شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

پاکدل: حامیان مالی سنگ تمام گذاشتند

اهدای جام قهرمانی لیگ برتر هندبال در میان نور و موسیقی پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در ادامه مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمان لیگ برتر هندبال علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در صحبت هایی اظهار داشت: از مقام عالی وزرات ورزش و جوانان، معاونان محترم، مدیران عامل باشگاه ها و تیم های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال ایران تشکر می کنم.

حجت راه شناس از هندبال خداحافظی کرد

تیم زغال سنگ طبس در آخرین روز برگزاری رقابت های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال توانست پرسپولیس را مغلوب کند.

حضور وریا غفوری در فدراسیون فوتبال

 وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که زمزمه‌هایی مبنی‌بر اینکه نام او در لیست مازاد محمود فکری قرار دارد صبح امروز چهارشنبه به فدراسیون فوتبال رفت.

قایق های جدید روئینگ رسید

فدراسیون قایقرانی در تلاش است تا قایق‌های جدید روئینگ را تا پایان سال در اختیار ملی‌پوشان قرار دهد.

دین محمدی: کریمی گزینه انتخابی من است

سیروس دین محمدی پیشکسوت سرشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی اظهار داشت: من روز گذشته بعد از مدت ها در جریان برگزاری این دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ستارگان جام جهانی 98 فرانسه و منتخب سرخابی های پایتخت بار دیگر موفق به دیدن برخی از همبازی هایم در تیم ملی و بازیکنان سرشناس سابق پرسپولیس و استقلال و. . . شده بودم و از این بابت هم خوشحال هستم.

کاش بازی ستارگان جام جهانی تماشاگرداشت

عصر روز گذشته دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ستارگان جام جهانی 98 فرانسه و منتخب سرخابی های پایتخت به منظور گرامیداشت زنده یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان در استادیوم بدون تماشاگر آزادی برگزار شد.

نصیرزاده رئیس کمیسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون بین المللی بدنسازی

با اعلام سایت IFBB، عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس کمیسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون بین المللی بدنسازی و فیتنس منصوب شد.

همدوره جهان پهلوان تختی درگذشت

یکی از همدوره های جهان پهلوان تختی نیز از دار دنیا رفت ابوالفضل حسین پور ملی پوش سابق کشتی و از دوستان و رفقای صمیمی زنده یاد غلامرضا تختی ساعاتی پیش چشم از دنیا بست و چهره در نقاب خاک گذاشت.

جدیدی: اگر حرفی زدم مطالبات مردم را گفتم

شاید حرف‌های من خوشایند برخی نبوده باشد .شانس انتخابم در شورای کشتی آسیا 50-50 است نباید قبل از پیروزی شادی کنیم.

معرفی تیم های ملی اسکیت آنلاین اسکی

مربیان تیم های ملی اسکیت آنلاین هاکی بزرگسالان بانوان و آقایان معرفی شدند.

چرا  پریدر نباشد؟

برای شرکت در انتخابات فدراسیون شطرنج 14 نفر نام نویسی کرده اند که در بین آنها نام هایی چون افشین داوری و احمد گوگوواری دیده می شوند.

انتخابی تیم ملی آمریکا با تمامی ستارگان

صف آرایی ستارگان کشتی آمریکا برای حضور در المپیک  در حالی که قرار بود مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا در سالن سرپوشیده دانشگاه پنسیلوانیا برگزار شود اما به دلیل برخی مسائل از جمله مراقبت‌های بهداشتی، شرایط اقامت برای شرکت‌کنندگان و طرفداران، تصمیم گرفته شد.

باید به حال این ورزش گریست

 در جوار اقدام خوبی که دیروز با برگزاری دیدار نمادین دو تیم سرخابی و منتخب جام جهانی نکات تاریک و تأمل برانگیزی هم وجود داشت. اینکه جمعی از نامداران ورزش ما به یاد دو فوتبالیست محبوب و برخاک افتاده فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان  به میدان رفته اند به هر یادگاری ماندگار خواهند ماند.

تصویب تغییراتی در قوانین بازی توسط کنگره جهانی FIVB

نمایندگان کنگره اصلاحاتی را در چندین قانون برای بهبود جریان بازی و اطمینان از تجمعات دیدنی تصویب کردند سی و هفتمین کنگره جهانی FIVB چندین پیشنهاد در قوانین والیبال و والیبال ساحلی را برای بهبود جریان و عملکرد بازی تصویب کرد.

مسابقات آلیش مردان قهرمانی کشور برگزار می شود

بخشنامه برگزاری مسابقات رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور روز 15 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

پرونده میزبانی لیگ قهرمانان بسته شد

پرونده درخواست میزبانی ها برای مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا2021 شب گذشته به پایان رسید و در اقدامی عجیب هیچ باشگاه قطری برای میزبانی از گروه خود اقدام نکرد تا معادلات بهم بریزد

آغاز اردوی انتخابی تیم بانوان منتخب مهاجرین افغان

نخستین اردوی انتخابی اعضای تیم منتخب بانوان مهاجر افغانستانی مقیم ایران، از روز سه‌شنبه در آکادمی ملی بانوان ایران آغاز شد. 

مجمع انتخاباتی موتورسواری 16 اسفندماه برگزار می شود

فهرست نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

از خیاطی و مزون تا سوارکاری

غیاثوند: در چوگان فقط وعده و وعید می دهند. چوگان بازان مرد همه چهار اسبه هستند ولی در بخش بانوان به زحمت می توانیم یک اسب داشته باشیم.

سرمربی تیم کاتالان ها پس از شکست تحقیرآمیز می خندید

برای هواداران بارسا بسیار عجیب بود که پس از شکست تحقیرآمیز 4-1 در خانه، سرمربی تیم خود را در حال بگو و بخند با بازیکن حریف ببینند!

کریس رونالدو با یوونتوس به مصاف پورتو می رود

برنده پنج توپ طلا، کریستیانو رونالدو، امشب در پرتغال، وطن خود، به همراه تیم یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف تیم پورتو خواهد رفت.

بازیکن استقلال ملاثانی محروم شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم استقلال ملاثانی صادر کرد.

اعلام دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC

برنامه کامل مسابقات نمایندگان کشورمان در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۱ مشخص شد.

رحیم پور: آب از آب تکان نخواهد خورد!

در سلسله نظر خواهی در مورد اینکه چه کسی رئیس فدراسیون فوتبال خواهد شد این بار به سراغ یکی از کارشناسان فوتبال رفتیم تا با دیدگاه ایشان آشنا شویم آنچه که در این رهگذر تاکنون مورد تاکید قرار گرفته است انتخاب اصلح و حضور افرادی که فوتبال سالم را در کشور جاری سازند. 

اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

برگزاری نخستین سمینار حقوق فوتبال فیفا

رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون از برگزاری سومین سمینار حقوق فوتبال فیفا خبر داد.

فوتبال و اسطوره ها

مسابقه نمادین دیروز فوتبال که به پاس گرامیداشت دو ورزشکار محبوب درگذشته فوتبال برگزار شد در این ایام کرونایی که دنیای بشر را درگیر کرده است، نمونه و نموداری از معاضدت اجتماعی هم بود، جامعه ای که ویروس کرونا آنان را به خود آورده است تا آنقدر غرق در آهن و دود نشوند و فراموش نکنند بنی آدم اعضای یکدیگرند . . .

مسی تصمیمش را برای پایان فصل گرفته است

بارسا را تیمی مرده بدانید لیونل مسی قطعا در پایان فصل جدا خواهد شد.

ایرانشید سورپرایز ؛ عقاب پرانگیزه

امروز مرحله مقدماتی لیگ برتر  34 والیبال به پایان می رسد ولی از روز شنبه چهار تیم راه یافته به پلی آف لیگ دسته یکم باشگاه های کشور در سالن خانه والیبال برای  تعیین تیم قهرمان پیکار می کنند.

وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال تقدیر کرد

دکتر علی نژاد از پاکدل به خاطر برگزاری لیگ سراسری در چهارچوب پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

مسابقات آلیش مردان قهرمانی کشور برگزار می شود

بخشنامه برگزاری مسابقات رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور روز 15 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

بازگشت دوباره نعمت پور به کشتی

با پیگیری و رایزنی های فدراسیون  محرومیت طالب نعمت پور قهرمان کشتی فرنگی جهان به 8 سال کاهش یافت.

سیمای نخستین تیم المپیکی فوتبال ایران

روزهایی که صفا و صمیمت در تیم ملی فوتبال وجود داشت و بازیکنانش مثل کوه استوار و مانند صخره محکم و سفت بودند و روی یک اصول وارد و روی اصولی از میدان خارج می شدند دوره ای که افتخارات تیم ملی فوتبال با این بازیکنان بزرگ رقم زده شد.

اعلام داوران هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد.

سرنوشت سهمیه‌های باقی مانده به دست IOC افتاد

رقابت‌های گزینشی المپیک که قرار بود خردادماه در پاریس برگزار شود، لغو شد.

منتخب سرخ آبی برنده دیدار با منتخب ۹۸ به یاد انصاریان و میناوند

تیم فوتبال منتخب سرخ آبی در دیداری دوستانه برابر منتخب تیم ملی ۱۹۹۸ به برتری رسید.

اعلام آمادگی رسمی ایران برای میزبانی مرحله متمرکز مقدماتی جام جهانی در گروه C

فدراسیون فوتبال برای میزبانی مرحله متمرکز مقدماتی جام جهانی 2022 اعلام آمادگی رسمی کرد.

اعلام زمان جدید برگزاری مقدماتی جام جهانی 2022 قطر

نشست سرمربی تیم ملی ایران و رئیس دپارتمان تیم های ملی با رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایر مسولان ای اف سی و نمایندگان تیم های گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شد.

میر اسماعیلی: پشت کردن به سرزمین مادری مایه ننگ است

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان همدان حرکت قهرمان پوشالی جودو ایران را که برای حضور در مسابقه به اسرائیل رفته است محکوم کرد و اظهار داشت: من به عنوان خدمتگذار جامعه جودو کشور از خانواده شهدا، ایثارگران، مردم شریف ایران عذر خواهی می کنم و می گویم که ما شرمنده شده هستیم که یک ورزشکار بی عقل و قهرمان پوشالی ما که فقط منافع شخصی خود را می بیند به تل آویو رفته و به آن افتخار می کند .

مربی الجزایری برای دوومیدانی ایران

مربی الجزایری سابق سجاد مرادی قرار است هدایت ملی پوشان نیمه استقامتی را برعهده بگیرد.

حاج مهدی فلاح مدیرکلی دلسوز و برخاسته از متن جامعه

این روزهای توام با بیم و امید گاهی که چشم آدم به مدیرانی می افتد که محجوب، موقر، نیک اندیش هستند چشمانش از اشک شوق لبریز می شود که خدا را شکر تنها نیست و درد آشنایانی هم بر مسند امور قرار می گیرند که از درد جامع با خبر هستند حتی اگر این بخش از جامعه اهالی ورزش باشند مثل مهدی فلاح مدیر کل دفتر دادگاه های عمومی و انقلاب تهران که یک ضرورتی پیش آمد ورزشی ما را با این شخصیت آشنا ساخت.

آقانیا سرطان را ضربه کرد

 محمدرضا آقانیا دارنده مدال‌های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بهبودی خود را بدست آورد و تمرینات با وزنه را آغاز کرد.

بدون تعارف با اهالی فوتبال !

علی کریمی و مهدوی کیا با صدور بیانیه ای از فوتبال پاک ، مبارزه با فساد ، لزوم داشتن نقشه راه و برنامه  استراتژیک  سخن گفته اند.این شعارهای زیبا و اهداف بلند در فوتبال بی صاحب ما حکم کیمیا داشته و رنگ باخته است.

توکلی:می توانستم به ورزش کشور کمک کنم اما..

بازی های المپیک سیدنی مدال طلای حسین توکلی نور امید در کاروان نا امید ورزش ایران بود با طلای این قهرمان ارزشمند راه خلق افتخارات در ورزش وزنه برداری دوباره هموار شده بود.

امین طاهری: ۴ هفته باید دستم تو گچ باشه!

ضرب خوردگی امین طاهری شاید مانع حضور وی در تورنمتنت بین المللی کشتی ایتالیا شود.

تاملی در باب زدودن حواشی در استقلال

انتقادها و حاشیه ها در ورزش پر طرفدار مثلی فوتبال وجود داشته و در همه جای دنیا بیشترین نظرها و ایده ها را به سوی خود جلب می کند.

بازیار از پیشکسوتان لارستان تجلیل کرد

علی بازیار رئیس کمیته ورزش های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی در مراسم روز گذشته  تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان کشتی شهرستان لارستان اظهار داشت: چنانچه مسوولان ذی‌ربط، اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات کشتی لارستان مایل به میزبانی رقابت‌های کشتی در سطح ملی و حتی جهانی باشند، در اسرع وقت، هماهنگی‌های لازم از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ کشتی انجام خواهد شد.

مهدی زاده: با حداکثر سهمیه در المپیک مدعی خواهیم بود

قهرمان کاراته جهان امیدوار است با کسب سهمیه المپیک 2020 کلکسیون افتخارات خود را کامل کند.

طباطبایی: دو بازیکن بسکتبالیست کرونایی شدند

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: فدراسیون بسکتبال برای برگزاری اردوها طبق دستورالعمل‌های فیبا و ستاد مبارزه با کرونا عمل کرده است، در واقع تست کرونا دو بازیکن پس از تعطیلی اردو به دلیل لغو رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا، مثبت اعلام شد و بقیه اعضا مشکلی ندارند.

حضور دو داور ایرانی در بازی‌های مقدماتی کاپ آسیا

دو داور بین‌المللی کشورمان در رقابت‌های مقدماتی کاپ آسیا قضاوت خواهند کرد.

ملی پوشان آلپاین عازم مسابقات قهرمانی جهان شدند

تیم ملی اسکی آلپاین جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش عازم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا دامپتزوی ایتالیا شد.

مسابقات انتخابی بانوان (فدکاپ) برگزار می شود

نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان دعوت شدند. 

حضور داوران تنیس در مسابقات آزاد ملبورن

داوران ایرانی در یکی از معتبرترين رويدادهای تنيس جهان سيد عادل برقعی و علی چیتگر داوران بين المللی تنيس ايران در مسابقات آزاد ملبورن استراليا حضور دارند.  

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی رده نوجوانان در 4 استان

مسابقات انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان در 4 استان برگزار می شود.

طاهری به تورنمنت ایتالیا می رسد؟

امین طاهری که در مسابقات انتخابی 15 آبان ماه عنوان نخست وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد را از آن خود کرده بود .

اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان در کردستان

مدیر اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در رده‌های جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۹ کشتی‌گیر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در خانه کشتی مجموعه ۲۲ گولان سنندج آغاز خواهد شد و تا روز دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

آلفونسو دیویس رکورد سرعت در زمین یخ‌زده را زد

آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، در دیدار شب گذشته این تیم برابر آرمینیا بیله‌فلد رکورد سرعتی معادل 35.6 کیلومتر بر ساعت را در بازی ثبت کرد.

فلیک: از نتیجه بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از تساوی 3-3 بایرن مونیخ برابر بیله‌فلد در بازی شب گذشته، هانسی فلیک چندان از نتیجه نهایی و از دست دادن امتیاز خوشحال نبود، اما از عملکرد شاگردانش در شرایطی که این تیم با مصدومیت، بیماری و خستگی دست به گریبان بود تمجید کرد. آن هم در مسابقه ای که رقیب توانست حاسبی آنها را به دردسر بیندازد...

ورنر طلسم دروازه را شکست

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، بالاخره طلسم گل نزدن خود را شکست و در پیروزی 2-0 آبی ها برابر نیوکاسل، گل دوم این تیم را وارد دروازه حریف کرد.

یزدانی عطش مسابقه دارد

حسن یزدانی که در یک سال اخیر فقط در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و در تورنمنت ها و مسابقات برون مرزی حضور نداشته، این روزها تشنه رقابت است او که به نظر می رسد بار دیگر به دوران اوج آمادگی رسیده است، در اردوی تیم ملی هر روز با انگیزه تر از دیروز تمرینات خود را پیگیری می کند این نابغه جویباری که همواره خودش را تابع دستور کادرفنی می داند، در حین مرور فن با حریف تمرینی هم خیلی جدی و با تمام توان فنون را اجرا می کند.

دست ها در دور حذفی رو خواهد شد؟!

دیروز دو نتیجه ارزشمند برای دو تیم صعود کرده رقم خورد شکست فولاد سیرجان ایرانیان مقابل لبینایت هراز آمل و باخت سپاهان صدرنشین پیش روی شهرداری ارومیه؛ هراز در مصاف با سرجان آغاز بد و پایانی خوش داشت بازگشت پر فروغ مبین مظلوم و دو یار مشهدی این تیم همایونفر منش و امین علوی عوامل اصلی پیروزی های هرازی ها بودند و فولاد در نبود علیرضا بهبودی و آرمین تشکری با بیست و دو امتیاز صابر کاظمی ره به جایی نبرد.

اعلام تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

سوکولوف رویاها را به واقعیت تبدیل می کند.

بازیکن برجسته بلغاری درباره تغییرات والیبال و تأثیر آن بر او صحبت می کند

فقر کلمات در بیان واقعیات!

در فدراسیون والیبال چه می گذرد که این همه حاشیه در پیرامون آن سبز می شود وهیچکس هم توجهی به این رخدادها نمی کند؟

کریمی و آجرلو با کیومرث هاشمی ائتلاف کنند

حرف های حسن روشن همیشه تازگی دارد. دیروز با این پیشکسوت دوست داشتنی همکلام شدیم و از همه اتفاقات روز فوتبال حرف زدیم. چکیده حرف های حسن روشن را با پایگاه خبری البرزورزشی در ذیل می خوانید.

لژیونر ایرانی به تیم پیکان پیوست

هافبک تیم المعیذر قطر با عقد قراردادی به پیکان تهران پیوست.

اعزام ملی‌پوشان اسکی‌آلپاین به مسابقات قهرمانی جهان

تیم‌های ملی اسکی آلپاین مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران صبح فردا سه‌شنبه ٢٨ بهمن ماه راهی مسابقات قهرمانی جهان در کورتینا دامپتزو (ایتالیا) می‌شوند.

آغاز واکسیناسیون المپیک و پارالمپیک ورزشکاران در توکیو

کمیته ملی المپیک لیتوانی روز پنجشنبه عکس‌هایی از اولین مجموعه امیدهای المپیک و پارالمپیک در این کشور را که واکسینه شده‌اند، منتشر کرد. مربیان و کادر پزشکی همچنین قادر به دریافت واکسن‌های داوطلبانه بودند.

هاشمی رکورد ملی ماده ۲۰۰متر داخل سالن ایران را شکست

ورزشکار خوش نام و نشان اهل استان آذربایجان شرقی دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های بین المللی داخل سالن ترکیه موفق شد حد نصاب ملی ماده ۲۰۰ متر داخل سالن کشورمان را بهبود بخشد.

رافائل نادال به مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا راه یافت

به نظر می رسد رافائل نادال پس از کنار زدن فابیو فوگینی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اوپن استرالیا ، در زمان مناسب به اوج برسد.

ذوالقدری: تکواندو ایران یک برند جهانی است

سرمربی ایرانی تیم‌ملی بلغارستان گفت: همه می‌دانند که تیم‌ملی تکواندو ایران یکی از بهترین‌های دنیاست و من با شناختی کاملی که از کادرفنی و ملی‌پوشان داشتم ایران را انتخاب کردم چراکه شک نداشتم این اردوی تمرینی برای بچه‌های بلغارستان از نظر فنی بسیار مفید است.

روزهای پایانی بهترین لیگ بانوان ایران

چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان باشگاه های کشور صعود کرده اند به واقع قوی ترین تیم های مسابقات بوده اند صرف نظر از اینکه نامی نو اصفهان در بازی سوم خود شکست خورده بود و می توانست جزو صعودکنندگان باشد.

کاظمی: نتیجه تاثیری روی رده ما نداشت

‌مسلم کاظمی، بازیکن سپاهان پس از باخت مقابل شهید شاملی در رقابت های لیگ برتر هندبال گفت: بازی بسیار مهیج، زیبا و پایاپایی بود ولی تیم مقابل در نیمه دوم توانست اختلاف را زیاد کند.

مردم‌فوتبال آفت زده و پرحاشیه را نمی خواهند!

رک و پوست کنده باید گفت هواداران فوتبال، از بازیکنان لوس و ننر که علیرغم دریافت پولهای نجومی به زمین تمرین و غذا و توپ ‌بازی ایراد می گیرند خسته شده اند.قدیمی ها یادشان هست، بازیکنان آن دوران کارگری می کردند و در زمین های ناهموار مانند شیر می جنگیدند.

سید جلال باز هم ناجی تیم گل محمدی شد

عصر دیروز در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران سه دیدار در شهرهای تهران و رفسنجان برگزار شد که از نتایج بدست آمده در چهارچوب لیگ بیستم باید به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس با تنها گل احمد نورالهی برابر پیکان و نیز دو بر یک مشابه تراکتور تبریز مقابل سایپا دیگر تیم صنعتی فوتبال استان تهران و همچنین برتری دوبریک مس رفسنجان بر ذوب آهن اصفهان رده پانزدهمی جدول لیگ اشاره کنیم.

انتخابات هیات فوتبال تهران چهارم اسفند ماه سالجاری

در حالیکه خیلی ها از انتخابات هیات فوتبال تهران نا امید شده بودند، خبر رسید،انتخابات هیات یاد شده در تاریخ چهارم اسفند ۹۹برگزار خواهد شد.

امامی ملی پوش شد

رقابت های انتخابی درون اردویی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد. یونس امامی بعنوان فرد نخست معرفی شد.

پیشرو بروکلین نت در بین پر قدرتهای بسکتبال

Nets برای دومین بار در این فصل از سد جنگجویان (Warriors)عبور کرد ، در حالی که دوین بوکر را به پنجمین پیروزی مستقیم خود رساند و یوتا جاز به روند پرقدرت خود ادامه داد.

پیشکسوتان کشتی آذربایجان غربی تجلیل شدند

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی از پیشکسوتان کشتی استان تجلیل به عمل آمد.

نگذارید باشگاه ایزد فردوسی تخریب شود!

روزگاری نه چندان دور باشگاه ایزدفردوسی تهران نام و نشانی داشت و پذیرای جمعی از دلاوران  صاحب نام کشتی بود. بزرگانی که هر کدام اسم و رسمی داشتند و باشگاهی که همه روزه جمع کثیری از گوش شکسته ها و آینده سازان در آنجا فرو می کوبیدند. 

لبخند بروی لبان شیاطین سرخ خشکید

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، پس از اینکه VAR نظر داور بازی را در اعلام ضربه پنالتی تغییر داد، بسیار عصبانی و خشمگین بود. در دقیقه 62 مدافع وست بروم درون محوطه جریمه روی هری مگوایر مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از مراجعه به VAR این پنالتی پس گرفته شد.

نقره داغ تیم های نود ارومیه و پارس جنوبی جم

کمیته انضباطی در خصوص تخلفات دیدار نود ارومیه و پارس جنوبی جم رای خود را اعلام کرد.

روشن: استقلال از استعدادهای آکادمی خود استفاده کند

حسن روشن با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) محل آکادمی باشگاه استقلال با ناصر فریادشیران مدیر این آکادمی دیدار و گفت و گو کرد .

فدراسیون والیبال ، تغییر یا تکمیل؟

اینکه رئیس فدراسیون والیبال نواقص را می شناسد، حرفی تازه نیست، دکتر داورزنی  بر دار و ندار این ورزش وقوف دارد ولی اینکه چرا در دور سوم ریاست  خود مرتکب برخی محاسبات شده که درست از آب در نیامد، جای تعجب دارد.

عثمان دمبله: PSG به دنبال انتقام از بارسا است

چهار سال پیش در دیدار رفت از دور شانزدهم چمپیونزلیگ PSG موفق شد 4-0 بارسا را شکست دهد، اما کاتالان ها با یک کامبک افسانه ای در دور برگشت 6-1 پاریسی ها را شکست دادند و به دور بعد صعود کردند.

پپ گواردیولا: ستاره ای برای درخشش تیمم می خواهد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، سرمربی اسپانیایی سیتی تایید کرد که بدش نمی آمد فوق ستاره ای در ترکیب تیم خود می داشت که در حد و اندازه های موفقیت های این تیم می بود، اما از بازیکنان فعلی تیم نیز به شدت راضی است.

موسوی برفراز سد دفاعی

نکاتی درباره یکی از برترین مدافعین میانی در جهان سید محمد موسوی عراقی از ایران می گوید: بینش ، درک ، سرعت ، زمان ، موقعیت و حضور ذهن عناصر اصلی دفاع خوب هستند. اولین چیزی که یک دفاع میانی باید داشته باشد دید خوب است.

آماده خوری مدیریتی فوتبالی یا حرفه آی گری

ورزش که روزگاری زمینه ساز شادابی وسلامتی جسم وروح وروان خوانده می شد و بانی شعارعقل سالم در بدن سالم بود،  اینک  بلای جان وسوهانی زبر بر اعصاب اهالیش شده و آنقدر فضایش هردم بیلی شده که فقط برایش این شعر زیباوپرمعنی را بایدخواند که، هردم آز این باغ بری می رسد والا آخر بیت دوم آن  ، این روزها  بارها شنیدیم و به عنوان سرتیتر اول خبری از رسانه شنیداری پخش شده است  که ورزش کشور عزیزمان در فضای  جهان ورزش  دارای سیصد کرسی بین المللی است؟! 

رونمایی از تندیس 6 تن از قهرمانان افتخار آفرین کشور

مراسم رونمایی از تندیس6 تن از قهرمانان افتخارآفرین ورزش کشور سه شنبه برگزار می شود.

ملی پوشان پاراتکواندو بانوان تست دادند

 جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک:دعوت شدگان به تیم ملی پاراتکواندو بانوان تست دادند.

شکست تلخ شهرخودرو درایستگاه آخر؟

هفته پانزدهم وپایانی نیم فصل اول لیگ برترفوتبال باشگاههای کشور درحالی درشهرهای مختلف کشوربرگزارشدکه درحساس ترین دیدارتیم استقلال تهران با قبول شکست ۲برصفرمقابل سپاهان صدرجدول را ازدست دادوبه رده دوم نزول کرد.

ژاپنی ها؛ از هاراگیری تا عزم ملی برای سربلندی

ژاپن کشوری عجیب است ، سرزمینی که بمب پلید اتمی را پشت سر گذاشت و به یک قدرت بزرگ اقتصادی ورزشی  جهان مبدل شد.

چه کسی بر صندلی مدیریت فوتبال تکیه خواهد زد

بزرگترین انتخابات ورزشی کشورمان در تاریخ دهم اسفند برگزار خواهد شد.پنج نامزد برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون به رقابت می پردازند. اینکه چه کسی موفق به کسب آرای مجمع خواهد شد فعلا نامعلوم است. فوتبال نیاز به تحول دارد. برای ایجاد این دو اصل کدام نامزد توانایی ان را دارد.

بازیهای متمرکز شیطنت اخیر afc

تعویق دو مسابقه ایران با کامبوج و هنگ کنگ در فروردین ماه و انجام مسابقات به صورت متمرکز در خرداد سال آینده در قطر یا امارات شطینت اخیر afc با حمایت بحرینی ها است.محروم کردن ایران از سه بازی خانگی را باید جدی گرفت و با آن مقابله کرد.

پایان مسابقات اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم انتخابی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نیاز فکری و مربیان جوان؛ دانش فنی بیشتر

شکست ها در مسابقات ورزشی اجتناب ناپذیرند اما وقتی که از تیم بزرگی چون استقلال صحبت می شود نمی توان به آسانی از آن گذشت.

عضویت دائم کمیته پانکریشن ایران در اتحادیه جهانی کشتی

کمیته پانکریشن ایران به طور رسمی به عضویت دائم اتحادیه جهانی کشتی ( با حق رای ) درآمد.

یک نفر می تواند فوتبال کنونی را به جاده سلامت هدایت کند

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات  پیش روی فدراسیون فوتبال می گوید: امیدوارم انتخابات سالمی بر گزار شود،زیرا بحث بر سرفوتبال است.فوتبالی که متاسفانه به شرایطی تبدیل شده که حتی خانواده ها از ان دلزده شده اند.

فتحی: از مواد ضد عفونی کننده دچار سردرد می شویم

کاپیتان تیم فوتسال تیم رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: در بازی های نیم فصل دو باخت با اختلاف کم مقابل دو تیم مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان داشتیم.  ما در گروه چهار تیمی که مدعی هستند قرار گرفته ایم و پیکارهای سختی داشته ایم. 

آیا امروز هم برای پرسپولیس گلزنی می کند؟

سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع بسیار خوب و باتجربه شمالی تیم پرسپولیس در طی دو دیدار قبلی پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز، یا مس رفسنجان با ضربه سر استثنایی  موفق به گلزنی برای سرخ پوشان پایتخت شد.

آقای فکری؛ از کی بپرسیم؟

حواشی و موضوعات فوتبال ما عجیب و غریب است.یکی از این عجایب، مصاحبه با مربیان و کنفرانس های مطبوعاتی است که هیچ ضابطه و قاعده ای ندارد.سوالات و ابهامات در باره شرایط بازی استقلال را از چه کسی غیر از فکری باید بپرسیم؟

بارانی: باید حرف نائب رئیس خریدار داشته باشد

باشگاه های کشور بانوان با حدود 14 تیم جمعیت زیادی را در بر می گیرد.

لتونی به عنوان میزبان جام جهانی بسکتبال 2021 انتخاب شد

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد: ​​ جام جهانی بسکتبال 2021​​ در شهرهای ریگا و داگاوپیلس در لتونی برگزار می شود. این رویداد از 3 تا 11 جولای 2021 در سه مکان با 16 تیم برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون:برای شور و هیجان فوتبال همگی یک دل شدند

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

پرسپولیس امروز، پیکان سوار می شود؟!

روز گذشته و در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران چند دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شده است.

علی آبادی: مهمترین مسئله حفظ همبستگی است

رحیم علی آبادی گفت: در سال المپیک قرار داریم و تیم های ملی کشتی ما خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند اما مهتمرین مسئله در این زمان حفظ همبستگی و ایجاد آرامش است.

رافائل نادال پیروز میدان در نبرد باکامرون نوری شد

کامرون نوری ، آخرین بازیکن انفرادی انگلیس که در اوپن استرالیا ، در اولین دیدار رسمی خود با نتوانست رافائل نادال را از بین 5 ست برتر شکست دهد.

کلوپ در آستانه گریه؛ لیورپول دیگر مدعی قبضه قهرمانی نیست

پس از شکست 3-1 روز گذشته لیورپول برابر لسترسیتی، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، در مصاحبه پس از مسابقه بسیار احساساتی ظاهر شد و به نظر می رسید که هر لحظه ممکن است گریه کند.

جوانان 32سال پیش

چه زود پیر می شویم، انگار همین دو سه سال پیش بود که تورنمنت بین المللی  فجرچراغ والیبال ایران را روشن کرده بود.چه بازیکنانی که دستکمی از کنونی ها نداشتند اما هر دو سال یکبار آنهم مسابقات قهرمانی آسیا دریچه بسته رو به سوی دنیا والیبال ایرانیان می شود.

ترکیب شمشیربازان اعزامی به مجارستان مشخص شد

ترکیب ۶ نفره تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در جام جهانی مجارستان با برگزاری رقابت انتخابی نهایی می‌شود.

مالمیر: آقای یاری کشتی همدان غار علیصدر نیست!

 قهرمانان کشتی استان همدان که کنار شما بودند در حال حاضر روبروی شما ایستاده اند چرا..؟

گلستانی: دوومیدانی به دامنه قله سقوط کرده است

سید حمید سجادی قهرمان آسیا و جعفر باباخانی، احمد زارع کار، دارای طلای دو صحرانوردی آسیا، صادق گرگانی رکورددار دو سرعت، یوسف  دهمیری رکوددار داخل سالن در دوهای  سرعت، عبدالرضا نوحه خوان، قهرمان پرش طول، جمشید بختیاری نفر اول پرتاب چکش، غلامرضا  حنفری عضو تیم ملی دارد.

حذف پر افتخارترین تیم آسیا

پازل پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کامل شد.با حضور شهرداری ورامین و شهرداری گنبد سیمای هشت تیم دور حذفی ترسیم شد.شهرداری گنبد با کسب یازدهمین پیروزی مقابل قزوین  هشتم و شهرداری ورامین هم با دوازده برد به این صعود ناپلئونی دست یافته اند.

پیولی: میلان را برای نخستین بار مستحق شکست دیدم

پس از باخت 2-0 میلان برابر اسپتزیا، استفانو پیولی، سرمربی روسونری، معتقد است که این اولین باری بود که تیمش در سری آ مستحق شکست بود.

آزاد منجیری: رسیدن به قهرمانی سخت خودش را دارد

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم شاملی پس از کسب تساوی برابر زغال سنگ طبس گفت: امروز یک مقداری در بازی گیر کردیم. تا لحظات پایانی برتری خود را حفظ کرده بودیم ولی در پنج دقیقه چند توپ لو دادیم. همچنین در زدن ضربه های آخر دقت نداشتیم که همین امر باعث شد نتیجه مساوی شود. در هر صورت به تیم طبس تبریک می گویم. تیم آقای بکماز هندبال خوبی بازی می کند.

هیات فوتبال پایتخت ملزم به ارائه گزارش شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس هیات فوتبال تهران خواستار دریافت گزارشی مبسوط در اسرع وقت درباره اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های امید ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد در کمیته اخلاق و انضباطی شد.

کشتی میزبان نشست مجازی  مربیان شد

کورسر سر ویوی در دپارتمان توسعه کشتی جهانی روز سه شنبه میزبان سه جلسه آموزشی مجازی با مربیان UWW بود که هر جلسه را به زبان دیگری (فرانسه ، انگلیسی ، روسی و اسپانیایی) برگزار می کردند.

تداوم درخشش لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های لهستان و صربستان

تیم‌های اسکرا بلخاتوف لهستان و نیش صربستان با درخشش ستاره‌های ایرانی خود موفق به شکست سه بر صفر حریفان شدند.

ورزش های رزمی در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد

دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز(شنبه 25 بهمن) از فدراسیون انجمن های رزمی بازدید کرد.

گلزن قهار دهه پنجاه فوتبال خوزستان

مدتها بود ستون معرفی یک پیشکسوت ورزش، بنا به مصلحت و حفظ حرمت مقام شامخ پیشکسوتان ورزش به آرشیو خاطرات قلمی سپرده شده بود و دراین مدت بارها گله بزرگان و پیشکسوتان عرصه ورزش وقلم ورزش را از طریق کلام وپیام شنیدم وخواندم و از عزیزان عالی مقام ارزشی ورزش بخاطر تاخیر در نگارش عذر خواهی می کنم.  

مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی با کمان برگزار شد

مسابقه استانی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

کرونا به سایپا حمله کرد

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم های سایپا و شهرداری ورامین در حالی از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون مقابل هم صف آرایی کردند که چند عضو تیم سایپا به کرونا مبتلا شده اند.

سه انتصاب در فدراسیون پزشکی ورزشی

انتصاب مشاورعالی و سرپرست کمیته های آموزش، خدمات درمانی و درمان فدراسیون پزشکی ورزشی حکم دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی سه ابلاغ جداگانه، مشاور عالی و سرپرست کمیته آموزش و پژوهش، سرپرست کمیته خدمات درمانی و سرپرست کمیته درمان این فدراسیون را منصوب کرد.

صالحی امیری: ورزش ایران به 30 هزار دوز واکسن نیاز دارد

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزش ایران در سال 1400 نیاز به 30 هزار دوز واکسن کرونا دارد. 

فوتبال نیاز به تجربه و دانش امثال هاشمی دارد

معمولاً تب و تاب انتخابات با شعارهای تبلیغاتی و وعده های کاندیداها حرارات بیشتری می گیرد، ولی نکته مهم این است که کاندیداها باید بدانند که وعده های امروزشان در آرشیو ثبت خواهد شد.

16 امتیاز برای مردی که بزرگتر از لیگ ترکیه است

از ترکیه خبرر رسید که، در هفته 27 سوپرلیگ ترکیه، تیم والیبال بورسااسپور  بر تیم آرهاوی پیروز شد.

اشلی بارتی به دور چهارم مسابقات آزاد استرالیا راه یافت

اشلی بارتی برای بازی در مقابل شلبی راجرز خود را آماده می کند.

یادی از فوتبال 95 سال قبل در کشورها

جواد خیابانی، گزارشگر، محقق و کارشناس پیشکسوت ارزنده رسانه در سلسله یادداشت هایی پیرامون روند شکل گیری فوتبال در کشورمان به نکاتی اشاره کرده است.

برنامه هفته یازدهم تا شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

برنامه هفته یازدهم تا شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

معرفی اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته یازدهم دور رفت مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

کاکا حاجی: به کمیته انضباطی نمی روم

سرمربی پیشین تیم های پایه کشتی فرنگی نسبت به عملکر مسئولین هیات کشتی استان خوزستان انتقاد دارد. 

پیروزی مهم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان

هفته 28 لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با آتش بازی تیم شهرداری ارومیه همراه بود و در حالی که همه انتظار یک بازی پایانی را از تیم لبنیات هراز مقابل شهرداری می کشیدند.

پایان سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان

 اردو تدارکاتی ملی هاکی بانوان زیر نظر صدف منصوری مربی تیم جوانان ایران و با حضور 30 ورزشکار از استان های تبریز، شهرری،اصفهان، تهران، قم و ورامین به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

اعلام اسامی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای اسکی آلپاین

ترکیب نهایی تیم‌های ملی اسکی آلپاین مردان و بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شدند.

اردوی مشترک ترکیه، ازبکستانی و بلاروسی در انکارا

اردوی مشترک تیم کشتی آزاد ترکیه با حضور کشتی گیرانی از کشورهای ازبکستان و بلاروس در حال برگزاری است.

مبارزه الکساندر پوکین و دیلیان وایت 6 مارس برگزار می شود

ادی هرن می گوید : تیم دئونتای وایلدر بهم ریخته است اما مبارزه دیلیان وایت هنوز هم می تواند رخ دهد. دئونتی وایلدر "ناآرامی های زیادی" در تیم خود دارد ، اما مسابقه با دیلیان وایت همچنان یکی از بزرگترین مبارزات بوکس خواهد بود.

فرازبام برنده دیدار با پاس شد

فرازبام در دیدار با پاس ناجا قم پیروز شد. 

برنده دو طلای المپیک در بین یورشی ها به کنگره آمریکا

کلت کلر، شناگر سرشناس آمریکایی که دو مدال طلای المپیک هم کسب کرده، در میان حامیان دونالد ترامپ حمله‌کننده به کنگره آمریکا در روز ششم ژانویه شناسایی شده و اکنون با ۷ اتهام روبروست.

روزبهانی: با سه بوکسور سوری چالش خوبی را تجربه کردیم

ملی پوش تیم بوکسور ایران در گفت وگو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: طی دو هفته که با تیم سوریه ای سپری کردیم، با توجه به اینکه سه بازیکن در وزن 91 و 69 و 75 سوریه ای از قهرمانان آسیایی بودند چالشی خوب و مثمر ثمری داشتیم.

رنگ آبی بر سر در باشگاه پرسپولیس!

در اتفاقی جنجالی گروهی ناشناس شب گذشته با حمله به باشگاه پرسپولیس، اقدام به پاشیدن رنگ آبی روی درب این باشگاه کردند.

حضور بابل در لیگ برتر کشتی قطعی شد

بعد از حضور رییس سازمان لیگ کشتی در مازندران و مذاکره با مسئولان شهر بابل، حضور نماینده این شهر در فصل آینده لیگ برتر کشتی قطعی شد.

چرا کاتالان‌ها ستاره اروگوئه‌ای را مفت از دست دادند؟!

لوییس سوارز، مهاجم 34 ساله اروگوئه ای، در اتلتیکو مادرید درخشان بوده است. آقای گلی در لالیگا اصلا بد نیست، آن هم برای بازیکنی آزاد که بارسلونا بی صبرانه منتظر بود از شرش خلاص شود!

استقلال صدر نشین همچنان در بحران اما . . .

با وجود گذشت مدت چهارده هفته از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم استقلال تهران با هدایت محمود فکری در رقابت با رقبای داخلی خود ،کماکان در صدر جدول رده بندی لیگ بیستم فوتبال کشورمان قرار دارد اما به دلیل داشتن بحران مالی و برخی مشکلات داخلی، رضایت بخش نبوده است.

کامران قاسم پور:برگزاری انتخابی انگیزه ها را بالا می برد

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم گفت: برگزاری رقابت های انتخابی انگیزه ها را در کشتی گیران بالا می برد.

قهرمان جهان و المپیک روسیه درگذشت

 گنادری استراخوف آزادکار سابق اتحاد جماهیر شوروی و دارنده مدال های طلای جهان ۱۹۷۰، نقره المپیک ۱۹۷۲ و دو طلای اروپا در سال های ۱۹۶۹ و ۱۹۷۲ بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

حمله علی کریمی به فدراسیون و هیات فوتبال تهران!

 کتک کاری و چاقوکشی در فوتبال تهران که دیروز رخ داد و خبر و فیلم آن از طریق رسانه طرفداری منتشر شد، واکنش علی کریمی را به همراه داشت.

مردانی که عشق و تعهد در ورزش را معنی کرده بودند

توصیف استادانی که موی شان را در نگارش و تفسیر و پرورش جوانان کشور سفیده کرده اند کاری سخت است. بزرگانی که با عشق به ورزش پهلوانی به این مرز و بوم خدمت کرده اند.

دریایی: خواهران منصوریان بامعرفت هستند

رقابت های لیگ ووشوی بانوان باشگاه های کشور با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید. این تیم سوای خواهران منصوریان یک ملی پوش با تجربه دیگر هم در تیم لیگ داشت که نامش صدیقه دریایی است. در کارنامه دریایی پنج مدال آسیایی و دو طلای جهانی سال های 94-95 به چشم می خورد.

ایران میزبان بسکتبال انتخابی کاپ آسیا

بعد از انصراف قطر از برگزاری پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا گویا ایران متقاضی میزبانی این پنجره شده و درخواست دوباره خود را به فیبا آسیا اعلام کرده است.

صالح‌حمیدزیچ تایید کرد؛ با مدافع فرانسوی به توافق رسیده ایم

حسن صالح‌حمیدزیج، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه با دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی لایپزیش، به توافق رسیده است.

دو و میدانی، دنبال چراغی برای را ه آینده

دو و میدانی ایران نسبت به گذشته کرده است، این را برخی خبرگان دو ومیدانی به صراحت می گویند، که مرتب افسوس گذشته را می خورند و ما نمی دانیم چرا گذشته چراغ را ه آینده نشده تا بتوانیم رو به جلو برویم. اینکه ما در دو و میدانی گذشته ای به نسبت تابناک داشته ایم بر کسی پوشیده نیست.

پنالتی ها گرفتن های مکرر طارمی خشم همگان را برانگیخت!

ژرژ ژسوس سرمربی اسپانیایی تیم بنفیکا در نشست خبری شب گذشته اش، به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که با کوچکترین برخورد قصد دارند از داور پنالتی بگیرند.

ولادت دل‌انگیز امام محمدباقر بر شیعیان مبارک

آوازه علم و دانش امام محمد باقر علیه السلام باعث شد که به او لقب باقرالعلوم را بدهند یعنی کسی که شکافنده دانش است. 

بهترین مدافع جهان از ساختمان دفاعی یک تیم می گوید

ستاره ارزشمند والیبال ایران و جهان در گفت‌وگو با سایت FIVB بینش، درک، سرعت، زمان‌بندی، موقعیت‌سنجی و شهود را از عناصر اصلی یک دفاع خوب دانست و گفت: نخستین چیزی که یک مدافع باید داشته باشد، دید خوب است.

مساجدی: نیشیدا انگیزه خود را از دست داد

 نیشیدا سرانجام راه ایتالیا را در پیش گرفته است.بلند پرواز ژاپنی که به لحاظ قدرت پرش، ضربات مهلک در والیبال آسیا شهرت دارد در رفتن به لیگ سرزمین چکمه ای جدی است واو را در فصل جدید سری A خواهیم دید.

یزد صدر نشین جام ستارگان فوتوالی شد

 قهرمانی دومین دوره جام ستارگان فوتوالی کشور به تیم گلساپوش یزد رسید.

سید جلال باردیگر ناجی تیم گل محمدی شد

تیم پرسپولیس در دیدار معوقه برابر مس رفسنجان در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه ها ، با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست این تازه وارد رفسنجانی خود شده است. بدین ترتیب تیم گل محمدی با کسب این پیروزی خانگی مقابل مس، فاصله امتیازات اش را با نه تنها استقلال بلکه سه تیم بالای جدول کمتر کرده است.

دلایل قهرمانی امین دارو در تنیس باشگاه های کشور

مربی تیم توسعه امین دارو تهران بار دیگر قهرمان تنیس باشگاه های کشور شد سرمربی تیم درباره قهرمانی تیم توسعه امین دارو در جام‌حذفی تنیس ایران اظهار داشت: امسال مسابقات شرایط بهتری داشت. حدود ۸ بازیکن خارجی اضافه شده بودند که این مساله جو مسابقات را بهتر کرده بود. ضمن اینکه جوایز هم نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده بود.

پنجره سوم بسکتبال؛ دمشق جای دوحه؟!

رقابتهای پنجره سوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا که قرار بود اواخر ماه جاری در دوحه برگزار شود به دلیل گسترش کرونا در قطر منتفی شد گفته می شود سوریه درخواست میزبانی را داده است.

تقابل سپاهان و استقلال برای صدر نشینی

جدال سپاهان و استقلال در دیار صفاهان دیدنی و حساس است.مهره چینی درست و تاکتیک مقابله گرایانه مربیان دو تیم در مستطیل سبز را باید حسن ختام نیم فصل و اوج بازیهای هفته تلقی کرد.

سید جلال حسینی،الگوی نسل جوان

در فوتبالی که حواشی و رفتارهای غیر ورزشی بیداد می کند،حضور بازیکنی پا به سن گذاشته مانند سید جلال حسینی که با تمام وجود در خدمت تیم است،یک الگوی ویژه به شمار می آید و جوانها باید از رفتار و عملکرد او درس بگیرند.

طاهری: به زمان بازی عادت نداشتیم

سرمربی تیم فولاد پس از برد تیم پرسپولیس گفت: بای خوب و جون داری بود البته زمان برگزاری مسابقه ساعت بدی است. تا به حال ساعت 11 صبح بازی نکرده بودیم اما به هر جهت بازی خوبی شد. البته تا بچه ها به شرایط و زمان عادت کنند، عقب افتادیم اما بعد راه افتادیم و توانستیم بازی را ببریم. 

10 نکته درباره بازی های اواخر این هفته لیگ برتر

دفاع کلوپ با یک آزمایش جدی دیگر روبرو است ، آدگارد ممکن است اولین بازی کامل را مقابل لیدز انجام دهد و سیگال نیاز به گل دارد.

صادقی: فوتبال بانوان دچار پسرفت شده است

چهارتیم صعود کننده به دور پایانی رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های کشور مشخص شدند.

تیم منتخب آلیش بانوان استان یزد

با برگزاری اردوی گزینشی با حضور دختران آلیش کار شهرستان های یزد , خاتم , اردکان و بخش زارچ و پس از تست شرایط بدنی و فنی زیر نظر یگانه غریب گشته , در نهایت 3 آلیش کار جهت اعزام به مسابقات در نظر گرفته شدند. 

رکورد ۵۹ ساله از سوی طارمی دوباره به ثبت رسید

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو رکوردی قابل توجه را از خود بر جای گذاشت.

رزمایش پیش از نبرد حذفی

حکم  قرعه  این است که فردا روز آزمایش جدی تیم های مدعی و آزمون  منتظران صعود باشد، نبرد شهرداری ارومیه، لبنیات هراز در ساعت یازده که در خانه والیبال برگزار می شود.

باقرزاده: کاسه چشم بازیکن من شکست!

در حالی جدال مدعیان به هفته پایانی لیگ برتر والیبال رسیده است که سه تیم پشت درب ورودی به پلی آف ایستاده اند، شهرداری گنبد ، هورسان رامسر و پیکان در این بین تیم تازه وارد هورسان باید هر سه مسابقه پیش رو با شهداب یزد، سایپا و شهرداری ورامین را با پیروزی پشت بگذارد.

فوتبال و شخصیت های تاثیر گذار

فوتبال مثل زندگی در همه جای دنیا جریان دارد کشور فقیر و سرمایه دار نمی شناسد.

زمانبندی رقابتهای سوپر لیگ کاراته اعلام شد

فدراسیون کاراته برنامه زمان‌بندی رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

اطلاعیه شماره نه کمیته بدوی انتخابات صادر شد

اطلاعیه شماره ۹ کمیته بدوی انتخابات فدراسیون منتشر شد.

قلی پور با دو پیروزی وارد بوکس حرفه ای شد

سرگروه سابق تیم ملی ووشو پس از ۱۳ سال فعالیت در تیم ملی ووشو سال ۹۷ از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و وارد دنیای MMA شد و دو مبارزه موفق هم کسب کرد.

دلم دو جا گیر کرده است

مویس کین، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن می گوید دلش برای سری ا تنگ شده اما در عین حال از حضور در این تیم خوشحال است.

فداکاری کاپیتان بایر مونیخ برای خوشحالی بازیکنانش! 

دیشب در مراسم اهدای مدال جام باشگاه های جهان یک اتفاق عجیب رخ داد.

معرفی ستاره‌های درخشان فعلی فوتبال دنیا

برخلاف آنچه تصور می شود، لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، در صدر لیست وفادارترین بازیکنان باشگاه های تراز اول اروپایی قرار ندارد!

تجلیل از مدال آوران استان فارس

رئیس هیئت کشتی استان فارس از قهرمانان مدال آوران این استان در رقابت های جهانی و آسیایی سال 98 تقدیر کرد.

داوران هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شدند

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد.

برنامه رقابت های گزینشی المپیک اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی برنامه رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان را اعلام کرد.

تاریخ برگزاری جام تختی اعلام شد

مسابقات جام تختی روزهای 27 لغایت 31 اردیبهشت ماه سال 1400 و در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

دوتیم یزدی فینالیست شد

دومین دوره رقابتهای رشته  پر تلاش فوتوالی که در ظاهر چکیده ای از فوتبال و والیبال است با شرکت هشت تیم برگزار شد.

انتخابی های نوجوانان و جوانان چه خواهد شد..؟

اما فدراسیون کشتی در اقدامی عجیب  مدعی  شده که با توجه به وضعیت کرونا رقابت های قهرمانی کشور در این دو رده سنی برگزار نخواهد شد! 

انتشار هشتمین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات

هشتمین اطلاعیه کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال منتشر شد.

با حمایت سردار آزمون دختران گنبد قهرمان گلستان شدند

رقابت های والیبال دختران استان گلستان با شرکت چهارده تیم از شهرهای مختلف ترکمن صحرا برگزار شد و برای نخستین بار گنبدی ها به عنوان نخست دست پیدا کردند.

رقابت پرشور بولینگ بازان کشور دیدنی تر از همیشه

مسابقات بولینگ باشگاههای سراسر کشور به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، دیدنی تر و با استقبال چشمگیرتر بولینگ بازان کشورمان نسبت به هفته های گذشته و با استقبال علاقمندان به این رشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند .

پیشنهاد ایران برای ورود رشته کبدی به بازی‌های سبزم

با پیشنهاد تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رشته ورزشی کبدی در آینده به بازی‌های سیزم در منطقه آسیا راه خواهد یافت و در صورت موفقیت در آسیا می تواند به بازی‌های ارتش‌های جهان یا سیزم راه پیدا کند. 

بزرگانی که در جام صنعت دارو به میدان رفتند

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ و در گرامیداشت نام و خاطره بزرگان و موسپیدان فوتبال  و اهالی رسانه و شهد ای سلامت، دو تیم یاران جعفر کاشانی و علی مودت در عرصه رقابتهای جام صنعت دارو به میدان رفتند.

فکر آخر را اول بکنید

اتفاق جالبی است، 69 نفر برای گرفتن 11 کرسی در فدراسیون فوتبال نام نویسی کرده اند وقتی برای فدراسیون به اصطلاح مینج و مارپله!

یکدیگر از اسطوره های فوتبال در بند کرونا گرفتار شد

عبدالعلی چنگیز از اسطوره های فوتبال اصفهان و از ملی پوشان ارزشمند دهه 50در بند ویروس کرونا آسیب فراوان دید.

قناعتی ‌‌‌‌: پرورش اندام از شنا بدنماتر است که از سیما پخش نمی شود؟

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: مربیان باید آنچه را که در حوزه ورزش فراگرفته‌اند را آموزش دهند و نباید از فضای مجازی برای منافع شخصی و سوء استفاده از مدرک استفاده کنند.

پرسپولیس ۳ هزار دلار جریمه شد

AFC سه هزار دلار باشگاه پرسپولیس را جریمه کرد.

برخیز که فجر انقلاب است امروز

۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است که در آن مبارزات مردم مسلمان به بار نشست؛ بسیاری از افراد هر سال این روز را با شعارها و تجمعات جشن می‌گیرند. با شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری اجتماعات این روز را با پیام تبریک می‌توان شادباش گفت.

گروه ها برای مسابقات بسکتبال المپیک توکیو 2020 تأیید شدند

قرعه کشی رقابت تیم های بسکتبال آقایان و بانوان المپیک 2020 توکیو (2021) در زوریخ سوئیس برگزار شد و تیم ملی ایران، نماینده آسیا، با مربیگری مهران شاهین طبع در گروه A با فرانسه، آمریکا و یک تیم از رقابت‌های انتخابی قرار گرفت.

نقره داغ تیم های لیگ برتری فوتبال

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری صادر کرد.

رقابتهای تیراندازی به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقات بسیج به مناسبت دهه فجر به میزبانی هیات تیراندازی جنوب شرق استان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور بیش از 30 تیم در رده آقایان در سالن تیراندازی بعثت پایگاه قهرمانی و استعداد یابی هیات تیراندازی جنوب شرق استان تهران در روز 20 بهمن ماه برگزار گردید.

تفاهم نامه فداسیون کبدی با نیروهای مسلح

ایران میزبان کبدی نظامیان جهان شد.

حدادی: به آرامش نیاز دارم

قهرمان المپیکی دوومیدانی در رشته پرتاب دیسک گفت: حدود سه سال با مک ویلکینز مربی انفرادی خود فعالیت دارم که قهرمان دو دوره المپیک با سابقه کسب یک مدال طلا و نقره و چندین رکورد زنی است و اکنون عازم امریکا شدم که در کنار مربی ام برای مسابقات المپیک پیش رو آمادگی لازم را به دست بیاورم.

هیات رئیسه ای که مردود شد!

جدا از انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال و نواب رئیس در دهم اسفند ماه آنچه که بیش از هر مورد دیگری نظر کارشناسان‌ را به خود جلب کزده تحول اساسی در ترکیب هیات رئیسه است.گروهی که در دوره ریاست مهدی تاح نمره مردودی گرفته و از گردونه خارج شدند!

شایسته: آماده میزبانی از مسابقات بین‌المللی و همکاری با فدراسیون‌ها هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت مجموعه بازار بزرگ ایران گفت که این مجموعه آمادگی میزبانی از رویدادهای بین‌المللی ورزشی را دارد.

نقره داغ بازیکنان و باقی قضایا

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال همان گونه تصمیم گرفت که فکر می کردیم بدیهی است که در این شرایط حساس لیگ برتر نباید سرنوشت یک باشگاه پر طرفدار فدای رفتار ناپسند یکی دو ورزشکار شود اما آیا جریمه نقدی در نظر گرفته شده مطابق با میزان رفتاری است که دو بازیکن سطح ملی مرتکب شده اند.

قهر قهرمانان ورزشی با رسانه ها و یا فضای مجازی؟!

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان بدون تردید از افتخارات  دوومیدانی ایران است. کسب مدال المپیک در المپیک کار آسانی نیست اما این ورزشکار با استعداد و پرتلاش نقره بازی های المپیک را به ارمغان آورده است و آماده خلق یک رکورد جدید و یا حداقل کسب و تکرار عنوان گذشته است.

سهرابیان: با داشته هایمان برای گرفتن سکوها فکر می کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:قرار بود اردوی ما به بندر خمیر هرمزگان منتقل شود، علی رغم انجام اقدامات لازم برای سفر، در دقایق آخر، با نامه فرماندار هرمزگان با توجه به شرایط بیماری کرونا ، برگزاری اردو آبهای آرام لغو شد.

استقلال و پرسپولیس باید تحت پوشش بخش خصوصی قرار بگیرند

بار دیگر بحث واگذاری امتیاز دو باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس تهران از بخش دولتی آنگاه به برخی دیگر از بخش های خصوصی در اکثریت رسانه های ملی و همچنین محافل فوتبال کشورمان مواجه شده است.

فدراسیون کشتی عربستان میزبان مقدماتی دوره داوری بانوان

به دنبال تصمیم فدراسیون کشتی عربستان به سرپرستی آقای مشعل الجومایه ، یک دوره 5 روزه داوری برای بانوان از 31 ژانویه تا 04 فوریه در سالن های سبز ریاض تحت نظارت مدیر کل موسسه توسعه عبدالله بن فیصل حمد برگزار شد.

درخشش دوباره سید دردیدار پیاچنزا و میلانو

سید محمد موسوی ستاره ملی‌پوش تیم پیاچنزا که در دیدار شب گذشته تیمش برابر میلانو از هفته بیست و دوم لیگ سری‌آ ایتالیا عملکرد درخشانی داشت و ۱۱ امتیاز کسب کرد.

طارمی: محبوبیت تیم ها در ایران حضورم را قطعی می کند

مهدی طارمی می گوید که از بنفیکا و اسپورتینگ نیز پیشنهاد داشت اما پورتو را انتخاب کرد چرا که این تیم در ایران محبوب‌تر است.

شکست رکورد رونالدو

سوارز در حالی که شروع خیره کننده ای در اتلتیکو مادرید داشته ، رکورد رونالدو را شکست.

دبیر: حمایت کامل خود را از مربیان باشگاه ها اعلام می کنم

اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی دیروزدر محل انستیتو کشتی برگزار شد.

منصوریان: به زودی وارد کمپ MMA می شوم

مربی تیم ملی ووشو بانوان گفت: هم اکنون بعد از قهرمانی سپاهان و لیگ قهرمانی به گوانگجو  آمده ام و به زودی به شانگهای در باشگاه ام می روم و امیدوارم هدیه ای خوب به عنوان عضو سپاهان و نماینده خوبی از ایران باشم. بعد از مسابقات وارد کمپ MMA می شوم و تمریناتم را شروع خواهم کرد.

زمان دو مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک تغییر کرد

زمان دو مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک تغییر کردزمان دو مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تغییر کرد.

ستاره پرتغالی اسپانسر کودکی 7 ساله شد

جورجینا و کریستیانو رونالدو برای درمان یک کودک هفت ساله کمک کردند.

آیین‌نامه اختصاصی تاسیس باشگاه‌های گلف و انجمن‌های تابعه تصویب شد

روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان، آیین‌نامه اختصاصی تاسیس باشگاه‌های گلف و انجمن‌های تابعه به تصویب وزارت ورزش و جوانان رسید.

برگزاری اردوی 10 روزه به منظور رشد و ارتقاء ورزشکاران استان

آنا براتی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان و مدرس این رشته به منظور برگزاری اردوی آموزشی 10 روزه، دیروز در استان سیستان و بلوچستان حضور یافت.

جریمه نقدی و توبیخ کتبی برای دروازه بان پرسپولیس

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دروازه بان پرسپولیس صادر کرد.

خانه کشتی پرند توسط وزیر افتتاح شد

خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر جدید پرند افتتاح شد.

نیکخواه: بچه ها همت کردند و بردیم

مربی پرسپولیس بهبهان پس از برد در بازی با صنعت مس گفت: بازیکنان تیم امروز واقعا خوب بودند و تمام خواسته های فنی مربیان را در زمین پیاده کردند. 

دورخیز سرخابی ها برای شکار بازیکنان جدید!

با شروع فصل نقل و انتقالات بار دیگر سرخابی ها برای شکار نفرات جدید دست به کار شدند تا دستمایه دیگر تیمها را تاراج کنند و با حاضری خوری و حاتم بخشی معادلات فوتبالی را به هم بریزند.

رجبی: شرایط مساعد نشود استقلال به مشکل بر می خورد

مربی تیم مس رفسنجان گفت: . با این وضعیت اگر فکری شرایط را مساعد نکند و مشکلات تیم را به حداقل نرساند بدون شک استقلال دچار مشکل می شود.

آفریقای جنوبی میزبان فینال قهرمانی جهانی بوکس

دوربان ، آفریقای جنوبی روز یکشنبه ، 14 فوریه ( 26 بهمن) پشت درهای بسته در سالن کواگگیکازی میزبان فینال قهرمانی فدراسیون جهانی بوکس دو ضرب خواهد بود.

صعود سپاهان به مرحله نهایی لیگ برترهندبال

دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان و تاسیسات دریایی تهران در روز سوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

ایران و نشانه های اولیه فوتبال

نخستین نشانه های فوتبال در ایران اما به سال های ۱۲۶۰ تا ۱۲۸۰ در مدرسه مموریال تبریز ، کالج مسیحیان اصفهان و مدارس سن لویی و فرانس پرسان در تهران و زمین چمن سفارت انگلستان ، میدان مشق تهران و نیز در اراضی مستوفی یا زمین لنج که امروزه به خانه سوره یا حوزه هنری معروف است برمی گردد .

خبر سلامتی یک همکار قدیمی

ورزش تبریز وآذربایجان شرقی و نام حبیب چرندابی استاد قلم و قدم عجین است. قهرمان تنیس و کارشناس نویسنده قدیمی و صاحب کسوت مجله نفیس دنیای ورزش والبرز ورزشی چند است که درگیر ویروس نابکار کرونا شده است و ما بی خبر از همه جا.

مرادی : کلاس یکسان سازی مدرسان برگزار شد

کارگاه یکسان سازی طرح درس مدرسان کشتی برگزار شد.

صفایی: 80 درصد المپیکی می شویم

بعد از حضور ندا شهسواری که دیگر امری طبیعی شده است، اعزام یک دختر پینگ پنگ به مسابقات انتخابی المپیک در واقع مربی در سطح ساکن اعزام های این رشته محسوب می شود.

باور پذیری ، تاب آوری در مقابل اخبار جعلی ، کرونا ویروس ما

جیانی مرلو رئیس AIPS (اتحادیه جهانی عکاسان وخبرنگاران ورزشی ومدیر هیات تحریریه مجله آیپس این مطلب را بعنوان سر مقاله در آخرین شماره این مجله، شماره 4 – سال 2020 نوشته است.تاب آوری ( یعنی اینکه فرد بتواند قوام و سلامت روانشناسی خویش را در مواجهه با سختی ها حفظ کند. برای توضیحات بیشتر به مطلب تاب آوری روانی در ویکی پدیا مراجعه شود.لطفا)2021 سال امید خواهد بود.

فوتبال اصفهان از دلال ها ضربه می خورد

داداش زاده: شانس قهرمانی پرسپولیس از استقلال بیشتر است.

الگوی بهداشت و درمان پیش روی ما است

فوتبال پدیده ای فراگیر و کاملا اجتماعی است که در دوران پسا کرونا  و در جمع خانواده ها هم نقش آفرینی می کند.این رشته جدا از موضوعات ورزشی و تخصصی ،مسائل سیاسی،اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی را هم تحت الشعاع  قرار داده است.

امامی : یکی از اهداف رئیس فدراسیون آشنایی با دغدغه های اهالی کشتی است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: یکی از اهداف رئیس فدراسیون برای حضور در استان ها دیدار با جامعه کشتی از جمله پیشکسوتان، مربیان و داوران استان است.

دبی ، "قطب بازی های زمستانی" در رشته تنیس ساحلی شد

تور جهانی تنیس ساحلی بعدی BT50 و BT10 در لاس پالماس دگرن کاناریا است. بازی از 12 فوریه آغاز می شود.

چند کلمه برای دکتر دنیامالی و ورزش بندر انزلی

اینکه نمایندگان مجلس با حساسیت نسبت به امور و شوون مربوط به حوزه های انتخابی خود عمل می کنند جای انتقاد نیست اما اینکه بخواهند با اعمال نفوذ آدم های مورد نظر خود را جای شایستگان بگذارند از انصاف به دور است.

واگذاری پرسپولیس- استقلال هفته آینده

رییس سازمان خصوصی سازی درباره و اگذاری سرخابی‌ها گفت: واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال در جریان است و از آنجایی که اطلاعات باشگاه پرسپولیس منظم‌تر و دقیق‌تر بوده این باشگاه زودتر واگذار می‌شود. 

پایان نبرد زودهنگام قعر جدولی ها

وحدت طلب: آذرباتری فصل آینده مدعی خواهد بود.

رکابزنی آبی‌پوش از ستاد تا حرم

همایش دوچرخه‌سواری تربیت بدنی نهاجا برگزار شد.

نفر سوم کاراته نونهالان جهان مورد تجلیل قرار گرفت

"پرهام شیخ الاسلامی کندلوسی" که به تازگی در رشته کاتای نونهالان جهان (بمبئی هند - ۲۰۲۱) در قالب تیم منتخب کاراته ایران، مقام سوم را کسب کرد، به صورت جداگانه از سوی اداره های ورزش و جوانان و هیات های کاراته شهرستان های نوشهر و چالوس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

ملی پوشان تکواندو بلغارستان وارد ایران شد

تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ساعت 4:45 صبح امروز (دوشنبه - 20 بهمن ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

مربیگری ذوب آهن از لیا دین تا رحمان رضایی

برکناری رحمان رضایی از سمت مربی گری ذوب آهن بدون تردید یک تصمیم داخلی بود.

از تراژدی تا پیروزی اشرف الاهلی

مانند تمام بازیکنان الاهلی ، اشرف وقتی در برابر بایرن مونیخ ، قهرمان لیگ قهرمانان یوفا و یکی از بهترین باشگاه های جهان خاتمه یابد ، رویای خود را برآورده خواهد کرد. این مدافع در حال آماده سازی برای یک بازی جاودان است ، که در آن در برابر یک میزبان از مهاجمان برتر از جمله رابرت لواندوفسکی ، سرژ گنابری و توماس مولر محک زده شود.

سرعت رشد عضلات به عوامل ژنتیکی بستگی دارد؟

ممکنه پدر و یا مادر شما بسیار چابک و تند انقباض باشند و شما بسیار کند باشید؟ ژنتیک خوب در ورزشها بویژه در دوومیدانی و ورزشهای بی هوازی عاملی تاثیر گزار بر میزان عمکرد هر ورزشکاری دارد . 

موسوی: از قهرمانان ارمنستان درس خواهیم گرفت

دیدار تدارکاتی با سوریه برای بکسورهای ایرانی بسیار سودمند بود چرا که در ترکیب این تیم چند بازیکن صاحب عنوان حضور داشتند.

کومان: طبق توافقمان مسی برای استراحت رفته بود

رونالد کومان پس از برتری 2-3 بارسا برابر بتیس به تمجید دوباره از لیونل مسی پرداخت.

امباپه: قرارداد جدید نیمار خبر هیجان انگیزی است

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قرار است به زودی قرارداد جدیدی با این تیم امضا کنند و کیلیان امباپه، هم تیمی او، از این موضوع بسیار خوشحال است.

صالحیه : بدون اجازه  داورزنی آب نمی خورند

همه اقشاری که برای والیبال زحمت می کشند، عضو این خانواده هستند و بزرگ این خانواده نباید بین زیرمجموعه هایش فرق بگذارد. داور، مربی، خبرنگار و پیشکسوت همه پیرامون والیبال زندگی کرده اند.

نمره عالی سایت گل فوینت به طارمی

با اعلام یک سایت پرتغالی، مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم فوتبال پورتو و براگا انتخاب شد.

حسینی جانشین رضایی در ذوب آهن؟

بعد از برکناری رحمان رضایی از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن خبرهایی مبنی بر انتخاب یک گزینه خارجی به گوش رسیده بود اما از خوزستان خبر رسید که گفته می‌شود، مجتبی حسینی مورد نظر باشگاه ذوب آهن برای هدایت این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور است، هر چند که عضو هیات مدیره باشگاه نفت در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را تکذیب کرده بود.

اطلاعیه کمیته بدوی فدراسیون فوتبال

کیومرث هاشمی، علی کریمی و مهدوی کیا هم هستند.

آزمون از گران قیمت ترین خریدهای زمستانی لیگ روسیه

مهاجم ایرانی زنیت جزو گران قیمت ترین خریدهای زمستانی تاریخ لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

درخواست میزبانی پرسپولیس برای قهرمانی آسیا

مدیر روابط  بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به پیگیری‌های مدیریت باشگاه و بررسی‌های صورت گرفته در ارتباط با نحوه انجام پروتکل‌ها و استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باشگاه پرسپولیس درخواست میزبانی بازی‌های گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 را ارسال کرد.

تایید نامزدی بلگراد برای میزبانی مسابقات جهانی 2023

فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد: کشورهای میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان '22 و '23 ، مکان را برای مسابقات جهانی کشتی ساحلی به روز می کنند کوسیر سر ویوی ، سوئیس (3 فوریه) ، اتحادیه جهانی کشتی این هفته تأیید کرد که به دلیل تصمیم CAS در قبال RUSADA ، مکان مسابقات جهانی بزرگسالان 2022 و 2023 تغییر مکان داده است.

خبرنگاران و رسانه های گزینشی در وزارت ورزش

اینروزها نشست های خبری مدیران وزارت ورزش و جوانان با حضور خبرنگاران مطبوع روابط عمومی وزارت ورزش برگزار می شود.

نوروزی: آمده ام تا به کشتی فرنگی کمک کنم

قهرمان جهان و المپیک گفت: حضور من به عنوان مشاور عالی در امور کشتی فرنگی صرفا برای این است که بتوانم در کنار مسئولین فدراسیون و استاد خودم محمد بنا به این ورزش کمک کنم.

سالن غذاخوری اتاق رییس است!

مربی سابق تیم ملی با بیان این‌که ضعف در برآورد هزینه‌های ساخت ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری مشهود است، فدراسیون را دارای فضای نامناسبی دانست. 

بوالیا به دنبال دستیابی به موفقیت در برابر بایرن است

مهاجم پس از شروع فعالیت حرفه ای خود در DR کنگو ، پس از پیوستن به ال گونا در لیگ برتر مصر ، نماینده چندین باشگاه زامبیا بود.

کشتی گیران متخلف جریمه نقدی خواهند شد

در پی بی توجهی برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی به قوانین قرنطینه و خروج از اردو  فدراسیون کشتی برای متخلفان جریمه در نظر گرفت.

هیچ کشتی گیری بدون انتخابی راهی المپیک نخواهد شد

آزادکاران حاضر در اردوهای تیم ملی، به گذر از فیلتر انتخابی راهی رقابت های المپیک 2021 توکیو خواهند شد.

سن پابلو بورخس اسپانیا فاتح جام بین‌قاره‌ای شد

تیم  سن پابلو بورخس اسپانیا 🇪🇸 دیشب ۸۲ بر ۷۳  کوئیمسا قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی از آرژانتین 🇳🇮 را در  بوینوس آیرس شکست داد  فاتح جام بین قاره‌ای شد.

بکماز: بعد از پاس به پرسپولیس فکر می کنم

بکماز پس از پیروزی برابر پاس: در این لحظه فقط به بازی با پرسپولیس فکر می کنم.

مسئولان نساجی راست می گویند یا سرمربی استقلال؟

این روزها تیم فوتبال باشگاه قدیمی به اصطلاح فرهنگی ورزشی پایتخت کشورمان(استقلال) به خاطر بروز یک سری اتفاقاتی که از مدت ها پیش گریبانگیر آبی پوشان شده است.

برگزاری جلسه آموزش کشتی مازندران

جلسه کمیته آموزش هیات کشتی استان مازندران با حضور عسکری محمدیان، شهرام جعفری، فرزاد فعلی و مسعود واحدی مسئول کمیته آموزش هیات کشتی استان مازندران برگزار شد.

اعلام ورزشگاه یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک

ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

فوتبال بولینگ و اسکواش نیست

تا انتخابات فدراسیون فوتبال دو سه هفته ای بیش نمانده است. انتخاباتی که برای جامعه ورزش و حتی دیپلماسی سیاسی اجتماعی کشور ما اهمیت به سزایی دارد.

فرهادیان: تکواندوکاران ایران در بلغارستان اردوی مشترک خواهند داشت

تکواندو کاران بلغارستان فردا وارد ایران می شوند تا در اردوی یک هفته ای با ملی پوشان ایرانی تمرین کنند.

تعویق المپیک به رویاهای المپیکی برخی ورزشکاران پایان داد

 یکی از این بازیکنان خانم ریسا شین آبه  Risa Shinnabe است .او متولد 11 ژوئیه 1990 والیبالیست حرفه ای و بازنشسته والیبال است که در تیم های هیسامیتسو اسپیرینگسHisamitsu Springs و تیم ملی والیبال بانوان ژاپن All-Japan women's volleyball teamبازی می کرد. 

حدادی سومین بازیکن برتر هفته CBA

نمایش خیره‌کننده سنتر ایرانی سیچوان برابر  کوئیندائو باعث شد آسیابسکت از حامد حدادی به عنوان سومین بازیکن برتر CBA یاد کند. 

مسابقات جام پژواک مهر برگزار شد

مرحله پایانی مسابقات هفتمین دوره لیگ تیراندازی کارمندان و کارگران جام پژواک مهر  با حضور ۱۴تیم به سرداوری سرکار خانم نرگس وصال(داور بین المللی)در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی جنوب شرق تهران برگزار گردید.

دوپینگ کشتی گیر ساحلی ایران مثبت شد

کمیسیون انضباطی اتحادیه کمیته های ملی المپیک ضمن اعلام اینکه آزمایش دوپینگ پویا رحمانی نماینده وزن 90+ کیلوگرم کشورمان در بازی های ساحلی جهان سال 2019 در کشور قطر مثبت شده است، خواستار ضبط مدال طلا این کشتی گیر شد.

وعده های ارتقا والیبال به موقعیت های بزرگتر

رئیس FIVB همکاری و مشارکت تاریخی جهانی را جشن گرفته و وعده های ارتقا جایگاه والیبال به موقعیت های بزرگتر را می دهد.

مسیگر:در  فوتبال ساحلی ژاپنی ها جای ما را گرفتند

مسیگر : فوتبال ساحلی تعطیل تعطیل است، بازیکن سرشناس فوتبال ساحلی ایران می گوید : با به هم خوردن مسابقات انتخابی جهانی آخرین اردوی این رشته هم تعطیل شد و همه به انتظار سال آینده نشسته ایم.

نتیجه رقابتها ضربه سنگینی برای شیاطین سرخ بود

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تساوی 3-3 این تیم برابر اورتون، ضربه بزرگ دیگری بر امیدهای شیاطین سرخ برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود.

طارمی لژیونر برتر آسیا

مهاجم ایرانی پورتو در رده دوم بهترین لژیونر هفته آسیا قرار گرفت.

مبینی: پیست شهر ما تارتان می شود

در حالی که برخی از دوندگان سرشناس بانوان ما از شرایط  گله مندند. قهرمانی پرش طول بانوان همه چیز را ایده آل می داند.

سولسشر: با این نتیجه حتی جزو مدعیان هم نیستیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که این تیم را نباید از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر حساب کرد.

کومان: تیم ها منتظر عکس العمل بعدی مسی هستند

مسی در تابستان و پس از اتمام قرارداد خود با بارسا می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. اما سرمربی بارسلونا عقیده دارد که کاپیتان تیمش دوباره از بودن در این تیم خوشحال و راضی است.

شانس ترابی از كرونا..؟!

پرسپوليس چند ماهی است با يك مساله جدی روبرو است مهاجم ششدانگ و گلزن در اختيار ندارد. با جدايی بشار و استفاده از نوراللهی در خط حمله، هافبك خلاق و طراح و بنوعی بازيگردان هم ندارد.

اعلام اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر فوتسال

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص شد.

مسابقات مهارت‌های ترکیبی راگبی کشور برگزار شد

اولین دوره مسابقات مهارت‌های ترکیبی راگبی کشور به مناسبت ایام دهه فجر در دو بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه آزادی برگزارشد که ۲۲ ورزشکار خانوم و ۲۶ ورزشکار آقا از سراسر کشور دراین ترنمنت حضور یافتند.

مصدومیت لژیونر هندبال

پویا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال ایران از ناحیه کِتف دچار مصدومیت شد.

یک عکس _ یک نگاه...

اینکه در ورزش های تیمی بازیکنان می توانند فاصله بهداشتی را رعایت کنند بستگی به نظر اولیا امور پزشکی و وزارت بهداشت دارد.

ایگور - ولاسکو و استعدادهای ناب ایرانی

مصاحبه گرفتن آدابی دارد که رعایت اصولی آن می تواند صاحب سخن را سر ذوق آورد، مصاحبه های خوب ولاسکو را که به یاد دارید، چقدر جذاب و پخته حرف می زد دیروز هم مصاحبه ایگور کولاکویچ  در البرز ورزشی خواندید،زمانی که در ایران بود نتوانسیتم پای گفتمانش بنشینیم، چون مربیان خارجی اغلب  در قروق عده ای خاص بوده اند.

همزبانی تا همدلی

نشست آنلاین الکنو سرمربی روسی تیم ملی والیبال با مربیان ایرانی اقدام خوبی است که در ایام کرونایی کاچی به از هیچی می نماید.اینکه دیدگاه خود را مطرح کرد و مربیان ما را به همنواختی دعوت کرد.

هشت هوگوپوش در تمرینات تیم ملی باقی مانده اند

رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان روز گذشته (شنبه - 18 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و پس از بررسی های صورت گرفته از سوی کادرفنی، 8 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

حدادی راهی امریکا می شود

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک برای برگزاری اردو آماده سازی راهی آمریکا می‌شود.

انتخاب رهبران جوان کمیته بین المللی المپیک

کمیته بین المللی المپیک نام 25 نفر از رهبران جوان IOC Young Leaders خود را اعلام کرد.

با سردرگمی از کوارتر سوم حذف شد

کوین دورانت ، ستاره بروکلین نتز به دلیل پروتکل های ایمنی و بهداشت NBA نتوانست بازی را تمام کند و در طی کوارتر سوم حذف شد.

سارانی: راگبی در ایران پتانسیل بالایی دارد

کرونا همه ورزش ها را به رکود کشاند حتی رشته ای مثل راگبی که در چند سال اخیر فعالیت های مستمری را پیگیری کرد.

«دِ جون هان» از پس ستاره ایرانی برنیامد

تیم بسکتبال سیچوان با درخشش و دابل دابل و البته ۶ خطایی شدن ستاره ایرانی خود ۱۱۵ بر ۱۰۲ لیائونینگ را شکست داد. 

ترین های والیبال نشسته باشگاه های کشور

پس از اتمام لیگ برتر والیبال نشسته(۹۹) که لیگی متفاوت نسبت به اداوار گذشته بود ودر فواصل آتی نیزبه ویژگی های آن با استفاده از آرا و نظرات کارشناسان به آن خواهیم پرداخت.

پنجره های نقل و انتقالات توسط شورای فیفا

 دفتر شورای فیفا تصمیم گرفت اصلاحات موقتی مقررات نقل و انتقالات و وضعیت بازیکنان را در رابطه با آزاد سازی بازیکنان برای حضور در تیم های ملی تا پایان آوریل 2021 تمدید کند.

رئال سوسیداد، رهبر لالیگا، منچستر یونایتد را به مصاف خود می برد

منچستر یونایتد در مرحله حذفی لیگ یوفا در لیگ اروپا برابر رئال سوسیداد ، رهبر لالیگا به تساوی رسیده است.

یلی و سال افزون تا اطلاع ثانوی محروم شدند

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، پوریا یلی و فرهاد سال‌افزون بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

تساوی تیم قلعه نویی مقابل مسجد سلیمان

چهاردهمین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران را می توانیم به عنوان یکی از بهترین و نیز شادکام ترین هفته برای هم پرسپولیس و استقلال یعنی دو نمایندگان سرشناس فوتبال کشورمان بنامیم.

دیدار فرهنگی - ورزشی از طریق فوتبال

حدود 21 سال پیش، فوتبال سببی شد تا یک تیم ورزشی از ایران با آمریکا در خاک ایالات متحده بازی کند.

جدیدی کرسی بنی تمیم را حفظ می‌کند؟

معرفی نامزدهای عضویت در شورای کشتی آسیا از سوی اتحادیه جهانی، انتخابات این مجموعه را وارد فاز عملیاتی کرد. برهمین اساس و از این پس، رایزنی کاندیداها و فدراسیون‌های ملی کشورها برای انتخاب شدن با جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد تا فرد مورد نظر به جمع شورای هفت نفره راه پیدا کند.

دعوت اتحادیه جهانی از مصلایی

داور المپیکی کشتی محمد مصلایی پور در رقابت های گزینشی قاره اروپا شرکت می کند.

ستارگان یکه تاز آسمان هندبال شدند

بازی دو تیم پرواز هوانیروز و ستارگان دشتستان به نفع ستارگان به پایان رسید. 

کولاکوویچ: بزرگترین ثروت ایران مردم مهربانش است

ایگور کولاکوویچ زاده ۴ ژوئن ۱۹۶۵ ، 55 ساله مربی والیبال اهل مونته‌نگرو است. وی در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ سرمربی تیم ملی والیبال مردان صربستان بود. 

برادر ارجمند سردار حاج محمد امیری

بدین وسیله مصیبت  مولمه در گذشت همشیره مکرمه را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.

موسایی : کشتی فارس حرکتش سریع تر شد

رئیس هیات کشتی استان فارس گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان بسیار مثمرثمر بود و دست آوردهای خوبی را برای کشتی استان داشت.

روسیه میزبانی بازی های المپیک زمستانی شد

پس از خروج سوئد از میزبانی، شهر کازان روسیه میزبان بازیهای المپیک ویژه زمستانی 2022 خواهد بود.

فیلم آموزشی شماره 7 کمیته داوران رسید

کمیته داوران فدراسیون کشتی اقدام به قرار دادن فیلم های آموزشی داوری کشتی در هر هفته می نماید.

الریاضیه و حرکات زیرجلدی عربستانی ها

عربستانی ها همچنان زیر جلدی حرکت می کنند و بعد از هر فرصت و موقعیتی برای ضربه زدن به فوتبال کشورمان سو استفاده می کنند به ویژه در زمینه میزبانی ها حداکثر تلاش خود را علیه ما به کار می گیرند این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال ما اندر خم کوچه و پسکوچه انتخابات است فدراسیونی که رئیس نداشته باشد نمی تواند پادزهر لازم عربها را از طریق اصول دیپلماسی فراهم سازد.

نوری: با یخچالی و حدادی کامل ترین تیم بسکتبال آسیا را داریم

تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا آماده می شود.

دادگر: وزارت دفاع قول تولید مهمات مرغوب داده است

رئیس فدراسیون تیراندازی با ابراز امیدواری که تیراندازی ایران در بازی های المپیک صاحب مدال شود گفت: با توجه به رکورد و نتایجی که تیراندازان ما در مسابقات مجازی آسیا کسب کردند به مدال المپیک امیدواریم.

اسماعیلی با استان یزد در قهرمانی کشور حاضر می شود

 ستاره اسماعیلی مربی اسبق تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران بعنوان سرمربی تیم کشتی آلیش بانوان استان یزد منصوب شد.

مسابقات جهانی 2023 در روسیه برگزار می شود

اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گرفت تا رقابت های جهانی سال 2023 میلادی به میزبانی شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شود.

همایش کوهپیمایی نیروی های مسلح شهرستان مریوان

برگزاری همایش کوهپیمایی نیروی های مسلح به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی تیپ ۳۲۸ مریوان برگزار شد.

سردیس افتخار

  از روزی که ورزش برای معلولان در کشور ما باب شده روزنه های امید به زندگی به سوی بانوان و آقایان توان یاب ایرانی گشوده شد و دیری نپایید که این باور در نزد جامعه معلولان کشورمان به وجود آمده که معلولیت محدودیت نیست و چه بسیار نمونه ها و نمادهایی که ارائه شدند تا این خودباوری در جامعه ما تقویت شود.

یاران بابک معصومی، برای رقبا خط و نشان کشیدند

مسابقات فوتسال صنعت دارو ،گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد.

لیگ برتر والیبال ، دو روز انتظار

با انجام 177 بازی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ایستگاه 27 عبور کرد ولی آن دو اتفاق مهم رقم خورد.

بوکسورهای ایران مقابل سوریه درخشیدند

بوکسورهای کشورمان در دیداری تدارکاتی از سد تیم سوریه گذشتند.

هانسی فلیک: برای شرکت در جام باشگاهی عازم قطر شدیم

در سرمای گزنده برلین و زیر بارش برف، بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی 1-0 برابر هرتا برلین و کسب 3 امتیاز این بازی، اختلاف خود در صدر جدول با لایپزیش را به 10 امتیاز برساند.

آغاز رقابت های تنیس ساحلی در جزیره کیش

رقابت های تنیس ساحلی در جزیره کیش آغاز شد. 

آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه افتتاح شد

آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه با حضور دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مهندس بازوند استاندار و صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افتتاح شد.

سرگردانی در کارگاه پنبه زنی؟

یک بار دیگر در متن و حاشیه والیبال جنجال و درگیری رخ داده است و خدا را شکر که مسابقات امسال بدون تماشاگر برگزار می شود وگرنه اگر در شهرهایی که والیبال جنبه ورزش ملی را دارد و حساسیت برانگیز است چنین صحنه هایی رقم می خورد معلوم نبود چه پیامدهایی می داشت.

سولسشر: پوگبا در منچستریونایتد لذت می برد

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، همچنان سوژه شایعاتی در رابطه با ترک یونایتد و پیوستن به دیگر تیم ها است، اما سرمربی شیاطین سرخ اهمیتی به این شایعات نمی دهد.

رونالدو: هرگز کمتر از 100 درصد مرا نخواهید دید

کریستیانو رونالدو در روز تولدش سی و شش سالگی اش راجع به سال‌های فوق العاده ای که پشت سر گذاشته و سال هایی که پیش رو دارد صحبت کرد.

مدیریت‌ پادگانی!

رنجنامه بازیکنان استقلال در باره اوضاع اسف بار تدارکات این تیم و بی تفاوتی اعضا‌هیات مدیره شگفتی همگان را برانگیخت.  با این مدیریت پادگانی چطور می توان جوابگوی هواداران میلیونی بود؟

واعظ آشتیانی: راه لابی کردن را بلد نیستیم

امیر واعظ آشتیانی سابقه ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را دارد و در زمان مدیرعاملی باشگاه استقلال به راهکارها و تجربیات خوبی دست پیدا کرده بود.

انتخابی کشتی آلیش بانوان مازندران برگزار شد

امروز در محل خانه کشتی استان مازندران رقابت انتخابی درون اردویی برای شناخت ترکیب نهایی تیم آلیش بانوان استان برگزار شد.

فریاد شیران: انصاریان مردمدار و پهلوان صفت بود

امروز در میان هوای سرد زمستانی می خواهیم از غم و اندوه از دست دادن فوتبالیستی بنویسیم که برای گفتن غصه تلخ رفتنش به مادرش هیچکس جرات گفتن را نداشت امروز آسمان هم دلش به حال مادر این فوتبالیست کشورمان به گریه افتاد و آسمان بارید.

رویش 41 گل در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور چهل و یک گل از خط دروازه ها گذشت که در پرگل ترین این دیدارها پالایش نفت آبادان با زدن یازده گل مقابل هیأت فوتبال اصفهان به یک پیروزی پر گل دیگر دست پیدا کرد تا تیم جوان اصفهانی همچنان روی نوار شکست پیش برود.

پیروزی شیرین شهداب و گنبد

دو تیم شهداب یزد و شهرداری گنبد هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

کرونا یک تیم لهستانی را محروم کرد

تیم یاسترژبسکی وگیل لهستان  از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

پولویی: تهران چهار کشتی گیر تیم ملی دارد

مربی اسبق تیم ملی و یک از مربیان سازنده  تهران گفت:امروز با دعوت هیأت کشتی استان تهران و همچنین هماهنگی که انستیتو کشتی داشت طی جلسه ای بسیار خوبی برگزار شد که تمام پیشنهادات و مواردی که ممکن بود در جهت ارتقای کشتی و مربیان انجام شد که ان شا الله با خروجی خوبی که داشتیم وارتقای خوب در کشتی در سطح کشور و بالاخص سطح تهران داشته باشیم و مشهود باشد. چیزی که روشن و مبرهن است.

تسلیت به جامعه فوتبال به مناسبت در گذشت علی انصاریان

با کمال تاسف و تاثر در گذشت قهرمان محبوب و ارزنده ورزش و فوتبال ایران علی انصاریان را به جامعه فوتبال کشور و خانواده آن زنده یاد تسلیت می گویم امیدوار هستم که همواره جامعه قدردان قهرمانان نیک نام خود باشد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک آسیا به تعویق افتاد

اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال ایمیلی از تعویق رقابت های کسب سهمیه المپیک خبر داد و تاریخ جدید برگزاری این مسابقات را 24 تا 26 اردیبهشت ماه 1400 (14 تا 16 می) اعلام کرد.

عباس جدیدی نماینده ایران

اتحادیه جهانی کشتی اسامی کاندیداهای انتخابات شورای کشتی آسیا را اعلام کرد.

برگزاری قطعی بازی های المپیک توکیو

براساس نوشته روزنامه پر تیراژ آساهی المپیک توکیو برگزار خواهد شد.

پروتکل بهداشتی ؟!

بدون تردید گرفتن میزبانی در این شرایط کرونایی هم جرأت می خواهد و هم دقت ؛ و دراین رهگذر شهر باستانی گرگان که میزبان دور حذفی لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور را گرفته است زحمت مضاعفی را برعهده گرفته است.

کلاه دوزان : ویدئو چک والیبال به داد هندبال رسید

کوبل داوری هندبال ایران از مسابقات جهانی قاهره مصر به کشور بازگشتند.

اقدام نیک از سوی خانواده زنده یاد انصاریان

علی انصاریان، پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان چهارشنبه چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت تا میلیون‌ها نفر ایرانی در کنار مادر گرامی مرحوم انصاریان بر این داغ به دل نشسته سوگوار شوند.

مصدومیت نانو هم‌تیمی طارمی

طبق اعلام باشگاه پورتو، نانو دچار ضربه مغری و آسیب نخاعی شده ولی اکنون شرایط پایدار دارد.

حدادی موجب درخشش سیچوان در پلی‌آف شد

تیم بسکتبال سیچوان با برتری ۱۱۰ بر ۱۰۹ مقابل کوئیندائو، صعود خود به پلی‌آف را قطعی کرد. 

سردار آزمون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند

سرگئی سماک به تشریح آخرین وضعیت مهاجم ایرانی خود پرداخت.

زاهدی در جمع بهترین لوژیونرهای اوکراین

لیگ برتر اوکراین اسامی 3 نامزد نهایی بهترین لژیونر سال 2020 را معرفی کرد که نام ستاره ایرانی المپیک نیز به چشم می‌خورد.

پیام تسلیت اینفانتینو در پی درگذشت علی انصاریان

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون درگذشت زنده یاد علی انصاریان را تسلیت گفت.

هویت فوتبال محلات را باید پذیرفت

قلم ورزش این بار نگارش خود را به سمت فوتبال محلات و وضعیت زمین ها خاکی آن برده وقصد دارد ضمن بیان و اثبات  تاثیر گذاری فوتبال زمین های خاکی در فوتبال کلان کشور، پیشنهادی برای به رسمیت شناختن  و ثبت در قوانین  فدراسیون فوتبال ، هم چون فوتسال وفوتبال ساحلی ارائه دهد.

پرسپولیس به استقلال نزدیک تر شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تنها گل ضربه سر بسیار زیبای سید جلال حسینی کاپیتان شمالی خود یک بر صفر تراکتور را شکست داد و با کسب بیست و یک امتیاز از دوازده بازی و داشتن دو مسابقه عقب افتاده کماکان در تعقیب استقلال بیست و سه امتیازی قرار دارد.

سوارز: با ترک بارسلونا به دنبال کسب قهرمانی لالیگا هستم

لوییس سوارز پس از شش سال بارسا را ترک کرد و به اتلتیکو مادرید رفت و حالا در حال رهبری این تیم به سوی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا است.

تکرار رکورد 17 سال پیش مورینیو توسط توماس توخل

توماس توخل بعد از نزدیک به ۱۵ سال رکورد ژوزه مورینیو را تکرار کرد و تیمش موفق شد در سه بازی پیاپی کلین شیت کند.

عقل یک عمر به ما درس فضیلت آموخت!

در داغ تلخ علی انصاریان صدها نفر خودشان را به بهشت زهرا ( س) رسانده بودند تا در مراسم خاکسپاری یکی از قهرمانان ورزشی حضور پیدا کرده و با مادر داغدیده اش همدردی کنند. می دانیم که به لحاظ بهداشتی ، رعایت پروتکل ها در همه شرایط ضروری است اما گاهی که عشق بر عقل چیره می شود، منطق معنی نخواهد داشت.

تحت الشعاع جوانان انرژیک کوچین

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تحت الشعاع نمایش دیدنی شاگردان رضا نوروزی بود، این تیم که تحت عنوان جوانان 2020 با پیراهن  کوچین آمل بازی می کند بعد از شکست دادن شاگردان مدعی مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر این بار با عملکردی فوق العاده 110-69 آینده سازان تهران را شکست داد.

سوپرلیگ روسیه؛ زنیت با آلکنو پیروز شد

تیم والیبال زنیت‌ کازان در هفته بیستم سوپرلیگ روسیه موفق شد بر تیم میانه جدولی یِنیسی غلبه کند. 

کتایون خسرو یار در بین 10 ستاره فوتبال بانوان درخشید

نام سرمربی سابق تیم ملی دختران جوان ایران در بین ۱۰ ستاره‌ای قرار گرفت که با فعالیت‌های خود جایگاه فوتبال زنان را تغییر دادند.

حکایت تیم های دقیقه نودی!!

اتفاق مهمی که در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور افتاد،شکست سایپا مقابل سپاهان بود که البته تا حدودی قابل پیش بینی بود.

پیام تسلیت مادر مرحومه ریحانه بهشتی به ننه علی

مادر مرحومه ریحانه بهشتی قهرمان دوومیدانی کشور که در سال ۱۳۹۴ و در سن ۲۶ سالگی دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن این قهرمان فداکار به بیماران نیازمند اهدا گردید در پیامی ضمن ابراز همدردی این داغ جانکاه را به مادر علی انصاریان تسلیت گفت.

۱۶ دیدار راند دوم جام حذفی تنیس کشور برگزار شد 

تیم های جدول اصلی در ۱۶ دیدار راند دوم به مصاف یکدیگر رفتند. 

آنچه بر ما می گذرد..

باری دیگر جایگاه ویژه در فدراسیون والیبال مسئله آفرین شد و در جریان دیدار تیم های خاتم اردکان و شهداب یزد آقایان برادران(!) عذر مدیر باشگاه شهداب را خواستند فردی خوشنام که مربی و بازیکن تیم ملی بوده و اکنون سمت مدیر عاملی یک باشگاه معتبر را بر عهده دارد.

تاتنهام شکستی تازه را مقابل چلسی تجربه کرد

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 تاتنهام را شکست بدهد.

انصاریان در شوک همگان به میناومند پیوست

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، دقایقی پیش در بیمارستان فرهیختگان از دنیا رفت.

تعویق برگزاری دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در برزیل

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان بعلت شیوع ویروس کرونا، توسط کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان (ICSD) و کمیته برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.

استکی: با تیم ملی ارمنستان اردوی مشترک داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به زودی با تیم ملی بوکس ارمنستان اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد تا ملی پوشان با وضعیت تمرینات تیم های دیگر به سطح آمادگی کافی برسند.

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شود

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان، روزهای 18 لغایت 28 بهمن ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

بذر در شوره زار . . .

فضای داوری در والیبال ایران نیازمند استریلیزه کردن است. باید بعد از سال ها سکون اکسیژن و سرزندگی را به این جامعه بیاورد. سال هاست که عده ای خاص در این حیطه دست و لب به سوت برده اند و البته در حد خود تلاش کرده اند اما مسابقات امسال را که تماشا کرده ایم گفتیم که شانس آورده اند که تماشاگران از سالن مسابقات حضور ندارند وگرنه با این روند شاید هفته ای یکی دو دعوای جانانه را شاهد بودیم.

نفس تعقیب کننده ها پشت گوش گنبد و پیکان

صبح امروز دو تیم شهرداری گنبد و پیکان تهران بر رقبای خود چیره شدند اما هنوز گره صعود تیم هشتم به جمع تیم های والیبال دور حذفی گشوده نشد.

زمان بازی گل گهرسیرجان و نفت مسجدسلیمان تغییر کرد

ساعت مسابقه دو تیم گل گهرسیرجان و نفت مسجدسلیمان از هفته چهاردهم لیگ برتر بیستم تغییر کرد.

رمضان: صعود تیم ملی بسکتبال حتمی است

تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات پنجره کاپ آسیا عملکرد بهتری خواهند داشت.

عرب مشاور عالی دبیرکل در امور استان ها شد

مشاور عالی دبیرکل فدراسیون در امور استان ها منصوب شد.

کرسی بین المللی امینی جایگاه ورزش بانوان را ارتقا می دهد

دکتر مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان در نشستی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: افزایش کرسی های بین المللی ورزشی یکی از برنامه های ما بود که بانوان ما در این حوزه بسیار فعال شدند. 

پیروزی مس کرمان برابر پاس ناجا در نخستین دیدار امروز

تیم صنعت مس کرمان در نخستین بازی امروز برابر پاس ناجا قم به پیروزی دست یافت.

آغاز فوتسال پیشکسوتان جام دارو و درمان

پرسپولیس،استقلال،شاهین ، پاس و قلم ورزش  به میدان می روند.

دو و میدانی آن روزگار

دومین دوره مسابقه دو 24 ساعت دویدن از سوی فدراسیون دوومیدانی در سال 1358 در ورزشگاه شهید کشور با شرکت 8 تیم بصورت امدادی هر نفر تا 24 ساعت هر بار 1600 متر می دویدند برگزار شد.

اسامی ملی پوشان تیم بسکتبال اعلام شد

فهرست تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره سوم انتخابی آسیاکاپ در حالی اعلام شد که بازگشت ارسلان کاظمی به تیم ملی  مهم‌ترین اتفاق این لیست است‌. 

پیشنهاد البرزورزشی به سازمان لیگ

 در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دو تیم پرطرفدار پرسپولیس پولیس و استقلال در تبریز و تهران به میدان می آیند. تیم های تراکتور و نساجی حریفان دو تیم یاد شده هستند.

حضور تاثیرگذار بازیکنان و مربیان ایرانی در اروپا و آسیا

بهرامی: هاکی ایران در حد حرف و تئوری مانده است.کرونا سفر هاکی بازان ایرانی به آن سوی مرزها را متوقف ساخت. 

چینی بستری شد

علی چینی مدافع سابق استقلال و تیم ملی و مربی سابق تیم استقلال به دلیل نارسایی کلیه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

نفرات برتر بولینگ باشگاه های تهران

مسابقات هفتگی باشگاههای بولینگ با نظم خاص  و با  شور و شوق ورزشکاران و اهالی این رشته خانوادگی و پر طرفدار با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در باشگاههای سراسربرگزار شد.

جریمه 500 میلیون تومانی برای فوتبال و فوتسال

کمیته انضباطی رای تخلف سه رشته فوتبال، فوتبال ساحلی و رشته فوتسال را صادر کرد.

رفوزه ها دست از سر فوتبال بر نمی دارند!

فوتبال بیمار کشور با حضور عناصر ناکارآمدی که کارنامه ای سیاه دارند ،با هیچ نسخه و دارویی از سوی آنها شفا پیدا نمی کند.باید صندلی هدایت فوتبال را به افراد دیگری داد و دست از سر مردم بر داشت.

علمدار: موتای کاران ایرانی مفت بازی می کنند

قهرمان موتای جهان اعتقاد دارد که ورزشکاران ایرانی اینقدر در مسابقات سطح پایین شرکت کرده اند که ارزش قهرمانان ایرانی به شدت نزول پیدا کرده است.

آرتتا: اخراج داوید لوییز موجب این نتیجه را در پی داشت

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از اخراج داوید لوییز از زمین بازی در شکست 2-1 شب گذشته توپچی ها برابر وولوز بسیار عصبانی است.

کریستیانو بهترین گلزن تاریخ نام گرفت

کریستیانو مقابل اینتر دو گل زد تا تبدیل به بهترین گلزن رسمی تاریخ  بشود.

شیاطین سرخ نتیجه ای تاریخی کسب کردند

منچستریونایتد با برد 9-0 برابر ساوتهمپتون با رکورد برد با بیشترین اختلاف گل در لیگ برتر برابری کرد؛ نتیجه ای که تنها دو بار دیگر در تاریخ این مسابقات اتفاق افتاده است.

تیم مسجد سلیمان نقره داغ شد

کمیته انضباطی آرا خود را در خصوص باشگاه نفت مسجد سلیمان صادر کرد.

خلیل آزمون : سردار تابستان از روسیه می رود

جوان های دوران ما  کجا و بازیکنان کنونی کجا؟! خلیل آزمون پدر سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که تماشاگر ویژه بازی تیم های والیبال  شهردار گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان بود گفت: تیم شهرداری گنبد در نبود علیرضا بهبودی فرصت خوبی برای کسب پیروزی مقابل سیرجان داشت ولی کم تجربگی کردند. ما نسل خوبی از تیم گنبد داریم مثل قلیچ نیازی ، ولی بازیکنان  مدرن باید قد بلندتر باشند، در مجموع باید بگوییم بازیکنان همدوره ما باشعورتر بازی می کردند.

نشست تخصصی والیبال بانوان؛ شناخت تهدیدها و راهبردها

نشست تخصصی مسئله‌شناسی و بررسی راهکارهای توسعه والیبال بانوان، دیروز برگزار شد تا گام مهمی برای تدوین سند توسعه و برنامه کلان والیبال بانوان برداشته شود.

بازدید فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از قایقرانی

در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) فاطمه قاسم‌پور رئیس، فاطمه رحمانی، سارا فلاحی، معصومه پاشایی، زهره سادات لاجوردی، شیوا قاسمی‌پور، فاطمه مقصودی و الهام آزاد اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در دریاچه آزادی از فدراسیون قایقرانی بازدید کردند.

میرفخرایی : وقت را هدر ندهیم

کادر فنی تیم نوجوانان نباید وقت خود را در شهرستان ها به هدر بدهند، چرا که بیش از 50 بازیکن خوب را در جریان مسابقات قهرمانی کشور در کاشان دیده اند.

دیدار صمیمانه تیم ملی بوکس ایران با سوریه

دیدار دوستانه تیم‌های ملی بوکس ایران و سوریه بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

هرگز نمیر مادر...

امروز روز زن است، که به نام زهرا مطهر(س) زینت یافته است.

میلاد فرخنده بانوی نمونه اسلام حضرت زهرا (ص)

بیستم جمادی‌الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان، فرزندان با محبت و همسران با وفا.

جلسه هم اندیشی کشتی در هیات تهران

جلسه هم اندیشی به علت تعطیلی باشگاه های جهت اتخاذ تصمیم راه کار مناسب و خروج از رکود امروز ۱۴بهمن است.

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک فوتبال اعلام شد

زمان نقل و انتقالات نیم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشگاه های کشور اعلام شد.

جلسه ای دوستانه داوران با سرپرست و دبیر کل فدراسیون

جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال با سرپرست فدراسیون و دبیرکل فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

اعلام نحوه برگزاری هفته های پانزدهم تا بیستم لیگ یک

برنامه مسابقات هفته های پانزدهم تا بیستم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

وزیر ورزش سنگ نوردان ملی پوش را مورد تجلیل قرار داد

تجلیل از «منصوره گرجی» نایب رئیس فدراسیون و «محیا دارابیان» سنگ‌نورد تیم ملی، در مراسم تجلیل از «فعالان حوزه ورزش بانوان» انجام شد.

سلیمی: از بُرد راضی ام از بازی بازیکنانم نه!

سرمربی تیم کیمیا کاشت کردستان گفت: کیمیا کاشت اولین فصل حضور خود را در لیگ تجربه می کند و امیدوارم روزهای بهتری در پیش داشته باشید.

شیخ: حالا هندی ها از ما می هراسند

کبدی کارهای ایرانی که بازار اشتغال در حرفه ای ترین لیگ دنیا را به خود اختصاص داده بودند، اکنون بیکار مانده اند.

جام بزرگ : شانس کسب سهمیه را از دست دادم

مه لقا جام بزرگ از تیراندازان افتخار آفرین ورزش کشور ماست که از دوره المپیک تیرانداخته است و از ستاره های این ورزش محسوب می شود. جام بزرگ البته از بدشانس ترین قهرمانان عصر ما نیز به شمار می رود. حدود دو سال پیش دچار شکستگی باشد و به  همین دلیل شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

نماد های افتخار بسکتبال ایران

مهدی کامرانی و حامد آفاق ، دو ستاره بسکتبال کشورمان، در دو دهه اخیر بودند. کامرانی پاسور و بازیگردانی بود که مغز متفکر تیم ملی در جمع ستارگان چون حامد حدادی ، صمد نیکخواه و . . . بود.

صادقی: دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم

هافبک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در بازی با سپاهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم چون می‌خواستیم وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

همگروهی ایران با قهرمان جهان

بسکتبال ایران این توفیق را داشته است که برای دومین بار جواز حضور در بازی های المپیک را به دست آورد و این بار البته به عنوان تیم اول قاره کهن در بزرگترین رویداد ملتهای جهان حضور می یابد.

توردوستاره والیبال ساحلی بوشهر

دومین دوره توردوستاره ساحلی قهرمانی کشور از صبح امروز با شرکت ۲۲تیم از سراسر کشور به میزبانی بوشهر آغاز شده است.

معرکه تازه فکری و شکوری!

مدیران و مسئولان دو باشگاه قدیمی کشور جدا از رقابت در میدان مسابقه، در ایجاد چالش و جنگهای روانی هم گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند.این جدالهای لفظی و کلامی بی ارزش است و اساس کار سرخابی ها را مختل می کند.

عامل انواع سکته حتی برای سن کم

حتما سعی شود بیشتر وعده های غذایی تان پخته و یا کبابی باشد و در کنارش سبزیجات و سالاد کم سس باشد.آنچه شما را در  پیشگیری و حفظ سلامتی کمک میکند داشتن آرامش و دور از استرس و برنامه های روزانه ورزشی بصورت منظم و پیگیر است. 

قصه تلخ و شیرین دو علی در فوتبال ایران

چند روزی از درگذشت غم انگیز مهرداد میناوند می گذرد و حالا خبری تلخ تر از وخیم بودن شرایط جسمانی علی انصاریان به گوش می رسد. فوتبالیستی که در صدر اول ورزش کشور حرفه ای بازی کرد و سپس به دنیای هنر پیوست و هنر بی نظیر خندان مردم را در قالب طنز به رخ کشید.

اختصاص 600 هزار دلار جایزه نقدی به کشتی گیران برتر

اتحادیه جهانی کشتی مبنای انتخاب بهترین کشتی گیر سال 2021 را اعلام کرد.

امتیازات رقابت های قاره ای و المپیک لحاظ می شود

اتحادیه جهانی کشتی نام مسابقات دارای رنکینگ برای رقابت های جهانی 2021 را اعلام کرد.

هاشمی : بسکتبال ایران بعد از چین بهترین لیگ را دارد

تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در پنجره دوره نهایی کاپ آسیا راهی کشور قطر می شود.

زمان انتخابی المپیک روئینگ آسیا و اقیانوسیه اعلام شد

مسابقات انتخابی المپیک روئینگ قاره آسیا و اقیانوسیه ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در توکیو برگزار خواهد شد.

تجلیل از نایب رییس بانوان و مدال آور تکواندو جهان

با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون و مهلا مومن زاده نایب قهرمان تکواندو جهان تجلیل به عمل آمد.

اما و اگرها ادامه دارد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه هایکشور تیری دیگر از چله کمان تیم هایی بود که در صف انتظار ورود به جمع پلی آف قرار گرفته اند. اما در این بین شادمانتر از همه هورسان رامسر بود که با شکست آذرباتری یک گام به صعود نزدیکتر شد. 

داوران مرحله دوم جام حذفی اعلام شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای مرحله دوم جام حذفی کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد.

طارمی دست و دل باز ایرانی بندر پورتو

طارمی نقشی کلیدی در برد 2-0 پورتو برابر ریو آوه داشت و لوییز دیاز و اوانیلسون هر دو با پاس های خیره کننده مهدی طارمی موفق به گلزنی شدند.

مصدومیت ماتیپ موجب بازماندنش از حضور در فصل شد

باشگاه لیورپول اعلام کرده است که جوئل ماتیپ، مدافع این تیم، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است.

طارمی از تیم سابقش هم نگذشت!

ملی‌پوش ایرانی پورتو برخلاف همیشه با گلزنی پایه‌گذار برد تیمش نشد، اما مقابل ریو آوه دو گل ساخت.

جذب بازیکن توسط تیم شیمیدر قم تکذیب شد

روز گذشته از سوی برخی رسانه ها اعلام شد که تیم شیمیدر قم بازیکن جدید گرفته است در صورتی که این باشگاه خبر را تکذیب کرد.

فسخ قرارداد الکنو، شایعه یا واقعیت ؟

قرارداد  الکنو سرمربی روسی تیم ملی والیبال ایران فتح می شود. این چیزی است که از برخی رسانه های به نقل از یک سایت ایتالیایی انتشار داده اند. چیزی که عجیب و باورنکردنی می نماید.

قهرمانی شهرداری ورامین و باقی قضایا

والیبال نشسته ورامین قهرمان والیبال نشسته باشگاه های کشور شد.

نقره داغ تیم های لیگ برتری فوتبال

آراى جدید کمیته انضباطی فدراسیون منتشر شد.

نیاز مربیان حرفه ای ، ورزش حرفه ای

مربیان جدیدی به بدنه فوتبال ایران اضافه شده اند. این نیاز زمانه است، قدیمی ها می روند و  ورزشکاران جوانی که عمری در زمین های ورزشی در سطوح مختلف دویده اند. 

مرد بدون حاشیه داوری بازنشسته شد

شیلد بازنشستگی یکی دیگر از داوران باتجربه والیبال ایران رسید و فدراسیون بین المللی این رشته با ارسال این نماد از سالها حضور محمد ابراهیم زاده در عرصه وزارت قدردانی کرد ابراهیم زاده از داوران بدون حاشیه والیبال ما بود و از شهری به سطح بین المللی رسید که پیشتر یک داور بزرگ و ارشد به نام استاد عباس مقدس زاده را هم داشت.

سیچوان در هجدهمین دیدار خود بدون دابل دابل برد

تیم سیچوان بلو والز در حالی هجدهمین برد خود را جشن گرفت که حدادی پس از مدت‌ها دابل دابل نکرد. 

اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام شد

نام داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

انصاریان در کما؟!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

رایان کروسر رکورد پرتاب وزنه داخل سالن جهان را شکست

در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی تور جهانی داخل سالن در کشور آمریکا رایان کروسر موفق شد رکورد جهانی ماده پرتاب وزنه را ارتقاء دهد.

امامی : فردا به شکایت باشگاه استقلال بررسی می شود

جلسه ی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، در مورد شکایت باشگاه استقلال برگزار می شود.

قرعه کشی مسابقات چوگان آقایان با سطح هندیکاپ منفی ۶ تا منفی۴

جلسه قرعه کشی مسابقات چوگان آقایان با سطح هندیکاپ منفی ۶ تا منفی۴ در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

تبریک برای تولد یک گیله مرد!

در این روزهای کرونا زده که لبخند را از چهره آدمی زدوده است هنر می خواهد که فردی بتواند شادمانی را به یک جمع هدیه بدهد ولی ما در موسسه رسانه ای البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت گاهی زمینه هایی را برای شادمانی در کنار حق شناسی پیدا می کنیم تا زنده بودن و سرزندگی را به ممارست بکشند.

مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان آغاز می شود

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور ( جام شهدا ) بمناسبت دهه مبارکه فجر از روز دوشنبه 13 الی 17 بهمن ماه در آکادمی امیراحتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و پس از پایان این مرحله چهره 4 تیم به مرحله پلی اف راه پیدا خواهند کرد . 

پدر و پسر در یک قاب

علی و محمدرضا موذن در دیدار تیم‌های شهرداری قزوین و سایپا از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، برای نخستن بار در یک دیدار رسمی مقابل هم قرار گرفتند.

‎فایوکوفسکی: از ارتباطات فدراسیون ایران و لهستان استقبال می کنم

‎«ماچئی فایوکوفسکی» سفیر لهستان در ایران با حضور در فدراسیون تنیس با «داود عزیزی» رییس این فدراسیون و «فرشید طهماسبی» مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان در خصوص همکاری های مشترک ایران و لهستان در زمینه تنیس دیدار و گفتگو کرد .

کوری فیشر به شیمیدر قم پیوست

تیم بسکتبال شیمیدر قم گارد راس آمریکایی جذب کرد‌. 

طرح اصلی هانگژو2022 منتشر شد

برگزارکنندگان چینی، طرح اصلی و تصویر نقشه کلی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو 2022 را منتشر کردند.

رضایی: ارومیه آمادگی میزبانی جشنواره والیبال را دارد

مسابقات مینی والیبال به احتمال زیاد برگزار نخواهد شد و ظاهرا فدراسیون والیبال در پی درخواست هیاتهای استانی برگزاری این رقابتها را به سال آینده موکول کرده است.

شاددل: برای استخدام مربی خارجیمذاکره می کنیم

مشاور فدراسیون والیبال در امور بانوان انتصاب دکتر لیلا محمدیان را به سمت نائب رئیس بانوان این تشکیلات اتفاق بسیار خوبی می داند.

عهدی: پیکان برای فصل بعد پر قدرت می آید

اگر به موقع اقدام می کردید و دست به محمد ترکاشوند برای گرفتن یار باز بود کار به اینجا کشیده نمی شد.

ذره بین هاشمیان روی لیگ برتر فوتبال

وحید هاشمیان دستیار ایرانی دارگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی را از نزدیک تماشا کرد مردی که بازی در بوندسلیگا و هامبورگ آلمان را تجربه کرد و اکنون در کادر فنی تیم ملی کشورمان می تواند فردی تاثیر گذار باشد.

پاسخ های بدون جهت برزگر به سئوالات جهت دار مجری!

منصور خان برزگر به شبکه ورزش سیما دعوت شده بود تا در مورد وضعیت کشتی و اتفاقات ریز و درشت آن صحبت کند.

بیابانی : کادر فنی یک فرصت دیگر به من بدهد

قهرمان اسبق تیم ملی در وزن ۶۵ کیلوی آزاد طی تماسی به خبرنگار البرز ورزشی گفت: من از قبل مسابقات انتخابی به دلیل شیوع بیماری کرونا همه باشگاه ها بسته بود من اصلا تمرین کشتی نداشتم بیشتر مواقع به باشگاه بدنسازی یا پیست دوومیدانی می رفتم و کسی هم نمی آمد تا تمرین کشتی کنم. 

جذب دادبزن به جای دستیار فنی!

جایگاه مربیان ایرانی در لیگ باشگاهی با بی تدبیری برخی از افراد مور تهدید جدی قرار گرفته است.جذب نفراتی برای شلوع کاری در کنار زمین و ایجاد جار و جنجال به جای کار فنی از جمله اقدامات ناپسندی است که باید با آن مقابله کرد.

میلاد از اسکرا می رود؟!

باتوجه به عملکرد تیم والیبال اسکرا بلچاتو احتمال اینکه ستاره ایرانی این تیم از پلاس لیگا برود زیاد است.

چایچی: دوچرخه سواری بدجوری به دوپینگ آلوده شده است

مدیر اسبق تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: روز گذشته به اتفاق تنی چند از پیشکسوتان و خبرگان دوچرخه سواری به دیدار دکتر داوری سرپرست فدراسیون رفتیم تا ضمن خیر مقدم به ایشان درباره مسائل مهم این ورزش گفت و گو کنیم.

محمدی : نباید بی حرمتی در کشتی باب شود

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان: به نظر من باید هیات کشتی استان مازندران و فدراسیون بیش از این اجازه ندهند نسبت به قهرمانان ملی استان بی حرمتی شود.

آرتتا: تمجیدی از داوید لوییز نشده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ضمن تمجید از مدافع برزیلی این تیم، گفت که صحبتی راجع به تمدید قرارداد با داوید لوییز صورت نگرفته است.

مورینیو: هنوز نکات مثبتی در عملکرد بازیکنانم وجود دارد

تاتنهام با باخت 1-0 برابر برایتون بیش از پیش از کورس قهرمانی جا مانده است، اما سرمربی این تیم هنوز قادر است نکات مثبتی در بازی شاگردان خود ببیند.

گواردیولا: دوران سخت محرومیت برای برناردو سیلوا تمام شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، راجع به بازگشت برناردو سیلوا، هافبک سیتی، به آمادگی پس از محرومیت به خاطر توییت بحث‌برانگیزی خطاب به هم تیمی اش، صحبت کرده است.

چاه را نکنده منار را ...

در روزهایی که همه نگاه ها معطوف به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و انتخابات فدراسیون فوتبال است شنیدن خبر راه اندازی مسابقات لیگ مینی فوتبال مسرت بخش است.

طالقانی : بعد از آزادی از زندان در پاریس خدمت امام(ره) رسیدم

دهه مبارکه فجر که فرا می رسد و آن تصاویر تاریخی و به یاد ماندنی در مراسم استقبال از بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در اذهان تداعی می شود برای ما اهالی ورزش حضور حاج محمدرضا طالقانی قهرمان اسبق کشتی کشورمان در جوار امام خمینی(ره) نوعی افتخار فراموش نشدنی است چرا که ورزشکاران هم سهم بزرگی در تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی داشته اند. 

تولد یک پیشکسوت گرانقدر

از فوتبال شمال که سخن می گوییم ناخودآگاه به یاد ملوان می افتیم تیمی که از بازیکنان ارزشمند فنی و توانمند سابق بندر انزلی و اطراف گیلان شکل گرفت و به یک قدرت بی مانند تبدیل شد.

تیر: اسکی مربی خوب خارجی می خواهد

اردوی تیم ملی اسکی بانوان ایران در روی برفهای شیراز دایر است و شش اسکی باز زیر نظر خانم زرگری مربی تیم ملی تمرین می کنند قرار است از این جمع چهار ورزشکار به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام شوند که اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.

کریمی : برای دوبنده تیم ملی می جنگم

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: هدفم کسب مدال در المپیک است و برای ملی پوش شدن تمام تلاش خود را می کنم.

قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات تیراندازی کشور

تیم تیراندازی نیروی زمینی در مسابقات سراسری ارتش گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو رشته تفنگ و تپانچه، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

سنگ مزار موقت میناوند آماده شد

چند روز پس از درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس سنگ‌مزار موقت این فوتبالیست فقید آماده شد.

دانمارک قهرمان مسابقات هندبال قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال دانمارک برای دومین دوره پیاپی قهرمان مسابقات هندبال قهرمانی جهان در بخش مردان را از آن‌ خود کرد.

محسن کاوه عزادار شد

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

داوران هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

صفایی: این جوان تاحالا پای چند نفر را ناقص کرده است

صفایی بازیکن سرشناس تیم پیکان تهران پاره شدن رباط پایش را شایعه خواند و گفت: البته باید پایم را در گچ بگیرم اما جراحی پا شایعه ای بیش نیست.

انتخابات فدراسیون شطرنج دوباره سر خط!

وزارت ورزش تصمیم گرفته برای انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج نام نویسی دوباره از نامزدها انجام دهد.

طنین زنگ انقلاب در زورخانه شهید فهمیده

مراسم طنین زنگ انقلاب امروز در زورخانه ملی شهید فهمیده تهران با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نشست تخصصی اشتغال در ورزش

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش نشست تخصصی اشتغال در ورزش را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

پاها اصلی ترین عضو برای دوران کهولت است

هنگام پيری پاهای ما باید همچنان محکم بمانند. در پيري نباید از سفید شدن مو، یا افتادگی پوست، يا چین و چروک بترسيم. اما از ضعف پاها بايد ترسيد.

بازگشایی باشگاه های کشتی مازندران

باخبر شدیم در این شرایط بسیار خطرناک کرونا که استان مازندران تنها استان پر خطر در کشور لقب گرفته، هیات کشتی مازندران مترصد برپایی تمرینات متمرکز برای رده های سنی پایه است.

حرمتها شکسته شد..

بعد ازسپری شدن  ۲ هفته از مرحله دوم،امروز مرحله فینال لیگ برتر والیبال نشسته در باشگاه عقاب تهران با بازی ۲تیم مس شهربابک به مربیگری هادی رضایی وذوب آهن اصفهان به مربیگری محمد رضا رحیمی  استارت زده شد.

اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال منتشر شد

سومین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون منتشر شد که در این خصوص 10 نفر رد صلاحیت شدند.

قهرمانی بل در ۴۰۰ متر با مانع زنان/ تامبری بهترین نتیجه پرش ارتفاع سال را بدست آورد 

در جریان برگزاری تور جهانی داخل سالن و رقابت های بین المللی اتریش چند حد نصاب جدید و قابل توجه توسط ورزشکاران به ثبت رسید.

مخمصه ها و تنگناهای ریاستی فدراسیون فوتبال

به روزهای انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم ظاهرا همه چیز به رایزنی ها و ارتباطات پنهان ختم شده و رسانه های ما هم دیگر آن حساسیت سالهای انتظار را ندارند.

آبی پوشان دهه های پیش استقلال

یادش بخیر نخستین دوره مسابقات والیبال باشگاه های کشور در سالهای 53 و 54 راه اندازی شد ستارگان آن روز والیبال در دو تیم پرسپولیس و استقلال (تاج) تقسیم شد و شور و هیجان زیادی به صحنه رقابتهای باشگاهی بخشیدند و البته باشگاه دخانیات هم با جمعی از ستارگان ضلع سوم مثلث مدعیان را تشکیل می دادند.

سه استان به دنبال میزبانی جام تختی

درحالی که پیش از این اعلام شده بود تهران از بیشترین شانس برای میزبانی از این رقابت‌ها برخوردار است و به نظر ستاد مقابله با کرونا تنها به پایتخت مجوز برگزاری مسابقه در وضعیت کرونا را خواهد داد، اما تا امروز سه استان به دنبال میزبانی از جام تختی هستند.

ظهرابی: برای گرفتن سهمیه جهانی تلاش می کنیم

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از 29 اسفند 99 تا 8 فروردین 1400 به میزبانی بحرین برگزار می شود.

نهرودی: فعلا تماشاگرم

اگر بوکسورهای ایران بتوانند در المپیک جزو شش نفر برتر بازی ها شوند کمال آرزو است آرزویی که هیچ وقت تاکنون تحقق پیدا نکرده است.

برگزاری دو مسابقه بین المللی تنیس روی میز در ایران

پیمان حسنی دبیر فدراسیون از برگزاری دو مسابقه بین المللی در سال ۱۴۰۰ خبر داد . 

معرفی کادرفنی تیم‌های ملی تنیس بانوان

فدراسیون تنیس کادرفنی تیم‌های ملی بانوان را در رده های سنی مختلف مشخص کرد.

کار بزرگ تیم رسول خطیبی برابر تراکتور

 روز گذشته چهار دیدار در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، و نیز آبادان برگزار شد. 

کورس خوش خیالان و خواب بی خیالان

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به داستان خوش خیالان ، بی خیالان تبدیل شده است. 6-7 تیم خودرا در  برج عاج می بیند و دو  سه تیم  هم فانوس سقوط در دست  دارند اما چهار تیم برای کسب ورودی مستقیم به دور حذفی به در و دیوار می زنند.

برگزاری بدون تماشاگر مسابقات قهرمانی جهان

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و بنا به تصمیم اتخاذ شده مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱ و قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی ۲۰۲۱ بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

کیلی هاجکینسن رکورد ۸۰۰ متر داخل سالن جهان را شکست

در رقابت های داخل سالن وین که روز گذشته برگزار شد،کیلی هاجکینسن انگلیسی رکورد ماده ۸۰۰متر داخل سالن جوانان جهان را بهبود بخشید.

علی مرادی نامزد پست مدیریتی وزنه برداری جهان

چهار عضو فدراسیون وزنه برداری ایران برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی نامزد شدند.

ادای احترام به میناوند در لیگ بانوان کویت

در حالی که روز جمعه بازیکنان شرکت کننده در لیگ فوتسال بانوان ایران با بازوبند مشکی وارد میدان شده و نسبت به زنده یاد مهرداد میناوند ادای احترام کرده بودند از کویت خبر رسید که فرشته کریمی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ این کشور نیز پس از زدن گل به حریف آن را تقدیم ستاره زود از دست رفته فوتبال ایران کرد.

توئیت معنادار بارسا در مقابل باخت رئال

رئال مادرید با شکست خانگی امروز خود برابر لوانته باعث خوشحالی بارسا و دیگر رقبایش شد.

غیاب کونته تاثیری روی عملکرد بازیکنانش نداشت

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، در پیروزی 4-0 شاگردان خود برابر بنوونتو از نشستن روی نیمکت محروم بود.

آیا ارزش مسی 555 میلیون یورو است؟

نشریه اسپانیایی ال‌موندو جزییاتی از قرارداد نجومی لیونل مسی و بارسلونا را که گفته می شود بزرگترین قرارداد تاریخ ورزش است، منتشر کرد.

جزیده: بازیکنان مصدوم را به لیگ جهانی نبرید

سرمربی تیم ملی باید سر تمرینات بازیکنان حضور داشته باشد و حتی در حال حاضر نیز جا دارد که با پروازی دو سه روزه هم که شده به ایران بیاید و لیگ والیبال باشگاه های کشور را از نزدیک تماشا کند.

غفور امتیاز آورترین شد

بعد از پلاس لیگا و نمودار بسیار خوبی که میلاد عبادی پور در تیم اسکرا دارد چشم دوستداران والیبال به ترکیه، اسلوونی و بلژیک دوخته شده است تا شاهد نمایش نمایندگان والیبال ایران در آنسوی مرزها باشند بدون تردید حضور در این کشورها می تواند همانند بردیا سعادت سکوی پرشی برای سالهای آینده باشد. 

اسامی منتخبان ملی پوش بسکتبال به زودی اعلام می شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از اعلام بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تا پایان هفته پبش‌رو خبر داد. 

دستور صالحی امیری بر نوسازی خوابگاه ورزشگاه آزادی

پس از بازدید مسولان کمیته ملی المپیک از فدراسیونهای اسکیت، وزنه برداری، بسکتبال و ووشو سید رضا صالحی امیری به اتفاق هیات همراه با حضور در خوابگاه شماره ۲ آزادی در حضور مسولان فدراسیون سه گانه و ملی پوشان آن از این خوابگاه دیدن کرد.

فرجام فوتبالی که از بی صاحبی رنج می برد!

 در سنوات گذشته از جادو و جنبل  و اشاعه شرط بندی در محافل خصوصی  و فساد نوشته بودیم. آب بستن و باتلاقی کردن زمین و نوشیدنی مساله دار  به حریف دادن را هم دیده بودیم ،اما حالا باید از کم و زیاد کردن طول و عرض زمین اظهار شگفتی کنیم.

آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گرامی باد

زمستان امسال در حالی به استقبال گرامیداشت روزهای خاطره‌انگیز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رویم که یاد و خاطره شهدای امت و ملت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از اصیل‌ترین تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) بودند، بیش از هر زمان دیگری زمینه‌ساز اتحاد و همدلی بین مردم و عزت مسلمانان در سراسر جهان شده است.

عزیزی؛ تنیسورهای ایرانی درخشیدند

رییس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: تنیس در میان تمام فدراسیون های ورزشی توانست مسابقات بین المللی را به میزبانی کیش برگزار کند.

اولین مدال تقدیم به حاج قاسم سلیمانی

مسابقات تلنت کلاسیک اسلامشهر برگزار شد.

رویدادی که می توانست ابعاد اجتماعی و ورزشی را گسترش دهد

خبر برگزاری مسابقات بین المللی تنیس نوجوانان در جزیره زیبا و پر از آرامش کیش برگزارشد.

ياد مهرداد؛ که نان و نمک می شناخت!

هنوز خاطرات زمين ميلان (ته جيحون )و زمين شبيري (١٦متري اميري)و جوانان (پشت فرودگاه)از يادمان نرفته بود كه شنيده ایم كرونا گرفت..!

هندبال جوانان 29 اسفنددر منامه

سرمربی تیم ملی جوانان پسر کشورمان اسامی 28 بازیکن را جهت معرفی به کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد.

نخستین دوره مسابقات دارت دیپلمات ها در تهران

مدیر تربیت بدنی وزارت امور خارجه از رونمایی پوستر نخستین دوره مسابقات دارت دیپلماتیک با عنوان «جام قهرمانان سلامت» با حضور مدعوین و مهمانان از فدراسیون انجمن های ورزشی خبر داد.

جوکار: با غلامرضا محمدی کار نمی کنم

تا پایان بازی های المپیک حکم دارم امابی دلیل کنار گذاشته شدم برخی از مربیان حاضری خوری می کنند. هیچ کجا تمرین ندادند اما تیم ملی همیشه در قبضه آنها بوده است.

صالحی امیری: 25 هزار دلار برای تجهیزات وزنه برداری اختصاص داده ایم

دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک امروز (شنبه 11 بهمن) از فدراسیون وزنه برداری بازدید کردند. 

سلیمانی برترین بازیکن راند بیستم سوپرلیگ

فوروارد قدرتی مهرام، برترین بازیکن راند ۲۰ سوپرلیگ شد. 

نصیرزاده: مردان آهنین را به رسانه ملی برمی گردانم

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری لیگ پاورلیفتینگ، مردان آهنین و فیزیک در سال آینده خبر داد.

بازیکن خارجی ممنوع!

فوتبال باشگاهی باید یاد بگیرد با جوانگرایی ، بازیکن سازی و توجه به آکادمی ها  می تواند تحولی در این رشته ایجاد کند،نه با در اختیار گرفتن بازیکن های درجه چندم خارجی و پر کردن جیب دلالها و واسطه ها !

نقره داغ 150 میلیون تومانی یک باشگاه والیبال

آنچه که در پی می آید قاطع ترین تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره یک تخلف است که تاکنون سابقه نداشته است اما باید پرسید در سایر امور به ویژه در لیگ برتر نتیجه کار شاکی و متشاکیان به کجا می رسد.

داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال معرفی شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

وزارت ورزش؛ در دایره قضاوت و صداقت

سال رو به پایان است و انتظار می رود که وزیر محترم ورزش در پایان دوره هشت ساله وزارت خود و دولت تدبیر و امید به بررسی عملکرد خود و زیر مجموعه های این وزارتخانه بنشینند و به اصطلاح عام دار و ندار ورزش کشور را روی دایره قضاوت و صداقت بگذارند اینکه در این ایام به نسبت طولانی کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم.

آرمات: درب به روی همه شایستگان باز است

مربیان تیم والیبال نوجوان ایران از اردوهای گزینشی مازندران ، گلستان، مرکزی، گیلان و .. دسته پری نداشته اند چرا که ما حصل حضور و نظارت آنها سه چهار بازیکن بیشتر نبوده است اما با این حال از فردا حدود 115 بازیکن در محل فدراسیون والیبال تست PCR خواهند داد تا از روز دوشنبه در قالب چهار گروه 25 نفری تمرینات آموزشی و گزینشی را از سر بگیرند .

فرانسه پر افتخار مغلوب سوئد شد

در روز پانزدهم بیست و هفتمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مصر در سال ۲۰۲۱ در مرحله نیمه نهایی چهار تیم فرانسه،سوئد،اسپانیا و دانمارک به مصاف هم رفتند که در پایان تکلیف دو تیم فینالیست مسابقات در سال ۲۰۲۱ مشخص شد.

نمایندگان ایران جواز حضور در رقابتهای بین المللی را کسب کردند

‎سه نماینده از ایران جواز حضور در دیدار پایانی رقابت های بین المللی تنیس جوانان در جزیره کیش را بدست آوردند. 

آخرین نسخه پروتکل بهداشتی مبارزه با کووید -19 ابلاغ شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای سازمان لیگ فوتبال، فوتسال و هیات فوتبال استانها آخرین نسخه پروتکل بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید 19 را ابلاغ کرد.

ناظم‌الشریعه: اهداف تیم ملی را با بازیکنان مرور می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با وجود شرایط خاص پیش آمده در این اردو، اما فرصت را غنمیت شماردیم و اهداف تیم ملی را با بازیکنان مرور کردیم.

ابلاغیه انضباطی برای تیم های استقلال و سایپا

کمیته انضباطی دو ابلاغیه برای تیم های استقلال و سایپا صادر کرد.

جشنواره گل در لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با رد و بدل شدن گلهای زیادی همراه بود تا جایی که تیم ووچان کردستان 17 گل درون دروازه تیم قشقایی شیراز جای داد.

طلوع کیان: لیگ جهانی چالش جدیدی را ایجاد کرده است

آلکنو مربی با تجربه ای است و تمام بازیکنان کشورمان را می شناسد لذا بعید می دانم که تجربه دوران مربیگری گائیج در والیبال ما تکرار شود.

قلعه نویی باخت استقلال را جبران کرد

روز گذشته در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور استقلال مقابل تیم رده ششمی نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر یک در سد حریف جنوبی متوقف شد تا یاران محمود فکری با 23 امتیاز از 13 بازی و دو باخت در صدر جدول باقی بمانند.

دهقانی؛ پیشکسوتان شناسنامه و تاریخچه رشته های ورزشی هستند

رئیس هیات هندبال استان لرستان گفت؛ مقام پیشکسوت در هندبال لرستان از جایگاه بالا و مهمی برخوردار است.

راهنمای اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات منتشر شد

اتحادیه جهانی کشتی ابزارهای آنلاین جدیدی را برای فدراسیون های ملی و برگزار کننده مسابقات راه اندازی می کند.

امین میرزازاده: حضور در اوکراین محک خوبی برای ما خواهد بود

این سومین مرحله از اردوی آمادگی ما برای حضور در رقابت های المپیک است و تمام تلاش خود را می کنم تا بعنوان نماینده ایران در این بازی ها حضور داشته باشم.

جودوکار ملی پوش درگذشت

متاسفانه باخبر شدیم ، محمدحسن رئیسی، ملی پوش سابق تیم ملی نونهالان بر اثر سانحه رانندگی، جان خود را از دست داد.

دوم شهریور ماه 2021 ، نوجوانان جهان در تهران

هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با تاریخ پیشنهادی ایران برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان موافقت کرد.

جودوکار ملی پوش درگذشت

متاسفانه باخبر شدیم ، محمدحسن رئیسی، ملی پوش سابق تیم ملی نونهالان بر اثر سانحه رانندگی، جان خود را از دست داد.

امینی عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته شد

اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی شد.

بازکنان اشتورم گراتس در سوگ مهرداد

هم تیمی های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویکا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، نامه ای احساسی منتشر کردند.

خرید مسی موجب زیر پا گذاشتن فرپلی مالی می شود

خوان لاپورتا، کاندیدای ریاست بارسلونا در آخرین اظهارات خود طعنه سنگینی به مدیران PSG زده و این تیم را تهدید به شکایت کرده است.

ادین ژکو از بین گزینه های منچسترسیتی خط خورد

منچسترسیتی شانس بستن قرارداد با ادین ژکو، مهاجم ناراضی رم، را رد کرد.

سلمانی رکورددار امتیازآوری لیگ شد

یک بازیکن با فقط 187 سانتیمتر قد در ورزشی که متعلق به آسمان خراش ها است رکوردار کسب امتیاز شد.

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از دوم اسفند

 مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بازه نقل و انتقالاتی زمستانی نیم فصل لیگ برتر با هماهنگی و تایید فیفا از ۲ تا ۲۸ اسفند ۹۹ تعیین شد.

محمدی راد: خوشا به حال والیبال ایران با این جوانها

متمرکز شدن لیگ جهانی والیبال چالش بزرگی برای همه تیم های جهان است چرا که دست مربیان برای استفاده از بازیکنان جوان بسته می شود.

حدادی 15 امتیاز کسب کرد

تیم بسکتبال سیچوان در حالی برابر جیلین ۱۱۹ بر ۱۱۱ به برتری رسید که حدادی در مرز دابل دابل متوقف شد‌. 

خوش بود گر محک...

وقتی خبرنگاران اروپایی فلان مربی غول پیکر و البته دارای کارنامه روسی را فیل مغازه چینی فروشی بنامند ما هم می توانیم بهمان مربی را دوش به دوش آلکنو قرار بدهیم و بنویسیم در مثل مناقشه نیست !

بازگشایی سالن های کشتی کرمانشاه

بخش نامه هیأت کشتی استان کرمانشاه به اطلاع کشتی گیران می رساندکه سالن های تحت مدیریت هیات کشتی شهرستان کرمانشاه بازگشایی خواهد شد.

جلسه بانوان استان همدان برگزار شد

این نشست با حضور قاسم ربیعیان دبیر هیئت کشتی استان و دکتر زهرا کهزادی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان همدان برگزار شد.

ملک محمدی سرپرست کمیته پوشش پزشکی شد

طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دکتر تورج ملک محمدی به سمت سرپرست کمیته پوشش پزشکی مسابقات و ستاد پزشکی ورزشی مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.

دردهای نهفته مهرداد میناوند

مهرداد میناوند را هم از دست دادیم و حالا نگران علی انصاریان هستیم ولی افسوس بیشتر ما این است که در زمان حیات زیاد به همدیگر بها نمی دهیم و این رسم خوبی نیست.

جذب نفرات‌با انتخاب مربیان ،نه دلالها !

با شروع نقل و انتقالات زمسنانی در فوتبال باشگاهی باید پای دلالها و واسطه ها قطع شود و مربیان  با درایت و واقع بینی بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ میلاد کنار سندر باز هم درخشید

 تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور ستاره ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، با غلبه بر فنرباغچه ترکیه، به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  راه یافت.

زرینی: از پیشکسوتان کشتی شهرری تقدیر می کنیم

الله مراد زرینی رئیس هیئت کشتی شهرری گفت: هفته آینده از سه پیشکسوت کشتی آزادشهرری آقایان سیدحجت بیخوش سید حسین ساداتی و رامین خیرالله زاده تجلیل خواهد شد.

عزیزی : خانه کشتی قرچک تا آخر سال آماده می شود

 عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان تهران به همراه علی بازیار رئیس کمیته کشتی های سنتی فدراسیون از مراحل ساخت خانه کشتی قرچک بازدید کردند.

برنامه های تیم های کشتی بررسی شد

برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی و همچنین زمانبدی برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی با حضور نایب رئیس فدراسیون و کادرهای فنی تیم‌های ملی بررسی شد.

برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی بانوان برای گرامیداشت روز زن

معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن  چهارمین المپیاد  ورزشی بانوان کارگر را  برگزار می کند.

تیم ۱۶ نفره عربستان برای دیدار به ایران می آیند

فدراسیون بسکتبال سعودی فهرست ۱۶ نفره‌ای را برای پنجره سوم آسیاکاپ منتشر کرد. 

رقابتهای گروه A بسکتبال در دوحه برگزار می‌شود!

رقابت‌های پنجره سوم گروه A انتخابی آسیاکاپ ۲۰۲۱ نیز در قطر برگزار می‌شود. 

برایانت در دیدار شهرداری بندرعباس و آیند‌ه‌سازان درخشید

گارد آمریکایی شهرداری بندرعباس چهره برجسته تقابل بندرعباسی‌ها و آینده سازان بود‌. 

روزی برای پاسداشت قهرمانان ورزش

این بزرگان ورزش هستند که بی سر و صدا می میرند و غریبانه دفن می شوند کرونا البته که دست همه را بسته است تا به رسم دیرین خودمان در غم از دست دادن عزیزانمان سوگواری کنیم و این روزگار عجیبی است که بر جامعه مهربان و همدل ایرانی مستولی شده است اما وظیفه ما بازماندگان چیست و چگونه باید از آنانی که روزگاری نام و آوازه شان باعث فخر جامعه ورزش بوده اند قدردانی کنیم؟!

صیامی: مسابقات صحرا نوردی در حد استانداردهای بین المللی است

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسیر انتخاب شده برای مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور ، استانداردها در حد بین المللی است.

آرزوی قهوه ای تلخ در روزگار تلخ

روزگاری تلخ تر از زهر که می گویند همین روزهایی است که ویروس نابه کار و منحوس کرونا بر مردم دنیا از جمله ایران تحمیل کرده است و ما هر روز شاهد از دست دادن عزیزانی هستیم که تا دیروز کنار مکا بوده اند و امروز در دل خوارها گل آرمیده اند.

گسترش وضعیت اضطراری به ۷ استان دیگر ژاپن

به دنبال افزایش تعداد مبتلایان کرونا در ژاپن، دولت این کشور روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه وضعیت اضطراری را به ۷ استان دیگر علاوه بر توکیو و مناطق همجوار آن گسترش داد که تا ۷ فوریه(۱۹بهمن)ادامه دارد.

پوچتینو: خرید مسی؟ من از بازیکنانم راضی‌ام

پوچتینو در مصاحبه با مارکا گفت: "ما به خودمان می گوییم چه کسی کیلیان را دوست ندارد؟ او با لبخندش، با چهره اش و با انرژی که دارد، کاری می کند که همه دوستش داشته باشند.

کلوپ: با برد دیشب شایستگی خودمان را نشان دادیم

لیورپول با برد شب گذشته برابر تاتنهام بار دیگر به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر بازگشت.

مورینیو بین دو نیمه از خشم ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد

سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، پس از بازخواست شدن توسط سرمربی این تیم بابت گلی که در وقت های اضافه نیمه اول دریافت کردند، با عصبانیت ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد.

نقدی بر یک برنامه تخصصی والیبال

خوشبختانه ارتباط ما با همه رسانه های ورزشی صمیمانه است و احترام متقابلی وجود  دارد در این بین اما برخی از مربیان و کارشناسان نقد و نظرهایی را ارائه می دهند.

فرا رسیدن دهه فجر مبارک باد

12 بهمن سالروز ورود تاریخی و شکوهمندانه حضرت امام (ره) به میهن اسلامی‌مان و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بر فجر آفرینان و ملت سر افراز و همیشه سربلند ایران اسلامی مبارک باد.

شنل قهرمانی نارنجی شد

شنل قهرمانی والیبال بانوان باشگاه های کشور زیب تن نارنجی پوشان سایپا شد.

ادای احترام به میناوند در رقابت های هفتم سیزدهم لیگ برتر

مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند آغاز می شود.

اعلام برنامه مرحله دوم جام حذفی

برنامه مرحله دوم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

تداوم درخشش میلاد و پیروزی اسکرا در لیگ قهرمانان اروپا

تیم اسکرا بلخاتوف لهستان با درخشش میلاد عبادی‌پور بازیکن ایرانی خود، موفق به شکست تیم لیندمانز بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا شد.

علیمرادی به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون هندبال، سرپرست تیم ملی هندبال جوانان کشورمان معرفی شد.

میناوند در وداعی باورنکردنی درگذشت

مهرداد ميناوند پيشكسوت محبوب و ستاره چپ پاى فوتبال ملى و باشگاهى ايران دارفانی را وداع گفت.

  طباطبایی: بهترین کاراته کارهای جهان در قلب تیم ملی ایران است

تمرین امروز ملی پوشان کاراته ایران با حضور  سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

رییس بعدی باید با دولت و مجلس هماهنگ باشد

در اینکه فدراسیون فوتبال یک مجموعه غیر دولتی است شکی نیست اما به واقع نمی توان منکر وابستگی این نهاد غیردولتی به دولت شد، پس گزینه بعدی فدراسیون فوتبال بدون شک باید از طیف همسو با مجلس و دولت بعدی باشد.

جای خالی بزرگ مردان فوتبال

امروز که فوتبال ایران به دور خود می چرخد و دیگر ستاره های تابناک از دل زمین های خاکی به سوی آسمان پرواز نمی کنند جای خالی ستارگان دیروز خیلی حس می شود.

به جای داد وقال،نمایندگان ایران را تقویت کنید!

مدیران و مربیان ۴ تیم ایرانی حاضر در جام باشگاههای آسیا به جای دعوا ،مرافعه و داد و بیداد به تقویت بنیه نمایندگان کشور بپردازند و با آمادگی در عرصه رقابتها حاضر شوند.

فرج الهی: زمان مناسبی برای مسابقات نونهالان نیست

فدراسیون والیبال تا به حال 35 میلیون تومان به هیات والیبال آذربایجان شرقی کمک کرده است این در حالی است که این هیات فقط 70 میلیون تومان پول اجاره سالن ها و کادر فنی را پرداخت کرده است.

تندروان: شانس را از جوان ها نگیریم

لیگ ملتهای والیبال به صورت متمرکز برگزار می شود و دیگر فرصتی برای دوستداران این ورزش زیبا در سراسر  دنیا به وجود نمی آید تا از نزدیک ستارگان والیبال دنیا را تعقیب کنند.

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انجام شد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ 15 امتیاز برای عبادی پور

تیم اسکرا بلخاتوف در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به رغم درخشش میلاد عبادی پور بازیکن ایرانی خود، مغلوب حریف شد.

سه آزادکار عازم رقابت های بین المللی ایتالیا می شوند

سه آزادکار برای حضور در رقابت های بین المللی پلیکونه راهی ایتالیا می شوند.

مددی : نظر کمیته انضباطی قابل قبول است

موضوع این جلسه سازنده در مورد اختلافات پیش آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود.

تیم های منتخب عازم اوکراین می شوند

تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی راهی کی یف می شود.

حذف مشعل المپیک به خاطر حفظ سلامتی در ژاپن

برگزارکنندگان توکیو2020 اعلام کردند که بدلیل شرایط ایمنی و سلامت ممکن است حضور مشعل المپیک در مسیر حمل را از جاده های ژاپن حذف کنند.

زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2026 توسط فیفا اعلام شد

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) جدول زمانی روند انتخاب محل (شهرهای میزبان) جام جهانی 2026 را تایید کرد.

پرسپولیس و نشست های بی حاصل

روز گذشته مسوولان باشگاه پرسپولیس نشست مهمی را در محل این باشگاه برگزار کرده اند درست یک روز بعد از نخستین باخت پرسپولیسی ها که در اراک در چهارچوب لیگ برتر باشگاه های کشور صورت گرفته است سوال اینجاست چه اشکالی داشت که این جلسه پیش از مسابقه برگزار می شد از سوی دیگر مصاحبه های متفاوت و جنجالی رسول پناه و گل محمدی علیه یکدیگر نشان داد که این نشست ها هیچ فایده ای برای پرسپولیس ندارد.

پرسپولیس در سید یک،استقلال در سید سه

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره انجام شد و ۴ نماینده ایران در این مسابقات حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

خطراتی که در کمین دوستداران ورزش و طبیعت نشسته است

انتخابات فدراسیون نجات غریق برگزار شد و مدیر جدید از گرفتن وام برای ناجیان و استعدادیابی در مدارس سخن گفت اما می دانید که دامنه فعالیتهای فدراسیون نجات غریق در پهنه کشور گسترده است و این تشکیلات هم باید در بعد قهرمانی تلاش کنند هم در جهات ارائه خدمت به مردم برنامه ریزی داشته باشد.

فرار روبه جلو فراز بام خائیز در لیگ برتر هندبال

دهدشت اعلام کرد که از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور کناره گیری می کند.

جلسه کسب کرسی های اتحادیه جهانی برگزار شد

در ادامه ی اقدامات فدراسیون کشتی به منظور کسب کرسی های اتحادیه جهانی، جلسه نمایندگان معرفی شده فدراسیون کشتی، بعداز ظهر دیروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

قایق بادبانی ایران در لیگ ستاره های جهان رونمایی شد

اتحادیه لیگ ستاره های بادبانی جهان از طرح قایق رسمی کشورمان برای حضور در این مسابقات رونمایی کرد.

لغو مسابقات رکوردگیری داخل سالن دوومیدانی

مسابقات رکوردگیری‌داخل سالن کمیته‌های تخصصی دو و میدانی برگزار نخواهد شد.

کرمی: با جاسترب قرارداد دو ساله دارم

مربی ایرانی شاغل در لیگ اروپا به کشور بازگشت یوسف کرمی که با تیم جاسترب زاگرب در لیگ باشگاه های اروپا شرکت کرده بود در پایان قرارداد یکساله خود به ایران آمد.

سالروز وفات ام البنین(س) تسلیت باد

حضرت ام البنین علیهاالسلام بعد از زینب کبری علیهاالسلام دار فانی را وداع گفت، ولی تاریخ‏نگاران سال ارتحال او را متفاوت نگاشته ‏اند، به طوری که عده ای آن را سال ۷۰ ق بیان کرده ‏اند و عده دیگری تاریخ وفات آن مادر فداکار را، سیزدهم جمادی الثانی سال ۶۴ ق دانسته ‏اند که نظر دوم از شهرت بیشتری برخوردار است.

حمله کرونا به مسابقات جهانی هندبال

برخی تیم های حاضر در مسابقات جهانی ادعا می کنند که بازیکنانشان به کوید ۱۹ مبتلا شده اند.

عبدی پور؛ بهترین گزینه برای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

دكترمهدی عبدي پور قهرمان اسبق و مربی سازنده تهران با مدرک دکتري حقوق  جزا و جرم شناسي بايد طولاني  در اين امر مهم و تخصصي، چند روز پیش طی حکمی از طرف رياست فدراسیون کشتی به عنوان رئیس کمیته انضباطی سازمان لیگ معرفی شد.  

همه تیم ها در یک جا پیکار می کنند

حسن لیگ جهانی والیبال که یکی دو سالی است به نام لیگ ملل تغییر یافته است در رفت و برگشت برگزار شدن ان بود که هیجانات و تکنیک های ناب این ورزش را به اقصی نقات دنیا می برد اما کرونا فدراسیون جهانی والیبال را برآن داشت که رقابتها را مجتمع و متمرکز برگزار کند که از اهداف اصلی لیگ ملل دور می شود.

ناظمی: افتخار جدیدم را تقدیم به همه دختران ایران می کنم

گلاره ناظمی باری دیگر درخشید و سنمبل داوران زن ایران و کشورهای مسلمان شد.

دو ایرانی در جمع پنج داور و بازیکن برتر فوتسال جهان

جایگاه نهایی نمایندگان فوتسال زنان ایران در بین برترین‌های جهان در سال ۲۰۲۰ مشخص شد.

آرسنال بعد از 3 روز تسویه‌ حساب بکرد

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 ساوتهمپتون را شکست بدهد.

منچستر سیتی صدر جدول را از آن خود کرد

منچسترسیتی با پیروزی 5-0 در خانه وست‌بروم، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

زلاتان ؛ گلزنی و دعوا موجب اخراج تیمم شد

زلاتان ابراهیموویچ در شبی پرماجرا ابتدا برای میلان گلزنی کرد اما در ادامه با درگیری با روملو لوکاکو و اخراج از زمین، زمینه شکست تیمش را فراهم کرد.

سهرابی: جو سازی علیه داوران تمامی ندارد

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

مرحله دوم قرعه کشی جام حذفی برگزار شد

مراسم قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر)فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

فوتبال نیازمند نیروهای جوان و خلاق

از وضعیت کنونی فوتبال کسی راضی نیست. هر کس از زاویه ای اوضاع کنونی فوتبال را به نقد می کشاند.تا جایی که دست از اهالی فوتبال که اهل سکوت هستند، نیز زبان گشوده و از بیراهه رفتن فوتبال انتقادهایی را بر زبان آورده اند.

از لئون تا «سید»...

لیگ ایتالیا همچنان بهترین لیگ دنیاست مجمعی که ستارگان بزرگ والیبال دنیا را در دل خود جای داده است از لوکارلی برزیلی گرفته تا لئون کوبایی لهستانی شده و اکنون سید موسوی جای امیر غفور و سعید معروف در لیگ امسال خالی است.

تشبیه آلکنو به فیل مغازه چینی فروشی

صحبت‌های انتقادی ولادیمیر آلکنو در مورد بارتوش بدنوژ در رسانه‌های لهستانی بازتاب داشت و واکنش تند برخی از کارشناسان لهستانی را پرانگیخت.

رقابتهای دوومیدانی بزرگسالان قاره آسیا برگزار نمی شود

با اعلام رسمی فدراسیون دو و میدانی چین رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان قاره آسیا برگزار نخواهد شد.

رقابتهای چوگان آقایان با سطح هندیکاپ منفی ۶ تا منفی۴ 

مسابقات چوگان آقایان با سطح هندیکاپ منفی ۶ تا منفی۴ در روز شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

پرسپولیس شش ریشتری کجاست؟!

به دنبال نخستین باخت این فصل پرسپولیس مقابل آلومینیوم که در اراک رقم خورد نائب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا از مکان هفتم دو پله پایین تر آمد و در رده نهم لیگ بیستم جای گرفت این در حالی است که گل گهر سیرجان با مربیگری امیر قلعه نویی نیز در رده دهم جدول و در همسایگی یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

هشدار کمیته انضباطی به اهالی فوتبال!

با عنایت به کدهای اخلاقی، مقررات انضباطی و مقررات اخلاقی کلیه اهالی فوتبال باید در ایراد اظهارات و انجام مصاحبه های خود مراقبت کنند تا امر خلاف واقع را به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نسبت ندهند، در غیر این صورت اظهارات آنها به تناسب مورد می تنواند از مصادیق توهین، افترا یا نشر اکاذیب باشد.

سلیمانی:هزینه های فوتبال 400 درصد افزایش پیدا کرد

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اعزام تیم های ملی واقعا افزایش ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده ولی روند اعزام ها متوقف نشده است.

حضور چهار داور منتخب کشور در جام جهانی فوتسال

چهار داور بین المللی ایرانی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال کاندیدای قضاوت در رقابتهای جام جهانی فوتسال لیتوانی 2021 شدند.

وفایی نژاد : سیاه نمایی نکنید

  حضور بیش از ۴ دهه خدمت بی منت به ورزش استان و در راس آن  به کشتی را داشته ام که بر هیچ علاقمندی  پوشیده نیست.

تولدت مبارک پهلوان

در ورزش ایران آدمهای بزرگ کم نبوده اند اما بعضی از آنها در کنار تاثیرگزاری های فنی و ورزشی از اعتبار ارزشی بالایی برخوردار هستند و حاج محمدرضا طالقانی یکی از نوادر این مردان است که امیر کبیر کشتی ایران لقب گرفته است.

ستارگان دیروز ورزش در یک قاب

یکی از تصاویر کمیاب ورزش ایران را می بینید جایی که ستارگان بزرگ ادوار گذشته با رفاقتی بی نظیر کنار همدیگر نشسته اند و خوشی می کنند وقتی پای رفاقت پیش می آید تعصب رشته ای رخت بر می بندد.

رئیس محترم فدراسیون تنیس روی میز

با کمال تاثر و تاسف، رحلت برادر گرامی تان را که امروز به دیدار معبود شتافته و دعوت حق را لبیک گفتند ،خدمت جنابعالی و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

بنا: با11 کشتی گیر به اکراین میرویم

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اعزام ۱۱ فرنگی کار به تورنمنت اوکراین خبر داد.

یزدانی: دوست داشتم در صربستان کشتی بگیرم

امیرمحمد یزدانی گفت: خیلی دوست داشتم در رقابت های صربستان بعنوان یک تورنمنت تدارکاتی با سطح بالا شرکت کنم و تجربیات خود را در رده ی سنی بزرگسالان بالا ببریم.

نادی: آلکنو مثل گائیچ نباشد

آلکنو به باشگاه زنیت هم تعهد دارد او هم مانند زوران گائیچ که در زمان ما مربی دو شغله محسوب می شد باید برای تیم ملی ما وقت بگذارد.

بانوان عراق لیگ با کیفیتی دارند

خانم گل فوتسال باشگاه های ایران معتقد است که در لیگ عراق پول بیشتری به بازیکنان پرداخت می شود.

صیامی: به من هم یک کوزه گلی زیبا اهدا کرده اند

یکی از مسائلی که این روزها گریبان پیشرفت کشورمان را گرفته است انتظار بیش از حد و توقعات نابجاست در صورتی که باید این مسائله را مد نظر قرار بدهیم که اگر تلاشی هم انجام می دهیم برای پیشرفت و سربلندی خودمان است.

حیدری رئیس جدید فدراسیون نجات غریق

مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار و «مهدی حیدری» با کسب ۲۷ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون شد.

قهرمان ووشو جهان در دانشگاه آزاد

«محسن محمدسیفی» پرافتخارترین ووشوکار ایران برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به تیم دانشگاه‌آزاد پیوست.

پویا دادمرز:به دنبال کسب مدال جهانی هستم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به دنبال کسب مدال در وزن 55 کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی هستم.

کارهای خوبی برای والیبال ایران انجام داده ام

نشست مجازی توسعه همکاری‌های ورزشی ایران و صربستان برگزار شد.

اولین اردوی بسترسازی کشتی دانش آموزی سیستان و بلوچستان

اولین اردوی بستر سازی کشتی دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان باهمکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

بلای ورزش ؛ مدیران غیر متخصص؟!

دوستی که به طور مرتب در رفت و آمد بین ایران و اروپا است و به طور دقیق رویدادهای ورزشی این سوی و آنسوی مرز را تعقیب می کند با بیان مصایبی که این روزها در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می گذرد مدیریت را گمشده حلقه اداری و اجرایی ورزش کشور می خواند و می گوید شما کجای تاریخ ورزش سراغ دارید که مدیران منصوب وزارت ورزش علیه زیر مجموع های خود موضع بگیرند..؟

لیگ قهرمانان آسیا، هر گروه یک میزبان

کنفدراسیون فوتبال آسیا جزئیات پیشنهاد خود برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2021 را اعلام کرد.

بیانیه عجیب و غریب رسول پناه

البته که بیانیه دادن حق همه است به خصوص که مدیران فوتبال باشند و در ابتدای کار با نیت خدمت می آیند و در وسط کار به هزار و یک مشکل برخورد می کنند و آن وعده های اولیه از یادشان می رود البته در این دنیای وارونه فوتبال مربیان ما هم حکایت خاصی دارند بخوانید جوابیه مذکور را...

مسیب زاده مدیر عامل جدید باشگاه نیروی زمینی شد

سرهنگ چنگیز مسیب زاده به عنوان مدیر تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

سهم پرسپولیسی ها در تیم منتخب لیگ قهرمانان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 را معرفی کرد.

لشگری: پول که نه دریغ از یک بوسه خشک و خالی

اردوی نخست تیم ملی والیبال نشسته ایران در شرایطی در جزیره کیش برگزار شد که دو بازیکن سرشناس غایب بودند.

کامیابی نیا: 17 گل در 170 بازی

هافبک جنگنده تیم پرسپولیس که ششمین فصل متوالی حضور در تیم پرسپولیس را تجربه می‌کند با گلزنی مقابل آلومینیوم درواقع هفدهمین گل خود با پیراهن سرخ را به ثمر رساند.

زیان۲۳میلیارد دلاری اقتصاد ژاپن از برگزاری المپیک بدون تماشاگر

تعویق یکساله بازی های المپیک ضرر و زیان زیادی را متوجه دولت ژاپن کرده است که بخش عمده ان مادی است و دیدیم که شهروندانی که ویلاها و ساختمانهای دهکده را پیش خرید کرده بودند تا بعد از المپیک در اماکن تاسیس شده سکنی گزینند نیز معترض مانده اند اما کرونا همه جهان را در نوردیده است از جمله ژاپن..

فرانک لمپارداز هدایت چلسی اخراج شد

فرانک لمپارد با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به برکناری از هدایت چلسی واکنش نشان داد.

مورینیو: لمپارد علاقه ای به مذاکره با من ندارد

پس از برد 4-1 برابر وایکام در FA Cup، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، راجع به اخراج لمپارد و همنیطور عملکرد گرت بیل، ستاره این تیم، صحبت کرده است.

نقل و انتقالات برای میلان هنوز ادامه دارد

میلان در ژانویه تاکنون 3 بازیکن جدید را به جمع خود اضافه کرده اند، اما گفته می شود که این تیم نقشه های دیگری نیز برای این پنجره نقل و انتقالاتی دارد.

اعلام داوران هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شدند

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

بازدید دکتر سجادی از اردوی تیم ملی کاراته

در ادامه بازدیدهای سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2020 توکیو دیروزدکتر نصراله سجادی به همراه محسن رضوانی عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون شنا،شیرجه،واترپلو ، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی،فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته از اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

آب اصلی ترین نیاز بدن ؟

  چرا ورزشکاران بویژه دوندگان استقامت صورتی لاغر دارند و چروک و اندام ضعیف!؟

نخستین شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم رقم خورد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نخستین شکست خود را در فصل جدید برابر آلومینیوم تجربه کرد.

یک تیر و چند نشان اما...

رقابت مربیان تیم های پایه به جاهای خیلی خوبی ختم می شود مربیان تیم های نونهالان و نوجوانان هر کدام تلاش می کنند که به نوعی گوی سبقت را از همدیگر بربایند و بیشتر طرف توجه فدراسیون والیبال باشند رقابت همیشه خوب است و می تواند انگیزه های برای پیشرفت باشد.

حضور معاون ورزش و جوانان در فدراسیون دو و میدانی

در چارچوب دیدار معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش دکتر مهدی علی‌نژاد با حضور در فدراسیون دو و میدانی حضور یافت و با مسئولین آن دیدار و گفت و گو کرد.

داوران ایرانی دیدار تونس - آنگولا را قضاوت می کنند

قضاوت دیدار تونس و آنگولا در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان توسط کوبل داوری کشورمان، علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان امروز راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران  در  قاهره انجام خواهد گرفت.

یاری چند غاز دادند ادعا هم دارند

بهروز یاری مربی تیم کشتی باشگاه استقلال درباره مسائل مبتلا به در لیگ باشگاه های کشور و عوارض قرارداد دو بنده پوشان استقلال به سیم آخر زد و مطالبی را در گفت و گو با ورزش سه بیان کرد که از نگاه ما جنجالی ترین مصاحبه سالهای اخیر کشتی ایران است به گزیده این گفت و گو توجه کنید.

نجاتی : ترسی از مسابقه دادن ندارم

علیرضا نجاتی  درگیری با ویروس کرونا، مانعی برای آماده سازی من به جهت حضور در رقابت های لیگ و اردوهای تیم های ملی نشد.

اطری: با اینکه واجد شرایطم اما استخدامم نمی کنند

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم گفت: عشقی در درونم وجود دارد که به واسطه ی آن تمام سختی ها را به جان می خرم تا بتوانم در رقابت های المپیک افتخارآفرین باشم.

کرونا اردو تیم های ملی والیبال ساحلی را بهم زد

این اردو در بندر خمیر واقع در استان هرمزگان آغاز شده بود که بازیکنان دو تیم زیر 19 سال و بزرگسالان سرگرم تمرین بوده اند که ناگهان با تستی که گرفته شد چند نفر از کادر فنی و بازیکنان درگیر کرونا شدند و به ناچار اردو تعطیل شد. 

نظری: هم قائدی را می خواهیم هم دیاباته را...

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید هرویه میلیچ به زودی به جمع آبی‌پوشان پایتخت برمی‌گردد.

استقلال به نگاه درونی نیاز دارد ،نه نگاه‌بیرونی !

استقلال با بازیکنان حاضر و کادر فنی  و پشتیبانی خود به واقع شخصیت قهرمانی دارد ،به شرطی که مسولانش وقت شان را مصروف مسائل داخلی کنند و بی جهت با دشمن فرضی مقابله نکنند و با پرخاشگری و مسابقه بیانیه تیم را به حاشیه نبرند.

سیلی بر صورت جامعه

ورزش یک پدیده اجتماعی است و ما به عنوان یک رسانه ورزشی نمی توانیم از ایده آل ها و خواسته های جامعه ای که در آن زندگی می کنیم دور بمانیم ورزش اصولا نفس یک جامعه متحرک و دارای سر زندگی است لذا وقتی از جامعه می گوییم یعنی اینکه تمامی آحادی که ر این سرزمین مقدس زندگی می کنند ولی در جست و جوی این پدیده نگاه سیاسی به قضایای داخلی نداشته و نداریم و از جمله اینکه نمایندگان محترم مجلس از هر طیف و جناحی که باشند چون با نیت خدمتگزاری به مردم و پاسداری از قانون برگزیده شده اند.

ورزشگاه اهواز میزبان العین خواهد بود

مسابقه دو تیم العین العمارات و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای اهواز برگزار خواهد شد. 

سوریان: 260 میلیارد ریال از بدهی های مالیاتی فدراسیون را تسویه کردیم

نایب رئیس فدراسیون در گفت: یکی از مهمترین اصول مدیریتی، شفاف و روشن بودن حساب های مالی و خیالی آسوده از بابت نداشتن بدهی است و این امر موجب خواهد شد تا مدیر مجموعه بتواند با جذب منابع مالی جدید، برنامه های راهبردی خود را به اجرا بگذارد و این اصل مهم از بدو ورود تیم مدیریتی جدید در فدراسیون کشتی در اولویت و دستور کار قرار گرفت.

آقای رنگرز اهالی کشتی از شما انتظارات دیگری دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان که اول هفته بعنوان مهمان ویژه در جلسه مدیران فدراسیون کشتی حضور داشت طی سخنانی با جانبداری بی قید از راندمان کاری رئیس فدراسیون و نقض رد دیدگاه های منتقدین عليرضا دبیر، بصورت یکطرفه جاده آکنده از خبط کشتی کشور را مسیری خوشایند ارزیابی کرد.

دابل دابل حدادی باز هم شانگهای را به برتری رساند

تبم بسکتبال  سیچوان در دیداری طولانی برابز  شانکهای شارکس به برتری رسید. 

شکایت نامجو مطلق از استقلال

مجید نامجو مطلق دستیار اول فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال از بابت مطالبات معوقه خود از باشگاه استقلال شکایت کرد.

هفته 24 لیگ برتر باشگاه های کشور

فولاد سپاهان با 18 امتیاز و 53 امتیاز در صدر باقی ماند اما تیم های مدعی که صعود خود را در دور حذفی قطعی می بینند تا حدودی اشتهای خود را برای به آب و آتش زدن از دست داده اند.

فصیحی در رقابت‌های بین المللی داخل سالن صربستان درخشید

رکورد دار دو‌۶۰ متر داخل سالن کشور در رقابت‌های بین المللی داخل سالن صربستان قهرمان شد.

شهردار اوزاکا مخالف برگزاری بازی های توکیو2020 است

ایشیرو ماتسویی، شهردار اوزاکا در ژاپن ادعا کرد که بازی های توکیو2020 باید لغو شود.

تیم‌ های برگزیده در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شدند

با انجام بازی های روز یکشنبه چهار تیم از گروه های دوم و سوم به مرحله بعدی مسابقات جهانی صعود کرده اند.

برونو فرناندز: نمی خواهم در تمرینات باشم!

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، راجع به تمریناتی که برای زدن ضربه آزاد داشته، صحبت کرده است.

آرتتا: مربی اوزیل بودن برای من یک شایستگی بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از جدایی مسوت اوزیل از توپچی ها از دوران حضور این بازیکن در آرسنال با تحسین بسیار سخن گفت.

دستیار جدید فکری معرفی شد

سرمربی تیم استقلال دوست و همکار قبلی خودش را به عنوان دستیار جدیدش معرفی کرد فکری البته در تیم استقلال از هم فکری صمد مرفاوی، سعید عزیزیان و آرش برهانی بهره می برد.

مورینیو: بیل هنوز شایستگی خودش را نشان نداده است

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که گرت بیل باید خودش استحقاق دقایق بیشتر بازی در این تیم را پیدا کند.

۸۷ رای برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال

در تاریخ دهم اسفند بزرگترین انتخابات ورزشی که به فدراسیون فوتبال اختصاص دارد انجام خواهد شد ۸۷ رای باید به صندوق انداخته شود.

تولد نویسنده چیره دست ورزشی

امروز تولد استاد اردشیر لارودی است مردی از جنس ورزش و رسانه و مفسری که سبک فوتبال نویسی را در کشور ایران تغییر داد.

میکاییل تاجر به ویروس کرونا مبتلا شد...

 تست کرونای  میکاییل تاجر پشت خط زن گنبدی تیم والیبال  شهداب یزد که دیروز داده بود؛ مثبت اعلام شد و دلیل غیبت وی در بازی امروز مقابل «آذرباتری ارومیه» نیز همین دلیل بود.

حضور 23 کشتی گیر مازنی در تیم ملی کشتی آزاد

۲۳ مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دعوت شدند.

حمایت از حقوق صاحبان ایده‌های نو در امور ورزشی

بی‌شک دو مقوله ورزش و حقوق مالکیت فکری دارای ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با هم است، گرچه محتمل است بسیاری افراد از این ادعا متعجب شوند؛ در حالی‌که می‌توان به مواردی از جمله طرح ورزشی، نام تجاری، حق پخش مسابقات ورزشی و توسعه تکنولوژی در حیطه ورزش اشاره نمود که تحت حمایت حقوق مالکیت فکری قرار دارند. 

ریسک و عدم ریسک

کمیته داوران فدراسیون کشتی اقدام به قرار دادن فیلم های آموزشی داوری کشتی در هر هفته می نماید.

موسوی : مشک خود باید ببوید

طی تماسی که خبرنگار البرز ورزشی با عسکر موسوی گرفته تا نظرش را به عنوان کسی که نزدیک به دو دهه در انستیتوی کشتی فعالیت داشته در رابطه با رو نمایی سند راهبردی جدید فدراسیون جویا شویم.

جوانگرایی برگ برنده سایپا

 فوتبال دیم و بی توجهی به تیمهای پایه اساس این رشته را تحت الشعاع قرار داده است.توجه باشگاه سایپا به امر جوانگرایی و تولید بازیکن را باید ستود و مدارس فوتبال و آکادمی ها را تقویت کرد.

سلطانی‌فر: سکه نه، پاداش ویژه در نظر گرفته ایم

مسعود سلطانی فر در چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از همه کسانی که برای توسعه ورزش ایران تلاش می کنند، تشکر می کنم.

ماجرای زمین اشرفی اصفهانی و تایید گزارش حسابرسی

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

عرب در دو صحرانوردی کشور به مدال طلا دست یافت

رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش بانوان با قهرمانی پریسا عرب در انفرادی و استان اصفهان در بخش تیمی به پایان رسید.

لک بهترین بازیکن لیگ آسیا 2020

دروازه بان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب شد.

قشم میزبان انتخابی تیم ملی تالو

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تالو آقایان به میزبانی جزیره قشم، اسفندماه سال جاری با رعایت تمامی پروتکل‎های بهداشتی برگزار می ‎شود.

حساسیت های مربیگری در تیم ها بزرگ

مربیگری در تیم های بزرگ شرایط و مقتضیات خاص خودش را دارد در این تیم ها حساسیت های زیادی وجود دارد که ممکن است با یک حرف یا یک نقد به یک چالش یا مساله مهمی تبدیل شود.

نفت آبادان با مربی تیم ملی صعود کرد 

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با برتری مقابل مولتی کافه مشهد با ۱۰ برد و بدون باخت تیم نخست گروه ب شد. 

آلکنو تداعی کننده گاییج پروازی

این روزها دو بیان متفاوت از دو مسوول در فدراسیون والیبال درباره آمدن یا نیامدن آلکنو به ایران مطرح شده که نگرانی هایی را به وجود آورده است.

نفت آبادان صدر نشین می شود؟!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود .

قائدی بهترین بازیکن زیر23 سال آسیا شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مهدی قائدی مهاجم استقلال به عنوان بهترین بازیکن جوان زیر 23 سال آسیا در سال 2020 انتخاب شد.

سامانه ثبت مرگ ناگهانی در فوتبال در فیفا راه اندازی شد

سامانه ثبت مرگ های ناگهانی فیفا (FIFA-SDR) با هدف کسب اطلاعات بیشتر درباره  مرگ ناگهانی قلبی در فوتبال، توسط فیفا راه اندازی شد.

قاسمی مربی تیم ملی کاراته بانوان شد

با تصمیم کادر فنی تیم ملی،  فاطمه قاسمی به عنوان  مربى تیم ملى کاراته بانوان انتخاب شد.

برگزار ی نخستین تمرین مشترک ایران و سوریه

بوکسورهای ایران و سوریه اولین تمرین مشترک خود را دیروز برگزار کردند.

مربیان سه رده‌ سنی کشتی مازندران منصوب شدند

در جلسه ای که اخیرا در خانه کشتی با حضور عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی استان و نایب رئیس و دبیر هیات برگزار شد، بنابر اصل خرد جمعی در تصمیم هایی که در هیات کشتی استان گرفته می شود، با پیشنهاد سرمربیان  و تایید کمیته فنی، مربیان سه رده سنی هیات کشتی مازندران منصوب شدند.

هم قلعه نویی باخت هم فکری

عصر روز گذشته در چهارچوب لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور استقلال در یک بازی پر افت و خیز با نتیجه یک بر صفر به سایپا باخت.

احمدوند: فدرر را هم بیاورند فایده ندارد

سرمربی سابق تیم ملی تنیس ایران سرگرم نوشتن کتابی به زبان انگلیسی است و کاری با تنیس سطح ملی ندارد.

اینهمه استعداد های جوان شوق برانگیز است

پیکان با سرعت مطمئنه از خط پایان والیبال قهرمانی نوجوانان کشور گذشت این تیم که با یک شکست به مرحله نهایی رسیده بود در دیدار پایانی سه بر صفر لبنیات هراز آمل را شکست داد.

مدیر رئال: با حضور زیدان متحدتر از همیشه هستیم

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال مادرید امشب تایید کرد که زین الدین زیدان ماندنی خواهد بود.

گواردیولا: عقب افتادن تیمم پشیمانم نکرد

به رغم گل خوردن و عقب افتادن منچسترسیتی در برابر تیم دسته دومی چلتنهام، گواردیولا، سرمربی سیتی، از اینکه با یاران اصلی‌اش به دیدار این تیم نرفته پشیمان نیست.

ناگلزمان در بین گزینه‌های رئال قرار دارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، از مطرح شدن اسمش به عنوان گزینه سرمربی‌گری رئال مادرید به خود می بالد.

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار می شود

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار می شود.

دستور موقت کمیته انضباطی برای دو بازیکن فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون از صدور دستور موقت برای دو بازیکن خبر داد.

برگزیدگان والیبال نوجوانان ایران

تیم رویایی (برترین بازیکنان) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر در رده سنی نوجوانان سال ۹۹ معرفی شدند.

پیش بینی نمی کنم، باید بجنگیم

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان از عملکرد بازیکنان در اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی ابراز رضایت کرد و گفت: بچه ها بسیار باانگیزه هستند و تیم روند رو به رشدی دارد.

استفاده ابزاری از سوریان ممنوع!

در اینکه سوریان نزد اهالی ورزش و غیر ورزش مقبولیت زیادی دارد شکی نیست اما آیا آنهایی که او را برای حضور اتحادیه جهانی جلو فرستاده اند و از پشت این نابغه را شانتاژ می کنند به عواقب بعد از رای نیاوردن سوریان فکر کرده اند؟

اسامی داوران هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد

نام داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

سیدبندی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام شد

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شد.

داوران مرحله اول جام حذفی مشخص شده اند

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای مرحله اول جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.

عقد قرارداد نمایندگان رئال با ایران

نمايندگان رئال مادريد پس از عقد قرارداد ايران را به مقصد اسپانيا ترك كردند.

مدیریت فوتبال با کفش چوبین نمی شود!

هر گوشه از فوتبال ایران تهدید است و حاشیه یکی از افشاگری می گوید دیگری از پشت پرده جادوگری و آن دیگری هم از بلای داوری سخن می گوید.

هتاکی و فحاشی بدون هزینه شده است !

لازمه داشتن فوتبال پاک و نمایش بازی زیبا ، رعایت قوانین  اجرایی مسابقات و حفظ  شئون اخلاقی و ارزش های انسانی است. هتاکی ،پرخاشگری ،فحاشی و بدرفتاری زوال و نابودی فوتبال را‌به همراه خواهد داشت!

انصاری : طالقانی بهترین رئیس فدراسیون بود

مناصب زودگذر نباید مارا از ریشه کشتی دور کند.

کاوه: حساسیت تیلور بازی رسانه ای است

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشور گفت: حساسیت دیدار تیلور و حسن یزدانی یک بازی رسانه ای است که به صفحات مجازی کشیده شد. 

میلاد همچنان امتیاز می گیرد

میلاد عبادی پور که از ارومیه تا پلاس لیگای لهستان را باشایستگی و بدون واسطه در نوردیده است همچنان برای اسکرا امتیاز می گیرد او اکنون دوش به دوش فوق ستاره هایی چون ساندر در قاره اروپا می درخشد.

تبریک ‌دبیر کل فدراسیون جهانی به رئیس فدراسیون بسکتبال ایران

دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال موفقیت اخیر رییس فدراسیون بسکتبال ایران را تبریک گفت.

تیم ملی بوکس سوریه وارد ایران شد

تیم سوریه صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شد.

بی احترامی به مربی تکواندوی بانوان

بعد از مسائلی که در رابطه با هادی ساعی پیش آمد این بار در مسابقات لیگ بانوان نوبت به خواهر ایشان رسید تا مورد بی احترامی یک ورزشکار دختر شود.

گارد راس گلدن استیت در راه مهرام

تیم بسکتبال مهرام تهران در صدد است نام جرمی پارگو گارد‌ سال ۲۰۲۰ گلدن استیت واریرز را به فهرست خود اضافه کند.

برگزاری سومین مرحله اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی

سومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از امروز (4 بهمن ماه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

فوتبال بود یا هندبال؟

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور 31 گل از خط دروازه ها گذشت که در پر گل ترین آنها تیم فوتسال هیات خراسان رضوی با نتیجه 14 بر یک هیات فوتبال اصفهان را شکست داد تا به یاد نتایج رقابتهای هندبال بیفتیم. این نتیجه ناشی از قدرت تیم خراسان بود یا ضعف تیم اصفهانی؟!

اشتباه اوزیل و سوکراتیس تجربه ای برای آرسنال بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم باید از اشتباه اوزیل و سوکراتیس درس بگیرد و دوباره در چنین موقعیتی قرار نگیرد.

آموزش تیم فوتبال چلتنهام توسط تفنگداران بریتانیا

چلتنهام، حریف سیتی در دور چهارم FA CUP، را تفنگداران دریایی ارتش بریتانیا تمرین می دهند!

پاسخ منفی کریس رونالدو پول به شاهزاده عربستان

کریستیانو رونالدو پیشنهاد دستمزد نجومی و تبدیل شدن به چهره تبلیغاتی صنعت توریسم عربستان سعودی را رد کرد.

صالحی‌امیری: در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نمی کنم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت که این کمیته، دخالتی در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته و نخواهد داشت.

استقلال با سایپا در آزادی به مصاف می روند

بعد از ظهر امروز دو دیدار در چهارچوب لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.

کورس سه تیم برای رسیدن به پلی آف

در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تنها اتفاق مهمی که افتاد خیال آسوده سه چهار تیم دیگر برای رسیدن به دور حذفی بود که فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا تهران از جمله این تیم ها هستند.

محرومیت موقت برای نوجوانان سایپا

در پی بروز برخی مسائل حاشیه ای در جریان دیدار تیم های نوجوانان سایپا و پیکان که دیروز در کاشان برگزار شد. 

پرسپولیس به مصاف آلومینیوم اراک می رود

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) روز دوشنبه از ساعت 15 به میزبانی نماینده اراک برگزار خواهد شد.

دیدار از میناوند توسط فدراسیون پزشکی کشور

دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی در بیمارستان لاله حضور یافتند و در گفت و گو با دکتر لطفی پزشک معالح مهرداد میناوند در جریان آخرین وضعیت درمان این پیشکسوت فوتبال قرار گرفتند.

تفتیان در فرانسه عنوان سریعترین مرد ایران را اگرفت

سریع ترین مرد ایران در اولین مسابقه خود در فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

اسماعیل‌زاده یک تنه حریف نارسینا نشد!

دیدار تیم‌های بسکتبال بانوان  نارسینا و  نامی نو  در حالی با برتری نارسینا به پایان رسید که  معصومه اسماعیل زاده درخشش خیره کننده‌ای در این دیدار داشت. 

سلطانی: اطلاعات غلط به داورزنی داده اند

در جریان دیدار دو تیم پیکان و سایپا تهران که شب گذشته در کاشان برگزار شد و با پیروزی پیکانی ها همراه بود یک مربی مدیر فنی و دو بازیکن سایپا به دلیل ناسزا گویی به داوران محروم و به کمیته انضباطی فراخوانده شده اند.

بازیکن ایرانی به بانوان الزوراء عراق پیوست

نخستین گروه بانوانی که به لیگ عراق پیوسته بودند ملی پوشان والیبال همانند مائده برهانی ، زینب گیوه و .. بوده اند بعدها پای بازیکنان فوتبال نیز به لیگ عراق باز شد اما اکنون که بحث فوتسال است باید بدانیم که ایران قهرمان آسیا است و شاید حضور در لیگ عراق توجیه فنی چندانی نداشته باشد.

سهرابیان: در مورد ملایی متخصصان پزشکی و نادو مجاب شده اند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگرانی در مورد نازنین ملایی برطرف شده است و فدراسیون جهانی با مدارکی در مورد بیماری ایشان ارائه داده ایم مجاب است و مشکلی وجود ندارد.

انتخابات فوتبال و شخصیتهای تاثیر گذار

امروز اخبار فوتبال ما تحت الشعاع بیماری علی انصاریان و مهرداد میناوند دو بازیکن شاخص و خوش مشرب دهه گذشته فوتبال ما قرار داشت نگرانی عمومی بیشتر در حول و حوش کرونایی شدن مهرداد میناوند عزیز است که امیدواریم ظرف روزهای آینده از خطر این ویروس مهلک و منحوس رهایی پیدا کند و باری دیگر به آغوش خانواده و جامعه فوتبال بازگردد.

لیگ یک والیبال باشگاه های کشور زیر ذره بین

مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشورکه از دهه سوم آبانماه در۲ گروه ۹ تیمی بصورت دوره ای آغازشده بودپس از انجام ۱۴۴ دیداروبامشخص شدن ۸ تیم برتر به پلی آف رسید.مسابقاتی که بعضا در سایه رقابتهای لیگ برتر قرارگرفت و روابط عمومی فدراسیون کمتربه آن پرداخت، درحالیکه چندین مربی بین المللی باتجربه در کادرفنی تیمها حضورداشته وبازیکنان فنی و آینده داری جلوه زیبایی به بازی ها داده بودند.

شگفتی سازی کوچین و برد ذوب آهن

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با پیروزی ذوب آهن و شگفتی سازی کوچین به پایان رسید در این هفته ذوب آهن 75/53 شهرداری بندر عباس را شکست داد محمد یوسف وند ستاره تیم پیروز بود او با 16 امتیاز و تاثیر گذاری 17 بهترین بازیکن زمین معرفی شد اما تیم جوان کوچین که روز پیش تیم بندرعباس را با وجود بهره گیری از دو بازیکن خارجی شکست داده بود این بار مقابل تجربه داران مس کرمان 68/61 به برتری دست پیدا کرد.

نارسینا هم طعم تلخ شکست را چشید

تنها تیم بدون شکست بسکتبال بانوان بدون شکست هم طعم تلخ شکست را چشید.

چابهار میزبان دوصحرانوردی مردان کشور

رقابت صحرانوردی قهرمانی کشور در بخش مردان با قهرمانی محمد جعفر مرادی در انفرادی و استان سیستان و بلوچستان در بخش تیمی به پایان رسید.

عضو جدید جوی هادلی در نامی نو

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان پس از جذب نیکولت فاگ،  سنتر  فورواردی از ایالات متحده را جذب کرد.

مربیانی که کارت باران شده اند

از مهمترین نتایج به دست آمده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باید به باختی دیگر توسط نساجی مازندران مقابل شهر خودرو مشهد و شکست خانگی پیکان از تیم بدون برد مس رفسنجان اشاره کرد. همچنین متوقف شدن دوباره ذوب آهن اصفهان مقابل نفت مسجد سلیمان که باعث شد ذوبی ها همچنان در حسرت یک پیروزی بمانند.

نگرانی ستاره های فوتبال از بابت سلامتی میناوند

صبح امروز علی کریمی چهره تابناک فوتبال ایران در بیمارستان بر بالین مهرداد میناوند حاضر شد و درباره اقدامات انجام شده برای بهبودی میناوند پرسپولیس و جو کرد.

سهمیه ایران در فوتبال آسیا مشخص شد

دپارتمان بین الملل فدراسیون اطلاعیه ای صادر کرد.

جلسه بازپروری پاسورها در حضور ناصر میر فخرایی

جلسه دوم باز پروری پاسورها در کاشان برگزار شد و ناصرمیرفخرایی پاسور اسبق تیم ملی ایران  در حضور محمد‌وکیلی( مربی تیم نوجوانان ۱۴۰۱ ایران) و مصطفی شجاعی (مربی اسبق تیم ملی ایران و مربی سابق باریج‌اسانس کاشان)، باشرکت پاسورهای شهرداری ورامین و شهداب‌ یزد درکاشان برگزار شدوناصرمیرفخرایی برای بازیکنان سخنانی آموزنده و آموزشی  ایراد کرد.

آغاز سومین اردوی کشتی فرنگی

سومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک روز‌های ۴ لغایت ۱۵ بهمن ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.

پيشكسوتان استقلال قهرمان شدند

اين تورنمنت از چهارشنبه يكم بهمن با انجام دو ديدار آغاز شد كه تيم پيشكسوتان استقلال تهران با پيروزى دو بر يك حريف خود تيم پيشكسوتان كيش را شكست داد و به ديدار پايانى راه يافت. تيم كادر اجرايى هيأت فوتبال كيش هم دو بر صفر تيم مديران تأثيرگذار تهران را با شكست بدرقه كرد و حريف پيشكسوتان استقلال تهران در ديدار نهايى شد.

غیبت حدادی موجب شکست سیچوان شد

تیم بسکتبال سیچوان در غیاب سااره ایرانی خود ۱۰۷ بر ۹۲ مقابل گوانگدانگ تن به شکست داد. 

یخچالی بازیکن بهترین بازیکن لیگ دسته دوم آلمان شد

گارد ایرانی روستوک به عنوان برترین بازیکن ماه لیگ دسته دوم آلمان PRO A معرفی شد.

برگزاری جلسه نشست روسای فدراسیون ها در حضور دکتر سلطانی فر

نشست هم اندیشی روسای فدراسیون‌های ورزشی با دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برگزار شد.

تولد بزرگمرد فوتبال حسین کلانی

امروز سوم بهمن ماه مصادف است با هفتاد و ششمین سالگرد تولد یکی از اسطوره های فوتبال ایران مهندس حسین کلانی است بازیکنی برخاسته از مکتب شاهین که سالها برای تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گل زد و شکوه آفرید.

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی

دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از فردا ۴ بهمن‌ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود

پرتوی: متاسفم چقدر منفی هستید!

رخدادهای این روزهای والیبال ایران از زوایای مختلف قابل بررسی هستند و ما در البرزورشی و روزنامه شوت تلاش کرده ایم که این مسائل را از نگاه کارشناس و مربیان مختلف بررسی کنیم که تک صدا نباشم و آنچه در پی می آید ادامه هیمن تفکرات است.

گل بود به سبزه...

در فدراسیون جلیله والیبال کمتر پیش آمده بود که قصور خود را بپذیرند و حتی اگر لازم بود پوزش هم بخواهند.

پیکار پنج تیم برای صعود به پلی آف

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با صعود تیم های هراز ، سپاهان و شهرداری ارومیه به دور حذفی منجر شد ولی پنج تیم دیگر سایه به سایه همدیگر را تعقیب می کنند.

میرزایی؛ بسکتبال در سال المپیک نیازمند لیگ بود

عضو تیم بسکتبال مهرام‌ تهران گفت؛ تنها هدفت تیم مهرام‌ قهرمانی در لیگ است و چیزی جز قهرمانی مسئولان و بازیکنان این تیم را راضی نمی کند.

مشتاقی: هرسه سهمیه فرنگی را می گیریم

 عضو سابق شورای فنی فدراسیون کشتی : گفت کار به نوعی هم سخت است و هم آسان؛ سخت است چون بچه‌ها باید خیلی حواس‌شان جمع باشد و آسان از این لحاظ که بچه‌های ما توانمندی بالایی دارند. فکر می‌کنم هر سه سهمیه المپیک را بگیریم و این اصلا دور از دسترس نیست. 

مرادی : فقط برای کمک آمدم انستیتو

رییس انستیتو بین المللی کشتی در رابطه با هم اندیشی های صورت گرفته در جلسات انستیتو گفت: این جلسه هماهنگی کمیته تخصصی انستیتو کشتی با دستور رییس فدراسیون کشتی و با حضور شخص ایشان ، نایب رییس بانوان و محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و با حضور کمیته های تخصصی انستیتو کشتی برگزار شد. 

کلوپ: باخت مقابل برنلی مشت محکمی توی صورت ما بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باخت به برنلی مانند مشت محکمی به صورت تیمش بود.

مسی نباشد، بارسا بدون پنالتی زن می ماند

بارسلونا شب گذشته در جریان پیروزی برابر کورنیا دو پنالتی در جریان بازی از دست داد.

توقف 90 دقیقه ای خنت مقابل خنک

ملی‌پوش ایرانی خنت در شب تساوی تیمش مقابل خنک ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

قضاوت کوبل داوری ایران در قاهره

دیدار حساس آرژانتین و ژاپن در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان که قضاوت آن به کوبل داوری ایران و نماینده آسیا واگذار شده بود، با برتری آرژانتین به اتمام رسید.

مسابقات هندبال قهرمانی جهان به روایت اعداد و ارقام

بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی هندبال مردان (اولین قهرمانی جهانی که با 32 تیم برگزار می شود) از 13 تا 31 ژانویه 2021 (از چهارشنبه 24 دی ماه  لغایت  یکشنبه 12 بهمن)در مصر در چهاراستادیوم  برگزار می شود.

حال عمومی انصاریان پایدار است

علی انصاریان به علت ابتلا به کرونا از ساعاتی قبل در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است.

نتیجه آرای انضباطی برای تیم های لیگ دسته اول

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول، صادر کرد.

پیام اسکوچیچ برای مهرداد میناوند

سرمربی تیم ملی با انتشار پیامی برای مهرداد میناوند آرزوی بهبود و سلامت کرد.

آرمات: همه بازیکنان را زیر نظر گرفتم

مسابقات والیبال نوجوانان باشگاههای ایران در کاشان وارد مرحله حساس و پرالتهاب پلی آف شد و نکته ارزشمند این مرحله نگاه بسیار جدی و هوشمندانه  مربیان تیم نوجوانان ایران به این آینده سازان است.

بازدید نمایندگان رئال مادرید از ورزشگاه خانگی باشگاه سایپا

نمایندگان باشگاه رئال مادرید با حضور در باشگاه سایپا، ضمن گفتگو با مدیر عامل این باشگاه، از امکانات و تجهیزات مختلف آن بازدید کردند.

صعود شهرداری ارومیه به پلی اف

شهرداری ارومیه به عنوان سومین تیم صعودکننده به پلی‌آف معرفی شد.

تشکر و سپاس ازپزشکان عالیقدر بیمارستان ایرانیان دبی

بدینوسیله مراتب تشکر و قدرانی خود را از پزشکان و پرسنل شریف و ارجمند بیمارستان ایرانیان دبی(هلال احمر)که در بستری شدن و مداوای استاد ارجمند فوتبال ایران حشمت خان مهاجرانی سر مربی اسبق تیم‌ملی کمک شایانی کرده اند نهایت تشکر را داریم.

مهدی عبدی: یاد بزرگان پرسپولیس را زنده خواهم کرد

مهدی عبدی مهاجم اول تیم پرسپولیس ،این روزها به گلزن ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده است.

موفقیت دو قهرمان دوومیدانی در سمینار رهبری جنسیتی فدراسیون جهانی

دو قهرمان خوش نام و نشان دو و میدانی به نمایندگی از کشورمان در سمینار رهبری جنسیتی فدراسیون جهانی شرکت کردند و آزمون پایانی این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

اجرای آزمون دان 7 ووشو برای نخستین بار در ایران

سعیدحیدری مشاور فنی رئیس فدراسیون ووشو و دبیرکمیته فنی درباره برگزاری آزمون دان 7 اظهار داشت: این برای نخستین بار است که این آزمون در کشورمان برگزار می‌شود و فدراسیون در اواسط اسفند ماه میزبان این رویداد خواهد بود.

تمرینات تیم ملی کاراته به دلیل بیماری کرونا لغو شد

امینی: با مثبت اعلام شدن تست PCR سمانه خوشقدم، اردوی تیم ملی بانوان تعطیل شد.

خطر بیخ گوش پرسپولیس

پرونده طلب بوودیمیر مهاجم کروات فصل پیش پرسپولیس به مراحل سختی رسیده است و احتمالابرای پرسپولیس دردسر های جدیدی ایجاد خواهد کرد.

آقاجانی: اسلامشهر در کشتی پتانسیل بالایی دارد

مصطفی آقاجانی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال برنز جهان و نایب قهرمان آسیا از جمله کشتی گیرانی است که از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان موفق شده به عناوین مختلف دست یابد. وی پس از پشت سر گذاشتن دوران قهرمانی وارد عرصه مربیگری شد.

نقدی بر سند راهبردی کشتی 

 فدراسیون کشتی طی مراسم با شکوهی از سند راهبردی ۸ ساله خود رونمایی و این سند را  به عنوان چشم انداز فعالیت های آینده کشتی کشور معرفی کرد.

چرا از فوتبال باشگاهی لذت نمی بریم؟

حالا که پوشش مسابقات فوتبال با سیستم var امکان‌پذیر نیست،حداقل کمکها و داوران‌ پشت دروازه را توجیه کنید.آنها مجسمه‌نیستند و وظایفی خطیر به‌عهده دارند.

تعریف سرمربی تیم فوتبال برنگ فورد از بازیکن ایرانی

توماس با اشاره به جذب دائمی قدوس از تیم آمیان فرانسه گفت: امضای قرارداد بلندمدت با سامان قدوس برای ما همیشه یک برنامه بود. او بسیار جاه طلب است. هم قدوس و هم ما می‌دانیم که او سطح بالاتری دارد. دوستداران ورزش فوتبال به یاد دارند که قدوس به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شده بود اما خیلی دوام نیاورد.

نامه خانم سامورا به فدراسیون های عضو

دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیونهای عضو از برگزاری هفتاد و یکمین کنگره فیفا به شکل برخط خبر داد.

توقف یکساعته به خاطر شکایت مربی فصل پیش

اشتباه کمیته رویدادها و مسابقات باعث توقف یک ساعته در دیدار دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان ایران شد.

اسامی پنج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال اسامی نامزدهای تعیین صلاحیت شده از نگاه این تشکیلات را اعلام کرده است که در بین انها علی کریمی ستاره پیشین فوتبال ایران دیده می شود.

مسابقات هندبال قهرمانی جهان

 تیمهای اصلی مسابقات جهانی هندبال به میزبانی قاهر مصر مشخص شدند.

الدحیل با کریمی در جام باشگاه های جهان

مراسم قرعه کشی جام جهانی باشگاه‌های فیفا برگزار شد و تیم الدحیل قطر به مصاف قهرمان آفریقا می‌رود.

یاری: طرح جامع کشتی اجرایی می شود

قهرمان اسبق تیم ملی و یکی از مربیان لیگ درباره جلسه و هم اندیشی انستیتوی کشتی به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی گفت: امیدواریم با رایزنی و مشورت خروجی خوبی در سایه این هم اندیشی ها داشته باشیم.

حدادی آقای دابل دابل شد

تیم بسکتبال  سیچوان با درخشش دیگری از حامد حدادی برابر بیجینگ رویال فایترز به برتری رسید. 

پرسه سرگردانی در مدیریت فوتبال

با کناره گیری یکی دیگر از کارشناسان وزارت ورزش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ثابت شد که از کارمندان عالی رتبه این وزارتخانه نیز کاری برای پایان دادن به مشکلات باشگاه های بزرگ بر نمی آید.

قهرمانی آسیا کانوپولو در سنگاپور برگزار خواهد شد

مسابقات قهرمانی آسیا کانوپولو ۲۷ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در سنگاپور برگزار خواهد شد.

ورنر محروم از بازی امشب

تیمو ورنر، ستاره گران قیمت چلسی امشب نیز نتوانست در ترکیب تیمش تاثیرگذار ظاهر شود.

استقلالی های دهه 80

دوران قهرمانی کوتاه است ولی برخی از ورزشکاران رشته های مختلف آنقدر فنی و تکنیکی بوده اند که از یاد نمی روند حتی اگر خود قدر خود ندانسته باشند مثل؛ یدالله اکبری که از بهترین هافبک های فوتبال ایران بود و در تیم های ملی و استقلال باد هم به گرد پای وی نمی رسد.

دیگر کنترلی به آینده ندارم

پس از شکست 2-0 چلسی برابر لستر، حالافرانک لمپارد، سرمربی این تیم می گوید دیگر کنترلی بر آینده خود ندارد.

متخلفان در سطح فوتبال جهان معرفی شدند

تیم رم در بازی برابر اسپتزیا از رقابت‌های کوپا ایتالیا 4-2 شکست خورد اما حتی در صورت پیروزی هم نتیجه در نهایت به سود تیم حریف تغییر می‌کرد.

تاکید بر حضور مدرسان استان ها در مرکز علمی ورزش

تأکید بر حضور مدرسان در مراکز استان ها و جلسه هم اندیشی کمیته های انستیتو کشتی در محل این مرکز علمی برگزار شد.

آناستازی عذرخواهی می کند

آندره آناستازی Andrea Anastasi مربی والیبال تیم ورا ورشوا Verva Warszawa ، Orlen Paliwa ویدئویی را در وب منتشر کرده است که در آن از رفتار خود در جریان بازی روز یکشنبه لیگ لهستان به تیم آلورون سی ام سی وارتا زاویر چیه Aluron CMC Warta Zawiercie سه بر صفر باخته بود عذرخواهی می کند.

حضور تیم ملی کشتی ایران در دو جام بین المللی

دعوت بلغارستان از تیم ملی فرنگی فدراسیون کشتی بلغارستان از کشتی گیران ایرانی دعوت کرد.

استاد ارجمند جناب آقای دکتر علی افتخاری

با یک دنیا تاثر و تاسف درگذشت حزن انگیز عموی بزرگوارتان را به جنابعالی و خانواده معزز افتخاری تسلیت عرض نموده برای آن زنده یاد مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم. ما را هم در غم خود شریک بدانید.

غرور گمشده در والیبال

بزرگی می گوید اندکی غرور به آدمها کمک می کند تا فاصله شان را با دیگران حفظ کنند و البته این غرور به منزله غره شدن نیست.

اعلام محل برگزاری مسابقه شهرداری آستارا و ملوان

ورزشگاه محل برگزاری مسابقه شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی از هفته یازدهم لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

خستگی 13 سال حضور حرفه ای از تنم خارج شد

کمیته ملی المپیک از قهرمان دوومیدانی سپیده توکلی تقدیر کرد.