شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

عدنان همه را شگفت زده ساخت

گارد آمریکایی اکسون برترین بازیکن راند ۱۵ سوپرلیگ است و عدنان دورقی و امیر طاهرخانی دومین و سومین بازیکن برتر این دور شناخته شدند. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون ناشنوایان منصوب شد

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان عضو هیات رئیسه این فدراسیون را منصوب کرد.

سید جلال MRI گرفت

دو تن از بازیکنان پرسپولیس تست MRI دادند.

عابدزاده:در تاتنهام اصول حرفه ای را یاد گرفته ام

امیر عابدزاده درباره رویا و هدف نهایی اش در فوتبال گفت: همیشه گفته ام دوست دارم در تیم بزرگ باشم. همیشه گفته ام که رئال مادرید. الان در تمام اوقات در حال یادگیری هستم. انسان باید مراحل تکاملی را طی کند و الان می فهمم مقصدی وجود ندارد و مسیر مهم است. الان من از تک تک بازی هایی که انجام می دهیم و می بریم، لذت می برم. می خواهم این حس را هر روز تکرار کنم تا به مقصدی که می خواهم برسم. شک ندارم خدا به من کمک خواهد کرد.

وقتی که قاضی میدان پوزش خواهی می کند

مهمترین اتفاق این دیدار پرسپولیس و فولاد که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این دیدار را فراهم کرد، صحنه‌ای بود که در دقیقه ۶۰ رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

علی دایی: نخواستم در هواپیما در کنار احمدی‌نژاد بنشینم

یکه تازی های تمام نشدنی کریستیانو رونالدو در یوونتوس و تیم ملی رتغال بیش از هر زمانی رکورد علی دایی را تحت الشعاع قرار داده. علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان در گفتگویی اختصاصی با نشریه کیکر از حال هوای اینروزهای خودش و رکوردش گفت که ماحصل این گفتگو را در ذیل می خوانید،

دو ملی پوش پینگ پنگ باری دیگر در فرانسه درخشیدند

هفته نهم لیگ Pro B فرانسه با پیروزی تیم نوشاد عالمیان و امین میرالماسی پیگیری شد.

هراز-سایپا؛ نبرد در اوج

فردا نوبت دیگر برای تیم های سوپر لیگی باشگاه های کشور است تیم ها بعد از توقفی حدود یک هفته ای دوباره به پایتخت آمدند تا سه هفته بازی را در سه روز برگزار کنند.

پای دیاباته به گلزنی باز شد

از مهمترین نتایج به دست آمده در ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باید به پیروزی سه بر یک و با ارزش تیم استقلال در تبریز مقابل تراکتور اشاره کرد.

والیبال زنجان جان می گیرد؟!

هیات والیبال زنجان صاحب یک رئیس جدید شد اما آیا والیبال کم تحرک و ناشناخته این استان با این انتصاب جان می گیرد؟! باید منتظر ماند و به انتظار برنامه ریزی جدید ماند بدون تردید زنجان با همه استعدادهایی که در رشته های مختلف دارد در والیبال نیازمند بازنگری اساسی و همت جمعی کلان است.

اثرات منفی ورود اسید لاکتیک به جریان خون ورزشکاران

گاهی اوقات ورزش شدید باعث ورود اسید لاکتیک به جریان خون می‌شود که اثرات منفی بر بدن دارد.

نشست کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

دیدار سروری با مدیرکل خراسان

 رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند دیدار کرد.

میرزایی: وقتی به پیشکسوتان بی احترامی می شود، چرا باید بمانم؟

دکتر بهمن میرزایی از جمله چهره های علمی و فنی عرصه ورزش و کشتی است که مدارج موفقیت را گام به گام طی کرده. این کشتی گیر گوش شکسته از  سال ها قبل و دوران ریاست یزدانی خرم‌ در فدراسیون مسئولیت داشت و این حضور طی حدود یک دهه کم و بیش ادامه دارد.‌ 

بنا : هیج کشتی گیری بدون انتخابی به توکیو نخواهد رفت

سرمربی تیم ملی فرنگی که خیلی‌ها معتقدند اعتقادی به مسابقه انتخابی ندارد، تاکید کرد که هیچ کشتی‌گیری بدون انتخابی به المپیک توکیو نخواهد رفت. 

سیفی : مشکلات کشتی نهاوند برطرف شد

   پیرو سفر رئیس هیئت کشتی استان همدان به نهاوند و بررسی مشکلات کشتی این شهرستان حمیدرضا مومیوند سرپرست هیات کشتی نهاوند از تجهیز سالن کشتی خبر داد .

نتایج جام بین المللی کشتی فرنگی زاگرب

نفرات برتر کشتی فرنگی جایزه بزرگ زاگرب مشخص شدند.

توافق نامی نو با گارد راس منچستر و تیم ملی انگلیس

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان با گارد راس تیم ملی زنان انگلیس به توافق رسید. 

پیولی: میلان شایسته پیروزی بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که این تیم برابر کالیاری شایسته پیروزی بود.

احتمال کنارگذاشتن فیرمینو از ترکیب لیورپول زیاد است

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، نگران است که فرم فعلی فیرمینو موجب کنارگذاشته شدن او از لیورپول شود.

میلان با دو بازیکن حریفان خود را ترسانده است!

زلاتان ابراهیموویچ می گوید از حضور مانژوکیچ در میلان بسیار خوشحال است.

رای دیدار ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان اعلام شد

کمیته انضباطی رای دیدار تیم های ملوان بندر انزلی واستقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول را اعلام کرد.

درودگر: در حوزه اقتصادی درآمدهای فوتبال را احیا و محقق کنیم

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: ما برای انجام مسابقات، تابلوها را از شهری به شهری دیگر می‌بردیم برای این‌که این مسابقات به خوبی برگزار شود.

همه باختند و هیچ تیمی بی شکست نماند

رقابتهای لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در شرایطی گام به روز ششم گذاشت که دو تیم هراز و پیکان هم طعم شکست را چشیدند تا همه چیز برای کسب عنوان قهرمانی در پرده ابهام قرار بگیرد و باید منتظر نتایج روزهای باقیمانده بود. 

هشدار به مربیان وطنی !

حمایت از مربیان وطنی شرط و شروطی دارد.این عده باید قدر موقعیت را بدانندو به جای داد وبیداد و جنجال آفرینی در کنار زمین به هدایت اصولی بازیکنان  و بالا بردن توان فنی خود بپردازند. فضای مسموم حاکم بر فوتبال باشگاهی بلای جانمان شده و همه را آزار می دهد.مربیان وطنی به جای نشان دادن توان و ظرفیت والای خود به ایجاد مرافعه و جنجال آفرینی روی آورده و با داد وبیداد در پی کسب نتیجه هستند.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق-ثبت است بر جریده عالم دوام ما

بانوان سایپا یک گام تا قهرمانی

تیم والیبال بانوان سایپا تهران با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست پیدا کرد تا کسب قهرمانی مجدد یک گام بیشتر فاصله نداشته باشد.

بوکسورهای ایرانی روی رینگ اراک

پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط دبیر فدراسیون بوکس، شهرستان اراک به عنوان میزبان رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد.

تمدید قانون 3 برای تعویض 5 بازیکن

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: مطابق بخشنامه شماره 21 بورد بین‌المللی فوتبال (IFAB) به تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) هیات رئیسه (BoD) IFAB این اصلاحیه موقت را برای مسابقات باشگاهی داخلی و بین المللی که قرار است تا 31 دسامبر 2021 (10 دی ماه 1400) تکمیل شود و مسابقات تیم‌های ملی که قرار است تا 31 جولای 2022 (9 مرداد 1401 ) به پایان برسد، تمدید کرد.

حمیدی: با داشتن دو بازیکن خارجی یک تیم معمولی خود را مدعی نمی دانیم

مربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور دائم در حال بالا و پایین شدن جدول رقابتهاست و مکان ها به طور مرتب دست به دست می شوند.

دستیار ولاسکو سرمربی شهرداری قزوین

در پی جدایی مسعود آرمات از تیم والیبال شهرداری قزوین دور افشانی معاون اداری مالی شهرداری قزوین به ایرج مقدم ماموریت داد تا به طور موقت سمت اداره و سرمربیگری تیم را بر عهده بگیرد .

انتشار اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال

نخستین اطلاعیه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال منتشر شد.

محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی فریبا محمدیان را به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب کرد.

زارع: دستمزد ملی پوشان؛ ناقابل 80 میلیون تومان شد

دیدار سنتی دو تیم والیبال بانوان سایپا و پیکان در چهارچوب لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی نارنجی پوشان همراه شد.

حضور بازنشسته ها منع قانونی دارد!

با اعلام نظر صریح وزیر ورزش در  باره ممنوعیت  حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال و عدم حمایت وزارت از نامزد خاص ،معادلات تغییر یافت.حالا باید شاهد رقابت تازه مدعیان صندلی ریاست بود.

محرومان فوتبال جام حذفی

اسامی محرومان جام حذفی( یادواره آزاد سازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

چالشی که باید حل شود

بحث درباره انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد معلوم نیست دو سر طناب کشمکش برای اجرای مجمع انتخابات فدراسیون که در دست متولیان و مدعیان افتاده چگونه پاره خواهد شد؟! 

دبیر: در اتاق شیشه ای نشسته ایم تا ما را ببینند!

رئیس فدراسیون کشتی گفت: سند برنامه راهبردی کشتی جمهوری اسلامی ایران یک برنامه جامع و کامل برای راهبری کشتی تا 8 سال آینده است.

برنامه هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان

سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان را اعلام کرد.

دوئل چهار ملی پوش سابق

عصر امروز چند دیدار در چهار چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به دیدار حساس استقلال صدر نشین موقت برابر تراکتور تبریز و همچنین پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کنیم.

حسن زاده در صدر

فوروارد قدرتی پالایش نفت آبادان بهتربن بازیکن دور چهاردهم سوپرلیگ بود. 

پیکان و هراز بدون باخت به پیش می تازند

مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی باشگاه های کشور که با شرکت 14 تیم در دو گروه آغاز شده است با پیشتازی تیم های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل ادامه دارد این رقابتها در شهرستان کاشان در حال برگزاری است و مربیان تیم نوجوانان ایران به نوبت بر روند نمایش بازیکنان این رده سنی نظارت دارند آنچه که درباره این رقابتها گفتنی تر می نماید بدون شکست ماندن تیم هراز آمل و پیکان تهران است.

سنتر ایرانی بهترین بازیکن خارجی هفته لیگ CBA شناخته شد

حامد حدادی سنتر ایرانی سیچوان بهترین بازیکن خارجی این هفته لیگ چین شد. 

رقابت های جام هنری دگلان در پاریس فرانسه به پایان رسید

در مهمترین دیدارهای برگزار شده ، در وزن ۵۷ کیلوگرم توماس گیلمان امریکایی از رسیدن به فینال بازماند و سوم شد و قهرمانی به دیگر نماینده آمریکا رسید.

ابهام فراوان در برگزاری المپیک توکیو

موج فزاینده ویروس کرونا،به ویژه شیوع ویروس کرونای آمازونی و برزیلی در ژاپن همه را به تکاپو واداشته است.شهر توکیو که بیشترین آمار بیماری را دارد و مراجعه به درمانگاهها و بیمارستانها به شکلی عجیب رو به فزونی است،موجب بروز مشکلات جدی برای  میزبان مسابقات المپیک شده است.

سرمربی بیلبائو کابوس تمام نشدنی بارسلونا در فینال ها

مارسلینو گارسیا تورال دو هفته پس از انتصابش به عنوان سرمربی جدید بیلبائو موفق به کسب یک جام ارزشمند شد.

کارت قرمز مسی یا رونالدو بیشتر است؟

 کارت قرمز مسی در بازی برابر شیلی دومین کارت قرمز او در دوران بازی‌اش بود، رکورد تعداد کارت قرمزهای رونالدو اما بسیار بیشتر از کاپیتان بارسلونا است.

تقدیم و تحریم در والیبال ؟!

سه تن از پیشکسوتان عرصه داوری و ناظری در والیبال کشور در مرقومه ای به رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرده اند تا زمان رسیدگی و توجه به درخواست آنها از همکاری با سازمان رویدادها خودداری خواهند کرد.

از داغ تو بیگانه سوخت، چه رسد آشنای تو

همه عزیزانی که از جامعه ورزش به دنیای خاکی رخ بر بسته اند عمری در راه سزندگی گذاشته اند اما درباره مرگ حسن منصوری باید نوشت.

رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان

مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان و افتتاح اولین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولین ورزشی کشور برگزار خواهد شد.

جام ملت های فوتبال بانوان 34 تیم حتی فلسطین

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا 34 تیم در رقابت های جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا 2022 شرکت خواهند کرد.

ساعی؛ نیاز به معرفی دارد؟!

عصر پنجشنبه گذشته در جریان رقابتهای لیگ برتر تکواندو حاشیه‌هایی در سالن خانه تکواندو ایجاد شد که به تکواندو را طی چند روز گذشته یکبار دیگر این رشته المپیکی را به تیتر یک رسانه‌ها فرستاد. نکته مهم اینکه کمیته قضائی فدراسیون عصر جمعه در حالی بعد از گذشت ۲۴ ساعت رأی به محرومیت و جریمه هادی ساعی داد که صحبت‌های دبیر کمیته قضائی حاوی نکات قابل تأملی بود.

پیروزی شیرین برای یاران سید در پیاچنزا

هم بازی های سید موسوی در سری A ایتالیا بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرده اند پیاچنزا در مقابل پاددوا پنج ست پیکار کرد و در نهایت از شکست پیروزی ساخت. 

کومان: اخراج مسی؟ نمی خواهم حرفی بزنم

رونالد کومان سرمربی بارسا ترجیح داد در مورد داوری بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا اظهارنظر نکند.

نخستین تریپل دابل آقای ریش با جرزی نتس

تیم بروکلین نتس بامداد امروز برابر اورلاندو مجیک به برتری ۱۲۲ بر ۱۱۵ رسید‌‌. #جیمزهاردن در این دیدار ۴۰ دقیقه بازی کرد که حاصل آن ۳۲ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۴ پاس گل بود. هاردن به این ترتیب نخستین سه‌گانه را برای تیم جدیدش کسب کرد. 

بازی با لیورپول نیازی به سخنرانی انگیزشی ندارد

در دیدار حساس امروز منچستریونایتد برابر لیورپول، هری مگوایر، بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، را بر بازو دارد.

امباپه سهم زیادی در پیروزی داشت

کمک مربی پاری سن ژرمن به رغم انتقادات اخیر، از عملکرد سودمند کیلیان امباپه در این تیم تمجید کرد.

نمی توانم راجع به قهرمانی 30 سال یونایتد حرفی بزنم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس امروز تیم‌اش برابر منچستریونایتد راجع به ادعا قهرمانی یونایتد سخنانی جنجالی بر زبان آورده است.

اورسجی: کمپ کبدی ساحلی تا دهه فجر افتتاح می شود

برای حفظ اقتدار کبدی ایران، استعدادیابی را با قدرت ادامه می دهیم

دختر باد رکوردی جدید برای کشور به ثبت رساند

رکورد دار دو‌۶۰ متر داخل سالن کشور در اولین رقابت خود در اردوی آماده سازی صربستان نایب قهرمان شد.

دیگر نمی‌آید کسی مانند زهرا(س) . . .

حضرت محمد «ص» می فرمايند : فاطمه پاره تن من است . هر كه وی را بيازارد ؛ مرا آزرده خاطركرده و هر كه وی را شاد كند ؛ مرا نيز خوشحال نموده است .

معافیت بدون قرنطینه برای ورزشکاران در ژاپن به حالت تعلیق در آمد

با اعلام وضعیت اضطراری در ژاپن، معافیت ورود بدون قرنطینه ورزشکاران و افراد خارجی شاغل در لیگ‌های ورزشی این کشور به حالت تعلیق درآمده است.

برگزاری مرحله سوم اردو تیم ملی کاراته بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از یک شنبه ۲۸ دی مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

اعلام مصوبات و برنامه مسابقات 2021 کنفدراسیون فوتبال آسیا

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبات و برنامه مسابقات 2021 اعلام شد.

آرمات: امیدوارم با نگاه ملی با استعفای من موافقت کنند

سرمربی تیم والیبال نوجوانان  در خصوص اینکه آیا از سرمربیگری تیم والیبال شهرداری قزوین استعفا کرده‌، اظهار داشت: این خبر واقعیت دارد و من به خاطر مشغله زیادی که دارم از سرمربیگری تیم شهرداری قزوین استعفا کردم. البته هنوز با استعفای من موافقت نشده است. 

تجلیل از پیشکسوتان

از روزی که میزبانی لیگ یک والیبال باشگاه های کشور به تهران سپرده شد شاهد ابتکار و اقدام خوبی از سوی باشکاه هوادار بوده ایم و ان تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و سپید مو های این ورزش است.

رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال لهستان برای رفتار زشت آندره آناستازی

رای کمیته انضباطی در مورد آندره آناستازی سنگین بود. مربی ایتالیایی بخاطر رفتار ناخوشایند خود تنبیه شد.

زارع امتیازآورترین بازیکن روز نخست هفته دوم

پوران زارع از تیم سایپا عنوان امتیازآورترین بازیکن روز نخست هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر بانوان را به خود اختصاص داد.

یازده امتیاز اسفندیار برای گرین یارد

تیم والیبال گرین‌یارد مازیک در هفته سیزدهم لیگ بلژیک در سه ست پیاپی خنت را شکست داد.

مجید جلالی بار  دیگر در نساجی

مجید جلالی از سکوت خارج شد ومجددا به جرگه مربیان فعال درلیگ برتر پیوست.

سه تیم طعم پیروزی آخرین لیگ متمرکز والیبال نشسته را چشیدند

درادامه رقابت های لیگ برتر روز پایانی دیدارهای جذاب وتماشایی درسالن فدراسیون به نمایش گذاشته شد.

نقطه جوش لیگ برتر

دو بازی باقی مانده از هفته یازدهم لیگ برتر،عملا نقطه جوش لیگ را به تصویر خواهد کشاند.

دایی به نساجی می رود؟!

در میان اخبار ریز و درشت دنیای فوتبال چند خبر مهم و جالب توجه می نماید که مهمترین آنها شایع پیوستن علی دایی به نساجی قائمشهر است که می خوانید.

محمدزاده: دوچرخه سوار دوپینگی مربی تیم ملی می شود

پیشکسوت دوچرخه سواری گفت: برای اداره امور این ورزش باید افراد کاربلد را به همکاری دعوت کرد و اجازه نداد در اثر ندانم کاری دوچرخه سواری کشورمان بیشتر سقوط کند.

اسامی منتخبین برای حضور در پنجمین اردوی تیم ملی

اسامی دعوت شدگان به پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی جهت اعزام به مسابقات آسیایی بانکوک اعلام شد.

تشییع و تدفین یک مرد رسانه ای

جمشید داهول همکار رسانه ای و یکی از خبرنگار عکلاسان چیره دست سه چهار دهه اخیر مطبوعات ورزشی کشور ما در بهشت زهرا(س) آرمیده است.

کاوه : از بازگشت کمیل و رحیمی استقبال می کنیم

 محسن کاوه در مورد اینکه گفته شده دوقهرمان سابق سبک و سنگین وزن ایران قصد بازگشت به عرصه رقابت برای حضور در المپیک را دارند، اظهار داشت:ما از این تصمیم استقبال می‌کنیم و مشکلی برای بازگشت آنها وجود ندارد. 

سند برنامه راهبردی فدراسیون رونمایی می شود

سند برنامه راهبری فدراسیون  صبح روز دوشنبه در محل فدراسیون کشتی رونمایی می شود.

خیرآبادی: سفر رئیس فدراسیون چندین میلیارد آورده داشت

رئیس هیأت کشتی استان کردستان گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان کردستان برای تاریخ کشتی این استان بی نظیر و ارزشمند بود و 16جلسه ی بسیار مفید را برگزار کردیم.

سپهوند: حضور بوکسور های جوان در تیم ملی آینده ایران را می سازد

مربی تیم بوکس جوانان ایران، گفت: نفراتی در تیم ما حضور دارند که می‌توانند در مسابقات جهانی لهستان شگفتی‌ساز شده و همچنین آینده بوکس ایران را بسازند.

سرخ و آبی درگیر مشکلات عدیده

پرسپولیس و استقلال بعد از دربی همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند پرسپولیس باید این هفته با فولاد خوزستان پیکار کند و استقلال صدرنشین موقت میز به مصاف تراکتور می رود استقلال در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس در میانه راه با این همه استقلال خوب بازی نمی کند و پرسپولیس هم درگیر مسائل حاشیه ای است که پیگیری علیه همدیگر، حرف زدن دیگر به یک رسم در پرسپولیس تبدیل شده است.

خارجی ها بهم رسیدند

لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور روز پنج شنبه با برگزاری یک مسابقه مهم از پی گرفته می شود.

پایان مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته آقایان

مرحله چهارم اردو تیم ملی کاراته آقایان کشورمان که از ۲۰ دی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده بود، امروز پس از تمرینات و با انجام تست دوپینگ از برخی ملی پوشان به پایان رسید.

پینگ پنگ در سالهای نچندان دور

یک عکس به نسبت قدیمی از بازیکنان تیم پینگ پنگ ایران اعزامی به تورنمنت بین المللی الجزایر از این جمع برخی بازیکنان به مدارج بالای پینگ پنگ در سطح ملی رسیده اند اما از بقیه خبر چندانی در دست نیست.

والیبال نوجوانان؛ با منوی متغیر و کیفیت پایین

مسابقات چگونه برنامه ریزی می کنید؟ آیا سرنوشت نوجوانانی که از گوشه و کنار مملکت در یک شهر جمع می شوند تا با بازی والیبال فنون ورزش و رفاقت را تمرین کنند مهم نیست؟ 

پیرامون واگذاری میزبانی هندبال جوانان آسیا به بحرین

دبیر فدراسیون هندبال؛ مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش همت خود را به کار گرفتند اما در نهایت کنفدراسیون آسیا میزبانی را به بحرینی ها واگذار کردند.

اسامی تیم داوری دو دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر

با اعلام کمیته داوران اسامی تیم داوری دو دیدار باقیمانده از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

فرزانه فصیحی به تیم BAK صربستان پیوست

رکورددار دو ۶۰ متر داخل سالن کشور عضو تیم باشگاهی BAK کشور صربستان شد. 

۴۱ تیم از گردونه مسابقات حذف شدند

پس از ۳ روز رقابت تنیسورها در مرحله گروهی ، مرحله  دوم رقابت های تنیس جام حذفی  بانوان قرعه کشی شد. 

آقای ساعی! از شما بعید است

قهرمان تکواندو المپیک در اظهارنامه کمیته قضائیه فدراسون تکواندو از بابت اتفاقات پیش آمده در جریان لیگ باشگاه های کشور اظهار ندامت و عذرخواهی کرد.

برگزاری تمرینات تیم ریکرو

اردوی کمانداران ریکرو کشورمان از صبح امروز در سایت تیراندازی با کمان آزادی آغاز شد.

تغییر زمان مسابقات انتخابی المپیک کانواسپرینت و اسلالوم

پس از برگزاری جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک درقاره آسیا دررشته‌های کانواسپرینت و اسلالوم تغییر کرد.

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با حضور 8 هوگوپوش از امروز در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور

لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در شرایطی در تهران و چالوس ادامه دارد که در شمال تیم پاس گرگان همچنان بدون شکست به پیش می تازد و در تهران تیم تازه وارد مس رفسنجان با غلبه بر تیم هوادار خود را به صدر جدول رسانده است.

گارد آمریکایی شهرداری قزوین پدر شد

گارد آمریکایی شورا و شهرداری قزوین صاحب فرزند شد.

حدادی به چهاردهمین برد در سیچوان دست یافت

تیم بسکتبال سیچوان با برتری مقابل فوجیان به چهاردهمین برد فصل خود دست یافت. 

آماده باش ساحلی بازان برای سفر به شرق آسیا

فدراسیون والیبال اسامی بازیکنان برگزیده را برای شرکت در اردوی آماده سازی اعلام کرد.

هوتهم: در حمله ضعیف در سرویس خوب هستند

مسابقات والیبال نوجوانان باشگاه های کشور در شهر تاریخی کاشان به نیمه رسیده است.

نام داوران هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد

اعلام داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

حضور طارمی برای باز کردن دروازه بنفیکا

پورتو در ترکیب آغازین خود در دیدار با بنفیکا از مهاجم ایرانی خود بهره می‌برد.

سرمربی رم: بازی را با دو گل به لاتزیو هدیه کردیم

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پس از باخت در دربی دلاکاپیتاله برابر لاتزیو، می گوید: بازی را در 25 دقیقه اول و با تقدیم دو گل به حریف واگذار کردند.

اینزاگی: در چشمان بازیکنانم علاقه به برد را دیده بودم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پس از برد دیشب تیمش در دربی شهر رم، گفت که پیش از بازی میل به برد را در چشم بازیکنانش دیده.

شکست نامی نو مقابل حفاری

هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد در روز ناکامی اسپانیا تیم هیات فوتبال این شهر نیز شش گل از رهیاب تهران دریافت کرد.

چوپان: مجسمه ساندو یعنی آخر پرورش اندام جهان

مسابقات مستر المپیا حدود ۷۰ سال است که برگزار می‌شود و باید بگویم که مسابقه‌ای است که ۵ نفر از بهترین بدن‌های جهان که دارای بالاترین تناسب هستند در آن انتخاب می‌شوند. این ۵ نفر بالاترین و پیشرفته‌ترین عضلات انسانی در جهان را روی سکوی رقابت‌های المپیا به نمایش می‌گذارند.

جام ملت های آسیا در بن بست

برخی از رسانه‌ها از لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا صحبت می‌کنند و بسته بودن مرزهای کویت را علت اصلی آن می‌دانند.

سه ایرانی در جمع بهترین مدافعان فوتبال آسیا

در پی نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن ایرانی در جمع بهترین مدافعان آسیا قرار گرفته اند که در ذیل می خوانید. 

نقبی به کشتی دهه 80

این بار نقبی به تونل زمان می زنیم و مروری بر برخی از چهره های صاحب نام کشتی در دهه 80 می کنیم که بخشی مهم از ورزش پر افتخار ایران بوده اند. 

فوتبال جای غضنفرها نیست!

رفیق بازی و مصلحت اندیشی وزارت ورزش در استفاده از افراد جناحی و سیاسی ،باعث  سو مدیریت واشاعه گستاخی ها و بداخلاقی ها  در فوتبال شده که‌اوج آن را در اظهارات سخیف رییس هیات مدیره پرسپولیس دیدیم!

روش و منش امیرکبیر و خلا بزرگی که در ورزش داریم

چند روزی از زادروز یکی از خادمین بزرگ واقعی ملت ایران می گذرد میرزا تقی خان امیر کبیر در زمان صدرات کوتاه خود چنان آثاری از خود بر جای گذاشت که نقشی ماندگار و طلایی در تاریخ کشورمان دارد.

لک و مظاهری نیازمند تمرینات تخصصی

شهرآورد دیگری از فوتبال گذشت رقابتی که چهار گل در پی داشت و به رغم صحنه های خوبی که به نسبت کشیده شد باز هم دو تیم مساوی شد.

امیر حسین حسنلو،از راه اهن تا ستارگان پیشگام

با شروع رقابتهای فوتبال پایه تهران،بازیکنان مستعد که اینده فوتبال را تشکیل خواهند داد  با درخشش خود امیدها را به باور تبدیل کرد ه اند.

شانس با پرسپولیس یار نبود

در زیباترین دربی تاریخ، عدالت از رقم خوردن کسب نتیجه واقعی روی برگرداند.برای پرسپولیس که در فقر بازیکن به سر می توانست بهترین نتیجه رقم بخورد چرا که شخصیت تیمی پرسپولیس ممتاز بود اما شانس روی خوش را به یحیی نشان نداد.

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

عیادت مسئولین مازندران از آقانیا

عیادت رئیس هیئت کشتی استان،فرماندار ویژه شهرستان ،رئیس اداره ورزش وهیئت کشتی شهرستان با محمدرضا آقانیا کشتی گیر ملی پوش و قهرمان بابل است.

سپاهان به صدر رسید

با انجام 18 مسابقه دیگر لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از مرز هفته بیست و یکم گذشت و تیم ها به خانه بازگشتند تا از روز نهم بهمن ماه بار دیگر به پایتخت برگردند و باقیمانده مسابقات دور برگشت را برای رسیدن به پلی آف پی بگیرند.

کمانی : رئیس هیات شرق تهران شد

ابراهیم کمانی طی حکمی از طرف زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شرق تهران به پیشنهاد قناعتی رئیس هیات بدنسازی استان تهران در جمع پیشکسوتان شرق تهران منصوب شد.

زیدان یک الگو برای همه ماست

مارسلینو، سرمربی اتلتیکو بیلبائو پس از پیروزی مقابل رئال مادرید بسیار خوشحال به نظر می رسید.

شیرهای مقتدر کانگژو نامی جدید برای تیم شیجاژوانگ

تیم شیجاژوانگ نام خود را به "شیرهای مقتدر کانگژو" تغییر داد.

رئال از رسیدن به سوپر جام فینال بازماند

رئال مادرید شب گذشته با شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو رسیدن به بازی فینال سوپرجام بازماند.

اتحادیه جهانی برنامه های 2021 را اعلام کرد

بعد از آنکه کرونا سراسر جهان را فرا گرفت، اتحادیه جهانی کشتی در چند زمان مختلف، برگزاری مسابقات بین‌المللی و رسمی در همه رشته‌های زیرمجموعه‌اش و در رده‌های مختلف را در سال ۲۰۲۰ لغو کرد. 

جردن 4 بر4 به تیلور باخت

بامداد روز (پنجشنبه) به وقت ایران، دیوید تیلور قهرمان سال ۲۰۱۸ وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان و جردن باروز قهرمان وزن ۷۴  کیلوگرم جهان در مصافی دوستانه در وزن ۸۶ کیلوگرم با هم مبارزه کردند.

جایزه بزرگ فرانسه برگزار خواهد شد

چهل و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ «هنری دوگلان» فرانسه در حالی روزهای ۲۵ تا ۲۹ دی ماه در فرانسه برگزار می‌شود که ۴ قهرمان المپیک و پنج قهرمان جهان در آن حضور دارند. 

غلامشاهی؛ شیراز آمادگی کامل برای میزبانی از کشور های آسیایی را دارد

رضا غلامشاهی گفت؛ به بهانه میزبانی آسیا شیراز توانست صاحب  دو سالن با معیارها و استاندارد های جهانی شود.

برق لشگری: ما ریگ ته جوی هستیم

حرمت داری در والیبال یک رسم دیرینه بود و جامعه والیبال همواره از این بابت الگوی بسیاری از رشته های ورزشی بوده اند اما از روزی که پای فضای مجازی به این ورزش نجیب کشیده شد انگار که والیبال نویسی مدرن جای واقعیتهای گذشته را گرفته است .

ملک محمدی: دیدار با رییس فدراسیون پزشکی صرفا در مورد کشتی بود

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی جلسه خود با دکتر نوروزی  را  در ارتباط با کشتی و تبریک مجدد انتخاب مجدد عنوان کرد. 

بازگشت کمیل و رحیمی به کشتی

کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد این روزها تمرینات خود را از سر گرفته و گویا هوای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۱ را در سَر دارد.

عباس جدیدی: امیدوارم کشتی آسیا را بیش از پیش گسترش دهیم

ورزش ما طی سال های طولانی از ضعف دیپلماسی بین المللی ضربه خورده و ما هر اندازه بتوانیم در عرصه های قاره ای و جهانی نفوذ کنیم بیشتر موفق خواهیم شد.

تسلیت ایام شهادت دخت رسول خدا

فرارسیدن‌ ایام شهادت دخت رسول خدا، معیار فضایل و اسوه بی بدیل عفت و عصمت؛ طاهره مطهره حضرت فاطمه زهرا ( سلام‌الله علیها ) را به همه عاشقان آل الله  تسلیت می‌گوییم و برای همه بانوان عزتمند ایران اسلامی در سایه پیروی از آموزه های بزرگ بانوی جهان اسلام؛ سربلندی روزافزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستاریم.

کاسب ها می تازند،عاشق ها می بازند!

با مدیریت هر کی هرکی و تصمیمات الابختکی نمی توان فوتبال را به ساحل نجات رساند.در اوضاع آشفته فعلی کاسب ها ،دلالها و رفیق بازها می تازند و هواداران و دلسوزان واقعی چون شمع می سوزند و در این شرایط نابرابر می بازند.

قحط الرجال در روابط عمومی سازمان لیگ!

مشکلات ورود خبرنگاران و عکاسان ورزشی به استادیوم آزادی تمام شدنی نیست. داستانی که آنقدر در موردش نوشتیم خودمان هم خسته شدیم ولی چه کنیم که در این مسیر قرار داریم و رسالت کاری مان ایجاب می کند برای پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ با عوامل ناکارآمد اجرایی مسابقات سر و کار داشته باشیم.

عقابان‌نهاجا، آسمان‌آبی ها را فتح کردند

در هفته پنجم‌ رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران، تیم فوتبال عقاب نهاجا میزبان استقلال تهران بود که حریف قدرتمند و باسابقه خود را با گل دقایق پایانی حسن نظری با شکست بدرقه کرد.

داوران هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی عزادار شد

دبیر فدراسیون کشتی در غم از دست دادن مادر همسر محترم خود عزادار شد.

پاکدل: منتقدان نیمه پُر لیوان را هم ببینند

رییس فدراسیون هندبال گفت: پنج مربی کشورمان مدرک B جهانی کسب کردند؛ اما برخی تلاش کردند این کار بزرگ را کمرنگ کنند؛ منتقدان نیمه پُر لیوان را هم ببینند.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان با حضور مسئولان برگزار شد.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه ها و دسته جات آزاد تنیس آغاز شد

تیم های حاضر در مسابقات تنیس جام حذفی بانوان امروز رقابت خود را در مجموعه المپیک کیش آغاز کردند. 

سلیمانی: ارزیابی حوزه ها نویدبخش ظهور دوران طلایی در جودو کشور است

 جلسه فدراسیون جودو با تیم ارزیابی اداره کل دفتر استعدادیابی و آموزش وزارت ورزش و جوانان (آقایان سلیمانی ، سیف و ثابتی)  امروز 24 دی ماه در دفتر فدراسیون برگزار شد.

پرسپولیس را طلسم کرده اند

انگار فوتبال ایران را طلسم کرده اند آن از فدراسیونش که درگیر جنگ های حیدری و نعمتی شده و آنقدر افراد دایه دار در گوشه و کنار آن سبز شده اند که معلوم نیست عاقبت کار به کجا می انجامد و آن هم از عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی که مقابل کشورهای کوچک به اندازه یک شهر ما متوقف شده است اما هنوز مشکلات هزار توی حل نشده پرسپولیس دچار بحران می شود.

سایپا و ریشه 29 ساله

نخستین تیم والیبال باشگاه سایپا در سال 1370 شکل گرفت این تیم در آن سال مسابقات فینال باشگاه های تهران را از پارس خودرو برد و قهرمان شد و این آغاز شکل گیری یک تیم ریشه دار در والیبال کشور بود که 29 سال ادامه یافت.

تجلیل از داوران زن در لیگ برتر هندبال

مراسم تجلیل از داوران در روز پایانی دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان با حضور معاون وزیر ورزش، رییس و تعدادی دیگر از مقامات فدراسیون هندبال برگزار شد.

خودکشی نهنگ‌ها بدون حدادی 

تبم بسکتبال  سیچوان با شکست ۱۱۴ بر ۸۸ برابر گواندونگ به رتبه ۱۱ جدول CBA سقوط کرد. 

ستاره سرخ بلگراد جانشین وارگاس شد

نیکولاپوپویچ سنتر ستاره سرخ بلگراد جانشین  ایلوی وارگاس دومنیکنی در ترکیب شیمیدر قم می‌شود. 

نائینی: مربیان ما کمیته ندارند اما نماینده در آسیا دارند

انتخاب سر مربیان تیم های ملی در فدراسیون والیبال همیشه بدون کارشناسی توسط خود رئیس فدراسیون در حقیقت انتصاب بوده است، از قرارداد با آلگنو برای تیم بزرگسالان تا انتخاب وکیلی برای تیم نوجوانان ۱۴۰۱ ( فدراسیون والیبال کمیته مربیان ندارد، اما نماینده در کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا دارد !! ).

مختاری: شرایط کمی پیچیده است

ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: با برگزاری این دو اردو به سطح آمادگی قبل از کرونا برگشتیم.

فغانی در بین برترین داوران یک دهه اخیر جهان

داور بین‌المللی فوتبال ایران در میان بهترین داوران فوتبال جهان در یک دهه گذشته قرار گرفت.

نجفی جویباری: هریک از تفاهم نامه های امضاء شده یک کمیته اجرایی دارد

سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی: توسعه فعالیت بدنی تنها از طریق توسعه همکاری های بین بخشی و ایجاد هم گرایی بین سازمان های متولی ورزش ممکن است

پاس گرگان بدون شکست پیش می رود

 لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور در شرایطی به تعطیلی و استراحت یک روزه رفت که تیم پاس گرگان همچنان بدون شکست پیش می رود. این تیم دیروز در چالوس تیم مداعی عقاب ملل اردبیل را شکست داد. در سایر دیدارها مقاومت بسیج تهران سه بر صفر بر تیم شهرداری ارومیه غلبه کرد رامین بیگدلی و مهدی فدافی و پیام کاویانی کادر فنی تیم مقاومت را تشکیل می دهند.

حاجیلو: دروازه بان هندبال بوده ام

از هندبال تهران اصلا خبری و اثری در دست نیست اما با تغییر و تحولاتی که در روابط عمومی فدراسیون صورت گرفت شاهد نوعی توزیع عادلانه خبرها هستیم. 

جمشید داهول از دار دنیا رفت

متاسفانه جامعه رسانه ورزشی کشور یکی دیگر از مردان هنرمند و توانای خود را از دست داد.

حمایت مسئولان شهری از هیأت کشتی کردستان

نشست رئیس فدراسیون کشتی با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان کردستان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی، امشب برگزار شد.

سولسشر: پوگبا در نقش گلری یکی از بازیکنان مهم ما است

اوله‌گار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل برنلی، پل پوگبا، گلزن تیمش را مورد ستایش قرار داد.

پیولی: طرز تفکر مثبت رمز موفقیت میلان است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برد 5-4 در ضربات پنالتی برابر تورینو، روحیه مثبت تیمش را تحسین کرد.

فرار از یخبندان مادرید با دوچرخه و لامپ!

تقابل معوقه اتلتیکو مادرید و سویا در لالیگای اسپانیا شب گذشته در شرایطی دنبال شد، که بارش سنگین برف احتمال برگزاری بازی را به حداقل رسانده بود اما تکنولوژی فوق‌پیشرفته ورزشگاه تازه‌تاسیس مادریدی‌ها مانع از لغو بازی شد.

مسی فوتبال ایران از مراغه می آید

گوشه گوشه سرزمین پهناور ایران عزیز ما پر از استعدادهای بالقوه است باید آنها را دید و تحت مراقبت و پرورش قرار داد.

ترکی: قضاوت تیم داوری خیلی خوب بود

در حالی که برخی از محافل داور دیدار دربی را زیر سوال برده اند محسن ترکی کارشناس مسائل داوری به البرزورزشی گفت: به اعتقاد من کرمانشاهی هر چند که برای اولین بار است که شهرآورد را قضاوت می کند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بیمارستان بستری شد

دروازه‌بان تیم امید پرسپولیس به دلیل عارضه‌ای که برای وی حادث شد به بیمارستان منتقل شد.

اسامی داوران برگزیده سه دیدار از هفته 11 و یک بازی معوقه از هفته نهم

با اعلام کمیته داوران، تیم داوری سه دیدار از هفته یازدهم و یک دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر مشخص شد.

طارمی همچنان بر تارک پورتو

مهدی طارمی از وقتی که از سواحل آبهای گرم به پایتخت آمد خیلی مورد حمایت کارشناسان یا رسانه ها نبود او گاهی هم بیگدار به آب زد و حواشی چندی را هم در زندگی تجربه کرد اما او اینک که در لیگ یک کشور صاحب فوتبال می درخشد این پیام را می دهد که همواره در قضاوت باید جانب احتیاط و انصاف را رعایت کرد به هر روی مهدی طارمی دیشب هم ناجی تیم پورتو شد.

نوروزی :حمایت از فدراسیون های المپیکی از اولویت هاست

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با دکتر تورج ملک محمدی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ارائه خدمات به فدراسیون های المپیکی را از جمله اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد.

قرعه کشی مرحله اول جام حذفی برگزار شد

قرعه کشی مرحله اول جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

مراد بخش: با بازیکنان امید تیم ملی قدرتمند خواهیم داشت

عضو تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت؛ سپاهان فقط به قهرمانی می اندیشد و قطعا امسال تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر بانوان است.

حاشیه امن برای فدراسیون فوتبال پر حاشیه!!

آن روزی که "پرویز دهداری" فریاد "فوتبال پاک" را سر می داد به تحریک "مافیای فوتبال" گلوله گلوله برف را بر سر این مرد بزرگ در استادیوم آزادی همراه با شعارهای نامناسب می زدند.

شهرداری ارومیه را چه می شود؟!

 هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تحت الشعاع پیروزی شگفتی بار تیم شهرداری گنبد بود.

کیفیت دربی پر گل چگونه بود؟!

دربی نود و چهارم برخلاف سایر شهرآورد ها که با زشت و زیبایی های فراموش نشدنی همراه بود این بار زیبایی چهار گل را به تصویر کشید تا مسابقات کسالت بار دهه اخیر فوتبال باشگاه های کشور را به دست فراموشی بسپاریم. فکر می کنیم که تماشاچیان که از طریق تلویزیون این بازی را نگاه کرده اند از بابت رویش چهار گل در دروازه ها و نبود جنجال و شلتاق راضی باشند.

ساختار سرخابی ها در فاز حمله و دفاع ایراد داشت!

بعد از مدتها شاهد نمایش فنی و هجومی  از سوی دو تیم‌بودیم،اما غیبت  طراح و بازی ساز در دو طرف میدان محسوس بود.ساختار دفاعی استقلال در نیمه دوم به هم ریخت و پرسپولیسی ها هم انگار برد را‌ باور نداشتند!

بازدید رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون اسکیت

امروز دکتر محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، اسدالهی دبیر فراکسیون و هیات همراه از فدراسیون اسکیت بازدید نمود و با بهمن محمدرضایی رییس،مجید هنرجو نایب رییس، مریم وفاخواه نایب رییس بانوان، حسین میرعلی اکبری عضو هیات رئیسه، جلال استادی رییس انجمن اسکیت سرعت ودیگر اعضای فدراسیون گفتگو کرد.

شافعیان: از عملکرد کلی تیم راضی نیستم

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه باوجود برتری تیمش برابر ذوب آهن با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش گفت: در هیچکدام از فازهای دفاعی و هجومی هماهنگ نبودیم و امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم.

تفاهم نامه هیأت های کشتی تهران گیلان

باحضور عبدالله عزیزی ریاست هیئت کشتی استان تهران به همراه علی بازیار رئیس کمیته کشتی های سنتی فدراسیون کشتی در استان گیلان در حضور جناب آقای امیر رضی زاده ریاست محترم کشتی استان گیلان و همراهان تفاهم نامه همکاری بین این دو استان به امضا رسید.

جوادی : اگر انتقاد می کنم دنبال پست و مقام نیستم

آقایان فکر می کنند در کشتی قحط الرجال است.

حمید بنی تمیم: دوره حضور من در شورای کشتی آسیا تمام شده

حاضر هستم برای سر بلندی کشتی ایران تمامی تجربیات خودم را در اختیار آقای جدیدی قراردهم.

پیروزی دلچسب برای شاگردان امیرحسین شاهین طبع

نخستین برد تیم بسکتبال نیروی زمینی توسط پویا یخچالی تقدیم به سربازان نیروی زمینی شد.

مطهری هم مسیر قربانی را برگزید

یکی از فاکتورهای لازم برای پیشرفت فوتبال باشگاهی ارتقا دانش فنی و علمی و به‌ روز بودن از سوی مربیان ایرانی است،حمید مطهری را باید ستود که مانند پیروز قربانی راهی درست را برگزید و فارغ از نگاههای رنگی و تمایلات باشگاهی تحلیلی جامع ارائه داد.

آغاز رقابت‌های لیگ اسکی ایران

رقابت‌های لیگ اسکی ایران با آغاز مسابقات صحرانوردی از روز دوشنبه ۲۲ دی ماه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

صالحی: مظاهری پرونده محرویتی ندارد

رئیس کمیته استیناف گفت: دو پرونده در خصوص مظاهری به کمیته استیناف ارجاع شده بود که پس از بررسی اقدامات لازم صورت گرفته و این دروازبان هیچ پرونده محرومیتی نزد این کمیته ندارد.

سه هزار مربی ژاپنی میهمان اندی راکس بورگ

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون گفت: دوازدهمین دوره کنفرانس فوتبال ژاپن در حالی برگزار شد که آرسن ونگر، اندی راکسبورگ ، گرت ساوتگیت و هولگر اوسیک مهمانان ویژه این وبینار بوده و نکات مختلف آموزشی را مطرح کردند.

معصومی: پرسپولیس ارتش سرخ ایران است

قهرمان اسبق کشتی جهان در رابطه با بازی امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: آرزوی قلبی من این است که پرسپولیس پیروز شود ولی همیشه شرایط دربی فرق می کند صدر جدول و پایین جدول ندارد و بستگی به شرایط رحی و جسمانی دو تیم در روز مسابقه دارد و من فکر می کنم که پرسپولیس بازی را ببرد. 

گنبد شگفتی ساز مهم هفته بیستم

تیم والیبال شهرداری گنبد سرانجام دست به یک شگفتی بزرگ زد و با غلبه بر شهرداری ارومیه عقده گشایی کرد.

مراسم معارفه ریاست جدید فدراسیون اسکی برگزار شد

ظهر امروز مراسم تودیع کورش صبوریان سرپرست اسبق فدراسیون اسکی و معارفه دکتر عباس نظریان ریاست جدید این فدراسیون برگزار شد تا بدین ترتیب دوره چهارساله ریاست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شود.

فردایی برای فخر ورزیدن

پرسپولیس- استقلال وقتی این دو نام را در تاریخچه ورزش فوتبال مرور می کنیم متوجه می شویم که چه نام های بزرگی در دربی پایتخت زینت بخش دو باشگاه معتبر و مردمی بوده است مردانی که تعلقات و دلبستگی های آنها به استقلال و پرسپولیس یا شاهین و تاج ریشه در دل آنها داشت.

گذری بر نخستین دربی فوتبال پایتخت

در سال 1335 شهرآورد استقلال و شاهین رویارویی تاریخی دو باشگاه فوتبال تهرانی است که نخستین شهرآورد تهران محسوب می‌شود.

ارومیه جوان شگفتی ساز شد

لیگ دسته یک دور برگشت والیبال باشگاه های کشور در شرایطی آغاز شد که تیم هوادار شکست خورد اما پاس گرگان همچنان بدون شکست به پیش می راند در تهران تیم هوادار در نبود دو بازیکن مصدوم خود در حالی که از حمید جعفری بازیکن سابق تیم ملی بهره می برد سه بر یک مغلوب تیم دگرگون شده شهرداری جوان ارومیه شد در این بازی مهدی هشتوار قطر پاسور جوان و خوش تراش ارومیه ستاره بود و ر کنار اردلان سید عباسی پسر نوبخت سید عباسی پاسور سابق تیم ملی کولاک کرده اند.

تبریک به امیر عرب

امیر عرب چهره شاخص ورزش که شاهد خدمات شایانی در عرصه های مختلف از جمله فوتبال جزیره کیش بوده ایم  به سمت سرپرستی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان تهران منصوب شد.

مصلایی پور: کمیسیون داوران برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد

رئیس کمیسیون داوران کشتیگفت: پس از حدود یکسال که به دلیل شیوع کرونا کلاس های داوری لغو شده بود، توانستیم اولین کلاس داوری را در استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

توافق هیأت کشتی خوزستان با آموزش و پرورش استان

راه اندازی سالن های تخصصی کشتی آموزشگاه ها  تفاهم  میان هیات کشتی خوزستان و  آموزش و پرورش، هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

پرسپولیس بهبهان انصراف داد

سرپرست کمیته مسابقات از انصراف تیم پرسپولیس بهبهان از حضور در دیدار امروز خود مقابل شهید شاملی کازرون خبر داد.

میرابراهیمی: پرسپولیس دفاع مستحکم تری دارد

دربی پرسپولیس –استقلال در بین تمام اقشار طرفداران و هوادارانی دارد و همه شخصیتها اعم از عادی و اشخاص مسوول این بازی بزرگ را تعقیب می کنند سید علی اصغر میرابراهیمی هم یکی از این ورزشی های دوستدار فوتبال است که اعتقاد دارد پرسپولیس برنده میدان خواهد بود.

کرده: هزینه بین مرز درست زندگی کردن و ...

آنچه که در پی می آید دلنوشته کیومرث کرده مربی بین المللی، گزارشگر و مجری توانان و با تجربه صدا و سیما است که از برخی مسایل مبتلا به جامعه رسانه ای دلگیر می نماید. جامعه ای که با نیروهای جوان و خلاق می توانند پاسدار حرمت اهالی والیبال و منشا تاثیرات ماندگار باشند.

مورینیو: هیچ کس خبری ازلغو بازی با استون‌ویلا را نداده است

ژوزه مورینیو می‌گوید که بازی تاتنهام برابر استون ویلا برگزار خواهد شد، چرا که هیچکس به او راجع به لغو بازی خبری نداده است.

بازیکنی که در اردوی رئال بحران به پا کرد!

مدیران بخش حمل و نقل هوایی اسپانیا خود را از اتهامات اخیر مبرا کرده اند.

رقابت دو تیم برای خرید پدیده فرانسوی

اوله‌گنار سولسشر و مائوریسیو پوچتینو هر دو به دنبال جذب بازیکن جوان تیم برست هستند.

لطیفی: تلخی سیاسی ترین دربی از یادم نمی رود

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره  دربی امروز می گوید: استقلال به لحاظ شرایط روحی جایگاه خوبی در جدول لیگ ایران دارد و در هر پستی از چند بازیکن خوب بهره می برد و در دو سه بازی اخیر در فاز تهاجمی و خلق موقعیت به وحدت تاکتیکی رسیده است.

آرایش احتمالی استقلال در بازی امروز

نود‌ و چهارمین دربی پایتخت امروز در بازی معوقه از هفته هشتم لیگ برتر برگزار می‌شود. در این دیدار تیم استقلال با توجه به صدرنشینی خود شرایط مطلوب‌تری داشته و قصد دارد با برتری مقابل پرسپولیس به روند صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

علیپور: پرسپولیس بهترین های فوتبال ایران را دارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شایعه می‌سازند ولی توانایی و اخلاق گل‌محمدی، مثال‌زدنی است. 

بائرمن ۲ بازی را به خاطر بیماری از دست داد

سرمربی تیم روستوک سی ولوز به علت بیماری از حضور در دو بازی بعدی تیمش بازماند. 

هریس بهترین بازیکن راند ۱۲ سوپرلیگ

گارد آمریکایی اکسون تهران بهترین بازیکن آخرین دور برگزار شده سوپرلیگ ایران بود.

پروین: بدون حاشیه و پر گل بازی کنید

به دربی زمستانه در فصل سقوط کرونا رسیدیم.در این احوال حرف وحدیث های فراوانی ردوبدل می شود.اما در میان کلیه حرف ها،نقد وتحلیل ها صحبت های علی پروین متفاوت با کلیه حرف ها است.انچه که در زیر می اید صحبت های علی پروین با خبر گزاری البرز ورزشی است.

دربی با هیچ چیز قابل قیاس نیست

فعلا شرایط برای دو تیم درجدول رده بندی متفاوت نشان می دهد.

مشکل مشترک یحیی گل محمدی و محمود فکری

چیزی به زمان دربی نمانده است.دربی جدید با دربی های گذشته متفاوت دیده خواهد شد.اکنون گل محمدی وفکری دو مربی جوان، سکاندار دو تیم پر طرفدار فوتبال کشورمان شده اند.

داوران نیازمند حمایت

فردا در هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شش بازی در تهران برگزار می شود نگاهی به برنامه دیدارها نشان می دهد که مدعیان روزی آرام را در پیش خواهند داشت ولی شاید نبرد خودرو سازان سایپا و پیکان از جهاتی دارای حساسیت بالاتری باشند.

روز پیشکسوت و سپید مویانی در غربت

روز پیشکسوت واژه های جدید که این روزها بر سر زبان ها افتاده است پیشکسوت به شخصیتهایی می گویند که برای بالا بردن سطح آگاهی ، سلامت، شور و نشاط جامعه ای که در آن زندگی می کنند.

نوظهوری : دبیر فدراسیون ژیمناستیک شد

 طی حکمی از سوی  رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حبیب نوظهوری به عنوان دبیر کمیته ژیمناستیک این فراکسیون منصوب شد.

تقابل گل محمدی و فکری در مهره چینی

در فاصله کوتاه تا شهر آورد ۹۴ قرار داریم.گرمای این رقابت دیرینه در سرمای دی ماه و تقابل دو مربی ایرانی در مهره چینی و آرایش بازیکنان در مستطیل سبز دیدنی خواهد بود.

رضا صادقی: خون ما قرمز است

رضا صادقی خواننده محجوب و محبوب پاپ ایران در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در رابطه به بازی استقلال و پرسپولیس گفت: ما یک خانواده پرسپولیسی هستیم و خون ما قرمز است.

آیت الهی : اسیر ضد حمله های سپاهان شدیم

بازیکن تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق گفت: به خاطر توپ هایی که لو دادیم و ضدحملات سپاهان کنترل بازی را از دست داده و بازی برده را باختیم.

جدیدی در شورای کشتی آسیا

فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را بعنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرد.

گلزنان دربی از دیروز تا امروز

فردا بدون تردید توجه جامعه ورزش به ورزشگاه آزادی است جایی که دو تیم پرطرفدار پایتخت دیداری سنتی را برگزار می کنند اما در استقبال از این بازی بد نیست یادآوری کنیم که چه ستاره هایی در جمع سرخ و آبی ها بوده اند و حالا فقط ردپایی از آنها باقی مانده است.

46 امتیاز برای پنج بازیکن

پنج لژیونر ایرانی، شنبه شب به همراه تیم‌های خود به مصاف حریفان رفتند و نمایشی بسیار خوب از خود بر جا گذاشتند؛ به ویژه امیرحسین اسفندیار که عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

سلگی: فوتبال ناشنوایان را المپیکی بدانید

تیم فوتبال ناشنوایان ایران روز 15 اردیبهشت ماه به مالزی می رود تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند ولی حتم داشته باشید که تیم اول قاره کهن ما خواهیم بود دکتر فرهاد سلگی رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان در گفت و گو با البرزورزشی با بیان جملات فوق می افزاید: 24 بازیکن را از بین 70 شرکت کننده بر گزیده ایم تا و زبدگان این رشته زیر نظر آقایان محمدحسین ضیایی ، خورشیدی، قادر شمشیری، دکتر جهانی(بدنساز)، تمرین می کنند و دکتر بیژن ذولفقار نسب مدیر فنی برنامه های خود را اجرا می کنند.

عبدولی: خواهش می کنم علی حسینی را ببخشید

سعید عبدولیدر گفت وگو با پرسون، قهرمانی کشتی فرنگی آسیا و جهان در اندیمشک مشغول تمرین و آماده سازی برای مسابقات جهانی و المپیک پیش رو است.

‎ رقابت های تنیس دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ برگزار می شود

مسابقات دیویس کاپ و بیلی جین کینگ کاپ ( فدکاپ) سال ۲۰۲۱ در کشورهای ترکمستان ، نیوزلند و مالزی برگزار می شود.  ‎

یخچالی چهره برجسته دیدار روستوک و شُوونینگن

گارد ایرانی روستوک بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر شوونینگن بود.

درخشش حدادی در لیگ سیچوآن

تیم بسکتبال سیچوان با درخشش ستاره ایرانی خود برابر تیانجین به برتری رسید. 

پاروزنان منتخب برای حضور در سومین دوره اردوی تیم ملی مشخص شدند

جلسه کمیته فنی با هدف انتخاب نفرات شرکت‌کننده در اردوی تیم ملی آبهای آرام در بندر خمیر برگزار شد.

دکتر صالحی امیری: ژیمناستیک به حمایت بیشتری احتیاج دارد

دکتر سیدرضا صالحی امیری و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی و مسئولان کمیته ملی المپیک ایران امروز (یکشنبه) از فدراسیون ژیمناستیک بازدید کردند.

غیبت مهاجم استقلال در آستانه دربی

مهاجم جوان از لیست تیم بزرگسالان استقلال غایب است.

سمیعی: پرسپولیس الهام بخش فوتبال ایران است

جعفر سمیعی در آستانه دربی 94 به صحبت در مورد شرایط قرمزپوشان پرداخت و گفت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. 

کرمانشاهی داور بازی استقلال و پرسپولیس شد

اسامی تیم داوری دربی روز دوشنبه بین استقلال و پرسپولیس از سوی کمیته داوران اعلام شد.

امامی: فدراسیون برای تمامی رده ها برنامه دارد

سخنگوی فدراسیون کشتی  گفت : برگزاری اردوها و مسابقات ما در رده های پایه و کشتی های سنتی منوط به برگزاری مسابقات آن با توجه به تقویم اتحادیه جهانی کشتی است.

نحوه آمادگی بدنی در کشتی

یکی از مهم ترین اصول کشتی داشتن بدنی آماده است شما بدون داشتنی بدنی آماده با فرض بر اینکه شما برتمامی فنون بالا و پایین مسلط باشید توانایی زدن فنون را ندارید پس یکی از مهم ترین اصول کشتی داشتنی بدنی آماده می باشد که بدنسازی کشتی با اکثر ورزش ها متفاوت است.

سولسشر: ستاره اسکاتلندی هیولاست!

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، پس از برد برابر واتفورد، با ستایش از این ستاره اسکاتلندی، او را هیولا خواند.

زیدان: فوتبال این شکلی است؟ بازی از وسط باید قطع شود؟

زین الدین بازی پس از توقف تیمش برابر اوساسونا به گلایه از برگزار کنندگان مسابقه پرداخت.

توقعات پوچتینو از بازیکنان PSG بیشتر است

پس از کسب اولین برد در PSG، مائوریسقو پوچتینو می‌گوید این تیم به اصلاحات زیادی نیاز دارد.

تمرینات حرفه ای را بدون آسیب به رباط صلیبی انجام دهید

حتما  شما مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف از خطر آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL ) شنیده اید؟   ما شما ورزشکاران را برای پیشگیری از خطر این آسیب دیدگی آگاه می کنیم؟....

درخشش اسفندیار با 16 امتیاز در گرین یارد

تیم والیبال گرین یارد ماسیک که جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار را در اختیار دارد روسلاره را شکست داد.

نتایج تیراندازی جام پژواک مهر

دومین مرحله از مسابقات هفتمین دوره لیگ تیراندازی کارمندان و کارگران موسسه فرهنگی ورزشی پژواک تیراندازان( جام پژواک مهر) با حضور ۱۴تیم به سرداوری جناب آقای علی اکبر موسایی (داور بین المللی)به میزبانی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی هئیت تیراندازی جنوبشرق تهران برگزار شد.

شهداب از شکست پیروزی ساخت

هفته دیگر از لیگ برتر گذشت صدر جدول توسط تیم ها دست به دست می شود ولی اعتراض به داوری بدجوری چهره لیگ را کدر ساخته است باید فکری کرد بازیکنان به جای مربیان تصمیم نگیرند و داوران هم مقتدر و البته قوی عمل کنند.

سید صالحی : شهرآورد برنده ندارد

سید مهدی سید صالحی مهاجم گلزن سالهای نچندان دور تیم های استقلال و پرسپولیس از معدود بازیکنانی بود که با پیراهن هر دو تیم در شهرآورد بازی کرد.

شهر آورد و تحلیل های وارونه!

نباختن و‌محافظه کاری مربیان سرخابی ها،انگار ما را هم وادار به تحلیل های وارونه و تبعیت از تاکتیک های دفاعی کرده است.

مهدوی کیا حذف نمی شود

مهدی مهدوی کیا که طبق گفته علی کریمی نایب رئیس او در انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود،هنوز موفق به پر کردن فرم انتخابات نشده است.

فوتبال تهران در نقطه انفجار

چند صباحی است که فوتبال تهران به نقطه اوج  انفجار هدایت شده است. .

طارمی سومین بازیکن تاثیرگذار لیگ پرتغال

 پورتو در هفته سیزدهم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف تیم فامالیکائو رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر یک پیروز شود.مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ادامه روند رو به رشد خود در این تیم موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند و یک پنالتی هم بگیرد. 

هادی : خدا حافظی نمی کنم

 پرویز هادی در مورد دوری‌اش از کشتی بعد از شکست در مسابقات انتخابی تیم ملی آزاد  گفت: کنار خانواده‌ام در تبریز هستم و از کشتی خداحافظی نمی‌کنم. بعد از انتخابی تیم ملی یک ماه استراحت کردم و بعد دوباره تمریناتم کم کم شروع شد. برای خودم برنامه ریزی کردم و منتظرم برنامه‌های فدراسیون برای سال آینده مشخص شود که برنامه رقابت‌های انتخابی و مسابقات پیش‌رو به چه شکل است. هنوز برای المپیک نگفتند که انتخابی چگونه خواهد بود. من قطعا تا المپیک کشتی خواهم گرفت.

حضور نمایندگان ایران در وبینار سالیانه فوتبال ژاپن

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال ایران در وبینار آموزشی سالیانه فوتبال که به میزبانی ژاپن برگزار می شود،حضور یافت.

اسامی داوران هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال مشحص شد

داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

قهرمان ارزنده کشتی پیشکسوتان جهان

جناب آقای خسرو زمانی  اندوه بی پایان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست بانهایت تاسف وتاثردرگذشت پدر گرامیتان را به حضرتعالی و خانوادهای معزا تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت خواستارم.

سالن کشتی فیروزان بنام سردار دلها شد

جلسه هم اندیشی هیات کشتی شهر فیروزان و بخش خزل با مسئول اداره ورزش و جوانان، نام سالن کشتی فیروزان به نام شهید سلیمانی مزین می شود.

قهرمان تکواندو جهان به دیار باقی شتافت

با خبر شدیم محمدرضا بابادی از قهرمانان و مربیان تکواندو شب گذشته در سانحه تصادف، جان خود را از دست داد و به دیدار معبود خویش شتافت.

دو تیم باشگاهی هندبال در انتظار برگزاری جلسه کمیته انضباطی!

با پایان مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور تکلیف چهار تیم برای کسب مقام اول تا ششم مشخص شد و تکلیف دو تیم دیگر پس از برگزاری جسله کمیته انضباطی مشخص خواهند شد.

پوست اندازی در فدراسیون فوتبال

زمان تغییرات فرا رسیده است. فوتبال باید به روز شود.البته نه اینکه اکنون به روز نیست، بلکه نیاز است تا طرح نو، اندیشه نو وتفکر جدید را به بدنه فوتبال تزریق کرد. باید فضا را باز گذاشت تا نیروی جوان وپرتحرک وپرانرژی که خالق ابتکار وبرنامه های متنوع هستند وارد گود شوند و در چرخیدن چرخ های این ورزش دخیل شوند .

ویتال هاینن: از واکسین کووید 19 ترس ندارم

ویتال هاینن  مربی بلژیکی والیبال از آدمهای جالب دنیای توپ و تور است مردی که از گمنامی و آنالیزوری روی نیمکت یکی از قدرتمند ترین تیم های دنیا نشست و در مهمترین لیگ های دنیا در لهستان و ایتالیا مربیگری کرد. Grzegorz Wojnarowski کارشناس خبری ارزشی لهستان با وی گفت و گویی انجام داده است که توسط همکار عزیزمان رحیم رحیم زاده ترجمه شده است.

فردین نامزد شورای شهر می شود؟!

بر اساس شنیده ها برخی از مسوولان ورزشی و اجرایی استان گیلان از قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد فردین معصومی درخواست کرده اند که بدر جهات تقویت روند رو به رشد استان به ویژه در حیطه مسائل اجتماعی و ورزشی در انتخابات شورای شهر ستان رشت نام نویسی کند.

اعلام نامزدهای جدید برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

رئیس هیات فوتبال اصفهان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی و مسئول امور فرهنگی فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند. 3 نامزد جدید برای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.

تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان جوان تیمش

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برد 4-1 شاگردانش برابر استون ویلا، از بازیکنان جوان این تیم تمجید کرد.

برد گلادباخ برابر بایرن مونیخ برای بازیکنانش بسیار با ارزش بود

پس از برد 3-2 برابر بایرن مونیخ، بازیکنان و مربی مونشن گلادباخ راجع به این بازی صحبت کردند.

سرمربی ساوتهمپتون در لیست چلسی برای جانشینی لمپارد

رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، ممکن است جانشین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شود.

یزدان‌پناه بهترین بازیکن راند ۱۱ سوپرلیگ

فوروارد ۲۵ ساله شهرداری بندرعباس بهترین بازیکن راند بازدهم سوپرلیگ ایران شد.

فوتبال بود یا بسکتبال؟!

نتایج لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور را که نگاه می کنیم گاهی با بسکتبال اشتباه می گیریم 11 گل در یک بازی چه چیزی را نشان می دهد این اتفاق در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان رخ داد و شهرداری سیرجان 11 گل درون دروازه قشقایی شیراز جای داد جمعیت و موقعیت فارس و شیراز کجا و شهر سیرجان کجا..

الزامات و اقدامات یک دربی شرافتمندانه

تا آغاز دربی فقط دو روز باقی مانده است مسابقاتی سنتی اما مهم که همیشه حساسیتهای زیادی را در پی داشته است اینکه بگویند این مسابقه هم مانند دیگر دیدارها است و مثلا سه امتیاز دارد خیلی قابل قبول نمی نماید.

تجلیل از کشتی گیر مستعد شهر درح

عباس سروی رئیس هیات استان خراسان جنوبی  از امکانات این استان برای ورزش کشتی بازدید و با مسئولان این شهر دیدار کرد. رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی  با امام جمعه، شهردار و بخشدار شهر مرزی درح دیدار و گفتگو کرد.

مهدی عطار اشرفی در گذشت

مربی سابق تیم ملی و از چهره های مطرح وزنه برداری ایران و آسیا درگذشت.

هاشمی در فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

کیومرث هاشمی برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

آکادمی چنگیز با حشمت مهاجرانی

عبدالعلی چنگیز مهاجم و ملی پوش سالهای نچندان دور ذوب آهن و استقلال که در امارات به سر می برد به تازگی یک آکادمی فوتبال مجهز را در شهر دوبی دایر کرده اند تا به تعلیم و آموزش نوجوانان علاقمند این کشور عربی بپردازند.

نام نویسی علی کریمی در فدراسیون فوتبال

علی کریمی برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون رفت.

کلاهدوزان: بعضی ها حسادت می کنند

در آستانه این رقابت ها فدراسیون جهانی هندبال در خبری ضمن اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در این تورنمنت به معرفی کوتاه هر کدام از کوبل های داوری منتخب پرداخت.

عنایت: گاهی حق مرا خورده اند اما...

پر امتیاز ترین بازیکن روز آخر دور پایانی لیگ والیبال بانوان کشور همشهری سهراب سپهری و امیر غفور است.

شجاعی به دربی می رسد؟!

پزشک تیم پرسپولیس علیرضا حقیقت گفت: علی شجاعی در جریان بازی، دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه شانه شد. اقدام‌های لازم بلافاصله آغاز شد.

کری داغ هنرمندان به زبان محاوره ای

توروزهای سرد زمستون و سخت کرونایی، یه دربی داغ میتونه برای ساعاتی هرچند کوتاه، مردم رو فارغ از مشکلات، پای قاب جادویی میخکوب کنه. بله صحبت از دربی 94 که دو روز دیگه به میزبانی استقلالیها، هر چند بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار میشه. ببینید که اهالی هنر درباره دربی پایتخت چه می گویند که چکیده آن را به صورت محاوره ای می خوانید.

قزلباش: 30 قایق کربن برای کانوپولو خریداری کرده ایم

  مدیر تیم های ملی کانوپولو گفت: تلاش داریم که لیگ کانوپولو را در هوای گرم و درون استخر برگزار کنیم.

تمرینات تیم ملی کاراته از شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود

مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از شنبه ۲۰ دی مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

مسابقه دو تیم خاص در آستانه شهر آورد

دو تیم سرخابی پایتخت به جهت هواداران بیشمار  و میلیونی شان‌ "خاص" محسوب می شوند.مدیران‌و دست اندرکاران‌آنها از مسابقه بیانیه و جنجال آفرینی  دست بردارند که این حنا دیگر رنگی ندارد!

یک دست و چند هندوانه!

مسئول سازمان لیگ کشتی اخیرا به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی انتخاب شد. فدراسیونی که به زعم رییس جدید قرار است قالب گذشته را کنار گذاشته و با حجم و گستره بالا کم و کاستی های گذشته را مرتفع کند.

سروری : با هیات عشایری تفاهم امضاء کردیم

عباس سروری رئیس هیات کشتی استان خراسان جنوبی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: این دیدار به منظور عقد تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت های دو هیات انجام شد.

آزادکاران به ایتالیا می روند؟

اما و اگرهای اعزام آزادکاران ایران به تورنمنت ایتالیا کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای قطعیت اعزام نمایندگان کشورمان به تورنمنت بین المللی ایتالیا در انتظار حضور مدعیان بزرگ در این میدان تدارکاتی هستند.

کازرونی‌ها صدرنشین شدند

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با برتری بر نفت و گاز گچساران دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به پایان رساند.

فعالیت بانوان نیروی هوایی همدوش آقایان در ورزش قهرمانی

آسمانخراشان عقاب نهاجا، میهمان جدید لیگ دسته دو بسکتبال بانوان کشور شد

تحول در شبکه ورزش و نویدی که در راه است

برنامه جدیدی به نام مثبت ورزش روز گذشته برای اولین بار بطور مستقیم مراسم پنجاه و سومین سالگرد پهلوان غلامرضا تختی به تهیه کنندگی حنظله اکبرزاده را پوشش داد با این رویکرد مدیریت جدید شبکه ورزش خون تازه در رگهای شبکه ورزش سیما مدیریت جدید و تحول در برنامه سازی استفاده از تکنولوژی avivest که قابلیت ارتباط زنده تصویری را می دهد .

برخورد ناشایست با حدادی ها را چه کسانی تجویز می کنند؟

حفظ شان وجایگاه قهرمانان را بلد نیستیم.همواره  در آستانه مسابقات حامی ورزشکاران و مدال آوران هستیم و بعد از اتمام رقابتهای آسیایی و جهانی  همه را مانند احسان حدادی رها می کنیم و نامهربانی را به حد اعلا می رسانیم.

اسفندیار: رو دست سعید معروف بازیکن نیامده است

امیر حسین اسفندیار یکی از بلند قامت ترین والیبال بازان جهان که در لیگ بلژیک بازی می کن در گفت و گویی با سایت فدراسیون والیبال از حال و روز خود و دورنمای والیبال ایران در عرصه های بین المللی گفت و گو کرده است وی در گرین یارد بلژیک بازی می کند.

سردار به بوندسلیگا می رود

بوروسیا دورتموند آلمان تمایل دارد مهاجم ایرانی تیم زنیت را به خدمت بگیرد.

آذری به نفع علی کریمی کناره گیری کرد؟!

در میان اسامی نامزدهای احراز ریاست فدراسیون فوتبال نام حیدر بهاروند نیز دیده می شود هر چند که باید تا فردا و آخرین لحظات منتظر ماند و دید فوتبالی های سرشناس هم نام نویسی خواهند کرد یا نه اما به نظر می رسد که برخی از آقایان قصد ندارند فوتبال را ترک کنند حالا بر اساس چه عملکردی بستگی به آرای اشخاصی دارد که رای می دهند و سرنوشت فدراسیون فوتبال در دست گرفته اند.

محمود فکری رو در روی یحیی گل محمدی

روز دوشنبه هفته جاری دو تیم پرطرفدرا فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی بزرگ پایتخت را در ورزشگاه یکصدرهزار نفری آزادی برگزار خواهند کرد این بازی قرار بود دو هفته پیش برگزار شود اما به خاطر مشغعله پرسپولیس در لیگ قهرمانان به تعویق افتاد. 

اسامی داوران چهار دیدار از هفته یازدهم و معوقه هفته نهم اعلام شد

با اعلام کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده چهار دیدار از هفته یازدهم و یک بازی معوقه از هفته نهم مشخص شد.

اطلاعیه دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون

دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

شهرداری ارومیه- شهداب یزد نبردی از نوعی دیگر

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به هر شکل و شمایلی که هست ادامه می یابد و فردا در چهار چوب دیدارهای هفته نوزدهم در یکی از مهمترین دیدارها شهرداری ارومیه پیشتاز جدول رقابتها با شهداب یزد پیکار می کند. 

تبریک به محمد تقوی عزیز

امروز زادروز یکی از مردان متشخص و معتبر فوتبال ایران است محمد تقوی متولد 18 دی ماه 1350 در شهرستان ساری از بازیکنان شایسته ای بود که بدون واسطه و در سایه مهارت و هنر بازیگری خود به تیم ملی رسید.

پاسداشت مرد نیک نام فوتبال استقلال

منصور حیدری بدون تردید یکی از مردان بزرگ و خوشنام خانواده استقلال بود مردی که هم خوب بازی می کرد و هم از قدرت مدیریت و هدایت خوبی را هم برخوردار بود.

به دلیل کرونا؛ استون ویلا با تیم زیر 23 سال خود به مصاف لیورپول می رود

استون ویلا به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این تیم امشب با تیم زیر 23سال خود در جام حذفی به مصاف لیورپول خواهد رفت.

برباتوف؛ فن‌دبیک قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد

دانی فن‌دبیک ستاره هلندی از زمان پیوستنش به یونایتد در تابستان، تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بوده و شایعاتی درباره نارضایتی او مطرح است.

سرمربی جدید تیم دیوید بکام به زودی معرفی می شود

برخی رسانه ها مدعی هستند فیل نویل سرمربی تیم ملی زنان انگلیس به زودی به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی تیم دیوید بکام معرفی می شود.

گرنت به دلیل وضع حمل همسرش از ایران رفت

بازیکن آمریکایی کلیدی تیم شورا و شهرداری قزوین غایب بزرگ تبمش برابر اکسون بود. 

مهران حاتمی گزینه هدایت الاتحاد حلب

تیم بسکتبال الاتحاد سوریه سه گزینه مربیگری این تیم را مشخص کرد که یکی از آن‌ها مهران حاتمی است. 

علیزاده : اختلاف نظر مربیان به کشتی لطمه خواهد زد

 جعفر علیزاده قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  البرزورزشی گفت: اروپایی ها بر خلاف کشتی آزاد در کشتی فرنگی حرف های زیادی برای گفتن دارند. فرنگی کاران ما هم از وقتی که با جدیت این ورزش را پی گیری کردند به توفیقات زیادی دست پیدا کردیم.

اسماعیل پور مشاور ورزش اداره برق شد

مسعود اسماعیل‌پور مشاور عالی ورزشی مدیر عامل توزیع برق استان مازندران شد.

کواکوویچ همچنان می درخشد

همدوره بازیکنان ایرانی همانند امیرغفور و مجتبی میرزاجانپور همچنان در والیبال دنیا می درخشد وی که در مسابقات جهان سال 2011 در ایتالیا برای بازی مقابل تیم ایران در فینال رقابتها بی تابی می کرد زمانی که دراگان سرمربی تیم صربستان او را به دلیل ضربدیدگی درون زمین نگذاشته بود اشک می ریخت و التماس می کرد این عشق سوزان نسبت به والیبال او را در صدر والیبال بازان جهان قرار داده بود

در گذشت حسن رحیمی ابوی گرامی..

یکمین سالگرد در گذشت.. ‌‌‌ابوی همکار گرامی اقای حبیب رحیمی دبیر سرویس عکاسی پایگاه خبری البرز ورزشی و روز نامه بین المللی شوت را تسلیت گفته و یاد وخاطره ان بزرگوار را گرامی می داریم

همراه با دربی

به روزهای برگزاری دربی نزدیک ونزدیک تر می شویم.

متهمان حراج فوتبال ایران

مردی که در جوانی “کشتی‌گیر” بود و بعدها از سن ۳۱ سالگی فوتبال را شروع کرد و با “زور” یکی از بستگان صاحب نفوذش که این روزها در شهر زادگاه “تاج” کار و زندگی می‌کند به فوتبال آورده شد و با اعمال نفوذ، دبیر هیات استان خود شد .

نوذری: تصمیم گرفتم عهده دار تیمی در لیگ والیبال نباشم

فروغ نوذری مربی مازندرانی و با سابقه والیبال در گفت و گو با البرزورزشی در مورد برنامه هایش در این روزها اظهار داشت: باتوجه به اینکه امسال بیماری کرونا در زندگی همه ما تاثیر گذاشته بود و بازیکنان من برایم از اهمیت زیادی برخوردار هستند تصمیم گرفتم که  عهده دار هیچ تیمی در لیگ والیبال باشگاه های کشور نباشم

برای اولین بار پنج مربی ایرانی مدرک B جهانی گرفتند

چندی پیش با اعلام فدراسیون جهانی و کنفدراسیون هندبال آسیا جهت شرکت در دوره مربیگری B جهانی دو سهیمه به هندبال ایران اختصاص یافت که با رایزنی های مسئولین فدراسیون هندبال ایران سهمیه ایران به 5 نفر ارتقا یافت. ‎

نفت آبادان ستاره فروزان فوتبال ایران

اخبار وسیع فوتبال ایران در سیطره دو تیم پرسپولیس و استقلال قرار دارد،حال آنکه باید به تیمهای شهرستانی به ویژه خوزستان و آبادان به عنوان قطب اصلی فوتبال کشور توجه اساسی  داشته باشیم.

تحمیق آداب پهلوانی

امروز آئین محدودی درباره گرامیداشت یاد و خاطره جهان پهلوان تختی برگزار شد برخی از چهره های سرشناس ورزش ما در باب خصایل جهان پهلوان صحبت کرده اند مرور خاطرات بزرگمردان کشور در همه عرصه ها ارزشمند و غرور بر انگیز است اینکه ما چه شخصیتهای نام آوری داشتیم که باعث سربلندی این آب و خاک و مروج فرهنگ مردمی و پهلوانی بوده اند.

یک ایتالیایی جایگزین تیله می شود

فدراسیون والیبال فرانسه که سالها تیم ملی کشورش در اختیار مربیان مطرحی چون فلیپ بلین و لورنت تیله قرار داده بود و نتایج خوبی هم گرفت اینک دست نیاز به سوی یک مربی ایتالیایی دراز کرد. فرانسوی ها در لیگ خود از مربیان ایتالیایی و روسی فراوان سود برده اند اما اکنون بر آن شدند که لورنزتی را روی نیمکت تیم ملی خروس ها قرار دهند.

تیم ملی ایران-هنگ کنگ پنجم فروردین ماه

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و محل برگزاری برنامه بازی دور هفتم و هشتم مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

ژاپن با قدرت مسیر برگزاری بازی های المپیک را دنبال می کند

یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در آستانه ورود به سال نو میلادی 2021 بر برگزاری بازی های المپیک تاکید کرد.

مشکل بدهی فوتبال به شستا حل شد؟!

معاون وزیر ورزش اعلام کرد فدراسیون فوتبال با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای پرداخت مطالبات این شرکت به توافق رسیده است.

فرزانه فصیحی فردا شب پرواز می کند

دختر قهرمان دوومیدانی ایران که به دختر باد شهرت یافته است فردا شب به صربستان می رود تا از آنجا استارت شرکت در رویداد بین المللی را بزند.

دربی 22 دی در ورزشگاه آزادی

همه فوتبال ایران یک طرف نبرد سنتی استقلال و پرسپولیس طرف دیگر و این بار وعده دیداری دیگر در روز 22 دیماه در ورزشگاه آزادی

پرهیزکار: AFC درباره میزبانی ایران تصمیم می گیرد

رییس کمیته فوتسال گفت: سالن صدرا پس از تکمیل و اجرای برخی موارد می‌تواند میزبان بازی‌های بین‌المللی باشد.

تختی جاودانه تاریخ

جهان پهلوان غلامرضا تختی انگار یک جاودانه و قهرمان همه تاریخ لقب دارد چندین سالش غروبش می گذرد ولی گویی پدر مظلومان ورزش و دردانه پیشکسوتان است مهرش از دل کسی بیرون نمی رود و پیر و جوان، خرد و کلان از او به عنوان زنده یاد همیشه تاریخ ورزش یاد می کنند .

کنستانتینوف و بحث دستیاری پرفسور پرندی

کمک های سرمربی باید جوان باشند.

آراجو: سطح لیگ برزیل خیلی بالاست

آراجو بازیکن جوان و خوش پرش برزیلی تیم شهداب هفتمین بازیکنی است که از سرزمین قهوه وارد لیگ ایران شده است و نکته جالب اینکه وی سومین برزیلی است که در شهر بادگیرهای پیر والیبال بازی می کند.

زمان و محل مرحله دوم مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون زمان و محل برگزاری برنامه بازی روزهای هفتم و هشتم مسابقات  مرحله دوم جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کنده در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

دو مهاجم ایرانی نامزد جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا

مهاجم پرسپولیس و استقلال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال آسیا شدند.

پیروزی زنیت کازان با آلکنو

زنیت کازان که ماه های اخیر عملکرد خوبی در لیگ روسیه نداشت این بار با شکست تیم اورنبورگ به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد تا علاقمندان آلکنو سرمربی تیم ملی ایران کمی تا قسمتی دلگرم شوند.

پاسورها ؛ بهترین مدافعان بودند

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در شرایطی با طرح خاص آغاز شد که دو تیم تهرانی برنده میدانی سخت شده اند سایپا 75-62 ذوب آهن را شکست داد. مهسا صابری پر امتیازترین بازیکن تیم سایپا بود که 14 امتیاز کسب کرده است.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی شد

نتیجه رأی‌گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی مشخص شد.

سید و 14 امتیاز برای پیاچنزا

تیم والیبال پیاچنزا در هفته شانزدهم لیگ والیبال ایتالیا با نتیجه ۳-۱ مغلوب تیم قدرتمند لوبه شد. پیاچنزا ست‌های اول، سوم و چهارم را ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۹ شکست خورد، و تنها در ست دوم ۲۲-۲۵ پیروز شد.

دایی و تاریخ فوتبال اایران

هیچ خبری از علی دایی در فوتبال نیست.گرچه داخلی ها  کم محلی را به دایی در دستور کار قرار داده اند، اما خارجی ها نمی توانند در مورد دایی بی تفاوت بمانند.

مورینیو: تاتنهام صعودش به فینال جام اتحادیه را فراموش کند

ژوزه مورینیو می گوید تاتنهام باید صعودش به فینال جام اتحادیه را موقتا فراموش کند تا در مبارزه‌اش در دیگر جبهه‌ها خللی وارد نشود.

لیونل مسی و نیمار در فصل بعدی کنار هم بازی می کنند

مائوریتسیو پوچتینو نیز امروز در اولین اظهارنظر در مورد لیونل مسی مدعی شد طبیعی است چنین شایعاتی در مورد یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان وجود داشته باشد و در واقع خبر احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن را رد نکرد. اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امشب در مورد آخرین وضعیت لیونل مسی صحبت کرده است.

شاگردان مورینیو در فینال جام اتحادیه انگلیس

شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با برتری مقابل برنتفورد به فینال جام اتحادیه راه پیدا کنند.

صالحی امیری؛ ورزشکاران سرمایه های ملی کشور هستند

جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک،پارالمپیک،آسیایی وپارآسیایی به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با بحث و بررسی در خصوص برنامه فدراسیون های کاراته،دو ومیدانی و بوکس برگزار شد .

نصیری: آقا تختی کاپیتان همه قهرمانان دوران بود 

در استفاده از واژه اساطیر باید خست و دقت بیشتری به خرج بدهیم چون اسطوره معدود افرادی را می گویند که کارهای خارق العاده و تاریخی انجام می دهد به همبن دلیل در ورزش ایران قهرمان زیاد داشته ایم اما اسطوره را چه عرض کنیم از نگاه ما محمد نصیری خروس وزن طلایی وزنه برداری ایران از جمله بزرگمردان ورزش کشور است که 21 مدال المپیک جهانی و آسیایی را در ویترین افتخارات خود دارد و از نخستین ایرانی است که موفق شده مدال طلای المپیک 19968 مکزیکوسیتی را زیر سینه های ستبر خود کند.

اتاق فکر ، فکر بکر والیبال در ارومیه

والیبال در ارومیه اگر همه زندگی نباشد بخشی از زندگی مردم و جوانان این خطه است.

فردا اسکی «رییس» دار می شود!

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران فردا (چهارشنبه هفدهم دی ماه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

هوتهم: هفته جاری نوبت سه استان است

مرحله اول گزینش بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران در استان تهران برگزار شد و 147 نفر مورد تست و آزمایش قرار گرفته اند جعفر هوتهم مدیر فنی تیم نوجوانان در این باره گفت: قرار بود که بازیکنان زبده ای که از آزمون های مناطق گذشته بوده اند به خانه والیبال بیایند اما چون ازدحام جمعیت مشتاق آزمایش را دیدیم وظیفه خود دانستیم که از همه تست بگیریم.

خسروی: به داوران جدید هم شانس می دهند

جای خالی داوران ایرانی در جام باشگاه های جهان علامت سوال بزرگی را در اذهان به تصویر کشید که چرا از داوران کشور ما خبری نیست؟

پیروزی فراز بام در مرحله دوم دور برگشت رقابت های هندبال

تیم  فراز بام خائیز دهدشت در نخستین بازی دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به برتری رسید.

راز یک جاودانگی...

پنجاه و سه سال از درگذشت جهان پهلوان تختی می گذرد مردی که به گل همیشه شاداب ورزش شهرت داشت و با گذشت نیم قرن همچنان نامش با احترام بر سر زبان ها است.

سیروس پور: تختی پای مرا به کشتی کشاند

هر چه زمان می گذرد به محبوبیت تختی اضافه می شود. راز بزرگی تختی مدال های او نبود بلکه وی به سبب خصوصیات پهلوانی و جوانمردی تختی شد.

ملاک انتخاب چیست؟

 برای سپردن سکان مدیریت فوتبال به نامزد مورد نظر چه فاکتورهایی باید مورد توجه رای دهندگان باشد،آیا محبوبیت را نباید در کنار مقبولیت‌ تعریف کرد و تصمیم مدبرانه گرفت؟

پرویز عرب: تختی از خجالت مردم یک روز منزل ما ماند

تختی را از دبیرستان دارالفنون شناختم. سال ۳۳ آنجا یک سالن کشتی داشت که متعلق به فدراسیون بود و قهرمانان آنجا تمرین می کردند. من بعد از تعطیلی مدرسه، می رفتم باشگاه دارالفنون جایی که تختی هم بود. جهان پهلوان از نظر اندام و رفتار با همه کشتی گیران تفاوت داشت.

مرزهای نقد و تحمل پذیری نقد شوندگان

نوشتن، گزارش کردن و نقد  هر مجموعه ای از سوی خبرنگار حوزه مربوطه واکنش های متفاوتی در میان انتقاد شوندگان ایجاد می کند.‌ بسیاری از نقد شوندگان‌، نقد مخالفین را فرصتی بی بدیل می شمارند که طی آن فرد یا افرادی، به رایگان، نقاط ضعف و مشکلات وی و مجموعه تحت مدیریت اش را آشکار می کنند و او فرصت می یابد تا کاستی های مورد اشاره را از میان بردارد.

ستاره آینده دار سویا در کنار تیم سولسشر قرار گرفت

گزارش‌ رسانه های اسپانیایی و انگلیسی حاکی از این است که نام ژول کونده ستاره‌ی آینده‌دار سویا در لیست خرید سولسشر قرار گرفته است.

خط حمله لیورپول دیگر لرزه بر اندام تیم ها نمی اندازد؟

لیورپول با توجه به شکست شب گذشته مقابل ساوتهمپتون آمار ۲۵۸ دقیقه بدون گل زده را از خود به ثبت رساند.

شروع پوچتینو در PSG؛ به دنبال موفقیتهای ارزشمند

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری سن ژرمن کار خود برای هدایت این تیم را با جدیت و انگیزه بالا آغاز کرده و امیدوار است به موفقیتهایی بزرگ دست یابد.

عباسعلی غایب لیگ جهانی

دختر المپیکی کاراته ایران با هدف رسیدن به آمادگی مطلوب به رقابت‌های «کاراته وان» پرتغال اعزام نمی‌شود.

استقلال و عبور از چالش

استقلال با کسب 18 امتیاز از 9 بازی یک باخت و چهار مساوی در صدر جدول لیگ بیستم قرار دارد و تیم های صنعت نفت آبادان، گل گهر سیرجان ، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز در سایه این تیم قرار گرفته اند و رده های دوم تا هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

طلسم فوتبال را جادوگر می شکند!

                                                                                                                    اولین بازخوردها از شنیدن خبر اعلام رسمی کاندیداتوری علی کریمی ، به محبوبیت او بود که با استفاده از محبوبیت حتما می توانیم او را پشت میز ریاست فدراسیون فوتبال ببینیم . دنبال کنندگان حرفه ای تر، از اینکه فوتبالی ها وارد عرصه فدراسیون شوند احساس رضایت کردند . 

نظام آبادی: تیم ملی نباشد همه چیز تمام می شود

تیم فوتبال شهرداری سیرجان بدون شکست نیم فصل اول لیگ فوتبال بانوان را پشت سر گذاشت این تیم بدون شکست به دیدارهای آینده می اندیشد.

پیشتازی سپاهان در لیگ یک بسکتبال

تیم بسکتبال سپاهان اصفهان در دیداری حساس خانه بسکتبال گلنور را شکست داد. 

وداع گارد لیتوانیایی با شهرداری بندرعباس

شوتینگ‌گارد لیتوانیایی شهرداری بندرعباس فردا برای آخرین بار پیراهن این تیم را می‌پوشد. 

آسیاب به نوبت است...

درایام گذرای عمر چقدر انسان های نازنینی را از دست داده ایم و امروز تنها خاطره ای از آنها باقی مانده است.

معروف در پکن می ماند یا...؟

لیگ والیبال چین که قرار بود هفته آینده آغاز شود دوباره به تعویق افتاد این لیگ جمعی از ستارگان مطرح والیبال مختلف را در خود جای داده است که سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران از جمله این بازیکنان است حالا باید دید که وی در پکن می ماند یا راهی لس آنجلس یا تهران می شود. 

داور اماراتی زیر ذره بین کنفدراسیون آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه رقابتهای جام باشگاههای فیفا 2020 در گزارشی به بررسی عملکرد محمد عبدالله داور اماراتی پرداخته است.این در حالی است که جای داوران خوب ایرانی از جمله محمد فغانی خالی است. 

ناصری و آقامیرزایی رکوردار لیگ آبهای آرام قایقرانی شدند

امروز در هوای نسبتا سرد زمستانی مسابقات لیگ آبهای ارام قایقرانی در رشته های کانو و کایاک به منظور آمادگی بیشتر ورزشکاران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند برگزار شد.

امیرحسینی: آسیب دیده ام شیرازه تیم بهم ریخت

گرفتاری دست از گریبان پیکان بر نمی دارد و این تیم با مشکلات فراوان نیم فصل اول لیگ والیبال را پشت سر گذاشته بود بعد از پیروزی دیدنی مقابل هورسان در بازی با دیگر تیم شمالی یعنی هراز آمل سه بر صفر شکست خورد و امیر حسینی کاپیتان و بازی گردان این تیم می گوید: از ست دوم دچار گرفتگی عضله دوقلوی پایم شدم . نتوانستم تیم را بچرخانم و باعث شد شیرازه بازیکنان از هم بپاشد.

کیومرث هاشمی وارد شد

ثبت نام کاندیداهای فدراسیون فوتبال اغاز شد وچهره های آشنا در فوتبال یکی پس دیگری وارد می  شوند.

شایسته سالاری در یک انتخاب بدون حاشیه

انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از مهمترین فدراسیون های ورزش کشور در کمال سلامت برگزار شد و دکتر غلامرضا نوروزی که تجربه مدیریت هم دارد باری دیگر مامور اداره و هدایت این فدراسیون شد و ما فکر می کنیم که چرخ این فدراسیون بزرگ با تدبیر و حسن نیت این مرد خواهد چرخید و برای اینکه سرعت مطمئنه را داشته باشد همه باید یاور وی شوند.

وکیلی آمد نگرانی برطرف شد!

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی محمد وکیلی را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پسر ایران در سال ۱۴۰۱ منصوب کرد.

دعوت از ۹ رکابزن به اردوی تیم ملی بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا

 برای مسابقات قهرمانی آسیا 2021 امارات ۹ رکابزن به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند. 

عابد زاده بهترین بازیکن میدان شد

امیر عابدزاده بار دیگر ارزش های خود را در لیگ پرتغال به رخ کشید.

پاشازاده از همدان رفت

حضور مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم ملی در همدان دیرپا نبود و او به قول معروف نیامده رفت.

از کریمی حمایت کنیم

جادوگر فوتبال کشورمان بار دیگر به دنبال یک حرکت تازه است.

نامی از فغانی نیست

اسامی داوران قضاوت کننده در جام باشگاه‌های جهان که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود، اعلام شد.در لیست اعلام شده از سوی فیفا، نام علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران دیده نمی‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ از قاره آسیا، «محمد عبدالله» داور اماراتی و کمک‌هایش برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.

حسینی: در گروه مرگ بازی می کنیم

مربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: در گروه مرگ افتاده ایم و برای ارتقا تیم مجبور هستیم که نهایت تلاشمان را انجام بدهیم.

رونمایی کنفدراسیون از لوگوی جدید 6 رقابت قاره کهن

کنفدراسیون فوتبال آسیا از 6 لوگوی جدید رقابت های این قاره رونمایی کرد.

نصیرزاده: فدراسیون قبلی باندی کار می کرد

 حتما در فدراسیون تغییرات خواهیم داشت مسابقه مردان آهنین را با جدیت پیگیری و تقویت خواهیم کرد.

تیلور و جردن باهم کشتی خواهند گرفت

رقیب آمریکایی حسن یزدانی از کشتی با جردن باروس خبر داد. دیوید تیلور قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم سال ۲۰۱۸ کشتی آزاد جهان از رویارویی‌اش با جردن باروس مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم در روزهای آینده خبر داد.

داور پیشکسوت والیبال درگذشت

داور بین‌المللی و پیشکسوت والیبال درگذشت

نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی امروز برگزار شد

یاد اسطوره پهلوانی ایران را گرامی می داریم

چهارشنبه پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی است.

دو فوق ستاره دنیای دروازه بانی در یک قاب

دروازه بان بازیکنی است که مهمترین و حساس ترین پست را در زمین مسابقه دارد و در یک بازی تیمی و کاملا گروهی کار فردی و تخصصی جدا از دیگر بازیکنان انجام می دهد چرا که اگر اشتباهی مرتکب شود قابل جبران نیست دروازه بانی تنها پستی در فوتبال است که در بعضی مواقع می تواند به عنوان یک مدافع و مهاجم عمل کند. اما بازیکنان هافبگ و مهاجم چنان توانایی را ندارند راز موفقیت تیم های بزرگ داشتن دروازه بان خوب و مطمئن است تا از لحاظ دروازه خیالشان راحت باشد.

تیتر؛ای دریغا مرهمی...

 حضور نماینده مردم شهرستان امل درمجلس بربالین حسن منصوری ظهرامروز نماینده مردم امل درمنزل حسن منصوری از وی عیادت کرد.

اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران معرفی شدند

کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران برای استعدادیابی، اردوهای انتخابی و آماده‌سازی این تیم معرفی شدند.

اسماعیل پور : چند روز دیگر حرف خواهم زد

به دنبال خداحافظی احساسی مسعود اسماعیل پور از دنیای کشتی که توام با دلخوری و نا امیدی این قهرمان بود طی تماسی با این قهرمان جویای دلایل خداحافظی او شدیم که تاکید کرد بنا به دلایلی فعلا نمی توانم در این رابطه صحبت کنم.

قهرمانی بدون ستارگان بزرگ؟

به دنبال پیروزی با ارزش تیم فوتبال استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان آبی پوشان در صدر جدول قرار گرفته اند این صدر نشینی توقع هواداران پرسپولیس را بالا برده است اما دوستداران پرسپولیس و استقلال می دانند که قهرمانی در لیگ بیستم خیلی هم برای این دو تیم پرطرفدار آسان نخواهد بود.

تهران و ‌چالوس میزبان دسته یک مردان

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان را اعلام کرد که این مسابقات به صورت متمرکز از روز یکشنبه 21 دی‌ماه به میزبانی دو شهر تهران و چالوس آغاز و تا روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

خداحافظی اسماعیل پور از دنیای کشتی

مسعود اسماعیل پور قهرمان اسبق تیم ملی کشتی دارنده چندین مدال جهان وآسیایی طی یادداشتی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

تسلیت به جامعه ورزش و رسانه

در گذشت استاد یونس علیشیری خبرنگار و عکاس هنرمند ورزش را به جامعه ورزش و رسانه تسلیت عرض نموده امیدواریم روح این پیشکسوت ارجمند قرین رحمت خداوندی شود.

تسلیت به حاج احمد دباغ

هفتمین روز درگذشت حاجیه خانم دباغ خامنه همشیره محترمه همکار عزیزمان استاد احمد دباغ خامنه را به ایشان و خانواده شریف تسلیت می گوئیم و بقای عمر بازماندگان را مسالت داریم.

یکبار نشد دستمزدم را تمام و کمال بگیرم

لژیونر هندبال ایران گفت؛ دلیل اصلی کوچ کردنم از ایران کسب تجربه بود اما موضوع دیگری که خیلی اهمیت داشت بحث مالی و اقتصادی است.

اتفاق نادر در ورزش دوچرخه سواری ایران

یک شرکت عراقی در سال 2021 اسپانسر تیم ملی بانوان ایران در رودیدادهای بین المللی شد اصل خبر شاید خیلی عجیب نباشد اما اینکه کشوری مثل عراق شرکتی داشته باشد که به پشتیبانی از رکابزن های ما برخیزد نکته جالبی است که باید بیشتر به آن پرداخت.

چهارمین تریپل دابل حدادی در چهارمین شکست پیاپی سیچوان!

تیم بسکتبال سیچوان برابر تیم رده سیزدهمی شانگهای جیوشی هم تن به شکست ۱۲۲ بر ۱۰۲ داد. 

آمایو برترین بازیکن راند دهم سوپرلیگ

سایت آسیا بسکت از کلوین آمایو، ارسلان کاظمی و ابراهیم بیگی به عنوان بازیکنان برتر راند دهم سوپرلیگ نام برد.

بازیکن سودانی در بسکتبال مس رفسنجان

تیم بسکتبال مس با فورواردی آفریقایی به توافق رسید. 

نقره داغ تیم های آلومنیوم اراک و شهرخودرو

کمیته انضباطی آرای خود را درباره دیدار های هفته ششم و هشتم صادر کرد.

شکست تیم نوجوانان هندبال مقابل پرواز هوانیروز

دیدار دوستانه تیم ملی هندبال نوجوانان و پرواز اصفهان در قالب اردوی تمرینی تیم ملی در سالن شهید سجادی اصفهان با پیروزی میزبان به پایان رسید

حسن محبی: هر کس مسئولیت می گیرد فکر می کند کشتی مال اوست

حرف ما از اول هم این بوده که کشتی متعلق به افراد نیست بلکه افراد به کشتی تعلق دارند.

مورینیو: سون بدون پنالتی هم توان گل زدن دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، برای ستایش سون هیونگ مین، بار دیگر برونو فرناندز و منچستر یونایتد را مورد حمله قرار داد.

آرتتا: اعتماد به نفس به تیمم برگشته است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 4-0 مقابل وست برامویچ گفت اعتماد به نفس به تیمش بازگشته و عامل اصلی موفقیت توپچی‌ها در بازی‌های اخیر بوده است.

کومان: با وجود گلزنی خوبش افسوس نمی خورم

رونالد کومان سرمربی بارسلونا می گوید با وجود آمار عالی گلزنی سوارز در اتلتیکو، به خاطر از دست دادن او افسوس نمی خورد.

نوری: به دنبال بهترین مدال المپیک هستم

حسین نوری  اردویی که پشت سر گذاشته ایم بسیار عالی برگزار شد و توانستیم تمرینات مدنظر را برگزار کنیم و از لحاظ بدنی پیشرفت داشته باشیم.

 برکناری رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان تهران 

 این اتفاق را هم می توان از آن حکایت ها دانست  و باید پرسید که طی چهار سال وقت برای برکناری نبود و چرا باید دقیقا در روز آخر مدیریت این اتفاق بیفتد!!

تجلیل از قهرمانان دهه هفتاد کشتی شهرری

به همت اداره ورزش ری و هیأت کشتی ری و مهدی سلگی از پیشکسوتان کشتی شهرری مراسمی جهت تقدیر از سه قهرمان ارزنده شهرستان ری (مهدی شربیانی قهرمان ارزنده کشتی فرنگی آسیا، مهدی سبزعلی قهرمان ارزنده کشتی فرنگی و تنها دارنده مدال طلا سنگین وزن در مسابقات کشتی فرنگی آسیا،محسن سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان) باشکوه خاصی برگزار شد.

روز جهانی گلر ها و جاودانگی ناصر حجازی

روز جهانی گلر ها است و ما خودآگاه و نا آگاه به یاد مردانی می افتیم که در فوتبال ما نام های ماندگاری شده اند از زنده یادها عزیز اصلی و کیوان نیک نفس گرفته تا بهرام مودت و منصور رشیدی و عابدزاده اما یک نام جاودانه مانده است و آن هیچ کس نبود به جز ناصر حجازی که فدراسیون جهانی تاریخ و آمار وی را دومین دروازه بان قرن فوتبال برگزیده است.

آقا یونس، استاد عکاسی ورزشی درگذشت

دیروز استاد قاسم فارسی و برادران هنرمند زرافشان را از دست دادیم و امروز خبر مرگ یونس علیشیری منتشر شد.

تهران گم شده در مه و آلودگی

این روزها آلودگی هوای شهر از شاخص 157 هم گذشته است و این نشان دهنده هوای ناسالم برای افراد سالمند، کودکان و حتی ورزشکارانی است که مجبور به تمرینات سنگین در فضای تهران هستند.

مدیر فنی جدید تیم والیبال باشگاه پیکان معرفی شد

مدیر فنی جدید تیم والیبال باشگاه پیکان معرفی شد دکتر اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان در حکمی حسین اولادی را به عنوان مدیر فنی تیم والیبال بزرگسالان باشگاه پیکان معرفی کرد.

اعلام تیم داوری دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال

با اعلام کمیته داوران فدارسیون تیم داوری مسابقات هفته دهم لیگ برتر مشخص شد.

داوران هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال معرفی شدند

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.

قلعه صدر جدول را از دست داد

تیم امیر قلعه نویی از صدر جدول خارج شد گل گهر برابر تیم متحول شده محمود فکری شکست خورد تا ساتقلالی ها با داشتن 15 امتیاز از 8 بازی صدر جدول لیگ برتر را رسما از گل گهر پس بگیرند جالب اینکه گل گهر تنها تیمی از جمع مدعیان است که سه باخت در کارنامه دارد.

شیرکوند:کادر فنی ما هم آسیب دیده است

قهرمان آسیا در سرازیری سقوط قرار گرفته است و تیمی که لرزه بر اندام هر مدعی می انداخت امروز با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند.

بازیکن امریکایی جانشین بسکتبالیست لیتوانیایی شد

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با گاردی آمریکایی به توافق رسید‌. 

کاظمی باز هم بهترین...

فوروارد قدرتی شیمیدر قم با کارایی ۳۱ چهره برتر دیدار تیمش برابر کوچین آمل بود. 

عقابان نهاجا میزبان شایسته لیگ بسکتبال

مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب نیروی هوایی برگزار شد.

بهروز یاری: بادبادک با باد مخالف بالا می رود

حاج محمود اسماعیل پور بزرگ ماست و من به خودم اجازه نمی دهم  نسبت به ایشان و دیگر مربیان و پیشکسوتان جسارت کنم.

فوتبال مردم نهاد یا ...

انتخابات فدراسیون فوتبال انگار اسفند ماه برگزار خواهد شد البته گوش شیطان کر و به قول رئیس کمیته ملی المپیکاز درون به بیرون کشور و فیفا خوراک ندهند اما نکته مبهم اینجاست که آیا فوتبال یک سازمان مردم نهاد است یا نیست. وقتی قرار باشد که دولت در این زمینه دخالت نکند چگونه است که معاون وزیر به صراحت می گوید که ریاست فدراسیون یک شغل است و بازنشسته ها حق شرکت در انتخابات را ندارند و این تا آنجا که می دانیم مقایر با اساسنامه ای است که فیفا بر آن مهر تاکید زده است.

سالگرد شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت

نخستین سالگرد شهادت بزرگ مجاهد جبهه مقاومت،حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را به امام زمان عج ،رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران و جهان اسلام تسلیت عرض می نماییم.

سلطنت نوروزی: گلاره انگیزه ای برای داوران ایرانی است

بار دیگر گلاره ناظمی داور توانا و بین المللی فوتسال ایران در جمع 10 نامزد احراز بهترین داور فوتبال جهان قرار گرفته است او و یک بانوی خارجی باید با 8 داور مرد رقابت کنند گلاره ناظمی کارنامه درخشانی از خود در عرصه های بین المللی بر جای گذاشته است.

چکیده ای از نشست خبری سخنگوی پرسپولیس

اینکه در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس چه رسانه هایی دعوت شده اند و ملاک و معیار آنها چیست کاری نداریم اما حق این بود که از یک موسسه مطبوعاتی مشتمل بر پایگاه خبری البرزورزشی و روزنامه ورزشی شوت حداقل یک فرد دعوت می شد.

علینژاد: بازنشسته ها نمی توانند رئیس شوند

در حالی که در اساسنامه اعلام شده است که هر فردی در هر شرایطی می تواند نامزد احراز ریاست فدراسیون شود معاون فنی ورزشی وزارت ورزش می گوید: بازنشسته ها نمی توانند کاندیدا شوند در صورتی در برخی از فدراسیون ها بازنشسته ها همچنان محکم و استوار نشسته اند و آب از آب تکان نخورده است.   

معاون وزیر ورزش از فعالیت های بخش بانوان فدراسیون هندبال قدردانی کرد

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در نشست نواب روسای بانوان فدراسیون های کل کشور از فعالیت های فدراسیون هندبال در بخش بانوان قدردانی کرد.

محسن گلدهی جراحی شد

بازیکن سابق تیم استقلال و بانک ملی در اثر یک نارحتی ناگهانی داخلی در بیمارستان جراحی شد و خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است. 

جواد کریمی: حواس معروف به من هست!

زندگی در بلژیک، اوایل خیلی سخت بود. از ۷ صبح بیدار می‌شویم و ساعت ۹ تمرین را شروع می‌کنیم؛ در حالی که در ایران، تمرینات از ساعت 11 شروع می‌شد. کم‌کم عادت کردم و شب‌ها هم حدود ساعت ۱۱ می‌خوابم.

جناب آقای حمید حسن زاده

در گذشت بانوی مکرمه والده حضرتعالی را صمیمانه تسلیت گفته برای بازماندگان طول عمر با عزت و برای آن مرحومه غفران الهی مسالت داریم.

برادر ارجمند جناب آقای حمید حسن زاده-انگلستان

با یک دنیا تاثر و تاسف فقدان والده مکرمه به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی شد

عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ٢٨ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ۴ سال آینده انتخاب شد.

خارج از مسائل حاشیه ای به صعود می اندیشیم

 سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت؛ تلاش خواهیم کرد تا با انجام بازی های جوانمردانه و تماشاگر پسند به دور بعدی رقابت ها صعود داشته باشیم.

لمپارد: در شروف گلزنی‌های ستاره آلمانی هستیم

فرانک لمپارد سرمربی چلسی با حمایت قاطع از تیمو ورنر از او به عنوان مهاجمی بزرگ یاد کرد و گفت مطمئن است گلزنی‌های ستاره آلمانی شروع خواهد شد.

آرتتا: آینده اوزیل نقش مهمی در نقل و انتقالات ژانویه دارد

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید خرید و فروشهای آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه نقشی کلیدی در تعیین آینده مسوت اوزیل خواهد داشت.

کپشن مدافع فعلی زنیت به سردار: تولدت مبارک پیرمرد!

دژان لوورن، مدافع فعلی زنیت و تیم ملی کرواسی که سابقه بازی در لیورپول را نیز دارد، در کپشنی نوشت: «تولدت مبارک پیرمرد.»

یاری : مربیان دغدغه های خودشان رامطرح کردند

رئیس هیات استان البرز گفت مربیان و پیشکسوتان استان البرز مشکلات و دغدغه های خود را به صورت رو در رو با رئیس فدراسیون کشتی مطرح کردند.

بنا: برد و باخت برای من در صربستان مهم نبود

عدالت برای من بالا رفتن پرچم ایران در میادین بین المللی است.

فرنگی کاران راهی خانه شدند

فرنگی‌کاران راه خانه پیش گرفتند اولین مرحله از اردوی فرنگی‌کاران برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک ظهر امروز بعد از تمرین کشتی به پایان رسید و شاگردان محمد بنا اردو را ترک کردند در پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام جهانی بلگراد، مرحله اول اردوی تیم ملی فرنگی از روز دوم دی ماه در خانه کشتی شهید هادی آغاز شد.

چرخ های پیکان صیقل پیدا کرده است

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ایستگاه هفدهم با ورود مایکون لیته بازیکن سرعتی و دو متر و چهار سانتیمتری برزیلی تعداد بازیکنان حاضر در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به عدد هشته رسیده است پیش از وی گومزخسوس ونزوئلایی نیز به پیکان پیوسته بود تا خودرو سازان چرخ های زنگ زده خود را صیقل بدهند و به نیم فصل دوم نگاهی از سر امید داشته باشند.

خوابگاه برای کبدی کاران

خوابگاهی که تا چند ماه قبل رغبت ورود به آن را نداشتی با یک تدبیر درست از سوی فدراسیون کبدی و بازسازی و طراحی حساب‌شده و خوش سلیقه تبدیل به هتل سوئیت جمع و جوری شده که همزمان با 7 سوئیت و یک لابی زیبا می تواند میزبان اردوی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان باشد. 

مدیران‌محبوب و‌مدیران‌مغضوب!

طیف خاصی از افراد همفکر با وزیر ورزش علیرغم بی کفایتی طی سالیان‌ اخیر بر مصادر امور قرار گرفته و  محبوب شدند.برخی عناصر توانمند و منتقد مدیریت ورزش هم مغضوب واقع شدند و از صحنه‌دور ماندند.

سلام به 2021

سعید معروف ستاره ارزشمند والیبال ایران و جهان، به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۱ یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

شهرداری ارومیه جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد

نبرد غیرمستقیم شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان برای صدر جدول در هفته هفدهم، به سود شاگردان پیمان اکبری تمام شد.

طهماسبی :مگر کفگیر داوری ته دیگ خورده؟

جناب دبیر سالهاست خانواده کشتی کشورمان خواهان سکانداری فدراسیون کشتی توسط اهالی خانواده کشتی هستند ولی با عملکرد شما در این فدراسیون اکثر آنان پشیمان شده اند.

کتاب تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر رونمایی شد

کتاب تاریخ کشتی ملایر در آینده ای نزدیک چاپ می‌شود.

تبریک دکتر افتخاری به رییس کمیته ملی المیپیک

دکتر علی افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی در پیامی موفقیت های آکادمی ملی المپیک را به صالحی امیری و رضا قراخانلو تبریک گفت.

سهرابیان: برای حضور فعال در مناطق محروم با سپاه تفاهم نامه امضا کردیم

در میان روزهای سرد زمستانی که اتفاقات مختلف را پشت سر می گذاشتم این مساله به ذهنم خطور کرد که اکنون در میان هوای آلوده تهران، کرونا و سرمای هوا وضعیت قایقرانان کشورمان برای حضور در رقابتها به چه صورت است.

فولاد در کوره شهداب ذوب شد!

شهداب یزد و خاتم اردکان در اولین بازی خود در هفته اول دور برگشت مرحله مقدماتی، شکست دور رفت مقابل حریفان را  جبران کردند و نماینده یزد با شکست فولاد سیرجان قهرمان نیم‌فصل، دور برگشت را مقتدرانه آغاز کرد.

فراسنج و شهرداری کرج مرحله رفت را با پیروزی به پایان رساندند

روز سوم مرحله رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاههای کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  ( جام شهدا ) از صبح امروز آغاز شد و تیم های شهرداری کرج و فراسنج تهران با پیروزی مشابه ۶ بر صفر مقابل نفت آبادان و دانشگاه یزد این مرحله از رقابت ها را به پایان رساندند .

محکومیت روسیه برای حضور در المپیک زمستانی دو سال کاهش یافت

دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ممنوعیت حضور رسمی روسیه در رویدادهای بین المللی از جمله المپیک را به دو سال کاهش داد و بر اساس این تصمیم روسیه همچنان در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ نمی تواند شرکت کند.

مراد محمدی: اوضاع حاکم بر کشتی چنگی به دل نمی زند

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان این که متأسفانه فضایی که این روزها برای کشتی ترسیم شده هیچ تناسب و سنخیتی با ورزش ملی کشور ندارد،گفت: از قدیم به ما آموخته بودند کشتی ورزش جوانمردی و پهلوانیست اما نمایشی که امروز در این ورزش اجرا می‌شود با هیچ یک از معیارها معمول سازگاری ندارد.

نجمه خدمتی و خدمت خالصانه

قهرمان  و مدال آور جهانی تیراندازی کشور که سالها با نشانه روی درست ،ماشه را چکانده و بارها بر سکوی قهرمانی ایستاده است ،حالا با حرکت مومنامه ،کمک خالصانه به کودکان بی سرپرست و محروم را در اولویت قرار داده و  اهدافی غایی و ماندگار را مدنظر دارد.

کتابچه میزبانی فدراسیون فوتبال ایران صادر شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما از تایید دریافت کتابچه فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 خبر داد.

ورزش را تعطیل کنیم تا آسیب کمتری به جامعه برسانیم!!!

گذشت دورانی که ورزش را باعث سلامتی و نشاط جامعه می‌دانستند و ورزشکار سمبل اخلاق و معرفت و مردم داری بود. کدام مسیر را اشتباه رفتیم که امروز ورزشکارانی داریم با چندین گردن آویز طلا و نقره و برنز ولی حس انسان دوستی و عدالت و معرفت در وجودشان یافت نمی شود!

دربندسری: اسکی ایران در اغما به سر می برد

پای صحبت ورزشکاران اسکی هم که می نشینیم متوجه می شویم که در ورزش کشور ما به ویژه در فدراسیون های ورزشی آسمان همه جا یکرنگ است به گفت و گوی  محمدکیادربندسری توجه کنید. 

پیشکسوت بوکس مازندران درگذشت

کوروش ابراهیمی پیشکسوت و داور بوکس ایران به دلیل بیماری سرطان ریه دارفانی را وداع گفت.

نظر سرجیو درباره آسیب طارمی

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو نخستین فردی بود که به مصدومیت طارمی واکنش نشان داد.

بیان حقایق ‌فوتبالی از زبان پیروز قربانی

پیروز قربانی را باید در زمره مربیان جوان کشور قرار داد که شجاعانه و بی تکلف حرفش را می زند.او‌ وام دار کسی نیست و فارغ از تمایلات رنگی و‌برخی مصلحت اندیشی ها نکات فنی وفوتبالی را ارائه می دهد.

نفت آبادان صدر نشین لیگ برتر

در ادامه مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد این رقابتها به هفته نهم لیگ بیستم مربوط است.

پسران ایران نایب قهرمان شطرنج دانشجویان آسیا

مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه‌های آسیا با کسب یک مدال طلا و مقام نایب قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

میلاد و تیلور 13 امتیازی پلاس لیگا

تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور دریافت‌کننده ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در آخرین دیدار سال ۲۰۲۰ موفق به شکست چارنی‌‌ رادوم شد.

برخی بازیکنان دل لمپارد زده اند

لمپارد همیشه گفته بازیکنانی را انتخاب می‌کند که از نظر جسمانی آماده‌ترین باشد و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که ورنر و هاورتز از این به بعد بیشتر کنار هم وقت بگذرانند. 

خراسانی با ۲۹ رای رییس فدراسیون ورزش روستایی شد

محمد تقی امیری خراسانی با کسب ۲۹  رای از ۴۱ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شد. 

مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال

در میان اخبار ریز و درشت امروز ورزش ایران باز هم فوتبال بیشترین توجهات را به خود جلب کرده است و آن مزایده گذاشتن ساختمان فدراسیون فوتبال جهت پرداخت بدیهی هایی است که به شرکت شستا دارند هر چند امروز یکی از اعضای حقوقی فدراسیون از پرداخت 16 میلیارد تومان خبر داده است اما فروش ساختما فدراسیون فوتبال اوج سرگردانی و مشکلاتی است که گریبان این تشکیلات را گرفته است.

راشفورد: از خستگی حریفم استفاده کردم

مارکوس راشفورد زننده گل پیروزی یونایتد مقابل ولوز از برنامه شیاطین سرخ برای استفاده از حضور آیت نوری جوان در خط دفاعی ولوز پرده برداشت.

این منچستریونایتد مدعی لقب فرشته نجات

مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد فرشته نجات این تیم لقب گرفت.

چپرلی: از تجارب زرینی استفاده می کنیم

بهنام حاجی پور در نیم فصل اول در دریافت و آبشار نمایش خوبی داشته است و حالا باتوجه به تجارب بسیار خوبی که آقای زرینی در تیم ملی دارد امیدوار هستیم که مشکل شهداب برطرف شود.

بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در لیگ برتر

بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته های نهم و دهم مسابقات لیگ برتر برگزار می شود.

فغانپور : 16 میلیارد به شستا پرداخت شد؛ نه میلیارد باقی مانده است

رییس کمیته حقوقی فدراسیون پیرامون توقیف اموال فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

غفاری: همکاری باشگاه هوانیروز با تیم نوجوانان ایران شایسته قدردانی است

همکاری صمیمانه و خالصانه هیات هندبال استان و مجموعه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز اصفهان قابل تقدیر است سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان گفت؛ شرایط برگزاری اردو در استان اصفهان بسیار مطلوب است.

لیگ چین در قرق بازیکنان پیشین تیم‌های ایرانی!

سنتر ایرانی سیچوان در حالی پنجمین بازیکن هفته CBA شد که دومنیک جونز و آرنت مولتری بازیکنان نام آشنا برای ایرانی‌ها اولین و دومین بازیکن هفته شدند. 

خویشوند مشاور عالی بخش خبری ورزش و فرهنگ و هنر رسانه پرسون شد

مازیارخویشوند به عنوان مشاور عالی بخش خبری ورزشکاران و هنرمندان ایران رسانه پرسون منصوب شد.

گروه بندی مسابقات لیگ دسته اول امید مشخص شد

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول امید باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

تیم فوتبال گسترش در لیگ برتر زیر 17 سال

تیم فوتبال گسترش تهران یکی از مدعیان لیگ برتر زیر 17 سال می باشد. در ذیل با عوامل این تیم آشنا می شوید.

موسوی عنوان نائب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد

رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام نایب قهرمانی تیم مردان و سومی زنان ایرانی به پایان رسید.

نوربخش : عضو کمیته استعدیابی شد

ناصر نوربخش مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و یکی از مربیان سازنده شهرستان شهریار طی حکمی از طرف دکتر کامبیز مرادی سرپرست انستیتوی فدراسیون کشتی به عضویت کمیته استعدیابی منصوب شد.

محمدیان : بعد از سالها حس قهرمانی در من زنده شد

 عسکری محمدیان قهرمان کشتی کشورمان در مراسم رونمایی از تندیس قهرمان،این مراسم را خاطره انگیز توصیف کرد.

تلخ ترین شکست تیم ملی فوتبال در بازی های آسیایی

تیم ملی فوتبال ایران پس از عدم حضور در بازی های آسیایی 1954 مانیل در سومین دوره این بازی ها که در سال 58 در توکیو برگزار شد شرکت کرد.

این پایان کار یک داور نیست

داور معروف والیبال روسیه آندره ژنوویچ Andrey Zenovich در تاریخ ۲۳  جولای ۱۹۶۲ در شهر روستو  Rostov- On - Don در  جنوب روسیه متولد شد.

کمالی زاده: میزبانی جام ملتها اتفاق مهم بین المللی است

شهردار کرج آمادگی خود را برای میزبانی جام ملتهای آسیا اعلام کرده است.

صالحی امیری: در شرایطی نیستیم که برای میزبانی جام ملتها هزینه کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان نام آوردر مورد تامین منابع ارزی برای بازی‌ها، گفت: پیش‌بینی ما ۲ میلیون دلار هزینه ارزی و بیش از ۵۰ میلیارد هزینه ریالی برای رویدادهای سال آینده است که در لایحه بودجه دولت با آن موافقت شده است.

بازگشت «میترا نوری» به فدراسیون هندبال

میترا نوری عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون هندبال شد.

استکی: نیازی به مربی خارجی نداریم

تیم ملی بوکس ایران نیز همانند دیگر تیم های ملی کشورمان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه سال آینده در حال انجام تمرینات متعدد و آماده سازی بوکسورها است. اردوهای منظمی که با نظارت و دقت زیادی پیگیری می شود.

برگزاری پنجمین سمینار هیأت های کشتی استان های سراسر کشور

برگزاری پنجمین سمینار هیأت های کشتی استان های سراسر کشور انتخابات کمیته امور استان های فدراسیون کشتی، در جریان پنجمین سمینار هیأت های کشتی استان های سراسر کشور برگزار شد.

حق الزحمه داوران 25 درصد افزایش یافت

حق الزحمه داوران کشتی در مسابقات 25 درصد افزایش یافت.

مسابقات تنیس ردههای سنی به ایستگاه پایانی رسید

مسابقات تنیس ردههای سنی زیر ۱۶ و ۱۸ سال دختران و پسران کشور با برگزاری دیدارهای فینال به پایان رسید . 

تکواندو کار افغان در لیگ ایران

در حالی که بسیاری از تکواندو کاران ایرانی در کشورهای مختلف بازی می کنند و حتی برخی از آنها به عضویت تیم های ملی کشورها در آمده اند شنیدن این خبر که یک تکواندو کار افغان در ایران حضور یافته است جالب می نماید.

لیگ برتر پینگ پنگ بانوان با صدرنشینی شهرداری شهربابک به پایان رسید

پس از ۱۵ مسابقه مرحله رفت لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور که از سوم تا ششم دی ماه در دو سالن آکادمی امیر احتشام زاده و شهید عضدی فدراسیون تنیس روی میز در جریان بود با صدرنشینی شاگردان حمیده ایرانمنش از شهرداری شهربابک قهرمان دو سال گذشته لیگ برتر به پایان رسید .

تست کرونای ۵ بازیکن نفت مثبت شد!

دپارتمان داوران و مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال بازی‌های این هفته پالایش نفت آبادان را لغو کرد. 

والیبال مهاباد در سکوت و رکود

در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور جای چند شهر به شدت خالی است زاهدان و مهاباد از جمله این شهرها است که حکایت ورزش مهاباد را می خوانید.

هرچقدر پول بدهید آش می خورید!

از فردا قطار لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برمدار یک دایره می چرخد تا در دو تالار شناخته شده تهران رقابت 14 تیم را برگزار کنند دیگر از کرونا گفتن و مشکلات پیش رو سخن گفتن دردی را دعوا نمی شود چون باید مسابقات برگزار شود تا چرخ حیات تیم ها و مربیان بچرخد قرار است گوش شیطان کر ویدئو چک نیز در دو سالن فدراسیون و خانه والیبال نصب خواهد شد تا هم از اعتراضات تیم ها کاسته شود و هم اینکه داوران ما متوجه شوند که چقدر از نظر روحی، ذهنی، جسمی تمرکز دارند.

انتخابات فدراسیون های ورزشی؛ کی نوبت فوتبال می شود؟

سرانجام بعد از چند ماه رکود استارت انتخابات چند فدراسیون ورزشی زده شد و فردا فدراسیون روستایی و عشایری آغازگر این ماجرا خواهد بود فدراسیونی که یکی از کاندیدایش سرپرست کنونی فدراسیون پرورش اندام و رئیس امور ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش است.

کیکه ستین: علاقمندم دوباره به بارسا رگردم

کیکه ستین سرمربی سابق و اخراجی بارسلونا می گوید از دوران هدایت این تیم بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است بار دیگر به نوکمپ برگردد.

سیچوان روی نوار ناکامی قدم بر می دارد

سیچوان یازدهمین شکست خود را در لیگ حرفه ای چین تجربه کرد.

آلردایس: دیوانگی بیلسا قابل فهم نیست

سم آلردایس سرمربی وست برام می گوید شیفته رویکرد سراسر تهاجمی مارچلو بیلسا در لیدز است و به قول خودش سعی دارد بفهمد که بیلسا چرا دیوانه است!

تیم دیوید بکام در لیگ امریکا

رادیو کاتالونیا مدعی شد لیونل مسی و لوئیس سوارز قصد دارند از سال 2022 بار دیگر همبازی شوند اما نه در بارسلونا بلکه در اینترمیامی، تیم دیوید بکهام در لیگ آمریکا.

برگزاری نشست تخصصی فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس روز گذشته (دوشنبه 8 دیماه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بهترین راه نفس کشیدن در ورزشهای هوازی

 در هنگام دویدن چگونه نفس بکشیم تا بتوانیم بدون مشکلات تنفسی متوقف و دچار خستگی نشویم در تحقیقات بسیار انجام شده توسط محققان علوم پزشکی و ورزشی در عمکرد بهترتنفس در هنگام ورزش و مسابقات سنگین مانند دو های سرعت و استقامت؛ کوهنوردی؛ قایقرانی؛ تنیس؛اسکیت؛ دو چرخه سواری و شنا...نظرات گوناگونی را ارائه داده اند که از دهان و یا از بینی و یا هر دو و یا از شکم و یا تنفس های دم و باز دم عمیق  و...

ایران، هند، قطر و عربستان نامزهای جام ملت ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای نهایی میزبانی جام ملت های آسیا 2027 را اعلام کرد.

بازی با توپ های قدیمی چرا؟!

تیم والیبال سایپا با برتری سه بر یک مقابل پیکان عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد.

چه فکر می کردیم و چه شد؟!

کمیته انضباطی در نشست فوق‌العاده یکم دی ماه خود، موضوع درخواست تجدید نظر باشگاه کارینو را بررسی کرد.

موسوی در صدرجدول رده بندی قرار گرفت

دومین روز رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا با صدر نشینی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

آل کثیر به بخت خودش لگد زد

ماجرای شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هر چند که با دو گل از نقطه پنالتی رقم خورد اما با همه احترامی که برای نائب قهرمانی این تیم قائل هستیم اعتقاد داریم که یحیی گل محمدی اولسان کره جنوبی را دست کم گرفته بود در صورتی که این تیم به لحاظ ماهیت فنی از آنتلرز ژاپن که در دوره قبل فینالیست شده بود به مراتب پایین تر بود و اگر برای تیم برنامه ریزی اساسی داشتیم می توانستیم برنده از میدان خارج شویم.

تقدیر از سپید موهای دنیای رینگ

فدراسیون بوکس در اقدامی نیکو اقدام به تجلیل از چند پیشکسوت صاحب نام این رشته کرده است که می تواند سرآغاز بر پایان خانه نشینی سپید موهای رینگ در بوکس باشد. امیدواریم این رویه به مناسبتهای مختلف ادامه یابد.

بیانیه های صد من یک غاز!

فدراسیونی که ماهها است رئیس ندارد و از بلاتکیفی و بی برنامگی رنج می برد،باید از سوی مدیران و مربیان باشگاهی  هم مورد تاخت و تاز قرار گرفته و هر روز شاهد صدور بیانیه های جورواجور و صد من یک غاز باشد.

روسیه همچنان محروم از المپیک زمستانی

آخرین امید روسیه برای حضور در المپیک زمستانی پیش رو تبدیل به ناامیدی شد و کاوران ورزشی این کشور به صورت قطعی در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ نیز به مانند بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ غایب خواهد بود.

آژانس مبارزه مبارزه با دوپینگ لیست مواد ممنوعه را اعلام کرد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) مطابق با تقویم آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا)، ترجمه لیست مواد ممنوعه سال ٢۰٢۱ را منتشر کرد. 

یحیوی: سنگربان های جوان را بین 25 بازیکن برگزیده ایم

وقتی از جوان ها به درستی تعریف می شود خوشحال می شویم که در برهوت کمبود بازیکنان ستاره گاهی نو ستارگانی سوسو می زدند و ما فکر می کنیم که اعزام تیم های پایه ایران به تاجیکستان زمینه را برای شناسایی چهره های جدید مهیا ساخته است.

عبدالهی: هماهنگی مهمترین چالش تیم ملی فوتبال ساحلی است

ملی‌پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد: در این اردو مشخص شد که بازیکنان، برخلاف تصور از شرایط آمادگی دور نیستند.

قلی پور: بازیکنان به دلیل بی پولی در مسابقات برون مرزی می باختند

در میان برگهای پاییزی و هجوم سرمای و باد زمستانی قدم می زدم تا برای آغاز یک روز دیگر در محل کار خودم را به محل کار برسانم ..

جهان نجاتی: خانم خسرویار! همکارانتان را سرزنش نکنید

مربی با تجربه و سرشناس فوتبال بانوان می گوید: اینکه تیم ملی ایران از رنکینگ جهانی خارج شده است به هیچ وجه تقصیر آن متوجه مربیان ما نیست.

شعبانپور: قائمی کاملا آماده است

تیم های شرکت کننده در مرحله برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کم کم خود را به تهران رسانده اند تا مسابقات این دور را به صورت متمرکز برگزار کنند.

چند کلمه برای احسان حدادی، مرد ستبر بازوی دوومیدانی!

قهرمانان ورزشی مستقیم و غیر مستقیم در قبال جامعه مسئولیت دارند و البته جامعه هم به آنها احترام می گذارد و محبوبیت قهرمانان هم ناشی از تعامل و تفاهم متقابل است هر جای دنیا که می رویم قهرمانان با مردم کشورشان یکی هستند و خود را تافته جدا بافته نمی دانند و به همین خاطر است که به یتیم خانه ها می روند، به سیل زدگان کمک می کنند و یار و غمخوار جامعه هستند.

دعوت پریا شهریاری به المپیک توکیو

با ارسال نامه‌ای از ناظر بانوی ایرانی جهت حضور در رقابت‌های المپیک توکیو به طور رسمی دعوت شد.

سبحانی: تیم تاجیکستان در مسابقات جهانی شرکت کرده است

در حالی که مسابقات نوجوانان و جوانان جهان ظاهرا به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود اما اعزام این تیم ها به دوشنبه و برگزاری رقابتهای برون مرزی در کشف استعدادها و شکوفایی انها موثر خواهد بود. 

فریب بارتومئو را خوردم

سفره دل لیونل مسی در مصاحبه با لاسستا باز شد. این اولین مصاحبه او پس از 4 ماه بود و در مورد آینده، دلیل درخواست جدایی از بارسا و بسیاری مسائل حاشیه‌ای دیگر حرف زد.

حرفهای احساس برانگیز کریستیانو در دوبی

کریستیانو رونالدو بعد از دریافت جایزه گلوب ساکر گفت: دلتنگ حضور تماشاچیان در استادیوماه است و حتی دلش برای وقتی که در ورزشگاه‌ها هو می شود تنگ شده است.

عصبانیت مورینیو: بازیکنان تیمم جاه‌طلبی کافی را ندارند

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 1-1 مقابل ولوز بازیکنانش را به نداشتن جاه‌طلبی متهم کرد.

درگذشت نایب قهرمان المپیک ملبورن

دنی هادج در 89 سالگی از دنیا رفت.

حاجی مراد گاتسالوف در یاکوتیا

حاجی مراد گاتسالوف دارنده مدال طلای المپیک 2004 آتن و 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان به حرفه ای مربیگری روی آورد.

داور کشتی در قویترین مردان کشور

مهدی آقاولی: مسابقات قويترين مردان كشور با حضور ٢٣ تيم از سراسر كشور در صفادشت برگزار شد.

جام امپراطوری ژاپن برگزار شد

مسابقات کشتی آزاد جام امپراطوری ژاپن اواخر سال ۲۰۲۰ در شهر توکیو برگزار شد و با شناسایی نفرات برتر به پایان رسید.

تبریک دکتر سلطانی فر به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

دیدار تیم های دالاس و لس آنجلس

دیدار تیم‌های بسکتبال‌ لس‌آنجلس کلیپرز و دالاس ماوریکس در پایان نیمه نخست با برتری ۵۰ امتیازی دالاس همراه شد! 

یکم ژانویه به مناشبت کریسمس دیداری برگزار نمی‌شود

کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال برنامه دیدارهای پنجشنبه و جمعه را تغییر داد. 

کابوس کوای کامل شد!

تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز با نتیجه دور از ذهن ۱۲۴ بر ۷۳ و با ۵۱ امتیاز اختلاف مغلوب دالاس ماوریکس شد! 

رونمایی از تندیس 5 تن از قهرمانان افتخارآفرین ورزش کشور

مراسم رونمایی از تندیس های 5 تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور ساعت 10 صبح روز سه شنبه 9 دی ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد

شهادت پاک ترین زن جهان, پاره تن پیامبر, مادر ائمه اطهار, وارث سید انبیا, همسر سید اوصیا, انسیه حورا, بتول عذرا, بانوی شهید ستم دیده, حضرت فاطمه زهرا که درود خداوند به امتداد هستی آسمان و زمین بر او, پدر, همسر و فرزندانش باد.

سرمربی جوانان تاجیکستان: تیم ایران در دوشنبه درخشید

از AFC درخواست می کنیم مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کند.

زمان یک بازی از هفته نهم لیگ برتر تغییر کرد

ساعت یک مسابقه از هفته نهم لیگ برتر بیستم تغییر کرد.

لزوم رتبه بندی و نظارت بر عملکرد مربیان

امروز در کنار فعالیتهای  علمی و فن آورانه در مراکز دانشگاهی و توجه به نخبگان در شرکتهای دانش بنیان در کشور لازم است در بحث استفاده از مربیان ایرانی  در تیمهای فوتبال به مقوله های مهمی چون رتبه بندی علمی و اعتباری و داشتن روحیه نعهد و مسئولیت پذیری هم توجه بنیانی داشته باشیم.

یاد پرواز ابدی فرزند بلند قامت بسکتبال بخیر

آیدین نیکخواه بهرامی متولد ۱۶ بهمن ۱۳۶۰ در تهران – درگذشت۷ دی ۱۳۸۶ در چالوس) یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران (پستهای ۳ و ۴ با پیراهن شماره ۹) و باشگاه بسکتبال صباباتری (پیراهن شماره ۸) در لیگ برتر بسکتبال ایران بود.

اکبری: استقلال قدر پیشکسوتانش را نمی داند

از بازیکنان تیزپای فوتبال ایران در دهه گذشته یدالله اکبری بازیکنی که در استقلال گل کرد و به تیم ملی رسید و بیست و دو بازی در جمع ملی پوشان درخشید و در عرصه های بین المللی خودنمایی کرد. اکبری اگنون دیگر برای سلامتی خود بازی می کند و خیلی درگیر مسائل تکنیکی و آموزشی فوتبال نیست.

پیگیری اقدامات انجام شده در استان ها

پنجمین سمینار عمومی هیأت های کشتی استان های سراسر کشور صبح روز سه شنبه 9 دی ماه در محل فدراسیون کشتی برگزار می شود.

آنچلوتی: فکر نمی کردیم به رتبه دوم جدول برسیم

آنچلوتی سرمربی اورتون بعد از صعود تیمش به رتبه دوم جدول لیگ برتر گفت او و شاگردانش فکرش را نمی کردند که بتوانند به رتبه دوم لیگ برتر برسند.

لمپارد: شاید به ورنر در بازی بعدی استراحت بدهم

فرانک لمپارد از بازی تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیمش در جریان شکست 3-1 مقابل آرسنال انتقاد کرد و گفت ممکن است در بازی بعدی چلسی به او استراحت بدهد.

برنامه رئال؛ ربودن پدیده انگلیسی از دست پپ

روزنامه میرر مدعی است رئال مادرید عزم خود را برای جذب کردن فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی جزم کرده.

مربیان و بازیکنان جدید در پیکان

امیر حسینی پاسور دیرپای والیبال ایران از امروز به طور رسمی کار خود را در باشگاه پیکان آغاز می کند او به عنوان مربی و بازیکن سعی دارد که پیکان را از دست انداز موجود عبور داده و این نام بزرگ در والیبال آسیا را به تحرک وا دارد در این راستا با خبر شده ایم که رضا صفایی قطر پاسور جدا شده از سایپا به پیکان پیوسته است و هانی فرخی نیز به عنوان آنالیزور جای محمد امین شاکری را گرفته است.

پا روی پای حریف در حالت خم گیری خطاء است

کمیته داوران فدراسیون کشتی اقدام به قرار دادن فیلم های آموزشی داوری کشتی در هر هفته می نماید.

پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در مورد اظهار نظر سرمربی تیم استقلال 

تنها پرداختی باشگاه استقلال بابت 10 روز اجاره سالن توفیق در شهریورماه بود و سالن به مدت 20 روز به صورت رایگان در اختیار این تیم بود.

نصراله‌زاده: نگاه فوتبال ساحلی به مدال جام جهانی روسیه است

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اهداف برگزاری اردو و شرایط نخستین تمرین ملی‌پوشان را تشریح کرد.

زارعی: کوهنوردان به هشدارهای هواشناسی و فدراسیون توجه نداشتند

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: وزش باد شدید و سرمای زیاد منطقه باعث این حادثه شده است. تاکنون فوت 9 نفر به صورت قطعی تایید شده است.

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت...

کوه و کوهپیمایی قانون، قاعده و روش خاص خودش را دارد و هر فردی از این پدیده طبیعی به قدر توانایی و طرز تفکرش استفاده می کند.

سلامتی ما در گرو روش صحیح زندگی است

ویتامین هایی که بعد از ۴۰ سالگی،  برای حفظ  ایمنی سیستم دفاعی  برای بدن  همگان  ضروری اند ! 

کمیته ملی در گذشت تنی چند از هموطنان کوهنورد در سقوط بهمن را تسلیت گفت

کمیته ملی المپیک در پیامی حادثه تاسف برانگیز درگذشت تعدادی از کوهنوردان کشورمان بر اثر سقوط بهمن را به خانواده‌های آنان، جامعه ورزش و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

تیم دینامو مسکو قهرمان شد

 جام ۲۰۲۱/ ۲۰۲۰ والیبال روسیه به تیم دینامو مسکو رسید. دیروز در سالن سیبور آرنادر شهر سنت پترزبوگ دو تیم سن پترزبورگ و دینامو مسکو   به مصاف  هم رفتند.

ديدار رييس كميته ملي المپيك با مسئولان فدراسيون تنيس

آينده خوبي را براي شكوفايي تنيس پیش بینی می کنیم و در آينده نزديك شاهد خواهيم بود كه فدراسيون تنيس به قله هاي توسعه در آسيا و جهان خواهيم رسيد .

گل‌محمدی در یاسوج ازخانواده هوادار درگذشته همدردی ودلجویی کرد

اقدام نیکو انسانی که از یحی گل محمدی سر زد او به دیدار فردی رفت که در شهرستان یاسوج از تعصب و دلبستگی در باخت این تیم به اولسان سکته کرد و دارفانی را وداع گفت.

دو انتصاب در شنای استان البرز

روسای هیات های شنا ، شیرجه و واترپولوی استان البرزمنصوب شدند.

پيروزى نوجوانان در هواى برفى دوشنبه

تيم ملى فوتبال نوجوانان ايران در دومين بازى تداركاتى مقابل تاجيكستان به پيروزى رسيد.

خواجه کلایی: دلم اصلا برای تیم ملی تنگ نمی شود

لیگ برتر والیبال بانوان ایران با روندی که در پیش گرفته است متفاوت تر از گذشته ادامه می یابد ولی کیفیت پایین همچنان به چشم می خورد و ضعف و عدم توازن تیم ها کاملا مشهود است.

میزبانی: ترجیح می دهم داخل گود باشم

ملی پوش اسبق دوچرخه سواری گفت: نام برخی از کاندیدا را که می شنوم واقعا تعجب می کنم یعنی اینقدر اداره یک فدراسیون آسان است. 

کار را به کاردان بسپارید

خیلی ها در انتظار این هستند تا پس از برگزاری این انتخابات تکلیف فدراسیون مهم و بزرگ پزشکی ورزشی مشخص شود.

حسابرسی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

با مصوبات دولت اسناد قطعی ورزشگاه های مرغوبکار،  کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس قطعی و صادر شد.

استکی: اولویت کیفیت سرمربی تیم ملی به خارجی بودنش است

الله کرم استکی لژیونر هندبال ایران که در باشگاه بوزائو در لیگ رومانی توپ می زند، اظهار داشت: حضور مربی تراز اول باعث خوشحالی و پیشرفت هندبال ایران در تمامی رده ها است اما اگر قرار به مربی بی کیفیت اروپایی باشد ترجیح من مربی های داخلی است زیرا مربی های داخلی علم و دانش بالایی دارند و شاهد این ادعا هم ارتقا سطح لیگ داخلی است.

رقابت های دانشجویان مردان آنلاین برگزار می شود

مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش پسران از صبح فردا با رقابت 48 دانشجو آغاز خواهد شد.

دوره عالی رهبری در ورزش زنان برگزار می شود

مراسم افتتاحیه دوره عالی رهبری در ورزش زنان در تاریخ هفتم دی ماه 1399 و با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، خانم دکتر فرهادی زاد معاون زنان وزارت ورزش و جوانان و دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، در سالن همایش استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

خاطرات بازیکنان برزیل از آغاز سال نو مسیحی در رامسر

دو بازیکن برزیلی تیم والیبال هورسان رامسر از اینکه در ایام کریسمس و سال نو مسیحی با ضیافت باشگاه و بازیکنان مواجه شده اند اظهار تعجب و خوشحالی می کند برانوگودی و آلکسی ناسیمنتو در پایان دورهمی و شب نشینی جمع و جوری که به مناسبت آغاز سال نو مسیحی ترتیب یافته یود اظهار داشتند: دو سه ماه دوری از خانواده را این شب به فراموشی سپرده ایم.

صعود کوهنوردان تیپ ۳۲۸ نزاجا به ارتفاعات کوه های مریوان

جمعی از پرسنل پایور تیپ ۳۲۸ به همراه فرمانده جدید تیپ به ارتفاعات کوه های مریوان صعود کردند.

رکورد گل نخوردن حامد لک هم شکست!

روز گذشته در جریان دیدارهای لیگ برتر که در قائم شهر و تبریز برگزار شد اتفاقات تاسف آوری رخ داد که نگران کننده بود نساجی در یک زمین خراب که در اثر بارش شدید باران باتلاق شده بود از پرسپولیس پذیرایی کرد و ابتدا با زدن یک گل به پرسپولیس رکورد گل نخوردن حامد لک را شکست.

اسامی پومسه‌روهای برتر «جام ستارگان» زنان اعلام شد

در پایان رقابت‌های هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر پومسه زنان «جام ستارگان»، نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

19 امتیاز حدادی هم مانع شکست سیچوآن نشد

سیچوان در راند بیست و دوم لیگ چین از بیجینگ شکست خورد.

درخشش تیم زرتشتیان در لیگ بانوان

مسابقات والیبال دسته یک باشگاه های بانوان کشور که ر چند منطقه برگزار می شود شاهد حضور یکتیم از اقلیت های مذهبی نیز است.

هدیه‌ البرز ورزشی به ادموند بزیک در آستانه سال نو میلادی

همکارقدیمی و عکاس چیره دست عرصه ورزش( استاد قاسم محمدی) طی سالها حضور در ورزشگاهها، سالنهاو همایشهاو اماکن‌ورزشی، تصاویر ماندگاری از تیمها و ورزشکاران باشگاهی و ملی شکار کرده است. تعدادی از این ‌عکس های خاطره آمیز به البرزورزشی رسیده که‌به تناوب از آن استفاده‌ خواهیم کرد و دفتر خاطرات شیرین‌ ورزشی را ورق خواهیم‌زد

تولد حسن یزدانی در اردوی تیم ملی برگزار شد

جشن تولد با حضور کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی محبوب ترین کشتی گیر جهان برگزار شد.

پاسخ به صلاح: کاپیتانی در یک بازی فایده ای هم دارد؟

یورگن کلوپ می گوید بعد از ناراحتی محمد صلاح بابت داده نشدن بازوبند کاپیتانی لیورپول به او در بازی مقابل میتیلند در لیگ قهرمانان، در این باره با او صحبت کرده است.

کشتی در قم جایگاه بالایی دارد

وزیری حرمی گفت: حضور رئیس فدراسیون شأن و جایگاه کشتی در استان را بالا برد و به جد پیگیر قول های داده شده هستیم.

لمپارد: دو بازی برای تیمم به لطف به رقبا است

فرانک لمپارد در آستانه بازی امروز چلسی و آرسنال از اینکه تیمش باید ظرف 48ساعت در دو بازی به میدان برود به شدت انتقاد کرد.

گواردیولا: فیل فودن یکی از خارق العاده ترین فوتبالیست ها است

پپ گواردیولا از فیل فودن پدیده جوان منچسترسیتی به عنوان ستاره‌ای درخشان یاد کرد ولی گفت او با تجربه بیشتر یاد می گیرد که باید آرام تر باشد.

فوتبال در گل و لای و یقه گیری در سرما

آنچه که در فوتبال ایران  می گذرد چیزی جز تاسف و پس رفت نیست زمین باتلاقی قائم شهر را که دیدید که نوعی دیگر از فوتبال در گل و شل به تصویر کشیده شده است و خوراک رسانه های درون مرزی و برون مرزی شد واقعا مسوولان ورزش این شهرها چه کرده اند و چه افتخاراتی برای همشهریانشان به وجود آورده اند.

بازگشت همه به سوی اوست

متاسفانه باخبر شدیم جناب آقای مهندس شاهرخ شهنازی، دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن همسر مکرمه‌ شان به سوگ نشسته است. 

پایان خوش برای ارومان اسپور

 هفته دهم لیگ هندبال ترکیه برای اورمان اسپور با درخشش امانی و شاه ‌ویسی همراه شد.

این زمین در شان هواداران‌ دوست داشتنی نساجی نیست!

فوتبالی که مدعی قهرمانی در آسیا است و پیشنهاد میزبانی مسابقات قاره را داده ، مدیرانش در باتلاق ورزشگاه وطنی گرفتار شدند ،تا بار  دیگر از فراهم نکردن  امکانات اولیه برای هواداران نساجی و مردم این دیار احساس شرمندگی کنند!

برگزاری جلسه آنلاين با هدف برگزاری مسابقات تنيس ساحلی كيش

جلسه مشترك كميته مسابقات، كميته تنيس ساحلى و امور بين الملل فدراسيون تنيس با هدف چگونگی برگزاری رويداد رقابتی ساحلی در جزيره كيش، بصورت آنلاين برگزار شد.

قهرمانی لژیونرهای هندبال در نیم فصل نخست زیمبریلور لیگ رومانی

دینامو در نبود حیدری راد فاتح دربی بخارست شد.

شجاعی: دیدارهای صنعت نفت به خاطر 5 بازیکن کرونایی به تعویق افتاد

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با پنج بازیکن کرونایی حضورش در مسابقات لیگ به تعویق افتاد.

کامیابی نیا سومین پاسور لیگ قهرمانان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بهترین آمارها را در فصل 2020 لیگ قهرمانان را منتشر کرد که در بین این آمارهای نام هافبک پرسپولیس به چشم می‌خورد.

تیم ملی جوانان در ورزشگاه ملى دوشنبه ریکاوری کردند

اعضاى تيم ملى جوانان ايران امروز ريكاورى سبكى را در مجموعه ورزشگاه ملى دوشنبه پشت سر گذاشتند.

کریسمس مبارک

چند روزی به کریسمس باقی مانده است اما میلاد عیسی مسیح زمینه خوبی شد تا بازیکنان خارجی شاغل در ایران مورد محبت تیم ها و بازیکنان کشورمان قرار بگیرند و متوجه شوند که چقدر ما ایرانیان به ادیان مختلف احترام می گذاریم.

فوتبال نیازمند راستی آزمایی

در جامعه ما فوتبال و قراردادهای آن یکی از زمینه های بروز فساد است می دانید که تاکنون چند فرد به عنوان مجرم در این زمینه شناخته شده اند.

آبادانی ها به صدر رسیدند

آبادانی که به برزیل فوتبال ایران شهرت دارد و لایق جایگاه های رفیع تری در فوتبال کشور است هر چند متاسفانه فولاد دیگر نماینده خوزستان که از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فصل بعدی آسیا محسوب می شود مکان ششم را در اختیار دارد و نفت مسجد سلیمان نیز از 9 امتیاز در رده نهم ایستاده است.

کمپ آموزشی آیس‌هاکی ویژه بازیکنان برگزار می شود

اولین کمپ آموزشی آیس‌هاکی ویژه بازیکنان زیر ۱۵ سال، روز پنج‌شنبه ۴ دی ماه ۹۹ در پیست اسکیت روی یخ آیس باکس واقع در بازار بزرگ ایران برگزار شد.

توصیه بانوی دونده ۱۰۰ساله

شعار این بانوی 103 ساله : اگه یک دونده منظم و شاد باشی پیری و ناتوانی معنایی نداره ؟!

مصاف قعر جدولی ها در بوندسلیگا آلمان با شکست کوبورگ به پایان رسید

تیم کوبورگ در هفته چهاردهم رقابت های بوندسلیگا آلمان در تقابل با اسن ( Essen) تن به شکست داد.

پنجاه سال پیش در کرمان

تیم منتخب مازندران در مسابقات قهرمانی آموزشگاههای کشور در سال تحصیلی ۵۰_۴۹ ، کرمان، آن سال مازنی ها به مقام سوم کشور دست پیدا کرده بودند.

صالحی: دنبال ایده آل های خودم هستم

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو بازیکن بیش از همه طرف توجه قرار گرفته اند و در میان بهترین های پست های مختلف خود را به عنون ستارگان لیگ جاری تثبیت کرده اند.

نتایج رقابتهای لیگ برتر بدمینتون اعلام شد

مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان دور برگشت هفته ششم در روز 4 دی ماه در شهر های شاهرود و زنجان برگزار شد .

فغانی بهترین داور آسیا شد

فدراسیون تاریخ و آمار تیم منتخب این قاره در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که نام سردار آزمون در آن دیده می شود.

نتیجه انتظار چند ماهه توماس اعلام شد

به نظر می رسد توماس توخل از چند ماه پیش می دانست که از هدایت پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد.

امباپه به اخراج مربی اش واکنش نشان داد

کیلیان امباپه ستاره PSG به اخراج توماس توخل سرمربی این تیم واکنش نشان داد و گفت متاسفانه قانون فوتبال این است.

دو اسطوره فوتبال در کنار خانواده منتظر بابانوئل(عکس)

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با انتشار عکسهایی در شبکه‌های مجازی از حضور در کنار خانواده‌های خود برای گذراندن جشن کریسمس خبر دادند.

میلاد حضرت مسیح مبارک

میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر صلح و مهربانی بر هموطنان عزیز مسیحی خجسته باد.

کارته کاهای تیم ملی در اردو

مرحله سوم اردوی تیم‌ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد.

نماینده ایران در دوره مبارزه با دوپینگ فیفا

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در میان 24 نماینده پذیرفته شده جهت حضور در نخستین دوره مبارزه با دوپینگ فیفا قرار گرفت.

اقدامی شایسته در تکریم ناصر حجازی اسطوره فوتبال

ارج گذاشتن به ستاره های بزرگ ورزش اقدامی پسندیده و مردمی است ولی باید شرایط زمان و مکان را هم در نظر گرفت در این بین ضمن محترم شمردم اقدام فوق پرسیدنی است که خبرنگاران و مدوین چگونه دعوت شده اند؟

تزلزل مدیران و جایگاه سست مربیان

تیم های اول تا سوم نیم فصل لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کمترین تغییرات را داشتند تیم سیرجان بدون جابجایی حتی یک بازیکن مانند سپاهان ترکیب اصلی تیم را حفظ کرده اند اما شهرداری ارومیه به شرط حفظ حق و حقوق باشگاه به مرتضی شریفی رضایت نامه داد تا فقط برای حضور در لیگ ترکیه ترانسفر شود. 

دیدار حسن یزدانی با نوجوان معلول بابلی

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک به درخواست نوجوان معلول اهل روستای چاری بابل پاسخ مثبت داد و با وی دیدار کرد.

آغاز دور برگشت لیگ برتر مردان والیبال

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان کشور را اعلام کرد و این مسابقات از روز چهارشنبه دهم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

پانزدهمین میراث ناملموس ایران برای کاراته ایران در یونسکو ثبت شد

نام محمد باقر اقامیری رییس کمیته فنی فدراسیون کاراته به عنوان «گنجینه زنده بشری» یونسکو ثبت شد.

کریستوفر بازیکن جدید خانه بسکتبال

دومین بازیکن خارجی تیم خانه بسکتبال خوزستان قرار است فردا به تهران برسد.

نعیمه ظفر مربی تیم ملی بسکتبال ساحلی قطر شد

همکار سابق روزنامه شوت که از چند سال پیش در کشور قطر مربیگری می کرده است این بار برای بسکتبال سه نفره کشور یاد شده برنامه ریزی می کند.

تیم 10 نفره نوجوانان و پیروزی پر گل در دوشنبه

تيم ملى فوتبال نوجوانان ايران در نخستين بازى تداركاتى ده نفره و با نتيجه قاطع چهار بر يك تاجيكستان را شكست داد.

انتخاب های غلط و‌ دعواهای همیشگی !

هیات‌مدیره های ناهماهنگ،چالش ها و منازعات همیشگی پیشکسوتان و ترکیب غلط در کادر فنی از جمله دلایل عدم موفقیت استقلال است.این تضاد فکری و مدیریتی هواداران را خسته و دل آزرده کرده است!

تانک روسی در جشن کودکان معلول!

 عبدالرشید سعداله یف کشتی گیر مسلمان قهرمان المپیک و دارنده ۴ مدال طلا و یک نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد ملقب به تانک روس ها، با حضور در جشنی که برای ۴۰۰ کودک معلول همزمان با روز جهانی معلولین در اروپا گرفته شد، از این کودکان حمایت کرد.

تساوی یاران نوروزی نژاد در بوندسلیگا

نبرد قعر جدولی ها در هفته پانزدهم بوندسلیگا برنده ای نداشت.

شکست و پیروزی لژیونر های هندبال در لیگ رومانی

قطار زیمبریلور لیگ امروز به ایستگاه پایانی نیم فصل خواهد رسید.

هشدار به تیم های فانوس به دست

روز گذشته سپاهان اصفهان در دیدار خارج از خانه مقابل تیم مس رفسنجان به برتری دو بر یک دست یافت. به این ترتیب سپاهان با کسب 13 امتیاز از هفت بازی بعد از دو تیم بالای جدول در رده سوم جای گرفت و به یک پله بالاتر از استقلال، تراکتور و صنعت نفت صعود کرد این در حالی است که تیم گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی با داشتن 13 امتیاز کماکان در صدر جدول قرار گرفت.

از سبد طلایی تا نیمکت نظارت بازی های آسیایی

بانوی ایرانی برای دومین بار جهت شرکت در دوره ناظری بین المللی بسکتبال آماده می شود. صنم نظامی به همراه سه ناظر مرد به نام های شهرام پرنیا، ورژ آبکاریان و محمدرضا صالحیان از بین بیش از داوطلب ایرانی با گذراندن امتحانات داخلی باید در امتحانات آنلاین فیبا شرکت کنند.

وفایی صعود سه پله ای در رنکینگ جهان را لمس کرد

حسین وفایی نماینده شایسته کشورمان در تور حرفه ای ها با کسب نتایج درخشان در مسابقات موفق شد جایگاه خودش را ارتقا دهد.

آباچاریف: تمام کشتی‌گیران ایرانی خوب و باکیفیت هستند

کشتی گیر‌ فرنگی جهان و قهرمان روسی گفت: علاقه خاصی به کشتی‌های سوریان و یزدانی دارم. 

بازدید رنگرز وغلامی‌راد از خانه کشتی استان مازندران

 رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران از خانه کشتی استان بازدید کرد.

دبیر: وضعیت کشتی استان قم رو به پیشرفت است

رئیس فدراسیون کشتی با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

حبیبی: کمیته لیگ اسپانسرها را فراری می دهد

امضای محمد طلایی به عنوان مدیر فنی جای سرپرست تیم وجاهت قانونی نداشت. ایشان به دلیل اینکه دچار بیماری کرونا بود و مدتی کنار تیم و مربیان حضور نداشت از چند و چون قضایا بی اطلاع بود و نمی توانست پای ارنج تیم را به جای سرپرست امضا کند.

جای خالی نقد فنی و تحلیل واقعی در ورزش بوکس

بوکس ایران پتانسیل پیشرفت و موفقیت را دارد اما با شرایط فعلی هرگز درست نمی شود و به سامان نمی رسد.

همه از دست غیر نالند سعدی از خویشن فریاد..!

روزی که دکتر داورزنی بار دیگر به ریاست فدراسیون والیبال انتخاب شد در توجیه حضور برخی افراد غیر والیبالی در این تشکیلات اعلام کرد که قرار نیست این اشخاص کار فنی انجام بدهند اما پرسش اینجاست که آیا برگزاری مسابقات سراسری در قالب لیگ یک فرد فنی نیاز ندارد؟

ورزش و پوکی استخوان

با ورزش و تغذیه خوب و خواب کافی در شب بدن تان را قوی و دور از انواع بیماری ها کنید.

آبادان ، فوتبال و مردمان با معرفت!

آبادان شهری است که نامش با مردم خونگرم و با صفا گره خورده و یاد آور نفت و رشادتهای جنگ هشت ساله تحمیلی است. 

صالحی‌امیری؛ با تغییرات IOC هماهنگ خواهیم شد

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نوشتاری با عنوان« آمادگی ایران برای المپیک در اوج کرونا» این گونه آورده است.

طوفانیان تا اطلاع ثانوی محروم شد

کمیته انضباطی از محرومیت مربی تیم مس رفسنجان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

برنتفورد با حضور سامان قدوس به پیروزی دست یافت

تیم فوتبال برنتفورد در حضور مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر نیوکسل شد.

کومان: ابرستاره آرژانتینی از حضورش در بارسا خرسند است

رونالد کومان بعد از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید از لیونل مسی تمجید کرد و گفت مسی ابرستاره آرژانتینی از شرایط خود در بارسا راضی است.

آرسنال ۱-۴ سیتی: آبی‌ها به جام اتحتدیه انگلیس صعودکردند

منچسترسیتی با پیروزی ۴-۱ مقابل آرسنال، به نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

امضاء یادداشت تفاهم همکاری های ورزشی ایران و ژاپن

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در پیام توئیتری خود، از امضاء یادداشت تفاهم همکاری های ورزشی ایران و ژاپن خبر داد.

موسویان: کارمندان وزارت ورزش فدراسیون شطرنج را روی هوا نگه داشته اند

مربی ارشد فدراسیون بین المللی شطرنج گفت: هر چند زحماتی کشیده شده اما این روزها برخی از مسئولین، فدراسیون شطرنج را به حال خود رها کرده و سعی دارند بدون هیچ برنامه ریزی مشخصی  آنجا را هدایت کنند، آنها وقت کافی برای آمدن به فدراسیون را هم ندارند، بطوری که روزها باید با شماره ی فدراسیون تماس حاصل کنید تا شاید برخی مواقع پاسخگو باشند. این بلاتکلیفی به برخی از هیات های استانی مانند گیلان نیز تسری یافته است.

کارگر پیشه و محب در اتاق فکر والیبال

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در اقدامی سنجیده از تنی چند از پیشکسوتان صاحب نام ارومیه دعوت کرد تا در اتاق فکر باشگاه شهرداری حضور پیدا کنند.

رقابت های قهرمانی تیمی جهان لغو شد

مسابقات قهرمانی تیمی جهان که پس از ۲ بار تغییر تاریخ قراربود اسفندماه با حضور تعداد محدودتری از تیم ها در بوسان کره جنوبی برگزار شود لغو شد . 

تسلیت به حمید خوشرو

جناب آقای حمید خوشرو مسئول مسابقات فوتبال بزرگسالان درگذشت مادر عزیزتان را تسلیت میگوییم ما را در غم خود شریک بدانید. 

پیام تبریک رئیس فیفا به سرپرست فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون جهانی فوتیال به مناسبت سال جدید میلادی پیام تبریکی صادر کرد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال ایران تبریک گفت

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال کسب مقام نایب قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 را تبریک گفت.

تیم هایی که رنگ پیروزی را ندیده اند

امروز تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان سپاهان اصفهان است مس با کسب هشت امتیاز از هفت بازی در مکان دوازدهم قرار دارد و تیم سپاهان هم با 11 امتیاز کماکان در رده ششم و پنج پله بالاتر از حریف تازه وارد خود جای خوش کرده است.

والیبال قهرمانی باشگاه های کشور

مسابقات والیبال جوانان کشور بدون سر و صدا در شهرستان بندر انزلی روز سوم خود را پشت سر گذاشته است در این مسابقات تیم گنبد بیشترین برد را به خود اختصاص داده است ولی باید تا آخر مسابقات به انتظار نشست و دید.

پای پیشکسوت فوتبال شکست

شب يلدا حادثه ای ناگوار برای حسن مرادی ملی پوش سابق تيم ملی فوتبال و باشگاه عقاب پیش آمد.

قهرمانی و مردمداری...

قهرمانان ورزشی همیشه برای ما قابل احترام بوده اند اما در این حرمت گذاری یال و کوپال فرد اهمیتی ندارد از ورزشکار رشته پینگ پنگ گرفته تا اسکواش و وزنه برداری و فوتبال و...همه عزیز هستند اما وقتی پای تعاریف قهرمانی راستین پیش می آید بار سنگین توقعات اجتماعی و اخلاقی را روی دوش ورزشکاران می گذارد.

بازگشت شریفی به لیگ ترکیه

مرتضی شریفی بازیکن بلند پرواز شهر ارومیه بار دیگر به ترکیه بازگشت او سال پیش نیز در بورسا بازی می کرد و اکنون به همراه امیر غفور دومین ایرانی شاغل در لیگ برتر هستند ضمن اینکه 10 بازیکن و مربی ایرانی در لیگ ترکیه حضور دارند.

وقتی بزرگان فوتبال ،کوچکی می کنند!

اظهارات‌سبک و سخیف مدیر باشگاه پرسپولیس  به‌قدری تاسف بار بودکه بی درنگ یاد قدیمی ها افتادم که وقتی طرف به در و دیوار می زد ،بلافاصله به او تشر می زدند که سکوت  کن و بگذر از این حرفهای چپندر قیچی !!

رهنما : دیدارخوبی با فرماندار سمنان داشتیم

جلسه امیرحسین رهنما رئیس هیأت کشتی استان سمنان با فرماندار شهر سمنان در مورد مصوبات جلسات رئیس فدراسیون کشتی در سفر به این استان برگزار شد.

تیم یوسفی نژاد در زیمبریلور لیگ رومانی منحل شد

مشکلات اقتصادی و بدهی مالی عدم همکاری یوسفی نژاد با کالاراش است.

شروع رقابت های کاراته وان 2021 در لیسبون پرتغال

مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون  پرتغال  از اول اسفند ماه برگزار خواهد شد. 

مددی: سهمیه آقایی هنوز مشخص نیست

بعد از لغو مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر، رقابت‌های تیمی میکس آسیا و چند مسابقه بین المللی دیگر هم به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

ضرب و شتم یک ملی پوش+عکس

در میان سکوت خبری ژیمناستیک یک خبر باعث شد که نام این ورزش به نسبت فراموش شده بر سر زبانها بیفتد و آن ضرب و شتم ایمان خاموشی قهرمان ژیمناستیک کشور بود.

کورتوا: می خواهم باری دیگر جام لالیگا را در دستهایم بگیرم

تیبو کورتوا برنده جایزه زامورا به عنوان بهترین سنگربان لالیگا گفت می‌خواهد یک بار دیگر این جایزه را به همراه قهرمانی در لالیگا جشن بگیرد.

اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان

فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان اعلام شد.

فرنگی کاران تست کرونا دادند

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 2 تا 12 دی ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

رحمان عموزاده: برابر کشتی گیر روس غافلگیر شدم

وقت اول توانستم از حریف روس دو امتیاز بگیرم اما وقت دوم بی تجربگی کردم و غافلگیر شدم.

مربیان تیم تراکتور و فولاد نقره داغ شدند

کمیته انضباطی رای دیدار تراکتور و فولاد خوزستان را اعلام کرد.

بابلیان: بازیکنان ذوب آهن همه ستاره بودند

دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که تیم های سایپای تهران- شهرداری قزوین- پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته اند.

شهرخودرو میزبان آلومینیوم زهردار

هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور سوم دیماه درشرایطی درشهرهای مختلف کشورپیگیری خواهد شد که سوای به تعویق افتادن دربی پایتخت وجدال پرسپولیس با استقلال  تیم شهرخودروی مشهد درخانه میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهدبود.

شجاعی در جمع نواب رییسان برتر برتر کشور

فریده شجاعی در میان 7 نائب رییس بانوان برتر فدراسیون های ورزشی قرار گرفت.

برنامه هفته های ششم تا دهم لیگ برتر بانوان اعلام شد

برنامه مسابقات هفته های ششم تا دهم و یک بازی معوقه لیگ برتر فوتبال بانوان فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشگاه های کشور اعلام شد.

دومین شکست سیچوان با حدادی

تیم بسکتبال سیچوان با شکست برابر فوجیان دومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.

آبی‌ها در دربی لندن درخشیدند

چلسی با پیروزی 3-0 مقابل وستهام، به رتبه پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد.

لمپارد: کیفیت ستاره برزیلی برایم شگفت‌انگیز است

فرانک لمپارد بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل وستهام از تیاگو سیلوا تمجید کرد و گفت گلزنی تیمو ورنر آغاز خواهد شد و هواداران نباید نگران این مساله باشند.

حضور ورزشکاران دلفانی در مسابقات لیگ دسته یک هندبال

بازیکنان دلفانی به همراه تیم هیات هندبال استان لرستان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت نمودند.

گوبر؛ از کرونا تا قراردادی تاریخی

نخستین کرونایی لیگ بسکتبال آمریکا، سنگین‌ترین قرارداد یک بازیکن سنتر را تاریخ NBA امضا کرد.

اعلام اسامی منتخبین برای حضور در مسابقات آسیایی بانکوک

فهرست دعوت شدگان به پنجمین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی IRIHF اعلام شد.

ارتقاء درجه طراحی «آرتیمس فرشاد یگانه»

 آرتیمس فرشاد یگانه پس از پشت سر گذاردن مراحل کارورزی عنوان طراح بین المللی (International Route Setter) را از آن فدراسیون دریافت نمود.

دوران تکرار نشدنی ورزش

یاد دوران قدیم و ستاره هایی که بوی گل می دادند بازیکنانی که برای آنها درج عکس در یک نشریه قدیمی به اندازه یک دنیا ارزش داشت مهندس حسین کلامی که به پلی سفید در فوتبال ایران شهرت داشت از سریعترین گلزن های تاریخ فوتبال ایران بود.

آرامش به سایپا بازگشت

در حالی که بیش از نیمی از بازیکنان شاخص تیم والیبال سایپا در پایان نیم فصل اول درخواست رضایت نامه کرده بودند.

بهرامی :چرا از کشتی گیران لرستانی دعوت نشده ؟

چرا در لیست ۳۷ نفره تیم ملی کشتی فرنگی ایران نامی از کشتی‌گیران لرستانی نیست.؟

بهرامی: بر سر کشتی استانم با هیچ‌ شخصی تعارف ندارم!

فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان در گفتگو با مهدی کیانی خبرنگار البرورزشی  گفت: اگر ملاک دعوت شدن نفرات ملی‌پوش به دور جدید اردوی تیم ملی عملکرد آن‌ها در لیگ کشتی است؛ چرا در لیست ۳۷ نفره تیم ملی کشتی فرنگی ایران نامی از کشتی‌گیران لرستانی نیست!

تیراندازی کارمندان و کارگران جام پژواک مهر

اولین مرحله از مسابقات هفتمین دوره لیگ تیراندازی کارمندان و کارگران جام پژواک مهر  با حضور ۱۴ تیم به سرداوری سیدحسن ذوالفقاری (داور بین المللی)در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی جنوبشرق تهران برگزار شد.

بررسی راه های حمایت از کشتی استان آذربایجان غربی

روح اله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، امروز با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

سرهنگ پیام کرونا گرفت

سرهنگ اسماعیل پیام رئیس پیشین هیات کشتی نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد این خبر راتنی چند از قهرمانان ملی ورزش در اختیار البرزورزشی گذاشته و برای بهبودی این چهره خدمتگزار ورزش کشتی آرزوی بهبودی عاجل کرده اند.

عبدی:بازی با تاجیکستان عیبهای تیم را برطرف می سازد

تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است.

اسامی داوران هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

برگزاری وبینار مدرس مربیگری فوتبال بانوان یوفا

دومین وبینار مشترک مدرس مربیگری فوتبال بانوان یوفا با مربیان برتر ایران برگزار شد.

زیادی: دلم برای حضور در مسابقات تنگ شده است

ملی پوش بدنسازی و قهرمان آسیا و جهان گفت: متاسفانه شیوع کرونا از یک طرف و برگزار نشدن انتخابات فدراسیون بدنسازی از طرف دیگر باعث شد تا این ورزش در سکوت کامل قرار بگیرد.

واعظ آشتیانی : مدیران عامل با چراغ سبز انتخاب می شوند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درخصوص انتشار اطلاعات نشست هیئت‌مدیره بیان کرد: برخی اطلاعات جلسه منعکس شده که اقدامی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود. معمولاً انتشار این اطلاعات توسط کسانی است که حرف آنها در جلسه نافذ نبوده و برای تبرّی جستن از تصمیمات، چنین کاری می‌کنند تا بگویند ما نبودیم.

بازیکن جنوبی در لیگ پرتغال

بعد از مهدی طارمی که حضوری پر فروغ در لیگ کشور پرتغال داشت و هنوز هم مورد تمجید رسانه های این کشور است خبر رسید که یک بازیکن جوان ایرانی هم به لیگ پرتغال پیوسته است او البته از بازیکنان با استعداد و تکنیکی خوزستان است.

احداث خانه والیبال محور برنامه های ما است

 سید پوریا نعیمی روز شنبه با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای موجود قاطعانه به عنوان رئیس هیات والیبال استان مازندران انتخاب شد ، نعیمی جوانی که دانشجوی مقطع دکترا عمران است و برنامه های بزرگ و کوچک بسیاری برای والیبال مازندران در سر دارد.

ویدئو چک هم می آید!

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۵ آذرماه با صدرنشینی فولاد سیرجان به پایان رسید.

مرد دوست داشتنی کشتی دوباره به پا می خیزد، مطمئن هستیم

هادی عامل با آن صدای خاص و رسا و تکیه کلام های به یاد ماندنی که نقل عام و خاص شده است از جمله چهره های ماندگار گزارشگری ورزشی است که حق بزرگی به گردن کشتی ایران دارد و اگر بگوییم وی از جهات مختلف منحصر به فرد است سخنی به گزاف نگفته ایم.

واحدی: آزمایشگاه های تهران معتمد همه هستند

والیبال برای مردم ترکمن صحرا یک ورزش ملی است که همپای سوارکاری و اسب دوانی محبوبیت دارد این خطه بازیکنان بزرگی را در والیبال پرورش داده است که در افزایش اعتماد و علایق منطقه ای بی تاثیر نبوده است اما جای تاسف اینجاست که تیم های ترکمن صحرا به ویژه گنبد در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نتیجه دلخواه نمی گیرند و این روزها که صحبت از بروز برخی حواشی در تیم شهرداری گنبد است با جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه یاد شده گفت و گو کرده ایم.

پروانه: مربی خوب خارجی 50 هزار دلار کمتر نمی گیرد

فدراسیون هندبال به دنبال یک مربی خوب خارجی برای تیم ملی است و بارها نیز در این زمینه صحبت شده است اما آیا با شرایط موجود امکان استخدام یک مربی واجد شرایط وجود دارد؟

آغاز تمرینات پرسپولیس از امروز

سرخپوشان ایران که عصر دیروز با پروازی اختصاصی به تهران بازگشتند از امروز تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک پنجم بهمن برگزار می شود

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با توجه به شرایط حساس کنونی بصورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار می شود اما در صورت تغییر شرایط تا زمان مجمع و مطلوب شدن اوضاع، در همان تاریخ با حضور اعضا در سالن استاد فارسی آکادمی برگزار خواهد شد.

دیدار محمد نبی و بهاروند با شیخ خلیفه!

سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال با رییس فدراسیون قطر دیدار کردند.

فوتبال پایه نیازمند دقت نظر و مسئولت پذیری ملی است

تيم هاى ملى فوتبال نوجوانان و جوانان ايران به منظور انجام چهار مسابقه تداركاتى راهى تاجيكستان شدند.

یورگن کلوپ پول پارو می‌کند!

یورگن کلوپ با قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و لیگ برتر انگلیس با لیورپول، به پدیده‌‌ای در جهان فوتبال تبدیل شده است. 

بیلسا: لیدز به بازی هجومی علاقمند است

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز با وجود شکست سنگین 6-2 مقابل یونایتد می گوید تیمش سبک بازی خود را رها نخواهد کرد.

یورگن کلوپ نامه احساسی برای کاپیتان لیورپول قرائت کرد

یورگن کلوپ در مراسم انتخاب شخصیت ورزشی سال بی بی سی که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول هم نامزد آن بود نامه پراحساس خود را خطاب به هندرسون قرائت کرد.

محمد طلایی: کشتی بگیرید

ما تیم دریاچه ارومیه را جمع و جور کردیم اما وقتی حضورش به مشکل برخورد و قرار شد بااستقلال ادامه بدهیم، گفتند باید رضا یزدانی سرمربی باشد. ما هم پذیرفتیم چون بالاخره این جوانان هم باید از یک جای مربیگری را شروع کنند. به هر حال کار دنبال شد و کادر فنی تیم کشتی استقلال تمام تلاش خود را به کار گرفتند همانطور که فدراسیون نیز زحمت کشید.