شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

یکه تازی استقلال و توپ پر پرسپولیس

در حالی هفته هجدهم رقابت های فوتباا لیگ برتر  پشت سر گذاشته شد که استقلال وپرسپولیس همچنان در صدر جدول قدرت نمایی خودرا به رخ می کشانند. استقلال با ۴۴ امتیاز وپرسپولیس با۴۱ امتیاز بالای جدول را در اختیار دارند.

مخالف عزیزی خادم بر کنار شد

در باشگاه سایپا هم تغییرات شکل گرفت، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سابپا از کار بر کنار شد وابوالفضل فراهانی جانشین وی شد.

اخبار پشت پرده فوتبال

آنچه می خوانید به اخبار پشت پرده فوتبال تعلق دارد تا بدانید که در خارج از مستطیل سبز چه اتفاقاتی بر فوتبال می گذرد.

قهرمانان ایرانی با غلبه بر حریفان آسیایی

پسران زیر ۱۴ سال ایران با کسب‌عنوان قهرمانی ، به کار خود در رقابت های پیش مقدماتی جهانی پایان دادند.

پیروزی پیکان و کیا در روز توقف سایپا صدرنشین

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران در حالی با هشت دیدار برگزار شد که دو تیم اول و دوم جدول رده بندی یعنی پیکان و کیا موفق شدند به ترتیب تیم های آریا پارس و دوستی مهر را از پیش رو بردارند.

عزت اللهی آسیب دید

 باشگاه الغرافه در حساب اصلی خود خبر داد که سعید عزت اللهی از ناحیه رباط داخلی آسیب دیده و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

بازیکن خارجی پرسپولیس، شاید وقتی دیگر

در حالی که برخی رسانه ها از حضور بازیکنی به نام الکساندر گدس مهاجم ۲۸ ساله پرتغالی در تیم پرسپولیس خبر داده بودند اما گویا از ابتدا هم قرار نبود این بازیکن به ایران بیاید.

دوچرخه سواران ایرانی از ترکیه تا تاجیکستان

دوچرخه سواران ایرانی که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند پیش از عزیمت به تاجیکستان اردویی را در کشور ترکیه برگزار خواهند کرد. این خبر شاید آغازی بر تحرک دوباره ورزش مدال دوچرخه سواری باشد که مدت ها دچار مسایل حاشیه ای شده بود.

پیروزی مثلث منصوریان در ووشو

دومین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی زنان در بخش ساندا برگزار شد که در پایان، نفرات راه یافته به دور جدید اردوها مشخص شدند. طبق نظر کادرفنی در هر وزن دو ملی‌پوش فیکس شدند تا از بین آن‌ها، یک نفر با برتری در مسابقه انتخابی عازم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شوند.

بوکس ایران از دیروز تا امروز

حدود 50 سال پیش بوکسورهای ایرانی در آسیا آقایی می کردند. مردانی که در کنار هنرهای فردی و تکنیکی خود آوازه ای رسا در داخل و آن سوی مرزها داشتند.

نگاهی به ترین های هفته هجدهم

تیم شگفتی ساز: پدیده به خاطر کسب اولین پیروزی...

مربیان و گزارشگران مرد در مسابقات بانوان

حضور مربیان و حتی تماشاگران مرد در مسابقات بانوان منع شده است، این واقعیت را از چندین سال پیش می شنویم اما آیا در پروسه عمل نیز چنین است؟

دنیای توپ و سبد

تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی مسابقات انتخابی جام جهانی را در پیش دارد که هنوز تکلیف رئیس این تشکیلات مشخص نشد. هرچند که آخرین خبرها حاکی از برپایی انتخابات در روز 19 اسفند است، اما خیلی خلاصه و خودمانی بنویسیم که حال بسکتبال خوب نیست.

مجمع رای کنونی را وتو می کند؟

عزل شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال رقم خورد. گرچه درخصوص این اقدام حرف وحدیث فراوان وجود دارد.

الله وردی: فوتبال گرفتار منافع شخصی شده است

در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که هیات مدیره ای رای به برکناری رئیس فدراسیون فوتبال بدهد.

بیشکش آماده میزبانی ناشنوایان آسیای میانه و مرکزی

دکتر پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه و دکتر فرهاد سلگی رئیس کمیته مالی فدراسیون جهانی ناشنوایان که برای بازدید امکانات شهر بیشکش به کشور قرقیزستان سفر کرده بودند، ضمن بررسی شرایط موجود با مسئولان ورزش این کشور برای میزبانی قهرمانی آسیای میانه و مرکزی در 6 ماهه دوم سال آینده در قرقیزستان به تفاهم رسیدند.

قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی شد

تیراندازی در شرایط از تردید و بلاتکلیفی خارج شد که صحبت از بدهکاری های چندصدهزار دلاری در این رشته است. اما آنچه که در ابتدای این انتخاب جدید باید تاکید کنیم موجودیتی است که تیراندازی کشور ما حداقل در سطح قاره کهن داشت. توصیه ما به رئیس جدید این است که اجازه بدهند افرادی که در این ورزش استخوان خرد کرده اند، وارد گود مسئولیت های اجرایی و اداری شوند.

رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز برگزار می شود

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گرامیداشت دهه مبارک فجر روزهای 4 لغایت 6 اسفندماه در شهر اهواز برگزار می شود.

پرچمدار ایران در افتتاحیه پارالمپیک زمستانی 2022

پرچمدار ایران در بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

مومنی مقدم: نادی و ظریف هم مدنظر هستند

سرمربی جدید تیم والیبال جوانان ایران مسئولیتی را که بر عهده گرفته است، چالشی بزرگ با بیم و امیدهای زیاد می داند.

ایوان؛ سهم یزدانی خرم در والیبال ایران بالا بود

امشب جامعه ورزش در محل فدراسیون والیبال چهلمین روز درگذشت یزدانی خرم را به سوگ می نشیند.

4 بازیکن به تیم ملی فوتسال بانوان دعوت شدند

سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 4بازیکن جدید به اردوی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد.

پیشوا: الماس در سنگریزه است

امتیازآورترین بازیکنان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور معرفی شدند که در صدر آنها صابر کاظمی، بازیکن جوان و چپ دست تیم شهرداری ارومیه با کسب 508 امتیاز قرار دارد.

هندبال دختران در اردوی اعزام به آلماتی

سیزدهمین اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان و ششمین اردوی تیم ملی دختران جوان قرار است از یکم تا هشتم اسفند در تهران برگزار شود.

آقای رئیس جمهور! به داد فوتبال برسید

از قدیم گفته اند «درخت که بیفتد، تبرزن زیاد می شود» این ضرب المثل مصداق عزیزی خادم است که بسیار خنجر از پشت خورده است. او زخم دشنه افرادی را دارد که به آنها اعتماد کرده و یار همراه خود می دانست اما اکنون که رفقای نیمه راه را شناخته است، دردهای عمیق یکی یکی رو می شود.

اردوی آزادکاران برای حضور در جام  یارشاردوغو

اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی جام یاشاردوغو از دیروز (جمعه) در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شده است.

میثم دلخانی به مدال طلا دست یافت

در پایان روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن 72 و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتند.

اردوی کاراته ناشنوایان برای کاکسیاس برزیل

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، در اراک و مشهد مقدس آغاز شد.

 روشن: آقایان لیاقت عزیزی خادم را نداشتند

حسن روشن بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از سوی هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال مواردی را مطرح کرد که می خوانید.

دعوت کاله به والنسیای اسپانیا

چهاردهمین اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان 2024 ایران زیر نظر یوگنی گیسورین روسی برگزار شده است.

بازیکن اسپانیایی جایگزین مهدی طارمی

در چارچوب دور رفت مرحله پلی‌آف راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پورتو در نبود طارمی مقابل لاتزیو به برد 2 بر یک دست یافت تا قدمی بلند برای صعود به جمع 16 تیم پایانی بردارد.

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد...

سنگ پرانی در مسیر حرکت فوتبال ایران ما را به یاد آجر پرت کردن کودکان در ریل های قطار می اندازد که گاهی مخاطرات و صدماتی به سرنشینان واگن ها وارد می سازد اما نمی تواند چرخ ها را از حرکت باز گرداند.

حریفان تیم فوتبال امید ایران در ازبکستان

حریفان تیم فوتبال امید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. این تیم با مربیگری مهدی مهدوی کیا استارت زده است اما باید دید که برخی دایه های دلسوزتر از مادر او را هم مورد الطاف خود قرار می دهند یا مرد تیزپای دیروز فوتبال ایران بدون دغدغه به راه آماده سازی امیدهای فوتبال ایران می رود.

باریج مسافر قزاقستان شد

بیست و یکمین دوره رقابت والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران با سنت شکنی دختران باریج اسانس کاشان همراه شد.

عزیزی خادم با رأی قاطع هیئت رئیسه عزل شد

جلسه سرنوشت‌ساز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی قاطع اعضا و عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم به پایان رسید.

سراجی سرپرست فدراسیون فوتبال شد

پس از عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مهرداد سراجی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

لغو محرومیت مهرداد سراجی

با دستور کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، محرومیت مدیرعامل سایپا و عضو هیات رئیسه این فدراسیون از هرگونه فعالیت فوتبالی لغو شد.

لزوم توجه به ورزشکاران اخلاق مدار

در ورزش کشور ستاره هایی هستند که جدا از توان فنی و قدرت مربیگری، دارای‌ صفات اخلاقی و انسانی هستند.

نگاهی به 8 بازی

رقابت های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران برگزار شد و 8 بازی برای پشت سر گذاشتن گامی دیگر در این فصل به انجام رسید.

پیکان، سایپا رقابت در بالا

پیکارهای لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با رقابتی فشرده در بالای جدول همراه است.

تبریک به دکتر علی رستمی

خدا را شاکریم که در این بزنگاه دوران انتصاب شایسته شما در ریاست و مدیر کلی روابط عمومی زندان های کشور مقدمات پویایی و کارایی را مهیا ساخت. از خداوند رحمان موفقیت  روز افزون را خواهانیم.

تبریک

دکتر غلامعلی محمدی  انتصاب شایسته شما را  به سمت ریاست سازمان زندان های کشور تبریک عرض می کنیم؛ باشد که تجربیات و تلاش‌های شما راهگشا و تبلور تحول روز افزون آن سازمان باشد.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

نوروزی: حمایت از رشته های مدال آور المپیکی اولویت ماست

 در دیدار دکتر نورزی با علیرضا دبیر با حمایت ویژه از رشته های مدال آور المپیکی اعلام کرد که در همواره در اولویت اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

صدور آرای شکایات بازیکنان از سوی کمیته انضباطی

کمیته انضباطی وضعیت بازیکنان آرای مربوط به شکایات از باشگاه ها را صادر کرد.

علی نژاد مورد تمجید AFC قرار گرفت

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی از زحمات و تلاش های داور بازنشسته بین المللی فوتبال تشکر کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان تست PCR انجام دادند

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان از امروز در مرکز ملی فوتبال در حالی آغاز شد که ملی پوشان به همراه کادر فنی تست PCR دادند.

تیم ملی والیبال ساحلی راهی سریلانکا شد

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی راهی سری‌لانکا شدند.

تصمیم گیری با هیات رئیسه نیست

طبق ماده ۳۷اساسنامه انتخابات فدراسیون ها، هیات رئیسه موظف به تغییر رئیس فدراسیون نیست و حرف هایی که در این باره مطرح می شود باد هواست.

مدعیان شفاف سازی در فدراسیون فوتبال

زمزمه های تغییر مهرداد سراجی از مدیریت باشگاه سایپا با تغییر مدیریت کلان شرکت سایپا کلید خورده و وی که به گفته کمیته اخلاق حق حضور در نشست هیات رئیسه را روز پنجشنبه ندارد، جزو مدعیان شفافیت مالی در فدراسیون فوتبال است ولی یکی نیست سوال کند که هدایای معروف آن افطاری و مشاوران رسانه ای که نامشان و رسانه هاشان دست بازرسی است ماهی چقدر و با چه عنوانی دریافت می کنند تا سراجی را حفظ کنند .

پرسشگری و پاسخگویی مسئولانه

رئیس فدراسیون والیبال از بابت اینکه پیج ها، فضای مجازی و غیرمجازی ارومیه به وی اتهام می زنند به شدت گلایه مند است.

در سوگ یک استاد ارزشمند ورزش کشور

استاد محمد سبحانی، چهره نام آشنای ورزش ایران و نخستین مدیرکل تربیت بدنی مازندران پس از انقلاب و دارنده عناوین قهرمانی دررشته دوومیدانی و ریاست دو دهه هیات ژیمناستیک مازندران شبانگاه سه شنبه ۲۶بهمن ۱۴۰۰ درسن ۸۳ سالگی پس از تحمل یک دوره کوتاه بیماری در بیمارستان نیمه شعبان ساری درگذشت.

هنرنمایی امباپه در شب نزول مسی

در شبی که ورزشگاه پارک ‌دو‌پرنس مملو از جمعیت بود و میلیون ها بیننده هم از طریق جعبه جادویی بازی پی اس جی و رئال مادرید را تعقیب می کردند امباپه در دقیقه ۹۳ قلب رئال را هدف گرفت و یک برد شیرین تقدیم فرانسوی ها کرد.

برای حضور در رقابت های بین المللی دانکلوف و نیکولای پتروف

تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان امروز راهی بلغارستان شدند.

تاکید بر توسعه روابط ورزشی ایران و عراق

حضور هیات عراقی در کشور ما مناسبت خوبی را پیش آورد تا جمعی از چهره های شاخص ورزش کشور در کنار معاونان وزیر ورزش و روسای چند  فدراسیون ورزشی بر تبادلات فرهنگی و ورزشی دو کشور تاکید شود. این میهمانی به میزبانی دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر حمید سجادی وزیر ورزش برپا شد و در کنار آن دکتر علی افتخاری، حسین علی اسماعیلی مدیرمسئول پایگاه خبری البرز ورزشی، حسن روشن اسطوره فوتبال کشور نیز در این نشست حضور داشتند.

تقابل مجیدی، گل محمدی و نویدکیا برای فتح جام

تقابل فشرده و امتیازات نزدیک استقلال با پرسپولیس و سپاهان‌، زیبا و حساس است، به شرطی که کادر فنی و دست اندرکاران این سه باشگاه هوشیار باشند و بی جهت جنجال آفرینی نکنند.

عجله برای پایان یک رویداد

یک پای فینال لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد. سایپا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل پیکان فینالیست شد، اما تیم دیگر دیدار پایانی از نبرد سوم دو تیم اصفهانی ذوب آهن و باریج اسانس مشخص خواهد شد. اینکه فدراسیون والیبال پلی آف لیگ بانوان را با شرکت چهار تیم برگزار می کند، از عجایب است. سال ها بود که تلاش ها برای افزایش تیم ها ادامه یافت ولی اکنون که تعداد تیم ها به رقم 10 رسیده است، تعجب می کنیم که سازمان لیگ بانوان چه تعجیلی برای زود تمام شدن مسابقات دارد.

تعویق در لیگ برتر بسکتبال

با اعلام سازمان لیگ بسکتبال بازی تیم‌ پالایش نفت آبادان در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان به زمان دیگری موکول شد.

جایزه بهترین بازیکن برای علیپور

علی علیپور جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر پرتغال در بازی تیم‌های ماریتیمو و آروسا شد.

سه هفته ریکاوری برای سردار آزمون

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان دو هفته پیش به صورت رسمی راهی بوندسیلگا شد تا برای بایرلورکوزن به میدان برود.

نگاه سایت انگلیسی به مهدی طارمی

رسانه انگلیسی به تمجید از ستاره تیم ملی کشورمان پرداخت و او را مستحق حضور در لیگ جزیره دانست.

طباطبایی حذف شد

محمد امین طباطبایی در رقابت‌های چِس دات کام از صعود به جمع ۴ شطرنج باز برتر باز ماند.

ما کجاییم در این بحر تفکر

لیگ به معنی شریان حیاتی هر رشته ورزشی در بخش حرفه ای است. بعد از فوتبال، والیبال بیش از 30 سال سابقه برگزاری رقابت های زنجیره ای را دارد. اما هر سال کمیتش می لنگد...

فراموش شدگان بزرگ

به نظر می رسد که قرار نیست در کشور ما یک کار ایده آل صورت بگیرد. وقتی نگاه ها سطحی و گذرا باشد، طبیعی است که اشکالات بیشتر بروز می کند. نگاهی به تابلوی شخصیت هایی که در ویترین انجمن ورزشی نویسان نقش بسته اند، این واقعیت را نشان می دهد که برخی از شایستگان و متقدمان از قلم افتاده اند...

میلاد شیر خدا، حضرت علی (ع) بر تمام شیعیان جهان مبارک

میلاد شیر خدا، حضرت علی (ع) بر تمام شیعیان جهان مبارک

بیانیه تند استقلال به ذوبی ها

باشگاه استقلال با انتشار متنی پاسخ بیانیه‌ باشگاه ذوب‌آهن علیه فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را داد.

کوتاه از فوتبال ایران

در میان اخبار ریز و درشت فوتبال چند نکته ذیل را برای شما علاقه مندان فوتبال در نظر گرفته ایم که می خوانید.

پیشنهاد وزیر ورزش به همتای عراقی

وزیر ورزش امروز با هیات اعزامی ورزش کشور همسایه عراق دیدار کرد.

فقر گل در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

طاهریان: ورزش قهرمانی بانوان نیاز به حمایت بیشتری دارد

طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در نشست ستاد عالی ورزش از دستاوردهای ورزش قهرمانی بانوان دفاع و حضور حداکثری آنها در رویدادهای آتی را الزامی ارزیابی کرد .

قاسمپور: اسکوچیچ سرمربی امارات نمی شود

من با این طرز تفکر که بازی با کره جنوبی را تشریفاتی بدانیم و با بازیکنان ذخیره به میدان برویم، موافق نیستم. ابراهیم قاسمپور بازیکن تکنیکی دهه 50 تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سرشناس این رشته با بیان مطلب فوق افزود: کره جنوبی هم مانند ما در صدر گروه قرار دارد و همانند ایران مدعی ورود به جام جهانی است. به همین دلیل به لحاظ اعتباری هم شده معتقدم که باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم تا اعتبار تیم ملی حفظ شود.

یک دست و چند هندوانه در باشگاه سایپا

باشگاه های وابسته به خودروسازی نیازمند بازسازی و بهینه سازی است. یکی از این باشگاه ها که از قضا صاحب جایگاه و موقعیت درخورتوجهی بوده، باشگاه سایپا است که در سال 72 عنوان قهرمانی لیگ باشگاه های کشور را در فوتبال به دست آورد، چهار بار در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و در والیبال نیز یک بار در اسلام آباد پاکستان صاحب عنوان قهرمانی شد.

مجریان انتخابات در انتظار تعیین روز آن

والیبال یک رشته خاص ورزشی و به عبارتی یک ورزش دانشجویی و فضای آن مملو انسان های توسعه یافته با روحیه مشارکت و تفکر و همراهی و همکاری و مطالبه گری منطقی است...

قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان انجام شد

برنامه دیدارهای لیگ برتر مردان در قرعه کشی پلی آف لیگ برتر مشخص شد که در این اقدام ساعت برگزاری دیدارهای مراحل یک چهارم‌نهایی، نیمه نهایی و نهایی مشخص شد.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

سایپا در پای سکوی قهرمانی

نتایج دیدارهای بالانشینان در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان تهران در هفته بیست و چهارم به شکلی رقم خورد که سایپا بیش از پیش به مقام قهرمانی نزدیک شد و پنداری پای سکوی نخست ایستاده است.

ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر بر عموم مسلمین ایران زمین مبارک باد.

ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر بر عموم مسلمین ایران زمین مبارک باد.

زرگری: بومی ها راه را بر شایستگان بسته اند

ناکامی اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی چین معلول اتفاقاتی است که در این ورزش رخ داده و ظاهرا از انظار دور مانده است.

حجی زواره: انتخاب ساعی سالم و قانونی بود

تکواندوی ایران در شرایط پر از تردید و ابهام قرار دارد و بدون تردید بازتاب این وضعیت به فدراسیون بین المللی نیز کشانده خواهد شد.

تیم سردار آزمون سوپرلیگی شد

در پایان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با شرکت 16 تیم برگزار شد، تیم سریک گنبد که تحت حمایت سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران قرار دارد، با کسب 14 پیروزی بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و نخستین تیم ترکمن صحرا شد که جواز سوپرلیگ بانوان را به دست آورد.

برنده همان بازنده است!

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ایستگاه 26 هم گذشت تا در پی انجام 182 مسابقه در هفته هایی که به سرعت برق و باد گذشت، سیمای 8 تیم صعودکننده مشخص شود...

دلال هایی که دست از سر فوتبال برنمی دارند؟

بازار مکاره نقل و انتقالات در نیم فصل با هیاهو و مرافعه‌ پایان یافت و بار دیگر دلال ها و واسطه ها به نان و نوا رسیدند. دستگاه های نطارتی هم با نگاه درمانی چشم بر واقعیات بستند!

برتری تیم ملی فوتسال ایران مقابل تاجیکستان

تیم ملی فوتسال زیر 19 سال در دومین دیدار خود در رقابت های کافا به برتری رسید.

قدردانی از زحمات حسن روشن

تیم فوتبال اکبانان را باید ریشه دارتربن تیم نزد پیشکسوتان دانست. فعالیت این تیم به سه دهه نزدیک می شود. این فعالیت وقدمت بی دلیل حاصل نشده جز  با پشتکار مرد خستگی نا پذیر و با اخلاق چون هادی آهنگران.

پیشتازی پیکان و سایپا، قهرمان در قعر جدول

در حالی که هفت هفته دیگر تا پایان فصل پیکارهای فوتبال لیگ برتر امیدهای تهران باقی مانده است، دو تیم پیکان و سایپا شانه به شانه یکدیگر چشم به جام قهرمانی دوخته اند؛ البته در دیدارهای پیش رو بدون شک حوادث غیرقابل پیش بینی اتفاق خواهد افتاد که می تواند حتی برای پیشتازان نیز شرایط متفاوتی را رقم بزند.

کلهر: شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس یکسان است

محمود کلهر، پیشکسوت سرشناس و کارشناس فوتبال ایران در گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی حضور مجدد رامین رضاییان در پرسپولیس برای همراهی دوباره این تیم پرطرفدار تهرانی در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی کشور خیلی به درد تیم یحیی گل محمدی می خورد. همچنین میرزاییان هم از جمله بازیکنان خوب و باتجربه فوتبال ما بوده؛ بدین ترتیب پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه نیست.

آریا حکمت سنگربان آبی پوش

در حاشیه فوتبال پایه فوتبال تهران؛در پی معرفی بازیکنان مستعد فوتبال پایه تهران،  اینبار نوبت به یک سنگربان ازجنس آبی به نام آریا حکمت رسید.

خط و نشان باقری علیه استقلال

نقل وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال به نقطه پایان خود راه یافت و پنجره جابه جایی ها بسته شد. اکنون تیم های حاضر در لیگ برتر تنها می توانند کمبود تیم خود را از وجود بازیکنان آزاد برطرف سازند. در روز پایانی چندین جابه جایی صورت گرفت که اشاره ای به آن داریم.

بحران و چالش یا  کوبنده و توفانی

پنج بازی باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز بر گزار خواهد شد. دیروز سه بازی انجام شد که در این میان سپاهان و مس رفسنجان پرخروش و توفانی دیده شدند.

رامین رضاییان: به خانه ام بازگشتم

سرانجام رامین رضاییان پرسپولیسی شد. وی ساعاتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مقدمات حضور او در پرسپولیس قانونی و ثبت شود.

غلامرضا توانایی، مربی والیبال ایران درگذشت

مربی نامدار، مهربان و صمیمی والیبال ایران مرحوم غلامرضا توانایی  فهمیم و جامعه معزز والیبال  در گذشت.

داوران نوجوانان آزاد قهرمانی کشور اعلام شد

 رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر طی روزهای 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در سالن الغدیر شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

حسن یزدانی: دغدغه جوانان سرزمینم را دارم

مجموعه ورزشی حضرت امام علی (ع) که توسط حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در منطقه لپو صحرا شهرستان جویبار مازندران احداث شده است، در هفته جاری افتتاح خواهد شد. حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و 3 طلا، یک نقره و یک برنز جهان  گفت:  صحبت هایی را در مورد ساخت این مجموعه ی ورزشی و همچنین هدف های آینده اش داشت که در ادامه می خوانید.

رامین ر ضاییان به زودی در ایران

پرسپولیس برای در یافت ITC رامین رضاییان درخواست داده و مدافع جدید سرخ ها در راه ایران است.

بازیکن نفت آبادان درگذشت

بازیکن سابق نفت فوتبال خوزستان در حین بازی دار فانی را وداع گفت.

راستی برای ژوتینگ چه اتفاقی  افتاد؟

مطلب ژوتینگ درباره ستاره والیبال دو المپیک است که بر تارک تیم ملی چین می درخشید؛ بانوی اول والیبال جهان. این متن نوشته جیان لوکا پازینی است که در زیر می خوانید.

تمجید رسانه های پرتغالی از طارمی

 تیم فوتبال پورتو به مصاف اسپورتینگ رفت و در یک بازی پربرخورد و جنجالی به تساوی ۲- ۲ رسید.

تیم ایران فوتسال افغانستان را شکست داد

تیم فوتسال زیر ۱۹ سال کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات کافا توانست افغانستان را شکست دهد.

کارت گوهری صادر شد

دروازه‌بان جدید پرسپولیس، کارت بازی خود را دریافت کرد و برای بازی با نساجی در اختیار کادر فنی قرار دارد.

جدایی شیری از پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از صدور رضایت‌نامه مهدی شیری و جدایی این بازیکن از این باشگاه خبر داد.

برگزاری مجمع با حضور سجادی

وزیر ورزش و جوانان در مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که آماده واگذاری به بخش خصوصی می‌شوند، شرکت خواهد کرد.

حضور مهاجم استقلال در گل گهر

مهاجم استقلال به گل گهر پیوست و این در حالی است که انتظارات وی در استقلال برآورده نشد.

دختران ایرانی اسفندماه در دوشنبه

مسابقات فوتبال زیر ۱8 سال دختران منطقه آسیای مرکزی (کافا) به میزبانی شهر دوشنبه و با حضور تیم های ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار می شود.

تسلیت به همکار گرامی جناب آقای حسن امامقلی

با کمال تاسف فرا رسیدن سالگرد درگذشت اخوی ارزشمندتان آقای خسرو امامقلی را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می گوییم. بقای عمر باقیماندگان باشد.

آرزوهایی در مرز خطر

هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه 24 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر پیگیری خواهد شد. این در حالی است که سه تیم هورسان رامسر، سایپای تهران و شهرداری ورامین در مرز خطر مبارزه می کنند. ماندن در لیگ برتر حالا برای این تیم ها تبدیل به یک آرزو شده است.

جنگ لفظی گرشاسبی با درویش

پس از اینکه مهدی شیری در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، باشگاه فولاد خوزستان مشتری شد و کار انتقال این بازیکن را در دستور کار قرار داد.

سپاهان  در مسیر آرامش

امروز با برگزاری سه دیدار، نیم فصل دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کلید می خورد. سپاهان در اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان است.

کلاس بازآموزی مربیگری کشتی فرنگی برگزار شد

دوره بازآموزی مربیگری کشتی فرنگی زیر نظر سرپرست انستیتو کشتی در منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است.

بد نیست بدانید...

در شهر شایعاتی پخش شده است مبنی بر محرومیت یکی از مدیران باشگاه ورزشی.

اختلاف و انشقاق در فدراسیون فوتبال!

نامه هیات رئیسه و برخی مخالفت ها و حمایت ها از فرد یا طیف خاص، بیانگر وجود چندصدایی در فدراسیونی است که چشم به جام جهانی و اصلاح نظام مدیریت دارد! انگار قرار نیست آرامش در فوتبال حاکم باشد.

ادموند اختر: اتحاد و همدلی نیاز آراراتی ها است

فوتبال چهار جانبه به میزبانی آرارات و تقدیم گل به بازیکن خوش فکر و خوش اخلاق ارامنه بهانه ای شد تا در پایان دیدار آرارات و قلم ورزش با ادموند اختر گپی دوستانه داشته باشیم.

اصغرزاده: برای حل مشکل شهرداری وکیل گرفتیم

ارومیه همیشه میزبان شایسته ای در والیبال بود و من فکر می کنم که کنفدراسیون والیبال آسیا نیز بر این واقعیت مهر تایید زده است.

محراب بیگی: فدراسیون حامی تیم های سازنده باشد

تیمداری در بسکتبال بانوان سرخ نگه داشتن صورت با سیلی است. با هر یک از مربیانی که در این زمینه گفت و گو می کنیم، مصداق کامل این ضرب المثل را ارائه می دهند.

آقای فروردین! فردا خیلی دیر می شود

فوتبال دیگر سرگرمی نیست، یک پدیده اجتماعی است که جنبه های صنعت، سیاست، اقتصاد و غرور ملی در آن نهفته و حتی نهادینه شده است.

دودانگه: نمی دانیم با این همه استعداد چکار کنیم

بنا به دستور مسئولان باشگاه استقلال سالن کشتی شهید مرغوبکار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

ریکاوری 4 هفته ای برای سردار

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان هفته گذشته راهی آلمان شد تا به صورت رسمی کارش را با بایرلورکوزن در بوندس لیگا آغاز کند. این در حالی است که در کشور ما بازیکن هنوز پایش به لیگ ما نرسیده، مجبور می شود به میدان برود و این تفاوت باشگاهداری حرفه ای در اروپا و ایران است.

اوج دوباره طارمی

مهدی طارمی بعد از حضور در تیم ملی فوتبال ایران روحیه مضاعفی پیدا کرده است. او در بازگشت به لیگ پرتغال بار دیگر طرف توجه کارشناسان قرار گرفت.

بدمینتون بازان ایران پا به پای هند و اندونزی درخشیدند

جشنواره بین المللی بدمینتون تنها رشته ای است که در ایام دهه مبارکه فجر به طور مرتب برگزار می شود.

معمری مربی تیم ملی والیبال ایتالیا شد

خبر رسیده از کشور ایتالیا حاوی یک مژده جالب توجه بود و آن اینکه علی معمری مربی ایرانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایتالیا شد.

گفت و گو با دختر طلایی کاراته

قهرمانی در آسیا بهترین لحظه زندگی ورزشی من بود که باعث شد روزنه های تازه ای را فراروی خود مشاهده کنم.

وجاهت و منزلت بین المللی را حفظ کنید

این روزها در فضای فوتبال خوزستان سرور و شادی قهرمانی تیم فولاد و جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حال اهالی فوتبال و به خصوص هواداران فولاد را خوب کرده است و انصافا تیم فولاد و فولادی ها را باید شایسته بهترین ها دانست.

وزنه بردای؛ اما ها و اگر ها

علی مرادی رئیس بازنشسته فدراسیون وزنه برداری همچنان مصر بر ماندن در این تشکیلات است. وزارت ورزش هنوز واکنشی دراین زمینه از خود نشان نداده است اما بیشتر کارشناسان و قهرمانان این رشته خواستار برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هستند.

نوشداروی بعد از مرگ سهراب ...

تیم هایی که از ایستگاه بیست و پنجم لیگ برتر والیبال کشور گذشته اند تکلیف شرکت کنندگان در مرحله دور حذفی را روشن کرده اند. اما حکایت چهار تیم فقط برای ماندن در لیگ برتر ادامه دارد. روز یکشنبه تکلیف هورسان رامسر، شهرداری ورامین و البته سایپا برای سقوط نکردن مشخص خواهد شد. این در حالی است که آذرباتری ارومیه دیگر شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد.

معراج رحیمی سنگربانی بلند پرواز

در پی معرفی بازیکنان مستعد فوتبال پایه که با اقبال خوبی مواجه شده است این بار به معرفی یک سنگر بان بلند پرواز به نام معراج رحیمی می پردازیم.

مربیان خانه کشتی حسن یزدانی معرفی شدند

احداث خانه کشتی در زادگاه پهلوانان نامدار اقدامی زیبنده ای بود که در شهرکشتی خیز جویبار صورت گرفت.

اتفاق نادر، دوپینگ اسکی باز ایرانی

دوپینگ حسین ساوه شمشکی اسکی باز ایرانی در بازی های زمستانی المپیک چین از اتفاقات نادر ورزش کشور ما محسوب می شود.

دوئل ستاری با کی جی در ژاپن

محمود ستاری دارنده کمربند طلایی (krush) k1، در تورنمنت k1 سال 2022 ژاپن روز یکشنبه سوم آوریل(فروردین ماه) به مصاف کی جی مبارز ژاپنی در سالن یویوگی آره نا توکیو خواهد رفت.

جشنواره بین المللی بدمینتون شیراز

سی امین دوره بدمینتون بین المللی دهه گرامی فجر عصر امروز در شیراز به پایان می رسد. این درحالی است که بدمینتون بازان میهمان خارجی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های دوبل پیکار خواهند کرد.

پشتیبانی کمیته اخلاق از عزیزی خادم

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای به اقدام اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر استیضاح عزیزی خادم واکنش نشان داد.

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گرامی‌باد

یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود. یاد باد آن دل تپیدن‏‌های مشتاقان یار و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود.

جلسه سرنوشت‌ساز در انتظار فدراسیون فوتبال

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که یکی از ضعیف‌ترین هیات‌ رئیسه های تمام ادوار این فدراسیون به شمار می‌رفت حالا با جدی‌تر شدن برکناری عزیزی خادم جان گرفته و بالاخره نقشه تاثیرگذاری پیدا کرد!

باشگاه پرسپولیس ارزش گذاری شد

رئیس سازمان خصوصی سازی از نهایی شدن ارزش گذاری سهام باشگاه پرسپولیس خبر داد.

بازیکن ازبک استقلالی شد

عزیزبک آمانوف امروز با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.

جانشین مهدوی کیا معرفی شد

مهدی مهدوی کیا چندی پیش از مدیریت کمیته فنی فدراسیون فوتبال استعفا و از این مسئولیت کناره گیری کرد. این جدایی به میل و خواست خودش صورت گرفت. پس از این جدایی باید جانشین وی معرفی می شد. پس از مطالعات و بررسی های لازم جانشین وی شناخته و معرفی شد. میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جانشین مهدوی کیا شد تا نام او به فیفا ارسال شود.

زمین و زمان را علیه فوتبال را به هم ندوزیم

چرخه آرامی که فوتبال ایران را از تلاطم سال های اخیر به ساحل نجات رسانده است، مورد حقد و حسادت جمعی منفعت طلب قرار گرفته است تا به هر طریقی که ممکن باشد چوب لای چرخ فدراسیون گذاشته و همگام با برخی از غیرفوتبالی ها آب را گل آلود ساخته است. کاش این منتقدان امروز مصاحبه امیر حاجی رضایی می خواندند که نقد یعنی انصاف و در نظر گرفتن منافع و مسایل مالی.

جوانگرایی در ارکان اجرایی و اداری

سومین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال در سال 1400 بعد از سه ساعت بحث و بررسی موضوعات مختلف به پایان رسید.

افشای مبلغ رضایتنامه سردار آزمون

یک نشریه آلمانی مبلغ انتقال سردار آزمون به تیم بایر لورکوزن را اعلام کرد.

پس لرزه در استقلال!

تیم فرهاد مجیدی گرچه چندان خوب بازی نمی کند،اما خوب نتیجه می گیرد. در پرتوی همین خوب نتیجه گرفتن، در نیم فصل لیگ برتر در صدر قرار گرفت تا قهرمان معرفی شود و در جام حذفی هم در حال حاضر در جمع هشت تیم یک چهارم نهایی قراردارد، اما در این مسیر اخیرا اخباری به گوش می رسد که  استقلال را  به سمت و سوی چالش هدایت می کند. به عبارت دیگر در استقلال خاکستر در حال کنار رفتن از روی آتش است.

یاد و خاطره پهلوان ابوالفضل انوری گرامی داشته شد

طی مراسم باشکوهی چهارمین سالگرد درگذشت زنده یاد پهلوان ابوالفضل انوری ملی پوش اسبق سنگین وزن کشتی ایران و دارنده دو مدال ارزشمند جهان گرامی داشته شد.

تجلیل از قهرمانان کبدی سبزوار

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از قهرمانان کبدی شهرستان تقدیر کرد. علوی مقدم در این مراسم که در محل فرمانداری سبزوار برگزار شد عنوان کرد:باید شورای ورزش در شهرستان را هرچه سریعتر تشکیل بدهیم و برای ورزش برنامه راهبردی ترسیم کنیم.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

جمشید هاشمپور در جمع والیبالی ها

هنر و ورزش از دیرباز با هم الفت و دوستی دیرینه داشته اند به ویژه در رشته های توپی که هنرمندان به آن علاقه فراوان نشان دادند.

ژیمناستیک در سکوت و رکود

فدراسیون ژیمناستیک هم با سرپرستی اداره می شود و تکلیف انتخابات آن مشخص نیست. کارشناسان این رشته هر روز به نقد و نظر در این باره می نشیند اما توفیری در وضعیت کنونی به وجود نیامده است.

شایان: دوومیدانی از مشکلات مالی رنج می برد

همه فدراسیون ها برای رسیدن به یک هدف تعیین شده باید نقشه راه داشته باشند. اما تعویض مدیریت ها سنگ بزرگی است که به پای پیشرفت رشته های مختلف از جمله دوومیدانی سنگینی می کند.

سیفی زاده: بسکتبال در برزخ بلاتکلیفی است

به تعویق افتادن سه باره انتخابات رئیس فدراسیون بسکتبال شایعات زیادی را پیش آورده است. اینکه وزارت ورزش معطل حل تاییدیه یکی از کاندیداهای مورد نظر مانده است.

صعود استقلال با تعویض طلایی

عصر روز گذشته تیم استقلال تهران در دیداری پر افت و خیز برابر پیکان در وقت اضافی موفق به شکست خودروسازان شد تا با عبور از این رقیب دیرینه و سختکوش راهی یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی شود.

تیم ملی جایگاه شایستگان است

تیم والیبال فنرباغچه ترکیه با درخشش دو بازیکن ایرانی خود در ماراتنی سنگین 3بر 2 تیم کن فرانسه را شکست داد. این مسابقه در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و سیدموسوی 14 امتیاز که شامل شش دفاع روی تور بود، عملکرد خوبی را از خود ارائه داد و سعید معروف نیز دو امتیاز کسب کرد.

رکوردها شرط ورود وزنه برداران دختر

دختران وزنه بردار ایران برای اینکه به بازی های آسیایی اعزام شوند باید شرط تعیین شده را انجام دهند.

اردوی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، در تهران ،همدان و زنجان آغاز شد.

عباسی نایب رئیس کمیسیون داوران کشتی شد

انتخابات کمیسیون داوران کشتی کشور برای مشخص شدن 3 عضو (انتخابی) روز گذشته در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

 اولین خواسته هیات مدیره اجرایی شد

به یاد داریم در جلسه معارفه حمید گرشاسبی به عنوان  مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، مهندس ابراهیمی خطاب به مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفته بود که مدیریت جدید باشگاه فولاد خوزستان باید سه هدف را به عنوان مسیر تعالی  کوتاه مدت خود در نظر بگیرد...

سایپا برنده دربی خودروسازان

دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال نونهالان تهران با گل فراوانی همراه بود که به راستی بیش از پیش زیبا به نظر می رسد.

اخبار پشت پرده فوتبال

*کنعانی زادگان با رای کمیته اخلاق از دو بازی ملی مقابل کره و سوریه محروم شد...

نکونام مثل کی روش؛ کپی برابر اصل

نکونام تیم فوتبال فولاد را در سوپر جام قهرمان کرد. چندی پیش هم در جام حذفی قهرمان شد. قطعا این دو قهرمانی می تواند روزمه درخشانی در کارنامه نکونام باشد.

نکونام مثل کی روش؛ کپی برابر اصل

نکونام تیم فوتبال فولاد را در سوپر جام قهرمان کرد. چندی پیش هم در جام حذفی قهرمان شد. قطعا این دو قهرمانی می تواند روزمه درخشانی در کارنامه نکونام باشد.

پایان هیاهو

دیدار پرسروصدای استقلال با پیکان در جام حذفی که در چند نوبت بدون استدلال های منطقی به تعویق افتاد، امروز در ورزشگاه دستگردی انجام خواهد شد.

دیدارهای مهم و دربی گلستانی ها

هفته بیست‌و‌پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه 20 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، آمل، تهران، ورامین، یزد، گنبد و رامسر پیگیری خواهد شد.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

گزینش دستیاران تخصصی

انتخاب رضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران از چند وجه قابل توجه است؛ اول اینکه بازیکنی مطرح و سرعتی زن اول تیم ملی در دهه های گذشته بود. دوم دوره مربیگری بین المللی را با دستیاری تیم های ملی نوجوانان و جوانان در کنار مربیان تراز اول کشور گذرانده است و در کوره آزمون های متعدد آبدیده شده است...

دانش افزایی برای مربیان آکادمی ها

مربیان آکادمی های والیبال در سیرجان در دوره دانش افزایی شرکت کرده اند. در این کلاس دو روزه 32 مربی زن و مرد شرکت کرده اند که مدرس آنها محمدرضا دامغانی، مربی و بازیکن سابق تیم ملی بود.

خودکرده را تدبیر نیست!

پرسپولیس در چارچوب سوپرجام لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مغلوب فولاد خوزستان شد. این شکست در شرایطی رقم خورد که پرسپولیسی ها و سرمربی این تیم تاب و تحمل از دست داده و وارد حواشی ای شده بودند که ماحصل آن بی انگیزگی بازیکنان و سردرگمی مربیان بود.

زیرساخت عجیب در شهرستان ها

اینجا ورزشگاه شهدای بابلسر است؛ چارچوب لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور. دقیقا یک ساعت پیش از دیدار با نفت و گاز گچساران...

پرسپولیس در جمع 100 باشگاه برتر جهان

در تازه‌ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی، پرسپولیس در میان ۱۰۰ تیم برتر جهان باقی ماند.

خط و نشان فولاد با فتح سوپرجام!

قهرمانی سزاوارانه فولاد برازنده مردم خونگرم خوزستان است. شاگردان نکونام با نمایشی برتر و با فتح سوپرجام برای دیگ رقبا خط و نشان کشیدند.

تیم منتخب کشتی آزاد راهی ترکیه می شود

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی جام یاشاردوغو ترکیه شرکت می کند.

باوفا: تفکرات بنا و سوریان را قبول دارم

کرونا بر روی کشتی فرنگی پایه تأثیرگذار بود. خواستار برگزاری اردوهای مشترک با تیم بزرگسالان هستم.

هواداران بازنده این رخدادها هستند؟

بیرانوند و طیف وسیعی از ستاره های فوتبال ایران که در بدترین شرایط تیم های خود را رها کردند و لژیونر شدند، محبوبیت و درخشش خود را مدیون هواداران و تیم های باشگاهی هستند؟

مربیان برگزیده NBA

بسکتبال ملی ایالات متحده یا NBA پر از انگیزه و برنامه ریزی برای ارتقا و گسترش این ورزش مهیج است. شاید بی دلیل نباشد که در همه دنیا طرفداران پروپا قرصی دارد.

راکت به دستان ستاره دار در شیراز

جشنواره بین المللی بدمینتون دهه فجر سال 1369 در زمان ریاست مهدی کرباسیان آغاز شد. در آن زمان مسابقات رسمی نبود و جنبه دعوتی داشت ولی با آغاز دوران ریاست محمدرضا پوریا سال به سال رونق بیشتری پیدا کرد و جوایز دلاری آن از 5هزار دلار به 25 هزار دلار افزایش پیدا کرد.

کناره گیری لانگ بینگ کبیر

چای بین  Cai Bin  با قبول عنوان سرمربیگری  تیم ملی بانوان چین بار سنگینی را به دوش خواهد کشید.

بیرانوند ودرویش به توافق رسیدند

اخباری که ملاحظه می کنید، آخرین خبرهایی است که کمتر آن را خوانده یا شنیده اید. به بخشی از این اخبار اشاره می شود.

بزرگان، بزرگی کنند!

بزرگان و پیشکسوتان فوتبال نباید اجازه دهند چند بازیکن با بی توجهی اساس اقدامات مجموعه را زیر سوال برده و بی جهت یک همایش زیبا را به حاشیه ببرند.

ادای احترام به پدر والیبال مازندران

دهه چهل و پنجاه والیبال مازندران با یک نام می درخشید و آن مردی بود به نام خسرو قبادی مقدم که به اتفاق حسین بهرام صفت، جمشید آیریا، هوشنگ نوذری، رضا مهربان، گیتی یگانه، اشرف وحیدیان و ... نخستین دوره مربیگری بین المللی را در کشور چک گذراندند و دنیای علم و تجربه را با خود به ایران آوردند. زنده یاد خسرو عبادی اما در شمال ایران بی نظیر بود و در قلب مردمان والیبال دوست می درخشید. او متاسفانه خیلی زود از دار دنیا رفت...

ریاضی مهر: کریم صفایی کاربلد بود

وضعیت ورزش تیر و کمان در ایران تعریفی ندارد. رشته ای که ریشه ای کهن در فرهنگ ورزشی کشور ما دارد، بعد از حدود یک دهه درخشش در سطح جهان و آسیا، اکنون فقط نامی را یدک می کشد. در آستانه انتخابات ریاست این فدراسیون سایت طرفداری با کیوان ریاضی مهر، کاپیتان سابق تیم ملی گفت و گو کرد. وی در این مصاحبه از هر دری سخن گفت و کریم صفایی را یک مهره کارآمد  برای هدایت این فدراسیون خواند که می خوانید.

قلب فوتبال در جزیره کیش خواهد تپید

پیروزی ها و موفقیت ها اقبال و رویکرد همه جانبه ای دارد. وقتی تیمی در قله قهرمانی می درخشد، تمامی آحاد مردم و مسئولان کنار همدیگر قرار می گیرند و در رسیدن به اوج توفیق همگامی و همراهی می کنند. انتخاب جزیره زیبای کیش به عنوان پایگاه فوتبال نمونه ای از این همراهی و همدلی است.

مومنی مقدم سرمربی جدید والیبال جوانان ایران

رضا مومنی مقدم بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان معرفی شد.

​ فردا؛ آغاز اردوی بوکسورهای نوجوان و جوانان

اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان نوجوان و جوان بوکس ایران از فردا در تهاران آغاز خواهد شد.

پیشتازی پیکان با سایه ای به نام کیا

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با پیشتازی پیکان و تعقیب سایه به سایه کیا ادامه یافت تا در هفته های آینده با دیدارهایی حساس تر و دیدنی تر رو به رو باشیم. پیکانی ها که در صدر جدول قرار دارند در یک دیدار پرگل و تماشایی و با حساب 4 بر 2 مقابل پرسپولیس را از پیش رو رداشتند.

تسلیت به جامعه ورزش

خبر درگذشت غم انگیز ایرج حصیبی پیشکسوت ارزنده ورزش ایران موجب تاسف و تالم فراوان شد. ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سوگوار آن فقید، درگذشت ایشان را به جامعه ورزش به خصوص خانواده حصیبی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم‌ مغفور علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نماییم.

پیشکسوت و مسئول سابق دوومیدانی درگذشت

ایرج حصیبی از مسئولان سابق دوومیدانی به علت کهولت سن در رامسر درگذشت.

مسابقات فوتبال شش جانبه با قهرمانی قلم ورزش پایان یافت

 ورزش و تحرک جسمی از نیازهای جدی معلولان و افرادی است که با وجود برخی کاستی ها ،می توانند استعدادها و ظرفیت‌های خود را بروز داده و در معرض دید همگان قرار دهند.

مانور ناکارآمدها در ورزش ایران !

جای بسی تاسف است که ناکارآمدها در ورزش ایران مانور می دهند و وزارت ورزش نیز موضعی منفعلانه در این زمینه دارد .

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی – اهواز

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، روزهای 3 لغایت 6 اسفندماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می شود.

 لزوم حفظ اسکوچیچ به دلایل متفاوت!

آنها که بر طبل تغییر سرمربی تیم‌ملی می کوبند، عمدتا با اصول مدیریت اجرایی و فنی فوتبال و داشته های مالی  بیگانه اند یا براساس تمایلات باشگاهی و‌ جناحی اظهار عقیده می کنند!

دربی ۹۸ در ابهام

برنامه بازی های لیگ برتر تا هفته بیست و دوم اعلام شد، اما از برنامه هفته بیست و سوم که دربی ۹۸در آن قرار دارد خبری نیست. نمی دانیم چرا زمان و تاریخ دربی ۹۸اعلام نشد اما شک نکنید که بی دلیل نیست.

جام در آغوش پرسپولیس یا فولاد؟

پرسپولیس قهرمان دوره قبل و فولاد قهرمان حذفی، هر دو برای شکار جام خیز بلندی برداشته اند.

قوز بالای قوز در بسکتبال

مشکلات بسکتبال هم قوز بالای قوز شده است. بعد از غیبت دو بازیکن سرشناس و کرونایی شدن بازیکن شاغل در بوندس لیگا دو بازیکن دیگر نیز کرونایی شدند.

شکارچیان فعال شده اند

 نقل وانتقالات فوتبال شدت بیشتری به خود گرفته و در این مسیر شکارچیان فعال شده اند. در اینجا اشاره ای گذار به جابجای های انجام شده می اندازیم.

پنجعلی: بازی های باقیمانده را به ذخیره بدهیم

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره مسایل مربوط به مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: با حرف نمی شود کارها را پیش برد. هر وقت پولی به حساب باشگاه واریز شود، آن وقت می توان توقع داشت که پرسپولیس به سر و سامان برسد و سر و صدای بازیکنان و مربیانش فروکش کند.

مسئولیت گران را به مردان کارآزموده بسپارید

اداره ورزش استان تهران به اندازه یک وزارتخانه، کار و اهمیت دارد. از دیرباز که مردانی چون ادب خواه، افشارزاده بر مسند مسئولیت ورزش این کلانشهر قرار گرفته بودند تا بعدها که زنده یاد خطیب، گرشاسبی، پریچهره و گل محمدی سکاندار ورزش پایتخت شده بودند، کمتر به یاد داریم که افراد غیرورزشی و سفارشی عهده دار اداره ورزش پایتخت شده و قادر باشند که خدماتی اثرگذار از خود برجای بگذارند...

روشن: از شایعه سازان شکایت می کنم

حسن روشن، بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران در رابطه با نقل و قولی از سوی او مبنی بر اینکه حضور وحید هاشمیان و کریم باقری در تیم ملی تاثیری در موفقیت های این تیم نداشته است، به البرز ورزشی گفت: واقعا نمی دانم که منشأ این شایعه سازی و فرافکنی ها چیست؟

والیبال 10 کشور در راه ارومیه

کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد که مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 با حضور 11 تیم از 10 کشور قاره کهن به میزبانی جمهوری اسلامی ایران به احتمال زیاد در ارومیه برگزار خواهد شد.

موافقت کنفدراسیون آسیا با پیشنهاد ایران

کنفدراسیون والیبال آسیا با پیشنهاد رئیس فدراسیون والیبال ایران، تاریخ مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین را تغییر داد.

دنیای توپ و سبد

بسکتبال ایران در انتظار مسابقات انتخابی مرحله دوم جام جهانی است. این انتظار البته با نوعی بی قراری در زمینه انتخاب رئیس جدید فدراسیون نیز همراه شده است.

نادی: چک بی محل به بازیکنان درد آور است

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال و یکی از بهترین مدافعان جهان در نخستین سال مربیگری خود با نوعی بدشانسی همراه شد. وی که از نیم فصل دوم به تیم همدان پیوسته بود، با کوهی از مشکلات و نداری ها دست و پنجه نرم کرد و در نهایت نتوانست به دور حذفی لیگ یک صعود کند.

کمک های میلیاردی به تیم پرشور تبریزی

از تبریز خبر رسیده که با تعامل وزیر صنعت و معادن و استاندار آذربایجان شرقی اقدامات خوبی در زمینه حل مشکلات باشگاه تراکتورسازی به عمل آمده است.

ترکیب تیم منتخب دانکلوف مشخص شد

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در جام دانکلوف بلغارستان مشخص شد.

دیدار سجادی و صالحی امیری با وزیر ورزش چین

وزیر ورزش کشورمان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش چین دیدار کردند.

عبدالکریم به سپاهان پیوست

شبکه «الکوره العراقیه» خبر داد حسن عبدالکریم هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه الکرخ به پیشنهاد سپاهان ایران چراغ سبز نشان داده است.

رقابت مشکات در برزیل

مشکات صفی تنیسور جوان و خودساخته ورزش کشور ما به یک موقعیت جدید بین المللی دست پیدا کرد. او این بار قرار است به انتخاب فدراسیون جهانی تنیس در رقابت های سطح یک جوانان جهان در کشور برزیل شرکت کند.

معارفه مدیرکل جدید ورزش وزارت کار

معاون فرهنگی و اجتماعی  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مباحث کاربردی و مهمی مثل کار فرهنگی و ورزشی در جامعه کارگری با نامه نگاری و دستوری امکان پذیر نیست و برای اینکه یک اتفاق مهمی در این دو بخش انجام بدهیم باید با تمام توان رو به جلو با تغییرات محسوس حرکت کنیم .

افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی شد

رکورد دار حضور در بازی‌های المپیک،عضو فدراسیون جهانی کشتی شد.

چرا یزدانی به حق خود نرسیده است!

دکتر استقلال که حالا به گفته حسن روشن نیمی از تیم ‌مجیدی است،چرا طی این‌ سال ها به حق خود نرسیده است؟ آیا حمایت های خام و برخی خلقیات او باعث دوری یزدانی از تیم ملی نشده است؟

 چرا جریمه مالی کم شد؟ گل دوم استقلال مردود است!

در چند روز اخیر حوادثی در فوتبال رقم خورد که قابل بحث است. نکته اول در مورد تایید حکم کمیته انضباطی در خصوص اعتراض تیم استقلال بر روی بازیکن گابنی تیم گل گهر از سوی کمیته استیناف است.در خصوص اصل رای فعلا کاری نیست.اما در همین رای تایید شده ،کمیته استیناف تنها تغییری که انجام داد نسبت به جریمه مالی است که ۷۰ میلیون جریمه مالی گل گهر به میزان قابل توجه ای  کاهش می یابد...

جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شد

از اخبار غافلگیرکننده امروز ورزش کشور، کنارگذاشتن پریچهره از سمت مدیرکل ورزش و جوانان اسان تهران بود.

آقای سجادی! چه فرقی با وزرای قبلی دارید؟

 دل مان را خوش کرده بودیم که با حضور یک ورزشی در راس وزارت ورزش و جوانان ، جلوی فرصت سوزی ها گرفته شده و قطار ورزش بر روی ریل اصلی قرار خواهد گرفت، اما دریغ و صد افسوس که همه این آمال و آرزوها تا اینجا سرابی بیش نبوده است.

خوردبین مشاور پرسپولیس شد

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در حالی در این مسوولیت حضور یافته است که به جهت حضور در پرسپولیس از ابتدا تا انتهای دوران بازی از نمادهای وفاداری باشگاه است و در کسوت سرپرستی و مدیریت تیم نیز، صاحب رکورد مختص به خود است.

 خداحافظی مظاهری از استقلال

دروازه بان تیم فوتبال استقلال سرانجام با این باشگاه برای جدایی به توافق رسید و قراردادش در آستانه فسخ قرار دارد.

لطفا سرخابی ها از فوتبال پاک سخن نگویند!

ادعای فوتبال پاک از سوی سرخابی ها بی معنا و تو خالی است. این دو تیم از بیشترین امکانات کشور بهره برده و بدترین ضربه را جایگاه ورزش کشور وارد کرده اند! فساد و ناهنجاری در فوتبال بیداد می کند.

کشفیا: از تجربیات رضایی نمی شود گذشت

هادی رضایی مربی پرمدال والیبال نشسته ایران که اعلام کناره گیری کرده بود، بار دیگر به درخواست حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک دعوت به همکاری شده است. در این باره با علی کشفیا پاسور سابق تیم ملی و رئیس انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولان گفت و گو کرده ایم.

خلیلی: بی تفاوتی تا کی؟

ملاک انتخاب مربیان برای تیم های ملی والیبال بانوان چیست؟ چرا نسبت به افرادی که عمر و جوانی خود را در این رشته گذاشته اند، بی تفاوتی می کنند؟

وزنه برداری در بلاتکلیفی محض

فدراسیون وزنه برداری با بازنشستگی علی مرادی در بلاتکلیفی محض قرار گرفته است. این ورزش المپیکی هرچه زمان را از دست بدهد، جبران عقب ماندگی به دشواری صورت می گیرد.

آقای مجیدی! نقد داریم تا نقد...

فرهنگ فوتبال همفکری و هم اندیشی در تمام زمان هاست. نگاهی به مصاحبه ها و گفت و گوهای مربیان بزرگ دنیا مبین این واقعیت است که آنها از دانش فنی بالا، علوم اجتماعی وافر و مسایل روحی – روانی گسترده ای برخوردار بوده و در گفتار و رفتار خود سعی کرده اند که الگوهای ارزشمند برای این ورزش زیبای جهانگیر باشند. اما آیا مربیان تیم های بزرگ ما در کنار تکنیک و تاکتیک، منش و فرهنگ گفتاری این مربیان مطرح را آموخته اند؟

جهش سایپا به سوی جام

گویا تیم خوش ترکیب سایپا را باید از همین حالا بخت اول قهرمانی در این فصل نوجوانان تهران دانست که در هفته بیست و سوم را با شانزدهمین پیروزی و بدون باخت پشت سر گذاشت.

آغاز اردوی کشتی نوجوانان تهران

اردوی نوجوانان آزاد آموزشگاه‌های استان تهران و شهرستان های تهران برگزار شد.

ولاسوف : در وزن 87 کیلو کشتی خواهد گرفت

رومن ولاسوف فرنگی کار مطرح روس که مدال های طلای المپیک لندن و ریو و همچنین 3 مدال طلا و یک نقره رقابت های جهانی را در کارنامه ی خود دارد، به وزن 82 کیلوگرم صعود کرد.

کیوان صادقی: ایران شایسته مدال برنز بود

تیم ملی هندبال ایران از نظر داشتن مهره، دومین تیم مسابقات ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی بود. اما به لحاظ عملکرد نواقصی داشت که بیشتر جنبه تاکتیکی در آن مشهود بود.

کارت قرمز و اخراج یزدانی

مدافع آبی پوشان در آخرین دقایق بازی این تیم مقابل هوادار کارت قرمز گرفت تا اولین بازیکن اخراجی این فصل تیمش در این فصل باشد.

عتیقه چی رئیس اسکیت اینلاین آسیا شد

رئیس فدراسیون جهانی اسکیت با صدور حکمی رامین عتیقه چی را به عنوان رئیس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا منصوب کرد.

حقایق را نادیده نگیریم

آلدوس هاکسلی می گوید حقایق با نادیده گرفته شدن، از هستی ساقط نمی گردند. این جمله ارزشمند در کتابی که عادل فردوسی پور ترجمه اش کرده، به چشم می خورد و چقدر هم که در دنیای پیرامون ما کاربرد دارد.

رغبتی: بر تداوم همکاری با ورزش کره جنوبی تاکید شد

وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی با مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و همچنین رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مراسم یادبود انصاریان با حضور پیشکسوتان برگزار شد

مراسم سالگرد درگذشت بازیکن سابق فوتبال کشورمان بعدازظهر دیروز برگزار شد.

پیروزی فنرباغچه با کاپیتان معروف

تیم والیبال فنرباغچه ترکیه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل الکتما 3 بر صفر به پیروزی رسید. این نخستین برد فنرباغچه با پاسوری و بازیگردانی سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی ایران بود.

محمدی: دبیر کمک کردن را بلد نبود

مربی سابق تیم ملی کشتی ایران پرده از برخی دخالت ها و اظهارنظرهای غیرمستند برداشت...

تسلیت

دوست و همکار محترم آقای میلاد زاویه مصیبت درگذشت ابوی گرامی تان را صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای مازندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.

تسلیت

جناب آقای بهروز یاری، قهرمان سابق کشتی و مربی محترم این ورزش مصیبت وارده را به جنابعالی و وابستگان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

برادر ارجمند آقای محمود پیشگاه هادیان

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکف است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند. بدین وسیله فرارسیدن سالگرد شهادت خلبان شجاع احمد پیشگاه هادیان را به حضور جنابعالی و خانواده محترم پیشگاه هادیان تسلیت می گوییم.

انگیزه هایی برای ساختارسازی باشگاهی

واقعیت این است که لیگ فوتبال ایران طی یکی، دو سال گذشته کیفیت نازلی داشت و از دل این رقابت های پرهزینه نه ستاره ای طلوع کرد و نه تیمی پرورده شد. اما اکنون به لطف صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی انگیزه ها و جاذبه های جدیدی در این ورزش پرطرفدار به وجود آمده است...

ریچ بندر: می توانیم در قالب دیگری مسابقه بدهیم

فدراسیون کشتی آمریکا در بیانیه ای ادعا کرده است که صدور روادید کشتی گیران آمریکایی در اختیار آنها نیست اما تمایل دارد که دیدار موعود دو تیم ملی برگزار شود.

سجادی و صالحی امیری در دیدار با باخ

رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان به منظور دیدار با مسئولان کمیته بین المللی المپیک وارد پکن شدند.

ربط محكوميت گل گهر با اساسنامه فوتبال چيست؟

اتحاديه فوتبال سال هاست تلاش دارد تا  ساختار فدراسيون فوتبال را در قالب نهادي مردمي اصلاح كند.

جایگاه ورزش خراسان رضوی خیلی بالاتر از اینهاست

حدود 4 ماه از مدیریت و سرپرست افشین داوری بر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گذشته و به نظر می رسد این مرد کاردان و با تجربه که از خانواده ورزش و اهل همین  شهر و دیار می باشد اینبار با آرامش و با تدبیر منطقی در پی ارتقا ورزش خراسان بزرگ و رساندن آن به جایگاه واقعی اش است.

در انتظار درخشش آزمون در آلمان

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره سردار از زنیت جدا شد و به باشگاه بایرلورکوزن آلمان پیوست. درخشش او در زنیت محبوبیت فراوانی به همراه داشت و هواداران باشگاه روسی او را ستاره و فرشته نجات تیمشان قلمداد می کردند.

 قناعت: باید میزبانی مسابقات کشوری بگیریم

عباس سروری در ادامه دیدار های خود با مسئولان استانی با جواد قناعت استاندار جدید خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کرد.

سازگاری ایرانی به سبک اللهیار

شوتا آرولادزه سرمربی جدید و گرجستانی تیم هال‌سیتی در گفت‌وگو با سایت هال‌لایو در خصوص عملکرد اللهیار صیادمنش در تمرینات این تیم اظهار داشت: از نحوه سازگاری او به این زودی متعجب شدم. زبان انگلیسی او به اندازه کافی خوب است و از همان جلسه اول ارتباط خوبی با دیگر بازیکنان برقرار کرد.

مهدوی کیا کنار رفت

** مهدی مهدوی کیا سر مربی تیم امید ایران که همزمان با این مسئولیت عضو کمیته فنی تیم ملی فوتبال ایران بود، با ارسال نامه به رئیس فدراسیون فوتبال از کمیته فنی تیم ملی کناره گیری کرد.

شهداب با چنگ و دندان برد

هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با سومین شکست تیم صدرنشین لیگ همراه شد. سپاهان اصفهان که با هجده پیروزی فاصله زیادی در صدر جدول دارد، این بار مغلوب تیم مقاومت شهداب یزد شد.

جانسون ایسلندی مربی تیم ملی هندبال

با رفتن مانوئل سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بار دیگر رایزنی برای استخدام یک مربی مطرح در این رشته آغاز شده است. در این باره شنیده ایم که یک مربی که بهترین بازیکن جهان بوده، اولویت اول فدراسیون هندبال است.

پیروز تنیسورهای ایرانی بر حریفان ترک و آمریکایی

تنیسورهای کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال شدند.

هاکی روی یخ ایران مسافر قرقیزستان

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند.

جوادی: فدراسیون کشتی سیاستگذاری درستی ندارد

از همان اول هم مشخص بود سیاست حضور تیم کشتی در آمریکا نادرست است. بهتر بود رییس فدراسیون کشتی به جای آمریکا تیم را راهی جام یاریگین روسیه می کرد. نمی دانم رییس فدراسیون چه اصراری داشت که  تیم عازم  آمریکا شود در حالیکه این سفر از همان ابتدا پرحاشیه و غیر اصولی بود.  به نظر من تدارک سفر به آمریکا غلط بود و دلیلی نداشت ما حضور در مسابقات غیر رسمی را می پذیرفتیم.

حضور 500 هزار ایرانی در دوحه!

سفیر ایران در قطر پیش‌بینی کرد نزدیک به ۵۰۰ هزار تماشاگر ایرانی، رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ را از نزدیک تماشا کنند. حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه از صعود «تیم ملی» به‌عنوان نخستین کشور آسیایی به رقابت‌های جام جهانی 2022 اظهار خرسندی کرد.

معارفه آزمون در لورکوزن

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه فصل می‌تواند بایر لورکوزن را در لیگ اروپا همراهی کند.

 تشریح برنامه های فرهنگی ورزشی دهه فجر

معاون امور حقوقی،مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها درخصوص گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صدور آرای جدید کمیته انضباطی

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال اعلام کرد.

شادی ایرانمهر در روز شکست پیکان صدرنشین

مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان تهران در حالی با هفت دیدار برگزاری شد که تیم دوم جدول رده بندی یعنی ایرانمهر موفق شد با حساب 2 بر صفر فتح آرشاک را شکست دهد.

آقای فروردین! منافع ملی فوتبال را هدف گرفته اید

آقای فروردین از روز اول در مخالفت با وزير ورزش صحبت کرد و هنوز به دنبال انتقام گیری از ورزش است.

سلگی: شانس ایستادن روی سکوی المپیک را داریم

تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد. این موفقیت عالی مرهون مدیریت بسیار خوب دکتر عزیزی خادم و کادر فنی است.

حاجیلو: موفقیت فوتبال جای تقدیر دارد

محسن حاجیلو گزارشگر و مجری طنز پرداز صداو سیما که خود از ورزشکاران هندبال ایران بود در گفت و گو به البرز ورزشی در این باره که یک نماینده مجلس علیه فدراسیون فوتبال جبهه گرفته تعجب می کند...

حسین کلانی: باید تابع قانون بود

مهندس حسین کلانی پیشکسوت فوتبال در خصوص ورود نمایندگان به برخی از مسایل ریز  ورزش وفوتبال می گوید: نمایندگان هم می توانند به مسایل ریز و درشت هر اتفاقی ورود کنند ولی درخصوص مسایل فنی و تخصصی این اجازه را ندارند. در حقیقت این دو مورد را باید در شخص حقیقی و شخصیت حقوقی ورزش از جمله فوتبال جست و جو کرد.

غیاثی: حدادی شاهکار دوومیدانی است

دوومیدانی ایران عده ای زحمتکش پیرامون خود دارد و فدراسیون این ورزش نیز تلاش زیادی انجام می دهد. اما پول نیست و این بزرگترین سد بازدارنده برنامه ریزی است.

فریبا: خصوصی سازی، سناریوی تکراری است

بهتاش فریبا، پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال و تیم ملی اعتقاد دارد: تاکنون هیچ مربی تیم ملی به اندازه دراگان اسکوچیچ موفق نشد آمار و ارقام موجود از مسابقات مقدماتی جام جهانی ثابت کرده که سیزده بازی مقابل تیم های همگروه قاره کهن با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با اقتدار مقدمات جهانی شدن فوتبال ایران فراهم آمد.

کاظم اولیایی: کار دولت، وضع قانون و نظارت است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره مسایلی که به تازگی برای فوتبال کشورمان پیش آمده و اظهارنظرهای یکی از نمایندگان مجلس به البرز ورزشی گفت: کار مجلس وضع قانون و نظارت بر امور است، اما اگر در ورزش مداخله کند، پای مجامع بین المللی به مسایلی می کشاند که ممکن است منجر به محرومیت ورزش ما از جمله فوتبال شود. چرا که فیفا با صراحت در این باره عمل کرده است. پس بهتر است که اجازه بدهند مسایل فوتبال با همفکری کارشناسان این رشته حل شود و اگر جایی نیاز بود دولت و مجلس به خاطر اعتبار ملی و بین المللی ما کمک کن

مهندس رضی: جامعه ما به این پیروزی نیاز داشت

مهندس امیر رضی، رئیس هیات کشتی استان گیلان صعود تیم ملی فوتبال را به جام جهانی روحیه بخش و وفاق ملی خواند.

همه با جان و دل بازی کردند

تیم ملی هندبال ایران پس از هشت سال برای دومین بار در طول تاریخ به رقابت های قهرمانی جهان راه یافت.

دعوت از فیفا برای تعلیق فوتبال ایران!

در اردیبهشت ماه 98 فروردین با یکی از نمایندگان مجلس استان خودشان درگیر می شود و همان موقع کوروش کرم پور رئیس کمیسیون انرژی مجلس فروردین را متهم می کند که با استفاده از احساسات هواداران قشقایی شیراز می خواهد کاندیدای مجلس شود، برای همین مدام به فکر جنجال است نه به فکر فوتبال.

صمدیان: تاریخی ترین تیم ملی را داریم

شاهین صمدیان از پیشکسوت فوتبال پایتخت است که شاید زیاد در عرصه مطبوعات دیده نشود اما از مردان صاحبنظر این ورزش است. وی در سال های نه چندان دور در تیم های مطرحی چون شاهین، سایپا حضور داشت. با وی در تحریریه نشریه گفت و گویی انجام دادیم که می خوانید.

ناقوس ناامیدی را بشکنیم

بازیکنان کنونی تیم ملی فوتبال فاکتورهایی دارند که هیچ تیم دیگری در قاره آسیا از آن بهره نمی برند.

روشن: مجلس نظارت کند، نه دخالت

حسن روشن اسطوره فوتبال ایران و کارشناس ارشد این ورزش در گفت و گو با همکار ما درباره دخالت نماینده مجلس در امور مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال می گوید: نماینده حق دخالت ندارد اما می تواند در امر نظارت تلاش خودش را انجام بدهد آن هم در صورتی که از قوانین بین المللی فوتبال اطلاع داشته باشد یا پرس و جوی لازمه را انجام داده و به اطلاعات کافی دست پیدا کند.

بسکتبال ایران در بیم و امید

انتخابات فدراسیون بسکتبال یک بار دیگر به تعویق افتاد، اما عجیب اینکه جامعه بسکتبال حتی دوستان رسانه ای در این زمینه حساسیتی از خود نشان نمی دهد. این بی تفاوتی است یا صبوری برای داشتن تشکیلاتی بهتر؟

آقابیگ: دیواری کوتاه تر از ورزش ندیدند

اقدامات نماینده مجلس که در واقع به نوعی نشان دادن در باغ سبز به فیفا بوده تا پای این مجامع بین المللی را به مسایل داخلی فوتبال ما بکشاند، واکنش زیادی در بین اهالی ورزش به ویژه کارشناسان فوتبال داشته است.

احتمال حضور بازیکن ایرانی به الدحیل

رامین رضاییان که به صورت قرضی از الدحیل به السیلیه پیوسته بود در پایان نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر از السیلیه جدا شد اما با مسئولان باشگاه الدحیل به منظور فسخ نهایی قرارداد هنوز به توافق نرسیده است.

ورود حردانی به استقلال قطعی شد

در حالی که قرار بود رشید مظاهری و آرش رضاوند به فولاد خوزستان بروند و صالح حردانی استقلالی شود، مظاهری با فولادی‌ها به توافق نرسید. درخواست‌های دروازه‌بان استقلال باعث شد تا جواد نکونام قید او را بزند و شهاب گردان با فولاد قرارداد امضا کند.

کارشناسان فوتبالی سیما چگونه گزینش می شوند؟

مباحث کارشناسی فوتبال در سیما نباید سلیقه ای، جناحی و مبتنی بر رفاقت ها و سلائق طیف خاصی باشد.طیف وسیعی از افراد قابل و مجرب فوتبال فراموش شده و تعدادی محدود همواره در شبکه های مختلف ظاهر می شوند!

از نظم ‌تیمی تا بی نظمی دو بازیکن جوان!

اصولا تیمی که روی نوار پیروزی است  نباید زیر تیغ انتقاد برد، اما باید قبول کرد گروهی که به دور دوم جام جهانی می نگرد، باید تابع طرح ها و تاکتیک های کاملا حرفه ای باشد و بی جهت دچار لغزش نشود.

عزیزی خادم: ایران رکورددار بازی‌های رسمی دنیا

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید تدارک لازم برای حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ببینیم و نباید توقعات را بالا ببریم.

سجادی: جای هواداران خالی بود

وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات جای هواداران را در این دیدار خالی دید و از تک تک اعضای تیم ملی تقدیر کرد و تبریک گفت.

آقای رئیس مجلس! جلوی اقدامات شبهه برانگیز را بگیرید

فوتبال نفس یک جامعه زنده و پویاست. در تمام دنیا این واقعیت به عینه دیده و لمس شده است و کشور عزیز ما که مملو از جوانان وطن دوست است، از این قاعده مستثنی نیست...

پشت پرده اخبار فوتبال

دسترسی به اخبار پشت پرده فوتبال را می توانید در این ستون جست و جو کنید.

آقای نماینده! مطرح شدن به چه قیمتی؟

خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رئیس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

دبیر به حرفش عمل می کند؟

سفارت ایالت متحده به علیرضا دبیر و سه عضو کاروان معرفی شده کشتی برای مسابقه تیم با تیم آمریکا روادید نداد.

تجلیل هیات تهران از پیشکسوتان کشتی

روز گذشته رئیس هیات کشتی استان تهران آقای عبدالله عزیزی از سه  پیشکسوت قدیمی در کلاس تمرین سالن ۷ تیر تجلیل به عمل آمد.

بندبازی روی طناب باریک

هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری خواهد شد. در این بین تیم شهرداری ارومیه که در روی دنده باخت حرکت می کند، به گنبد می رود.

دغدغه های شمسایی و لزوم حمایت از فوتسال

فوتسال ظرفیت جهانی شدن دارد؛ به شرطی که حمایت شود. حرف های وحید شمسایی و کادرفنی را باید شنید و با طراحی و تامین ‌منابع مالی فوتسال را به اوج رساند. درمان فوتسال با تغییر کادرفنی و جا به جایی نفرات میسر نمی شود.

محکم بر می گردیم

یحیی گل محمدی که مجددا در کنار پرسپولیس قرار گرفت، در اولین اظهارنظر خود اعلام کرد، باید محکم دیده شویم. باید محکم برگردیم.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

تاسیس دانشکده فوتبال در 31 استان کشور

توافق جدید فدراسیون فوتبال با دانشگاه آزاد اسلامی، برای تاسیس 31 دانشکده تخصصی فوتبال در استان های کشور انجام شده است.

فرزانه: خلاقیت های فردی سیستماتیک شود

حمیدرضا فرزانه نامی آشنا در فوتبال به شمار می آید. اوج حضور او در فوتبال با تیم سپاهان سپری شد. اکنون هم با فوتبال زندگی می کند. در مدرسه فوتبال فرزانه که در تهران و شمال کشور دایر است، نزدیک به ۷۰۰ بازیکن مستعد در حال فراگیری هستند.

سالی پرترافیک در انتظار ملی پوشان

تیم ملی هندبال ایران در دیدار رده بندی بیستمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی با نتیجه 23- 26 مغلوب میزبان شد. این در حالی بود که در مرحله مقدماتی رقابت ها در دمام عربستان برگزار شد، ملی پوشان کشورمان در نبردی دراماتیک بر عربستان چیره شده بودند. اینکه چرا این بار آن پیروزی شیرین تکرار نشده است، می تواند مورد بحث قرار گیرد...

فرصتی مغتنم برای والیبال ایران

میزبانی والیبال باشگاه های آسیا در ایران به یک موضوع جالب توجه تبدیل شده است و در حالی که آذرباتری ارومیه درخواست کرده است که با قبول میزبانی رقابت ها یک تیر و دو نشان بزند و مسئولان استانی آذربایجان غربی هم تکاپوی خوبی در این زمینه دارند.

زمانپور: در نقد نایب رئیس منصف نبودند

در پی استعفای فریده شجاعی از سمت نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال نقدها درباره عملکرد این بانون ورزشی آغاز شد. آزاد زمانپور بازیکن سابق تیم ملی از مربیان مطرح بسکتبال کشورمان در این زمینه به البرز ورزشی می گوید: این یک تصمیم شخصی از سوی خانم شجاعی بود ولی من به عنوان یک بسکتبالی به ایشان خسته نباشید می گویم و قدردان زحماتی هستیم که برای اعتلای بسکتبال بانوان متحمل شدم. این روزها که درباره ایشان نقد می شود، فکر می کنم که شاید برخی از منتقدان منصفانه سخن نگفتند.

درخواست سرمربی هلندی از بازیکنان امارات

روزنامه البیان امارات در گزارشی، به بررسی شرایط دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه آزادی پرداخت.

حفظ صلابت بازیکنان ایرانی

تیم ملی فوتبال ایران امروز مقابل امارات قرار می گیرد. این مسابقه شاید از نگاه بیشتر طرفداران فوتبال در کشور ما یک بازی تشریفاتی باشد. اما اعتقاد داریم به خاطر حفظ صلابت فوتبال ملی ما حداقل در قبال کشورهای عربی نباید حریف را دست کم بگیریم.

بازگشت گل محمدی به تمرینات پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مخالفت با استعفایش به تمرین این تیم بازگشت.

طارمی؛ گرانترین آسیایی در لیگ جزیره

شبکه CBS گزارش داد، انگلیسی ها بعد از اینکه از استخدام سردار آزمون ناامید شدند، نگاه خود را به سوی مرد اول خط حمله تیم ملی فوتبال ایران معطوف کرده اند. بدون تردید حضور در لیگ جزیره می تواند نقطه عطفی برای بازیکنان مطرح ایرانی باشد.

تاسیس دفتر مشترک فوتبال دانش بنیان

 دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به منظور ایجاد همکاری‌های فی‌مابین در جهت استفاده علمی از ظرفیت‌های رشته ورزشی فوتبال به عنوان یک پدیده ورزشی، اجتماعی و فرهنگی و امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

قفل پنجره باشگاه پرسپولیس باز شد

فیفا به نقل از وکیل اوساگونا به باشگاه پرسپولیس اطلاع داد، بدهی اوساگونا به صورت تمام کمال پرداخت شد وبا تایید ابن موضوع پنجره نقل وانتقالات این باشگاه باز است و می تواند اقدام به خرید وعقد قرارداد با بازیکنان جدید کند.

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی  در اهواز

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، روزهای 3 لغایت 6 اسفندماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار می شود.

سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به وطن گرامی‌‌باد

فرارسیدن 12 بهمن‌ماه آغاز دهه فجر و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران مبارک باد.

عابدینی به پرسپولیس نزدیک شد

بحث تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد. قرار است نفراتی وارد مجموعه شوند که قدرت آنها در نوع تصمیم گیری و درآمد سازی و قدرت خرید متوازن باشند. در این زمینه زمزمه هایی آغاز شده است. کنکاش و رایزنی ها شدت گرفته است. در این رهگذر شنیده هایی که به گوش ما رسیده جالب است.

دنیای توپ و سبد

بسکتبال ایران همچنان در انتظار برگزاری مجمع انتخاب رئیس فدراسیون است. این در حالی است که اخبار خوشی از پیرامون این ورزش به گوش نمی رسد.

این تازه نتایج سحر است

تیم ملی فوتبال ایران سریع ترین صعود تاریخ فوتبال را در بین تیم های آسیایی به جام جهانی داد. جام جهانی که اعتبار بین المللی آن از تمامی رویدادهای ورزش دنیا بیشتر است.

گنجینه های ارزشمند فوتبال

مردانی که همیشه از فوتبال لذت می برند و مویشان را در این رشته ورزشی سپید کردند آن هم در زمانی که محور اصلی تیم صمیمیت، دوستی و عشق به فوتبال بود.

استقلال با فولاد، دوباره پشت میز مذاکره

بازار رفت وآمدهای بازیکنان وانجام جابجایی ها هر روز داغ و گرم می شود. در اینجا به بخشی از آن اشاره می شود.

صدیقی: دست پیش گرفته اند ...

دیروز رئیس انجمن موتای ایران در گفت و گویی با برخی رسانه ها اعلام خودمختاری در این ورزش کرد و مدعی شد که این تشکیلات زیر نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیست و به صورت مردمی و خودکفا اداره می شود...

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

به عمل کار برآید...

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور همچنان با پیشتازی فولاد سپاهان ادامه یافت. سپاهانی ها که آبدیده به نظر می رسند، تیم کرونازده هورسان رامسر را 3 بر صفر شکست دادند.

کلاه نمدی شومن های ورزشی

نمی دانیم از صداوسیما گلایه کنیم یا از برخی ورزشکارانی که باد در پوست آنها افتاده است. بارها درباره اهمیت کار صداوسیما که به دانشگاهی تعبیر شده است، نوشته ایم و از اینکه برخی از مجریان و گزارشگران وزن، اعتبار و رفتار درست ندارند، گله کرده ایم، اما اینبار باید از فوتبالیستی انتقاد کنیم که شئون اجتماعی را زیر پا گذاشته است.

قهرمانان جام انفورماتیک معرفی شدند

نتایج نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال "جام انفورماتیک" که به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد، مشخص و چهره قهرمانان شناخته شد.

شما‌ مسئول زمین نه، اما پاسخگوی انتصاب های بد هستید!

با تمام‌ احترامی که برای وزیر ورزش قائل هستیم ،اما در کمال صراحت و بی پیرایه می گوئیم شما تاوان محافظه کاری  و پذیرش مدیران تحمیلی را می دهید و اساس مدیریت خود را زیر سوال می برید!

کلاس های کنترل داوری در حال برگزاری است

کلاس های استاژ کنترل و ارتقاء داوری کشتی در حال برگزاری است.

امارات به دشواری عراق نیست

روز سه شنبه بار دیگر در ورزشگاه آزادی شاهد هنرنمایی توپچی های فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال  امارات خواهیم بود.

معروف در تست های فنرباغچه

سعید معروف از چین به ترکیه رفت و در تست های ارتوپدی، آزمایش خون و چشم و سایر بخش های جسمانی باشگاه فنرباغچه شرکت کرد. اطلاع از شرایط مربوط به سلامت ریه و رادیولوژی از دیگر اقدامات فنرباغچه برای استخدام سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی ایران است.

پیام تصویری سردار به هواداران زنیت

سردار آزمون به طور رسمی از بازشگاه زنیت و هوادارانش خداحافظی کرد. وی در پیامی تصویری که صفحه رسمی باشگاه زنیت در توئیتر هم آن را منتشر کرده، با هواداران این تیم روسیه‌ای خداحافظی کرد.

خسرو حیدری در آکادمی استقلال

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان مسئول استعدادیابی آکادمی باشگاه استقلال در کشور منصوب شده است.

پاس زیبای علیپور برای ماریتیمو

بامداد امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال در حالی که برخی بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی خود بودند، پورتو به مصاف ماریتیمو رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

کاندلاس دستیار شمسایی می شود؟

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مذاکره با دو مربی اسپانیایی را در دستور کار قرار دارد؛ یکی که سابقه کار در بارسلونا را دارد و دیگری که همین چند سال پیش سرمربی ایران بود.

رواسی زاده دبیرکل جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی

با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون، محمد رواسی زاده به عنوان دبیر کل این فدراسیون منصوب شد.

سیرجانی ها در صدر فوتسال لیگ یک

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال جوانان فصل ۴۰۱-۴۰۰ با قهرمانی تیم گهر زمین سیرجان به پایان رسید.

عابدزاده: امیر مرا به یاد جوانی انداخت

احمدرضا این روزها کمتر حرف می زند و طبیعی است است با او به سختی می شود گپ وگفت داشت، اما به گفت و گوی مختصر و مفید بسنده می کند. عابدزاده بعد از مدت ها دوری از فوتبال، این بار برای تماشای دیدار ایران با عراق در ورزشگاه آزادی دیده شد. او فکورانه بازی ایران با عراق را تماشا می کرد ودر این میان بیش از هر چیز بازی فرزندش امیر علی را درون دروازه زیر نظر داشت.ماحصل تماس تلفنی ما را با عقاب سابق فوتبال آسیا می خوانید.

بالاخره وزیر گل می زند یا نه...؟

در روزهای اخیر آنچه در کنار صعود افتخار آفرین تیم ملی به جام جهانی جلب توجه کرده و در صدر اخبار فوتبال ایران قرار داشته، اتفاقات و حواشی اطراف پرسپولیس بوده است.

جراحی موفق اصغر ثمربخش

خبر خوش از مرد دیر پای کشتی مازندران این است که ثمربخش به زودی از بستر بیماری برخواهد خاست.

دیدار سفیر لهستان با وزیر ورزش

سفیر لهستان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار نمی شود

انتخابات کمیته ملی المپیک ۱۷ اسفند برگزار نمی شود و این مجمع برای تایید آیین نامه خواهد بود.

پیروزی پرسپولیس و پیکان

از رقابت های لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران از هفته بیست و یکم هشت دیدار برگزار شد که دو تیم اول و دوم جدول رده بندی یعنی پرسپولیس و پیکان موفق شدند به ترتیب کیان آتی و داماش را از پیش رو بردارند. در سایر بازی ها نیز استقلال، سونا مهر، وحدت ایرانیان و بادران پیروز میدان بودند.

مجید نامجو مطلق: تیم ملی یک مجموعه کامل بود

در ادامه گفت و گوهای البرز ورزشی با کارشناسان فوتبال در زمینه کم و کیف صعود تیم ملی کشور ما به جام جهانی این بار پای صحبت مجید نامجومطلق بازیکن تکنیکی سال های دور به یکی از مربیان باکفایت فوتبال نشستیم و این در حالی بود که وی نگاهی متفاوت تر نسبت به سایرین در این زمینه ارایه کرد.

امارات حرفی برای گفتن دارد؟

اسکوچیچ فکور است و عیوب تیم خود و حریف را می شناسد. او طراحی و تاکتیک تیمش را با آگاهی از نوع بازی امارات و نگاه مقابله گرایانه فن‌مارویک اتخاذ خواهد کرد.

هندبال و دیداری تکراری با عربستان

تیم ملی هندبال ایران بعد از صعود به جام جهانی در ادامه رقابت های بیستمین دوره مسابقات انتخابی جهان دو شکست پیاپی را تجربه کرد. ابتدا به بحرین باخت و سپس مغلوب تیم چندملیتی قطر شد تا برای کسب مدال برنز بار دیگر با تیم عربستان که از امتیاز میزبانی برخوردار است، دیدار کند.

جای خالی نام آوران در بوکس

رئیس فدراسیون بوکس در حکمی محمدرضا ترمیمی را به سمت دبیر این تشکیلات منصوب کرد. ترمیمی از داوران این ورزش محسوب می شود که نمی دانیم چقدر با امور اجرایی و فنی آشنایی دارد. اما انتظار این بود که حسین ثوری در دوره جدید ریاست خود سیاست جذب را در پیش بگیرد و نوعی وفاق در بوکس به وجود بیاورد.

ندیری: تورنمنت بین المللی برگزار می شود

در پایان دومین دوره رقابته ای کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور که با شکوه خاصی در بندرعباس طی روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه برگزار شد تیم هرمزگان میزبان بازی ها  برابر خراسان جنوبی با نتیجه ۳۳ بر ۲۷ به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در دیدار رده بندی هم مازندران در دیداری سنگین و نزدیک با نتیجه ۴۰ بر ۳۹ تیم تهران را برد و سوم شد.

نفرات برتر 6 وزن و فینالیست های 4 وزن مشخص شدند

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز 6 بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه آغاز شده و امشب به پایان می رسد.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

تهمت اسلحه ای علیه مدیران ورزش!

در روزهایی که فوتبال ما در انتظار جشن ملی است، اتفاقات تلخ و ناگواری رخ می دهد که جدا جای بررسی و پیگیری دارد. اینکه عده ای جوان و شاید ناآگاه و ناشناخته جلوی درب مجلس وزیر یک کشور را مورد تهدید و توهین قرار می دهند، بسیار دردآور است.

عطایی: جام جهانی فوتبال از المپیک تاثیرگذارتر است

در همه رشته ها المپیک مهم ترین میدان محسوب می شود. اما فوتبال یک جام جهانی دارد که به تنهایی همه رویدادهای دنیا را تحت الشعاع قرار می دهد.

بهروز یاری: کشتی ایران در حال نابودی است

دوست نداشتند ما به عنوان آنالیزور کارمان را ادامه بدهیم. برخی از مربیان تیم ملی خود را علامه دهر می دانند در حالیکه به اعتقاد من آنها نمی توانند کار خاصی برای ملی پوشان تیم های ملی انجام دهند چون خمیرمایه کشتی گیران در رده های سنی پایین و توسط مربیان سازنده ریخته می شود.

کشی گیران ایرانی در جام یاشاردوغو

اسامی آزادکاران اعزامی به جام یاشاردوغو اعلام شد و در این فهرست نام دو دو جوان ایرانی و المپیکی دیده می شود.  

حضور صیادمنش در هال سیتی قطعی شد

مهاجم آملی تیم ملی فوتبال ایران با مدیرعامل باشگاه هال سیتی عکس یادگاری گرفت و این یعنی که تایید حضور اللهیار صیادمنش در لیگ جزیره است. انگلیس از دیرباز بهترین لیگ دنیا را داشت. هرچند که در سال های اخیر از آن ستارگان عجیب و غریب خبری نیست، اما حضور در چنین لیگی برای هر یک از ایرانیان ارزشمند است.

حمید استیلی: کار بزرگ را باید تکمیل کنیم

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی باعث افتخار سر بلندی فوتبال کشورمان است.

کارخانه: جهانی فکر کنیم

فوتبال یک صنعت است و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این صنعت ورزشی جایگاه رفیعی در همه رشته ها دارد. مصطفی کارخانه مربی موفق و سرشناس والیبال ایران که روزگاری دروازه بان فوتبال هم بود، درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی می گوید: به عنوان یک والیبالی اقرار می کنم که موفقیت های فوتبال در همه رشته ها تاثیرگذار است.

علی جباری: عالی بود، اما کامل نیستیم

علی جباری پیشکسوت فوتبال در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی می گوید.

آقای سجادی، مدیران تحمیلی بلای جان شما است!

روزی که به اتفاق دوستان رسانه در دفتر سجادی حاضر شدیم اهمیت توجه به اوضاع سرخابی ها و لزوم تصمیمات درست و اجتناب از انتصاب مدیران تحمیلی را گوشزد کردیم،حیف که این توصیه ها مورد توجه قرار نگرفت!

ثمربخش در بخش مراقبت های ویژه بستری است

عمل جراحی بزرگمرد کشتی مازندران به خوبی و با رضایت پزشکان انجام پذیرفت.

رضاییان و قرارداد دوساله با پرسپولیس

نقل وانتقالات فوتبال بازارش داغ شده است. در این اوضاع احوال هر کس پول نقد و به عبارتی چپ  پری داشته باشد،خرید راحت واسانی انجام می دهد. اشاره ای به جابجایی های چند روز اخیر می اندازیم تا مشخص شود در هیاهوی دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق کدام تیم ویا بازیکن بی سروصدا دست به خرید یا جابجایی زده است.

گل محمدی استعفا داد

یحیی گل محمدی که از چندی پیش اعتراض خود را نسبت به مشکلات باشگاه اعلام کرده بود، اکنون به‌واسطه عدم حل آن و بی توجهی مدیریت باشگاه، تصمیم به استعفا از سرمربیگری این باشگاه گرفت.

نبرد مدعیان در اوج

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در شرایطی فردا برگزار می شود که تیم های انتهایی جدول چاره ای جز بازی های انتحاری ندارند. یک شکست می تواند سرنوشت این تیم ها را برای رسیدن به پلی آف تغییر دهد. در همین حال نبرد پیکان و شهرداری ارومیه می تواند، نبردی در اوج باشد.

فوتبال ایران آقای آسیاست

ادموند اختر، بازیکن سابق تیم های ملی فوتبال و استقلال تهران درباره موفقیت ملی پوشان ما در مسیر المپیک می گوید: اگر مدیریت قبلی فدراسیون فوتبال عوض نمی شد، ما جام جهانی را از دست می دادیم. موجی سنگین که از بابت پرداخت های کلان با مربیان خارجی فوتبال ما در بر گرفته بود، محصول بی تدبیری مدیران قبلی بود.

بنا: دست به ترکیب موفق فوتبال نزنید

محمد بنا، آقای خاص کشتی هم مانند همه ایرانیان از بابت صعود تیم ملی فوتبال خوشحال است. او می گوید: خوشحالی مردم، خوشحالی همه ما ورزشکاران است. باید به تیم ملی فوتبال تبریک بگویم که با کمترین هزینه و کادری که هیچ ادعایی نداشت، سریع ترین صعود تاریخ را به جام جهانی انجام داد.

اعتصامی: آنالیزور رفاقتی به تیم ملی صدمه می زند

یک سال از صدور حکم برای سه شخصیت سرشناس کشتی به عنوان آنالیزورهای تیم های ملی می گذرد، اما عجیب است که هیچ یک از اشخاص را در پیرامون مسابقات تیم های ملی مشاهده نمی کنیم. یدالله اعتصامی، مجید ترکان و بهروز یاری به پیشنهاد محسن کاوه، مدیر تیم های ملی به این سمت منصوب شده بودند، اما عجیب این است که فدراسیون از آنالیزوری استفاده می کند که در جمع یاد شدگان حضور ندارد.

کلانی: عملکرد فدراسیون و کادرفنی عالی بود

فوتبال ایران در مسیر جام جهانی؛ مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ملقب به پله سفید درباره موفقیت تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا و صعود به جام جهانی قطر به البرز ورزشی گفت: به اعتقاد من مهم ترین دلیل موفقیت تیم ملی عملکرد ستودنی مسئولان فدراسیون فوتبال و کادرفنی بود و البته بازیکنانی پرتلاش که با غیرت و شجاعت بازی کردند. این صعود موجبات خوشحالی مردم را به دنبال داشت.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

از فرشته کریمی تا سارا قمی

تیم فوتبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ناکام ماند و حتی از تیم های ویتنام و فلیپین هم عقب افتاد، اما فوتسال با قهرمانی در کافا آغاز کرد. در این دو مسابقه چند اتفاق جالب رخ داد؛ سارا قمی بازیکن باتجربه تیم ملی خداحافظی کرد و فرشته کریمی که تا سال پیش جزو ده بازیکن برتر فوتسال جهان بود، بعد از مصدومیت طولانی کاپ بهترین بازیکن کافا را گرفت.

سجادی: زنان در عرصه ورزشی شایستگی خود را اثبات کردند

وزیر ورزش و جوانان روز شنبه با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا گفت که زنان ورزشکار ایران بار دیگر در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی، شایستگی خود را ثابت کردند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس

هواداران پرسپولیس در حمایت از سرمربی تیمشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تغییر در برخی قوانین کشتی توسط اتحادیه جهانی

اتحادیه جهانی کشتی برخی از قوانین کشتی را تغییر و بر روی وب سایت رسمی خود انتشار داد.

قدرشناسی پسر از زحمات پدر!

جشن صعود ملی پوشان در آزادی و شادی زاید الوصف مردم در کوچه ها و خیابان های شهرهایمان  با صحنه هایی مانا و ماندگار همراه بود، اما امیر عابدزاده با در آغوش گرفتن پدر و بوسه بر دستان او خالق اثر جاودانه ای بود.

حسین خانی مربی تیم جوانان تهران شد

مصطفی حسین خانی قهرمان ارزنده تیم ملی کشتی آزاد بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی به دنیای مربیگری رو آورده و در کنار مربی خودش اسماعیل پولویی در باشگاه شهید عراقی در شرق تهران مشغول تمرین است.

سلیمانی: بازیکنان تیم ملی محک خوردند

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب قهرمانی در مسابقات کافا اعلام کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم که توانستند با صعود مقتدرانه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر دل همه مردم ایران را شاد کنند.

چاقو کشی در کشتی جوانان بابل

آنچه در پی می آید نامه یکی از مربیان کشتی شهرستان بابل است که با شرح ماوقع و آنچه که در این ورزش می گذرد، از مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران استمداد طلبیده است که می خوانید.

جزیده: لیبروهای خوبی در لیگ برتر داریم

لیگ برتر والیبال ایران در سال جاری شاهد درخشش چند لیبرو جوان بوده است که می توانند پشتوانه خوبی در این پست باشند.

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال

کمیته ملی المپیک طی پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی قطر را تبریک گفت.

ناگفته های پیروزی مقتدر تیم ملی فوتبال ایران

از سد عراق گذشتیم تا پیام این پیروزی جهانی شود.

عابدینی: خبرگان هم دست به عصا حرکت می کنند

امیر عابدینی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت در تازه ترین گفت و گو مدیریت را حلقه مفقوده اداره باشگاه ها خواند.

تفاوت اسکوچیچ با کیروش

غیرت و شجاعت بازیکنان ایرانی غیر قابل کتمان است اما بی انصافی است که نقش سرمربی تیم ملی را در صعود تاریخی ایران نادیده بگیریم.

زیبایی ها و شگفتی های فوتبال

فوتبال به عنوان یک پدیده اجتماعی و ورزشی زشتی ها، شگفتی ها و زیبایی های زیادی را در دل خود نهفته دارد و دیشب آن روی این ورزش مهیج دنیا را دیده ایم که زیبایی های پیروزی بر یک حریف دیرینه و صعود به جام جهانی در منظر چشم مردم ایران بهارگونه ترسیم شد.

محمدی: شرح وظایف مدیر فنی مشخص است

علی محمدی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برنامه هایش در پست جدید گفت: شرح وظایف مدیر تیم های ملی مشخص است و اصلی ترین کار بنده تعامل بین سرمربی های رده های سنی با یکدیگر و در میان گذاشتن مسائل و مشکلات آن ها فدراسیون و در نهایت تصمیم گیری در مورد این موضوعات است.

پسر کو ندارد نشان از پدر...

احمدرضا عابدزاده یک نام فراموش نشدنی در فوتبال ایران و آسیا است. او از حماسه سازان بازی ملبورن است که جواز صعود به جام جهانی فرانسه به دست آورد.

درویش، شاید وقتی دیگر

اوضاع و احوال جاری و ساری باشگاه پرسپولیس خوب نیست و هر روز اخباری عجیب و غریب از این تیم مطرح و پر طرفدار به گوش می رسد.

ثمربخش زیر تیغ جراحی

باخبر شده ایم اصغر ثمربخش رئیس اسبق هیات کشتی مازندران که به مدت ۳۰ سال منشاء خدمت به جامعه کشتی کشور و استان مازندران به دلیل برخی  ناراحتی داخلی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده و قرار است صبح امروز مورد عمل جراحی قرار گیرد.

فرخیان نایب قهرمان جهانی منچستر درگذشت

محمدعلی فرخیان قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد و اولین مدال آور استان فارس و  دارنده 2 مدال‌ نقره جهانی منچستر و نقره بازی‌های آسیایی تایلند در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

فوتبال ایران در آن سوی مرزها

فوتبال ورزشی جهان شمول است و در سراسر دنیا فراز و فرود های این ورزش و تلخ و شیرین هایی که در مستعطیل سبز خلق می شود زیر نگاه تیزبین رسانه ها قرار دارد از جمله صعود درخشان توپچی های ایران که مورد توجه قدیمی ترین و معروف ترین روزنامه ورزشی جهان قرار گرفت.

الاهلی مصر: روزی تاریخی در فوتبال ایران رقم خورد

پیروزی تیم ملی ایران در رسانه های بین المللی به ویژه جراید منطقه ای بازتاب زیادی داشت تا جایی که یک روزنامه عربستانی نوشت: ایران در نبود چند ستاره خود به جام جهانی صعود کرد.

پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به تیم ملی فوتبال

 در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌ جهانی ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

جشن ‌پیروزی با صعود پرشکوه!

یک بار دیگر فوتبال پیام آور شادی شد و جشنی پرشکوه به وسعت ایران عزیز برپا شد و با صعود زودهنگام به جام‌جهانی قطر شایستگی جوانانمان را در معرض دید همگان قرار دادیم.

پرس از جلو، برگ برنده ایران

می توانیم از میدان عراق عبور کنیم. گرچه چند حاشیه تیم ملی را از ترکیب اصلی دور کرده است.ویروس کرونا اجازه حضور چند مهره کلیدی و تاثیر گذار را از ما گرفت، لذا با همین داشته های فعلی باز می توانیم تیم پیروز میدان باشیم، به شرط آنکه از چند نکته غافل نمانیم.

پیشکسوتان فوتبال از بازی  ایران با عراق می گویند

دیدار ایران با عراق با توجه به حاشیه هایی که برای این بازی ایجاد شده ، شرایطی را ایجاد کرده تا نگاه اهالی فوتبال وپیشکسوتان فوتبال به آن معطوف شود. در این رایطه به سراغ برخی از پیشکسوتان فوتبال رفتیم تا با نظرات آنها آشنا شویم.

پاداش هایی که به ثمر رسید

رئیس فدراسیون فوتبال دست پُر در دومین جلسه تمرینی تیم ملی حضور پیدا کرد.

پرسپولیس به کما رفت

بد قولی مدیران باشگاه سرانجام شرایط این تیم را به مرحله ای هدایت کرد که نباید اینگونه می شد.

ایران شایسته پیروزی است

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق از جهاتی بسیار حساس شده است. چهار بازیکن کلیدی تیم به دلیل ابتلا به کرونا درخدمت تیم ملی قرار ندارند. گرچه همگان دربازی فردا در انتظار یک روز با شکوه وبر پایی جشن صعود آن هم به صورت زود هنگام هستند، اما ابتلای چند بازیکن کلیدی تیم ملی به ویروس کرونا شرایط را سخت کرده است.

رد شکایت مس از استقلال

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه مس رفسنجان از استقلال به دلیل استفاده از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند رد شد.

تیم ملی ایران سفیدپوش می شود

جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق برگزار و مقرر شد که تیم ملی در این دیدار یکدست سفیدپوش به میدان برود.

رحمان نژاد بازیکنی با آینده درخشان

حسين رحمان نژاد بازيكن مستعد و سرعتي فجر شهيد سپاسي شيراز كه اين روزها به عنوان اچار فرانسه جمال نداف مربي خوش فكر شيرازي ها در زمين در پست هاي دفاع راست و وينگر راست تيم خود را در زمين رهبري مي كند. از بازیکنان آینده دار فوتبال دیار کاکوهاست.

گوهری جانشین رادوشویچ!

یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس پس از جدایی بوژیدار رادوشویچ به دنبال جذب یک دروازه‌بان در نقل‌و‌انتقالات زمستانی هستند و در همین زمینه نیز از مدت‌ها پیش شایعات و اسامی فراوانی برای حضور در تیم پرسپولیس مطرح شده است.

فهرست مربی کروات برای تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور لیست بازیکنان مدنظر خود را برای تقویت تیمش به باشگاه ارائه کرده است که در میان آنها نام دو بازیکن داخلی، دو بازیکن خارجی و یک مهاجم نام آشنا به چشم می‌خورد.

دنیای توپ و سبد

 اخبار بسکتبال در شرایطی پیگیری می شود که هنوز تاریخ دقیق انتخابات ریاست این فدراسیون اعلام نشده است. گفته می شود شاید روز بیستم بهمن مجمع انتخاباتی این تشکیلات برگزار شود. این در حالی است که یکی از پنج کاندیدای ریاست فدراسیون یعنی گرامیان انصراف داده است. به این ترتیب رقابت بین رامین طباطبایی، جواد داوری و کرم احمدیان ملی پوشان گذشته، حمید عباسی و شاپور یاوری خواهد بود. البته اگر تا آن موقع چند نفر باقیمانده نیز کناره گیری نکنند.

رای کمیته استیناف صادر نشد!

قرار بود که رای کمیته استیناف در خصوص اعتراص تیم استقلال روی تیم گل گهر دوشنبه گذشته صادر شود.اما این اتفاق نیفتاد وصدور رای یک هفته به تاخیر افتاد. با تاخیر ایجاد شده، آن هیاهو و سروصدایی که در بوق و کرنا دمیده شده بود خاموش شد.

استارت والیبال ناشنوایان برای المپیک برزیل

تیم والیبال ساحلی ناشنوایان ایران اردوی دیگری را برای کسب آمادگی در جزیره زیبای قشم پشت سر گذاشت. این تیم با هدایت دکتر فریدون الهامی جهت شرکت در المپیک ناشنوایان جهان که سال آینده در برزیل برگزار می شود، تمرینات اردویی خود را برگزار می کند.

شاهرخی: شک نکنید صعود می کنیم

همایون شاهرخی بازیکن و مربی سابق تیم ملی سابقه حضور در جام جهانی فوتبال را دارد. مربی وزین و باشخصیتی که درباره صعود تیم ملی فوتبال با اطمینان سخن می گوید، اما تاکید دارد که پیشگو نیست که بخواهد تعداد گل های رد و بدل شده را پیش بینی کند.

استقلال -  پیکان و پرسپولیس با فولاد در یکروز

سازمان لیگ سرانجام به این نتیجه نزدیک شد تا دیدارهای معوقه لیگ را هر چه زودتر برگزار کند.اولین اقدام برگزاری دیدار استقلال با پیکان است. تاریخ این دیدار بعد از چند بار دست به دست شدن مشخص شد.

مردی که عمر خود را وقف فوتبال کرد

در هیاهوی ورزش و حواشی پایان ناپذیر  فوتبال و اخبار دامنه دار آن  گم شده ایم و بزرگان، پیشکسوتان و استخوان خرد کرده های این عرصه را از یاد برده ایم. این بی تفاوتی و قدر نشناسی با روح ورزش در تضاد است.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

اشک مقدس

سجاد استکی و برادرش الله کرم رکن بزرگی از ارکان هندبال ایران است. الله کرم به دلیل کرونا قادر به همراهی تیم ملی نشد اما سجاد که زمانی آقای گل مسابقات نوجوانان و جوانان جهان شده بود، در ثانیه آخر بازی با کویت آرش وار شلیک کرد و در میان ناباوری همگان با یک گل زیبا ایران را به مسابقات جهانی برد.

حرف حساب را روشن زد

بحث لغو بازی ها توسط سازمان لیگ که به طور معمول متوجه یک تیم خاص است، همچنان به عنوان بحث روز و انتقاد از سازمان لیگ درمحافل فوتبالی ادامه دارد.

موج سرما و سرم تیم ها را در بر گرفت

هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با هشت دیدار در شهرهای تهران، اردکان، نور، یزد، رشت، چالوس، مرودشت و همدان پیگیری شد. در مهم ترین مسابقه تیم ایران شید چالوس در یک بازی تماشایی 3 بر یک گل گهر سیرجان تیم بدون شکست گروه B را مغلوب ساخت. در این بازی جواد نژاد صفری و احمد اسماعیل پور بهترین های ایران شید بودند.

با سردار یا بدون سردار!

فردا هفتم بهمن ماه را می توان بهترین ماه یا سال فوتبال ایران خواند. فردا دیدار برگشت دو تیم ملی ایران و عراق در مسیر جام جهانی قطر رودرروی هم قرار می گیرند...

حمایت رئیسی از تیم ملی فوتبال عملی شد

با دستور ویژه هیات دولت، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حالا تا لحظه صعود به جام جهانی هیچ طلبی از فوتبال ندارند. این البته یک بازی برد برد بین دولت سیزدهم و فوتبال ملی است.

روز اعتماد به جوانان و جشن ملی فوتبال

برای انتقال مهاجم پرفروغ فوتبال ایران به تهران، یک فروند هواپیمایی اختصاصی راهی ترکیه شد تا مهدی طارمی را از محاصره برف نجات داده و به کشور بازگرداند.

ورزش زبان تفاهم بین المللی

مشکات الزهرا صفی سال ها پیش با دیدن بازی نادال، تنیسور بلندآوازه دنیا به این ورزش رو آورد و آنقدر غرق در رویاهای بلند شد که امروز خود را در آستانه تحقق آرزوهای دیرین می بیند.

 مسئولان فدراسیون بوکس در تمرینات ملی پوشان

حسین ثوری رئیس و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس با حضور در سالن ناطق نوری از تمرین تیم ملی بوکس بازدید و با کادرفنی و ملی‌پوشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن دوم مشخص شدند

نتایج مسابقات برگزارشده عصر امروز چهارشنبه با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

نفرات برتر پنج وزن نخست جوانان فرنگی مشخص شدند

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر از ساعت 10 صبح روز (دوشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران شروع شد.

جشن صعود در آزادی!

تقابل ایران و عراق در آزادی با شرایطی متفاوت مواجه شد. لشکر بازیکنان غایب و کرونایی مربیان را به دردسر انداخت و اوضاع را پیچیده کرد. فردا روزی سرنوشت ساز برای فوتبال و ورزش ایران به شمار می آید.

تبریک رئیس جمهوری به بانوان ورزشکار

رئیس جمهورری ایران در برنامه زنده تلویزیونی به حضور بانوان در عرصه های بین المللی با حفظ شئونات اسلامی تبریک گفت.

عزیزی خادم: با مساعدت رئیس جمهور به تیم ملی پاداش داده می شود

رئیس فدراسیون فوتبال در محل اردوی تیم ملی حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفت و گو پرداخت.

اقدام عجیب  پرسپولیسی ها!

بعد از دیدار پرسپولیس با فولاد، تعطیلات سه روزه از سوی کادر فنی به تیم تزریق شد.اما خبر رسید که شاید تعطیلات سه روزه اندکی طولانی شود؛ دلیلش به عدم پرداختی ها بر می گردد.

حشمت مهاجرانی: تیم ملی ایران پر از مهره های با کیفیت است

اولین سرمربی تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی و پیشکسوت فوتبال ایران در مورد وضعیت تیم ملی ایران می گوید این دوران یکی از بهترین دوران فوتبال ملی ایران است و ما باید از گروه و تیم موفق حمایت کنیم.

سایپا، پرسپولیس و پیکان در کورس

به راستی باید گفت که رقابت های لیگ برتر فوتبال امیدهای تهران با رقابتی فشرده در جمع پیشتازان همراه است که هر بازی را دیدنی تر و پرهیجان ساخته است.

معادلات به هم می خورد!

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان فردا با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری خواهد شد. در این میان اگرچه صدر جدولی ها به فکر تثبیت موقعیت خود از جدول رده بندی هستند، اما کورس برای پیوستن به جمع هشت تیم پلی آف در بین تیم های میانی جدول شدت یافته است. شش هفته دیگر باقی است و چه بسا تیم هایی که بتوانند با کسب پیروزی های پیاپی معادلات را به هم بزنند.

مجید حسینی ایران را ترک کرد

مدافع لژیونر ایرانی به علت ابتلا به ویروس کرونا، اردوی تیم ملی ایران را ترک کرد.

چرایی استعفای ذوالفقارنسب از هیات مدیره پرسپولیس

روزي كه ذوالفقارنسب به جای تماشاي بازی پرسپوليس به تحليل بازی نساجی در تلويزيون پرداخت، كاملا مشخص بود كه رياست وی در هيات مديره پرسپوليس تداوم نخواهد داشت.

شکارچیان دست به کار شدند

بازار نقل و انتقالات فوتبال؛اکنون که بازار رقابت های فوتبال لیگ برتر به دلیل تعطیلات نیم فصل از سکه افتاده ، بازار نقل وانتقالات داغ   شده است. در این مسیر سپاهان به صورت مکتوب خرید سعید صادقی را به گل گهر پیشنهاد داده است.

ابوالفضل رسولی راد، متمایز با دیگران

پرداختن به بازیکنان مستعد و ناب فوتبال پایه درحقیقت ورق زدن آینده روشن فوتبال ایران هستند...

نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در آتش!

با نگاه به نوع انتشار خبرهای اخیر ورزشی درباره دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان عملا از فضای مستطیل سبز  فوتبال خوزستان بوی نامطبوعی به مشام می رسد!

کرونا در اردوی تیم ملی بانوان

پس از انجام تست PCR روز گذشته (دوشنبه ۴ بهمن) تیم ملی فوتبال بانوان، با اعلام مسئولان برگزار کننده مسابقات جام ملت های آسیا، تست چهار بازیکن ایران مثبت اعلام شد. بنابراین ملی‌پوشان تا اطلاع ثانوی در اتاق‌های خود قرنطینه خواهند بود.

سپیدباف: او یک پدیده واقعی است

مشکات الزهرا صفی تنیسور اول دختران ایران با 17 سال سن در گرند اسلم استرالیا حریف کشور میزبان را شکست داد اما در مسابقه راند دوم مغلوب صوفیا کاستولاس شد که تفاوت رنکینگ زیادی با وی داشت. اما این تازه آغاز کار است.

حسن روشن : مهندس، افتخار ایران است

آیین تجلیل از مهندس حسین کلانی با حضور تنی چند از مفاخر ورزش به ویژه فوتبال کشور برگزار شد.

شمسایی چشم انتظار کمک فدراسیون!

با انتخاب وحید شمسایی و کادر فنی او برای تیم ملی فوتسال فضایی جدید در این رشته گشوده شد. برای اصلاح ساختار و تحول اساسی در فوتسال نیاز به حمایت همه جانبه داریم و با وعده دادن به جایی نمی رسیم.

اکبری بهترین آبشارزن لیگ مقدونیه

تیم والیبال واردار مقدونیه شب گذشته تیم پارتیزان بلگراد صربستان را شکست داد. پارتیزان دومین تیم کشور صربستان دارای رنکینگ 38 باشگاه های جهان است. در این بازی کمیل اکبری بازیکن جوان اهل ارومیه 32 امتیاز برای تیم واردار کسب کرده است. سه سرویس، سه دفاع و 26 آبشار عملکرد این جوان بااستعداد را نشان می دهد...

پوریا: اندونزی با 40 بازیکن به ایران می آید

مسابقات بین المللی بدمینتون فجر با شرکت 18 تیم در شیراز برگزار می شود. رئیس فدراسیون بدمینتون در گفت و گو با البرز ورزشی با اعلام این خبر گفت: در بین تیم های مطرح اروپایی از جمله اسپانیا، پرتغال، کانادا، بلغارستان و بلژیک و سه قدرت برتر بدمینتون آسیا نیز به چشم می خورد.

تجلی چهره های جوان در انتخابی جهان

تیم ملی هندبال ایران جهانی شد. بازی زیبا و نفسگیر ملی پوشان جوان ایران مقابل کویت آنقدر حساس و دلپذیر به پایان رسید که نگاه ایرانیان به سوی این ورزش پرتحرک جذب شد. در خلق این پیروزی ارزشمند مقابل کویتی ها بازیکنان زیادی تاثیر داشتند اما بیشترین بحث معطوف به محمد سیاووشی دروازه بان شجاع تیم ملی ایران است.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

لژیونرهای تیم ملی عراق در تهران

در حالی که لژیونرهای ایرانی پشت مرزها متوقف شده اند و هنوز قادر به حرکت به سوی تهران و پیوستن به تیم ملی نشده است، سردار آزمون و چند بازیکن دیگر درگیر کرونا هستند، عراقی ها با 11 لژیونر که اسامی آنها را می خوانید، به ایران آمدند.

استقلال با فولاد در کوچه بن بست

مذاکرات دو باشگاه استقلال و فولاد به بن بست رسید.استقلال به فولاد خرید صالح حردانی را پیشنهاد داده بود. مذاکرات در این رابطه تا ۷۰ در صد پیشرفت داشت اما در این مرحله پیشنهاد فولادی ها باعث شد تا مداکرات به بن بست برسد.

یورش گازانبری کرونا به اردوی ایران!

تست مثبت آزمون،حاج صفی و نوراللهی و توقف طارمی و نیازمند در برف و کولاک، پشت دروازه های استانبول را باید عجیب توصیف کرد که اوضاع تیم‌ملی را  در هاله ای از ابهام قرار داد.

رضائیان بوی پرسپولیس گرفت

با توجه به قرار گرفتن نام مهدی شیری در لیست مازاد یحیی گل محمدی،اکنون فضای راهیابی رامین رضائیان به پرسپولیس مراحل پایانی خودرا طی می کند.

ایران درخواست میزبانی به ا .اف.سی را داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم های کشورهای ایران، عربستان، امارات و قطر درخواست و پیشنهاد میزبانی تجمیع دور جدید از فصل لیگ قهرمانان آسیا را به این نهاد ارایه داده اند.

ایران با گل سجاد جهانی شد

دیدار تیم های ملی هندبال ایران و کویت در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 26-27 به سود جوانان ایران خاتمه یافت تا هندبال ایران مسافر مسابقات جهانی سوئد – لهستان شوند.

 آزمون کرونا گرفت

کمال کامیابی‌نیا در حالی از لیست انتظار به اردوی تیم ملی فراخوانده شد که تست کرونای احمد نوراللهی مثبت شده و این بازیکن با توجه به این شرایط، دیدار با عراق را از دست داد.

حرف درست را گل محمدی زد

فصل نقل و انتقالات آغاز شده است .تيم ها در نيم فصل به دنبال جذب بازيكن موردنظر خود برای برطرف كردن نقاط ضعف خود هستند. تيم هايي نظير پرسپوليس كه در كورس قهرماني هستند از اين امر مستثني نيستند. به خصوص كه پرسپوليس از كمبود بازيكن رنج مي برد. يحيي گل محمدي (كه ذره اي ترديد در توانايي او و دستيارانش وجود ندارد) بعد از بازي با فولاد در اين رابطه گفت؛ كار سختي است. بازيكنان كمتري يافت مي شود.

افتخار آفرینان 56 سال پیش

برگی از تاریخ ورزش ایران رقم خورد و با مروری به خاطرات والیبال ایران به سال 1966 می رسیم. سالی که تیم های بانوان و آقایان ایران مقام سوم بازی های آسیایی بانکوک را به دست آوردند. نگاه کنید 56 سال پیش ما در والیبال آسیا مدعی بوده ایم. پس ریشه ها و گذشته ها را نادیده نگیریم.

لیگ تاریخی والیبال با هجوم اومیکرون!

لیگ والیبال باشگاه های کشور که از ابتدای فصل با انواع و اقسام ویروس ها دست به گریبان بود، حالا دچار اومیکرون هم شد. از اعتراضات پیاپی به داوران گرفته تا دعوای زیر توری نوستارگان و پا به سن گذاشته ها و ویروس کرونا کم بود که دیروز ویروس اومیکرون هم به اردوی چند تیم از جمله هورسان رامسر هجوم آورد.

طارمی و کنعانی زادگان انتخاب شدند

اسامی 27 بازیکن تیم ملی برای بازی با تیم ملی عراق اعلام شد. این مسابقه در چارچوب رقابت های دور مقدماتی جام جهانی قطر در تهران انجام خواهد شد.

جهانچی: چینی ها تجارب جام جهانی را با خود داشتند

تیم ملی فوتبال بانوان ما در بازی با چین مقهور شد و هفت گل از چشم بادامی ها خورد تا مشخص شود که با شعار، سرود و پیام های دلگرم کننده نمی شود سرنوشت یک بازی را تغییر داد. این موارد روحی و روانی زمانی موثر می افتد که دو تیم همتراز باشد.

تیم ملی و وفاق ملی

روز هفتم بهمن ماه برای تیم ملی فوتبال ایران اهمیت بسزایی دارد چرا که قرار است با عراقی بازی کنیم که تیمی همیشه جنگنده داشته و یک رقیب جدی برای ما بود. لذا در این برهه بیش از هر چیزی به وفاق ملی نیاز داریم تا بتوانیم با عبور از این حریف عربی حضور خود را در جام جهانی قطعی سازیم.

اقدامات ماندگار در کمیته ملی المپیک

صالحی امیری طی چهار سال گذشته آنقدر خوب عمل کرده است که باید از وی تقدیر کرد. این یک رسم دیرینه است که حق شناس باشیم و حقایق را با حب و بغض در هم نیامیزیم. در این رهگذر البرز ورزشی بر آن است که خدمات ارزشمند این مرد شریف را از نگاه کارشناسان به نقد و بررسی بگذارد.

منشور مبارزه با دوپینگ ابلاغ شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کل ستاد مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، از ابلاغ منشور مبارزه با دوپینگ به فدراسیون های ورزشی خبر داد.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور اول اسفند برگزار می شود

 مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان از ابتدای اسفندماه در زاهدان برگزار خواهد شد و این در حالی است که 250 بوکسور به رقابت می پردازند.

وفای به عهد وفایی به اسنوکر

کمیته ملی المپیک به قهرمانی حسین وفایی در مسابقات حرفه ای های جهان در پیامی به وی، مسئولان فدراسیون و نمایندگان کشورمان تبریک گفت.

غایب استقلالی ایران را ترک کرد

بهترین گلزن استقلال در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، برای استراحت چند روزه به کشور فرانسه رفت.

مدیرعامل جدید پاس همدان منصوب شد

حمیدرضا عابری منصور با تصمیم هیات امنای باشگاه پاس همدان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

نشست فنی کادر تیم ملی فوتسال با ملی پوشان

کادر فنی تیم ملی فوتسال پیش از دیدار برابر قرقیزستان، آخرین نکات فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد.

تست PCR ملی پوشان فوتسال منفی شد

تیم ملی فوتسال بانوان پیش از دیدار برابر قرقیزستان تستPCR داد.

مسابقات کشتی جوانان فرنگی قهرمانی کشور برگزار شد

 رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور و قرعه کشی اوزان دهگانه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره سردار شهید سلیمانی- تهران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

دلایل استعفای ذوالفقارنسب

دکتر بیژن ذوالفقارنسب که با تحت فشار قرارگرفتن مجبور به استعفا از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد،دلایل کناره گیری را اینگونه بیان کرد.

راهی که وزیر ورزش به غلط می پیماید!

انتصابات غلط و تحمیلی وزیر ورزش در پرسپولیس و استعفای زودهنگام ذوالفقارنسب از هیات مدیره نشان داد که هنوز با مباحث مدیریت و انتخاب افراد در جایگاه مناسب بیگانه ایم!

تارتار روی لبه تیغ

شرایط مهدی تارتار سر مربی تیم ذوب آهن در این تیم چندان مساعد نیست.نتایج ضعیف تیم ذوب آهن باعث شده تا بر موج مخالفت ها با حضور او در ذوب آهن افزوده شود.

ذوالفقارنسب استعفا داد!

دکتر بیژن ذوالفقارنسب عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پی فشارهای وارده از سوی هواداران پرسپولیس که اورا عضوی بی اثر خطاب کرده اند، استعفای خودرا به وزیر ورزش داد تا اندکی از مسئولیت های کاری وی کاسته شود.

گلایه بی دلیل رضا اسدی

برخی از بازیکنان ارزش پیراهن پرسپولیس و استقلال را نمی دانند و مانند رضا اسدی با کم‌کاری و بی توجهی به جایگاه خود به بیراهه می روند!

نویدکیا در اتاق انتظار!

سپاهان با مربی جوان و کاردانش به خط پایان رسیدند، اینکه چرا تیمی با این همه امکانات لجستیکی و کادرفنی و بازیکنان لایق با بن بست روبرو می شود، نیازمند تحلیل کامل و جامع است.

نماینده‌ ایران تنیسور میزبان را از پیش رو برداشت

شگفتی سازی مشکات الزهرا صفی در گرند اسلم استرالیا؛مشکات الزهرا صفی نماینده خوب کشورمان در نخستین مسابقات گرند اسلم  سال ۲۰۲۲ نخستین دیدار خود را با پیروزی آغاز کرد.

اعضای کمیته فنی معرفی شدند

مسابقات از فردا و به مدت 3 روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

کودایی و سیدکاظمی استخدام شدند

در راستای حمایت‌های ویژه از تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت‌های آسیا، رئیس فدراسیون فوتبال پس از مذاکره بامدیرعامل شرکت مس، مشکل استخدام سیدکاظمی را حل کرد.

چند برش از فوتبال

لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی شاید نتوانند در دیدار برگشت تیم ملی ایران با عراق حضور پیدا کند...

تمایل سرمربی تیم ملی بلغارستان به بازی با ایران

ژلاسکف سرمربی جدید تیم ملی والیبال بلغارستان تمایل خود را برای انجام دیدارهای دوستانه با تیم ملی ایران اعلام کرد. وی که جایگزین پروفسور پرندی در تیم ملی بلغارها شده است سابقه بازی و مربیگری در لیگ های روسیه، ایتالیا، رومانی، برزیل و یونان را دارد و در سرزمین قهوه جایزه بهترین مدافع لیگ کشور برزیل را به خود اختصاص داده بود.

سردار بوندس لیگایی شد

با وجود اخبار ضد و نقیض زیادی که درباره پیوستن سردار آزمون به لیگ های ایتالیا، انگلیس و کشورهای دیگر انتشار پیدا کرده بود، پدر این بازیکن یعنی حاج خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال یک سال پیش به ما گفته بود که او را در لیگ آلمان خواهید دید و امروز این وعده تحقق پیدا کرده است.

صالحی: برای معاینه مجدد به ایتالیا می روم

ستاره والیبال ایران شانه جراحی شده خود را ده روز دیگر به آب درمانی و فیزیوتراپی می سپارد. میثم صالحی آبشارزن شماره یک تیم ملی ایران که شانه اش را نزد پروفسور پرچیلینی پزشک بلندآوازه ایتالیایی جراحی کرده بود، در گفت و گو با البرز ورزشی اعلام کرد: استراحت ناحیه عمل شده ده روز دیگر به پایان می رسد و قرار است بعد از فیزیوتراپی دو، سه هفته دیگر به ایتالیا بروم و مورد معاینه پروفسور پرچیلینی قرار گیرم تا در نهایت نظر ایشان را اعمال کنم.

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم رئیس فدراسیون در پیامی فرا رسیدن روز مادر را به همه هموطنان عزیز تبریک گفته و به ویژه برای مادران قهرمان و ورزشکاران ملی آرزوی تندرستی کرده است.

قزوین میزبان  اردوی تیم‌ ملی ناشنوایان شد

۱۷ کشتی گیر ناشنوا به دومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل ، دعوت شدند.

روز مادر مبارک باد

میلاد حضرت فاطمه (س)، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد.

پاسدار مادران قهرمان پرور سرزمین کهن

بین روزهای مهمی که در جامعه ایرانی می گذرد، برخی روزها اهمیت مضاعفی دارد؛ یکی از آنها روز مادر است. هرچند که بسیاری اعتقاد دارند همه روز، روز مادر است اما در کشور ما روز ولادت فاطمه زهرا (س) انگیزه ای است در نحو مقتضی از مقام شامخ مادران تجلیل به عمل آید.

روزهای طلایی در انتظار جوان پرسپولیسی

فوتبال پایه معادن بکر ودست نخورده ای به حساب می آید که اگر به این معدن درست رسیدگی شود، فوتبال ما سرشار از استعدادهای فراوان خواهد شد.در بخش پرداختن به آینده سازان فوتبال کشورمان امروز نوبت به جوانی رسید که  در اخلاق و ورزش نمونه است.

اعلام تیم داوری دیدار ایران و چین

اسامی داوران قضاوت کننده بازی تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و چین از سوی مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام شد.

از سعید عزت اللهی تا بابک مرادی

سعید عزت اللهی تا چندی پیش درلیست خرید تازه های یحیی گل محمدی قرارداشت، حتی مذاکرات پنهانی در حال پیشرفت بود که ناگهان عزت اللهی به سمت و سوی تیم الغرافه قطر چرخید تا شاگرد استراماچونی شود. دلیل این چرخش فقط یک چیز است، توان اجرایی پیشنهاد مالی عزت اللهی امکانپذیر نیست، براین اساس سعید عزت اللهی پرید و قطری شد.

پیغام رادوشوویچ: حاضرم برگردم

شکایت ۹۰۰ هزار یورویی رادو شوویچ در فیفا ثبت شد تا این باشگاه با چالش جدیدی مواجه شود. اما این شکایت قابل پس گرفتن است،به شرط انکه به درخواست رادوو توجه شود.

خانه والیبال را به نام ‌یزدانی خرم‌ بزنید

به پاس گرامیداشت  و قدرشناسی  از خدمات خالصانه و بی بدیل حاج آقا یزدانی خرم در عرصه ورزش ،خانه والیبال را به نام ایشان نامگذاری کنید تا یاد و خاطره ایشان در اذهان باقی بماند.

والیبال برفی با ساحلی بازان در راه قزاقستان

تیم ملی والیبال برفی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به اردو می رود. نگاهی به اسامی دعوت شدگان و حتی کادرفنی نشان می دهد که اکثریت با ساحلی بازان کشور ما است.

انتصاب دبیری از جنس والیبال

تغییرات اجتناب ناپذیر در فدراسیون والیبال در شرف انجام است. انتصاب محسن ترابی داور بین المللی و دکترای تربیت بدنی، استاد دانشگاه به سمت دبیر سازمان لیگ می تواند یکی از این تغییرات مطلوب باشد.

شانس ها و نام ها ...

با برگزاری هشت دیدار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان تهران همچنان تیم های مدعی صعود به لیگ سوم کشوری در رقابتی نزدیک تر از قبل به سر می برند و چشم به بازی های آینده و فراز و نشیب های پیش رو دارند.

داور یونیورسیاد، رئیس اسکیت شد

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون اسکیت برگزار شد و در نهایت مجید هنرجو با کسب حداکثر آثار بر مسند این تشکیلات نشست. رزمی کاری که بعدا به اسکیت علاقه مند شد و 14 بار به عنوان داور یونیورسیاد در مسابقات بین المللی قضاوت کرد.

عبور از چالش عراق

تیم ملی هندبال ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا در نبردی نزدیک با نتیجه 25-28 از سد عراق گذشت. عراقی ها که از یک مربی الجزایری سود می برد، فراتر از تصور ما ظاهر شد.

آمریکا میزبان جام جهانی کشتی شد

جام های جهانی با حضور 6 تیم برگزار خواهد شد و بنا بر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی جام های جهانی با حضور 6 تیم برگزار می شود و این مسابقات در سال های المپیک برگزار نخواهد شد.

عیادت مدیرعامل استقلال از یک پیشکسوت

مدیرعامل باشگاه استقلال از علی چینی پیشکسوت بستری شده فوتبال عیادت کرد. سردار آجورلو به اتفاق محمد نوری مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به عیادت علی چینی رفته اند تا جویای احوالات وی از نظر اقدامات پزشکی شوند.

مهدی تپه شی، پدیده دروازه بانی

لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در شرایطی با شرکت 14 تیم در دو گروه انجام می شود که استعدادهای نابی در دل تیم ها نهفته اند. بازیکنانی چون مهدی تپه رشی که درون دروازه اسپاد الوند می درخشد.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)

پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن مبارک باد.

نادر عزت اللهی: استراماچونی یک سال دنبال سعید بود

سعید عزت اللهی هافبک جوان تیم ملی کشور ما به صورت قرضی از تیم وایله دانمارک به الغرافه قطر پیوست. این انتقال به نوعی با تعجب دوستداران فوتبال مواجه شده است.

سموات قهرمان گلف تهران شد

چهارمین دوره مسابقات بانوان آکادمی گلف در تاریخ اول بهمن ماه  با حضور تعداد زیادی از بانوان  گلفباز در زمین پاتینگ گرین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

جعفری: چند بازیکن تیم ملی چین کرونایی شدند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب تساوی ارزشمند مقابل هندوستان به دیدار تیم چین تایپه می رود.

مجوز برای تماشاگران واکسینه شده صادر شد

ستاد اطلاع رسانی وزارت کشوراعلام کرد، طبق هماهنگی های انجام شده، تماشاگران فوتبال می توانند بازی های تیم ملی فوتبال ایران را با ورود به ورزشگاه  از نزدیک دیدارهای  تیم ملی فوتبال ایران  را تماشا کنند.

گلایه نکونام از برنامه ریزی بازی با پرسپولیس

دیدار امروز دو تیم پرسپولیس با فولاد در ساعت شش بعد از ظهر برگزار خواهد شد. با توجه به فصل زمستان وبرودت هوا برگزاری بازی در ساعت شش بعد از ظهر آن هم در هوای زمستانی برای جواد نکونام  اندکی شبهه برانگیز شده است. جواد نکونام در این ارتباط شدیدا معترض است.

بازی خیرخواهانه فوتبال به نفع کودکان سرطانی

 بین تیم‌های فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران و تیم هنرمندان پاسارگاد  در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به میزبانی تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران برگزار شد.در روزی که نتیجه این دیدار فوتبال خیرخواهانه نقش مهمی نداشت تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران با نتیجه ۵بر۴ به برتری رسید .(قضاوت این دیدار خیریه فوتبال را داور ارزنده فوتبال کشور  آقای کوپال ناظمی به عهده داشت ).

سفر اینفانتینو به تهران در پرده ابهام

شنیده حاکی است که سفر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران در پرده ابهام قرار گفته است.

بازیکنی که عاشق چکدرمه است

کثرت سردارهای ورزش در ترکمن صحرا باعث شد تا در اولین یادداشت از ستاره های ارزشمند یکی در فوتبال و آن یکی در والیبال رو نمایی کنیم.در ایپزود اول از سردار آزمون شروع می کنیم.

استخدام زهره کودایی پس از درخشش در هند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فوتبال بانوان ایران به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه درآمد.

چند برش از فوتبال

حالا که دو تیم استقلال و پرسپولیس از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند استخدام بازیکنان خارجی برای این دو تیم هیچ فایده ای نخواهد داشت.

بانوان، تماشاگر بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی

چیزی به زمان تحقق خواسته فیفا و وعده مسئولان ورزش کشور باقی نمانده است که اگر عملی شود شاهد ورود بانوان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه آزادی خواهیم بود.

بیگانه با برنامه ریزی!

تداخل مسابقات لیگ با بازی های تیم ملی و برخی حواشی و مداخلات افراد اجازه سازماندهی را از فوتبال ایران سلب کرده است. همه به منافع گروه خود توجه دارند و مصالح کشور نادیده گرفته می شود.

از گوشه و کنار فوتبال ایران

طی روزهای اخیر نقل و انتقالات در تیم های باشگاهی کشور طرف توجه دوستداران فوتبال واقع شده است. از سویی دیگر تحرکات تازه فدراسیون فوتبال در جهت تحکیم این تشکیلات نیز حائز اهمت بوده است که می خوانیم.

منافع باشگاه ها چه می شود؟

لیگ برتر والیبال کشور در ایستگاه نوزدهم حکایت عجیب و غریبی داشت.

بلوف یحیی رنگ واقعیت می گیرد؟

شنیده ها حکایت از آن دارند که یحیی گل محمدی می خواهد پس از اولین بازی دور برگشت مقابل فولاد از سمتش کناره گیری کند.

برای برون رفت شرایط تیم نفت چه باید کرد؟

پیشنهاد پیشکسوتان فوتبال: مجمع نمایندگان استان ورود کند.

کرونا کجا رفت؟

هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از فردا (شنبه ۲بهمن) با انجام سه بازی پیگیری خواهد شد.

اتحادیه جهانی تورنمنت های رنکینگ دار مشخص کرد

اتحادیه جهانی 4 تورنمنت بین المللی را به عنوان تورنمنت رنکینگ این اتحادیه مشخص کرد.

تجلیل محمدیان از مربیان و قهرمانان کشتی مازندران

تجلیل از ورزشکاران و خادمان ورزش در استان مازندران از زمانی که حسن رنگرز مدیرکل ورزش این خطه شد روند بهتری به خود گرفت.

شکست گربه سیاه مقابل جوانان ایران

حساس ترین مسابقه دور مقدماتی بیستمین دوره هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان با پیروزی مردان ایرانی به پایان رسید.

دختران شجاع و سخت کوش ایرانی درخشیدند

تیم ملی فوتبال دختران ایران در نخستین بازی خود در چهارچوب جام ملت های آسیا تیم باتجربه هندوستان را متوقف ساخت. در این بازی درخشش زهره کودایی دروازه بان شجاع تیم ملی کشورمان باعث شد که در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود. او به تنهایی چند موقعیت مسلم گل میزبان را دفع کرد تا به عنوان نقطه قوت اصلی تیم ملی ما مطرح شود.