شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

یحیی سرمایه پرسپولیس است

درحالی که یحیی گل محمدی بعد از پایان دربی خداحافظی اش را از فوتبال اعلام کرد، اما این جدایی مورد پذیرش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واقع نشد و از نگاه ایشان یحیی همچنان سرمربی تیم پرسپولیس است.

شلوغ کاری و استعفا دیگر جواب نمی دهد...

دربی حساس ۹۸ گرچه با تساوی به پایان رسید اما قطعاً یک "بازنده بزرگ" داشت و آن کسی نبود جز یحیی گل محمدی که هرگز در شأن و حد و اندازه های جایگاهی که دارد،رفتار نکرد.

دربی در حد بوندس لیگا، جز داور!

 دربی ۹۸ هم با تمام هیاهویش به پایان رسید. اما این بار یک تفاوت با سایر دربی ها دیده شد. کلاس دربی ۹۸ در حد بوندس لیگا بود؛ گل داشت، شور وهیجان داشت، انگیزه فراتر از حد معمول دیده شد، سازمان و برنامه تیمی  در روند حرکتی دو تیم موج می زد و خلاصه آنکه هر بیننده ای از سطح کیفی و بالای این بازی لذت برد. تنها نکته سیاه دربی به نوع قضاوت مربوط است.

فوتبال پرهیاهو و بی محتوا !

اگر با واقع بینی و حقیقت طلبی و نگاه منصفانه عملکرد یک ساله فوتبال کشور را تحلیل کنیم، نمی توانیم نمره قبولی به اقدامات‌انجام شده بدهیم.

ادب این است مشغول تماشا نشویم

عشق ما راوی کاری به جهان آورده ای / ادب این است مشغول تماشا نشویم (صائب تبریزی)

فشارهای اقتصادی را از دوش مردم بردارید

کشتی ایران در سالی که گذشت، کارنامه قابل قبولی داشت چون وقتی به نتایج نگاه می کنیم متوجه می شویم که در المپیک و مسابقات جهانی قهرمانان ایرانی سربلند بودند.

مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد

برای انتخاب بهترین فوتبالیست سال ۱۴۰۰ از میان چهره های شاخص در داخل و خارج از کشور  ابتدا نفراتی گلچین شدند.

نگاه سرمربی تیم ملی والیبال به افق

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال که به تازگی دور پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را دیده است، با اشاره به فراز و فرود بازیکنان می گوید: سال سختی در والیبال پیش رو داریم. تنها سال جدید نیست، بلکه در سال آینده نیز انتخابی المپیک و قهرمانی ملت های آسیا را در پیش خواهیم داشت.

بهاریه فردا

به نام خدای بهار آفرین/ بهار آفرین را هزار آفرین سال کهنه می رود با تمام فراز و نشیب‌ها، آمدن و رفتن ها، اشک و خنده ها، قهر و آشتی ها و بردن و باختن ها.

فصیحی: تجربه ای فوق العاده بود

فرزانه فصیحی دونده تیم ملی ایران که سال 1400 توانست نام خود را به عنوان دونده بانوی ایرانی در المپیک و رقابت‌های قهرمانی جهان در تاریخ ورزش ایران ثبت کند، از برترین ورزشکاران ایران در سالی که گذشت بود. وی توانست با حضور در میادینی که تا به حال  هیچ ورزشکاری از کشورمان در این رشته پا به آن نگذاشته بود شور و اشتیاق را یک بار دیگر در دوو میدانی به خصوص بانوان زنده کند. به همین بهانه به وی هم صحبت شدیم که گفت‌وگوی کامل را  خواهید دید.

رضازاده: از حمایت جلود برخوردارم

حسین رضازاده قهرمان سابق وزنه برداری المپیک اعتقاد دارد که وزارت ورزش با انتخاب یک سرپرست مقدمات برگزاری مجمع انتخاب ریاست فدراسیون را فراهم سازد. وی می گوید: آقای علی مرادی بازنشسته است و سوای بحث ابطال انتخابات به نظر می رسد که وزنه برداری ما نیازمند تنفس در فضایی تازه است.

یک عکس - یک نگاه

تربیت بدنی رایگان و تقسیم عادلانه امکانات اصولی هستند که در قانون اساسی به آن تاکید شده است، اما در عمل شاهد فاصله ای عمیق  در این زمینه هستیم؛ کافی است سری به اقصی نقاط مملکت بزنید تا واقعیت تلخ را ببیند.

پدر والیبال مدرن کیست؟

حسن کرد از نوادر والیبال ایران است. یازده سال سرگروه تیم ملی بود، رسانه های دهه  ۵۰ به وی لقب سلطان بی گفت و گوی والیبال داده بودند.

چگونه آسمانخراش والیبال جهان کشف شد؟

علیرضا معمری مربی ایرانی تیم والیبال نشسته ایتالیا درباره داستان جالب کشف بلند قامت ترین بازیکن جهان به نکات جالبی اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

صالحی امیری، مدیر برتر ورزش کشور

پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت رخدادها و اتفاقات کلان ورزش کشور را زیر نظر داشت و بر این باور استوار شد که در میان فدراسیون های ورزشی آنجایی که افراد به ظاهر مدیر از تشکیلات  تحت امر خود سکوی  پرتاب شخصی ساخته اند، فدراسیون فوتبال در زمان حضور عزیزی خادم عالی کار کرد و صعود تیم ملی به جام‌جهانی محصول مدیریت این مرد گرامی است.

زیباترین دربی را شاهد خواهیم بود

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

ترس، برگ برنده دربی است

دربی پنجشنبه بهانه ای شد تا پای صحبت حسن روشن بنشینیم. در این میان گذری به نوروز نیز داشتیم که می خوانید.

اتحادیه باشگاه ها، ایده ای که تحقق می یابد

نمایندگان دوازده باشگاه لیگ برتری درباره تشکیل اتحادیه بسکتبال به توافق رسیده اند.

علی پروین: پرسپولیس ویتامین برد دارد

دربی 89 مصادف با روزهای پایانی سال است.

اشرفی: لیگ والیبال کالبد شکافی شود

لیگ والیبال ایران در چند بخش می توان بررسی کرد اما باید دید که در قبال هزینه های چند صد میلیاردی چه چیزی عاید والیبال ما می شود.

مهدی سید علی داور دربی شد

عصر فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی نود و هشتمین دربی پایتخت با سوت مهدی سیدعلی داور تهرانی آغاز می شود.

انتصابات جدید در فدراسیون اسکیت انجام شد

طی مراسمی رییس فدراسیون اسکیت، احکام نایب رییس، خرانه‌دار، کارشناس خبره و نماینده هیات استانی را اهدا کرد.

ایران مقام دوم تیروکمان در کاپ آسیا

در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان‌ و مردان و کامپوند میکس ایران در پایان مرحله مقدماتی این بازی‌ها در جایگاه دوم قرار گرفتند.

درخشش شیردختران ایرانی

تیم فوتبال دختران ایران قهرمان کافا شد.

ترکیب تیم‌های ملی پومسه‌ در قهرمانی جهان

کمیته فنی فدراسیون تکواندو، ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات پومسه قهرمانی جهان را معرفی کرد.

 شیاطین سرخ در خانه حذف شدند

در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و منچستر یونایتد را حذف کند.

بازی جوانمردانه

دربی همیشه برای دوستداران فوتبال کشور ما جاذبه ها و ارزش های خاص خودش را دارد. هرچند که در سال های اخیر هیاهوی بسیار برای هیچ بوده است، اما اعتقاد داریم که اوج فوتبال داخلی ما همین دیدار سنتی پرسپولیس – استقلال است.

تیم روسی از رقابت های فوتبال اروپا حذف شد

به دلیل جنگ تجاوزکارانه علیه اوکراین، تیم‌های روسیه از رقابت‌های اروپایی کنار گذاشته شده‌اند. یوفا و فیفا تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه را از رقابت‌ها کنار گذاشت تا سران فدراسیون فوتبال روسیه به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.

کرکری های دربی

تنور دربی لحظه به لحظه در حال داغ شدن است. گفتنی ها در این باره از زبان کارشناسان ادامه دارد. اما خارج از کرکری های رایج  دربی شرایط دیگری دارد این واقعیت  زمانی شکل می گیرد که سوت آغاز بازی توسط داور به صدا در می آید  در واقع شرایطی در بازی به جریان می افتد که به صورت نا خواسته حاکم می شود. حتی این وضعیت از اختیار مربیان که کنار خط زمین قرار دارند خارج است. در این جو تیمی می تواند شریان بازی را در اختیار بگیرد که خود را با شرایط  وقف دهد.

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

تجلیل هیات کشتی استان تهران از بانوان آلیش

به مناسبت روز جهانی زن از بانوان هیات کشتی استان تهران تجلیل به عمل آمد. در این دیدار که در دفتر هیات کشتی استان تهران برگزار شد .

چهارشنبه سوری، نه چهارشنبه سوزی

هدف ورزش سلامتی و تندرستی جامعه و کمک به شادابی و نشاط مردم است. با چنین ایده ای که به عنوان یک رسانه ورزشی وجهه همت خود قرار داده در کنار احترام و اعتقادات راسخی که به رسوم آیینی داشته و همواره بر رعایت آن تاکید ورزیده ایم.

کمرانی: کیانی بهترین ورزشکار سال است

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان اعتقاد دارد تیر اندازان دختر ایرانی همواره در صحنه های بین المللی افتخار آفرین هستند اما از نگاه وی ناهید کیانی ورزشکار زن سال کشور است.

مراد محمدی: به مدیریت کشتی نقد جدی دارم

دارنده ۴ مدال جهان و المپیک و قهرمان بازی های آسیایی در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی ضمن انتقاد به سیاست های جاری فدراسیون کشتی تصریح کرد: تا حرف می زنیم عده ای از وابسته های فدراسیون بحث سهم خواهی را پیش می کشند.

پرواز ناشنوایان با چهار گل

هفتمین مرحله آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ برزیل برگزار شد و ملی پوشان ناشنوای فوتبال کشورمان  در این مرحله از اردوی آمادگی گام های موثری چهت راهیابی به اوج قدرت برداشتند.

درخشان: مشکل اساسنامه است

حمید درخشان رسیدگی به اساسنامه فوتبال قبل از عزل و نصب ها را امری لازم می داند. وی همچنین ورود فیفا به فوتبال را حق قانونی عنوان می کند.

قهرمانان مسابقات فوتسال "جام صنعت دارو" معرفی شدند

قهرمانان دومین دوره مسابقات فوتسال "جام صنعت دارو" روز۲۰ اسفند با برگزاری بازیهای فینال و مراسم اختتامیه در سالن کشتیرانی معرفی شدند.

کمک به زندانیان  غیرعمد

 دادسرای جنایی  به ریاست قاضی شهریاری مقرر شد از زندانیان غیرعمد حمایت شود.

حمایت دانشگاهیان و قهرمانان ورزشی از دکتر صالحی امیری

متخصصان ورزشی دانشگاه و قهرمانان ورزشی از دکتر صالحی امیری برای تلاش های وقفه اش از وی در بیانیه ای حمایت کردند.

علی افتخاری عازم استانبول می شود

به منظور حضور در جلسه‌ اتحادیه جهانی کشتی علی افتخاری عضو کمیسیون بازاریابی و اسپانسرینگ اتحادیه جهانی کشتی عازم استانبول خواهد شد.

نباید سلیقه ای عمل کرد

پیشکسوت فوتبال صحبت های داریوش مصطفوی را برای تعلیق فوتبال از سوی فیفا تایید می کند.

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

شهداب در آغوش خوشبختی

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پرنوسان ترین دوران خود را طی کرد تا سرانجام در صدونود و ششمین مسابقه تیم شهداب یزد در آغوش خوشبختی قرار گرفت و با شکست دادن پیکان پرافتخار نماینده اول ایران در جام باشگاه های آسیا شد.

پرواز ناشنوایان با چهار گل

هفتمین مرحله آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ برزیل برگزار شد و ملی پوشان ناشنوای فوتبال کشورمان در این مرحله از اردوی آمادگی گام های موثری جهت راهیابی به اوج قدرت برداشتند.

برانکو کرونا گرفت

برانکو سرمربی کروات سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شد.

دروازه بانی با آینده روشن

در ادامه معرفی آینده داران فوتبال تهران این بار یکی از استعدادهای درخشان دنیای دروازه بانی را مشاهده می کنید.

پیشکسوتان هم کری می خوانند!

دو تیم پر طرفدار و محبوب فوتبال پایتخت روز پنجشنبه آخرین دربی سال را در ورزشگاه یکصد هزار نفری برگزار می کنند. این مسابقه از دیرباز کنش و واکنش های زیادی را در پی داشت و در کنار دوستداران میلیونی پرسپولیس و استقلال پیشکسوتان این دو باشگاه نیز همواره حرف های برای گفتن داشته اند که می خوانید.

فردوسی پور را برگردانید!

عادل فردوسی پور گزارشگر مبرز سیما نه عطابهمنش بود و نه مانوک خدابخشیان، این دو زنده یاد پژوهشگر، محقق و نویسنده بودند اما عادل فردوسی پور در بین گزارشگران بعد انقلاب یکی بود و همتا ندارد.

سرنوشت قهرمانی!

بازی بزرگ سال که سرنوشت قهرمانی را رقم خواهد زد پیش رو داریم.

فرجی: قدرت های بزرگ قاره در صحنه نبودند

تیم های بوکس نوجوانان و جوانان ایران با کسب یک مدال نقره و سه برنز از مسابقات قهرمانی آسیا به کشور باز می گردند.

آویژه صنعت – کاله گل سر سبد

امروز بسکتبال باشگاه های کشور مرحله پلی آف را برگزار می کنند.

رحمتی جانشین خطیبی شد

صمد مرفاوی یکی از گزینه های جانشین خطیبی قول داده در صورت قرار گرفتن برجای  رسول خطیبی در تیم آلومینیوم اراک، تیم اراکی را در آسیا دارای سهمیه آسیایی خواهد کرد.

تغییرات اساسی در فدراسیون تنیس

داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در اقدامی جدی نایب رئیس و دبیر این فدراسیون را برکنار کرد.

خوردبین: خطر را حس می کنیم

محمود خوردبین پیشکسوت فوتبال و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید: متاسفانه حوادث نادرست باعث شد تا فوتبال ما دیگر آن قدرت لازم را در آسیا نداشته باشد.

اختر: حرف های مصطفوی منطقی است

ادموند اختر پیشکسوت فوتبال استقلال در تعقیب اتفاقاتی که فوتبال کشور ما رخ داده، می گوید: داریوش مصطفوی را باید ستود چون به قوانین فوتبال جهان آگاه است و دلش برای فوتبال مملکت می سوزد، اگر هشداری می دهد، به حتم خطر را احساس کرده است.

جباری: قانون را نمی شود دور زد

علی جباری پیشکسوت سرشناس فوتبال درباره صحبت های اخیر داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره مسایل مبتلا به این ورزش می گوید: آقای مصطفوی با قوانین فوتبال بیگانه نیست چون خودشان چندسالی در راس فوتبال کشور قرار داشتند و تمامی مقررات فدراسیون جهانی را می شناسند.

ملی اندیش باشیم، نه منفعت طلب

براساس اخبار و قراین انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار بود بیستم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود، به دهم خردادماه موکول شد.

مدال هندبالیست های دختر قطعی شد

جوانان هندبالیست ایرانی با غلبه بر تیم ملی ازبکستان به سومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.

ذوالفقارنسب: خطر تعلیق فوتبال ما را تهدید می کند

اتفاقات اخیر فوتبال که منجر به عزل عزیزی خادم شد می تواند برای فیفا و فدراسیون بین المللی فوتبال سوال برانگیز باشد.

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

رقابت با ابراهیم چرخی

وقتی مازیار ناظمی سوار بر موتور از خیابان سئول رفت تا اتومبیلرانی سر و سامان بدهد، هیچ کس فکر نمی کرد که سلطانی فر وزیر وقت ورزش وی را از دست بدهد. مازیار روابط عمومی بسیار خوبی داشت، مودب و خوش برخورد بود و صدالبته به دلیل تمرین زیاد در خیابان های پایتخت و گشت و گذار در شهر دور زدن افراد را هم خوب می دانست. همه می دانیم که لبخند مازیار هنگامی بر چهره خندانش ظاهر می شد، پشت این تبسم حکایاتی نهفته بود که هیچ کس نمی توانست آن را حدس بزند.

ملکی: چهارسال غیرقانونی در این ورزش گذشت

خبر مربوط به ابطال انتخابات چهارسال پیش فدراسیون وزنه برداری از آن اتفاقات نادر و عجیب در ورزش جهان است که فقط در کشور ما رخ می دهد. اینکه فردی چون علی مرادی چهارسال به طور غیرقانونی سکان هدایت مهمترین رشته ورزشی ایران را در دست می گیرد و هیچ کس متوجه نمی شود، تعجب آور است.

حکایتی جدید از چندشغله های ورزشی

خبر جدیدی است؛ کارکنان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نمی توانند در فدراسیون های ورزشی شاغل باشند. این دستورالعمل می تواند راه تازه ای را برای جلوگیری از برخی اعمال نفوذها از سوی وزارت ورزش در فدراسیون های ورزشی که طبق مقررات مردم نهاد هستند، بگیرد.

قهرمانی بچه های «پیکان»

توان و قدرت تیم خوش ترکیب و هماهنگ پیکان تا آنجا بود که قهرمانی زودهنگام این تیم در هفته های پیش رقم خورد تا به قول معروف حق به حقدار برسد. پیکانی ها در هفته پایانی با تساوی یک – یک مقابل کیا با جمع آوری امتیاز 71 قهرمانی این فصل نوجوانان تهران را به خود اختصاص دادند.

بازتاب حضور مربی ایرانی در گواتمالا

انتخاب رضا عظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی گواتمالا در سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.

خطیبی از آلومینیوم جدا شد

 اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک شنبه شب نشستی درباره نتایج ضعیف تیم فوتبال این باشگاه با رسول خطیبی برگزار کردند که در پایان، سرمربی آلومینیوم از این باشگاه جدا شد.

شهداب در نیمه راه قهرمانی

نبرد فینال اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور یک ساعت و 47 دقیقه طول کشید و در نهایت مردان دیار بادگیرها با نتیجه 70-80 برنده، میدان را ترک کردند تا در نیمه راه قهرمانی به انتظار یک نبرد حساس و حیاتی در روز دوشنبه لحظه شماری کند. هیچ کس فکر نمی کرد که پیکان با این نتیجه بازنده باشد.

اعتبارات فدراسیون ورزشی عادلانه توزیع شود

رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم درخت کاری در بوستان المپیک پارک پردیسان گفت: براساس شاخص‌ها باید اعتبارات بین۵۰ فدراسیون ورزشی به صورت عادلانه توزیع شود.

پیروزی بانوان هندبالیست مقابل تایلند

تیم ملی هندبال دختران جوان در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند به پیروزی رسید.

مصطفوی احضار شد

سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اظهارات حاشیه ساز یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای واکنش نشان داد.

انتخابات 98 فدراسیون وزنه برداری باطل شد

دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون وزنه برداری در سال ۱۳۹۸ را باطل اعلام کرد.

ثوری عضو هیات رئیسه بوکس آسیا شد

حسین ثوری به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا در آمد و این در حالی است که مجمع انتخاباتی کنفدراسیون بوکس آسیا (ASBC) صبح شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در   اردن  برگزار شد که ضمن انتخاب رئیس جدید این کنفدراسیون، حسین ثوری نیز عضو هیات رئیسه این کنفدراسیون شد.

پیکان به سایپا رسید تا پای قهرمانی باشد

سرانجام پیکان پس از هفته ها که در تعقیب سایپا بود، در فاصله یک هفته به پایان این فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران با سایپا هم امتیاز شد تا شانس قهرمانی هم داشته باشد.

اخبار پشت پرده فوتبال

بار دیگر تیم پدیده دستخوش تغییرات شد. اکنون نام پدیده به شهر خودرو تغییر نام داد. این تیم نیز مانند ساعت رسمی کشور هر شش ماه نامش تغییر می کند، اما در محتوا وکیفیت آب از آب تکان نمی خورد.

سیر تا پیاز دربی از زبان فوتبالی ها

به حساس ترین دربی در تاریخ خود رسیدیم. این دربی تعیین کننده قهرمانی خواهد بود و برنده دربی رنگ و بوی قهرمانی به خود خواهد گرفت. از این رو دربی روز پنجشنبه هم تعیین کننده است وهم سرنوشت ساز. از امروز تا روز دربی به سراغ اهالی فوتبال خواهیم رفت تا حال واحوال دربی را از زبان آنها جویا شویم که نظراتشان را می خوانید.

تنیسورها در  نیمه نهایی مشخص شدند

مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان با انجام دیدار فینال بخش دونفره و نیمه نهایی انفرادی پیگیری می شود.

سفر نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال به ایران

بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و مدیر مالی فدراسیون هندبال آسیا (AHF) و هیئت همراه با استقبال علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا و میترا نوری عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال ایران و رئیس کمیته توسعه هندبال آسیا وارد ایران شدند.

چرا از فوتبال داخلی لذت نمی بریم؟

دورشدن از مبانی اخلاقی و فرهنگی و گم شدن در نتیجه گرایی با ابزار جنجال و هیاهو و پایمال کردن ارزش ها باعث شده تا از رشته پرجاذبه فوتبال لذت نبریم. این فوتبال آزاردهنده و پرمساله مردم و هواداران را هم دل زده کرده است.

یکی ترمز آبی ها را می کشد؟

شب گذشته به دنبال پیروزی تیم استقلال برابر صنعت نفت آبادان و برتری پرسپولیس در مصاف با نفت مسجدسلیمان فاصله شش امتیازی تیم مجیدی نسبت به یحیی گل محمدی حفظ شد.

کارخانه: مدیریت سازمان تیم های ملی را ترجیح می دهم

طی روزهای اخیر که بار دیگر امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی برگزیده شد، شایعاتی چند بر سر زبان ها افتاد که یکی از آنها بحث ناراحتی کارخانه بود که در بازی های آسیایی سرپرستی تیم ملی را برعهده داشت.

رضایی: بعد از مسابقات جهانی برمی گردم

والیبال نشسته ایران نیازمند پوست اندازی است، اما تا جوان ها جای تجربه داران را نگیرند، نمی شود آنها را در ترکیب تیم ملی قرار داد.

عزیزی خادم با قدرت بر می گردد

روزی که در اقدامی غافلگیرانه و غیرقابل باور عزیزی خادم عزل شد، تصور بر این بود که عده ای مصلح قصد نجات فوتبال را دارند. اما هر روز که از آن قضیه عجیب و غریب می گذرد و پرده ها بالا می رود، متوجه می شویم که در قفای آن ظاهر فریبنده چیزی جز سلاخی فوتبال و سهم طلبی نبوده است؛ نمونه بارز آن هتل آکادمی المپیک است که عزیزی خادم با درایت و کفایت آن را در اختیار گرفته بود...

جدال امباپه در لیگ فرانسه

با افزایش مذاکرات میان مدیران باشگاه رئال‌مادرید با کیلین امباپه احتمال توافق و انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به سانتیاگو برنابئو قوی‌تر شد.

مدیران با حمیت و کارهای پراهمیت

باشگاه های ورزشی ما آنهایی که ریشه دارند استحکام خود را از افرادی گرفته اند که هم عاشق ورزش بودند و هم وطن پرستانی واقعی که برای خود ماموریت های فرهنگی و اخلاقی را هم در اولویت قرار داده بودند؛ دکتر اکرامی در باشگاه شاهین، علی عبدو در باشگاه پرسپولیس و پرویز خسروانی در باشگاه استقلال. به گرایش های سیاسی هیچ یک از این شخصیت ها کاری نداریم؛ چرا که بحث ما ورزش است.

تکواندوکاران طلایی با مربیگری کمرانی

چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در گروه زنان، با قهرمانی ایران به پایان رسید.

برگزاری چهارمین اردوی کاراته کاران ناشنوا در اراک

 چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، به میزبانی هیأت ناشنوایان استان مرکزی در اراک آغاز شد.

تیم ملی تیراندازان با کمان راهی تایلند می شوند

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان امشب برای حضور در مسابقات کاپ آسیا راهی تایلند خواهد شد.

بازی ستاره های فوتبال با کودکان آینده ساز

بازی نمادین بین تیم کودکان توانا (کودکان آینده ساز) با تیم پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه استقلال، پرسپولیس و هنرمندان برگزار شد.

چند کلمه حرف حساب در والیبال

دیروز آیین پایانی دلپذیری برای قهرمانان لیگ برتر شد؛ رئیس و دبیر فدراسیون  هم به خانه والیبال آمده بودند امیدواریم دیگر هیچ کاپی با خورجین و موتورسیکلت ارسال نشود و آقایان گرامی مدال و جوایز تیم برتر پارسال را هم اهدا کنند...

پدر ورزش سايپا، اشكان را تنها گذاشت

انگار همين ديروز بود. به اتفاق دكتر محمد اماني، محمد صلاحي و گودرزحبيبي پيشنهاد تشكيل تيم سايپا را در دسته دوم باشگاه های تهران با مرتضي قنبرپور مطرح كرديم . چشمانش چنان برقي زد كه وقتي قهرماني در ليگ برتر را رقم زد، فكرش را نمي كرد روزی او را مجاب به خانه نشيني خواهند كرد تا پرنده خوشبختي در آسيا بر شانه ديگران بنشيند.

استقلال منش «قهرماني» دارد

استقلال تبديل به همان تيمي شده كه سال ها انتظارش را داشتيم. يك تيم خوب با شخصيت قهرماني. تيمي كه بازيكنانش با همه وجود بازي مي كنند. براي بردن و نباختن و براي قهرمان شدن سر از پا نمي شناسند و از انگيزه لازم برخوردارند.

والیبال نوشهر لیگ برتری شد

از سری رقابت های والیبال دسته اول کشور و پس از دیدارهای مقدماتی، چهار تیم ستاره طبرستان نوشهر، گیتی پسند اصفهان، ایرانشید چالوس و گل گهر سیرجان به مرحله نیمه پایانی رسیدند که تیم های ستاره طبرستان و گیتی پسند با پشت سر گذاشتن رقیبان خود علاوه بر رسیدن به دیدار پایانی ، به رقابت های لیگ برتر کشور راه یافتند.

فدراسیون ها و بدهکاری های مالیاتی

حساب مسدود شده فدراسیون تنیس در حالی باز شده که موجودی آن بسیار اندک است.

رافائل سانتونخا در تهران

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام (IFBB) بامداد امروز (جمعه) با استقبال عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، رضا فیروزی نایب رئیس، علی حبیب‌اللهی سرپرست سازمان لیگ و دیگر مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

استارت مربی ایرانی در عراق

فوتسال ایران پیشینه خوبی در سطوح بین المللی دارد و چه بسیار بازیکنانی که در لیگ های معتبر اروپایی و آسیایی توپ زده اند.

حالا نوبت تایلند است

تیم هندبال دختران ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است بعد از قبول شکست مقابل قزاقستان در دومین مسابقه برابر هندوستان به پیروزی رسید.

شایسته سالاری را در انتخاب تیم ها رعایت کنید

دیدار اول فینال سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های ایران روز شنبه  آینده ( ۲۱ اسفندماه ) در تالار فدراسیون والیبال در ورزشگاه آزادی تهران بین دوتیم شهداب یزد و پیکان تهران برگزار خواهد شد.

از تالار آزادی تا میدان امیر چقماق

عصر فردا دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد که ماراتن دشوار و فرسایشی لیگ سی و پنج را پشت سر گذاشته اند بازی اول پایانی رقابت ها برگزار می کنند. این نبرد به احتمال زیاد تماشایی ساعت 16:30 در تالار فدراسیون والیبال انجام می پذیرد.

خبرهای کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال کشور چند مورد را برگزیده ایم که می خوانید.

درخشش معصومی در انتخابی کشتی آزاد جوانان کشور

نفرات راه یافته به دیدار فینال پنج وزن دوم مشخص شدند.

عظیمی سرمربی تیم ملی گواتمالا شد

رضا عظیمی عضو سابق تیم ملی کشتی ایران و از چهره های مدال آور دهه های این ورزش در سطح بین المللی سرمربی تیم ملی کشتی گواتمالا شد.

بازیکن ایرانی در دیار پوشکاش

مجارستان روزگاری قطبی بزرگ در فوتبال اروپا بود. بازی در این کشور به رویایی می ماند که به راحتی امکان پذیر نمی شد. سمبل فوتبال مجارستان پوشکاش افسانه ای بود که امروز یک باشگاه به نام وی مزین شده است.

نفرات برتر پنج وزن اول کشتی آزاد جوانان کشور مشخص شدند

رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشوردر شهر تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار شد.

پاکدل: در هندبال یک ریال بدهی نداریم

رئیس فدراسیون هندبال، توافق با گزینه خارجی هدایت تیم ملی هندبال مردان ایران در حال نهایی شدن است‌.

داوران لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران و کمک داوران قضاوت‌کننده در بیست و دومین هفته از مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

چرا داور دربی خط خورد؟

قرار بود مهدی سیدعلی قاضی دربی باشد. این خبر انفجار بمب راداشت.موافقان و مخالفان به اظهارنظر متفاوت پرداختند. در این میان دبیر فدراسیون فوتبال با ورود به این انتخاب اعلام کرد: چنین اتفاقی هنوز رقم نخورده است و داور دربی هنوز تعیین نشده است.

احتمال حضور بیرانوند در پرسپولیس

خبر بازگشت علیرضا بیرانوند به تیم پرسپولیس این روزها در محافل فوتبالی دهان به دهان می شود .

بسکتبال ایران در رده 23 درجا زد

در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام شد و نکته حائز توجه اینکه هیچ یک از تیم های آسیایی در جمع 10 تیم برتر دنیا حضور ندارد.

مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران به تعلیق در آمد

کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت کمیته صادر کننده مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال ایران را تعلیق کرد.

برتری پیکان، سایپا و استقلال

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در هفته بیست و نهم هفت دیدار برگزار شد که تیم های پیکان، سایپا، استقلال، پیروزان تکین و پاس قوامین برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 شکست دختران ایران در نخستین گام مقابل میزبان

 تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز به مصاف قزاقستان میزبان رفت و با وجود ارائه یک نمایش قابل قبول در پایان با نتیجه ۳۰ – ۲۴ تن به شکست داد.

پادوانی: من و استقلال همدیگر را خواهیم دید

پادوانی مدافع برزیلی تیم استقلال که بر اثر مصدومیت از زمین فوتبال به ویلچر هدایت شد، همچنان در دادگاه کاس به دنبال رای محکومیت تیم استقلال است.

فیفا در مشت ابرقدرت ها

جدایی ورزش از سیاست و شعار بازی جوانمردانه در فوتبال همواره از سوی قدرت های جهانی به سخره گرفته شده است.

افشین و یک موفقیت تازه جهانی

نرگس افشین داور بین‌المللی والیبال ایران پس از حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات نوجوانان پسر جهان به میزبانی تهران، به کتگوری B2 فدراسیون جهانی والیبال ارتقای رتبه پیدا کرد.

جارالله المری: خلیل زاده را اخراج کنید!

پیشکسوت الریان تمام لژیونرهای الریان از جمله مدافع ایرانی تیم را به باد انتقاد گرفت و حضور آنها در این تیم را بی فایده دانست.

دومین برد هدایی در سنگاپور

امیرحسین هدایی دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز بین المللی «گرنداسمش» را را با برد به پایان رساند تا تنها یک گام تا جدول اصلی این رقابت ها فاصله داشته باشد.

پرسپولیسی ها پاداش گرفتند

باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای اخیر بازیکنان تیم را پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان واریز کرد.

پیروزی شطرنج باز ایرانی در صربستان

ملی‌پوش شطرنج ایران اولین پیروزی خود در رقابت‌های بلگراد را به دست آورد.

مشکات در جست و جوی طلای مسابقات تایلند

دختر تنیس باز ایران به همراه هم تیمی دانمارکی خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تایلند صعود کرد.

طلایی های تکواندوی بین المللی فجر

در پایان روز نخست از رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر، نمایندگان ایران صاحب ۴ مدال طلا شدند. این در حالی است که هیچ کشور اروپایی یا آمریکایی در این رقابت ها حضور ندارند. البته نفس برگزاری جشنواره بین المللی فجر آن هم در این شرایط سخت اقتصادی و بحران بین المللی ارزشمند است.

مهماندوست بر می گردد؟!

رضا مهماندوست مربی ایرانی شاغل در آذربایجان از وضعیت حاکم بر تکواندوی کشور انتقاد دارد، اما درباره بازگشت به ایران با ایهام سخن می گوید.

والیبال استقلال وارد می شود؟

استقلال زمانی یک باشگاه واقعی بود. تقریبا در بیشتر رشته ها تیمداری می کرد و در کنار فوتبال نگاهی جدی به والیبال داشت. مربیان سرشناس این باشگاه از زنده یاد داوود دارابیان گرفته تا فاروق فخرالدینی، شاگردان زیادی را در این باشگاه پرورش داده که بعدها بنیانگذار تیم های باشگاهی دیگر شده بودند.

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا در تهران

 برای دیدار و مذاکره با مسئولان ورزش کشور؛ رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا وارد تهران شد.

ایران – تاجیکستان در دوشنبه

تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال به منظور شرکت در تورنمنت فوتبال کافا ساعتی پیش وارد شهر دوشنبه شد.

پیشکسوتان فوتبال خوزستان به یاد نوری خدایاری

یادواره نهمین سالگرد وفات نوری خدایاری این بار منسجم پرمحتوا و بسیار متفاوت ومنظم برگزار ومورد استقبال نه تنها فقط اهالی فوتبال بلکه اهالی ورزش وپیشکسوتان ورزش خوزستان قرار گرفت.

در به در دنبال میزبانی قهرمانی جهان

فدراسیون جهانی والیبال پس از لغو میزبانی روسیه در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۲۲ فرمول برگزاری این رقابت‌ها را نیز تغییر داد.

پیام جشن واگذاری سرخابی ها چه بود؟

تعيين تكليف مالكيت دو باشگاه استقلال و پرسبوليس موضوع تازه اي نيست. قريب چهاردهه درباره اين مساله بحث هاي جدي وجود داشته است، تا جايي كه به جنگ براي سهم مالكيت هم منتج شد!

تافته جدابافته نباشیم

چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حواشی آغاز شد و با درایت و بردباری به پایان رسید. در این نشست روسای برخی فدراسیون ها پا را از حیطه عدالت و حرمت که خود مدعیان هستند، فراتر نهادند و کدورت هایی را رقم زدند. اینکه رئیس یک فدراسیونی بر حسب گرایش های رشته ای و ورزشی خود سخن بگوید، جای هیچ ایرادی نیست. اما اگر فکر کند که تافته جدابافته است، رنجش ها و سوالات متعددی را برمی انگیزد.

صالحی امیری و هیئت‌ اجرایی تا مهر ۱۴۰۱ ماندنی شدند

چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار شد.

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور وزیر

چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

پاکدل و عالیشاه در دربی

امید عالیشاه و پاکدل دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس با رفع مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشتند.

وعده فردای نامعلوم!

خوش بینی و نگاه آرمانگرایانه مسئولان و متصدیان امور در واگذاری سهام سرخابی ها از طریق بازار سرمایه را نمی توان با واقع بینی پیگیری کرد و بدان امیدوار بود.

تسلیت به قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد

اسدالله محمدی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد به خاطر درگذشت مادر گرامی خود عزادار شد. پایگاه خبری البرز ورزشی این مصیبت وارده را به خانواده محترم محمدی تسلیت می گوید.

پیشنهاد پرسپولیس به بازیکن سابق خودش

با بازگشت شهاب زاهدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به ایران، باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جدیدی در اختیار او قرار داد.

اولین واکنش فرهاد مجیدی در مورد داور دربی

گویا قرار است مهدی سیدعلی قضاوت دربی را برعهده داشته باشد. هنوز هیچ چیزی جنبه قطعیت به خود نگرفته است. اما در این رابطه فرهاد مجیدی اولین واکنش منفی خود را در صورت واگذاری قضاوت دربی به سیدعلی را علنی کرد.

کلانتری: فجرسپاسی از درون ضربه می خورد

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می گوید: هدف ما این است که در لیگ برتر باقی بمانیم و با توجه به عملکرد به نسبت رضایت بخش بازیکنان به بقا امیدوار هستم...

کوتاه از فوتبال ایران

استارت تیم فوتبال امید با مهدی مهدوی کیا یکی از اتفاقات مهمی است که فوتبال کشور ما باید آن را جدی بگیرد. البته که همه خبرهای ریز و درشت فوتبال برای دوستداران ورزش خواندنی هستند که می بینید.

تسلیت

دوست و سرور ارجمند جناب آقای سیامک قائم مقامی

صابر به دوحه رسید

صابر کاظمی قطر پاسور جوان و ارزشمند تیم ملی ایران که با العربی قطر قرارداد امضا کرده است، در فرودگاه دوحه مورد استقبال نمایندگان این باشگاه قرار گرفت.

صلابت بوکس در مشت های نوجوانان

چهارمین مدال برنز بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حتمی شده است. اینکه در شرایط خاص اقتصادی کشور ما فدراسیون بوکس اهتمام به اعزام 13، 14 بوکسور به آوردگاه قاره ای اعزام می کند، ارزشمند می نماید و در کنار این نگاه ارزشی و فنی اگر هم به نتایجی در رینگ رقابت ها دست پیدا کنیم، چه بهتر. نتیجه گرفتن همیشه شیرین است. اما مهم پشتوانه ای است که می توانیم از طریق اعزام نوجوانان به رقابت های معتبر دست پیدا کنیم.

اتفاقات گذشته درپرسپولیس تکرار می شود؟

این روز‌ها یکی از دغدغه‌‌های اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد با نفراتی است که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و می‌توانند آزادانه در تابستان به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را مشخص کنند.

 پنجمین اردوی تیم والیبال ساحلی ناشنوایان در بندرعباس

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان از ۱۵ اسفندماه در بندرعباس آغاز شد‌.

غیبت کاپیتان تیم ملی در والیبال نشسته

 ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان درحالی از ۱۸ اسفند وارد اردوی آمادگی می‌شوند که نام داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی کشورمان  در جمع مدعوین اردوی محلات  مشاهده نمی شود.

صحبت های محمد بنا در جمع کشتی گیران

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در سال 2022 از بعد از ظهر دیروز، در خانه ی کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است.

جام بولینگ در خط پایان

به مناسبت پاسداشت و گرامیداشت دو تن از مربیان سرشناس وتاثیر گذارورزش بولینگ ایران ( شادروان شهرام لاله وشادروان سام سلیمی) مسابقه ای به یاد بود این دو بولر بین 60 بازیکن برتر کشور تحت عنوان سوپر جام  بولینگ در باشگاه انقلاب برگزار شد .

بسکتبال گرگان با جوانان در لیگ

تیم بسکتبال گرگان تحت نام هیات بسکتبال گرگان در مسابقات دسته دو لیگ بسکتبال کشور که در چند منطقه برگزار می شود، شرکت دارد و تا به حال با حضور جوانان تیم  توانسته به یک برد و یک شکست در این مسابقات دست پیدا کند.

شهداب در اندیشه باشگاه های جهان

دو تیم پیکان تهران با پیشینه طولانی و شهداب یزد با سابقه 4 ساله برای کسب عنوان قهرمانی لیگ 35 باشگاه های کشور مقابل هم قرار می گیرند. این دو باشگاه پیشاپیش جواز حضور در رقابت های باشگاه های آسیا را به دست آوردند اما نکته ظریف این اتفاق حضور دو مدیر جوان در راس باشگاه های یاد شده است که البته از تجارب بزرگترها هم استفاده می کنند.

دنیای توپ و سبد

بسکتبال با برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون تحرک تازه ای را آغاز کرده است اما این ورزش زیبا نیازمند تلاش های مضاعف برای جبران مافات است. آنچه که در پی می آید، بخشی از اقدامات تازه در دنیای توپ و سبد است.

آجورلو: از همین امروز آغاز کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که برگزاری دربی با حضور هواداران خیلی خوب است و از همه مسئولان که برای حضور تماشاگران زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

درویش: درآمد فروش سهام خاص پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از واگذاری سهام این باشگاه راضی به نظر می رسد. وی در گفت و گو با رسانه ها که در حاشیه جشن ملی واگذاری سهام سرخابی ها برگزار شد به خبرنگاران گفت: زمانی که سهام در فرابورس فروخته شد مستقیماً به حساب باشگاه می‌آید و اینطور که می‌گویند حدود 45 روز تا دو ماه دیگر پول به حساب باشگاه می‌آید.

سجادی: سرخابی ها تیم بانوان هم داشته باشند

حمید سجادی در «جشن ملی واگذاری سهام سرخابی‌ها» اظهار داشت: اتفاق خوبی شروع شده است و از اینجا به بعد مثل هواپیمایی که به پرواز در آمده است، مسئولیت سنگینی وجود دارد. داشتم فکر می‌کردم چه کار جوانانه و شجاعانه‌ای انجام شده است و چقدر نسل جوان می‌توانند امیدوار باشند برای طرفداری این دو باشگاه و چقدر کانون توجه و امید برای جوانان خواهد بود. آنهایی که فکر می‌کنند وزارت ورزش و جوانان اهم توجهش روی ورزش خواهد بود، باید بدانند این کارهایی است که برای جوانان صورت می‌گیرد. امیدوارم صدای من به گوش مسئولا

مراسم روز جهانی فوتبال بانوان برگزار شد

مراسم روز جهانی فوتبال بانوان با حضور نایب رئیس امور بانوان در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 خوابگاه بازیکنان منفجر شد!

تیم صنعت نفت شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه دو - صفر پرسپولیس را شکست داد.

ابوالفضل لک استعدادی که شکوفا می شود

تهران بزرگ پر از استعدادهای بکری است که در انتظار گوشه چشمی برای شکوفا شدن بی تابی می کنند. در این بین چه خوشبخت هستند نوجوانانی که فرصتی برای پرورده شدن به دست می آورند.

مرادمند و یزدانی ملوانی شدند

مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال و یزدانی  برای گذراندن دوران خدمت سربازی شان قراردادی را با ملوان به ثبت رساندند.

آمار بازیکن ایرانی از نگاه فیبا

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال پس از برگزاری پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ به تمجید از بازیکن چهارمحال و بختیاری تیم ملی ایران پرداخت.

کمپدلی: بانوان ایران در تورنمنت کانادا شرکت می کنند

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در حاشیه بازدید معاونت بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی با نمایندگان رسانه ها گفت و گو کرد.

داورزنی: در والیبال بانوان نتیجه محور نباشیم

رئیس فدراسیون والیبال در جریان بازدید معاون بانوان وزارت ورزش نگاه خود را درباره حال و آینده والیبال زنان تبیین کرد.

نوشاد عالمیان حذف شد

ملی پوش تنیس روی میز ایران در دورنخست جدول مقدماتی مسابقات سنگاپور شکست خورد و حذف شد اما نیما عالمیان و امیرحسین هدایی به دور دوم رفتند.

شایعه قهر بنا تکذیب شد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ساعتی پیش وارد محل اردوی تیم ملی شد.

کمالوند سرمربی خیبر شد

فراز کمالوند بعد از برکناری عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد انتخاب شد.

پیشتازی سایپا و پیکان در تعقیب صدرنشینی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با پیشتازی سایپا و تعقیب پیکان ادامه یافت تا در دو هفته باقی مانده با دیدارهایی حساس تر و دیدنی تر رو به رو باشیم. نارنجی پوشان که با 63 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند با یک گل وحدت ایرانیان را از پیش رو برداشتند.

اعتمادسازی و واگذاری پرابهام

بحث طول و دراز واگذاری دو باشگاه معتبر فوتبال از مرز 20 سال گذشت. اما در این مدت اراده جدی و عزم راسخی برای سپردن باشگاه های یادشده به بخش خصوصی مشاهده نشده است.

برنامه عجیب زمان بندی فدراسیون دوومیدانی

فدراسیون دوومیدانی برنامه زمان‌بندی عجیبی برای ورزشکاران در نظر گرفته که تنها مطابق با آن حق تمرین در مجموعه‌های ورزشی را دارند.

اعلام آمادگی 117 تیم برای 10 رویداد والیبال آسیا

کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست 10 رویداد سال 2022 را منتشر کرد که 117 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

آقاي قلعه نوعي! از اين فوتبال برو...

فوتبال برد و باخت دارد.اما بازاندن يك تيم فقط در فوتبال ما داراي سابقه است. امسال نوبت گل گهر است. ابتداي فصل قلعه نوعي را محروم كردند. در ادامه اشتباه سازمان ليگ در صدور كارت بازيكني گابني رابه پاي تيم گل گهر نوشتند تا از تيمي كه سوداي قهرماني داشت امتياز كم و به رقبا هديه داده شود.

داوری سنت شکنی کند

انتخاب یک ورزشکار ملی پوش به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال بیم و امیدهای زیادی را در این ورزش پرطرفدار به وجود آورده است. جواد داوری از نگاه اهالی توپ و سبد انتخابی مناسب می نماید. اما این جوان از گرد راه رسیده چه مسیری را طی کند تا به فرجام برسد.

شهداب، شگفتی بزرگ بود

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در شرایطی به دیدار پایانی رسید که دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد جواز حضور در فینال و شرکت در جام باشگاه های آسیا را به دست آوردند.

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود

 مجمع عمومی کمیته ملی المپیک عصر روز سه‌شنبه با حضور تمامی اعضای مجمع برگزار خواهد شد که مهمترین بحث این مجمع تصویب آیین‌نامه انتخابات کمیته و رای به ادامه فعالیت اعضای هیات اجرایی کنونی است.

تحسین رسانه های پرتغال از ستاره ایرانی

اوانیلسون، گلزن پورتو پس از بازی از مهدی طارمی تشکر کرد و ستاره کشورمان مورد سوژه روزنامه پرتغالی قرار گرفت.

صیادمنش و هال سیتی از نگاه حریت

به نقل از سایت «حریت» ترکیه، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه در 3 فصل گذشته به صورت قرضی برای استانبول اسپور 11 بازی به میدان رفت و 1 گل به ثمر رساند. مهاجم ایرانی 50 بازی برای تیم اوکراینی زوریا انجام داد و 15 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد.

مدال جهانی هاکی روی یخ ایران قطعی شد

ملی‌پوشان هاکی روی یخ ایران با شکست تیم ملی کویت در رقابت‌های جهانی (دیویژن 4) مدال برنز خود را قطعی کردند.

سهم صداوسیما از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی

با تصویب مجلس، درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی بین صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان تقسیم می شود.

رینگ بوکس شاهد حضور نمایندگان ایرانی

نمایندگان ایران در رقابت های قهرمانی بوکس رده های سنی آسیا امروز در رینگ عمان دنبال مدال می گردند.

هندبال دختران راهی آلماتی شد

تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

اخبار پشت پرده فوتبال

* بار دیگر تیم پدیده دستخوش تغییرات شد. اکنون نام پدیده به شهر خودرو تغییر نام داد. این تیم نیز مانند ساعت رسمی کشور هر شش ماه نامش تغییر می کند اما در محتوا وکیفیت آب از آب تکان نمی خورد.

رئال مادرید 120 ساله شد

رئال‌مادرید به‌عنوان یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های جهان که بیشترین افتخارات و جام‌های قهرمانی را در ویترین خود دارد، وارد ۱۲۰ سالگی شد.

تغییر ساعت هفته بیست و دوم لیگ برتر

ساعت دو مسابقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تغییر کرد.

مراسم درختکاری در فدراسیون ووشو

به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، مراسم روز درختکاری صبح امروز (یکشنبه 15 اسفند ماه) در محل فدراسیون ووشو برگزار شد.

پیروزی سهم ایران شد

دیدار افتتاحیه رقابت‌های فوتبال قطع عضو قهرمانی غرب آسیا با پیروزی پرگل تیم ایران خاتمه یافت.

شیعی رئیس هیات مدیره پیکان شد

درست نبود که عمری تجربه را با خود به کنج خانه ببرد. آنچه که از عملکرد مهندس محمود شیعی در  پیکان و در زمان مدیریت وی در این باشگاه باقی ماند، مثبت و در راه سلامت ورزش و به خصوص فوتبال بود. اکنون این مرد و مهندس ورزش پس از یک استراحت کوتاه مجددا به خانه اش بازگشت.

عبدالوند: به افراد متخصص نیاز دارد

دو تیم شیمیدور قم و بهمن تهران به دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور راه پیدا کردند. این در حالی است که تیم شیمیدور با هدایت شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بانوان با سه مصدوم بزرگ به استقبال دیدار فینال می روند.

تقدیر از نیم قرن فعالیت رسانه ای یک ‌معلم

به بهانه تولد یک نویسنده متعهد ورزشی و نیم قرن فعالیت یک معلم دلسوز، دوستان و همکاران ایشان مراسم گرامیداشتی ترتیب دادند.

صابر کاظمی در امیر کاپ قطر

صابر کاظمی قطرپاسور جوان تیم ملی والیبال ایران راهی قطر شد تا در امیرکاپ والیبال این کشور که با شرکت 10 تیم آغاز شده، حضور پیدا کند.

درخشان: افراد خاص می توانند اقدام کنند

واگذاری تدریجی دو تیم سرخابی بحث روز فوتبال کشور ماست. دو باشگاهی که در سایه روسای دولتی روز به روز بدتر از گذشته می نماید.

اسامی داوران قضاوت کننده اعلام شد

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور روزهای 17 تا 20 اسفندماه در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار می شود.

والیبال ارومیه؛ الزامات و نیازها

والیبال ارومیه همچنان بحث روز است. جای خالی نماینده این خطه در دور حذفی لیگ برتر باشگاه های کشور به شدت حس می شود. اما مهم تر از این قضیه شایعه انحلال تیم شهرداری ارومیه است.

 مجیدی و  قلعه نوعی به هم رسیدند

رقابت های فوتبال  لیگ برتر که به سمت روزهای پایانی در حرکت است، جذاب و حساس ودیدنی تر از هفته های گذشته شده است.

اردوی تیم ملی بانوان با نگاه کمپدلی

اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال زنان ایران از روز یکشنبه یکم اسفندماه آغاز شده است که در مراحل اول و دوم 50 بازیکن منتخب لیگ دسته یک زنان به اردو دعوت شدند. قرار است تیم ملی در بازی های آسیایی در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی در قونیه ترکیه شرکت کند. این تیم با نظارت سرمربی ایتالیایی تمرین می کند. امیدواریم که وی بتواند تغییرات مطلوب در تیم ملی به وجود بیاورد.

پیکان انتقاد روس ها به سمت سردار

رسانه های معتبر روسیه به اولین بازی ستاره تیم ملی ایران در بوندسلیگا به همراه بایرلورکوزن واکنش های متفاوتی داشتند.

تعریف کونسیسائو از مهاجم ایرانی

سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی اش رضایت کامل دارد و ارزش این بازیکن را می داند.

هندبال دختران آسیا از 16 اسفند در آلماتی

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 16 اسفند ماه در آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود.

ناکامی وفایی با وجود نمایش عالی

اسنوکر باز سرشناس و حرفه ای ایران که در مسابقات بین المللی کشور ولز شرکت کرده بود با وجود نمایش دیدنی مقابل نفر سوم اسنوکر دنیا از صعود بازماند.

دانا و مدال برنز بوکس آسیا

بوکسورهای جوان ایرانی به کسب مدال نایل آمد. ابوالفضل دانا این موقعیت ممتاز را در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن خلق کرد.

امیدوار به موفقیت رئیسان جوان ورزش

بسکتبال کمتر صندلی ریاست خود را به افراد غیرمرتبط سپرده است و اکنون در پی انتخابات برگزار شده یک شخصیت صددرصد بسکتبالی بر کرسی هدایت این ورزش المپیکی تکیه زده است.

تجلیل از چهره های ماندگار و رسانه و ورزش

اگر بنویسیم که ابتکاری کم نظیر در عرصه ورزش رسانه از سوی مدیرمسئول پایگاه خبری البرز ورزشی انجام شد، سخنی به اغراق نگفته ایم. تاریخ روزنامه نگاری ایران به یاد ندارد که یک موسسه شخصی که وابسته به منابع هیچ دستگاهی نیست، دست به چنین اقدامی ارزشمند و فرهنگی بزند. کاری که حاج رضا اسماعیلی مدیرمسئول البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت امروز انجام شد و طی آن از سه نفر از نویسندگان و همکاران پیشکسوت رسانه و ورزش جمشید حمیدی، احمد دباغ و رضا صادق زاده تجلیل به عمل آمد...

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه در تهران

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بامداد یکشنبه وارد تهران خواهد شد.

تیم های ملی با وجود امیکرون فعال هستند

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها از ۱۸۴ شهر طی هفته گذشته به ۱۴۸ شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته است و در ۱۹۶ شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه ۳ هستیم.

کلاس مربیگری یاری  در اراک

کلاس مربیگری کشتی آزاد در حال برگزاری است.

مسجد سلیمان قهرمان نوجوانان فرنگی شد

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور روزهای 11 تا 13 اسفندماه در شهر مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار شد و در پایان تیم شهرداری مسجد سلیمان به عنوان قهرمانی دست یافت.

آغاز بازی تجمع و تهدید!

فرافکنی و اظهارات تند آجورلو در باره ایجاد موانع برای جلوگیری از قهرمانی استقلال موجب تجمع هواداران آبی شد. حتما باید شاهد واکنش تند قرمزها  و تهدید و تجمع آنها باشیم. این اقدامات از نبود تفکرات فرهنگی و فقدان دیدگاه های حرفه ای حکایت‌ می کند.

ولادت ‎امام سجاد(ع) بر عاشقان آن حضرت مبارک

حلول ماه شعبان و میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی (ص) امیرلحظات بی پایان نیایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ماه رخشان حیدری خصال حضرت ابوالفضل عباس (ع) زین دهنده سجده گاه عاشقان حضرت امام سجاد (ع) بر شیعیان جهان و  رهروان آن بزرگواران مبارک باد.

رمضان: کار گلخانه ای جواب نمی دهد

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال باید دیدگاه تازه ای را ترسیم کند که در آن آینده بسکتبال ایران تضمین شود.

بازی ادامه دارد...

دیروز تیم های پیکان و شهداب یزد کولاک کردند و با کسب دو پیروزی سه بر صفر تمام پیش داوری ها را خط بطلان کشیدند. در شرایطی که انتظار کارشناسان طولانی شدن دو مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حداقل به مدت 5 ساعت بود، کل دو مسابقه 274 دقیقه تمام شد.

خروج ذوالفقارنسب از بن بست

حدود دو ماه پیش بود که دکتر بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد.

مدیر تیم امید، معاون ورزشی پرسپولیس شد

محمد محمدی که در حال حاضر مدیر وسرپرست تیم امید ایران است، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس شد.

کاراته ناشنوایان در اردوی برزیل

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، در تهران آغاز شد.

آزمون شاید در ترکیب

سردار آزمون مهاجم تیم بایر لورکوزن همراه این تیم راهی مونیخ شد.

ارقام قرارداد پرسپولیسی ها علنی شد

باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.

طارمی در لیگ پرتغال تحسین شد

یک نشریه معتبر پرتغالی به تمجید از مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرداخت.

بهترین های تکواندوی بانوان آسیا

مسابقات تکواندوی قهرمانی بانوان باشگاه های آسیا در تهران برگزار شد و تیم کن از ایران در صدر ایستاد. در پایان این رقابت ها بهترین ها به شرح ذیل انتخاب شدند.

ورزش هرمزگان در انتظار دگرگونی

بالاخره بعد از كش و قوس هاي فراوان امياري مدير كل ناكارآمد ورزش و جوانان هرمزگان بركنار و دكتر مظفر خادمي از مديران بومي و ورزشي با حمايت جامعه ورزش استان، استاندار  هرمزگان، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و وزير ورزش و جوانان در اين سمت منصوب شد.

بازگشت خیره کننده وفایی در مسابقات آزاد ولز

حسین وفایی در یک بازی خیره کننده موفق شد به پیروزی دست پیدا کند به نیمه نهایی مسابقات ولز ۲۰۲۲ راه پیدا کند.

آقای مهندس خالقی! 32 سال انتظار برای اصحاب رسانه کافی نیست؟

شرکت تعاونی مسکن استان البرز در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز و مدیر کل راه و شهرسازی این استان، خواستار رفع تصرف و تعیین تکلیف زمین‌های 32 سال خود شدند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری البرزورزشی، اعضای تعاونی‌های چهاردهگانه که پس از 32 سال پیگیری مداوم از حق و حقوق خود محروم ماندند و همچنان در برزخ تصمیم‌گیری مدیران راه و شهرسای استان البرز به سر می برند، اینک در دولت سید محرومان و یاور رهبر معظم انقلاب، با نگارش نامه‌ای، چشم‌انتظار توجه ویژه دولت آقای رئیسی، به ویژه وزیر محت

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور مسجد سلیمان

نفرات راه یافته به دیدار فینال پنج وزن دوم مشخص شدند.

نفرات برتر کشتی آزاد جام تختی انتخاب شدند

رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی گرامیداشت دهه مبارک فجر روزهای 11 و 12 اسفندماه در سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

رای دیوان عدالت اداری برگشت خورد!

چندی پیش از سوی دیوان عدالت اداری اسامی چند رئیس فدراسیون اعلام شد که به دلیل داشتن مشاغل متعدد باید یک مسئولیت را بر عهده بگیرند و از مابقی وظایف قانونی خود انصراف دهند. اما دیروز ایسنا خبر داده است که روسای فدراسیون های مورد نظر می توانند به کارشان ادامه دهند.

دیدار ایران- لبنان در مشهد

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در مسیر انتخابی جام جهانی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. این تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال است.

همچنان در راه ورزش حرفه ای

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال همچنان در زادگاهش می ماند و برای ارتقای والیبال آمل برنامه ریزی می کند. برنامه های وی مورد تایید مدیر باشگاه هراز برای ادامه تیمداری در سطح والیبال حرفه ای مورد تایید قرار گرفته است. در این نشست مالک باشگاه لبنیات هراز آمل بر تداوم حضور در لیگ برتر والیبال با اتکا به بازیکنان جوان تاکید کرد.

اخبار پشت پرده فوتبال

*سرمربی ایرانی مربی تیم ملی فوتسال عراق شد...

ترین های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال همراه با نتایج جالب و حوادث مهم بود. در اینجا نگاهی به ترین های هفته بیستم بازی ها داریم. البته دیدارهای هفته بیست ویکم یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.

عیادت فتح ا...زاده از همکار مطبوعاتی

بیت ا... خندان همکار قدیمی و ورزشی نویس پرسابقه مدتی است که در بیمارستان بستری است.

توفیق: داوری، تئوریسین های خوبی را برگزید

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال، اعضای هیات رئیسه خود را معرفی کرد. جواد داوری بدون اتلاف وقت دست به کار شده است. اما آیا می تواند این بار سنگین ورزش کشور را بر دوش بکشد.

ترابی: جدایی خیر، اما خبری از تمدید نیست

چند روزی است که شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی ترابی درپایان فصل از تیم پرسپولیس دهان به دهان در حال چرخش است. در این رابطه برای اطلاع گپی کوتاه با ترابی داشتیم که می خوانید.

اردشیر لارودی در بیمارستان بستری شد

قدیمی‌ترین ورزشی نویس حال حاضر ایران به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

صدرنشینی ادامه دار سایپا

مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران از هفته بیست و هفتم در حالی با هشت دیدار برگزار شد که نارنجی پوشان سایپا همچنان با پیروزهای پی در پی به صدرنشینی در بالای جدول رده بندی ادامه می دهند.

مدال برنز سهم تیم اپه ایران در قهرمانی آسیا

رقابت بخش تیمی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان برگزار شد و تیم اپه ایران با عملکرد خوبی که داشت موفق به کسب مدال برنز شد.

عطایی: خوش خبر انتخاب من بود

انتخاب مجدد امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال واکنش های متفاوتی داشت و بسیاری وی را گزینه تحمیلی رئیس فدراسیون بر سرمربی تیم ملی خوانده اند، اما بهروز عطایی در گفت و گو با البرز ورزشی به صراحت اعلام کرد که خوش خبر پیشنهاد و اصرار شخص خودش بود و هیچ توصیه ای در این باره به وی نشده است.

شعار استقلالی ها علیه فدراسیون فوتبال

عده‌ای از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به نحوه سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این تیم، مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

سفر بوکس به ارمنستان منتفی شد

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با ارمنستان لغو شد.

هشدار امام جمعه تهران درباره خصوصی سرخابی

با قبول استعفای رئيس خصوصي سازی «سرخابي» را از سقوط به چاه نجات دهيد.  به یاد نداریم ائمه محترم جمعه در مسايل ورزشي به ويژه استقلال و پرسپوليس، آن هم پشت تريبون نماز جمعه ورود كرده باشند.

بولینگ سوپرجام یادواره سفرکرده های ورزش

مسابقات بولینگ سوپرجام ایران روز یکشنبه 15 اسفند در تهران به میزبانی باشگاه انقلاب  برگزار می‌شود.

دربی عادلانه پایتخت با حضور تماشاگر

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه از داربی تهران خبر داد و اعلام کرده که برنامه‌ریزی‌ها برای حضور آن‌ها در ورزشگاه در حال انجام است.

فرنگی کاران از 15 اسفند استارت می‌زند

لیست محمدبنا سرمربی تبم ملی کشتی فرنگی  بسته شد. وی برای سه رویداد مهم سال 2022 در مجموع 38 فرنگی کار را انتخاب کرد.

مجیدی و طاهری مراقب باشند!

استقلال از‌ مدیریت غلط  کادر اجرایی ضربه دید و یزدانی و مرادمند را از دست داد. آبی ها در ادامه راه نیازمند نظارت بیشتر مجیدی و بیژن طاهری هستند و به وعده های توخالی امیدوار نباشند.

ضرباهنگ موزون ملوان

محال است که فلش بک به گذشته فوتبال مان بزنیم ولی نام ملوان را به محاق فراموشی بسپاریم و از قوی سپید نگوییم و ننویسیم.

حضور بی سر و صدای باجرانگ در مازندران

کشتی گیر نامدار هندی زیر نظر همت مسلمی مربی حسن یزدانی تمرین  می کند.

نبرد مدعیان در اوج

روز جمعه دو مسابقه بسیار حساس و مهم مرحله نیمه نهایی رقابت های باشگاه های کشور را در پیش داریم. پیکان با سپاهان یک فینال زودرس است که متاسفانه یکی از آنها از رسیدن به دیدار پایانی باز می ماند. هر دو تیم سرشار از مهره های باتجربه و دنیا دیده هستند و برای رسیدن به این مرحله فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته اند. پیش بینی اینکه کدام تیم برنده خواهد شد، دشوار می نماید. از نگاه ما تقابل یاران پیمان اکبری و رحمان محمدی راد یک جنگ تمام عیار در تمام پست ها خواهد بود.

نامه دادگاه حکمیت درباره شکایت النصر

دادگاه حکمیت ورزش، با ارسال نامه‌ای از تعویق دوباره در اعلام رأی پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس خبر داد.

طباطبایی در جایزه بزرگ بلگراد شکست خورد

محمد امین طباطبایی در رقابت‌های شطرنج گرندپری مقابل مرد شماره ۹ شطرنج جهان شکست خورد.

آدیداس روسیه را تحریم کرد

حمله روسیه به اوکران تحریم های جدی سیاسی، اقتصادی و ورزشی در پی داشت. به طوری که آخرین برند پوشاک ورزشی هم روابط خود با این کشور را به حالت تعلیق در آورد.

ورزش دنیا جنگ افروزی را محکوم کرد

جنگ در تمام دنیا محکوم است. جهانیان صلح را می پسندند و گفتمان بهترین راه حل اختلافات می دانند. شاید طول تاریخ کمتر پیش آمده که مردم دنیا این گونه یکپارچه علیه جنگ طلبی حاکمیت روسی دست به اعتراض و تقابل زده اند. جای جای این کره خاکی مظلومیت و آوارگی مردم بیگناه اوکراین بازتاب غم انگیز و در عین حال غرور برانگیز دارد؛ اینکه بنی آدم اعضای یکدیگرند.

 برد برابر تیم بهمن آوالان

شاگردان قادر تیموری در اولین ددیدار تدارکاتی برگزار شده در اردوی ششم، توانستند با نتیجه دو بر صفر بر تیم بهمن آوالان غلبه کنند.

چند انتصاب در فدراسیون والیبال

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی امیر خوش خبر را به سمت سرپرست تیم ملی بزرگسالان منصوب کرد تا شایعه کنار گذاشتن وی واقعیت نداشته باشد. 

مرحله دوم انتخابی کشتی آزاد برگزار می شود

رقابت های انتخابی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی- تهران10 لغایت 13 اسفندماه زمان برگزاری برنامه و مکان برگزاری مسابقات اعلام شد.

نعمت پور: شایسته ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

 شاهد کشتی های خوبی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بودم.

مشکل جدید استقلال

از صبح امروز شایعه ای در محافل فوتبال مبنی بر پایان مدت اشتغال به کار و ویزای یامگا و ژستد دو بازیکن خارجی  تیم استقلال پخش شده است.

نسلی درخشان و ماندگار

چه زود دیر شد. پنداری همین دیروز بود که این نسل در میادین در حال درخشش بودند. مردان برتر دیروز که برخی از آنها دست کوتاه از جهان هستی دارند، اکنون در سمت و مسئولیت های جدید باز در حال درخشش هستند.

تغییرات در پیکان، طهماسبی وارد شد

تغییرات در باشگاه پیکان همچنان ادامه دارد. امیر عطابخش مدیر جدید و جوان و پرانرژی باشگاه پیکان همچنان براساس مطالعه به دنبال تغییرات در کمیته های گوناگون این باشگاه است. عطابخش با نظر و توجه اصیل و علاقه به فوتبال پایه فعلا کار جابجایی ها در فوتبال پایه و آکادمی باشگاه پیکان را دنبال می کند.

گفتمان درست مطالبه هواداران فوتبالی است!

باشگاه های ورزشی که نام فرهنگی را هم یدک می کشند، باید در عمل پایبندی به اصول اخلاقی را هم نشان داده و برای کسب افتخار به هر اهرمی متوسل نشوند.

سرپرست انجمن تنیس روی میز ناشنوایان منصوب شد

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در حکمی سرپرست انجمن تنیس روی میز این فدراسیون را منصوب کرد.

خطر محرومیت بیخ گوش دروازه بان استقلال

حسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال در آستانه محرومیت قرار گرفت...

پیکان و کیا در کورس قهرمانی

مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان تهران در هفته بیست و ششم نیز شاهد پیروزی 2 صدرنشین جدول رده بندی یعنی پیکان و کیا بود تا کماکان کورس قهرمانی در اختیار آنان باشد. با این حساب می توان گفت که دیدارها برای شناسایی چهره قهرمان این فصل با بالاترین حساسیت همراه شده است و پیکان و کیا در انتظار لغزش رقیب در چهار هفته باقی مانده هستند.

هلالی: طغرل و سولدو به درد تراکتور نمی خورند

اعضای هیات مدیره فدراسیون بسکتبال باید سنجیده عمل می کردند تا به عزیزی خادم اجازه دفاع از حقوق خود را می دادند.

چند توصیه مشفقانه به رئیس بسکتبال

بسکتبال با پیشینه قریب به 80 سال در کشور ما از نخستین رشته های المپیکی بود که در بازی های لندن حضور پیدا کرد و اکنون نیز این ریشه و پیشینه ادامه دارد. بنابراین رئیس جدید بسکتبال که خود از ملی پوشان است، باید بداند که گام در چه وادی ای گذاشته است.

داوری رئیس جدید فدراسیون بسکتبال شد

ساعاتی پیش مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال با ریاست محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش برگزار شد که در پایان، جواد داوری با کسب 38 رای از آرای ماخوذه به عنوان رییس چهار سال آینده این رشته انتخاب شد.

ایران با 3 طلا در کشتی جام یاشاردوغو

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه بعنوان یکی از مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای 7 و 8 اسفندماه در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

دوئل شش استقلالی در لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به هفته بیستم رسید. طی آن هشت تیم در تهران و شهرستان ها مسابقه خواهند داد. در این هفته دوئل شش مربی استقلالی با یکدیگر از نکات جالب و گفتنی است.

نقدی: والیبال از فقر پاسور جوان رنج می برد

والیبال ایران از فقر پاسوری رنج می برد، اما هیچ اقدام اساسی در این باره نمی شود. علی نقدی، پاسور سابق تیم ملی و مربی بین المللی والیبال در گفت و گو با البرز ورزشی با تایید تذکر رسانه ما در زمینه فقدان بازیسازان مبرز جوان می گوید: متاسفانه چند سالی است که هیچ پاسوری در والیبال ما ساخته نشده است به همین دلیل است که بازیکنانی با 46 سال سن هنوز یکه تازی می کنند.

آقا يحيي! چرا برگشتي؟

باوجود اینكه رئیس سازمان خصوصي سازي در صورت عدم واگذاری سهام سرخابي در ١٥ اسفند تهديد به استعفاء كرده اما گفته مي شود كه گزارش حسابرسي باشگاه پرسپوليس داراي بند مشروط است. از چنين اتفاقي و اصرار قربان زاده چه برداشتي بايد داشت؟

اردن میزبان بوکسورهای ایرانی

ملی‌پوشان نوجوان و جوان بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بامداد امروز عازم اردن شدند.

ناکامی طارمی در گلزنی

تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته به تساوی رسید. در این مسابقه مهدی طارمی هر کاری برای گلزنی کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

بازیکنان در دوحه و سنگاپور بازی می کنند

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ پنگ فردا و پس فردا برگزار می شود. پیمان حسنی دبیر فدراسیون پینگ پنگ در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان خبر فوق افزود: در مرحله اول انتخابی در بخش پسران امیرحسین هدایی و در بخش دختران شیما صفایی انتخاب شدند. اما برای گزینش دو نفر دیگر مسابقات روزهای آینده را در پیش خواهیم داشت.

مسیر ورزش قهرمانی من تغییر کرد

از سال 98 مسیر زندگی ورزشی من شکل بسیار خوبی گرفت. حضور در تیم باریج اسانس شرایط ایده آلی را پیش روی من گذاشت تا از اشتباهاتی که در انتخاب تیم توکای بابلسر مرتکب شده بودم، درس بگیرم.

بهتر بودیم اما مشکلات پابرجاست

تیم ملی بسکتبال ایران شب گذشته برابر سوریه به پیروزی رسید. بازیکنان ایرانی با نتیجه 69-73 بر میهمان سوری چیره شدند.

برگ برنده تنیسورهای ایرانی در مقدماتی جهانی

با کسب عناوین ارزشمند قهرمانی و نائب قهرمانی تیم های ملی تنیس زیر 16 سال پسران و دختران در سریلانکا و حضور در مسابقات مقدماتی جهان برگ زرین دیگری در کارنامه تنیس کشورمان رقم خورد.

عنوان «سفیر جودو» از پوتین گرفته شد

اعتراضات زیادی بعد از حمله روسیه به اوکراین شده که قسمت اعظم آن از جامعه ورزش صورت گرفته و  محرومیت های زیادی برای پوتین در پی داشته است به طوری که فدراسیون جهانی جودو، ریاست افتخاری رئیس جمهور روسیه بر این فدراسیون را در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، به حالت تعلیق درآورد.

پروین: بعید می دانم پرسپولیس خصوصی شود

جلسه هم اندیشی باشگاه پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه حرف های زیادی مطرح شد و در این میان حسین کلانی و محمد پنجعلی به عنوان سخنران نقطه نظرات خود را بیان کردند. در جمع شرکت کنندگان علی پروین هم حضور داشت و وی از مخالفان خصوصی سازی پرسپولیس است.

آقای آجورلو، اولین مانع قهرمانی استقلال شما هستيد!

به گواه کارشناسان و اهالی رسانه، استقلالِ مجیدی به جهات مختلف شخصیت قهرمانی دارد، اما مدیرعامل و برخی از عوامل اجرایی آبی ها به جای ایجاد آرامش در تیم در زمین حریفان بازی می کنند و گل به خودی می زنند!

پشت پرده اخبار فوتبال

* معاون اجتماعی حوزه نظام وظیفه می گوید: ما سه ماه پیش به باشگاه استقلال اطلاع داده بودیم که یزدانی و مرادمند سرباز هستند و در نیم فصل نباید با آنها تمدید قرارداد می کردند...

اخراج ابراموویچ از انگلیس

رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه انگلیسی چلسی پس از 20 سال از این باشگاه کناره گیری کرد.

مناجاتی: رابطه بازی در فوتبال بیداد می کند

یک تار موی مربیان ایرانی به صد مربی خارجی بدون کیفیت می ارزد. مربیانی که فقط برای گرفتن پول و منافع شخصی وارد فوتبال ایران شدند.

صابر کاظمی در العربی قطر؟!

صابر کاظمی، قطر پاسور جوان تیم ملی والیبال در راه قطر قصد پیوستن به تیم العربی را دارد. گفته می شود وی برای یک محدوده زمانی 60 هزار دلار خواهد گرفت.

حذف سرشناسان از تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال در شرایطی امروز مسابقه به نسبت حساسی را مقابل سوریه برگزار خواهد کرد که مصطفی هاشمی برنامه سه بازیکن خط قرمز کشید. یکی از این بازیکنان مهدی کامرانی است که روزگاری بهترین های آسیا بود اما امروز به دلیل بالا رفتن سن مورد انتقاد قرار گرفته است.

جواز حضور شیما صفایی به تیم ملی صادر شد

شیما صفایی با کسب بیشترین امتیاز در انتخابی، به عضویت تیم ملی تنیس روی میز زنان در آمد.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برگزار شد

ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جهت حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، با حضور ۲۵ فوتبالیست در تهران آغاز شد.

پرسپولیس، مس رفسنجان چه شود

قطار پرشتاب لیگ برتر فوتبال وارد ایستگاه بیستم می شود. فردا دوشنبه هشت بازی را شاهد خواهیم بود. اوج این رقابت ها را باید در دیدار پرسپولیس با مس رفسنجان جست و جو کرد.هر دو تیم با توجه به سبک بازی شان هم خوب بازی می کنند و هم خوب امتیاز جمع آوری می کنند. این بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. هر دو به دنبال سه امتیاز هستند، بنابراین شاهد یک دیدار فراتر از چارچوب لیگ برتر خواهیم بود.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برگزار می شود

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان روزهای 14 لغایت 26 اسفندماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر بروجرد برگزار می شود.

یزدانی و مرادمند سوختند

چه ساده وچه زود، سیاوش یزدانی و مرادمند به خط پایان فوتبال خود رسیدند. چه زود این دو سوختند. ساده انگاری برابر قانون این دو بازیکن را از چرخه فوتبال خارج کرد. اکنون نه بازی درتیم ملی ونه بازی درتیم استقلال و نه بازی در تیم های نظامی میسر است.

اعضای کمیته فنی نوجوانان فرنگی معرفی شدند

اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در مسجد سلیمان معرفی شدند.

پیروزی پیکان، توقف سایپا و سقوط فولاد، پاس قوامین و مهریاران

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در هفته بیست و در حالی با هشت دیدار برگزار شد که تیم سایپای صدرجدولی یا تساوی بدون گل برابر ایرانمهر متوقف شد.

پاکدل: ایران میزبان هندبال آسیا شد

ایران میزبان هندبال قهرمانی ساحلی آسیا شد. این رقابت ها فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

کرمی: همدلی تکواندوی ایران زبانزد بود

تکواندوی ایران روزهای خوبی را با آقای پولادگر پشت سر گذاشت اما در سال های اخیر آن درخشش لازمه را نداشت و نیازمند تغییرات اساسی بود.

بولینگ و بیلیارد ایران امشب در دوحه

بولینگ بازان ایرانی امشب راهی قطر می شوند تا ابتدا در مسابقات جهانی دوحه شرکت کنند و سپس برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده شوند. علی سلطان پور دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: سه ورزشکار زن به اسامی مریم ابراهیمی، ملیکا نجفی و سارا بهاروند به اتفاق محمد سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشن کیا به همراه دو بازیکن امید در مسابقات یاد شده شرکت خواهند کرد.

آخرین راه انحلال بود؟!

در نشستی که روز گذشته با حضور مقامات شهری و اداری ارومیه برگزار شد، رای به انحلال این باشگاه قدیمی و پرطرفدار داده شد. البته فقط تیم والیبال این باشگاه مشمول انحلال شده است. ناکامی در مسابقات باشگاه های کشور و عدم نتیجه گیری در سال های گذشته منجر به این شد که محبوب ترین تیم ایران از صحنه محو شود.

کوتاه از فوتبال

اخبار فوری امروز فوتبال ایران معطوف به انتخاب سرمربی برای تیم محبوب تبریزی ها و چند نکته دیگر است که می خوانید.

رحیمی: تیم های اعزامی به بازی های همبستگی مشخص شدند

در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک و بازی‌های آسیایی و پارآسیایی که با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، رشته های اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند .

محمدیان، با زیرگیری های اصیل ایرانی قهرمان شد

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، از ظهر روز گذشته  با برگزاری اوزان 97 و 125 کیلوگرم در شهر استانبول آغاز شد.

نوروزی به تیم ملی فوتبال سال دعوت شد

کادرفنی از نوروزی جهت حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 18 سال دعوت کرد.

جنگ را متوقف کنید!

الکساندر زینچنکو و میکولنکو دو بازیکن اوکراینی منچسترسیتی و اورتون در چارچوب لیگ برتر جزیره پیش از آغاز مسابقه دقایقی همدیگر را در آغوش گرفتند و حمایت یکپارچه تماشاگران در ورزشگاه اشک آنها را در آورد. اورتونی با پرچم اوکراین و منچسترسیتی با گرمکنی به نقش پرچم آمریکا به میدان آمدند...

حکایت دو آپارتمان در باشگاه پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی توضیحاتی در خصوص ابهامات موجود در صورت‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

چرا مجیدی نیامد؟

در پایان بازی استقلال با فجر که آبی پوشان در غیاب یزدانی و مرادمند به یک پیروزی کم رنگ دست یافتند، فرهاد مجیدی از حضور در کنفرانس مطبوعاتی انصراف داد تا به جای وی دستیارش در سالن کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران باشد.

رضا مهماندوست در راه ایران

هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو از رضا مهماندوست مربی پرافتخار ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان دعوت کرد تا به ایران بیاید.

نویدکیا رفت، جانشین وی در راه است

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان پس از آنکه سپاهان در هفته نوزدهم نتوانست از پس ذوب آهن برآید، کناره گیری اش را از سپاهان رسانه ای کرد و از مدیران باشگاه درخواست کرد تا استعفای او را بپذیرند، اما باشگاه قبول نکرد و به دنبال آن بازیکنان تیم سپاهان در توئیتی حمایت خود را از نویدکیا اعلام و نوشتند، با محرم به جنگ حریفان خواهیم رفت تا قهرمانی حاصل شود.

اخبار پشت پرده

در ستون اخبار پشت پرده معمولا اخباری درج می شود که بیانگر اتفاقات پشت پرده است که معمولا کمترخوانده  یا شنیده می شود. به بخشی از این اخبار اشاره می شود.

بسکتبال ایران و سوریه فردا در آزادی

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره دوم انتخابی‌های جام جهانی ۲۰۲۳، فردا (یکشنبه) ۸ اسفند ۱۴۰۰ در سالن آزادی میزبان سوریه خواهد بود که این دیدار با حضور هواداران برگزار می‌شود.

مربی ایرانی برای والیبال نشسته تایلند

وقتی که جدایی علیرضا معمری از تیم تایلند قطعی شد با توجه به سوابق قبلی همکاری فرزند ایشان امین معمری  با تیم تایلند در سال ۲۰۱۹ در مسابقات آسیایی به عنوان کمک مربی و آنالیزور و سال ۲۰۲۰ از فدراسیون ورزش های معلولان تایلند با وی تماس گرفتند و به او پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان را دادند و بعد از مذاکرات فی مابین فدراسیون والیبال تایلند و امین معمری  با آنها به توافق رسیدند و از ابتدای فوریه ۲۰۲۲  همکاری امین معمری با فدراسیون تایلند شروع شد.

گانف و لیگ والیبال ایران

دیروز والیبال باشگاه های ما شکوه بازی های سرسختانه و دلچسب را دید. صرفنظر از اینکه کدام تیم باخت و پیروزی نصیب چه گروهی شده است، اعتقاد داریم که گل سرسبد مسابقات لیگ 34 دو پیکار تماشایی دیروز بود.

قضاوت داور صربستانی در واترپلوی ایران

فدراسیون شنا و شیرجه و واترپلو برای قضاوت دور پایانی لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور از یک داور سرشناس صربستانی دعوت به عمل آورد. پتروویچ که سابقه قضاوت در المپیک های 2016 و 2020 را دارد، در تهران کلینیک داوری هم برگزار کرد و این قضیه بازخورد جالبی در فدراسیون جهانی شنا داشت.

گازرانی: حیف، عزیزی خادم از فوتبال رفت

بازیکن و مدافع سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به اتفاقاتی که در این ورزش افتاده است، به البرز ورزشی گفت: من آقای عزیزی خادم و خانواده ایشان را به خوبی می شناسم. مردی مدیر و وطن دوست که در سایه مدیریت یازده ماهه اش تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد. نمی دانم آقایانی که اقدام به برکناری وی کرده اند، چرا در زمان فدراسیون قبلی با آن همه مسایل که می دانیم، سکوت کرده بودند. کاش هیات رئیسه فدراسیون حداقل تا پایان جام جهانی صبر می کردند تا فوتبال ما دچار سردرگمی نشود.

تیشه گران: با 75 ورزشکار به برزیل می رویم

مهران تیشه گران در گفت و گویی با اشاره به در پیش بودن المپیک ناشنوایان 2021 برزیل، اظهار کرد: از ایران یک کاروان 150 نفره به این مسابقات اعزام خواهد شد که 75 نفر آنها را ورزشکاران تشکیل می دهند.

کوتاه از فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت امروز فوتبال چند خبر کوتاه را برای علاقه مند این ورزش زیبا برگزیده ایم که می خوانید.

تکواندوی جام باشگاه های آسیا در تهران

 یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، سی‌ودومین دوره پیکارهای جام فجر و چهارمین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو، روزهای 13 تا 23 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

ملاجعفری درگذشت

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دارفانی را وداع گفت.

بازیکن حرفه ای و مصاحبه حرفه ای

دیروز در چارچوب دیدارهای برگشت والیبال حذفی باشگاه های کشور اتفاقاتی افتاد که بد ندیده ایم مروری بر ماوقع داشته باشیم؛ تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای عبور از سد هراز آمل یک برگ برنده داشت. این بازیکن آلکس بلاگ جوویچ صربستانی بود. او با ضربات محکم و جاندارش به تیم سیرجان، جان می داد و از عوامل اصلی پیروزی سیرجانی ها بود.

ویدئوچک هم کم آورد!

روز آخر دور نخست حذفی والیبال باشگاه های کشور با دو ماراتن زیبا که 10 ست و 6 ساعت به درازا کشید، به پایان رسید. نبرد تیم ها آنقدر جذاب و حساس بود که باید برای بازنده و برنده هورا کشید و این مصداق همان نوشته چند روز پیش ما بود که «برنده همان بازنده است».

سخنگوی باشگاه «دکور» نیست

از قدیم گفته اند: «مورچه چیه که کله پاچه ش باشه». فوتبال بی سروته ما هم همین‌گونه است،  خروجی لیگ پرتنش ما چه دارد که هر دم شاهد و ناظر این همه چالش هستیم؟

مردی برای تمام رشته های ورزش

استاد سعید سعودی مجری وگزارشگر توانا و پرتلاش و خوش مرام عرصه ورزش خوزستان را کمتر کسی نمی شناسد حضور و کلام انگیزه ساز و هیجانی این پیشکسوت ارزنده و صاحب ورزش  از او چهره ماندگار و مردی برای تمام رشته های ورزش خوزستان ساخته شده است ...

بنی تمیم:  خوزستان یک مدال المپیکی طلب دارد

دکتر حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان لحظه به لحظه به صورت حضوری وغیر حضوری ( تصویری واتساپ و تلفنی ) نحوه برگزاری مسابقات و میزبانی  جام جهان پهلوان تختی  رصد می کرد...

گرشاسبی: فولاد در کشتی تیم داری می کند

حمید گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درجمع خبرنگاران گفت کشتی خوزستان دوباره در حال احیا شدن است میزبانی جام جهان پهلوان تختی در اهواز و به دنبال آن میزبانی رقابت های نوجوانان کشتی کشور به فاصله یک هفته در مسجد سلیمان نشان از تلاش مسئولان ورزش خوزستان ومقبولیت آنان در فدراسیون کشتی است چون خوب می دانم میزبانی گرفتن آسان نیست.

مسابقات یارشاردوغو آغاز شد

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، در شهر استانبول برگزار شد.

تیم ایران قهرمانی جام پهلوان تختی شد

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی  و گرامیداشت دهه مبارک فجر طی روزهای 4 لغایت 6 اسفندماه  با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس به عنوان یکی از مراحل اصلی چرخه انتخابی تیم ملی برگزار شد.

شکست رضا کایالپ ، قهرمان جهان و المپیک

در مهمترین مبارزه‌های برگزار شده، رضا کایالپ چهره شاخص و عنوان‌دار سنگین‌وزن جهان و دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز المپیک و ۳ طلا، ۲ نقره و ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز جهان از ترکیه در مرحله نیمه‌نهایی مقابل بکا کاندلاکی چهره جدید کشتی فرنگی آذربایجان در حالیکه ۴ بر ۲ پیش بود و قصد داشت حریف خود را بارانداز کند، ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

تقدیر از چهار داور المپیکی

چهار داور المپیکی از سوی هیات کشتی خوزستان تقدیر به عمل آمد.

جمالپور: حفظ حرمت پیشکسوتان کشتی اولویت است

جمالپور سرپرست هیات کشتی خوزستان که انصافا خود وهمکارانش برای بهتر برگزار شدن مسابقات جام جهان پهلوان تختی وهمه میهمانان حاضر این مسابقات سنگ تمام گذاشت در گفت و گویی با البرز وزشی اعلام کرد: کشتی برند واقعی ارزشی ترین رشته ورزشی کشورمان محسوب می شود.

کارنامه استیلی کجاست؟

سوژه روزحمید استیلی پیشکسوت فوتبال و از ملی پوشان خوشنام گذشته به سمت سرپرست جدید تیم ملی فوتبال منصوب شد. ما هنوز گل زیبایی که حمید استیلی با ضربه سر به تیم آمریکا زد را فراموش نکرده ایم. وی یکی از عوامل اصلی صعود ایران به جام جهانی بود اما وقتی که بحث کار اجرایی پیش می آید، به خاطر اعتبار خود استیلی و تیم ملی می پرسیم که ایشان با چه کارنامه ای در سمت سرپرستی انتخاب شدند و ملاک گزینش وی چه بوده است.

اعلام برگزاری مسابقه پینگ پنگ قهرمانی جهان

زمان برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در چین تغییر کرد.

خبرهای کوتاه از فوتبال

اخبار ریز و درشت فوتبال از نظر علاقه مندان ورزش می گذرد. در این بین بدون تردید درخشش مجدد مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند قابل توجه باشد.

لطیفی: صالحی امیری مدیر خوشنامی است

علی لطیفی بازیکن سابق تیم های ملی فوتبال و استقلال تهران درباره عملکرد دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک به البرز ورزشی گفت: هرچند انتظار جامعه ورزش از مسئولان فراتر از اختیارات آنهاست، اما اعتقاد دارم که آقای دکتر صالحی امیری از مدیران کاربلد، توانمند و دلسوز ورزش ما بوده که نامی ماندگار خواهد یافت. امیدوارم در صورتی که سمت کنونی باقی مانده است، دامنه حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور را وسعت بخشد.

والیبال شهرداری ارومیه نقره داغ می شود

در پی باخت‌های متوالی و مکرر تیم والیبال شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در نامه‌ای خطاب به پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دستور داد با لحاظ عملکرد نامطلوب بازیکنان و کادر فنی تیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال و در اجرای آئین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به اعمال حداکثری جریمه‌های موضوع این آئین‌نامه اقدام کند.

داورزنی: عزل عزیزی خادم به نفع فوتبال نیست

برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عملکردی موفق و تاریخی داشت، نقل محافل ورزشی است؛ از جمله رئیس فدراسیون والیبال که مخالف نوع رفتاری است که با خادم شد.

چهارمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در سنندج

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در سنندج آغاز شد.

آقابیگ: به کوچینگ سرمربی باختیم

تیم ملی بسکتبال ایران مغلوب قزاقستان شد. در این مسابقه که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، محمد جمشیدی از ایران با 31 امتیاز بهترین بازیکن میدان شد. این در حالی بود که در تیم قزاقستان نیکولای باژین فقط 23 امتیاز به دست آورده بود. نتیجه فوق نشان می دهد که در تیم قزاقستان بازی بین همه بازیکنان تقسیم شده بود و تک چهره مفهومی نداشت.

بی اعتنایی پیشکسوتان دردآور است

قهرمانان ورزشی در گذشته اغلب چند رشته ای بودند و آنقدر وقت برای رشد و تعالی خود می گذاشتند، گاهی در چند رشته عضو تیم ملی بودند. یکی از این ورزشکاران صاحبنام پروین صفوی بود که در دو رشته والیبال و بسکتبال به عضویت تیم ملی درآمد.

حمزه امتیازآور

در روزی که همه پیکانی ها در زمین بازی با شهرداری ارومیه عالی بودند، تجربه داران کولاک کردند. حمزه زرینی با کسب 18 امتیاز سرآمد همه بود.

مدعیان بزرگ به هم رسیدند

دو تیم از گردونه رقابت های حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور خارج شدند. تیم جوان پاس گرگان سه ست مغلوب تیم استخوان دار سپاهان اصفهان شد.

تغییراتی در برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو تغییر اساسی در لیگ قهرمانان آسیا از فصل 2023-2024 خبر داد.

شکست بسکتبال ایران در حضور وزیر ورزش

تیم ملی بسکتبال ایران شب گذشته در حضور وزیر ورزش مغلوب قزاقستان شد. این بازی با نتیجه 73 بر 69 به سود میهمانان قزاق خاتمه یافت. در این بازی که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد بازیکنان تیم ایران بیشتر جنبه های فردی و نمایشی را در نظر گرفته بودند و کار تاکتیکی را بر تک روی ترجیح داده اند.

تنیس باز ایرانی از مسابقات کنار رفت

دختر تنیس باز ایران در جدول انفرادی و دو نفره مسابقات تنیس جوانان سطح یک برزیل شکست خورد و مسابقات را واگذار کرد.

مژده دکتر بنی تمیم به اهالی ورزش

استاندار دستور تامین بودجه سالن ۴۵۰۰نفری اهواز را برای سال ۴۰۱ صادر کرد.

نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از صبح روز (چهارشنبه) و با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس در سالن آب و برق گیت ورزشی اهواز در حال برگزاری است.

استیلی: لطف دوستان را نتوانستم نادیده بگیرم

با آنکه گزینه های فراوانی برای سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران مطرح بود، اما در نهایت میرشاد ماجدی توانست رضایت حمید استیلی را به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران جلب کند.

تقدیر از مربیان فوتبال، فوتسال و ساحلی

کانون مربیان فوتبال که در راس آن دکتر بیژن ذوالفقارنسب دیده می شود، در نظر دارد تا در اقدامی شایسته از مربیان زحمتکش فوتبال، فوتسال و ساحلی تقدیر کند.

اخبار پشت پرده فوتبال

* ابراهیم بایش هافبک ملی پوش عراقی که در راه پیوستن به تیم فوتبال فولاد قرار داشت، ازاین انتقال انصراف داد. فولادی ها برای جذب او هزینه سنگینی را انجام داده بودند، اما بایش در راه سفر به ایران ناگهان به سمت فوتبال عربستان تغییر مسیر داد...

نگاه تیز بزرگمردان کشتی ایران

دقت به دنبال کشف شایستگان نسل آینده کشتی فرنگی، در رقابت های اولین روز کشتی جام جهان پهلوان تختی در اهواز بسیار هیجان انگیزه و ستودنی است.

ساختمان مشترک فدراسیون های ورزشی در شعله های آتش

ساختمان مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی دچار حادثه شد.

یکه تازی پیکان و احوال ناخوش پرسپولیس

رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان تهران نظاره گر یکه تازیه پیکان بود. خودروسازان که با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند در دیداری نزدیک و پرگل موفق شدند با حساب 3 بر 2 پاس قوامین را شکست دهند.

پاسخ پرسپولیس به صحبت های مظلومی

در پی اظهارات اخیر پرویز مظلومی عضو هیات رئیسه باشگاه استقلال که گفته بود در تیم پرسپولیس بازیکن سرباز وجود دارد، باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های مظلومی پاسخ شفافی  ارائه داده است.

جان لامرز دستیار مهدوی کیا در تیم امید

روز گذشته حسن کامرانی‌فر اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال امید با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و امروز هم قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال امضا شد تا وی به زودی کار خود را در تیم ملی امید از سر بگیرد.

حواشی شمشیربازی سر باز می کند!

شمشیربازی هرچند سعی کرده است که در سایه فعالیت کند اما به نظر می رسد که مشکلات این ورزش کم کم سر باز می کند و نارضایتی ها بیشتر می شود.

نوازی جراحی شد

محمد نوازی، بازیکن سرشناس و بلندآوازه سابق تیم ملی بعد از جدایی از شهرخودرو در سکوت به سر می برد تا اینکه باخبر شدیم که زانویش را زیر تیغ جراحی قرار داد. وی که یکی از ملی پوشان دونده و قدرتمند تیم استقلال نیز بود، مدتی دستیار مهدی رحمتی در کادرفنی شهرخودروی مشهد بود.

حذف کردن های اتوبوسی!

ظاهرا آن همه شتاب و عجله و هیاهو برای برکناری شخص عزیزی خادم نبود که اگر چنین بود، همه فکرها و دل ها باید معطوف به تقویت و ترمیم شرایط کنونی تیم ملی در مسیر جام جهانی بود.

حاتمی: باندگرایی جای شایسته سالاری را نگیرد

انتخابات فدراسیون بسکتبال در پیش است. اگر مشکلی به وجود نیاید، تا پنج روز دیگر تکلیف این تشکیلات المپیکی مشخص می شود. عجیب اینکه در حالی که برای رشته های گمنام و فاقد افتخارات کاندیداها صف بسته بودند، در بسکتبال نهایت چهار نفر برای گرفتن کرسی رقابت خواهند کرد. اما اولویت رئیس جدید چه باید باشد؟!

 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین ماند

در پایان مرحله نخست دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین باقی ماند.

جنگ در ملوان بالا گرفت

اعزام دو بازیکن سرباز تیم استقلال به سربازی و انتقال انها به تیم های نظامی سبب شده است تا موجی از دیدگاه های متفاوت در فضای فوتبال پخش شود. در این رابطه موج اول در تیم ملوان بندر انزلی دیده شد.

حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی اهواز

مسابقات راس ساعت 10 امروز برگزار شد و هم اکنون پنج وزن اول در حال رقابت هستند.

دینورزاده: تاریخ در فوتبال تکرار می شود

فوتبال ایران همیشه از پایه و اساس مشکل داشته است. هرچند که در حال حاضر تیم ملی کشور ما به جام جهانی 2022 صعود کرده است، ولی تا رسیدن به استانداردهای بین المللی فاصله دارد.

یوسفی: غریبه ها هاکی ایران را در دست گرفته اند

هاکی ایران در رکود و سکوت کامل به سر می برد و از روزی که دکتر قدیمی ریاست این فدراسیون را برعهده گرفت هیچ اقدام مهمی در این رشته صورت نگرفته است.

آستانه حضور آزمون در بایرلورکوزن

نشریه مشهور ورزش آلمان گزارشی درباره آخرین وضعیت مهاجم ایرانی تیم بایرلورکوزن منتشر کرد.

قائدی و 12 امتیاز تاثیرگذار

سازمان لیگ فوتبال امارات با اتمام هفته شانزدهم به معرفی تاثیرگذارترین بازیکنان در خطوط مختلف پرداخت.

لباس فدراسیون جهانی بر تن هاکی ایران

از لباس تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ آقایان جهت شرکت در مسابقات جهانی رونمایی شد.

برگزاری پانزدهمین وبینار آموزشی همبستگی المپیک

 کمیسیون همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک با هدف دانش افزایی و هم آموزی ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی فعال در ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور و فدراسیون های ورزشی اقدام به برگزاری وبینارهای آموزشی در هر ماه می کند.

پشتیبانی وزیر علوم از سازمان تخصصی ورزش

وزیر علوم و آموزش عالی در دیدار با جمعی از صاحبنظران و کارشناسان ورزش کشور از تشکیل سازمان تخصصی ورزش حمایت  کرد .

دود و کنده در پلی آف اول

روز نخست پلی آف اول والیبال باشگاه های کشور احتیاط و محافظه کاری در تیم ها موج می زد. در این روز 258 امتیاز در برد و باخت های تیم ها تاثیرگذار بود و در پی 805 پوئن رد و بدل شده، این پیکان تهران و سپاهان اصفهان بودند که در سایه کار گروهی و نمود بازیکنان باتجربه خود به پیروزی دست پیدا کرد.

اهواز در تب و تاب یک رویداد بزرگ ورزشی

امروز ساعت 10 صبح سالن بسیار زیبا گیت بوستان میزبان کشتی گیران فرنگی کار سه کشور  ایران، ارمنستان و تونس است.

اخبار پشت پرده فوتبال

* گویا مشکل دو شغله بودن سرپرست جدید فدراسیون فوتبال حل و فصل شده است،چگونه و به چه طریق هیچ گونه شفاف سازی ارائه نشده است...

مهاجم خارجی پرسپولیس از فرانسه می آید

با آنکه خرید بازیکن خارجی برای تیم پرسپولیس منتفی اعلام شده است، اما خبرهایی به گوش می رسد که پرونده خرید بازیکن خارجی هنوز بسته نشده و بلکه روی میز رضا درویش قرار دارد.

اسامی داوران قضاوت کننده اعلام شد

رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور روزهای 17 تا 20 اسفندماه در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار می شود.

قطار لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نوزدهم رسید

قطار لیگ برتر فوتبال وارد ایستگاه نوزدهم خواهد شد. بازی های این هفته تماما فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

گزارش الکاس درباره اهدای پیراهن تیم ملی قطر به رئیسی

معتبرترین شبکه قطری به بازتاب اهدای پیراهن تیم ملی این کشور به رئیس جمهور ایران پرداخت.

تکواندو با هادی متحول می شود

هادی ساعی پرافتخارترین المپین ورزش ایران است. او را من شناسنامه ورزش مملکت مان می دانم. این بخشی از صحبت های مهروز ساعی است که در باب انتخاب برادرش به سمت ریاست فدراسیون تکواندو در گفت و گو با البرز ورزشی مطرح کرد.

لقب «بابا سعید» در فنرباغچه

سعید معروف که با ترک لیگ چین به ترکیه رفته است، خیلی زود در تیم فنرباغچه جای گرفت و نحوه پاس دادن وی مورد توجه علاقه مندان والیبال قرار گرفت. سعید در بازی سه روز پیش با زراعت بانک نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش برابر بانکداران سرشناس ترکیه شد.

ووریا عقب نشینی نمی کند

دو، سه روز پیش نوشته بودیم که ووریا با مجیدی در یک مسیر قرار ندارند.

وحیدیانپور، دبیرکمیسیون جدول نویسان شد

دومین جلسه کمیسیون جدول نویسان فدراسیون کشتی در محل دفتر دبیر فدراسیون کشتی و با حضور مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی برگزار شد.

شکایت ذوب آهن وارد نشد

شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رد شد.

مازندرانی: وقت حمایت از کبدی است

امیر مازندرانی سرمربی موفق تیم‌ملی کبدی ایران قهرمان آسیا و مدعی عنوان قهرمانی بازی‌هایی آسیایی هانگژو با بیان‌اینکه به لحاظ برگزاری اردو از سایر  تیم های آسیایی پیش هستیم می گوید: بازیکنان ما اکنون و پس از ۶ مرحله اردو به شرایط برگزاری مسابقات تدارکاتی رسیده اند و الان وقت محک خوردن آنهاست .

نامه: دوچرخه سواری بلاتکلیف است

دوچرخه سواری از ورزش هایی است که در انتظار برگزاری مجمع انتخابات رئیس فدراسیون است.

درفشی: اسپینوز از داوران ایرانی تقدیر کرد

گروه اعزامی داوران ایران به لیگ جهانی فجیره امارات با کارنامه موفق به کشور بازگشتند. از بین 20 داور اعزامی 12 نفر را بانوان تشکیل دادند.

بیم و امید در انتخابات فدراسیون بسکتبال

گوش شیطان کر انتخابات فدراسیون بسکتبال بعد از چند بار تعویق روز 9 اسفندماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که تیم ملی بسکتبال ایران روز هشتم ماه جاری در پنجره دوم انتخابی جام جهانی مقابل قزاقستان قرار خواهد گرفت.

آشتیانی: سایپا با روانخواه چشم به صعود دارند

تیم فوتبال سایپا بعد از سقوط به لیگ یک تمام تلاش های خود را برای بازگشت مجدد به لیگ برتر باشگاه های کشور به کار گرفته است.

رد شکایت استقلال به CAS

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکایت باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بی‌نتیجه ماند.

آماده باش اهالی کشتی خوزستان

مسابقات بین المللی کشتی  جام جهان پهلوان تختی از فردا در سالن سازمان آب و برق خوزستان به میزبانی اهواز آغاز می شود...

اسکی بازان ایران در راه لبنان

تیم‌های ملی اسکی آلپاین زنان و مردان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم لبنان شدند.

حریفان امید ایران در جام ملت های آسیا

هنوز تکلیف سرمربی تیم امید مشخص نیست، اما قرعه کشی جام ملت‌های زیر ۲۳ ساله‌های فوتبال برگزار شد که ایران در گروه A با ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه شد.

دیوان عدالت اداری و رئیسان چندشغله

دیوان عدالت اداری اسامی رئیسان فدراسیون هایی را که با یک دست چند هندوانه برداشته اند را اعلام کرده است...

هاشمی از ایران به دانمارک رفت

الهام هاشمی بار دیگر راهی آن سوی مرزها شد تا سمت سرمربیگری تیم ملی تفنگ بادی کشور دانمارک را برعهده بگیرد. وی که پیش تر در سنگاپور کارنامه درخشان به عنوان مربی داشت، با رئیس قبلی فدراسیون تیراندازی به مشکل خورد و صحنه کار در سطح ملی کناره گیری کرد.

گوجی و پرسپولیس؛ شایعه بود

از پرسپولیس خبر رسید که بحث پیوستن گوجی به پرسپولیس شایعه ای بیش نیست. در نوشته ذیل توضیحی در این باره است.

مجیدی، ووریا را کنار زد

سرانجام آنچه که نباید اتفاق می افتاد، رخ داد و کار اختلاف ووریا و سرمربی استقلال به جاهای باریک کشیده شد.

طلوع کیان: باید مرد میدان پلی آف بود

سرانجام لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با همه کش و قوس هایش به دور حذفی رسید. این رقابت ها از فردا استارت می خورد و پیش از آن مربیان صعودکننده دیدگاه های خود را مطرح کرده اند.

سروقامتان قهرمان لیگ دسته یک جوانان شد

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی جوانان جام «سردار دل‌ها» که از روز جمعه 22 بهمن‌ماه در شهر چالوس آغاز شده بود، امروز (دوشنبه دوم اسفند) با قهرمانی سروقامتان همدان به پایان رسید.

پیراهن شماره 22 تیم ملی قطر به رئیسی رسید

امیر قطر پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است را به رئیس جمهور ایران اهدا کرد.

الزام مجوز حرفه ای AFC برای فوتسالی ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای برای باشگاه های فوتسال را نیز الزامی کرد.

انتقاد از لباس پرچمدار تایوانی

دولت تایوان از ورزشکارش به خاطر پوشیدن لباس چین در المپیک انتقاد کرد.

ام اس چیست؟

وقتی سیستم دفاعی بدن، سیستم عصبی را به اشتباه دشمن می پندارد ممکن است به نقاطی از آن آسیب برساند که این عکس العمل بدن با استرس، ناراحتی و شوک در ارتباط است.

نوید کیا یا تارتار

دربی نصف جهان که در هفته نوزدهم برگزار خواهد شد، پر از هیجان واسترس وحرف وحدیث خواهد بود.

تجلیل از ملی پوشان سابق در کلاس شاهرود

کلاس مربیگری درجه 2 ملی والیبال در شهرستان شاهرود برگزار شد. 23 نفر از استان های سمنان، تهران، همدان و اصفهان در این دوره حضور داشتند.

اسکوچیچ و خورشیدی روی لبه تیغ

نمی دانیم چه تفکری در فدراسیون فوتبال در حال شکل گیری است. ریزش ها آغاز شده است. بعد از حذف ۱۳ نفری حالا تعدادی دیگر در حال اخراج هستند؛ یکی از آنها خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال است.

عبدی نایب قهرمان شد

رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف  بلغارستان،  میثم عبدی کشتی گیر آزاد کار تهران نائب قهرمان شد .

حماسه ماندگار در تاریخ کمیته ملی المپیک

یک روز تاریخی در ورزش ایران رقم خورد. در این روز نه رکوردی شکسته شد و نه برد و باختی به تصویر درآمد. اما همه آنهایی که در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک جمع شده بودند به اتفاق بر این باور بودند که حماسه ای فرهنگی – ورزشی در کشور ما به وجود آمده است.

هادی ساعی معارفه شد

مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون تکواندو صبح امروز دوشنبه با حضور نماینده وزارت ورزش برگزار شد.

روزهای طلایی مدیران کارآمد ورزشی

انتخاب مدیران مطیع دیدگاه هایی را برای مخاطبان خود به وجود می آورد که گاهی ضعیف بودن مدیران را هم به استتار می کشاند...

تمدید قراردادهای جودکی و عمری با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس قرارداد دو بازیکن جوان این تیم را با نظر مثبت کادرفنی تمدید کرد.

پشت پرده اخبار فوتبال

در اخبار پشت پرده فوتبال به خبرهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که شاید تاکنون کمتر آن را خوانده  یا شنیده اید.د ر اینجا به بخشی ار ان اشاره می شود.

ویلموتس کنار گذاشته شد

با اعلام باشگاه راجا کازابلانکا مراکش مارک ویلموتس که سابقه هدایت تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. این تصمیم در پی جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه راجا گرفته شد و سرمربی جدید به زودی مشخص می‌شود.

رقابت های جام تختی بدون تماشاگر برگزار می شود

سرپرست هیات کشتی خوزستان، گفت: چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

بازدید مسئولان از اردوی ملی پوشان

دکتر بنیامین شکوه‌فر عصر دیروز از تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کردند.

بندبازی واقعی آغاز شد!

تاکنون هرچه مسابقه بود را فراموش کنید. 182 مسابقه دور مقدماتی را کنار بگذارید و دنبال 12- 10 دیداری باشید که یک بندبازی واقعی است. تیمی از طناب باریک این دور عبور خواهد کرد که متعادل بوده و پیش بینی این روزهای خطیر را در مخیله خود داشته باشد.

اساسنامه جدید انجمن های ورزشی تصویب شد

مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. که در این مجمع فدراسیون انجمن‌های ورزشی اساسنامه جدید تصویب کرد.

نقش زرین کشتی گیران آزاد کار

تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان با کسب ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود پایان دادند.

قدردانی از زحمات حسن روشن

تیم فوتبال اکبانان را باید ریشه دارترین تیم نزد پیشکسوتان دانست. فعالیت این تیم به سه دهه نزدیک می شود. این فعالیت و قدمت بی دلیل حاصل نشده جز  با پشتکار مرد خستگی نا پذیر و با اخلاق چون هادی آهنگران.

مجیدی وریا خلاف یک یک مسیر

مخالفت سرمربی استقلال با کاپیتان وریا غفوری در حد دعواست اما هنوز به طور جدی علنی نشده است.

واحدی: به سبک کشتی ایرانی باید کار کنیم

مسعود واحدی تأثیرات اردوی بسترسازی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بسیار مشهود بود.

حاج محمد: حرف بزنیم فایده ندارد

مهدی حاج محمد، مهاجم سابق تیم های ملی و استقلال درباره اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال افتاده است، می گوید: حرف بزنیم بی فایده است. یادم نمی رود که محمد دادکان را چگونه از فدراسیون فوتبال عزل کردند. از آن زمان تصمیم گرفتم در این گونه موارد اظهار نظر نکنم.

تندروان: از فشردگی لیگ آسیب دیدیم

سرمربی تیم شهرداری ارومیه فصل 1400 لیگ برتر والیبال مردان را فصلی کاملا متفاوت ارزیابی کرد و گفت: فشردگی مسابقات، بیماری کرونا و آمار بالای مصدومان به کیفیت لیگ امسال لطمه زد.

میزبانی مدیر تیم های پایه دوچرخه سواری شد

طی حکمی از سوی دکتر رسول هاشم کندی، مشاورفنی و مدیر تیم های پایه فدراسیون دوچرخه سواری مشخص شد.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

تغییرات در آکادمی فوتبال پیکان

مهندس عطابخشی مدیرعامل جدید و پرانرژی که اهل کار و ورزش است، تغییراتی را در باشگاه پیکان آغاز کرده است و تا کنون چند اتفاق در این مسیر رقم خورده است که مهمترین آن تغییرات در آکادمی فوتبال باشگاه پیکان مربوط می شود.

برتری سایپا و پرسپولیس، شکست پیکان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران در حالی با هشت دیدار برگزار شد که تیم یکپارچه و صدرنشین سایپا با حسا 3 بر صفر شاهی افق را از پیش رو برداشت.

درخشش پولادمردان نهاجا

تیم وزنه‌برداری عقاب نهاجا در رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان کشور که در ورزشگاه آزادی برگزار شد...

ساوه‌شمشکی در انتظار محرومیت!

حسین ساوه‌شمشکی تنها نماینده اسکی آلپاین مردان ایران در المپیک ۲۰۲۲ پکن بود که قرار بود در دو بخش مارپیچ بزرگ و کوچک این بازی‌ها شرکت کند اما چند روز قبل از مسابقه تست دوپینگش مثبت و از حضور در کلیه مسابقات ورزشی محروم شد.

پاسورهای کارساز لیگ والیبال

بهترین پاسورهای دور مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور براساس داده های آماری معلوم شدند. 10 بازیساز تیم های مختلف بر مبنای فاکتورهایی چون دریافت درست، درصد پاس های سالم و باقی قضایا در فهرستی که ملاحظه می کنید آماده است.

برخورد با یک پیشکسوت دوومیدانی!

اتفاق هایی در ورزش ایران می افتد که از به جای خنده باید بر آن گریست .

تلخکامی های مدیریتی در ورزش ایران

علی ارسلان ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران باز هم مدال آور شد ولی این بار به جای کشورمان برای دیاری دیگر افتخار آفرید. ارسلان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل علیرضا عبدولی از ایران با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و در نیمه نهایی نیز برابر اوتار ابولادزه از گرجستان با نتیجه ۸ بر ۳ پیروز شد و مقتدرانه راهی فینال شد.

ایران داوطلب میزبانی واترپلوی باشگاه های آسیا

مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور با قهرمانی تیم استخر نوفلاح تهران به پایان رسید. این تیم در دیدار پایانی با نتیجه 12-14 بر تیم دانشگاه آزاد فایق آمد.

بالاترین امتیاز حسینی در سوپرلیگ ترکیه

لیگ باشگاه های ترکیه فضا خوبی را برای چند بازیکن جوان ایرانی به وجود آورده است تا بتوانند در رقابت با بازیکنان مطرح ترکیه و کشورهای اروپایی خود نمایی کنند.

درخشش قائدی به عنوان بهترین بازیکن امارات

هفته شانزدهم رقابت های لیگ فوتبال امارات، شباب الاهلی میزبان العروبه بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

سهراب مرادی همچنان در بند آسیب

قهرمان وزنه برداری المپیک همچنان در بند آسیب است و با وجود جراحی در خارج از کشور نمی تواند در لیگ باشگاه های کشور وزنه بزند.

بهروان: عزیزی خادم دنبال «بله قربان گو» ها نبود

غلامرضا بهروان یک چهره شاخص، پرتلاش و صادق در فوتبال ایران بود. او از زمانی که ریاست هیات فوتبال مازندران را برعهده داشت تا بعدها در فدراسیون فوتبال مسئولیت پذیرفت، همواره شفاف عمل کرد و استقلال خود را از دست نداد.

نوجوانان ایران قهرمان فوتسال کافا شدند

تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال کشورمان در دیدار برابر ازبکستان با نتیجه 7 بر یک پیروز میدان شد و توانست به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.