شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

کادرفنی نساجی کاملا قرمز شد

کادرفنی تیم فوتبال نساجی شکل گرفت وحمید مطهری همکاران خود را کامل کرد.

هدیه سفیر چین به کاپیتان بسکتبال ایران

سفیر چین در دیدار با رئیس فدراسیون بسکتبال حضور بازیکنان بزرگی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و مهدی کامرانی را از قدرت های برتر این رشته ورزی در ایران می داند.

شعبانیان: وقت ما صرف رفع نواقص شد

تیم والیبال دختران نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به خلق شگفتی نشد و همانند ادوار گذشته از راهیابی به جمع شش تیم برتر باز ماند.

تیم ملی تکواندو وارد سئول شد

 تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های کیورگی و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در دو گروه دوشنبه تهران را به مقصد سئول ترک کرده بود، ساعاتی قبل وارد پایتخت کره جنوبی شد.

پاورلیفتینگ ایران عنوان دار نایب قهرمانی آسیا

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران با کسب ۵ طلا، ٣ نقره و یک برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

رایزنی سفیر ایران با رئیس فیفا

سفیر ایران در قطر با رئیس فیفا در مورد تامین بلیت و حضور هموطنان ایرانی در بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال دیدار و رایزنی کرد.

حاج نوری رئیس هیات کشتی استان اردبیل شد

قدرت حاج نوری برای مدت ۴ سال ریاست هیات کشتی استان اردبیل را برعهده گرفت.

روشن: سیر تا پیاز جدایی مجیدی را می دانم

حسن روشن از شرایط کنونی تیم استقلال با البرز ورزشی گفت و گو کرد. مانند همیشه صراحت لهجه اش کم نظیر است. او به عنوان یک اسطوره در استقلال با دلسوزی از باشگاه محبوبش سخن می گوید و از بیان کاستی ها ابایی ندارد. فرصت طلبی در وجود این مرد با وجود معنی ندارد. آنچه در پی می آید گپ و گفت خبرنگار البرز ورزشی با وی است که می خوانید.

تکاپوی تیم های لیگ برتری در جذب شجاعی

بازیکن چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس با سه پیشنهاد جدی برای فصل آتی مواجه شده است.

یاد آشنا

حاج محمد‌مایلی کهن نامی آشنا و ماندگار در ورزش و فوتبال ایران است.مدیری لایق، اخلاق گرا و منضبط که مانند دکتر محمد دادکان باید نام و یادش در دفتر خاطرات ورزش ایران ثبت وضبط شود.

نقش آزمون ها در حضور بردیف

هفته گذشته که صحبت از حضور بردیف مربی سابق سردار آزمون در لیگ روسیه شده بود، حاج خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال و پدر سردار آزمون در گفت و گویی با البرز ورزشی تایید کرد که بردیف برای پیوستن به تراکتورسازی تبریز با وی و سردار مشورت کرده است.

استقلال سرمربی خارجی گرفت

باشگاه استقلال پس از کش و قوس های فراوان در انتخاب سرمربی جدید، با مذاکراتی که در سکوت انجام شد، با یک مربی خارجی به توافق رسید.

محبوبیت از دست رفته...

پرسپولیس در فصلی که گذشت نتوانست موفقیت‌های قبل خود را تکرار کند و همین مسئله باعث شد کادرفنی این تیم تا حدی محبوبیت خود را از دست بدهد.

پیروزی ایرانیان در کی وان ژاپن

مسابقات کی وان ژاپن با حضور بیش از 50 هزار تماشاگر در سالن توکیو دووم برگزار شد و علاقه مندان این ورزش شاهد پیروزی ایرانیان در این رقابت های حرفه ای بودند.

کار دشوار بلغارها و تیم ایران

ایران و بلغارستان آغازگر دیدارهای هفته دوم لیگ ملت های والیبال در صوفیه بلغارستان است. این مسابقه ساعت 21:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود. ژیلاتکف سرمربی بلغارستان و بهروز عطایی هر دو نوید یک بازی فشرده و سنگین را می دهند.

دو آزادکار ایرانی سر وزن نرسیدند

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات 3 وزن نخست برگزار می شود.

جوان ارومی بهترین خط زن جهان شد

با اعلام فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) و کمیته برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان یونان علی حیدریان ملی‌پوش هندبال ساحلی نوجوانان ایران برترین خط زن مسابقات قهرمانی جهان شد.

حق الزحمه ناظران تهرانی افزایش می یابد

گویا قرار است پس از مدت ها کش و قوس پیرامون اوضاع و احوال ناظرهای مسابقات فوتبال سر و سامانی در این زمینه به وجود آید.

آنچه خوبان همه دارند، تو ...

سرانجام وزیر ورزش سرپرستی برای فدراسیون وزنه برداری منصوب کرد. سجاد انوشیروانی قهرمان سابق المپیک و مدیرکل اداره تربیت بدنی ورزش و جوانان اردبیل سرپرستی فدراسیون وزنه برداری را برعهده گرفت.

مسی آینده فوتبال ایران

در میان استعدادهای فوق العاده فوتبال پایتخت محمدحسین علیخانی یکی از هزاران است. او سرشار از استعداد با 10 سال سن با توپ فوتبال جادو می کند. الگوی فنی اش مسی آرژانتینی است و به تازگی در مدرسه فوتبال شهید کشوری نشو و نما می کند.

قائدی شاگرد مجیدی شد

مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس هنوز نیامده به مشکل بر خورد کرد و مجبور به ترک تیم پرسپولیس شد. آلین دینکا مربی دروازه بان های تیم تراکتور قرار شد به پرسپولیس انتقال یابد اما قبل از آنکه مربی آلمانی با پرسپولیس امضای نهایی را انجام دهد. باشگاه تراکتور مدرکی رو کرد که دینکا برای انتقال به پرسپولیس باید مبلغی را به تراکتور بپردازد. مبلغ فوق مقداری است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت آن را ندارد. نهایتا دینکا به تراکتور بازگشت.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خواب

انتخاب صمد مرفاوی به سمت سرمربی تیم ملی جوانان از نگاه نگارنده ابهام آمیز بوده و ملاک و معیار این گزارش را در نمی یابیم. اما عجیب تر انتخاب دستیارانی است که وی برگزیده و هر کدام خود شاغل بوده و دارای تیم هستند. از آنالیزور بگیرید تا مربیانی که حضور آنها در کنار مرفاوی تضمینی برای موفقیت یک مربی نخواهد بود.

تقدیر از استاد جواد محتشمیان

شب گذشته در نشستی که در محل دفتر فروغی رئیس ورزش شبکه سه برگزار شد از دو دهه خدمات استاد جواد محتشمیان تجلیل به عمل آمد.

کشتی تهران قحط الرجال نیست

همان طور که پیش بینی کرده بودیم، رئیس فدراسیون کشتی نهایتا عبدالله عزیزی را از ریاست هیات کشتی استان تهران کنار گذاشت. در واقع کار به جایی رسیده بود که عزیزی چاره ای نداشت جز اینکه برابر خواسته های فدراسیون ایستادگی کند. همین ایستادگی منجر به برکناری وی شد.

ترکان: دست پر از قهرمانی آسیا برمی گردیم

ترکان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان معتقد است که هر چه در رده پایه بیشتر کار کنیم،  در رده بزرگسالان بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

دو مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا برای ایران

نمایندگان ایران در دسته 105- کیلوگرم رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا به دو مدال طلای بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش مجموع دست یافتند.

ابطال احتمالی انتخابات سوارکاری

با توجه به رای دیوان عدالت اداری درباره مردود شدن انتخابات فدراسیون وزنه برداری، شنیده ایم که در خصوص فدراسیون سوارکاری هم با توجه به اتفاقات رخ داده و ابطال انتخابات از سوی وزارت ورزش، قرار است سرپرست اداره کار را در دست بگیرد تا انتخابات مجدد برگزار شود.

آذرشب و مرادی فینالیست شدند

 در پایان مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، محمد مرادی در وزن 71 کیلوگرم و سیدرضا آذرشب در وزن 80 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

کارگاه آموزشی افسران امنیتی برای لیگ برتر 

هیثم چامیز درباره برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتری کشورمان اظهار داشت: این سمینار ۲ روزه درباره وظایف افسران امنیتی در طول برگزاری بازی و هماهنگی‌هایی است که درمورد اسکورت تیم ها از هتل و فرودگاه تا ورزشگاه طبق چارچوب AFC باید انجام شود.

رسوخ شایعه تا عمق تیم های ملی

از صمیم قلب می گوییم دوست داشتیم که به جای عکس تیم عربستان، تصویر بازیکنان ایرانی به عنوان قهرمان آسیا چاپ می کردیم. عربستانی ها بدون شکست قهرمان فوتبال امیدهای آسیا شدند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

تیم ملی فوتبال ایران در لیست دیدار دوستانه عمان

طبق اعلام سایت عمانی تیم ملی فوتبال ایران درخواست دیدار دوستانه برابر عمان را داده است.

باشگاه پرسپولیس جریمه نقدی شد

تیم پرسپولیس به خاطر داشتن بازیکنان اخطاری محکوم به 240 میلیون ریال جریمه نقدی شد.

ایران – بلغارستان، نبردی هموزن

تیم ملی والیبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن هفته نخست لیگ ملت ها فرداشب ساعت 21:30 مقابل بلغارستان قرار می گیرد. بلغارستان یکی از صاحبنام ترین کشورها در جهان والیبال است.

شرافت: جدایی اسماعیل نژاد گریزناپذیر بود

مدیرعامل باشگاه فر هنگی - ورزشی شهدای در باره جدایی امین اسماعیل نژاد از این تیم گفت: وی پارسال به صورت قرضی در اختیار تیم ما بود ولی برای ادامه خدمت سربازی باید به محل خدمت خود در تیم پاس گرگان برگردد ما علاقه مند بودیم وی را نگه داریم اما قسمت نشد و به جای او امیر غفور قطر پاسور سابق تیم ملی را استخدام کردیم. آقای غفور از بهترین قطر پاسورهای والیبال جهان است و به حتم از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

انتخابات وزنه برداری مردود شد

حدود یازده ماه پیش انتخابات فدراسیون وزنه برداری بعد از کش و قوس های فراوان برگزار شد. وعده مرادی با 22 رای به عنوان رئیس فدراسیون معرفی شد. در صورتی که سجاد انوشیروانی با یازده رأی بعد از وی قرار گرفت. طبق مقررات در چنین شرایطی فرد منتخب باید نصف به علاوه یک رای داشته باشد که این مساله لحاظ نشد.

منتخبان کشتی فرنگی راهی ایتالیا شدند

تیم منتخب کشتی فرنگی در جام متئو پلیکونه ایتالیا شرکت می کند و منتخبان ایرانی بامداد راهی این کشور شدند.

استارت والیبال دانشجویان نظامی

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم والیبال دانشجویان نظامی اعزامی به مسابقات المپیک با حضور ۱۹ بازیکن درسالن باشگاه عقاب نهاجا در حال برگزاری است.

دوستی های پایدار

ورزشکارانی که درست پرورش پیدا کرده باشند به خوبی اهداف تربیتی لحاظ شده در این پدیده را درک می کنند و حرمت ها را همواره نگه می دارند.

هندبال ساحلی گل کاشت!

مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان یک سورپرایز واقعی برای بازیکنان ایرانی بود؛ چرا که موفق شدند نخستین مدال جهانی این رشته را برای ورزش ایران به ارمغان آورند.

حسین زاده ماندگار شد، ووریا بلاتکلیف

با اینکه باشگاه استقلال درباره معرفی سرمربی جدید سکوت اختیار کرده است، اما گفته می شود نمایندگان باشگاه در ایتالیا ریکاردو ساپینتو را جانشین فرهاد مجیدی خواهند کرد.

چند سطر درباره سیدجلال

فوتبال سیدجلال حسینی به نقطه پایان رسید. از این به بعد او را در لباس این مربیگری خواهیم دید. وی در شرایطی به فوتبال خود در پرسپولیس پایان داد که یک رکورد استثنایی بر جای گذاشت. 196 بازی آمار قابل توجهی برای او است. این تعداد بازی و محبوبیت وی در نزد هواداران از سید پرسپولیس یک اسطوره ساخت تا خاطرات شیرین او هرگز از سوی هواداران پرسپولیس فراموش نشود.

نمایندگان فرنگی کار به فینال رسیدند

مسابقات 7 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، از صبح امروز در شهر بیشک قرقیزستان در حال برگزاری است. این در حالی است که چهار نماینده کشورمان به فینال راه یافتند.

منتخبان فرنگی کار در جام ایتالیا

تیم منتخب کشتی فرنگی در جام متئو پلیکونه ایتالیا شرکت می کند.

مطهری رفت، خارجی ها مازاد شدند

از آنجایی که پرسپولیس سیدجلال حسینی را به کادرفنی تیم اضافه کرد، حمید مطهری تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود. او با عقد قرارداد سرمربی تیم مازندرانی نساجی شد.

اخبار پشت پرده فوتبال

فدراسیون فوتبال به مهدی مهدوی کیا که در آلمان به سر می برد پیام داد که به ایران برگردد تا تمرینات تیم امید را برای شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از سر بگیرد. اینکه مهدوی کیا به ایران بر می گردد یا خیر، باید منتظر ماند. بازی های همبستگی از روز 18 مردادماه آغاز خواهد شد.

مبارزه ایرانیان بر سر کمربند زرین در ژاپن

سینا کریمیان دارنده کمربند زرین K1 و محمود ستاری با نشان تاج طلایی مسابقات گراندپری فروردین ماه امسال، دو قهرمان ارزنده و صاحب عنوان کشورمان در مسابقات K1 ژاپن هستند که امروز در سالن توکیو دووم (tokyo dome) به مصاف حریفان ژاپنی خود می رود.

اعتراض علیه انتخابات فدراسیون سوارکاری

طی چند روز اخیر تنی چند از کارشناسان و خبرگان ورزش سوارکاری در تماس با پایگاه خبری البرز ورزشی نسبت به انتخابات برگزار شده فدراسیون سوارکاری انتقاد کردند تا اینکه شاهد تجمع جمعی از این معترضان بوده ایم.

برپایی مسابقات کشتی جام سیروس پور

نخستین دوره جام استاد سیروس پور در باشگاه کارگران برگزار شد.

تکلیف اسکوچیچ را روشن کنید

تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی راه پیدا کرد. نیازی نیست که بنویسیم دراگان اسکوچیچ تحت چه شرایطی تیم را تحویل گرفته است، اما اکنون که قرارداد فدراسیون بنا به ادعای ماجدی با سرمربی کروات به پایان رسید، این همه شایعات و شبهات پیرامون برکناری سرمربی تیم ملی جایز نیست و به وجهه و اعتبار تیم ملی خدشه وارد می سازد.

نوری: سازماندهی جدید فرصت می خواهد

عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مصاف با ژاپن مطابق انتظار نبود. اما با توجه به پوست اندازی ای که در بازیکنان صورت گرفته، باید به کادرفنی فرصت بازسازی داده شود.

پرواز دختران والیبال ایران به نورسلطان

تیم والیبال دختران نوجوان ما در مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد، نتیجه خوبی نگرفت. در این رده اگر بنیادی عمل کنیم نباید نتیجه گرا باشیم حالا نوبت خواهران بزرگ تر این دختران است که برای پیکار در رده سنی زیر 20 سال شیپور آماده باش را به صدا در آوردند. باید دید شاگردان پدیده بلوری زاده به لحاظ فنی چه در چنته خواهند داشت.

تیلور: تشنه پیروزی هستم

 دوئل‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های کشتی تبدیل شده که هر کشتی‌دوستی انتظار دیدنش را می‌کشد و این در حالی است که دیوید تیلور با قهرمانی در مسابقات انتخابی آمریکا، مسافر مسابقات جهانی شد.

استعدادهای کیش در اردوی ملی

در پی استعدادیابی انجام شده با حضور نمایندگان فدراسیون، کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پنج نفر از بازیکنان جوانان کیش را  به اردو نهایی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

بهرامی: از کمبود امکانات رنج می بریم

ژیمناستیک ایران می توانست یک مقام دیگر نیز در قهرمانی آسیا به دست آورد، اما سعید کی خواه که نمایش خوبی داشت به هنگام فرودها دچار لغزش می شد که باعث شد وی نتواند نمرات دلخواه را از داوران بگیرد.

لغزش مدیران برای حفظ صندلی ریاست

فدراسیون زمان عزیزی خادم بهترین فدراسیون تاریخ فوتبال ایران بود. در زمان ریاست ایشان فوتبال ملی ما بدون دغدغه آن هم در شرایطی که پیش تر می دیدیم به جام جهانی صعود کرد.

روسیه در تدارک تورنمنت بین المللی

بعد از کنار گذاشتن روسیه از فعالیت های بین المللی، بازیکنان و مربیان این کشور دچار خلاء زیادی شدند. براساس شنیده ها بسیاری از ستارگان والیبال این کشور حاضرند با کمترین پیشنهاد به لیگ های سایر کشورها بپیوندند. تا این لحظه اروپایی ها روی خوشی به رویکرد روس ها نشان ندادند.

پایان سال میلادی مهلت برای کاندیداتوری میزبانی

اسامی 24 تیم راه یافته به جام ملت های فوتبال آسیا 2023 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

پیشکسوتان پرسپولیس با کودکان کار مصاف دادند

بازی نمادینی به مناسبت روز جهانی منع کار کودک منتخب پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با کودکان کار انجام شد که این دیدار دوستانه با پیروزی تیم فوتبال کودکان کار به پایان رسید.

اندر احوال این روزهای فوتبال

فصل نقل و انتقالات فرا رسید. تیم ها در حال پوست اندازی هستند. شکار ستاره ها با پیشنهادها و قراردادهای میلیاردی دو رقمی به اوج خود رسیده است. در این میان پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گلگهر و حتی تراکتور در صف اول دیده می شوند، اما برخی ها از وضعیت این چنینی شاکی هستند.

هندبال ساحلی جهانی شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل آرژانتین راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

اخبار پشت پرده فوتبال

مهندس محمود شیعی رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان که به دلیل فشارهای روحی ناشی از برخی رفتارها در این مجموعه در بیمارستان بستری شده بود، دوران نقاهت را در منزل سپری می کند، اما مدیران ایران خودرو با استعفای ایشان مخالفت کردند و طی حکمی بار دیگر مهندس شیعی رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان شد...

نام طارمی کنار ستارگان بزرگ فوتبال

یک سایت معتبر اسپانیایی در تقسیم بندی ستارگان بزرگ فوتبال جهان که به المپیک راه پیدا کردند، مهدی طارمی را هم مورد توجه قرار داده است. طارمی البته به شرایطی رسیده که غیرقابل انکار است.

مهماندوست مربی تیم ملی می شود؟

حدود دو ماه پیش که مهماندوست با هادی ساعی ملاقات کرد، حدس زدیم که این مربی صاحبنام و پرافتخار به کشور باز می گردد.

بانویی که جوانمرد شد!

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی کشور ما که برای شرکت در مراسم توزیع جوایز بازی های جوانمردانه در مجارستان به بوداپست سفر کرده بود، از سوی فدراسیون جهانی این رشته مشمول دریافت جایزه جوانمردانه شد.

نقره ژیمناستیک آسیا برای کهنی

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک آسیا برای این ورزش سکون زده در ایران یک سوپرایز بود. کسب مدال نقره شاید جامعه ورزش کشور ما را معطوف به ژیمناستیک سازد.

وزیر سابق ورزش جراحی شد

وزیر سابق ورزش و جوانان تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که این عمل با موفقیت به پایان رسید.

بازیکنی که رقیب نمی شناسد

درست یک سال و اندی پیش بود که جهان والیبال خبر از تولد ستاره ای جدید در والیبال ایران داده بود. همه سایت های معتبر بین المللی از جمله ارگان رسمی فدراسیون جهانی درباره او نوشته بودند.

مرشدی: تیم ملی جدید ساخته می شود

آینده ساختار بسکتبال کشور همین نوجوانان هستند که به نیوزیلند باختند، اما اگر قرار باشد دل به برد و باخت ها در این سنین ببندیم، به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کنیم. اعتقاد دارم که ساختار مسابقات در تمام رده های پایه بسکتبال باید تغییر کند و با نگاهی نو هیات ها و باشگاه های کشور را به سازندگی ترغیب سازیم.

آرزومندی: پتانسیل بازیکنان ما عالی است

تیم بسکتبال نوجوانان ایران با نتیجه 66-72 مغلوب نیوزیلند شد و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا – اقیانوسیه باز ماند و همانند دوره گذشته با توقف در سد مردان اقیانوسیه از راهیابی به جام جهانی باز ماند.

دیپلماسی کارآمد یک مدیر

در دنیای امروز دیپلماسی و بلدبودن راه گفتمان های سازنده در تمامی شئون بین المللی تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده است. در ورزش این رویه زودتر از سایر موارد به بار می نشیند به شرط اینکه دیپلمات های ما راه و رسم دیپلماسی و ارتباطات قوی را بدانند.

تبدیل سالن کشتی شهید امن زاده به انبار سنگ!

سالن کشتی شهید اصغر امن زاده را به انبار فروش سنگ تبدیل کرده اند. این سالن که در منطقه دو شهرداری تهران و محله  شهرآرای تهران قرار دارد متعلق به سازمان دام و طیور است و از سال ها قبل توسط پهلوان حسن امن زاده پدر شهید والامقام یاد شده به عنوان مدیر و مربی اداره می شد.

همزمانی انتخابی کشتی اوزان فرنگی و آزاد

برگزاری چرخه انتخابی دو وزن کشتی فرنگی همزمان با انتخابی تیم آزاد تکلیف اوزان 60 و 130 کیلوگرم 19 تیرماه مشخص می شود.

رنگ به رخسار ستاره تیم نبود

تیم ملی والیبال ایران اگر به نمایش ضعیف خود در لیگ ملت ها ادامه بدهد، کاخ زیبایی که در اذهان عمومی از این رشته ساخته شده بود، فرو می ریزد. اعتقاد دارم تیم ملی نباید قایم به شخص باشد. اما واقعیت این است که ما نتوانستیم برخی از مهره های استثنایی را به خوبی محافظت کنیم.

سنگربان شماره یک چه کسی خواهد بود؟

بحث دروازه بانی تیم ملی ایران؛تیم ملی فوتبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن دیدار تدارکاتی با الجزایر باید به فکر برطرف ساختن نواقصی باشد که در این بازی به چشم آمد. از سویی دیگر بازیکنان تیم ملی نیز بر این اندیشه باشند که خود را محق حضور در تورنمنت بزرگ جام جهانی نشان دهند...

جهانچی: همه زحمتکشان را نمی بینند

در فوتبال بانوان آدم های تکراری زیاد هستند و یک روز می روند و روزی دیگر برمی گردند. کناره گیری مریم ایراندوست و بازگشت مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان از جمله این اتفاقات است.

 نسخه پیچی نادرست برای تیم ملی!

اگر تدارک نیم بند فعلی در تیم‌ملی حاکم باشد و با فرصت سوزی و از دست دادن زمان ملی پوشان را به جام جهانی بفرستیم با نتایج  ناکافی تیم قطعا این فرصت ایده آل به تهدید جدی برای فوتبال ایران ‌مبدل خواهد شد!

حذف عبدالله عزیزی از کشتی پایتخت

به جرات می توان ادعا کرد عبدالله عزیزی آخرین و مهمترین حلقه زنجیر اتصال علیرضا دبیر به صندلی ریاست فدراسیون کشتی بود که مورد بی مهری قرار می گیرد. پیش از عزیزی اغلب افراد موثری که فکر می کردند باید یک قهرمان المپیک هدایت فدراسیون کشتی را در دست بگیرد و با تمام وجود دبیر را حمایت کردند تا در مسند ریاست قرار گیرد توسط او کنار گذاشته شدند.

مذاکره در قبال سرمربیگری

نمایندگان باشگاه استقلال که طی روزهای گذشته مذاکراتی را با چند گزینه برای انتخاب سرمربی جدید انجام دادند، خواهان بازگشت گابریل پین نیز هستند و این در حالی است که پین تنها به یک شرط حاضر است به استقلال بازگردد.

اعلام ترکیب تیم ملی بسکتبال در اردوی صربستان

کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن را برای اردوی تدارکاتی صربستان و بازی با قزاقستان و سوریه اعلام کرد.

پاراوزنه بردار ایران مدال نقره کسب کرد

در ادامه رقابت‌های پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در دسته ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره و برنز دست یافت.

استقلال مثل پرسپولیس شد

سرنوشت تیم استقلال به سرنوشت پرسپولیس گره خورد  و پنجره نقل وانتقالات استقلال هم بسته شد.

دو مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

قرار است از مجموع چهار مهاجم خارجی، دو مهاجم به تیم پرسپولیس ملحق شوند.

سید جلال دستیار گل محمدی شد

کاپیتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس در تیم پرسپولیس ماندگار شد، اما ماندگاری او در این فصل با دوران گذشته متفاوت خواهد بود.

همکاری گل محمدی رقم قرداد نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی را اعلام کرد.

رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری محروم شد

رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مادام‌العمر محروم شد.

حسینی عضو جدید کادرفنی پرسپولیس شد

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در فصل آینده به عضویت کادرفنی سرخ پوشان اضافه خواهد شد.

تورنمنت ايران زمين را برگزار کنید

با کمی حوصله و بدون حب و بغض و با چاشنی کمی تدبیر مديريتی و مشورت با اهل فن واقعی و دلسوز برای موفقيت تیم ملی  در میعادگاه جام جهانی قطر، این پیشنهاد را بررسی و بعد از آن، تصویب یا وتو کنید.

طالقانی: هرچیزی که بنا می‌خواهد در اختیارش قرار دهید

در روزهای گذشته، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اردو غایب بود که شنیده شد او به دلیل خستگی، قصد ادامه فعالیت را ندارد. با این‌ وجود او روز گذشته به اردوی تیم ملی برگشت.

هشتمین جام آسیایی به موزه حرم رضوی تقدیم شد

با اهدای جام هشتم قهرمانی والیبال مردان آسیا به بارگاه مقدس امام هشتم (ع)،باشگاه پیکان به وعده خود عمل کرد.

کشتی مجارستان به حمایت فدراسیون ایران نیاز دارد

 دکتر صالحی امیری و هیات همراه در محل فدراسیون کشتی مجارستان با رئیس و مسئولان کشتی این کشور دیدارو سپس از آکادمی کشتی بازدید کردند.

نشست دکتر صالحی امیری با رئیس و‌مسئولین بلندپایه فدراسیون کشتی مجارستان

دکتر صالحی امیری و هیات همراه در محل فدراسیون کشتی مجارستان با رئیس و مسئولین کشتی این کشور دیدارو سپس از آکادمی کشتی بازدید کردند .

تیم بحرین نخستین حریف ایران

تیم هندبال مس کرمان در اولین دیدارش در جام باشگاه‌های هندبال آسیا به مصاف نماینده بحرین می‌رود.

مدال پاراوزنه بردار ایرانی طلا شد

در اولین روز از رقابت‌های پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در دسته ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

پشت پرده اخبار فوتبال

جواد نکونام از بابت حضور احتمالی کی روش در ایران واکنش نشان داد. او گفت من خودم کی روش هستم. هرجا که باشم مربی اول خواهم بود. هرچند که شاید حضور کی روش یک خبر ساختگی در فضای مجازی باشد.

تسلیت به خانواده های محترم فرخنده و ریاضی

مصیبت وارده را خدمت شما تسلیت عرض نموده بقای عمر بازماندگان را از درگاه ایزد منان آرزومندیم . صبر و سلامتی را برای شما و علودرجات برای آن مرحومه خواهانیم.

رتبه 48 برای پرتو آذر

فرانک پرتو آذر دوچرخه سوار خوزستانی تیم ملی ایران یک بار دیگر با لباس تیمی از اروپا در سطح بین المللی محک خورد.

سرلک ماندگار شد

پس از حاشیه های فراوان برای حضور سرلک در پرسپولیس، هافبک جوان پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

موسوی: منتظر ماچونی نباشیم

استراماچونی به استقلال نمی آید و بهتر است که مدیران باشگاه وقت خود را برای توافق با این مربی هدر ندهند.

سفر تیم ملی فوتسال در پرده ابهام

در حالی که دعوت‌نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال فرستاده نشده است، شاگردان شمسایی منتظر برگزاری دیداری دوستانه با آرژانتین هستند.

سخنی با روابط عمومی وزارت ورزش!

روزهای خاکستری ورزش ایران یکی پس از دیگری می آیند و در این رهگذر به جای اینکه بنشینیم و درس بگیریم، دنبال رد گم کردن وقایع هستیم.

فوتسال سپاهان از تیمداری انصراف داد

باشگاه سپاهان پس از انصراف از لیگ برتر فوتسال، قصد دارد امتیاز تیم فوتسال خود را واگذار کند.

نبرد نوجوانان ایران با نیوزیلند

تیم بسکتبال نوجوانان ایران شب گذشته با نتیجه 56-73 لبنان را شکست داد تا با احتساب پیروزی مقابل اندونزی صدرنشین گروه B شود. در این بازی محمد امینی ستاره میدان بود. او با 29 امتیاز درخشید.

امیرحسینی: عطایی ریسک بزرگی کرده است

تیم ملی والیبال این شانس را داشت که در هفته اول لیگ ملت ها دو، سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد اما کم تجربگی برخی از بازیکنان مانع از تحقق این خواسته شد.

تیم ملی هاکی بانوان به بانکوک می رود

تیم ملی هاکی سالنی بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا می شود. این رقابت ها 17 مردادماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند آغاز خواهد شد.

استقلال با انتقال صیادمنش سود کرد

صیادمنش در حالی به هال سیتی انگلیس می رود که باشگاه استقلال از بابت انتقال ستاره تیمش به سود می رسد که رسانه های ترکیه هم این موضوع را تایید کردند.

مشق پرغلط!

برپایی اردو در قطر، انتخاب الجزایر به عنوان حریف تحمیلی و روش های نادرست کادرفنی را باید از جمله مشق های پرغلط مدیران و تصمیم گیرندگان تیم ملی در این‌ مقطع دانست.

تاریخ در تيم ملی فوتبال تكرار می شود

در آستانه حضور تیم ملی در جام جهانی قطر اتفاقات جام جهانی ٩٨فرانسه در تيم ملی در حال تكرار است.

شنیدنی های نقل و انتقالات فوتبال

باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی پیشنهاد داده که اگر رضایتنامه نورافکن از سپاهان حل نشود، محمد نادری را جایگزین وی کند که گل محمدی نپذیرفت.

تجلیل از خیرین و خادمین راستین ورزش

شهر زیبا و تاریخی فومن واقع در غرب استان سرسبز گیلان خود را برای برگزاری نخستین جشن تجلیل از خادمان ورزش آماده می کند. شهری که مملو از استعدادهای لایزال و البته در انتظار توجهات مسئولان عالی رتبه سال ها را شماره می کند.

پشت پرده فوتبال

اعتراض تند برخی از پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس که در نخستین تمرین این گروه مقابل علی پروین علیه رضا درویش صورت گرفت، مدیرعامل باشگاه را بر آن داشت تا امروز میزبان پیشکسوتان بوده و از آنها دلجویی کند. شدت اعتراضات صورت گرفته به حدی بود که علی پروین مجبور شد دورهمی را تعطیل و تمرین را جایگزین آن کند.

دلم به این تیم ملی گرم نیست

اعتراض به نحوه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر که منجر به شکست 2 بر یک ملی پوشان ایران شد، ادامه داد. گفته می شود این اعتراضات حتی در رختکن تیم ملی فوتبال در دوحه قطر نیز شنیده شد. در این خصوص با ضیاء عربشاهی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم.

روش غلط، مدیریت غلط در فوتبال

بارها نوشته ایم که مدیریت در ورزش، در واقع مدیریت بر انسان هایی است که روحیات قوی تر و حساس تری دارند. در این حیطه هر کسی دوام نمی آورد؛ چرا که قهرمانان ورزش همواره حق جو و پرسشگر بوده اند.

استراماچونی بهترین گزینه استقلال است

باشگاه استقلال همچنان سرگرم رایزنی برای استخدام سرمربی جدید است. در این باره منصور رشیدی، دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به البرز ورزشی گفت: به اعتقاد من با جدایی فرهاد مجیدی تنها فردی که گزینه ایده ال خواهد بود، ماچونی است که قبلا هم در این باشگاه امتحان خود را به خوبی پس داده و شناخت خوبی از فوتبال ایران و باشگاه استقلال دارد.

دشمنی نکنیم، انتقاد کنیم

تیم ملی والیبال نمایش خوبی نداشت و این را نمی شود کتمان کرد اما باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد تا بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

دوربین پلیس روی پیراهن داوران

شب گذشته اعلام شد که فدراسیون جهانی فوتبال قانون 5 تعویض در مسابقات رسمی را تایید کرده است.

دخل و خرج داوری متعادل شود

در این روزهای سخت و نفسگیر که بسیاری از مردم دغدغه هزینه ها و خورد و خوراک را دارند، داوران و ناظران مسابقات فوتبال تهران در رده های مختلف نیز از حق الزحمه خود شکایت دارند و آن را ناچیز می دانند.

آقای وزیر! به داد وزنه برداری برسید

هفته گذشته در اعتراض به عملکرد رئیس فدراسیون و شرایط بسیار بد اردویی که فاقد حداقل نیازهای ورزشکاران بوده و در یکسال گذشته ادامه داشته و با وجود همه اعتراض ها رئیس پرحاشیه وزنه‌برداری اراده‌ای برای بهبود اوضاع نداشته است کل وزنه‌برداران تیم ملی بزرگسالان پسر اردو را ترک کردند.

قواره تيم ملی بايد «جهانی» شود

بازی تداركاتی برای شناخت است. برای ديده شدن، ديدن نقاط ضعف و قوت.شناخت از توانمندي ها و قابليت هاي فردي و تيمي و البته ايجاد هماهنگي و در نتيجه اهتمام به انجام برنامه ريزی با هدف ارتقای سطح كيفی برای مسابقه دادن و كسب افتخار!

خارجی هست، اما معتبر نیست

بیست و دوم خردادی که گذشت روز تاریک و آزاردهنده ای بود، از همان هایی که وقتی در واپسین دقایقش می خواستی سر روی بالشت بگذاری، نگرانی و ناامیدی برایت از شب یک ظلمات دهشتناک می ساخت و لرزه به اندامت می انداخت.

پرده یاقوت: پیشکسوتان ریشه ورزش هستند

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد و سرمربی پیشکسوتان حال حاضر استان تهران به حمایت مسئولان ورزش از پیشکسوتان تاکید دارد.

یهو دیر می شه، نگو نگفتی؟

با اجازه بزرگترها شفاف و بدون واسطه می نویسم  که جناب آقای مدیر بزرگوار، لطفا در چک ليست کارهای روزانه خود حتما یاداشت بفرمایید و هرروز فلش بکی به آن داشته باشید که چه خبر از دوتیم فوتبال نفتی آبادان و مسجد سليمان؟

مرحله نهایی انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم اصلاح شد

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد با استناد به چرخه انتخابی تیم ملی که در آذر ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شده بود شیوه برگزاری مرحله نهایی انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم برای حضور در رقابت های جهانی صربستان را اصلاح کرد.

رقبای کشورهای اسلامی در بازی های قونیه نهایی شد

سرپرست کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه خبر داد : کشورها در رشته های تیمی معرفی شدند. دکتر اصغررحیمی از نهایی شدن ترکیب کشورهای شرکت کننده در رشته های تیمی خبر داد .

ساروی و گرایی در اردوی  نونهالان فرنگی

قهرمانان کشتی فرنگی به جهت ایجاد انگیزه و روحیه،  عصر روز گذشته در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان حاضر شدند.

چند پیشنهاد سازنده صالحی امیری

نشست اعضای کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک برگزار شد و طی آن چند مساله مهم مورد بررسی قرار گرفت.

دو مدیر برای یک آکادمی

چندی پیش محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. به دنبال این گزینش اختلاف در این بخش رشد کرد؛ چرا که پیش تر قرار بود محمد پنجعلی به این سمت منصوب شود که چنین نشد. اما در ادامه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مجبور شد برای آکادمی یاد شده دو مدیر انتخاب کند، خلیلی مدیر آکادمی و مسئول تیم های جوانان و امید و پنجعلی مدیر آکادمی در بخش مدارس فوتبال انتخاب شدند.

خبرهای درگوشی از فوتبال

شنیده ایم که حمید مطهری که در باشگاه پرسپولیس بلاتکلیف است، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خواهد شد.

شکست خوردیم، برنامه نداشتیم

تیم ملی فوتبال در نخستین گام دیدار تدارکاتی خود 2 بر یک به الجزایر باخت. انتظاری جز این نمی رفت. مسابقه را که دیدیم از تمام زوایا و ابعاد بد بودیم. بازیکنان در نوع چیدمان و اجرای سیستم 3-3-4 و ساختار دفاعی، نوع پوشش و درک یکدیگر پراشتباه و ناموزون بازی کردند.

حسن خانی: می توانستیم بهتر باشیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با تاکید بر این‌که از کسب جایگاه هفتمی راضی نیست، گفت: مسابقات را راحت گرفتیم و کار به اینجا رسید. اگر در مسابقه با تایلند محکم‌تر بازی می‌کردیم، اکنون نتیجه چیز دیگری بود.

پسر کو ندارد، نشان از پدربزرگ

سلمان حسام قهرمان پیشین پرتاب وزنه آسیا از چهره های شاخص و تحصیلکرده دوومیدانی است که این روزها دلخوشی بزرگی به نام نوه پسری دارد. او دیروز با خوشحالی و افتخار عکس امیرعلی نوه پسری خود را برای ما ارسال کرد که در دو بخش ورزش و تحصیل نمونه است.

فرنگی کاران منتخب به کشور بازگشتند

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان پس از کسب 7 مدال، طلا، 2 مدال نقره و یک مدل برنز در در رقابت‌های بین‌‌المللی جام ساساری ایتالیا به ایران بازگشت.

کاوه: کیفیت جام تختی بالا بود

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: حضور خارجی‌های عنوان دار معیار خوبی برای محک زدن کشتی گیران داخلی بود.

هداوند: مدال جهانی پیشکسوتان کشتی را کم دارم

داوود هداوند قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی که عنوان های آسیایی جهانی و جام جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد و تحصیل کرده مدیریت ورزشی و دانشجوی ترم سوم ارشد این رشته است گفت و گویی با پایگاه خبری البرز ورزشی انجام داده که در پی می خوانید.

به طراحی جامعی نیاز داریم!

آنچه که در اردوی پر ایراد قطر تدارک دیده شد، بیشتر به نمایش اهالی فدراسیون شباهت داشت تا‌ یک طرح جامع و کامل برای آماده سازی ملی پوشان برای حضور موفق در جام جهانی!

سیف زاده: والیبال بانوان دور باطل می زند

سکوت معنادار یک کارشناس؛در سکوت به قضایای والیبال نگاه می کنم و از اوضاع نابسامان این ورزش در بخش بانوان غصه می خورم.

غلامی: تهمت های ناروا دردآور است

این روزها نوعی تقابل بین مدعیان دوومیدانی و حامیان فدراسیون به وجود آمده که کار را در برخی موارد به جاهای باریک رسانده است.

حلالی: آینده تیم ملی را روشن نمی بینم

اسماعیل حلالی، هافبک سابق تیم های پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای دیدار شب گذشته تیم های ملی ایران و الجزایر از عدم روشن نبودن سرنوشت تیم ملی در جام جهانی سخن گفت.

عنوان نخست نصیب مستندساز ایرانی

 ورزش باری از دوش فرهنگ بر می دارد و پیام رسانان این رخداد مهم نقش مهمی را ایفا می کنند. جایگاه ورزشی نویسان و دست اندرکاران ایرانی در این زمینه تا سطح بین المللی رشد کردند به طوری که مستندساز ایرانی عنوان نخست جشنواره ورزشی نویسان را از آن خود کرد.

قضاوت اكرمی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا

داور و کمک داوران ایرانی دیدار تيم‌های ملی ازبكستان و تايلند را در ورزشگاه شهر نمنگان ازبكستان قضاوت می‌کنند و این در حالی است که این رقابت ها از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا (مرحله نهایی) است.

شکست محتوم تیم ملی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ ملت ها 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد و این یک شکست محتوم بود؛ چرا که کمتر کارشناسان کمترین شانس را برای پیروزی تیم ملی کشور ما قایل بودند. اما باخت تحقیر آمیز باعث شد بیشتر علاقه مندان والیبال برآشوبند و نقدها و نظرهای صائب و غیر وارد را جاری سازند.

زنگ هشدار برای فوتبال ایران

سرانجام فدراسیون فوتبال دست از بدقولی های کانادایی ها کشید و موفق شد یک حریف تدارکاتی برای ملی پوشان ایران تدارک ببیند. اما بازی شب گذشته نشان داد که برای دستیابی به هارمونی لازم نیازمند مسابقات بیشتری هستیم.

سپاهان انصراف داد

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال در استان کرمان و به میزبانی باشگاه فولاد زرند کرمان برگزار شد.

ابراهیمی: برای جام جهانی تدارک می بینیم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هدف ما این نیست که در بازیهای تدارکاتی پیروز میدان باشیم.

شکست مقابل الجزایر

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی الجزایر به پایان رسید.

شاهد دستاوردهای صالحی امیری در شرایط سخت بودیم

حسین المسلم در نشست با روسای فدراسیون ها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به فعالیت های مثبت رئیس کمیته ملی المپیک اشاره کرد.

دیدار صالحی امیری و حسین المسلم با شناکاران نونهال

حسین المسلم رئیس فدراسیون بین المللی شنا و مدیرکل شورای المپیک آسیا در آکادمی ملی المپیک با نونهالان شنا دیدار کرد.

فدراسیون ها مسئولیت خود را در ورزش بشناسند

دبیر کل شورای المپیک آسیا در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک شرکت کرد و در جمع روسای فدراسیون های ایران با حضور دکتر صالحی امیری به ایراد سخنانی پرداخت که در پی می خوانید.  

زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

براساس گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری از روز دوشنبه 23 خردادماه آغاز می شود و باشگاه تا روز 9 شهریورماه مهلت دارند نسبت به جابجایی بازیکنان اقدام کنند.

وزیر ورزش در جمع ملی پوشان فوتبال

وزیر ورزش و جوانان با سفر به قطر در محل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافت.

وداع ایراندوست با تیم ملی فوتبال بانوان

بی سر و سامانی فدراسیون فوتبال کم کم به فوتبال بانوان هم آسیب رسانده است و در حالی که این رشته بعد از سال ها رکود نزدیک بود که به رنکینگ نسبتا مطلوب در فیفا برسد، اما دوباره چرخ های این رشته دوباره متوقف شد تا جایی که سرمربی تیم ملی عطای ماندن را به لقای رفتن بخشید.

پشت پرده اخبار فوتبال

محمد خدابنده لو  فردا با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم امضا خواهد کرد و احتمالا سروش رفیعی روز پنجشنبه در صورت بازگشت تیم ملی به ایران به باشگاه خواهد رفت تا با پرسپولیس امضا کند.

اشرف نماینده ایران در مراسم جهانی بوداپست

کمیته برگزاری مراسم جایزه بازی جوانمردانه جهانی از کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی برای حضور در مراسم سالیانه خود دعوت کرد.

تابلوی ورود ممنوع برای سیاسیون

در نشست هیات رئیسه کمیته ملی المپیک امروز تشکیل شد و طی آن یکی، دو مورد جدید در بحث انتخابات مطرح شد.

سعید علی حسینی اشتباه نکرد؟

در حالی که هنوز تکلیف ادامه ریاست علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری مشخص نیست، سعید علی حسینی که در اوج جوانی و درخشش دچار اشتباه شده و بحث او و حسین رضازاده آنقدر داغ شد که مدتی را دور از دنیای قهرمانی گذراند، حاضر شد که در اوج اعتراض ورزشکاران و کارشناسان این رشته سمت سرمربیگری تیم ملی را برعهده بگیرد.

تا ساعاتی دیگر تیم ملی محک خواهد خورد

طلسم عدم دیدار های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان شکسته خواهد شد و ملی پوشان کشورمان نخستین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم ملی فوتبال الجزایر بر گزار خواهند کرد. البته باید تا زمان سوت آغاز بازی توسط داور صبر وح وصله به خرج داد؛ چون در این فوتبال هر اتفاقی قابل پیش بینی است.

جانشین آجورلو از اصفهان می آید!

اینکه سردار آجورلو برای قرار گرفتن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برنامه دارد شکی وجود ندارد. وی در این روزها شدیدا به دنبال کارهای نیمه تمام استقلال است تا پس از به اتمام آن، دورخیز به سمت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را آغاز کند. در این حالت سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه های ذوب آهن و فولادخوزستان وارد گود شده و تصمیم گرفته تا به استراحت خود پایان داده و مجددا در فوتبال فعال شود.

مجتبی حسینی از پیکان تا نساجی، باور نکردنی!

در فصل نقل و انتقالات فوتبال هر اتفاقی و هر جابجایی امکانپذیر است. برخی ها واقعیت دارد و برخی نیز صرفا جنبه بازار گرمی را دنبال می کند نمونه آن خبر درج شده انتقال مربی تیم پیکان مجتبی حسینی از  پیکان به نساجی. باور این جابجایی از غیرممکن ها به حساب می آید.

کیومرث هاشمی وارد می شود

قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۸  شهریور انجام شود. البته به شرط آنکه مانند پروازهای داخلی هواپیمایی به تاخیر نیفتد. در خصوص کاندیداها اخباری به گوش می رسد که خواندن آن جالب است.

اعتراض در انتخابات فدراسیون سوارکاری

انتخابات رئیس فدراسیون سوارکاری در شرایطی برگزار شد که وزارت ورزش به آن وقعی ننهاده است. از سویی دیگر نماینده برخی ارگان ها از جمله نیروی مسلح نیز در این مجمع غایب بوده اند.

حرکت آسانسوری در استان های پراستعداد

دو تیم فجرسپاسی شیراز و شهرخودروی مشهد به لیگ دسته اول باشگاه های کشور سقوط کردند، اما این پرسش وجود دارد که چرا این استان های پراستعدادی چون فارس و خراسان این گونه آسانسوری در فوتبال کشور ما ظاهر می شوند.

دوئل دو چپ دست قهار

بامداد امروز در بازی بین ایران و استرالیا، امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم ملی با کسب 23 امتیاز بهترین چهره میدان بود. امشب تقابل این چپ دست پرتوان ایرانی با نیشیدا، پرنده چپ دست ژاپن دیدنی خواهد بود.

جوکی به نام بازی تدارکاتی!

تیم ملی فوتبال ایران امشب در یک سرزمین غریبه با الجزایر دیدار تدارکاتی برگزار می کند. الجزایری که دیگر آن تیم دوران رباح ماجر نیست و اگر قرار بود که حریفی غیر از کشورهای اروپایی برای تدارکات تیم ملی در نظر می گرفتیم، چرا به سراغ گینه نرفتیم که بیشتر بازیکنان این تیم در لیگ های اروپایی بازی می کنند.

جان سخت مقابل چشم بادامی ها

تیم ملی والیبال ایران بعد از نمایش ضعیف در مسابقه با هلند، بامداد امروز یک بازی دلپذیر مقابل استرالیا انجام داد که منجر به پیروزی 3 بر یک ملی پوشان کشورمان شد. نمی شود دو تیم هلند و استرالیای کنونی را با هم مقایسه کرد.

تیم کشتی فرنگی جوانان قهرمان جام ساساری شد

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام ساساری ایتالیا روز گذشته  در شهر ساساری برگزار شد و تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان در پایان با ۷ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

پاورلیفتینگ مردان تاریخ ساز شد

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در پایان مسابقات جهانی 2022 آفریقای جنوبی برای نخستین بار در جمع 10 تیم برتر جهان قرار گرفت.

بازیکن جنجالی پرسپولیس در راه مس کرمان

بازیکن جنجالی پرسپولیس از این تیم جدا ودر مسیر پیوستن به مس کرمان قرار گرفت.

ناامیدی در امیدها قابل پیش بینی بود

بار دیگر شاهد حذف و عدم راهیابی تیم امید ایران به بازی های المپیک شدیم.روزی که مهدوی کیا در این تیم سکاندار شد،بسیاری از این انتخاب ستایش کردند، ما هم در همین ردیف قرار داشتیم، اما تفاوت ما با دیگران بر این بود که یادآور شدیم که مهدوی کیا باید خودش باشد و باور کند که مسئولیت سنگینی را پذیرفته است.

500 دلار برای ورزشکاران بورسیه

کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون‌های ورزشی ورزشکاران آن‌ها بورسیه IOC هستند، قرارداد امضا کرد تا اولین پرداختی انجام شود.

ثبت بازیکنان جدید ممنوع شد

در پی شکایت باشگاه شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس مبنی بر تاخیر در راه بدهی پرسپولیس به تیم مشهدی، کمیته انضباطی با صدور رای، باشگاه پرسپولیس را از ثبت هرگونه بازیکن جدید تا زمان تسویه حساب محروم کرد. این رای قطعی است و تنها مکانی که می تواند به عنوان تجدیدنظر پیگیری کرد، دادگاه بین المللی کاس است.

از نقل و انتقالات در پرسپولیس چه خبر؟

باشگاه پرسپولیس در این فصل و برخلاف فصل گذشته در نقل و انتقالات تا به امروز خوب عمل کرده است.

یک خارجی و یک مربی داخلی، آ خرین ترکش استقلال

هنوز سرمربی تیم فوتبال استقلال مشخص نشده است.بعد مجیدی این باشگاه همچنان به دنبال سرمربی جدید است.

با مهدوی کیا هم ناامید شدیم

نزدیک به 50 سال است که فوتبال ما درخششی در پیکارهای پایه نداشته است و پنداری حسرت غیبت در بازی های المپیک وارد ششمین دهه خواهد شد. تیم ملی امید ایران در سه بازی حتی نتوانست یک پیروزی در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان به دست آورد و دو تساوی برابر قطر و میزبان بازی ها و یک شکست در دیدار با ترکمنستان را به ثبت رساند تا خیلی زود حذف شود و به وطن بازگردد.

جناب آقای جواد و فرشاد علیزاده و خانواده محترم میرزایی

با کمال تاسف درگذشت مرحومه مغفوره خانم طاهره میرزایی را به جنابعالی و وابستگان صمیمانه تسلیت می گوییم. بقای عمر بازماندگان را از خداوند مسالت داریم.

پشت پرده فوتبال

هیجانات فوتبال جزو جدا نشدنی از حاشیه های این ورزش پرطرفدار است که تغییرات اعضا و کادرفنی و ورود مربیان و بازیکنان جدید بر شور آن می افزاید. آنچه که در پیش روی شماست اخبار ریز و درشت تیم های فوتبال کشورمان است که می خوانید.

لیگ برتر فوتبال، متروپلی دیگر

 قطار لیگ برتر فوتبال ایران سرانجام‌ به‌ ایستگاه آخر خود رسید و به عبارتی فصل فوتبال تمام شد.تمامي که نه شروع اش انگیزه ای برای آنچه درونش بود دیده شد و نه پایانش حسرت خوردنی داشت برای نبودنش. البته در این فصل تیم شايسته استقلال با بهترين رکوردهای بي نظيرش عنوان قهرمانی را کسب کرد و دو تیم فجرسپاسی وپدیده هم با سقوط شان عملا نام دو استان دوست داشتنی و فوتبالی، فارس و خراسان که روزگاری در فوتبال کلان کشور بزرگی می‌کردند از لیگ برتر حذف کردند.

ملوان به فکر آینده باشد

رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران سرانجام با صعود ملوان انزلی و مس کرمان به پایان رسید. هر دو تیم حدود هفت الی هشت سال انتظار کشیدند تا موفق شدند بار دیگر لیگ برتری شوند. در این بین علاقه مندان فوتبال در گیلان به ویژه انزلی چی ها خوشحالی خود را با نوعی نگرانی گره زدند و آن اینکه مبادا تیم محبوب ملوان به سرنوشت سال های قبل دچار شوند.

پیروزی دختران ایران بر ازبکستان

تیم والیبال نوجوانان ایران که در دور مقدماتی قهرمانی آسیا به تایلند و کره جنوبی باخته بود، در آخرین دیدار دور مقدماتی ازبکستان را شکست داد. دختران ایران پیش تر نیز استرالیا را شکست داده بودند.

جاخالی های متعدد در انتخابات فدراسیون سوارکاری

سرانجام با وجود اعتراضات و انتقاداتی که کاندیداهای احراز ریاست فدراسیون سوارکاری داشته اند، مجمع برگزار و مسعود خلیلی به سمت رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

ایران – اندونزی پس فردا

تیم بسکتبال نوجوانان ایران با سرمربیگری محسن شاه علی راهی دوحه قطر شد و شانس خود را برای راهیابی به جام جهانی بیازماید. این نخستین آزمون شاه علی و دستیارانش خواهد بود که هم وظیفه پشتوانه سازی دارند و هم اینکه بتوانند راه صعود را هموار سازند.

دانشگاه آزاد، نماینده ایران در استانبول

تیم بسکتبال سه نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا در رقابت‎های لیگ جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد.

پدران فرافکن در ورزش!

روسای فدراسیون های ورزشی پدران جوانان این ورزشکار این کشور محسوب می شوند. آنها باید از خودگذشتگی و ایثار را به درستی معنا کنند تا فرزندان این کشور که در سایه تشکیلات آنها برای افتخار آفرینی تلاش می کنند، احساس امنیت و حمایت داشته باشند.

جامی که برازنده تختی نبود

 چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی هم برگزار و به بایگانی تاریخ ورزش پیوست. این دوره از مسابقات در حالی به پایان رسید که تنها نام بین المللی  داشت اما در عمل رقابتی داخلی بود که بین دلاورمردان کشتی کشورمان برگزار شد. مقایسه ای بین تورنمنت های بین المللی همچون جام یاریگین، یاشاردوغو، مدوید، علی اف و... حکایت از این واقعیت دارد که جام تختی جای اینکه در شان نام اسطوره ورزش ایران باشد به نوعی تحقیر آن بزرگمرد و بی اعتبار کردن مسابقاتی بود که تنها نام و نشان پهلوان تاریخ ورزش ا

دیدار پیشکسوتان فوتبال در شهرداری منطقه 5

به همت اداره ورزش، بازی نمادین بین تیم کودکان توانا (کودکان آینده ساز) با پیشکسوتان تیم ملی و هنرمندان،  به مناسبت  روز جهانی منع کار کودکان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزش کوهپاي مراد آباد ناحیه ۳ برگزار شد.

بوکس در سوگ دو قهرمان سرشناس

ورزش شمال ایران طی دو روز گذشته به سوگ از دست رفتن دوچهره شاخص و سرشناس بوکس این خطه نشست. مردانی که در کسوت ملی پوش برای ورزش ایران افتخارات زیادی کسب کردند. همین چندی پیش بود که خبر از بیماری حسین اغماض و کریم کامیاب دو ملی پوش پیشین اهل انزلی به گوش رسید که در بیمارستان نیازمند امداد رسانی بودند.

بازی نکردیم...!

تیم ملی والیبال در دومین گام لیگ ملت ها در سه ست مغلوب هلند شد. هلندی ها دیگر آن تیم بلندآوازه دوران سلینگرها نیستند، اما مقابل تیم ایران هم پرانگیزه بودند و هم اینکه اصل کاری بازی تاکتیکی مثل والیبال را با دریافت های خوب اجرا کردند. هرچند که بار حملات این تیم روی کاکل نیمر عبدالعزیز و تری هورست می چرخید، اما بقیه بازیکنان متوسط این تیم پا به پای دو مهره کارآمد یاد شده بازی می کردند.

خداحافظی استابلر از کشتی

فرانک استابلر، فرنگی کار نام آشنا و کهنه کار آلمانی به زودی از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد. وی به همین منظور قصد دارد مراسم خداحافظی خود را با شکوه هرچه تمام برگزار کند. او درهمین راستا از چهره های شاخص کشتی از جمله برادران گرایی و حمید سوریان دعوت کرده تا در مراسم یادشده حضور پیدا کنند.

طاقچه بالای پا به سن گذاشته ها !

قدیمی ها می گفتند: وقتی آب سربالا‌ بره، قورباغه ابوعطا می خونه. این‌حکایت امروز فوتبال دیم و بیگانه با استعدادیابی و جوانگرایی باشگاهی ماست که پیرمردها و‌ پا به سن گذاشته ها هم برای آن شرط و شروط می گذارند.

آزادکاران ایرانی  قهرمان شدند

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی، روزهای 19 و 20 خردادماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.

تولد امام رضا (ع) مبارک باد

حاجیان مكه روند و فقرا سوی تو آیند، جان به قربان رضا كه تو حج فقرایی

جباری: پین باید حفظ شود

پیشکسوت فوتبال استقلال از شرایطی که در تیم استقلال ایجاد شده است ناراحت است.

کنایه رضا درویش و بازی ساوجبلاغ

رای صادره از سوی کمیته انضباطی  علیه پرسپولیس همچنان مورد اعتراض این باشگاه قرار دارد.

مربی موتای را در فرودگاه خط زدند

تیم موتای ایران از مسابقات قهرمانی جهان در امارات بازگشت. اما اتفاق عجیب و بسیار غریب در زمان اعزام ورزشکاران ایرانی صورت گرفت و آن اینکه رئیس این تشکیلات درست در دقیقه 90 و در فرودگاه بر نام شاه صنم صدیقی مربی بلندآوازه این رشته خط قرمز کشید و مانع حضورش در کنار تیم شد.

شنگ وو: شریفی فوق العاده بود

شنگ وو پس از شکست شاگردانش مقابل تیم ملی والیبال ایران، افزود: تیم جوانی داریم. در دیدار با تیم ایران دریافت‌های اول بازیکنان خوب نبود.

اخبار توپ و سبد

تیم ملی بسکتبال ایران که در اردوی آماده سازی به سر می برد بعد از اینکه از انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم های عربی از جمله قطر و لبنان ناامید شد، رایزنی هایی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه در کشور صربستان آغاز کرده است...

افلاکی جراحی می شود

مجید اقلاکی قهرمان سابق تکواندوی جهان بعد از چند سال کناره نشینی بار دیگر به صحنه تکواندو بازگشت. او اما در ابتدای کارش دچار یک حادثه شد.

سجادی: به فکر بازی های دوستانه تیم فوتبال هستیم

سید حمید سجادی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی کشورمان پیش از جام  جهانی 2022 قطر اظهار داشت: آخرین خبری که من دارم این است که ساعت 8 شب یکشنبه هفته آینده تیم ملی در قطر با الجزایر بازی خواهد کرد. روز گذشته هم با میرشاد ماجدی صحبت کردم که گفت با چند تیم دیگر در حال مذاکره هستند که نام آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به زودی اعلام خواهند کرد.

دیدار کلهر با اینفانتینو

سینا کلهر معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان که برای حضور در کمیسیون مشترک ایران و قطر در دوحه بسر می‌برند، شب گذشته با جانی اینفانتینو رئیس فیفا دیدار کردند.

حسرتی که از نیم قرن گذشت

تیم فوتبال امید ایران از آخرین دیدار خود در منطقه آسیا نیز امتیازی کسب نکرد تا باز هم از راهیابی به بازی المپیک باز بمانند. این بار نوبت مهدی مهدوی کیا بود که وجهه و اعتبار خود را خرج تیمی بکند که عایدی ای برای فوتبال ملی ما نداشت.

نویدکیا از سرمربیگری انصراف داد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تماس با مدیریت باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تنکابن آماده میزبانی جام تختی

شهرستان زیبای تنکابن واقع در شرق مازندران آماده میزبانی جام جهان پهلوان تختی است.

تاثیر عوامل روانی بر عملکرد ورزشکاران

روانشناسی ورزشی مطالعه عوامل روانی است که بر عملکرد ورزشی تأثیر می گذارد و اینکه چگونه شرکت در ورزش می تواند بر سلامت روانی و جسمی ورزشکاران تأثیر بگذارد.

عطایی: با اشراف کامل بازی کردیم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2022 موفق به کسب پیروزی مقابل چین شد.

چینی خیال اژدها شکست

تیم ملی والیبال با چهره دگرگون شده هم بر چین غلبه کرد. چینی که بازیکنان خوش تراش و پرانگیزه داشت، اما تاکتیک نداشت و مغلوب تفکر و اندیشمندی بازیکنان ایرانی شد.

مهدوی کیا: ازبکستان خوش شانس بود

سرمربی تیم امید ایران، پس از تساوی یک - یک بازی تیم‌های زیر ۲۳ سال ازبکستان و ایران و کنار رفتن تیم امید ایران از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

پرسپولیس وتراکتور به استیناف رفتند

رای کمیته انضباطی درخصوص حوادث دیدار پرسپولیس با تراکتور صادر شد.

قتل دروازه‌بان تیم ملی هندبال با تیراندازی پسر خشمگین

فردی به نام علیرضا 24 ساله، جمعه ششم خرداد امسال به دلیل اختلافی که بر سر یک زمین با یک ارگان دولتی داشت به روستای بالابان شهرستان شهریار رفت و با تیراندازی به شش نگهبان، چهار نفرشان را کشت و دو نفر را زخمی کرد.

مطهری در یک قدمی نساجی

گویا حمید مطهری دستیار گل محمدی پذیرفته است که بین خود با پرسپولیس جدایی ایجاد شود. این اتفاق در حالی صورت گرفته که مطهری یکی از چند مربی نمونه در فوتبال مان به  حساب می آید که به مربی طراح تمرین شهره دارد.

گابریله پین دستیار گل محمدی

باتوجه به احتمال جدایی مطهری از پرسپولیس، دستیار فرهاد مجیدی دستیار گل محمدی خواهد شد.

فالگوش

شنیده ها حکایت از آن دارد که سفر سجادی به قطر گذشته از دیدارهایش بخشی از آن به تیم ملی فوتبال مربوط می شود. گویا بازیکنان از شرایط اردو راضی نیستند اعتراضات روز به روز بیشتر می شود.

کفاشیان در هیات فوتبال تهران

دیدار علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال با رئیس هیات فوتبال تهران به سوژه جدیدی در محافل فوتبال تبدیل شده است.

گرشاسبی مانع پیوستن نکونام به استقلال

یکی از دلایلی که باشگاه استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی نتوانست مربی خارجی را در کنار خود داشته باشد، به تفکری برمی گردد که قرار است به حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران پایان داده شود. فعلا به استقلالی ها گفته شده است که از مربیان داخلی استفاده شود.

خلیل آزمون: تیم نوجوانان عالی است

سالم ترین تیمی که در رده سنی نوجوانان دیده ام، تیم کنونی زیر 19 سال کشور ماست که توسط آقای محمد وکیلی هدایت می شود.

افتتاح تالار مشاهیر در کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک که در مراسم اهدای جوایز قهرمانان ناشنوا شرکت کرده است، ضمن تاکید بر حمایت از مهدی مهدوی کیا در فوتبال امید ایران مسایل جدیدی را نیز مطرح کرده است.

تعطیلی یک روزه تیم ملی

کادرفنی تیم ملی با توجه به تمرینات فشرده روزهای گذشته در اردوی قطر امروز به شاگردانش استراحت داد.

صادقی: فوتبال بانوان کردستان حمایت می خواهد

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با قهرمانی مطلق تیم خاتون بم به پایان رسید. عدم حضور ملوان بندرانزلی در بازی آخر و سقوط و صعود تیم های ریشه دار از جمله اتفاقات این رقابت ها بود.

تجلیل از مدال آوران ناشنوا

از المپیکی های ناشنوا در مراسمی که با حضور مسئولان ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

تشویق تماشاگران در تاریکی  

تماشاگران پس از قطعی برق ورزشگاه اتریش، دست به اقدام جالبی زدند و با هیجان تیم شان را تشویق کردند

بازتاب AFC از شکست امید ایران

پس از شکست غیرمنتظره امید ایران مقابل ترکمنستان کنفدراسیون آسیا نسبت به صعود تیم ملی امید کشورمان واکنش نشان داد.

پرسپولیس به دنبال دو یار جوان پیکان

باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم فوتبال خود به دنبال بازیکنان جوان است که در این راه توانست بازیکنان بامهارتی را جذب کند به طوری که اخیرا تلاش در جذب دو بازیکن از تیم پیکان است.

«تخصص» گم شده ورزش ایران

در میان اخبار ریز و درشت دیروز و امروز ورزش ایران حکمی که رئیس فدراسیون ورزش های همگانی صادر کرده است، واقعا عجیب می نمود. جناب ملایی در حکمی یک دکترای سیاسی را به سمت سرپرست انجمن ورزش های همگانی شهرداری های کشور منصوب کرد.

افقی به نام المپیک پیش رو

ایران و چین بامداد فردا آغاز نبرد آسیایی ها در لیگ ملت های جهان خواهد بود. چین مانند ایران استعدادهای زیادی دارد، اما تک ستاره های این تیم هر از گاهی ظهور می کنند و آسیا را تحت الشعاع درخشش خود قرار می دهند. زمانی زائوجیان بمب افکنی بی نظیر بود و بعد نوبت لیانگ رسید و پیش از آن هم وانگ جیاوی که از بهترین دوپرش زن های جهان بود، به یاد داریم.

ایران – الجزایر در دوحه

در شرایطی که دیدارهای پیش بینی شده تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران یکی یکی منتفی می شود، خبر رسید که الجزایر روز 22 خردادماه با تیم ملی ایران در دوحه دیدار خواهد کرد. البته برخی از آقایان هم از فروپاشی فوتبال کانادا سخن گفتند که نیمه راه دعوت جاخالی دادند ولی به جای بازی با کلمات ما باید به فکر تدارکات قوی تیم ملی ایران باشیم.

کوتاه از فوتبال

تیم ملی در دوحه قطر با گرما و شرجی به حریفان تدارکاتی می اندیشد و باشگاه استقلال با رفتن فرهاد مجیدی مذاکره با استراماچونی جدی گرفته اما به نظر می رسد بهترین گزینه جواد نکونام باشد.

رامین در سپاهان، نورافکن در پرسپولیس

بعید به نظر می آید که بین رامین رضاییان و پرسپولیس توافقی صورت بگیرد، چون کار پیوستن دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس در انتهای کار قرار دارد.

درویش: پنجشنبه طومار بزرگی از بود و نبودها را ارائه خواهیم داد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظر خود که ساعاتی پیش انجام داد، نکات جالبی را برای هواداران تیم پرسپولیس ارایه داد.

تندرستی در جاده سلامتی

مجموعه ورزشی ایرانمال در اقدامی کم نظیر فضای منحصر به فردی  را برای پیاده روی و دویدن با نام جاده سلامتی اختصاص داده است که اهالی ورزش و ورزشکاران می توانند از امکانات ورزشی این مجموعه استفاده کنند به طوری که اخیرا به مناسبت روز دختر با حضور ورزشکاران ملی و چهره های شناخته شده بانوان ورزشکار در رشته های مختلف را گرد هم آورد.

شکار بزرگ قرمزها از آبی ها

فصل نقل و انتقالات فوتبال است. دل بی رحم به کار گرفته شده است، هرکس بامش بیش، زور دو چندان را به کار خواهد انداخت.

دستمزد سردار سوژه فیفا شد

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ولز پس از ۶۴ سال راهی جام‌جهانی شد، فیفا در طرحی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در کنار ستاره‌های ولز، آمریکا و انگلیس به تصویر کشید. این در حالی است که رقم سردار آزمون ۲۵ و گرت‌بیل ۳ میلیون یورو تخمین زده شده است.

سمت خواهران منصوریان در ووشو

طی حکمی از سوی امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، الهه منصوریان به عنوان سرمربی تیم‌های ملی ساندا جوانان بانوان منصوب شد. همچنین در حکمی جداگانه از سوی رئیس فدراسیون، شهربانو منصوریان به عنوان مربی این تیم معرفی شد.

پورعلی گنجی رسما پرسپولیسی شد

مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان که سابقه همکاری با گل‌محمدی در تیم فوتبال نفت تهران را دارد، با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست تا به تیم یحیی بپیوندد.

تجلیل از کشتی گیران ایرانی با لباس محلی

از دو قهرمان کشتی ایران در تورنمنت قزاقستان، با لباس محلی تجلیل شد.

دعوت اتحادیه جهانی کشتی از داوران ایرانی

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد در رقابت‌های رده‌‌های مختلف قهرمانی جهان قضاوت برعهده چهار داور ایرانی است.

پیام سیلوا برای مجیدی

سیلوا مدافع برزیلی باشگاه استقلال برای ماندگاری اش در جمع آبی پوشان همچنان بلاتکلیف است.

یزدانی از نگاه اتحادیه جهانی کشتی

کشتی ایران پر از یلان نامداری بوده که هر یک در برهه ای انگشت نما بودند از عبدا... موحد گرفته تا امامعلی حبیبی و حمید سوریان و اکنون نوبت پهلوان جویباری است که فدراسیون جهانی نگاهی ویژه به وی دارد.

دادکان در فدراسیون فوتبال

از گوشه و کنار شنیده ایم که برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رایزنی های مستقیم و غیرمستقیمی را آغاز کرده اند تا دکتر محمد دادکان را برای نامزدشدن احراز ریاست فدراسیون فوتبال ترغیب کنند.

سهم تماشاگران ایرانی 8درصد

سینا کلهر، معاون فرهنگی وزارت ورزش در تازه ترین گفت و گوی خود به حضور تماشاگران ایرانی در جام جهانی اشاره کرد.

ورزش را بازیچه نسازیم

تیم ملی فوتبال کانادا قرار بود بامداد امروز (دوشنبه) در ونکوور با ایران دیدار کند که این بازی به‌دلایل سیاسی لغو و تیم ملی پاناما جایگزین کشورمان شد، با این حال با اعتصاب بازیکنان کانادا، بازی جایگزین هم لغو شد تا فدراسیون فوتبال این کشور وارد چالشی پرحاشیه شود.

پیروزی در سایه پنکه های بزرگ!

تیم دختران ایران با همه عیب و ایرادهایی که از میزبانی تایلندی ها گرفته می شود، اینکه تمرینات زیر سقف پنکه های بزرگ انجام شده و کفپوش ها نامناسب است، اتفاق تازه ای نیست.

دنبال بازیکن تیم ملی با چراغ زنبوری

از سوی کادر فنی تیم نوجوانان ایران ،  ۴۸بازیکن از سراسر کشور به تمرینات یک روزه فرا خوانده شدند.

خبرنگاران، فراموش شدگان ورزش خوزستان

با به صدا درآمدن سوت پایان دیدار فولادخوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهداي فولادخوزستان عملا فصل دیگری از میزبانی تیم‌های لیگ برتری در مستطیل سبز فوتبال  خوزستان پایان یافت.

وزنه برداری را دریابید!

وزنه برداری چند سالی است به بیراهه می رود، رئیس چسبیده به ورزش خود را تافته جدا بافته دانسته و هیچ انتقادی را برنمی تابد.

وادی: چین را شکست می دهیم

تیم ملی والیبال از یک سفر هزار و یک شب عبور کرد و بعد از حکایتی که در صربستان پیش آمد از پرواز جا ماند و دیر به برزیل رسید. هرچه که بود، دو روزی بیشتر به آغاز لیگ ملت ها باقی نمانده است.

محمود شیعی در بیمارستان بستری شد

مهندس محمود شیعی مدیرعامل سابق باشگاه پیکان و رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان به علت فشار روحی و عارضه قلبی در بخش سی سی یوی یکی از بیمارستان ها بستری شد.

گارنیک هم رفت

ورزش ارامنه به ویژه فوتبال چهره های شاخص کم نداشته است. مردان و زنانی که به تیم های ملی راه یافته و از تاثیرگذارترین های تاریخ ورزش بودند. یکی از این مردان زنده یاد گارنیک محرابیان بود که متاسفانه دیروز در ایالات متحده درگذشت.

امیدی که بر باد رفت!

تیم امیدی که مانند غریبه ها با آن رفتار شد، به ترکمنستان هم باخت تا فوتبال ما شکست دیگری را تجربه کند و بداند با بی صاحبی و مدیریت سلیقه ای و باندی به جایی نمی رسد!

جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس

فردا(دوشنبه) جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد و فراخوانی یحیی گل محمدی در دستور کار قرار گرفته است.

برترین های پیشکسوت کشتی تهران مشخص شد

مسابقات انتخاب های استان تهران در رشته آزاد و فرنگی در دو روز با ارفاق دو کیلو در سالن سوریان به همت آقایان عبداله عزیزی امیر تهرانی و بوربور با بهترین وضیعت و بدون حاشیه برگزار شد.

محمودیان:  ورزش به دانشگاه جان می دهد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه یک کشور با حضور یازده دانشگاه و با شرکت ۸۵ دانشجو روی ۲ تشک به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

منتخبان کشتی فرنگی به کشور بازگشتند

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی دست یافت.

دو استقلالی در لیست مجیدی

بر سر در باشگاه الااتحادکلباء امارات این بنر بزرگ نقش آفرینی می کند؛ آقای مجیدی خوش آمدید.

رابطه استرا ماچونی با استقلال مالی است

قرارداد فرهاد مجیدی با تیم الااتحاد  کلباء به مدت یکسال منعقد شد تا پرونده او برای بازگشت احتمالی اش به استقلال بسته شود. اما در بحث جانشینی او  گزینه هایی مطرح است. بسیاری نزدیکترین گزینه را استرا ماچونی می دانند.

تیم ملی والیبال از پرواز باز ماند!

تیم ملی والیبال کشورمان در راه رسیدن به برازیلیا به دلیل تاخیر چند ساعته پرواز ترکیش از پرواز سوم خود جا ماند.

آقای مجيدی، فرزند حجازی باش، نه ...

علي پروين اگرچه به دليل موج سواري سياسي از محبوبيت گذشته برخوردار نيست (!) اما از روزي كه در كسوت مربيگری قرار گرفت و تا قبل از بازی به يادماندنی با فجر سپاسی كه با پرتاپ سنگ  از سوی طرفداران پرسپوليس بدرقه شد، يك باور فنی خوب داشت...

فوتبالی که دستاویز سهم خواهان شده

تیم فوتبال امید ملی به ترکمنستان باخت تا شاهکارهای مدعیان اداره مهمترین ورزش کشور رو شود.

قیام 15 خرداد مبدا انقلاب اسلامی ایران گرامی باد

قیام 15 خرداد مبدا انقلاب اسلامی ایران گرامی باد

هاکی بانوان ایران، ترکیه را شکست داد

تیم ملی هاکی بانوان کشورمان در مسابقه تدارکاتی با تیم لیگ برتری اگه ایلدیزلار ترکیه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی جودو سوریه امشب وارد تهران می شود

تیم ملی جودو سوریه امروز‌ شنبه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۱ وارد کشورمان خواهد شد و به مدت یک هفته با تیم ملی جودو ایران اردوی مشترک خواهند داشت.

آزادکاران ایرانی راهی فینال شدند

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در مصاف با ماگومد ابراگیموف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید تا راهی فینال شود.

مصاف تیم ملی ایران با الجزایر

پس از کش و قوس های بسیار تیم ملی ایران 22 خرداد به مصاف تیم ملی الجزایر به میزبانی دوحه می رود که رسانه الجزایری به تمجید از تیم ملی کشورمان پیش از دیدار دوستانه به الجزایر پرداخت.

قرارداد یکساله مجیدی با اتحاد کلباء

با توافق باشگاه استقلال و کسب اجازه مجیدی برای پیوستن به لیگ امارات، وی می خواهد در تیم اتحاد کلباء تجربه کسب کند.

به مناسبت رحلت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی

چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

عطایی دستیار ایتالیایی را بر کنار کرد

تیم ملی والیبال که در اردوی صربستان بسر می برد بعد از دو شکست با یک تصمیم کبری مواجه شد؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی عذر تولو دستیار ایتالیایی را خواست.

داد مرز و طاهری صاحب مدال طلا شدند

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 اسلامجان عزیزف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

جلسه اعتراضی پیشکسوتات جودو

 سومین گردهمایی اعضای کانون جودوکاران ایران   با حضور جمعی از اعضا در حسینیه حضرت ام البنین سلام الله علیها برگزار شد.

تسلیت

رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد ‌

بازیکنان استقلال به تیم ملی بازگشتند

با توجه به عذرخواهی باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی، فرمان بازگشت بازیکنان خط خورده استقلال از تیم ملی صادر شد.

اروگوئه هم لغو شد

 قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان حدود هفت بازی تدارکاتی برگزار کند، اما تا این لحظه از اینهمه دیدارها حتی در حد هفت دقیقه هم برگزار نشده است.

ترکیب تیم امید ایران اعلام شد

سرمربی تیم فوتبال امید ایران ترکیب این تیم در اولین بازی مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را اعلام کرد.

ترک وزنه برداران تیم ملی از اردو

اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران در اعتراض به شرایط، اردو را ترک کردند.

مهاجم فرانسوی از استقلال جدا شد

رودی ژستد مهاجم فرانسوی تیم استقلال صبح امروز تهران را ترک کرد.

حامد لک: از حضور بیرانوند استقبال می کنم

بسیاری بر این تصور بودند و هستند که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس فضا برای ماندگاری حامد لک در پرسپولیس سخت و ناممکن خواهد شد. حتی در خبرها آمده است که اوتیم آینده خود را انتخاب کرده است، اما شایعه ای بیش نیست؛ زیرا نظر خود حامد لک چیز دیگری است که می خوانید.

پرسپولیس با یک تیم نیم بند

فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج بازی، پرونده رقابت های لیگ فوتبال برتر بسته خواهد شد.

جعفری: مدیریت عالی تیم ما را قهرمان ساخت

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان دوشنبه، نهم خرداد با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در پایان تیم خاتون بم یک هفته زودتر از پایان مسابقات، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ووشوکار آتش نشان

قهرمان ووشوی جهان برای کمک به آوار ماندگان حادثه متروپل به آبادان رفت.

حاشیه، ملی پوش بسکتبال را کنار زد

با تصمیم کادرفنی تیم ملی بسکتبال، آرون گرامی‌پور از حضور در اردوها کنار گذاشته شد.

از پتانسیل وزارت امور خارجه استفاده می کنیم

حمیدرضا سجادی علت عدم حضورش در جشن قهرمانی استقلال را مشغله کاری و زاویه نداشتن خود اعلام کرد.

یزدانی و مرادمند قطعی شدند

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در نقل و انتقالات به تیم استقلال بازگشتند و سیلوا همچنان در حال مذاکره برای پیوستن به این باشگاه است.

محمدی از اردوی تیم ملی جا ماند

تست کرونای مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران مثبت شد و او نمی‌تواند ایران را در اردوی پیش رو همراهی کند.

عمق فاجعه در یک فدراسیون ورزشی

مصاحبه رئیس سابق امور فرهنگی فدراسیون وزنه برداری نشان داد که عمق نارسایی ها و کج روی ها در این ورزش پرافتخار عمیق تر از تصوراتی است که به طور عامه از این ورزش داریم. رشته ای که نام های بزرگی بر تارک آن می درخشیدند؛ از زنده یاد محمود نامجو گرفته تا محمد نصیری و ده ها عنوانی که توسط فولادمردان بی ادعای ما در بازی های المپیک کسب شده است.

دیدارهای نمادین تیم ملی فوتبال قطع عضو در ملایر

اعضای تیم‌ملی فوتبال قطع عضو ایران در سال های اخیر فعالیتی خوب و تاثیرگذار  را در برنامه های جاری خود به اجرا گذاشته است.

گاسپارینی یار جدید فولاد سیرجان

میتیا گاسپارینی پشت خط زن با تجربه و پر افتخار تیم ملی والیبال اسلوونی با عقد قراردادی یک ساله به تیم فولاد سیرجان پیوست.

 از امکانات موجود استفاده بهینه شود

 عبدا... عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران با صالحی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان دیدار کرد.

 انضباط اصل اساسی موفقیت کشتی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به اینکه نظم و انضباط یکی از مهم ترین اصول موفقیت است، گفت: هرچه بیشتر به رده های پایه اهمیت داده شود، پشتوانه قوی‌تری برای آینده کشتی ساخته می شود.

لطفا تیم ملی را به حاشیه نبرید؟

فوتبالی که در آن بی نظمی و بی برنامگی و سوء مدیریت کولاک‌ می کند و تابع هیچ قانونی نیست، حذف بازیکنان ملی پوش به دلیل حضور در یک بازی باشگاهی بی منطق بود که با دخالت طرفین رفع اثر شد!

حمایت فدراسیون فوتبال اسکوچیچ

فدراسيون فوتبال ايران در بیانیه ای حمايت قاطع خود از سرمربی تیم ملی فوتبال را اعلام كرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تيم ملى تاكيد مى كند.

فالگوش

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حمایت از سیدجلال حسینی گفت، سیدجلال برند است.نمی گذارم نادیده گرفته شود...

مرد باشید و عذرخواهی کنید

شایعه کاندیدا شدن دوباره من در انتخابات مجدد ریاست فدراسیون شنیده می‌شود که صحت ندارد...

برگی از تاریخ پرافتخار استقلال

تاریخ فوتبال باشگاه استقلال را که ورق می زنیم سرشار از نام های ماندگار است. مردانی که در برهه هایی از آوازه آنها از فراز مرزها گذشته و مایه شکوه ورزش ایران در آن سوی مرزها شده است.

حضور فعال عکاسان البرز ورزشی

البرز ورزشی به عنوان یک پایگاه خبری تخصصی در مراسم پایان لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضوری پررنگ داشت.

آرزوهایم یک به یک در حال تحقق است

سنگربان اول تیم فوتبال استقلال از تحقق آرزوهایش می گوید که طبق گفته خودش روزهای سختی را برای رسیدن به این مرحله از زندگی ورزشی اش را طی کرده است.

آغاز شور و هیجان کارکنان ارتباطات در المپیاد سراسری

المپیاد ورزشی سراسری کارکنان ارتباطات و فرزندان کارکنان یا حضور بیش از 750 نفر در حالی آغاز شده که رقابت های بخش بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسیده است.

تمرین مشترک تیم های آزاد نوجوانان و جوانان

ملی پوشان کشتی آزاد نوجوانان و جوانان که برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می شوند  به تمرین مشترک پرداختند.

دیدار پایانی فوتبال برتر باشگاه های کشور از نگاه تصویر

آنچه در پی می گذرد، گذری و نظری است بر رخدادادهای پیرامونی قهرمانی استقلال و حضور پرشور تماشاگران این تیم پرطرفدار که از سراسر کشور خود را به مجموعه ورزشی آزادی رسانده بودند.

اسفندیار؛ امیدوار به روزهای پیش رو

تیم ملی والیبال ایران با چهره ای دگرگون شده آماده پیکار در جام ملت های جهان می شود. این تیم که در بلگراد اردو زده است، فردا و پس فردا دو بازی با تیم پرقدرت صربستان انجام می دهد و آنگاه راهی برزیل خواهد شد که میعاد اول بازیکنان ایران در لیگ ملت های جدید است.

با عزل سراجی؛ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد که موضوع عزل چهار عضو هیات رئیسه مورد بررسی و رای گیری قرار گرفت.

رشیدی: مجیدی هیچ جا نمی رود

استقلال قهرمان شد، اما خستگی در تن پیشکسوتان ماند. منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم ملی و پیشکسوت استقلال در این باره می گوید: بعد از 8 تا 10 سال به ورزشگاه آزادی از کمپ ناصر حجازی که راه افتادیم، حوالی ساعت 8:10 به ورزشگاه رسیدیم که تازه نیمه دوم مسابقه بود. از همه بدتر ترافیک وحشتناک در تونلی بود که ما را به یاد تونل مرگ و مردم آبادان انداخت که این روزها با ریزس ساختمان متروپل عزیزانشان را در شرایطی دهشتناک دیده اند.

نوری: دنبال مسئولیت فرمایشی نیستم

کمیته های آموزش، استعدادیابی و مربیان زیر مجموعه دپارتمان توسعه و ترویج هیات والیبال استان تهران محسوب می شوند...

جواب منفی به درخواست کانادایی ها

فدراسیون والیبال ایران دعوت کانادایی ها را برای انجام دیدار دوستانه با تیم ملی بانوان کشورمان رد کرد. نمی دانیم این پاسخ منفی بازتاب برخوردی است که کانادایی ها با تیم ملی فوتبال انجام داده اند یا اینکه دلایل دیگری را در پی داشت.

ساحلی بازان ایرانی راهی تایلند شد

چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر روی‌ات تایلند برگزار می‌شود.

سرمایه گرانبها...

حضور پرشور و یکپارچه هواداران استقلال و حمایت همه جانبه از تیم قهرمان در ورزشگاه یک سرمایه گرانبها و بی بدیل است.آبی ها از این ظرفیت باید به بهترین شکل بهره برده و با تقویت تیم برای تکرار این موفقیت برنامه ریزی کنند. دیشب یک شب رویایی نه برای استقلال، که برای ورزش و فوتبال ایران بود.

استارت اردوی تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال از دیروز در ورزشگاه آزادی استارت زد. سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی قرار است بازیکنان ایران را برای پنجره سوم انتخابی جام جهانی آماده کند. یکی از برنامه های مهم ارمغانی شرکت در کاپ آسیاست که در اندونزی برگزار می شود.

پیامد بی ثباتی مدیریتی در فوتبال

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که دبیر فدراسیون به نقل از اینفانتینو گفت تنها کشوری که در عرض دو سال، چهار رئیس فدراسیون را تجربه کرد و مورد تایید فیفا هم نیست، ایران است.

کوتاه از فوتبال

خبرهای کوتاه فوتبال امروز بیشتر در حومه تیم های پرسپولیس و استقلال دور می زند. از عقد قرارداد با بیرانوند تا خط خوردن پنج استقلالی در تیم ملی...

کاپیتان وریا...

وریا غفوری سرگروه پرتلاش استقلال بعد از قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور درباره آینده حضورش در این تیم پرطرفدار گفت: انتخاب اول و آخرم استقلال است. مگر اینکه نخواهند من پیراهن آبی را برتن داشته باشم. وی افزود: مراسم پایانی را جشن نمی دانم چرا که همه اش به یاد مردم غمگین و سوگوار آبادان عزیز بوده ام.

فرصتی برای دفاع نبود!

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه 10 خردادماه) با حضور سیدمحمد پولادگر،معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ٨٠ عضو مجمع عمومی فدراسیون در سالن هگمتانه هتل المپیک آغاز شد.

فالگوش

حسین شهریاری و حسین خبیری دو عضو هیات رئیسه باشگاه سایپا به عنوان دو عضو جدید هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. باید دید با حضور این دو آبی برای پرسپولیس گرم خواهد شد یا تفکری که فوتبال سایپا را اکنون در آستانه سقوط به لیگ دسته دو قرار داده با خود به پرسپولیس انتقال داده اند.

تشکیل اردوی تیم ملی و قهر کریم باقری و هاشمیان

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از امروز در کمپ تیم های ملی تشکیل شد.

همسران مرحوم حجازی و پورحیدری در جشن قهرمانی

در جشن امروز باشگاه استقلال بسیاری از میهمانان حضور خواهند داشت.

پیوستن بیرانوند به پرسپولیس رسمی شد

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از سفر یک هفته ای از کشور عمان، صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیوستن به پرسپولیس رسمی شود.

روشن: استقلال کمتر از رئال مادرید نیست

حسن روشن همچنان یک استقلالی پایدار باقی مانده است. نه گذشت روزگار و نه گاهی کم مهری ها سبب نشد که او از اشتیاقش درباره استقلال نگوید. حسن کار این مرد شاخص فوتبال در این است که بدون ملاحظه و البته با احترام نقدهای خودش را مطرح می کند.

علی جباری: قهرمانی استقلال، تاریخ ساز شد

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال و از بزرگان فوتبال کشورمان از جمله دعوت شدگان به جشن قهرمانی امروز آبی پوشان در ورزشگاه آزادی است که جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی را تاریخ ساز می داند.

نشست انجمن صنفی باشگاهداران استان تهران

انجمن صنفی باشگاهداران استان تهران در نشستی  برنامه چهارساله خود را تشریح کرد.  این نشست در محل آکادمی المپیک با حضور تعدادی از اعضا انجمن صنفی باشگاهداران برپا شد و طی آن چشم انداز فعالیت چهار سال آینده را تشریح کرد تا اعضای انجمن هم برای نظرات اصلاحی و پیشنهادات فرصت کافی داشته باشند.

پرواز دختران جوان با انگاپت ایرانی

تیم والیبال دختران زیر 18 سال ایران بعد از نمایش دیدنی در تورنمنت ایتالیا پس فردا عازم تایلند، محل برگزاری چهاردهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا می شود.

جشن قهرمانی به رنگ آبی در آزادی

امروز آخرین بازی استقلال در لیگ بیست و یکم در آزادی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

کشتی گیران امید ایران غایب مسابقات آسیایی

با توجه به تعدد مسابقه در رده‌های سنی مختلف و هزینه‌های بالای اعزام بین‌المللی، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های امیدهای آسیا شرکت نخواهند کرد.

برلوسکونی به سطح اول کالچو بازگشت

پرونده رقابت‌های سری B ایتالیا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ با صعود تیم فوتبال مونتزا به سری A بسته شد.

آنالیز تیم امید قطر توسط مهدوی کیا

صبح امروز جلسه آنالیز تیم امید قطر توسط مهدوی کیا برای شاگردانش در سالن جلسات هتل سیتی پالاس تاشکند برگزار شد.

فقر حرکتی در جامعه

حدود 5/5 میلیون نفر از جمعیت 15 میلیونی دانش آموزان کشور دچار اضافه وزن و فقر حرکتی هستند. هرچند در کل جامعه این بی تحرکی به بالای 70درصد می رسد، بحث عمده ما این است که برای ورزش دانش آموزان کشور چه کرده ایم و پرورش در کنار آموزش چه جایگاهی دارد؟

ارزیابی در بلگراد

دو بازیکن سرباز تیم ملی که در ایران مانده بودند، بعد از حل مشکل خروج راهی بلگراد شدند تا به جمع ملی پوشان بپیوندند. تیم ملی که صربستان را برای دیدارهای تدارکاتی پیش از لیگ ملت ها برگزیده است، می تواند ارزیابی خوبی در کشوری که یکی از مراکز مهم والیبال اروپاست، از اعضای تیم داشته باشد.

تیم کشتی فرنگی راهی قزاقستان شد

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی شب گذشته راهی قزاقستان شد. محمدعلی گرایی غایب بزرگ تیم اعزامی است.

پایان کلاس چنگیز آکار در ارومیه

مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح دو بین اللملی ویژه مردان عصر امروز یکشنبه هشتم خردادماه با حضور رضایی رئیس هیات والیبال استان و خدایاری دبیر این هیات در محل هتل پارک ارومیه برگزار شد.

پرتاب در سکوت!

نخستین روز دومین دوره رقابت های دوومیدانی جام امام رضا (ع) یادواره علی باغبانباشی در ورزشگاه زیبای مشهد برگزار شد و در بخش آقایان دو دونده عراقی در دوی صدمتر و 400 متر اول شدند و در سایر مواد برتری با ایرانیان بود.

از حرف تا عمل

آنچه که در پی می خوانید بخش هایی از گفت و گویی تفصیلی معاون فرهنگی وزارت ورزش است که نشان می دهد این چالش بزرگ در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد. اما باید دید فاصله حرف تا عمل چقدر خواهد بود؟!

نادال و جوکوویچ در مصاف با هم

فینال زودرس رولان گاروس بین دو مدعی قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود.

نمایندگان ایرانی صاحب طلا و نقره شدند

در دومین روز از رقابت‌های بین المللی گرند پری جودو نابینایان و کم بینایان در قزاقستان، نمایندگان کشورمان با کسب دو مدال طلا و یک نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

فالگوش

 با رای کمیته انضباطی، دیدار پرسپولیس با فجرسپاسی از هفته سی ام فوتبال لیگ برتر بدون تماشاگر انجام خواهد شد. البته این جریمه به تیم فجر تعلق دارد، اما برای پرسپولیسی ها بازی با تماشاگر و بدون تماشاگر هیچ تفاوتی با هم ندارد؛ چون قرمزپوشان به یک عادت کلی دست یافته اند.

اقدام کمیته ملی المپیک ارزشمند است

رئیس فدراسیون والیبال بیان کرد که وزارت ورزش باید برای فوتبال تدبیری تازه بیندیشد و اجازه ندهد بداخلاقی ها دامن این ورزش را بگیرد.

پاداش ویژه برای زنان مدال آور

دبیر کمیته ملی المپیک از تقویت منابع مالی فدراسیون های ورزشی خبر داد.

تیراندازان دختر از فینال جا ماندند

دختران تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر جام جهانی باکو متوقف شدند.

محمدعلی دچار مصدومیت شد

یکی از دغدغه‌های بزرگ محمد بنا در این روزها مصدومیت محمدعلی‌‌ گرایی است. ستاره تیم ملی کشتی فرنگی در مرحله قبلی اردو آسیب دید و به همین دلیل هم شانس حضور در تورنمنت دارای رنکینگ قزاقستان را از دست داد.

از سردیس چهره های ماندگار ورزش رونمایی شد

سردیس چهره های ماندگار ورزش ایران در سالن فارسی کمیته ملی المپیک با حضور پیشکسوتان ورزش و مسئولان کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

گل محمدی بازیکنان خط خورده را بخشید

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با گل محمدی تماس گرفت و بازیکنان خط خورده توسط سرمربی بخشیده شدند.

کارخانه: گنج بدون رنج نمی شود

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی عازم بلگراد شد که امین اسماعیل نژاد مهره تاثیرگذار قطرپاسور و اسماعیل مسافر به دلیل مشکلات ناشی از خروجی در تهران مانده اند. امیدواریم هرچه زودتر مشکل یاد شده هرچه زودتر برطرف شود.

شکاف در فدراسیون فوتبال

منتفی شدن سفر تیم ملی فوتبال به کانادا از چند منظر قابل بررسی است که مهم ترین آنها به نظر ما ضعف دیپلماسی افراد حاضر در این فدراسیون است که نتوانستند امری بدیهی را در زمینه یک مسابقه دوستانه تدارکاتی به مرحله اجرا در آورد.

یادبود پیشکسوت پینگ پنگ مازندران

مجلس یادبود یکمین سالگرد درگذشت تقی نقوی پیشکسوت پرآوازه تنیس روی میز مازندران با حضور قارداشی رئیس فدراسیون پینگ پنگ بر گزار شد.

والیبال گنبد و حکایات تکراری

براساس گفته یکی از پیشکسوتان والیبال گنبد دیروز درباره انتخاب سرمربی تیم لیگ برتر شهرداری رای گیری شد که در نهایت رامین بابایی با 17 رای، رحمان رئوفی با 7 و عظیم جزیده با 5 رای تعیین شدند اما ظاهرا این آرا مورد قبول جمعی از پیشکسوتان واقع نشده و حکایت همچنان ادامه دارد.

پرتوی؛ فنرباغچه در بازی خداحافظی معروف

هیات والیبال آذربایجان غربی در نظر دارد بازی خداحافظی سعید معروف را با شکوه برگزار کنند.

خیز پرسپولیس برای نایب قهرمانی

امروز سه بازی باقی مانده از هفته بیست و نهم لیگ برتر بر گزاری می شود.

داوران لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

عبدی و بواویشتا شاید وقتی دیگر

بواویشتا در فصل 22-2021 لیگ برتر پرتغال، با کسب 38 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول مسابقات قرار گرفت.یک رسانه پرتغالی ادعا کرد که با وجود پیشنهاد شدن مهاجم پرسپولیس به بواویشتا، وی پیراهن این تیم را به تن نخواهد کرد.

دهلان الحمد میهمان دوومیدانی در مشهد

دهلان الحمد برای تماشای مسابقات دوومیدانی جام امام رضا (ع) به مشهد وارد شد.

دروازه بان ساروی در لیگ اسپانیا

سنگربان ساروی تیم ملی فوتسال ایران که از لیگ روسیه پیشنهاد داشت، بعد از دو سال انتظار به لیگ اسپانیا پیوست.

فالگوش

باشگاه گل گهر سیرجان به امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا جهت انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی ارائه داده است.

پیچ و خم های مهدوی کیا

شکست تیم امید ایران در بازی دوم مقابل تیم امید عراق خاکستر را کنار زد تا مهدوی کیا پیچ وخم های تیم امید ایران لمس کند.

دیدار دوستانه تیم ملی ایران با اروگوئه

تیم ملی فوتبال کشورمان برای انتخاب بازی دوستانه در فیفادی پیش‌رو گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند و اروگوئه یکی از گزینه‌هاست.

ایران در سید اول قرار گرفت

مراسم قرعه کشی جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ برگزار شد که تیم ملی فوتسال ایران با لبنان، اندونزی و چین تایپه در این دوره از رقابت ها همگروه شد.

کیاناد آریانا

کیاناد آریانا

فصلی رویایی در فوتبال پایه

کادرهای فنی پایه با هماهنگی مرد جوانگرای ایران بازیکن جذب خواهند کرد؟

محبی : امکانات اردو بی سابقه است

یداله محبی ملی پوش وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 مغولستان  گفت: پس از بازگشت از رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در مغولستان با تصمیم کادر فنی تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کنم تا پس از پایان جام تختی با اعلام برنامه انتخابی دوباره به جمع اردونشینان اضافه شوم.

کارخانه مدیر پروژه میلانو در پیکان

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پیکان مصطفی کارخانه مربی نام آشنای ایران به سمت مدیر پروژه آکادمی باشگاه میلانو در این تشکیلات شد.

قحط الرجالی در وزنه برداری

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری پنجم ماه آینده در تیرانای آلبانی برگزار می شود.

انزلی و کرمان غرق در شادی

پیروزی تیم ملوان در هفته سی ودوم لیگ دسته اول آزادگان و تساوی تیم مس کرمان در همین هفته باعث شد تا در فصل آینده شاهد حضور ملوان و مس کرمان درلیگ برتر باشیم.

رونمایی از سردیس چهره های ماندگار ورزش

مراسم رونمایی از سردیس چهره های ماندگار ورزش ایران حسن غفوری فرد، اکبر ترکان ، محمدرضا یزدانی خرم و ابوالقاسم فارسی فردا (یکشنبه 8 خرداد) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

تغییر زمان پرواز تیم امید به تاشکند

ساعت پرواز کاروان تیم ملی فوتبال امید ایران به تاشکند تغییر کرد.

دعوت از نوجوانان لرستانی به اردوی تیم ملی هندبال

احد خزایی و فراز نظری به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت شدند.

حق شناس: کارشناسان پاسوری نظر بدهند

مربیان تیم های پایه همیشه در معرض انواع اتهامات و سوء برداشت ها قرار داشتند. چند سالی متهم به استفاده از بازیکنان صغر سنی بودند، بعد پای گونی های برنج و سوئیچ ماشین صفر کیلومتر به میان کشیده شد و اکنون نیز پدران و پسران در تیم های ملی جدی شده است. اینکه تا چه حد چنین ایده هایی واقعیت دارد، وظیفه فدراسیون والیبال است که به طور جدی وارد ماجرا شود. حذف یک پاسور نوجوان 198 سانتی متری از اردوی تیم جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین با واکنش پدر این بازیکن که خود از ملی پوشان و مربیا

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا نیز به هم خورد. همانگونه که بازی با برزیل، نیوزیلند، پاراگوئه و سنگال نیز عملی نشد. وقتی که تدبیری پشت برنامه ریزی ها نباشد و چند فرد که فکر می کنند علامه دهراند، با کشوری مانند کانادا به مذاکره می نشینند بدون آنکه با ارگان های ذی ربط که یکی ، دو تا هم نباشند، هماهنگ بکنند و پای عقد قرارداد میزبان بنشینند.

لک: برای دستمزد بیشتر بازی می کنیم

سال سختی برای هندبال بود؛ چرا که لیگ برتر این رشته به صورت متمرکز برگزار شد و مسابقه پشت مسابقه بازیکنان را فرسوده کرد. هانیه لک دروازه بان تهرانی تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تازه دیدارهای پلی آف هم بر مسابقات متمرکز اضافه شده.

خویشوند مدیرکل رفاهی و پزشکی خانه هنر ایرانیان شد

مازیارخویشوند طی حکمی سکان رفاهی و پزشکی خانه هنر ایرانیان را به دست گرفت.

شوک استقلال از جدایی مهدی پور

در حالیکه فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه تاکید داشته که حفظ بازیکنان فعلی تیم استقلال در اولویت باشد، اما اطلاع رسانی جدایی مهدی مهدی پور از این تیم شوک بزرگی بود که بر استقلال وارد کرد.

لوزانو به عنوان سرمربی منصوب شد

جی تی تاندر هیروشیما اعلام کرد که رائول لوزانو   برای فصل 23/2022 به عنوان سرمربی منصوب شده است. تیم والیبال مردان جی تی تاندر (JTサンダーズ، JT Sandāzu) از شهر هیروشیما، در  لیگ برتر  ژاپن بازی می کند.

فوتبال و حسرت و شادی هایش

جشن صعود تیم ریشه دار و محبوب ملوان به لیگ برتر و سقوط تیم شیرازی فجر سپاسی به لیگ ‌یک را باید با شادی و حسرت نگریست و با مدیریت صحیح در پی سازماندهی و طراحی اصولی فوتبال در شهرستان ها بود.

ماجدی در قواره فدراسیون فوتبال نیست

هرچه به زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم، بر تعداد اظهارنظرهای اهالی فوتبال که غالبا علیه کادر سرپرستی موقت فدراسیون فوتبال زاویه گرفته اند، بیشتر و بیشتر می شود.

فرصت جبران در سایه عطوفت

مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سیستان و بلوچستان در فضایی برگزار شد که به قول یکی از نویسندگان و داوران مطرح این رشته ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به کار شدند تا تیم میزبان به شرایط دلخواه آقایان دست یابد.

قوام: بازیکن ششدانگ نداریم

یکی از چهره های نامدار اما فراموش شده والیبال جهانگیر قوام است. او و همسرش دکتر مینا فتحی سال ها بر تارک تیم ملی والیبال ایران در دهه های چهل و پنجاه درخشیدند. قوام از معدود بازیکنانی بود که با هر دو دست به یک اندازه آبشار می زد. قدرت پرش و شرایط فیزیکی کم نظیری داشت.

پرواز تیم امید به تاشکند چارتر شد

با پیشنهاد مهدی مهدوی کیا سرمربی و فراز فاطمی سرپرست تیم امید به فدراسیون فوتبال عراق، پرواز تیم امید ایران چارتر شد.

در تلاش برای یک حریف جایگزین هستیم

فدراسیون فوتبال کانادا لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران را با تیم ملی این کشور اعلام کرد به طوری که هزینه خریداران بلیت این بازی را پرداخت خواهند کرد.

به حقوق مدنی عزیزی خادم احترام بگذارید

اخباری مبنی بر لغو برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در دهم خرداد منتشر شد که رئیس معزول فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع مطرح شده در روزهای اخیر واکنش نشان داد و حضور خود را در مجمع علنی کرد.

اقدامات و انتصابات سردار

در پی صعود تیم والیبال بانوان سریک گنبد به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور چند انتصاب عالی در این تشکیلات صورت گرفت.

آقای قنبرزاده، شما کجای کارید؟

همه می دانند بلایی که سر فوتبال کشور مان آمده ریشه در خودخواهی ها و منفعت طلبی ها دارد و در اثر این کمیت ها و سهم خواهی ها عزیزی خادم با وجود عملکرد عالی و رساندن تیم ملی به جام جهانی به ناحق عزل شد.

پرواز ملی پوشان جوان به بلگراد

تیم ملی والیبال  بامداد شنبه راهی بلگراد می شود تا دو بازی دوستانه با شاگردان سرمربی سابق تیم ملی در صربستان برگزار کند؛ نیاز نیست که پیش فرض هایی را مطرح کنیم که جامعه ورزش و والیبال از همه چیز با خبر هستند. در این لحظه باید با انرژی و نگاه مثبت تیم جوان شده ملی را در مسیر لیگ ملت ها بدرقه کرد.

چه کسانی مسئول محرومیت ورزشکاران هستند؟

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادعا کرده که در سه سال و اندی سپری شده به اندازه پنجاه سال کار شده است. پس اینهمه مدال و عناوین جهانی و المپیک در تیم قرن گذشته وجود نداشته است؟

قراگوزلو: ارمغانی از دل اروپا آمده است

مصطفی قراگوزلو بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال که پیشینه بازی در بوندسلیگای آلمان را دارد، استخدام سعید ارمغانی را برای هدایت تیم ملی ایران رویکردی مثبت و جدید می داند.

شهادت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمين شمع روشنگر و وصي پيامبر اسلام بر تمامی شیعیان  ایران تسلیت باد

کلیه بازی های باقی مانده هفته ۲۹ لغو شد

سازمان لیگ تلاش داشت تا بازی های باقی مانده از هفته ۲۹ که یک روز به تاخیر افتاده است، امشب ( چهارشنبه) برگزار کند.

اقدام انساندوستانه علی دایی

شهریار فوتبال ایران در ارتباط با وضعیت تیم پرسپولیس و شایعات اخیر که در خصوص این تیم وجود دارد می گوید: هواداران تیم پرسپولیس حق دارند از اینکه تیم پرسپولیس قهرمان لیگ نشده است معترض باشند. آنها عادت کرده اند که پرسپولیس باید همیشه سرآمد دیگران دیده شود.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار نشد

جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران به دلیل غیبت دو عضو به رسمیت نرسید و برگزار نشد.

افزایش طلب استوکس از پرسپولیس

بر اساس حکم فیفا باشگاه پرسپولیس مبلغ ۸۵هزار دلار به استوکس محکوم به پرداخت شد. باشگاه پرسپولیس در راه پرداخت این مبلغ تعلل از خود نشان داد تا با قفل پنجره نقل و انتقالات مواجه شود.

شکار پرسپولیس از سپاهان

اکثریت بازیکنان جدید تیم پرسپولیس از سپاهان در نظر گرفته شده است.

جهانبخش برای خروج از کشور به مشکل خورد!

برای سفر تیم ملی به ترکیه تلاش ها ادامه دارد تا موانع یکی پس از دیگری بر طرف شود.اما به دلیل کوهی از مشکلات، تلاش ها روند کندی به خود گرفته است.

معروف در کلاس چنگیز خان!

سعید معروف چهره ماندگار والیبال ایران امروز در کلاس سطح دو بین المللی در ارومیه شرکت کرد.

اردوی واپسین برای سفر به بحرین

تیم ملی والیبال جوانان ایران به ‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی 2022 آسیا که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال 1401 در کشور بحرین برگزار می‌شود آماده می‌کند.

شکار پرسپولیس از سپاهان

اکثریت بازیکنان جدید تیم پرسپولیس از سپاهان مد نظر قرار گرفتند.

شعبانی بهار دوباره انتخاب شد

مجمع انتخابات فدراسیون تیروکمان برای احراز پست ریاست فدراسیون امروز (چهارشنبه، ۴ خرداد) ساعت ۱۰ صبح به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رد دعوت فدراسیون فوتبال از سوی پیشکسوتان

برنامه ریزی فدراسیون فوتبال بر این اساس بود تا در سفر تیم ملی به کانادا تنی چند از پیشکسوتان فوتبال همراه تیم ملی باشند.

فروردین: صعود به جام جهانی هدیه به مردم ایران بود

با اینکه محمدمهدی فروردین از نخستین مخالفان عزیزی خادم بود اما امروز در گفت و گویی صعود تیم ملی به جام جهانی را اتفاقی مهم خواند.

صالحی امیری: ورزش بدون فضیلت ارزش ندارد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت که در دوران فعالیت او در این سمت، به اندازه یک ساعت نیز وقتش را صرف حاشیه‌ها نکرده است.

جابه جایی کاوه با ارسلان

یکی از خریدهای جدید این فصل تیم استقلال که فرهاد مجیدی روی آن تاکید فراوان دارد، کاوه رضایی است. مهاجم سابق تیم استقلال که در آن سوی مرزها توپ می زند، علایمی از سوی کادرفنی استقلال مبنی بر بازگشت به تیم سابق خود دریافت کرده است.

ترین های بوکس کشور اعلام شد

 با پایان سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور، مسلم مقصودی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و تیم خراسان‌رضوی نیز  به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

بیرانوند سه ساله بست

علیرضا بیرانوند برای فصل آینده دروازه بان تیم پرسپولیس خواهد بود.

ابهام در حفظ بازیکنان خارجی استقلال

در حالی که فرهاد مجیدی تاکید فراوان در خصوص حفظ بازیکنان خارجی اش دارد، اما باشگاه استقلال در راه پرداختی آن هم از نوع دلاری به بازیکنان خارجی با ابهاماتی مواجه است. باید در این ارتباط کاهش پرداختی را در دستور کار خود قرار دهد.

مردانی که بی منت از خاک وطن دفاع کردند

هشت سال جنگ ایران و عراق جراحات بسیاری بر پیکر جامعه و اقتصاد کشور وارد کرد به طوری که تبعات آن بعد از سال های متمادی گریبانگیر هموطنان ماست. حماسه سازانی که با قدرت اراده خود توانستند به دفاع از وطن به پا خیزند تا دست اجنبی ها از کشورمان دور بماند و همچنان با صدماتی که به آنها وارد شد می جنگند، اما خم به ابرو نمی آورند.

سارا قمی: از ایراندوست نپرسید

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با رویش 15 گل در پنج دیدار پشت سر گذاشته شد. در پرگل ترین هفته این بازی، نماینده ایلام شش بار دروازه تیم شهرکرد را گشود اما دیدار تیم البرز و ملوان انزلی از حساسیت زیادی برخوردار بود. چرا که در دو سوی زمین بازیکنان و مربیان گیلانی رقابت می کردند.

پیشنهاد پرتغالی ها به عبدی

نشریه پرتغالی از علاقه باشگاه بواویشتا برای جذب مهاجم پرسپولیس خبر داد.

سجادی: دشمنان ما دندان تیز کرده اند

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فوق العاده کمیته ملی المپیک در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا در قالب اعزام تیم های ورزشی دست به اینکار دست می زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می کنید؟

بازگشایی مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک

مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک با هدف توسعه ارزش های المپیک به مدیران ورزشی، ورزشکاران، معلمان تربیت بدنی، دانشجویان، دانش آموزان با حضور مقامات ورزشی افتتاح شد.

ایران با قرقیزستان میزبان همگروه شد

قرعه‌کشی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال آسیا - بحرین ۲۰۲۳ برگزار شد و تیم فوتبال نوجوانان ایران با هنگ کنگ، لائوس و قرقیزستان همگروه شد.

سمنيوک و گیمارش ارزشمندترین در اروپا

كميل سمنيوک دريافت كننده قدرتی زاكسا كه روزگاری عاشق فوتبال بود، حالا عنوان ارزشمندترين بازيكن واليبال ليگ قهرمانان اروپا به خودش اختصاص داده است.

نبرد با رقبای آسیایی در برزیلیا

تیم ملی والیبال برای شرکت در لیگ ملت های جهان دست به کار شد. برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم باکیفیت صربستان در بلگراد آغازی بر محک جدی شاگردان بهروز عطایی در مسیری دشوار است...

توپ و سبد

بسکتبال به عنوان ورزشی که در المپیک جایگاه ویژه ای دارد در کشور ما در هر بخش حرکات نوینی را تجربه می کند که بخش هایی از این اقدامات را می خوانید.

دامغانی: ستاره ها درس والیبال بودند

تماشای بازی فوق ستاره های والیبال جهان یک کلاس آموزشی برای همه بود. محمدرضا دامغانی، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی به تمجید از بازی درخشان ستارگانی چون نیمر انگابت، سیمون و ... در جام باشگاه های آسیا پرداخت.

سوم خرداد سالروز آزادی و فتح خرمشهر به دست غیورمردان ایرانی مبارک باد.

سوم خرداد سالروز آزادی و فتح خرمشهر به دست غیورمردان ایرانی مبارک باد.

ایرانیان سوم شدند

نمایندگان کشورمان در بخش مردان و زنان به عنوان سوم دست یافتند.

تجلیل مدیر کل ورزش استان تهران از قهرمانان نوجوانان 

روز گذشته علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه جمعی از مسئولان ورزشی و سیاسی  با حضور در شهریار محل برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با ملی پوشان و کادرفنی حاضر در این اردو دیدار کردند.

آرای مجمع غیرعلنی است

رای گیری در مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک به صورت مکتوب انجام خواهد گرفت.

ورزش ما آماتور تعریف شده است

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اسنوکر را یکی از رشته هایی معرفی کرد که جایگاه خاصی دارد که بعد از فوتبال محبوب ترین در انگیس است.

مصاف پیشکسوتان ملی فوتبال و تیم ملی جانبازان

پيشكسوتان ملی فوتبال  به مناسبت آزادسازی خرمشهر به مصاف تيم ملی جانبازان قطع عضو رفتند.

قهرمان داریم تا قهرمان

حسین وفایی قهرمان اسنوکر ایران قصد دارد تی شرت و مدال های خود را به حراج بگذارد تا عواید فروش آنها را صرف کارهای خیرخواهانه کند. وفایی با اینکه جزو بهترین های اسنوکربازان جهان است، اما در کشور ما آن گونه که باید و شاید شناخته شده نیست و تعجب می کنیم که فدراسیون بولینگ و بیلیارد بعد از سال ها کاری به ورزشکاران حرفه ای نداشت، در یک نشست مطبوعاتی که گزینشی هم انجام شد، اجازه دادیم این قهرمان آبادانی درددل کند.

انتصاب روسای انجمن های ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

طی احکامی از سوی سید ابوالفضل تجلی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه، روسای انجمن های ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شدند.

رای دادگاه کاس به نفع پرسپولیس

دادگاه کاس به شکایت باشگاه النصر عربستان علیه پرسپولیس رسیدگی و بعد از دو سال رای خود را صادر کرد.

ممنوعیت اعضای هیات رئیسه فوتبال

قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان جهت  کارهای اداری اخذ ویزای کشور کانادا روز پنجشنبه به کشور ترکیه سفر کند که در این سفر برنامه هایی برای سفر ملی پوشان تدارک دیده شده بود.

بازی دوستانه فوتسال ایران و ژاپن قطعی شد

تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه مذاکرات خود برای برگزاری دیدارهای دوستانه قرار است اواخر امسال به سرزمین آفتاب سفر کند.

بازی با سنگال هم منتفی شد

قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دیدار با تیم ملی فوتبال کانادا دو بازی دیگر با تیم های ملی اکوادور و سنگال انجام دهد.

شبهه در عزل عزیزی خادم

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با حکم کمیته اخلاق، دو سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است و این در حالی است پیچیدگی هایی را برای حضور عزیزی خادم در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رقم زده است.

تیم های قعر جدول در اضطراب

لیگ فوتبال برتر به ایستگاه پایانی نزدیک می شود به طوری که فردا هشت بازی در تهران و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مجیدی: نیازی به بازیکن جدید نداریم

فرهاد مجیدی به تیمی که در اختیار دارد و با تفکرات خودش بسته شده است، ایمان راسخ دارد و تمایلی به ورود بازیکن جدید ندارد.

علی دایی: درهیچ تیمی مربیگری نخواهم کرد

حضور علی دایی در فوتبال شایعات فراوانی را در پی داشته است به طوری که به جانشین گل محمدی در تیم پرسپولیس اشاره کرده اند.

فوتبال ایران در انتظار مجمعی عادلانه

فوتبال ایران تحت هر شرایطی باید با آرامش و ثبات مدیریتی برسد. در این زمینه وزارت ورزش و حتی مسئولان بالادستی باید به این باور برسند که فوتبال یک پدیده صرف ورزشی نیست. ورزشی است که ریشه در سیاست، اقتصاد و ... یک کشور دارد. به همین دلیل چه کشورهای سرمایه دار و چه دنیای جهان سوم به فوتبال به عنوان یک اهرم مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نگاه می کنند. حالا بحث صنعت بودن این ورزش را می گذاریم برای وقتی دیگر.

مجمع از اختیار قانونی استفاده کند

مجمع مهم فدراسیون فوتبال تا چند روز دیگر برگزار می‌شود و بحث حضور عزیزی خادم یکی از مباحث جدی است. مجمعی که باید دلایل عزل عزیزی خادم مطرح شود و وی نیز طبق قانون از عملکرد خود دفاع کند. در صورتی به عزیزی خادم اجازه حضور داده نشود در واقع از اختیار قانونی مجمع سوءاستفاده شده است.

پاکدل: سه رویداد جهانی را پیش رو داریم

هرگونه انتخاباتی که پیش روی ورزش کشور قرار می گیرد، چالش هایی را برای فدراسیون های ورزشی در پی خواهد داشت. به نظر می رسد که هرچه زودتر انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شود، به سود ورزش خواهد بود.

صالحی: عده ای از آب گل آلود ماهی می گیرند

دلیل قهرمانی استقلال ثبات مدیریت است. حضور فردی مانند آجورلو باعث شده تا فرهاد مجیدی از یک حامی قوی فوتبالی برخوردار باشد. سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق تیم استقلال با بیان این مطلب افزود: خط حمله استقلال هم مانند دفاع این تیم از کیفیت و کارآیی بالایی برخوردار بوده و در سایه این ویژگی ها امتیازات خوبی را برای قهرمانی کسب کرده است.

تمجید AFC از مهدی طارمی

پورتو به مصاف توندلا رفت و 3 بر یک حریف خود را مغلوب کرد که مهدی طارمی 2 گل بازی را به ثمر رساند و کونسیسائو مهره اصلی در جشن قهرمانی لقب گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهاجم ملی پوش کشورمان در توئیتر رسمی تمجید کرد.

رقابت با ایران سخت است

مربی تیم ملی امید عراق از برگزاری دو بازی دوستانه با شاگردان مهدوی کیا ابراز رضایت کرد و از شاگردان مهدوی کیا تمجید کرد و رقابت با ایران را سخت توصیف کرد.

اردوی تیم ملی فرنگی نو جوانان در زاهدان

چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به منظور حضور در رقابت های آسیایی و جهانی روزهای 6 تا 15 خردادماه در شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

تعلل قابل درک نیست

علی محمد مالمیر قهرمان اسبق تیم ملی و از مربیان سازنده همدان از عمل نکردن وعده های انتخاباتی رئیس هیات کشتی استان گلایه کرد و هشدار از عقب ماندن کشتی در این استان داد.

دوشنبه های ورزشی برگزار شد

به همت اداره ورزش، دوشنبه های ورزشی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و تكريم خانواده معزز شهداء و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در بوستان جوانمردان برگزار شد.

استاندار و ستاره های والیبال

پیش از توزیع جوایز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، منصوری استاندار تهران از رئیس فدراسیون والیبال پرسید: آیا معروف و موسوی به درد تیم ملی نمی خورند؟ داورزنی جواب داد: برنامه ریزی کرده ایم تا برای مسابقات مهم از این دو بازیکن استفاده کنیم. اما براساس شنیده های نیمه موثق ما سیدموسوی نیز همانند معروف قصد بازی در تیم ملی را ندارد. البته شنیدن کی بود مانند دیدن.

اکبری: برای باشگاه های جهان آماده می شویم

بازیکنان خارجی شاغل در تیم والیبال پیکان فوق العاده بودند. یک هفته زندگی در کنار ما چیزی جز نظم و انضباط و حرف شنوی از آنها نبود.

سفر حسین المسلم و حیدر فرمان به تهران

حسین المسلم و حیدر فرمان به منظور دیدار با مقامات کشوری و مسئولان ورزش کشور بامداد فردا (سه شنبه 3 خرداد) وارد تهران می شوند.

تغییر ساعت برگزاری مجمع عمومی ( فوق العاده ) کمیته ملی المپیک

ساعت برگزاری پنجاهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت 15 به ساعت 11 تغییر یافت .

نشست خبری سرمربیان تیم های امید عراق و ایران

با توجه به اینکه فردا سه شنبه قرار است اولین بازی دوستانه تیم های امید عراق و امید ایران در بغداد برگزار شود، امروز دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم در هتل بغداد برگزار خواهد شد.

اعلام اسامی داوران هفته 29 لیگ برتر

داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند.

انتخابات انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان ورزشی

انتخابات انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

خداداد جانشین باقری درتیم ملی شد

کریم باقری خرج خود را با تیم ملی جدا کرد. البته از او خواسته شد که چنین کند. با آنکه باقری دیگر در تیم ملی نیست، اما وی از عدم تسویه اش ناراحت است. با آنکه درسفر تیم ملی به کاندا باقری همراه نیست، اما قرار است به جای باقری، خداداد عزیزی به عنوان میهمان ویژه همراه تیم ملی باشد.

فوتبال ما اندر خم کوچه

روز سه شنبه در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرعه کشی مسابقات فوتبال جام ملت های اسیا در سطوح جوانان و نوجوانان به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

اعتراض پنجعلی و سپهر حیدری به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس!

محمد پنجعلی کاپیتان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عملکرد ونحوه برخورد باشگاه به پیشکسوتان این باشگاه معترض است وعملا این باشگاه را به چالش کشاند.

قائدی از الشباب جدا شد

جدایی مهدی قائدی از باشگاه الاهلی الشباب امارات قطعی شد.

سروش پنجشنبه در پرسپولیس

هافبک فعلی سپاهان وقبلی پرسپولیس بار دیگر به تیم سابق خود،یعنی پرسپولیس باز می گردد.

حفظ انسجام تیم استقلال ضروری است

تیم استقلال در این فصل فراتر از هر زمان ودوره دیگری دیده شد و بی انصافی است که بخواهیم این تیم کنونی را برترین تیم دوران استقلال ندانیم. یکی از دلایل این بلند پروازی، انسجام در تمام سطوح بود. از مدیریت  گرفته تا کادر فنی وبازیکنان همگان در یک مسیر حرکت داشتند.

رضی: سازمان بازرسی شوخی ندارد

حواشی ورزش ژیمناستیک پایان ندارد. هر روز یک اتفاق و یک خبر عجیب و غریب. آخرین مورد مربوط به ادعای جعل امضای روسای پیشین این فدراسیون توسط دبیر قبلی فدراسیون ژیمناستیک است. اما مشکلات ژیمناستیک کی به پایان می رسد، معلوم نیست.

مربیان بادانش جلفا چشم انتظارند

والیبال آذربایجان شرقی در خواب غفلت به سر می برد و در این بین چه استعدادهای شایسته ای که در بوته فراموشی قرار می گیرد.

مدال طلای 1500 یورویی

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه ای پاداش پای سکو برای بازی های کشورهای اسلامی قونیه را تصویب کرد.

تکواندوکاران اعزامی انتخاب شدند

کادر فنی تیم ملی بانوان اسامی تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

آمادگی فرنگی کاران در تورنمنت ایتالیا

تیم کشتی فرنگی جوانان خردادماه به تورنمنت ایتالیا یا لیتوانی اعزام می‌شود.

ایران – آمریکا، حساس ترین دیدار جام جهانی

نشریه «ورلدساکر» در گزارشی دیدار ایران با آمریکا در جام جهانی 2022 را جزو سوژه های داغ دانست.

تیم ملی والیبال در بلگراد

میلاد عبادی پور  ایران از روز گذشته (شنبه 31 اردیبهشت) در اردو حاضر شد و تمرینات خود را زیر نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی آغاز کرد.

لطفاً رأی مخفی بدهید

ورزش ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارد که نتیجه آن، تا حد بسیار زیادی بر آینده ورزش کشور تاثیرگذار است. قرار است روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه و از ساعت 15، مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک برگزار شود؛ مجمعی که تصمیم بزرگی در آن گرفته خواهد شد.

آبی ها چگونه به جام رسیدند؟

هدف گذاری، طراحی و داشتن استراتژی در ورزش های گروهی از ملزومات و نیازهای بدیهی است که استقلال با توجه به  اهمیت ‌دادن ‌به نکات فنی به جام قهرمانی رسید .البته در مباحث مدیریتی و فرهنگی  باشگاه، کاستی هایی وجود داشت که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

اشرفی، رئیس والیبال کارگران شد

جلال اشرفی مربی بین المللی والیبال و از مدیران جوان اجتماعی ورزشی کشور به سمت رئیس هیات والیبال وزارت کار منصوب شد.

 برای حفظ جان فوتبال، ارده ملی لازم است

در همسایگی ما کشور کوچک قطر بعد از میزبانی مسابقات متعدد قهرمانی آسیا چندی دیگر جام جهانی فوتبال را برگزار می کند. کمی تفکر کنیم جام جهانی مهم ترین رویداد دنیای توپ گرد است اما ما در داخل کشور ما به جای فوتبال هر از گاهی از زمین های مختلف سنگ و سنگریزه و آجر جمع می کنیم. با کلاه های ایمنی با ترس و لرز از کانال منتهی به رختکن ها عبور می کنیم.

نقش ستاره ها در قهرمانی پیکان

پیکان با بهترین ستاره های والیبال دنیا، قهرمان باشگاه های آسیا شد. این رقابت ها تاثیرگذاری ستاره ها را در ورزشی مانند والیبال به اثبات رسانده است.

قارداشی: صالحی امیری مدیری عادل است

دبیر فدراسیون پینگ پنگ از این تشکیلات جدا شد. پیمان حسنی چهره شاخص ورزش راکتی بعد از سال ها حضور در فدراسیون پینگ پنگ داوطلبانه کنار رفت.

ویتنام داوطلب میزبانی جام ملت های آسیا

فوتبال آسیا با انصراف چین از میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا 2023 با مشکل جدید به دلیل بیماری کرونا مواجه شده است قطر نزدیک ترین گزینه به شرایط میزبانی جام ملت های آسیا است.

تیم ملی آلیش بانوان ایران قهرمان آسیا شد

 بانوان ایران با یک مدال طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید.