکه: همچنان شانس قهرمانی داریم

مدافع بارسلونا با وجود توقف خانگی تیمش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید از شانس بالای بارسا برای قهرمانی گفت.

مخالفت 200 هزارنفری مردم ژاپن با میزبانی المپیک

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک که برای شرکت در مراسم حمل پرچم به ژاپن سفر کرده بود، به دلیل سیر صعودی مبتلایان به کرونا و اعمال قرنطینه در استان های مختلف این کشور از سفر به هیروشیما منصرف شد. در همین حال بیش از 200 هزار نفر دادخواست لغو بازی های المپیک را امضا کردند.

خورشیدی: بازیکنان تیم ملی پیش از سفر منامه واکسینه می شوند

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در ساختمان این فدراسیون، درباره تهیه واکسن کرونا برای تیم ملی ایران گفت: مسوولان پیگیر تهیه واکسن هستند و امیدوارم با قول‌هایی که داده شده، بازیکنان با انجام واکسیناسیون راهی بحرین شوند تا از بابت این بیماری، دغدغه‌ای نداشته باشیم.

علوانی: داوری لیگ داد همه را در آورده است

دور پایانی لیگ برتر فوتسال برتر بانوان باشگاه های بانوان کشور با شرکت چهار تیم ادامه دارد این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می پذیرد و در هفته دوم شگفتی بزرگ را تیم نفت آبادان خلق کرد که موفق شد در یک بازی پرگل سه بر دو تیم پرقدرت سایپای تهران را شکست بدهد.

دبیر فدراسیون از کجا می آید؟

در حالی که چند روز است استعفای دبیر فدراسیون بسکتبال می گذرد گمانه زنی درباره جانشینی شبنم کلاهی ادامه دارد.

نگاه های فنی و محظورات فرهنگی!

نشست کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال در بخش بانوان امروز تشکیل شد.

جوانان ایران_بسکتبال صربستان، 12 تیرماه

فدراسیون جهانی بسکتبال برنامه رقابت های جام جهانی جوانان را اعلام کرد این مسابقات در کشور لتونی برگزار می شود و تیم ایران با مربیگری رضا نوری نخستین مسابقه خود را روز 12 تیرماه با صربستان برگزار می کند.

شهربانو منصوریان در بیمارستان

قهرمان نامی ووشوی جهان که در مسابقات حرفه ای تایلند شرکت کرده بود امروز در بیمارستان بهمن تهران جراحی می شود.

حکایت وزنه های کیانوش!

کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی در شرکت در مسابقات گزینشی المپیک در کشور کلمبیا انصراف داد درباره این وزنه بردار پر افتخار فقط می توانیم بنویسیم که متاسفیم که قدر خود ندانست و یا حداقل نتوانست تاملات لازمه را با فدراسیون و مربیان ذیربط داشته باشد کیانوشی که روزهای نه چندان دور کنار نامداران وزنه برداری ایران و جهان ادعا و آوازه ای رسا داشت.

اولین پیروزی علیزاده در دور نخست

علیزاده در دور نخست رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو توانست پیروز میدان شود.

صلحی‌پور سومین طلایی ایران شد

در روز سوم از مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری در تایلند، صلحی پور ملی‌پوش دسته 97 کیلوگرم کشورمان به روی تخته رفت و موفق شد مدال طلا را کسب کند.

ایرانیان و حواشی جالب در تکواندوی انتخابی المپیک

مسابقات کسب سهمیه تکواندوی المپیک در شرایطی در کشور بلغارستان آغاز شد که طی آن نمایندگان39 کشور به روی شیاپچانک رفته اند در این مسابقات دو ورزشکار مرد و دو تکواندو کار زن از ایران حضور دارند.

انتخابات فدراسیون شطرنج 12 خرداد ماه

سرانجام نوبت انتخابات فدراسیون شطرنج فرارسیده فدراسیونی که انتخابات آن دچار حواشی چندی شده بود و باید دید که اینبار سرنوشت ورزش اندیشمند ها چگونه رقم خواهد خورد.

باید با حضور واقعی باور داشت

باز نوبت رای و انتخابات رسید؛ انتخابی که این روزها خیلی ها تلاش کرده و صف های اتوبوسی ثبت نامش از ده به صد و هزاران هم رسید و آنان که می خواهند باشند هر کدام در حال کابینه سازی و ساخت ستادی برای رسیدن به هدف هستند تا از کاروان عقب نمانند...

رقابت های کشتی فرنگی و آزاد نونهالان قهرمانی کشور

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای 10 لغایت 12 شهریورماه سال1400 دراستان های البرز و گیلان برگزار می شود.

زمان و اوزان شرکت‌کننده در جام تختی اعلام شد

🔸چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری ازادی تهران برگزار می شود.

فرخی: هدف اصلی انتخابی المپیک است

لیگ هفته گی والیبال ساحلی باشگاه های کشور با شکست ناپذیری زوج آرش وکیلی و بهمن سالمی ادامه دارد این دو بازیکن گلستانی با نام موج سواران نوشهر پیشتازی می کنند.

«بیژن حیدری» داور دیدار پرسپولیس – سپاهان

تیم داوری دیدارهای هفته 22 لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام شد.

برگزاری اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال بانوان

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال بانوان، 22 بازیکن را به اولین اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

ثوری: جام پدر بوکس ایران به زودی در تقویم فدراسیون بوکس اضافه خواهد شد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: برای زنده نگه داشتن یاد پدر بوکس ایران قصد برگزاری مسابقاتی با همین عنوان و اضافه کردن به تقویم فدراسیون را داریم.

نفت آبادان هم برزیلی بازی می کند!

تیم فوتسال نفت آبادان صدر نشین دور پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور شد.

اعلام نتایج هفته دوم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته دوم دور نهایی فوتسال بانوان  با برگزاری ۲ دیدار در اهواز و آبادان پیگیری شد.

قضاوت داوران ایرانی در تورنمنت کافا

کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی از حضور دو داور و یک ناظر داور ایرانی در  مسابقات فوتبال جوانان بانوان کافا در تاجیکستان خبر داد.

نیمار تا ۲۰۲۶ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

ستاره بزریلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سرانجام تن به امضای قرارداد جدید با این باشگاه داد.

زنیت آماده امضای قرارداد جدید با سردار آزمون

باشگاه زنیت روسیه آماده‌سازی امضای قرارداد جدیدی با سردار آزمون را آغاز کرده است.

دستمزد ۱۲ میلیونی؛ مانع جدی بازگشت زیدان به یوونتوس

سرمربی فرانسوی رئال مادرید ممکن است هدایت راه‌راه‌پوشان تورین را برعهده بگیرد اما در این راه یک مشکل مهم وجود دارد.

یوفا مجازات باشگاه‌های یاغی سوپرلیگ اروپا را تعیین کرد

اتحادیه فوتبال اروپا مجازاتی که برای تیم‌های تشکیل دهنده سوپرلیگ اروپا در نظر گرفته است را اعلام کرد.

مجلس و تعیین جایگاه قانونی فدراسیون های ورزشی

لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری از سوی رئیس  جمهوری جهت بررسی و تصویب به مجلس ارایه شد. براساس این لایحه فدراسیون های ورزشی آماتوری از فهرست نهادهای عمومی غیردولتی مصوب 1373 خارج و به عنوان موسسات غیردولتی با استقلال شخصیت حقوقی فعالیت خواهد کرد. البته مجوز این فدراسیون ها وزارت ورزش و جوانان در چارچوب قوانین و مقررات کشور با رعایت اساسنامه بین المللی صادر خواهد کرد.

صید های بزرگ در تور چی چست

تیم والیبال شهرداری ارومیه با جذب علی اصغر مجرد سرعتی زن جوان تیم ملی و بهترین مدافع نوجوانان جهان صید بزرگی را انجام داده است تیم محبوب ارومیه ای ها دیروز نیز با استخدام رحمان داوودی و علیرضا بهبودی گام مهمی را برای تکمیل این تیم برداشته است.

شرط استقلال برای ترانسفر شدن مهدی قایدی

تیم فوتبال استقلال در صدر گروه سوم راهی یک هشتم نهایی شد و مهدی قایدی  با درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادات خوبی دریافت کرد.

 امارات میزبان مرحله یک هشتم نهایی

بر اساس جدول از پیش تعیین شده برای برگزاری دیدارهای مرحله ی یک هشتم نهایی این بازی باید در تهران برگزار شود اما الهلال می گوید استقلال باید کشور بیطرف را برای انجام این دیدار انتخاب کند چون بر اساس قانونی که در ماه مارس ۲۰۱۶ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین شده دیدار تیم های عربستانی با ایرانی باید در کشور بیطرف برگزار شود.

محرومیت و جریمه نقدی برای سرمربی ملوان انزلی

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی صادر کرد.

مگر دادکان و تاج مشاور رسانه ای نداشتند؟

از روزیکه سکان هدایت فدراسیون فوتبال به عزیزی خادم سپرده شده هر فرد موجه یا غیر موجهی که در طول این چند سال دستی بر امور فوتبال داشته در این مدت منتظر بوده تا بلکه تماسی از طرف رییس جدید یا اطرافیانش برای اهدای پست و مقام در فدراسیون با او گرفته شود.

مسابقات انتخابی نیروهای مسلح در تنکابن

مسابقات گزینشی انتخاباتی تیم کشتی بسیج کشور در استان مازندران برگزار می شود این رقابت ها به منظور معرفی برترین ها برای اعزام مسابقات جهانی صورت می گیرد.

نوری: بازی استقلال و پرسپولیس شش امتیازی است

محمد نوری پیشکسوت سرشناس تیم فوتبال استقلال همچنان با امیدواری به صعود این تیم در لیگ قهرمانان می نگرد.

صعود منچستریونایتد و ویارئال به فینال لیگ اروپا ۲۰۲۱

تیم های منچستریونایتد و ویارئال دیدار نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۱ را برگزار خواهند کرد.

تحول باورنکردنی توماس توخل در چلسی

سرمربی چلسی از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفته است توانسته نتایچ درخشانی به دست بیاورد.

عذرخواهی هازارد از هواداران رئال

بازیکن بلژیکی رئال مادرید که بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا باعث خشم هواداران تیمش شد، رسما از آنها عذرخواهی کرد.

نادال و اوساکا برترین ورزشکاران سال ۲۰۲۱/ بایرن مونیخ برترین تیم سال

رافائل نادال و نائومی اوساکا به ترتیب به عنوان برترین ورزشکار مرد و زن سال انتخاب شدند.

برانکو هیچ وقت قرار نیست سرمربی تیم ملی شود!

فدراسیون فوتبال با تاخیری یک روزه به شایعه عجیب مذاکره با برانکو واکنش نشان داد .

پاسور ایرانی در لیگ والیبال صربستان

دومین بازیکن ایرانی در لیگ والیبال باشگاه های صربستان وارد شد.

افطاری قهرمانان ورزش به میزبانی عسگری

شب به یاد ماندنی دیگری در تقویم پیشکسوتان ثبت شد و همه قهرمانان قدیمی ورزش در تالار نیکان برگزار شد.

تاسفی برنظام باشگاه داری

باشگاه در فرهنگ های مختلف یک معنی دارد و آن به معنی مکان یا حیاط یا مجموعه ای است که در آن اشخاصی گرد هم می آیند تا در زمینه توسعه ی مهارت های فنی، حرفه ای و اخلاقی و اجتماعی برنامه ریزی کنند و در ورزش نیز اهدافی چون کسب عناوین قهرمانی در کنار نگاه های اقتصادی، انتفاعی و کسب مدال ها و ترویج تندرستی و حرکت به سوی افتخار در بین نسل جوان ورزش است.

کلینیک داوری مسابقات برگزار شد

کلینیک داوری رقابت های گزینشی المپیک در بلغارستان برگزار شد.

فولاد حيف شد..!

ما یعنی همه ایرانیان افرادی هستیم که از زمان جوانی و تحصیل در مدارس و دانشگاه بعد از نیایش به درگاه خداوند منان گوش به سرود مقدس سرزمینمان سپرده ایم و همواره با غرور به افتخارات ایران عزیزمان بالیده ایم و در زمینه ورزش نیز همواره این حس و احترام وجود داشته است و تا پای جان نیز به این باورمان پابرجا می مانیم.

مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در تهران

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان سال 1400 کشور در تهران خبرداد.

النصری ها در صدد اعمال نفوذ

فوتبال خبرساز ترین ورزش دنیا است از آمریکای جنوبی گرفته تا قلب آفریقا و کشور های کوچیک عربی، این ورزش با جاذبه هایی که دارد و هم از جنبه اجتماعی ورزشی برخوردار است و هم مسائل سیاسی در هم آمیخته است اما بعید می دانیم که در هیچ قاره ای به اندازه آسیا سیاسی کاری بر ارزش های فنی این ورزش زیبا سایه افکنده باشد.

کفگیر به ته دیگ نخورده است!

دیروز یکی از پرهیجان ترین، حساس ترین و شاید هم جنجالی ترین جا به جایی تاریخ باشگاه های ما انجام شد و طی آن محمدرضا تندروان مربی موفق فصل پیش فولاد سیرجان ایرانیان به تیم پرطرفدار شهرداری ارومیه پیوست تا نگرانی جوانان یک شهر 100 درصد والیبالی برطرف شود.

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با خانواده کشتی گیر فقید ناشنوای کرمانشاهی

معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت کشتی گیر ناشنوای کرمانشاهی که بر اثر آسیب نخاعی جان باخت، حضور یافت و با پدر و مادر این ورزشکار فقید دیدار و گفت‌وگو کرد.

ورزش و کرونا

کمتر از دو سالی می شود که میهمان ناخوانده ای سر سفره جهان و جهانیان نشسته و روزگار را بر همه تنگ کرده است.

روز جهانی قدس گرامی باد

تا روز جهانی قدس زمان زیادی باقی نمانده است روزی که فریاد گره خورده مسلمانان جهان با ندای رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران به سوی رژیم اشغالگر نشانه رفت.

محدودیت منابع مالی از سوی فیفا و باقی قضایا...

بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص انتقال مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت سرمایه گذاری شستا فدراسیون فوتبال بیانیه ای را در خصوص اقدامات شرکت سرمایه گذاری شستا مبنی بر انتقال مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بنام آن شرکت صادر کرد.

نوروزی مشاور عزیزی خادم شد

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، مشاور پزشکی ریاست فدراسیون فوتبال منصوب شد.

قدردانی از ترابی و آشوری در والیبال نشسته جهان

فدراسیون جهانی والیبال نشسته به مناسبت روز جهانی این رشته، از برخی چهره های تأثیر گذار والیبال نشسته با اهدای تقدیرنامه ای قدردانی کرد.

طارمی فردا شب هم گل می زند؟!

یک روزنامه معتبر پرتغالی پرده از آمار اشتباهی برداشته است که درباره تعداد گل های گلزنی ایرانی پورتو اعلام شده است.

فریاد شیران: دست روی دست نگذارید لطفا!

بحث ساختمان اداری فدراسیون فوتبال یک بحث داغ است که قابل پیگیری است...

ژاپنی ها و تعهد ملی در ورزش

ژاپنی ها آدم های عجیبی هستند. آنها وقتی که پای منافع و مسایل ملی پیش می آید، به هیچ وجه به سود فردی توجه نمی کنند. اتحاد آنها در تحقق ایده های ملی تبدیل به فرهنگی نهادینه شده است. بخوانید تا بیشتر متوجه شوید.

تایید مدارک دو کاندیدای ریاست فدراسیون اسکیت

در نخستین جلسه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ مدارک مدیریتی کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون اسکیت مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار فوتسال ایران با ونزوئلا

تیم ملی فوتسال ایران در استانه شرکت در مسابقات جهانی چند دیدار تدارکاتی در برنامه هایس خود گنجانده اند که یکی از آنها بازی با تیم ونزوئلا است ایران از قدرت های برتر فوتسال جهان است.

جای خالی محبی در جمع سنگین  وزن ها

یدالله محبی موفق شد سهمیه المپیک کشتی آزاد را در خلال رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان کسب کند.

چشم ها را باید شست

فوتبال ایران در ادوار گذشته در سایه نام های بزرگ رشد کرده است و این نام ها چه به عنوان بازیکن و چه به نام مدیر سرپرست، کمک های شایانی به ورزش ملی ما کرده اند و بی انصافی است که این نام ها را نادیده بگیریم.

رکوردزنی انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان

منچسترسیتی ششمین تیم انگلیسی شده است که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابد.

مورینیو از دلیل انتخاب رم گفت

سرمربی جدید تیم فوتبال رم جاه طلبی مدیران باشگاه و شور و شوق هواداران را دلیل امضای قرارداد با این تیم عنوان کرد.

دیاس: باورم نمی‌شود به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌ایم

بهترین بازیکن دیدار برگشت منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از صعود به فینال لیگ قهرمانان شگفت زده شده است.

هشدار توخل به بازیکنان چلسی درباره راموس

سرمربی تیم چلسی، سرخیو راموس را کاپیتان موفق‌ترین تیم اروپا در ۱۰ سال گذشته دانست که توانایی خلق تفاوت‌های زیادی را دارد.

عباسعلی، عسگری، پورشیب و گنج زاده در صدر کاراته جهان

 با اعلام رنکینگ جدید ورزشکاران مشخص شد که ۴ کاراته کای ایرانی عنوان نخست رنکینگ های اوزان جهانی خود را در اختیار دارند.

بازیکن افسانه ای برزیل رئیس کمیسیون ورزشکاران شد

دکتر اری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در حاشیه برگزاری بازی‌های المپیک -ریو ۲۰۱۶ با انتصاب جیبا، ابرستاره پیشین والیبال دنیا، به ریاست کمیسیون ورزشکاران رسما از عزم FIVB برای تشکیل کمیسیون مذکور پرده برداشت تا پیوندی تازه و رسمی میان بازیکنان و تصمیم‌سازان والیبال در فدراسیون بین‌المللی ایجاد شود.

اعلام داوران هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان

از سوی کمیته داوران فدراسیون، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام شد.

موسوی عضو کمیته بانوان AFC شد

سیده شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان عضو کمیته بانوان این نهاد بین المللی انتخاب شد.

پزشک آلمانی جانشین سیاهپوش شد

با توجه به حضور تیم فوتبال استقلال در عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نظر فرهاد مجیدی یک پزشک از آلمان به جمع استقلالی‌ها اضافه شد...

کارگرجم: بالای سر فرهاد یک مربی خارجی باشد

از قول حسن روشن پیشکسوت صاحب نام باشگاه استقلال خوانده اید که بعد از جدا شدن کمالوند از استقلال لازم است یک مربی با تجربه خارجی کنار فرهاد مجیدی قرار گیرد.

اسامی واجد شرایط برای حضور درجام تختی اعلام شد

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

لامعی: درالمپیک توکیو باید ۶ مدال بگیریم

عشقعلی لامعی یکی از حریفان مستقیم استاد عبدالله موحد بوده است وی که در حال حاضر هشتاد سالن سن دارد از آن روزها می گوید: من و آقا عبداله با هم رفیق بودیم بعد رقیب، در زمان ما ملی پوش شدن در هر وزنی خیلی سخت بود مثل حالا نبود.

کلاهی؛ استعفا داد اما...

در پی انتشار گمانه ‌زنی‌های نادرست بعضی از رسانه‌ها در مورد برکناری شبنم کلاهی دبیر کل فدراسیون بسکتبال، اطلاعیه رسمی این فدراسیون در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

یاری: آقای رئیس! مسئول حقوق قهرمانان هستید

بهروز یاری قهرمان اسبق جهان از نحوه انتخابی ها توسط سرمربی تیم ملي کشتی آزاد انتقاد کرده و گفته که این  گونه انتخابی ها یک بی قانونی است و رئیس فدراسیون باید جلوی این اشخاص را بگیرد.

ایراندوست سرمربی تیم ملی شد

 فوتبال زنان هرچند که به اندازه فوتبال مردان در دنیا زیر ذره بین نیست. اما با وارد شدن به دنیای آن می توان موجی از هیاهو را لمس کرد و محبوبیت و جذابیت آن را به چشم دید.

شیرجه را بایکوت نکنیم!

شیرجه رو های ایران نه تنها عنوانی کسب نکرده اند و از کسب سهمیه المپیک بازمانده اند بلکه فاصله عمیق ورزشکاران این رشته را با پیشتازان شیرجه به تصویر کشیده اند.

ملی پوش کشتی فرنگی ناشنوایان ایران درگذشت

علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی جوانان ایران به دلیل آسیب دیدگی درگذشت.

شمشیر بازان توسری خور؟!

چند روزی از استعفای سرمربی اپه ی تیم ملی شمشیربازی می گذرد اما بازتاب این کناره گیری هنوز ادامه دارد تا مشخص شود که در شمشیر بازی هم خبرهایی است که تا کنون کمتر به بیرون درز پیدا کرده است اما در عصر خبر و اینترنت و در فضای مجازی در نهایت هیچ چیزی از انظار مخفی نمی ماند.

مبینی: با 10 سانتی متر دیگر می توانم روی سکوی آسیا بایستم

مسابقات بین المللی دوومیدانی در ترکیه در شرایطی به پایان رسید که در جمع بازیکنان ایرانی شرکت کننده ریحانه مبینی بهترین نتیجه را در بین بانوان کشورما به دست آورد.

بردیا 40 هزار دلار به مودنا می دهد

قطر پاسور جوان والیبال ایران که در یک فصل درخشان در لیگ صربستان با مودنای ایتالیا قراداد امضاء کرده بود ناگهان سر از لیگ کره جنوبی درآورد.

آغاز اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از امروز

مرحله سوم اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان از امروز 13 اردبهشت در سالن کشتی فدراسیون آغاز می شود.

آسیاب به نوبت است، حالا نوبت استقلال شد

بعد از مشکلاتی که برای تیم پرسپولیس در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد، اکنون نوبت به تیم استقلال رسید.

یخچالی و آمار 10 امتیاز در آخرین بازی روستوک

تیم روستوک در آخرین دیدار خود در مرحله پلی‌آف گروهی  لیگ بسکتبال پرو A آلمان تیم «ینا» را 107 بر 104 شکست داد.

اقدام مهم توکیو2020 برای نابینایان و ناشنوایان

 بر اساس اعلام کمیته برگزاری توکیو2020، یک اپلیکیشن با قابلیت برخورداری از زبان های مختلف بمنظور کمک به توان دیداری و شنیداری ناشنوایان و نابینایان ارائه خواهد شد.

جزیده: هر سه لیبروی تیم ملی عالی تمرین می کنند

تمرینات تیم ملی والیبال با پیوستن میلاد عبادی پور کامل می شود.

دبیر فدراسیون فوتبال کرونا گرفت

قنبرزاده دبیر فدراسیون فوتبال دچار ویروس کرونا شده است.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی  پیتلاسینسکی مشخص شد.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های بین المللی جام پیتلاسینسکی لهستان مشخص شد.

دشمنی ا.اف.سی با فوتبال ایران، پایانی ندارد

صعود مقتدرانه نمایندگان فوتبال ایران از گروه مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی.موجی از وحشت را در نزد تیم های منطقه غرب آسیا خصوصا تیم های آسیایی به وجود آورده است.

ایرانیان در آزمون مربیگری کوراش

نخستین دوره سمینار، آزمون مربیگری B جهانی و تربیت مدرسین بین‌المللی رشته ورزشی کوراش با حضور نمایندگان ایران طی روزهای 22 خرداد تا 3 تیرماه به میزبانی دانشگاه تاشکند و با همکاری انجمن جهانی کوراش و انستیتو بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.

برق لشگری: والیبال همدان در رکود است

همدان روزگاری قطب بزرگ والیبال ایران بود و بازیکنان این تیم همانند حسین توسلی، قاسم توکلی، امیر حجازی نو، ارمین تشکری و... در تیم ملی ایران بازی می کردند و عمو صالح بزرگ مرد وایبال ایران نیز اصالت همدانی دارد اما نزدیک به دو دهه است که از والیبال شهرباستانی همدان فعالیتی در خور دیده نمی شود.

رسول پناه عذر خواهی کرد و رضایت گرفت

وکیل حقوقی شجاع خلیل‌زاده در ارتباط با پرونده شکایت از مهدی رسول پناه، مدیرعامل پیشین پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت انتشار فایل ویدیویی حاوی توهین و فحاشی به این بازیکن گفت: رسول‌پناه در ارتباط با مطالبی که مطرح شده بود، عذرخواهی کرد و ما هم رضایت دادیم.

توضیح دبیر کل AFC درباره میزبانی لیگ قهرمانان

دائو دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما منتظر نتایج پنج گروه شرق آسیا خواهیم بود و همه گزینه‌ها در دسترس است.

العربی در نبود بازیکنان اصلی خود مقابل الدحیل تن به شکست داد

در ادامه رقابت های این فصل از لیگ هندبال ستارگان قطر تیم العربی که سعید برخورداری ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد در هفته هفدهم این مسابقات به مصاف تیم سوم جدول یعنی الدحیل رفت که در یک دیدار نفسگیر و حساس یاران برخورداری علی رغم شروع عالی بازی را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۸ به حریف خود واگذار کردند.

مربی بارسلونا: با شایستگی به پیروزی رسیدیم

دستیار رونالد کومان در بارسلونا تیمش را شایسته پیروزی ارزشمند برابر والنسیا دانست.

دمبله: به زودی تصمیم نهایی را خواهم گرفت

مهاجم فرانسوی بارسلونا بار دیگر به جدایی از این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که به زود تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

روشن: مجیدی بهتر است مدیر فنی استقلال شود

حسن روشن پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال همیشه حرف ها و ایده های جالبی برای گفتن دارد.

خشن ترین بازی این هفته اروپا با ۵ اخراجی در فرانسه

در دیدار موناکو و لیون علاوه بر ثبت ۵ گل، ۵ بازیکن نیز از زمین بازی اخراج شدند.

استقلالی ها فردا تمرین می کنند

پس از سه روز  استراحت تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را شروع می کنند.

کمالوند، یک فصل و سه تیم؟!

فراز کمالوند سرمربی سابق تیم های فوتبال گسترش فولاد تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر روزنامه نگاری بود که فوتبال می نوشت.

کاپیتان طلایی کاراته

تنها مدال طلای کاراته ایران در لیگ جهانی لیسبون ذبی الله پورشیب به دست آورد کاپیتان ملی تیم ایران در دیدار نهایی به دلیل عدم حضور ریتارو از ژاپن که مصدوم شده بود طلایی شد.

اعزام داور المپیکی مازندران به رقابت های گزینشی المپیک توکیو

نیما صادقی داور درجه S1 کشورمان برای قضاوت در رقابت های گزینشی المپیک راهی کشور بلغارستان می شود.

آموزش چلنج در کشتی

چلنج در کشتی چیست و چگونه آموزش داده می شود؟ کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این باره توضیحات جالبی داده است.

بیم و امید های تیم ملی والیبال در لیگ ملت

تمرینات تیم ملی والیبال در فضایی پر انگیزه ادامه دارد و ولادمیر الکنو جدی و مصمم تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارد به ویژه در زمینه اصلاح اشتباهات مهارتی بازیکنان دقت نظر مضاعفی اعمال می کند.

تغییر زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس

دو دیدار ابتدایی هفته بیست و دوم لیگ برتر که قرار بود روز جمعه برگزار شود به تعویق افتاد.

سرگی لیکولنکو: «ایران»، «سرود» و «پرچم» به جوانان ایرانی جرات برنده شدن می دهد

سرگی لیکولنکو، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان، «ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای بازیکنان ایرانی دانست که به بازیکنان تیم ملی جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن را می دهد.

تبریک کمیته ملی المپیک به افتخار آفرینان کاراته

کمیته ملی المپیک طی پیامی مدال آوری ملی پوشان کاراته کشورمان در رقابتهای جهانی لیگ کاراته وان لیسبون پرتغال را تبریک گفت.

زمین را از عدالت پاک کردند

شهادت امام علی (ع) به همه شیعیان به ویژه هموطنان سوگوارمان تسلیت می گوییم.

پرستاران ژاپنی از درخواست عجیب توکیو ۲۰۲۰ خشمگین شدند

پرستاران ژاپنی خشم خود را از درخواست کمیته برگزاری بازی های توکیو نشان دادند.

برگزاری تمرین پرسپولیس در مرکز تیم های ملی

پرسپولیس در کمپ تیم های ملی تمرین کرد.

سردار گنبدی ؛ 19 گله شد!

ستاره گنبدی تیم ملی فوتبال ایران همچنان با انگیزه به فوتبال قهرمانی می پردازد و خستگی نمی شناسد درخشش سردار آزمون در لیگ باشگاه های روسیه نشان می دهد بی جهت نیست تیم ها مطرح دنیا دنبال وی می گردند

فضای مجازی قاتل جان ستارگان ورزش؟!

در پی جنبش «تحریم فضای مجازی» در فوتبال اروپا، کرن کارنی، بازیکن سابق تیم ملی بانوان انگلیس اعلام کرد که می‌خواسته به دلیل توهین‌های پرشمار و تهدیدکننده کاربران خودکشی کند.

سمبل شطرنج ایران کرونا گرفت

سارا خادم دختر صاحب نام جهان و ایران در بند کرونا گرفتار شد.

درآمدهای تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان

در پایان دیدارهای گروهی مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا، میزان دریافتی تیم های ایرانی از سوی ا.اف.سی مشخص شد.

ردپای نایب رییس بانوان شطرج در فدراسیون دوچرخه سواری

مشکلات فرانک پرتوآذر پیش از شروع مسابقات جهانی باعث شد از معاون جدید این فدراسیون رونمایی شود

نبی به فوتبال باز می گردد!

بار دیگر خبر بازگشت نبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال به گود فوتبال به گوش می رسد. بازگشت مرد باتجربه و مدیر شایسته زمانی قوت گرفت که بحث دوشغله بودن قنبرزاده دبیرکل کنونی جدی تر شده است. قنبرزاده دو شغله است و از مراجع قانونی این نکته به وی اعلام شده است.

سرگی لیکولنکو سرمربی تیم ملی جوانان شد

از سوی رئیس فدراسیون هندبال سرمربی تیم ملی هندبال جوانان پسر معرفی شد.

آقای مددی قرارداد کمالوند و فرزاد مجیدی را منتشر کنید

اتفاقی که خیلی از اهالی فوتبال پیش بینی اش را کرده بودند بالاخره رخ داد و فراز کمالوند براحتی آب خوردن از جمع آبی پوشان جدا خواهش شد.

میزبانی تیم های ایرانی در سایه گفتمان دیپلماتیک

یک منبع آگاه در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت، گفت: قانون بازی در زمین بی طرف برای رویارویی تیم های عربستانی و ایرانی همچنان فعال و در جریان است و به این ترتیب بازی نماینده های این دو کشور در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

دست بهمنیار و علیپور از مدال کوتاه شد

رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از روز جمعه- 10 اردیبهشت‌ماه با حضور 769 کاراته‌کا از 87 کشور جهان در لیسبون آغاز شد.

شکایت دستیار مجیدی از باشگاه استقلال

دستیار فصل پیش فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد.

عیادت دکتر تیشه گران از کشتی گیر فرنگی ناشنوایان

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان طالقانی جویای حال علی دلفانی شدند.

یک لرستانی به عضویت کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در آمد

با حکم فرید بهرامی عضو کمیسیون داوران فدراسیون کشتی شد.

تفاهمنامه حقوقی کمیته ملی المپیک با کانون وکلا

به منظور گسترش همکاریهای آموزشی - پژوهشی و جهت بهره مندی از ظرفیت های موجود، تفاهم نامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و کانون وکلای دادگستری مرکز در محل کمیته امضا شد.

فیاضی: سه نسل کنار هم بازی می کنیم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران، سطح آمادگی بازیکنان هم پست‌ خود را هم این‌طور ارزیابی کرد: بازیکنان هم‌پست من همگی از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستند. بخصوص لژیونرها که از سطح تفکر حرفه‌ای‌‌تری برخوردار هستند.

والیبال باشگاه های آسیا؛ مهر ماه در تایلند

مسابقات والیبال باشگاه های آسیا که قرار بود شهرویر ماه در تایلند برگزار شود با یک ماه تعویق به مهرماه انتقال پیدا کرد.

حضور تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در تورنمنت کافا

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران در تورنمنت بین المللی کافا شرکت می کند.

ناظم الشریعه: رئیس فدراسیون تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و برنامه های آماده سازی این تیم پیش از شروع جام جهانی فوتسال لیتوانی توضیحاتی را ارائه کرد.

موسوی: منتظر تصویب هیات رئیسه هستیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از حضور تیم های ملی فوتبال زیر 20 سال و بزرگسال در بلاروس و تاجیکستان خبر داد.

واران رئالی‌ها را به وحشت انداخت

آسیب دیدگی مدافع فرانسوی رئال مادرید قبل از رویارویی با چلسی باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

زیدان: تا آخرین لحظه خواهیم جنگید

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر اوساسونا تاکید کرد که تیمش برای قهرمانی در لالیگا تا آخرین لحظه خواهد جنگید. او درباره آسیب دیدگی واران هم توضیح داد.

وراتی با پاری سن ژرمن تاریخ‌ساز شد

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن به رکورددار بازی با پیراهن تیم در بین بازیکنان خارجی این تیم تبدیل شد.

توخل: بهترین عملکردمان را مقابل رئال مادرید ارائه خواهیم کرد

سرمربی تیم چلسی از کسب ۳ امتیاز حساس بازی برابر فولام به نیکی یاد کرد و عملکرد شاگردانش را ستود.

52 سال پیش در تهران

سال 1348 دخانیات در والیبال پایتخت و حتی کشور پدیده ای بود که با اجتماع بزرگان آن دوران تبدیل به یک تیم بی بدیل شده بود آن دوران دخانیات در قبال دودی که به خورد مردم می داد در ورزش قهرمانی نیز حضوری پررنگ داشت.

قهرماني گربیج در میان اشک و شادی

یک تیم لهستانی قهرمان باشگاه های اروپا شد نامی که برای والیبال دوستان ایرانی اشنا است.

نامه حمایتی رئیس فدراسیون از برنامه ستاره ساز به مدیر شبکه سه سیما

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به شبکه سه سیما برای کمک به توسعه استعدادیابی فوتبال پیشنهادهایی ارائه داد.

آشنایی با دو سمبل المپیک توکیو

در حالی که بیشتر مردم ژاپن مخالف برگزاری بازی های المپیک در این کشور هستند و به ویژه در زمینه جذب توریست اتفاق نظر دارند، مسئولان این کشور مصرانه درصدد میزبانی بازی ها هستند...

تیم ملی فوتبال با آلمان و بلژیک بازی می کند

از گوشه و کنار فدراسیون فوتبال شنیده ایم که عزیزی خادم رئیس این تشکیلات سرگرم رایزنی با مقامات فیفا و برخی از فدراسیون های ملی کشور ها است تا مشکلات جاریه و بین المللی فوتبال ما حل و فصل کرده و در کنار آن مقدمات برگزاری دیدار های تدارکاتی با تیم های ملی بعضی از کشور ها از جمله آلمان و بلژیک را فراهم سازند.

یا مکن با پیل بانان دوستی...

افرادی که برای عضویت در کمیته فنی فدراسیون والیبال دعوت شده اند اکثرا دارای شخصیت های ملی و بین المللی ورزش هستند و تجارب فراوانی به عنوان اندوخته کنار خود دارند اما همانطوری که از نام این کمیته مشخص است دعوت شدگان جنبه مشورتی دارند

اسماعیل پور: نگاه فدراسیون کشتی باید کارشناسی باشد

اسماعیل پور معتقد است که فدراسیون کشتی با دید کارشناسی و روانشناسی به تیم نوجوانان ورود کند.  

علی موسوی: در زمان من استقلال نایب قهرمان آسیا بود

مهاجم ملی پوش و خوزستانی سال های نه چندان دور تیم های فوتبال پاس تهران در گفت و گو با الرز ورزشی به بررسی عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان پرداخت.

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا روز گذشته در جده عربستان برگزارشد.

اسامی آزادکاران اعزامی اعلام شد

نفرات منتخب کشتی آزاد زیلکوفسکی لهستان اعلام شد.

گرشاسبی از بیمارستان مرخص شد

حمیدرضا گرشاسبی از مدیران خوشنام و موفق ورزش کشور که خدمات زیادی در مسند مدیر کل ورزش خوزستان و تهران، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس و پیکان به جوانان ورزشکار مملکت ارائه داده بود.

بازیکنان جدید بسکتبال جوانان از اسپانیا و کانادا می آیند

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان ایران در شرایطی در باشگاه کاله بابل آغاز می شود که قرار است دو بازیکن ایرانی تبار از اروپا به جمع بچه های ایران بپیوندد.

شماتت تیم های قطری ...

و باز هم روزنامه های قطری و این بار دست به خطر زدند و تیم های باشگاهی کشور خود را مورد شماتت قرار دادند. هرچند بحث باشگاه ها با فوتبال ملی تفاوت دارد، اما به نظر می رسد کارشناسان رسانه ای این کشور کوچک هنوز به ماهیت واقعی فوتبال ایران اعتراف نکردند.

تیم سه نفره ایران چهارشنبه راهی کشور بلغارستان می شود

تیم سه نفره کشتی فرنگی ایران برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک روز چهارشنبه راهی کشور بلغارستان می شود.

اعلام داوران هفته 22 معوقه هفته 18 لیگ برتر

با اعلام کمیته داوران، تیم داوری دیدارهای هفته 22 و یک دیدار از معوقه هفته 18 لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال تغییر می کند

طبق اعلام سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر برنامه بازی های لیگ به زودی تغییر می کند.

قاسمی: سرعت و هوش سارا بی نظیر است

استانه اشرفیه شهر کوچک در 35 کیلومتری کلانشهر رشت یکی از با استعدادترین شهرستان های شمال کشور است حدود110 هزار نفر جمعیت دارد و چندین ورزشکار افتخار آفرین ملی که سرآمد همه آنها سارا بهمنیار دختر المپیکی کاراته ایران است.

سرمربی جدید سایپا امروز معارفه می شود

فراز کمالوند برای هدایت تیم فوتبال سایپا با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

گرامیداشت روز معلم

روز پاسداشت معلم است. مردان و زنانی که چراغ هدایت جوامع را در دست دارد؛ مثل شمع می سوزند تا وجودشان روشن بخش محافل انسانی باشد.

عسگری به اردن می رود

حسین عسگری به عنوان ناظر تیم داوری گروه های B و C رقابت های ای اف سی کاپ 2021 انتخاب شد.

ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان (ع) در مناجات شبانه شب‌های قدر التماس دعا داریم.

پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت

شماره یک استقلال موثرترین چهره تیم مجیدی

تیم فوتبال استقلال با استفاده از ۲۰ بازیکن در ۶ بازی و صدرنشینی در گروه سوم، کارش را در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رساند تا در مرحله یک هشتم نهایی با الهلال عربستان روبرو شود.

هشدار وزارت ورزش به MMA

وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای اعلام کرد که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت زیرزمینی فاقد مجوز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) برخورد جدی و قانونی صورت پذیرد.

آزمون شیرجه رو های ایرانی در جام جهانی

بالاخره نوبت به شیرجه رو های ایرانی رسید ماده ای که با یاد زنده یاد حید شنجانی در کشور ما همراه است این ورزش سال ها است که در سایه واتر پلو ورزش اول آب بازان ایرانی قرار گرفته اند و جام جهانی ژاپن می تواند سکو پرتابی برای قهرمانان این رشته باشد.

داغ یک جنوبی تکنیکی در ورزش

گویا دیروز بود که در قلب دفاع شاهین، پرسپولیس و پیکان جوانی نحیف اما به قدرت و دام بتون جلوی رقبا می ایستاد و خودنمایی می کرد. جوان آفتاب سوخته و سبزه اما سپید قلب با آن لهجه گرم خوزستانی اش که از دیار بندر آبادان در تهران دست به کارهای بزرگی زد. اما متاسفانه چرخش فلک و ویروس منحوس کرونا باز هم گلی از بوستان فوتبال را چید و جامعه فوتبال را داغدار کرد.

روزی که استقلال تاکتیک پذیرتر شد

شکست الشرطه و صعود به مرحله بعدی با اقتدار از سوی شاگردان مجیدی صورت گرفت.

جام بزرگ: نتیجه مهم نبود دستگرمی بود

تیراندازان ایرانی در مسابقات قهرمانی اروپا ( جایزه بزرگ) به نتایج خوبی دست پیدا نکردند در این مسابقات 280 تیرانداز از 15 کشور حضور داشتند و جالب اینکه نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی ایران در مکان 12 ایستاد و آرمینا صادقیان هفتم شد.

درخواست والیبال ایتالیا از ایران

فدراسیون والیبال ایتالیا طی درخواستی آمادگی خود را برای برگزاری دیدار ها و اردوی مشترک با تیم نوجوانان ایران اعلام کرد جعفر هوتهم مدیر فنی والیبال نوجوانان ایران با اعلام این خبر به البرز ورزشی افزود: بدون تردید انجام دیدار های تدارکاتی باعث خود باوری خود شکوفایی بازیکنان نوجوانان کشورمان می شود.

نکاتی برای پیاده روی و یا نرم دویدن

برای حفظ سلامتی و بازسازی بدن روزانه بین ۴۵ دقیقه الی یک ساعت پیاده روی داشته باشید سپس کشش و نرمش خیلی خوبه و بدون آسیب در مسیرهای کمی سربالایی پیاده روی کنید.

قاسمپور: AFC  حق فوتبال ما را پایمال نکرده است

قاسمپور پیشکسوت سرشناس فوتبال خوزستان و ایران و هافبک تکنیکی تیم ملی در جام جهانی 78 آرژانتین در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: برای موفقیت در فوتبال باید برنامه ریزی و مدیریت داشت و با دانش روز فوتبال دنیا پیشرفت و ساختار و پایه درست داشت.

تمرین آلکنو؛ تهران به وقت ریمینی

بعد از اعلام برنامه تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های 2021، ولادیمیر آلکنو تاکید کرد برای حضور در این رقابت‌ها تغییر برنامه تمرینی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

قایدی روی کولِ فرهاد!

ستاره بی‌چون و چرای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از قطعی‌شدن صعود تیمش در رختکن شادی جالبی را با سرمربی آبی‌ها انجام داد.

حبیبی: افتخار من ۴۰ سال خدمت به کشتی  استان تهران است

به خاطر تعطیلی باشکاه های کشتی الان در حدود ۱۴ماه است که شاگردانش در پارک و محیط باز تمرین می دهد که تا حد امکان شاگرداش را آماده نگه دارد.

حضور پزشکان ایرانی در رقابت های ای اف سی کاپ

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدارسیون فوتبال از حضور سه پزشک ایرانی در مسابقات ای اف سی کاپ 2021 خبر داد.

اسدی: ادعای پارسه در مورد جهانبخش و باشگاه برایتون قابل قبول نبود

رئیس روابط بین الملل فدراسیون توضیحاتی را در خصوص حق رشد علیرضا جهانبخش و جریمه 10 هزار فرانکی فیفا توضیحات را در برنامه شبکه ورزش ارائه کرد.

نظر سرمربیان تیم های ملی در مورد خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده

بنا: با این خانه کشتی می توانیم یک عمر بزرگی کنیم

افزایش حق الزحمه داوران و ناظران و معافیت استان ها از پرداخت ورودیه مسابقات نونهالان و نوجوانان

هیات رئیسه فدراسیون هندبال افزایش مبلغ حق الزحمه داوران و ناظران عوامل اجرایی مسابقات و معاف کردن استان ها از پرداخت ورودی مسابقات در رده های سنی نونهالان و نوجوانان را برای سال جاری مصوب کرد.

اردوی تیم ملی فوتبال پنجم خرداد در کیش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از تغیرات صورت گرفته در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ابراز رضایت کرد.

نام جاویدان خلیج همیشگی فارس ...

دیروز، روز جهانی خلیج فارس بود. دریای همیشه ایرانی که برای پاسداری این نام مقدس چه جان هایی نثار شده و چه خون هایی در میان امواج نیلگون این دریای زیبا جاری شدند.

پیشنهاد جدید رئال به واسکز

باشگاه رئال مادرید برای راضی‌کردن واسکز به ماندن پیشنهاد جدید و بهتری را به او داده است.

ستایش لام از گواردیولا

کاپیتان سابق بایرن مونیخ به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و او را یک مهندس واقعی در فوتبال دانست.

پوگبا: فصل بعد با سیتی برای قهرمانی رقابت می‌کنیم

هافبک فرانسوی منچستریونایتد عنوان کرد این تیم فصل بعد رقیب جدی سیتی برای قهرمانی خواهد بود.

زانتی: اینتر شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ است

کاپیتان سابق اینتر این تیم را شایسته ترین تیم برای قهرمای در سری A ایتالیا دانست.

لاهوتی: تیم ملی نیاز به جوانگرایی دارد

اعضای کمیته فنی مشورتی فدراسیون والیبال بیش از 10 نفر هستند که هر کدامشان دارای کارنامه قوی بازیگری و اجرایی در سطوح ملی و بین المللی هستند یکی از این اعضا احمد لاهوتی است.

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت صعود نمایندگان ایران

رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت صعود نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیامی تبریکی صادر کرد.

جام آسیایی در دسترس است، اگر خودزنی نکنیم !

بر خلاف پیش داوری ها نتایج حادث شده در شب پایانی دقیقا به سود ما رقم خورد و تقابل سه نماینده ایران با رقبا را می توان مثبت ارزیابی کرد و با دور اندیشی راهی فینال آسیا شد.

الدحیل والسد قطر و الاهلی عربستان قربانی شدند!

در شب پایانی لیگ قهرمانان در غرب آسیا، نتایجی غیر منتظره رقم خورد، قطری ها قربانی بزرگ مسابقات لقب گرفتند و شانس به تراکتورسازی و الهلال رو کرد.

بازی قرنطینه با پرسپولیس!

شرایط قرنطینه پرسپولیس از سوی فدراسیون، دقیقا مانند تصمیمات مسئولان کشوری است که همه چیز را با سر هم بندی و بی توجهی به اصول پروتکل به اجرا می گذارند و در پی رفع تکلیف هستند.

عسگری؛ یک گام تا طلای لیگ جهانی

کاراته کای بلند آوازه ایرانی با عبور از حریفان سرشناس در یک قدمی کسب مدال لیگ جهانی قرار گرفت.

ایران _ژاپن هفتم‌خرداد ماه در ریمینی

ایران_ژاپن ملاقات دو تیم مدعی آسیایی در روز نخست لیگ جهانی والیبال به میدان می روند بعد از شکست تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان دوره قبل که در بلغارستان رخ داد این نخستین رویا رویی دو تیم پیش از بازی های المپیک است ایران و ژآپن در المپیک 2021 نیز هم گروه هستند

آماری از عباس زاده که حیرت می‌کنید

مهاجم مازندرانی تراکتور با گلزنی در بازی امشب مقابل شارجه، شمار گل های آسیایی خود را به عدد 4 رساند تا مثل لیگ برتر، بهترین گلزن سرخ پوشان در این مسابقات هم باشد.

غلامی نژاد، عزادار شد

قهرمان ارزنده حسین غلامی نژاد، قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان در سوگ در گذشت همشیره خود عزادارشد.

شاهین طبع: پری پتی نه شاید جلال پور

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به این سوال که آیا «پری پتی» مدنظر او برای تیم ملی بسکتبال قرار دارد؟

سردار آزمون از نگاهی دیگر

سردار آزمون مهاجم تیم زنیت کازان روسیه که به عنوان آقای گلی این کشور را در اختیار دارد مانند همه ستارگان ورزش دنیا زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته و سایت نوا اسپورت روسیه این بار بدون توجه به شمع گلزنی این بازیکن و بدون توجه به فشاری که گلزن ها در استفاده در موقعیت های تحت فشار تحمل می کنند آماری از نگاهی دیگر برای وی ارائه داده است

پیشکسوتان پرسپولیس در بوشهر

تصویری که مشاهده می کنید حدود نیم قرن پیش را نشان می دهد که سرطلایی های فوتبال ما در آن دوران عشق و عاشقی بدون ادعا به شهر های دور و نزدیک و حتی روستا ها می رفتند و با حضور گرمشان اسباب رونق این ورزش را فراهم می ساختند.

نقش روانشناسی در ورزش

روز روانشناسی را پشت سر می گذاریم و می خواهیم جایگاه این پدیده علمی را در ورزش کشورمان بررسی کنیم.

کلهر: بازیهای متمرکز به سود نمایندگان ایران است

محمود کلهر پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد درباره لیگ قهرمانان گفت: به اعتقاد من برگزاری بازیهای به صورت متمرکز در امارات، عربستان و هندوستان به نفع نمایندگان کشورمان بود چرا که تیم های ما بدون هیچ دغدغه مسافرت از این کشور به اون کشور در یک منطقه اقامت کردند و از بابت خستگی سفر خیالشان راحت بود.

بسکتبال پایتخت، نیازمند طرح نو

در انتخابات هیات بسکتبال استان تهران یک داور بین المللی به سمت ریاست این رشته انتخاب شد جعفر محمد پور در شرایطی جایگزین خانم شبنم کلاهی شد که بسکتبال تهران ماه ها بدون مسوول به پیش می رفت و اکنون که محمدپور بر مسند مسوولیت نشسته است.

فصل برای داگلاس کاستا به پایان رسید

هافبک برزیلی بایرن مونیخ به خاطر آسیب دیدگی تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش به میدان رود.

کومان: هنوز شانس قهرمانی داریم

سرمربی بارسلونا از شاگردانش خواست که شکست برابر گرانادا را فراموش کنند و تمرکز خود را روی بازی های بعدی بگذارند.

کاوانی برابر رم رکورد لواندوفسکی را شکست

مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد با زدن دو گل و ثبت ۲ پاس گل توانست رکورد روبرت لواندوفسکی را بشکند.

سولسشایر به رکورد مورینیو رسید/ جام کمتر، گل زده بیشتر

اوله گنار سولسشایر در جریان دیدار با رم ایتالیا به رکورد حضور ژوزه مورینیو در یونایتد رسید.

در اندوه از دست رفتن مردان نازنین

طی دو سه روز گذشته ورزش ما چند مرد نازنین را از دست داد خادمانی بزرگ که در سای قرار گرفته بودند و نسل جوان کمتر شناختی از آنها داشتند.

ضعف دیپلماسی در جودو

علی رغم برخی تبلیغات کاذب مبنی بر اینکه جودوی ایران تعلیق نمی شود دیروز خبر از محرومیت چهار ساله جودوی ایران در صحنه های بین المللی به دست رسید دلیل اصلی این محرومیت مشخص است و فدراسیون جهانی بین المللی جدو ارتباط دارد که اساس نامه این تشکیلات توسط جودوی ایران نقض شده است.

معنوی نژاد در فرانسه

دروازه خوشبختی به روی بازیکنان ایرانی از زمانی باز شد که تیم ملی کشور ما گام به عرصه لیگ جهانی گذاشت

علیزاده به بلغارستان اعزام می شود.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی ۴۷۴ کشتی‌گیر حاضر در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در بلغارستان را منتشر کرد و ناصر علیزاده به عنوان نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی معرفی شده است.

حضور مدیر کل ورزش همدان در اردوی کشتی جوانان

اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور از روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه به مدت ۱۲ روز به میزبانی همدان در حال برگزاری است .

عباس‌زاده: امیدوارم فردا جشن صعود بگیریم

مهاجم تیم تراکتور ابراز امیدواری کرد این تیم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیانیه پرسپولیس درباره رفتار سازمان لیگ

آقایان پاسخگوی تصمیمات خود باشند.

رد پای مهربانی در میان مردمان خونگرم جنوب

همه ساله در اواسط ماه مبارک، بمناسبت میلادپربرکت آقا امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) که در میان اهالی ورزش خوزستان ،این روز راتجلیل و تکریم از مقام شامخ پیشکسوتان ورزش خوزستان نام گذاری شده است.

الشرطه را نباید دست کم گرفت

پیروزی شرط صعود استقلال

پرچم پیشتازی لیگ قهرمانان در دستان پرسپولیس

پرسپولیس شب گذشته در یک بازی فوق العاده و زیبا الریان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دوست ارجمند جناب آقای مجید غنی

تسلیت به مناسبت در گذشت یکی از نزدیکان دوست و همکار عزیز ما.

وزارت ورزش دستور داد/ پرسپولیس ۷ روز قرنطینه می‌شود

بنابر ابلاغ معاون وزیر ورزش و جوانان، تیم فوتبال پرسپولیس باید به مدت هفت روز، پس از بازگشت از هند، قرنطینه شود.

مجیدی مثل گل محمدی!

تساوی استقلال برابر الااهلی گرچه درنهایت امتیازات را بین طرفین تقسیم کرد اما اگر قرار است تیم استقلال را از زاویه فنی ارزیابی کنیم باید گفت، استقلال برنده میدان بود که فقط دستش به سه امتیاز بازی نرسید.

اورسجی رئیس جهانی کبدی می شود؟

رئیس فدراسیون جهانی کبدی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

شکارچیان دست به کار شدند!

درخشش چند ستاره ایرانی در جام باشگاه های آسیا ،بار دیگر باعث  تحرک شکارچیان تیم های  اماراتی و قطری  برای صید قائدی، نوراللهی، کنعانی زادگان، صابرحردانی، مهدی پور  و پیشنهاد قیمت های نجومی شده است.

«لو»رفتن مشکوک ترکیب پرسپولیس وشائبه ارتباط یک بازیکن باشرط بندها

در روزهای حضور پرسپولیس در رقابت‌های فشرده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتشار ترکیب این تیم از سوی کانال‌های مجازی تبدیل به دغدغه‌ای برای ارکان تیم و باشگاه شده است.

اصغرخانی: باید روی مسایل روحی روانی استقلال کار کنیم

ایوب اصغرخانی هافبک خوب سابق تیم فوتبال استقلال از مردان سردرود استان آذربایجان شرقی است و از شاگردان و مریدان زنده یاد ناصرحجازی که هم اینک سرگرم سازندگی در فوتبال پایه و باشگاه استقلال است.

یادگار ماندگار

حدود 25 سال پیش، مشهد مقدس از فینال مسابقات کشتی پهلوانی ایران رقابت هایی که با قهرمانی و پهلوانی شادروان علیرضا سلیمانی همراه شد.

توقف رئال برابر چلسی در مادرید

جدال حساس رئال مادرید و چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

زیدان: تساوی مقابل چلسی عادلانه بود

سرمربی رئال مادرید باوجود توقف برابر چلسی از عملکرد تیمش راضی است و تساوی را عادلانه دانست.

واران: برای پیروزی به لندن می رویم

ستاره فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد که در دیدار برگشت برابر چلسی تنها برای پیروزی به میدان می روند.

توخل: باید یک گل دیگر در مادرید می زدیم

سرمربی تیم چلسی از عملکرد تیمش در دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد.

تدیف:  اولویت ما کسب سهمیه در سنگین وزن است

سعداله یف هم به خاطر مصدومیت در لهستان حاضر نشد.

نراقی: تیم های ما در ترانزیت فرودگاه ها می بازند

تیم های ایرانی در بیشتر مواقع از کیفیت پایین آمادگی جسمانی بازیکنان خود صدمه می بینند چون تمرینات تیم های ما براساس حضور در تورنمنت هایی که مستلزم انجام مسابقه هر سه روز یک بار است، طراحی نمی شود.

کاپلو: بنزما برابر چلسی جای دو نفر دوید

سرمربی سابق ایتالیایی به تمجید از عملکرد کریم بنزما برابر چلسی پرداخت.

آراسته: هنوز دعوت نامه افغانستان نرسیده است

مربی جوان بین المللی جوانان که به اتفاق یک مربی با تجربه تهرانی نامزد مربی گری تیم ملی آفغانستان شده اند در گفت و گو بالبرز ورزشی اظهار داشت: هنوز دعوتنامه رسمی آفغان ها به فدراسیون والیبال نرسیده است.

سید صالحی: شانس صعود استقلال و تراکتور بیشتر از فولاد است

سید مهدی سید صالحی مهاجم گلزن سال های نه چندان دور تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در گفت و گو با البرز ورزشی به عملکرد نایندگان ایران در لیگ قهرمانان پرداخت.

فتح الهی: ورزش لرستان از نبود اسپانسر رنج می برد

پویا فتح الهی در گفت و گو با البرز ورزشی عنوان کرد؛ سال ها ورزش استان از نبود اسپانسر رنج می برد حالا که بخش خصوصی به میدان آماده مسئولان حمایت نمی کنند

مومن زاده و کیانی دنبال کسب سهمیه در امان

مهلا مومن زاده و ناهید کیانی به عنوان نمایندگان تکواندوی ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به میدان می روند.

شیاری: وضعیت ساندر مبهم است

تمرینات تیم ملی والیبال ایالات متحده از دیروز به طور رسمی آغاز شد.

اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در حال برگزاری می باشد

پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

محصص: شاهد عملکرد خوب نمایندگان کشورمان با مربیان ایرانی هستیم

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال تیم های ایران در رقابت های لیگ قهرمان آسیا نتیجه را عامل پیروزی در مسابقات نمی داند بلکه نحوه بازی و عملکرد بازیکنان و همچنین تلاش تیم را نیز مطلوب می داند.

آسیا رسما دعوت کرد؛ نوری عضو کمیته کنترل و قفلی و حسن زاده به عنوان کوبل داوری

کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه ای میترا نوری و کوبل بین المللی داوری بانوان کشورمان را به مسابقات باشگاه های زنان آسیا دعوت کرد.

دعوت هندبال آسیا از کوبل داوری ایران برای قضاوت در باشگاه های مردان آسیا

کنفدراسیون هندبال آسیا کوبل بین المللی داوری کشورمان را به مسابقات باشگاه های مردان آسیا دعوت کرد.

کی انتقاد کنیم؟

در همه جای دنیا نقد و بررسی به عنوان یکی از اهرم های اصلی مسایل و رخدادهای اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی است. البته افرادی که نقد می کنند، در حیطه تخصص خود اهلیت به سزایی دارند و صرفا حرفی برای گفتن نیست. منتقدان آنقدر توانمند هستند که برای نوشته ها و گفته های خود دفاعیه های محکم و مستدل دارند. اما در جامعه ما نقد جایگاهی ندارد. به همین دلیل منتقد حتی اگر با انصاف ترین و آگاه ترین آدم ها هم باشد، با هیزم تر و خشک می سوزد.

کنعانی زادگان نخستین خرید الاهلی

قطری ها همچنان مشتری پرو پا قرص بازیکنان فوتبال کشور ما هستند این گرایش از گذشته های دور تا به حال ادامه یافته است و در جدیدترین اقدام کنعانی زادگان مدافع سرشناس پرسپولیس به تیم الاهلی قطر پیوست.

از شعبانی و خجسته تجلیل شد

 سید میرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل در مراسمی به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه از همت و تلاش علی شعبانی بنگر در کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان آسیا قدردانی کرد.

اکبری: شخصیت و قاطعیت آلکنو کم نظیر است

تمرینات تیم ملی با نظم و دیسیپلین بی نظیر ادامه دارد و بازیکنان همه با انگیزه در خدمت اهداف والیبال ملی هستند.

نوشاد به نیما می پیوندد؟

نیما عالمیان پینگ پنگ باز بابلی تیم ایران در مسابقات کسب سهمیه قطر با شکست دادن بازیکن ازبکستانی در فینال مسابقات المپیکی شد اما برادر بزرگتر وی نوشاد که در رقابتهای آسیایی مغلوب نیما شد یکی از شانس های المپیکی شدن ایران است.

توصیه ناجوانمردانه خبرنگار عربستانی و باقی قضایا

توقف الاهلی مقابل استقلال بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستانی داشت. این در حالی که دیروز یکی از روزنامه نگاران سرشناس عربستانی به نام سعید به بازیکنانشان توصیه کرده بود که با مصدوم ساختن مهدی قائدی مغز استقلال را از کار بیندازند.

ارزش متوقف ساختن میزبان عربستانی

فوتبال ورزش لحظه هاست و هر تیمی که از فرصت ها به درستی استفاده کند، گوی سبقت را از حریف می رباید. تساوی استقلال با الاهلی عربستان هم نمادی از این فرصت گزینی ها بود.

بوکسور اردنی جان باخت

بوکسور اردنی در بیمارستان جان باخت.

استقلال مشروط شد!

استقلال برای صعود به دور بعد، مانند بچه های دانشگاهی مشروط شد و برای پاس کردن واحدها در ترم آخر، کارش به اما و اگر کشیده شد.شرطی شدن صعود بدست الشرطه صورت گرفت و آنهافرشته نجات آبی ها شدند!

سی زر اسپور با مربی ایران در والیبال ترکیه صعود کرد

از بین تیم های دسته یک، دو تیم به لیگ برتر والیبال ترکیه صعود کردند. افه لر لیگی، بالاترین لیگ حرفه ای والیبال مردان در ترکیه است که توسط فدراسیون والیبال ترکیه اداره می شود. این لیگ در سال ۱۹۷۰ شکل گرفت. یکی از برترین لیگ های ملی در والیبال اروپا محسوب می شود ، زیرا باشگاه های آن در مسابقات اروپا موفقیت چشمگیری  کسب کرده اند.

دایی: با سکوت در آرامش به سر می برم

علی دایی در تازه ترین اظهارات موضع خود را در قبال صدا سیما اعلام کرد.

داوران شکست را بر پرسپولیس تحمیل کردند

هادی دزفولی کارشناس داوری فوتبال درخصوص قضاوت داوری دیدار پرسپولیس با الوحده با البرز ورزشی گفت و گو کرد که مشروح آن در ذیل آمده است.

صادقی: تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده بودند

عملکرد نمایندگان ایران در این مسابقات رضایت‌بخش بوده و باید امیدوار باشیم این روند در دیدارهای نهایی دور برگشت هم ادامه یابد.

مغانلو بهترین گلزن هفته لیگ قهرمانان

گل مهاجم پرسپولیس به گوای هند در بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بهترین گل این هفته لقب گرفت.

مددی: استقلال در گروه مرگ قرار دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال وضعیت بازیهای لیگ قهرمانان و همچنین باشگاه استقلال در گروه C را ارزیابی کرد.

رئیس AFC: جاسمیان همیشه در یادها زنده می ماند

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به فدراسیون فوتبال ایران و خانواده و عزیزان حمید جاسمیان، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که روز یکشنبه در سن 85 سالگی درگذشت، تسلیت گفت.

انتخاب کمک داور ایرانی در مرحله گروهی رقابت های ای اف سی کاپ 2021

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سعید علی نژادیان به عنوان کمک داور رقابت های ای اف سی کاپ 2021 انتخاب شد.

عضو ایرانی تیم مجیس عمان قرار دادش را با این تیم فسخ کرد

شهاب صادق زاده عضو سابق تیم زغال سنگ طبس پس از پایان لیگ برتر هندبال با عقد قراردادی به عضویت تیم مجیس عمان در آمد.

پنجعلی: فوتبال ایران اماتوری و احساسی است

پیشکسوت سرشناس باشگاه پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی در گفت و کو با البرز ورزشی درباره پیامد لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال ایران نه تنها هنوز حرفه ای نیست بلکه اماتوری و احساسی عمل می کنند به همین دلیل نمایندگان ایران با فراز و فرود بسیار ظاهر می شوند

مومنی: استقلال شانس صعود دارد

پیشکسوت سرشناس و با اخلاق باشگاه پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه استقلال با تیم های پر قدرت و صاحب امکانات آسیایی در یک گروه قرار گرفته است

حذف سه بازیکن از تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از 10 روز حضور توام با نظارت و دقت رای به حذف سه بازیکن در جمع اردونشینان داد.

گره در سرنوشت تیم های ایرانی

شب گذشته در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس یک بر صفر به الئحده امارات باخت...

بازگشت کاپیتان رجبی به هندبال

دبیر اسبق فدراسیون هندبال با عقد قراردادی یک ساله به عنوان کمک مربی تیم شهید شاملی کازرون معرفی شد

پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر شیعیان اسلام مبارکباد

پیشاپیش ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بر شیعیان اسلام مبارک باد.

رضایی: فقط در کشور ما یک بازیکن در دو تیم بازی می کند

حذف تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان از اتفاقات نادر لیگ 99

دعوتنامه های اروپایی برای تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در انتخابی قهرمانی جهان آماده می شود، با داشتن جواز شرکت در المپیک موقعیت ممتازی دارد و بعد از اینکه دیروز خبر از شرکت ملی پوشان در تورنمنت سوریه و احتمالا لبنان بود، امروز دو دعوتنامه اروپایی را دریافت کرد.

کشتی گیران جوان در فضای آزاد

اولین روز تمرین تیم ملی کشتی آزاد جوانان در استان همدان در فضای آزاد انجام شد.

نفرزاده: طرح فدراسیون آینده نگرانه است

اعتماد به یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی در حقیقت حمایت از سایر مربیان وطنی است

سعیدی: تیم ترکیبی را برای جام ملت ها می پسندم

اعزام تیم ترکیبی مسابقات قهرمانی والیبال جام ملت های آسیا اقدام پسندیده ای است

انتقاد از عملکرد سه گانه ایران

احسان امینیان کاپیتان سابق تیم ملی سه گانه ایران به موضوع ناکامی ورزشکاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت.

اسامی داوران چهار دیدار از مرحله یک هشتم جام حذفی

با اعلام کمیته داوران فدراسیون، اسامی داوران قضاوت کننده در چهار دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور مشخص شد.

نگاه الشرق الاوسط به بازی امشب الاهلی و استقلال

روزنامه الشرق الاوسط در گزارش امروز خود نوشت که الاهلی به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در گروه C است و می‌خواهد امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگاه دارد. این روزنامه نوشت که الاهلی به دنبال گرفتن انتقام از نماینده ایرانی است زیرا که بازی رفت با شکست بزرگی به اتمام رسید و باید بتواند این نتیجه را اصلاح کند.

سوریان: مربیان سرمایه های کشتی کشور هستند

حمید سوریان مربیان سرمایه های کشتی کشور محسوب می شوند و حفاظت از این سرمایه ها از وظایف فدراسیون کشتی است.

پارس جنوبی و قشقایی شیراز نقره داغ شدند

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف تیم های پارس جنوبی و قشقایی شیراز از سری رقابت های لیگ دسته اول صادرکرد.

استقلال؛ فکر آخر و اول

پرسپولیس هم باخت. اما این شکست تاثیری در صعود این تیم به مرحله بعد نداشت. اما به لحاظ اعتباری هر شکست مقابل تیم های عربی باعث ایجاد انگیزه در این تیم های میلیاردر و چندمیلیتی می شود و می دانیم البته که تیم بدون شکست در هیچ قاره ای وجود ندارد.

پرواز کاراته کاهای ایران به لیسبون

تیم ملی کاراته ایران جهت شرکت در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ بامداد امرور راهی لیسبون شد.

کریمیان؛ کرواسی یا مجارستان؟

لژیونر ایرانی تیم هندبال آر‌.کی بیلووار در لیگ کرواسی میزبانی ایران از مسابقات آسیایی و انتخابی جهانی را یک امتیاز بسیار بزرگ برای تیم ملی دانست.

شکست فولاد خوزستان برابر السد قطر

تیم فوتبال فولاد خوزستان پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر را با شکست به پایان رساند.

شاید متفاوت با هر روز وهر دیدار

پرسپولیس امشب و در ساعت 19 بار دیگر تیم اماراتی الوحده را ملاقات خواهد کرد.

پروین: رفقا یک به یک از دست می روند

حمید جاسمیان هم رفت.مراسم خاکسپاری این چهره شاخص فوتبال انجام شد.

منظمی: تا یک قدمی مدال پیش رفته بودیم

تیم وزنه برداری بانوان ایران ساعتی پیش از شهر تاشکند ازبکستان به کشور بازگشتند

قضاوت کاظمی در AFC CUP

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت داوران ایرانی در رقابت های AFC CUP خبر داد.

از رسول معتمدی و علی داودی غافل نشویم !

در همهمه بازی های فوتبال باشگاهی در آسیا و توجه همگان به اخبار وسیع فوتبالی، دو جوان رعنا و با آتیه در رقابت های وزنه برداری آسیا خوش درخشیدند و مایه امیدواری شدند.

ناکامی شمشیر باز ایرانی در کسب سهمیه

رقابت‌های شمشیربازی زون آسیا و انتخابی المپیک امروز با برگزاری دیدارهای روز دوم در ازبکستان پیگیری شد

حسن کرد؛ سلطانی در گوشه تنهایی

تاریخ ورزش کشور را که ورق می زنیم در والیبال به چند چهره خاص معطوف می شویم مجتبی مرتضوی، چنگیز انصاری، حسن کرد و مسعود صالحیه که از مردان تکرار نشدنی والیبال ما به شمار می آیند

 هراس یاران الوحده از تاکتیک تهاجمی پرسپولیس !

ثبات تیمی  و اعتماد به نفس گروهی  از شاخصه های بارز پرسپولیس ایران در مراحل مقدماتی است و جدال مجدد با الوحده،مسیر حرکت  شاگردان گل محمدی را به سوی پیشرفت و قهرمانی هموار می کند.

دعوت تیم نوجوانان والیبال ایران به ایتالیا

اردوی تیم والیبال نوجوانان ایران همچنان ادامه دارد. در این اردو 20 بازیکن حضور پیدا کردند و صبح امروز رئیس فدراسیون والیبال سرزده از تمرینات تیم نوجوانان در مجموعه انقلاب بازدید کرد.

بدجوری به خواب رفته ایم!

زمانه عجیبی است. مرگ هر روز از روبه رو، پشت سر و کنار ما می گذرد و ما انسان های غافل بدجوری خودمان را به خواب زده ایم و سرگرم دنیای وارونه خود هستیم.

عیار طلای داوودی و معتمدی

طی دو روز گذشته دو وزنه بردار جوان کشورمان طلای مجموع دسته های مختلف مورد مسابقه قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

بهره برداری از مجموعه قدیمی ورزشی کارگران

مجموعه ورزشی شهید معتمدی که متعلق به کارگران است، بعد از بازسازی در هفته کار و کارگر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

طراحی فولادی ها برای مهار یاران السد !

فولاد ایران برای صعود به دوربعدی ‌ به پیروزی برابر السد  سخت نباز دارد، وگرنه با وجود شایستگی در گروه  مرگ قربانی خواهد شد!

استقلالی ها دست به عصا شدند

گرفتن چند کارت در لیگ قهرمانان بازیکنان کلیدی استقلال را در خطر محرومیت قرار داده است و براساس تجربه باید از این به بعد با احتیاط بیشتری در زمین بازی ظاهر شوند.

میرحسینی: باید مربیان بیشتری به کار گرفته شود.

والیبال کشور ما سالی شلوغ و پر مشغله را در پیش رو دارند لیگ جهانی از یک طرف و بازیهای المپیک توکیو از سوی دیگر دو رویداد مهم اهالی توپ و تور است ولی بلافاصله بعد از این دو مسابقه مهم دنیا نوبت جام ملت های آسیا و پیکار های جهانی جوانان خواهد بود و نبود فرصت کافی برای تدارک دیدن هریک از این تیم ها فدراسیون والیبال را بر آن داشت تا برای دو تیم یک مربی انتخاب کند.

داشته های فوتبالمان را باور کنیم

رقابت های فوتبال باشگاهای غرب آسیا عملا وعلنا ، داشته های موجود فوتبالمان را نمایان کرد تا بدون حب و بغض و غرور، این داشته ها را باور وبرای بهتر شدن آن، بیشتر تلاش کنیم

پیش داوری روزنامه اماراتی درباره بازی با پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 19 در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات می رود.

الریاضیه عربستان و سوژه دیاباته

آسیب دیدگی دیاباته سوژه روزنامه معروف الریاضیه عربستان شد.

پیام تسلیت رئیس فدراسیون در پی درگذشت حمید جاسمیان

رئیس فدراسیون فوتبال درگذشت پیشکسوت فوتبال را تسلیت گفت.

اسکوچیچ: عزیزی خادم بلندپرواز و جدی است

اسکوچیچ درباره شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 گفت: در یک ماه باقیمانده تا بازی‌های مقدماتی، کادر فنی و من، با دقت و توجهی مضاعف روی تمام بازی‌ها تمرکز خواهیم کرد.

تجلیل شهردار همدان از قهرمانان جوانان و نو جوانان

شهردار همدان از افتخار آفرینان نوجوان و جوان کشتی شهر همدان تجلیل کرد.

رهنما رئیس هیأت کشتی استان سمنان شد.

امیرحسین رهنما با رأی اعضای مجمع بعنوان رئیس هیئت کشتی استان سمنان انتخاب شد.

کسب 3 نشان طلا بر سینه علی داودی

علی داودی با کسب سه نشان طلا، قهرمان سنگین وزن رقابت های وزنه برداری آسیا شد.

پرسپولیس_استقلال چگونه به پست هم می خورند؟!

امشب پرسپولیس با الوحده امارات بازی می کند تنها تیم ایرانی است که بدون شکست به پیش می رود اما برای سایر تیم های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان معادلاتی پیچیده وجود دارد اینکه استقلال در چه شرایطی می تواند صعود کند و دو تیم تراکتور و فولاد چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد باید به قوانین وضع شده از سوی کنفدراسیون آسیا رجوع کرد.

امیرحسین عالی، یک قلیچ خانی دیگر برای فوتبال ملی ایران

فوتبال تهران پر از استعدادهای نابی است که اگر دیده شوند، فوتبال ملی ما هرگز دچار کمبود پشتوانه نخواهد شد. یکی از این استعدادهای عالی جوانی است به نام امیرحسین عالی که از بچه های باتکنیک مجیدیه ورزش خیز است که با تیم میلاد جوان کاندیدای بهترین بازیکن مسابقات دسته اول باشگاه های تهران شد. وی سه هفته نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان رقابت ها در کانون توجهان جای گرفت. هافبک چپی که توانایی بازی در پست دفاع را هم دارد. متولد 1378 که سرشار از توانمندی های فنی و فردی است. 

مرزبان: سپاهان - پرسپولیس بازی قهرمانی نیست

سپاهان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را با یک پیروزی مهم در زمین نساجی قائمشهر پشت‌سرگذاشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد.

پاداش گلزنی دیاباته؟ حاشیه‌سازی ممنوع!

مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت به شایعات درباره پاداش سنگین دیاباته برای گلزنی واکنش نشان داد.

توضیح سرمربی برایتون در مورد نیمکت‌نشینی جهانبخش

در سی و سه هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس تنها در 20 هفته علیرضا جهانبخش شانس بازی به دست آورده است که در اکثر این بازی ها به عنوان مهره جانشین وارد میدان شده است.

دیاباته نمی رسد، نادری در انتظار جواب MRI

شیخ دیاباته به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی نمی رسد و کادرپزشکی نیز در انتظار پاسخ MRI محمد نادری است.

تیم ملی بسکتبال؛ اول سوریه بعد اردن

تیم ملی بسکتبال پیش از شرکت در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در تورنمنت کشور سوریه شرکت خواهد کرد.

آلکنو: بازیکنان نه ماشین هستند و نه آهن!

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال که از 29 فرودین‌ماه با حضور در ایران اردوی تیم ملی را زیر نظر گرفته در مصاحبه با سایت فدراسیون والیبال کشورمان گفت: آمدن به ایران و چهارمین حضورم در المپیک با تیم ملی والیبال این کشور، برایم افتخار است.

دیدار هیات مدیره کانون مربیان با رئیس فدراسیون

اعضای هیات مدیره کانون مربیان ایران با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

استارت لاجوردین پوشان با بلنجینی

ایتالیا تا یک ماه دیگر میزبان لیگ ملت های جهان است و مردان لاجوردی برخلاف شایعات به وجود آمده همچنان با بلنجینی ادامه می دهند و بحث انتخاب مربی جدید منتفی است مردان ایتالیایی از امروز استارت زدند. و در جمع بازیکنان حاضر از زایتسف، خوان تورنا و جیانلی خبری نیست در واقع ایتالیایی ها هم مثل ما با بازیکنان جوان تر تمرینات خود را آغاز کردند در ذیل ترتیب حضور بازیکنان این کشور در اردو را می خوانید.

رئیس جدید انجمن دوومیدانی ناشنوایان معرفی شد

رئیس جدید انجمن دوومیدانی فدراسیون ناشنوایان انتخاب و معرفی شد.

استقلال زهردار در حمله، متزلزل در دفاع

استقلال یک بار دیگر ار ناهماهنگی و تاثیر پذیری در امور دفاعی لطمه دید و دستاورد موثر در فاز تهاجمی را در تقابل با الدحیل قطر از دست داد و برای صعود چشم به دیدارهای بعدی با الاهلی و الشرطه دوخت.

پشتیبانی از خادمان والیبال تهران

سال گذشته در جنوب شرق تهران والیبال با برپایی جشنواره ها و دوره های آموزشی و کانون های فعال به اندازه یک استان تلاش شده بود

گواهی تحصیلی مجازی

حالا که بحث شرط بندی در والیبال جدی نگرفته شده است حداقل یکی به ما پاسخ بدهد.

شهریاری: هیچ دلیلی برای حذف فوتسال ایران اعلام نشده است

به دنبال اتفاق حیرت انگیز حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی 2021 روسیه و انتخاب بحرین به عنوان میزبان مسابقات متمرکز انتخابی جام جهانی فوتبال پریا شهریاری، رئیس کمیته فوتبال ساحلی در خصوص این اتفاقات توضیحاتی ارائه داد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در راه روسیه

اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران در کیش آغاز شده است. در این اردو 15 بازیکن حضور دارند.

مربیان کشتی بیمه می شوند

مربیان فعال کشتی زیر پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند.

عباس جدیدی: رسیدن به جایگاه های بین المللی نیاز نگاه فراملی است

عباس جدیدی با اشاره به موضوع جایگاه روابط بین الملل در ورزش و چگونگی بدست آوردن کرسی‌های بین المللی اظهار کرد: چارچوب مدیریت ورزش کشور به خصوص کشتی هیئتی و مرامی است اما آنچه که در فضای بین الملل رخ می‌دهد بسیار متفاوت و سیستماتیک است.

روشن: شانس استقلال 40 درصد است

حسن روشن پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال به البرز ورزشی گفت:به اعتقاد من دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه در لیگ قهرمانان به پیش می روند ولی در مسابقات فینال مغلوب رقبای شرق آسیا ژاپن و کره جنوبی می شوند.

آماده باش آزاد کاران تیم ملی کشتی

کشتی گیران آزاد کار ایران بار دیگر به آردو فراخوانده شده اند مردانی که ماموریت های بزرگ ملی را انجام می دهند

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی اروپا

نفرات برتر پنج وزن نخست و فینالیست های پنج وزن دوم مشخص شدند

جزیده: الکنو مربی بزرگی است

مربی تیم شگفتی ساز لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های کشور جای خود را از دست داد. این تیم شهرداری گنبد نام دارد که سال پیش مقابل غول های باشگاهی کشور قد علم کرد و در مرحله پلی آف بسیاری از تیم ها را شکست داد.

مایکل اولانگا آقای گل لیگ قهرمانان

گلزن بلند قامت تیم الدحیل با گلزنی‌ متوالی مقابل استقلال، مدعی کسب عنوان آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 استقلال خوب گل می زند، بد گل می خورد

استقلال با داشتن یک خط هجومی تکنیکی و زهردار قادر به عبور از هر دفاعی است. اما این تیم که خیلی خوب گل می زند، متاسفانه بد گل می خورد.

فرشته کریمی بار  دیگر در جمع نارنجی پوشان

فرشته کریمی ستاره باتجربه فوتبال ایران که جزو 10 بازیکن بهتر این رشته در سطح دنیا به شمار می آید بعد از یک فصل بازی در قطر  به کشور بازگشت.  

هشدار الرایه به ژاوی

یک روزنامه قطری با اشاره به تمرکز بالای ژاوی هرناندز سرمربی السد روی بازی با فولاد ایران، مسابقه دو تیم را به یک «کتاب باز» تشبیه کرد.

استقلال از داور بحرینی شکایت کرد

باشگاه استقلال از عملکرد داور بازی این تیم مقابل الدحیل قطر، شکایت کرد.

شهر بسکتبال قهرمان ایران شد

همای قهرمانی بسکتبال باشگاه های کشور بر فراز تیم شهرداری گرگان به پرواز در آمد تا این شهر بسکتبال خیز نخستین قهرمانی تاریخ بسکتبال ایران را در پارک زیبای نهارخوران جشن بگیرند

استقلالی ها امتیاز بازی با الدحیل را تقسیم کردند

در فوتبال، داشتن یک خط حمله آتشین و گلزن برای موفق بودن از اهمیت زیادی برخوردار است. منتهی خوب دفاع کردن و فرصت ندادن به حریف هم به همان اندازه مهم است. استقلال می تواند در آسیا بدرخشد و هواداران خود و جامعه فوتبال ایران را خوشحال کند.

دور پایانی فوتسال بانوان باشگاه های کشور

در پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان تیم‌های ملی حفاری، پالایس نفت آبادان، هیات خراسان و سایپا تهران چهار تیم صعود کننده به مرحله نهای بودند.

بازتاب پیروزی پرسپولیس در رسانه های خارجی

رسانه هندی به شکست سنگین گوا مقابل نماینده ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و به انتقاد از دروازه‌بان تیم پرداخت.

تردید در مورد حکم آکادمی کیا برای چیست؟

به رغم اینکه همه نگاه اهالی فوتبال به بازی های لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده اما در فوتبال نیمه تعطیل پایتخت هیاهو همچنان وجود دارد.

روانشناسی ورزشی چیست؟

در جهان ورزش امروز روی علم حرکت شناسی و روانشناسی از اهمیت به سزایی برخوردار است. چرا که هر دو این فاکتورها می تواند در موفقیت قهرمانان در میادین ورزشی اثرگذار باشد و نقش مهمی در ارایه نمایش های بهتر ایفا می کند.

دعوتنامه کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو برای فرانک پرتوآذر

کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو به کمیته ملی المپیک اعلام کرده است که فرانک پرتو برای کسب سهمیه دوچرخه سواری کوهستان شانس دارد و باید او را ثبت نام کنند.

یزدانی نیا سرپرست تیم ملی کشتی جوانان

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد رده سنی جوانان امروز حکم گرفت.

فلاح دوست: کسی به فکر باشگاه ها نیست

مهران فلاح دوست مدیر اجرایی بزرگسالان عقاب تهران گفت: باشگاه عقاب با توجه به درایت مسئولینش از  بحران زمین مسابقه خارج شده است  اما آرزو می کردیم کماکان انتخابات فوتبال تهران ادامه داشت که این گونه بی مهری های دوستان  را مشاهده نمی کردیم چون قبل از انتخابات کلا برخورد ها به گونه دیگری بود!

بازگشت سه بازیکن مصدوم اتلتیکو به تمرینات

سه بازیکن سرشناس اتلتیکو مادرید در آستانه بازی حساس برابر بیلبائو به تمرین بازگشتند تا آماده این بازی حساس شوند.

کروس دیدار برابر بیتس را از دست داد

هافبک آلمانی رئال مادرید به خاطر آسیب دیدگی دیدار برابر بتیس را از دست داد.

تایید نهایی یازده شهر برای میزبانی یورو ۲۰۲۰

یوفا با حذف یک شهر، در نهایت یازده شهر را برای میزبانی یورو ۲۰۲۰ انتخاب کرد.

واقعیتی جدید از کلیپ کودک آزاری در داورزن

فرمانده انتظامی داورزن از دستگیری و اعتراف کودک آزار حامی تیم استقلال خبر داد و گفت: اعترافات اولیه متهم حاکی از آن بود که کلیپ تهیه شده مربوط به کودک ۱۲ ساله حامی تیم فوتبال استقلال، مربوط به تابستان ۱۳۹۹ بوده است.

معتمدی قهرمان وزنه برداری آسیا شد

رسول معتمدی و رضا دهدار در رقابت دسته 102 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به در جایگاه اول و چهارم ایستادند.

واکسن کرونا پیشکش، خود پیشکسوتان را دریابید!

صندوق حمایت از  پیشکسوتان و قهرمانان مدت هاست که در خواب بسر می برد.

سانتوس: مورینیو بهترین گزینه برای جانشینی من است

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از ژوزه مورینیو به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی خود یاد کرد.

جورجینیو: مربیگری چلسی برای لمپارد زود بود

هافبک ایتالیایی آبی‌های لندن عنوان کرد مربیگری چلسی برای لمپارد زود بود و این مربی نباید در ابتدای فصل به عنوان سرمربی انتخاب می شد.

اولین تجربه بعد از اتفاقات تلخ

مدافع راست پرسپولیس در جدال برگشت مقابل گوا هند اولین تجربه فیکس خود را بعد از اتفاقات تلخ گذشته به خوبی پشت سر گذاشت.

شکایت دو زن از گیگز برای او گران تمام شد

سرمربی پرحاشیه ولزی به دلیل حمله دوباره به دو زن توسط پلیس دستگیر شد و در رقابتهای یورو نیز به عنوان سرمربی حضور نخواهد داشت.

نخستین حیات تیم ملی در فوتبال ایران

در ابتدای قرن بیستم که خبری از جنگ های جهانی نبود تا باعث تعطیلی فوتبال شود، این ورزش محبوب در اروپا شکل واقعی و تشکیلاتی به خود گرفته بود تا طرفدارانش را در تب و تاب فوتبال بسوزاند.

گلزنی عیسی ال کثیر در لیگ قهرمانان

خوش به حال پرسپولیسی ها که در لیگ قهرمانان آسیا چند نکته متمایز را به نمایش درآوردند بازی های خوب و کسب نتایج خوب این تیم را جلو دار فوتبال ایران کرده است

حاج صفی محروم می شود؟!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ در خصوص محروم بودن حاج صفی باید اعلام نظر کند.

ملاک بازی بازیکنان در لیگ چیست؟

در پی بروز اختلاف بین دو باشگاه شهداب یزد و پاس گرگان بر سر به خدمت گرفتن امین اسمعیل نژاد سوال تازه ای بر تارک والیبال باشگاهی کشور نقش بسته است چگونه بازیکنی که به زعم ادعای طرفین پنج سال سرباز غایب بوده است، توانست طی این همه سال ها در لیگ بازی کند و آب از آب تکان نخورد.

باشگاه پرسپولیس: تخلفی صورت نگرفته است

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره احتمال جریمه ۲۰ هزار دلاری خود به دلیل غیبت شهریار مغانلو در نشست خبری پس از بازی با گوا مطرح کرد

چند برش از فوتبال ایران

بامداد فردا تیم استقلال تهران یک بار دیگر با تیم الدحیل قطر در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده پیکار خواهد کرد تا وضعیت صعود استقلال به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی مشخص شود.

قرعه کشی هندبال آسیا در جده

کنفدراسیون هندبال آسیا تاریخ و مکان برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا را اعلام کرد.

حال گرشاسبی مدیر عامل موفق پرسپولیس خوب است

چندی پیش خبری نگران کننده دست به دست شد که هواداران پرسپولیس را نگران کرد.

وزنه برداری ایران در استرس

مسابقات وزنه برداری قهرمانان آسیا هنوز به پایان نرسیده است اما انتظار ما از دو وزنه بردار شاخص و المپیکی ایران برآورده نشد سهراب مرادی و کیانوش رسمتی قهرمان آسیا شدند اما نتوانستند سهمیه المپیک را بدست آورند.

نفرات برتر مشخص شدند

رقابت های انتخابی درون اردویی آلیش کلاسیک مردان در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شد.

مغانلو و پرسپولیس نقره داغ می شوند؟!

فوتبال ما به ویژه باشگاه های کشورمان قواعد و مقررات بین المللی را بدانند و آگاه باشند که در صورت عدول از این مقررات مشمول جرایم نقدی و قانونی می شود.

محمدی برعکس ترابی ماندنی شد

مهاجم ایرانی العربی فصل بعد هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

امیررضا معصومی: امیدوارم پا جا پای پدرم بگذارم

من در جمع خانواده کشتی بزرگ شده ام، پدر بزرگم، پدر و عمویم کشتی گیله مردی می گرفتند که پدرم بعدا به کشتی آزاد رو آورد.

همگام و همراه با مدیری که راه دیپلماسی را می داند

شوت در بوظیفه و رسالت روزنامه نگاری نقد منصفانه است. در فرهنگ و آیین دینی ما ایرانیان و احادیث شیعه فراوان تاکید شده است که دوست آن است کو معایب دوست همچو آینه روبه رو گوید. براساس این توصیه ها و باورهاست که ما در البرز ورزشی و روزنامه بین المللی یان نقدها تعارف نمی کنیم.

زابلی سرپرست  اجرایی جام تختی شد

رئیس فدراسیون کشتی در حکمی ادهم کرد زابلی را به عنوان سرپرست اجرایی چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی منصوب کرد.

انگیزه بالای نماینده ایرانی برای کسب پیروزی

روزنامه قطری در چاپ امروز خود به دیدار استقلال و الدحیل پرداخت و از انگیزه بالای نماینده ایرانی برای کسب پیروزی نوشت.

پاداش به خاطر برد مقابل فولاد  

باشگاه النصر عربستان به خاطر پیروزی مقابل فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانش پاداش داد.

شاگردان نکونام با وجود نمایش امیدوارکننده در نیمه اول، نتیجه را به النصر واگذار کردند.

تیم فولاد ایران در اولین دیدار خود از مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.

مرادی به نقره قهرمانی آسیا در وزنه برداری رسید

 دارنده مدال طلا وزنه‌برداری المپیک ریو در مسابقات دسته ۹۶ کیلوگرم قهرمانی آسیا با ثبت رکورد مجموع ۳۸۴ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

دعای سرخپوشان برای سلامتی جاسمیان

سرخپوشان در جلسه فنی برای بزرگ نامدار تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس آرزوی سلامتی کردند.

شاگردان نکونام یک لحظه پا پس نمی گذارند؛

جدال‌سرنوشت با‌النصر !

تسلیت به خانواده آشتیانی

باخبر شدیم پیرغلام اهل بیت و خادم امام حسین(ع) دار فانی را وداع گفته است.

دیدار مجدد با گوا در تاخت و تاز کرونا

این روزها شاگردان یحیی قبل از آنکه به تاکتیک تیمی و شیوه بازی در دور برگشت مسابقات توجه کنند،شرجی و رطوبت آزار دهنده هوا و گسترش وحشتناک کرونا در شهر گوا فکر وذهن آنها را به خود مشغول کرده است.

شاگردان نکونام پنجمین شکست النصر را رقم می‌زنند؟

برنده دیدار امشب فولاد ‌و النصر امیداصلی صعود از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

کریم انصاری‌فرد؛ امید گلزنی آاِک در ادامه سوپرلیگ یونان

همه امیدهای گلزنی آاِک در دیدارهای باقی مانده مرحله پلی‌‌آف سوپرلیگ یونان به کریم انصاری‌فرد بسته شده است.

میانگین ۲.۶ گل در دور رفت بازی‌های لیگ قهرمانان

تیم فوتبال استقلال با ثبت ۱۱ گل زده عنوان هجومی‌ترین تیم بازی‌های رفت لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.

تسلیت به رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک

با خبر شدیم پیمان فخری در غم از دست دادن پدر خود سوگوار شده است.

مرام آقا تختی هنوز زنده است

مسابقات کشتی قهرمانی اروپا در حالی در ورشو پیگیری شد که دیدار فرانک چامیزو از ایتالیا و زامالوف از روسیه نکات جالب توجهی داشت‌کشتی‌گیر روس در این دیدار از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی بود، اما این موضوع باعث نشد تا چامیزو ستاره ایتالیا از این اتفاق به سود خود استفاده کند.

پیاچنزا باخت و چلنج کاپ را هم از دست داد.

در بازی نیمه‌نهایی دو تیم مودنا و پیاچنزا برای کسب مقام پنجم, پیاچنزا باخت و از صعود به فینال بازماند و رسیدن به چلنج کاپ را هم از دست داد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در همدان برگزار می شود.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان روزهای 6 تا 18 اردیبهشت ماه در همدان برگزار می شود.

روزهای 6 تا 18 اردیبهشت نوجوانان آزاد در ساوه

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برگزار می شود اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان روزهای 6 تا 18 اردیبهشت ماه در شهر ساوه برگزار می شود.

تسلیت به پیشکسوت استقلال

با خبر شده ایم ایوب اصغرخانی پیشکسوت استقلال در غم از دست دادن پدر سوگوار شد

یزدانی و تزریق واکسن کرونا

نوبت کشتی گیران پر افتخار ایران شد تا با تزریق واکسن با خیال آسوده تر دل به تمرینات طاقت فرسا بسپارند کشتی گیران پر امیدترین مردان کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک که 2020 خواهند بود و با تزریق واکسن امیدواریم که همه پهلوان های این رشته از جمله حسن یزدانی خود را به بهترین نحو برای افتخار آفرینی آماده سازند

پاس های ملی پوش گیلانی در لیگ پرتغال

برای نخستین بار دختری ایرانی وارد لیگ یک کشور اروپای غربی شده است وی نگین شیرتری پاسور گیلانی تیم ملی بانوان ایران است از شهر فومن که پدرش نیز از مربیان سازنده و بین المللی والیبال استان گیلان است پیش از وی چند بازیکن تراز اول والیبال کشور ما در لیگ های اروپایی بازی کرده بودند.

پرطاووس استقلال!

از روز اولی که پرسپولیس و استقلال روی غلتک برد حرکت می کردند تاکید ورزیده ایم که این تازه آغاز کار است و باید با حواس جمع به ادامه کار اندیشید

استارت برای ماموریتی بزرگ

در پی نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال 69 بازیکن از سوی سرمربی تیم های ملی ترکیبی و جوانان به اردو فراخوانده شدند این همایش البته استارتی برای داشتن یک تیم جوانان شایسته است که باید از عنوان دوره قبل جهان دفاع کند

فولاد فراتر از انتظار

تیم فولاد خوزستان در رقابت های پلی آف وگروهی مستطیل سبز فوتبال آسیا ، فراتر از حد انتظار ظاهر وشایستگی صعود را نمایان کرد  ، 

حیدری: سهم هیات های کم برخوردار افزیش پیدا می کند

تعقیراتی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال به وجود می آید هیات های استان های محروم و کم برخوردار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

رضی زاده: کشتی گیلان را به جایگاه واقعی می رسانم

امیر رضی زاده رئیس هیات کشتی استان گیلان به همراه آقایان علیرضا اندک رنج و مجید خاکپور امروز مهمان خبرگزاری البرز بودند.

سهم دیگران چه می شود؟

رای کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران علیه تیم نوجوانان کیا، عملا آکادمی کیا را به چالش کشانده است.

عطایی تیم ملی ترکیبی را به جام ملت ها می برد

جلسه مشورتی کمیته فنی فدراسیون والیبال پیرامون معرفی نماینده ایران در قهرمانی آسیا و تشریح برنامه‌های تیم ملی جوانان، امروز برگزار شد.

دکتر داداشی: حال عمومی داوود ایوب خوب است

داوود ایوب عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد و قهرمان پیشین آسیا که اخیرا به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بزودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

اعلام زمان و مکان مسابقات هندبال بازی های المپیک آسیایی

زمان و مکان مسابقات هندبال بازی های المپیک آسیایی نوجوانان پسر اعلام شد.

ثبت نام چهار تیم در تور بلغارستان

سه تیم ملی در رده بزرگسالان و یک تیم زیر 19 سال برای حضور در تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بلغارستان ثبت نام شدند.

چند برش از فوتبال ایران

 امشب تیم استقلال در ورزشگاه شیخ عبدالله شهر جده عربستان با نماینده قطر پیکار می کند. این در حالی است که شاگردان مجیدی طی دو دیدار قبلی خود به دو برد باارزش دست پیدا کرده است ولی بازی امشب با الدحیل قطر به لحاظ اعتباری و اینکه تیم صدرنشین را مشخص خواهد کرد، حائز اهمیت است.

محمد نوری: استقلال جام می گیرد

امشب تیم فوتبال استقلال در شهر جده عربستان مقابل الدحیل قطر قرار می گیرد. یک بازی مهم برای مسجل شدن تیم سرگروه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ...

اردبیل میزبان اردوی فوتبال ناشنوایان

پنجمین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه در اردبیل آغاز می شود.

فلاح: کشتی گیر ایرانی باید جز 3 نفر برتر باشد/کسب سهمیه مهم نیست، در المپیک باید مدال بیاوریم

قهرمان سابق کشتی ایران گفت: اینکه برای المپیک سهمیه کامل بگیریم مهم نیست، باید ورزشکارانی اعزام کنیم که در حد مدال هستند.

رونمایی پوستر بازی استقلال با الدحیل

استقلال از پوستر بازی با الدحیل رونمایی کرد.

دانشگر در تهران تمرین می کند

برخی از مسئولان باشگاه استقلال از بخشیده شدن محمد دانشگر خبر دادند به طوری که وی این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی است.

گرایی: اوضاع رضا از من بهتر است

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با تمجید از عملکرد برادرش در مسابقات گزینشی المپیک، شانس او را برای رسیدن به مدال در توکیو بیشتر از خود دانست.

حسن یزدانی: امیدوارم واکسن عوارض نداشته باشد

قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا واکسینه شد.

کیانوش و سهراب؛ نبرد پنهان و پیچیده در تاشکند

دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، رقابت عجیب و پیچیده ای را برای کسب سهمیه المپیک توکیو در ازبکستان خواهند داشت.

پنجمین تست کرونا برای سرخپوشان ایران

سرخپوشان ایران، امروز چهارشنبه، با توجه به ضوابط برگزاری مسابقات، برای بازی بعدی خود، تست کرونا را پشت سر گذاشتند.

توبیخ کتبی برای رحمتی و مربی صنعت نفت

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلف سرمربیان تیم های پدیده و نفت آبادان صادر کرد.

استقلالی ها با یک تیر دو نشان زدند

مسئولان عربستانی با درخواست استقلالی ها برای تشرف به زیارت خانه خدا موافقت کردند.

شاگردان محمد بنا از امروز به خط شدند

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می شود

 باخت پتریاشویلی  به طاها  و چامیزو به اسلواکی

رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا در ورشو پایتخت لهستان به پایان رسید و اسامی نفرات برتر اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم مشخص شد.

سه امتیاز گوارا ، از صندوقچه گوا

هندیهای چغر و بد بدن که الریان والوحده را متوقف کرده بودند،در هوای شرجی و تفتیده شهرشان پایپچ پرسپولیس شدند و تا لحظه آخر از جنگندگی و جدال پاپس نکشیدند.

 آکادمی ملی المپیک تنها میزبان ورزشکاران و تیم های المپیکی خواهد بود

با توجه به تشدید شیوع کرونا؛ آکادمی ملی المپیک تا پایان بازی های المپیک تنها میزبان ورزشکاران و تیم های المپیکی خواهد بود.

شجاعیان به بازی با الدحیل رسید

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر ساعت 22:15 آغاز می‌شود. این در حالی است که هافبک تیم فوتبال استقلال با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی به باز با الدحیل قطر رسید.

چوگان: باز هم خیلی دیر شده است

والیبال گنبد باز هم در بلاتکلیفی قرار گرفته است. در این شهر پراستعداد که پارسال پدیده لیگ باشگاه های کشور لقب گرفته است، هنوز برای بستن تیم اقدامی صورت نگرفته است. تنی چند از بازیکنان این تیم به شهرهای دیگر رفتند و مابقی هم در تخته استارت ایستاده اند!

شاهین ترازوی عدالت

ورزش در کنار روحیه مبارزه جویی که تک تک آحاد آن می آموزند یک اصل مسلم را تاکید می کنند و آن اینکه عدالت در منتهای رقابت اجرا شود و براساس منشور ملل زن و مرد نمی شناسد.

حسنی: دستمزد مربیان پینگ پنگ 58 درصد افزایش یافت

دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: با تلاش فدراسیون اشل حقوق مربیان این رشته 58 درصد افزایش یافته است. به طول مثال یک مربی آموزشی که برای 12 جلسه تمرین حدود 4میلیون تومان دریافت می کرد، از این پس مطابق اشل جدید حقوق خواهد گرفت.