شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در یک نگاه

بعد از ماه ها سکوت با برگزاری دو دیدار چرخ لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به حرکت در آمد این مسابقات هم به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود در بازی اول شهرداری قزوین در یک بازی برتر سه بر صفر تیم اکسون تهران را شکست داد. 

اشرف: رقابتهای جهانی نوجوانان به 2 سال دیگر موکول شد

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مسابقات جهانی نوجوانان تیم ملی نوجوانان جهان در سنگال به 2 سال دیگر موکول شد.

برنامه های پیشنهادی والیبال آسیا در سال 1400

کنفدراسیون والیبال آسیا در اجلاس اخیر خود که به صورت آنلاین برگزار شد برای چهار رویداد قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا و قهرمانی مردان و زنان آسیا برنامه پیشنهادی ذیل را ارائه داد.  به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۲۲ تا ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ و قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از پنجم تا دوازده اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

قضاوت مافی نژاد و قربانی در جام جهانی بانوان

دو داور خانم ایرانی کاندیدای قضاوت در جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ در استرالیا و نیوزلند شدند.

بهبهانی: دور نما و نمایش فوتبال بانوان با عمل آن فاصله دارد

این شهر با ورزش زنده است و مردمانش اعم از دختر و پسر با فوتبال زندگی می کنند اما امسال وضعیت تیم داری در فوتبال آبادان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شجاعی: دختران ما در بسکتبال ساحلی آسیا شرکت می کنند

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: انتخاب مربیان تیم ملی سلسله مراتبی دارد و هر بازیکنی که بازنشسته شده بدون طی کردن این مراحل انتخاب نخواهد شد.

نکاتی پیرامون انتخاب اعضا کمیسیون ویژه جمعیت مجلس

اهتمام جدی نمایندگان محترم مجلس به امور خانواده و جمعیت را باید ستود که با  تیزبینی و آینده نگری نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده همت گماشتند.

سنگ آهن بافق ؛ درخشش در اوج گمنامی

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران یادواره شهدای مدافع سلامت از روز دوشنبه 28 مهرماه 99 به میزبانی تالار هندبال شهید سپهبد قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال در حالی آغاز شد که تدابیر شدیدبهمراه الزام تیم ها در رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستادمرکزی مقابله با کرونای کشور خودنمایی می کرد.

خوشقدم: به ملی پوشان کاراته ایمان راسخ دارم

حمیده عباسعلی بعد از جراحی زانو از فردا اقدام به فیزیوتراپی خواهد کرد و پزشک جراح وی دکتر امینی اعلام کرده است که عمل جراحی در آوردن پیچ زانویش بدرستی انجام شده است.

فتحی: مشوق اصلی من مادرم است

نارمیلا فتحی یکی از دختران موفق رشته فوتسال است که دیروز جشن تولدش بود.

ماری ، قهرمان المپیک پکن ، پس از ۳ سال به والیبال بانوان برزیل بازگشت

در حال حاضر در مسابقات قهرمانی لیگ برتر زنان برزیل  ۱۲ تیم حضور دارند که تیم فلومیننس Fluminense یکی از آنها است. چند روز پیش این تیم اعلام کرد خانم Marianne Steinbrecher مارینه اشتاین برچر ملقب به ماری " Mari "  قهرمان المپیک را استخدام می کند.

سلامی: انتخابات هیات بسکتبال تهران با 5 کاندیده ها برگزار می شود

نائب رئیس هیات بسکتبال بانوان تهران گفت: به زودی فراخوان رقابتهای بسکتبال سه به سه را می زنیم.

جراحی موفقیت آمیز عباسعلی در آلمان

حمیده عباسعلی که برای ادامه درمان خود به هانوفر آلمان رفته بود برای بار دوم جراحی شد و پزشک معالج وی دستگاه تعبیه شده در زانوی وی را خارج ساخت.

نشست هماهنگی ناظران لیگ‌های بانوان برگزار شد

نشست هماهنگی ناظران لیگ‌های بانوان به صورت وبینار با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

امیر شقاقی: بانوان ورزشکار کشورمان مظلوم واقع شده اند

مربی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیم های فوتبال بانوان کشورمان متاسفانه پخش زنده ندارد و از این نظر در مورد دختران کشورمان مظلوم واقع شده اند.

پرداخت 300 میلیون برای یک بازیکن!

آراسته نژاد: از مدارس روستا بازیکن تحویل تیم ملی می دهیم.

سروی: پیشنهاد ما آذرماه برای برگزاری اردوهای بانوان است

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و پیشنهاد ما شروع اردوها از دو هفته آینده است.

رازقیان در رقابتهای نیمه‌نهایی اسلالوم فرانسه هفدهم شد

با برگزاری دور نیمه‌نهایی مسابقات کاپ جهانی اسلالوم در فرانسه رکسانا رازقیان هفدهم شد.

دو بازیکن روسی و امریکایی در تیم بسکتبال نارسینا

لیگ بسکتبال بانوان باشگاه های کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته نخست مسابقات خود را پشت سرگذاشت نکته حائز اهمیت در این رقابتها حضور بازیکنان خارجی در تیمهای ایرانی بود.

دختران گلستان پا جای پای ساحلی بازان پسر گذاشتند

تیم والیبال دختران گلستان قهرمان نخستین دوره مسابقات ساحلی بانوان کشور شدند. این تیم با بهره گیری از ثریا قلیچ نیازی از بندر ترکمن و زهرا خان محمدی از گرگان در صدر مسابقات ایستاد تا درخشش ساحلی بازان گلستانی در بخش آقایان را تکمیل کند.

شکست میلیمتری قهرمان فصل پیش...

روز دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور در گروه A با پیروزی میلیمتری مهران تهران مقابل گروه بهمن تهران قهرمان سال پیش همراه شد در این مسابقه مهرام تهران با هدایت نیکا بیک لی 79/75 شاگردان خانم طائرپور را شکست دادند.

گلستان قهرمان ساحلی بانوان ایران شد

مسابقات والیبال قهرمانی ساحلی بانوان کشور برگزار شد و در پایان تیم گلستان متشکل از ثریا قلیچ نیازی و زهرا خان محمدی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

چگونگی اخذ تست کرونا در لیگ برتر

دکتر زهره هراتیان توضیحاتی درباره روند اخذ تست کرونا از بازیکنان لیگ برتر ارائه کرد.

ذوب آهن اصفهان، میزبان والیبال بانوان کشور

 باشگاه ذوب آهن میزبان مسابقات والیبال بانوان کشور(جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) است. 

حمیده عباسعلی امشب در هانوفر

حمیده عباسعلی کاراته کا المپیکی کشورمان  امشب  شب راهی کشور آلمان می شود.

بیات: سرمایه گذاران دیده نمی شوند

لیگ فوتبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی قرعه کشی شد که از تهران نام هیچ تیمی در بین شرکت کنندگان به چشم نمی خورد.

لیگ فوتبال بانوان در دو گروه

آئین قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار شد.

انگلستان به شطرنج باز ایرانی پناهندگی داد

نایجل شورت، استاد شطرنج بریتانیایی و نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی شطرنج (فیده)، در توییتی خبر داد که وزارت کشور بریتانیا به شهره بیات، شطرنج باز ایرانی، پناهندگی داده است.

امیرشقاقی سرمربی سپاهان شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال دختران ایران هدایت تیم بانوان سپاهان را بر عهده گرفت امیرشقاقی که دکتری تربیت بدنی می خواند سابقه هدایت تیم ملی دختران ایران را در مسابقات منطقه ای آسیا بر عهده دارد وی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال ایران در دهه 60 محسوب می شود.

تست کرونا ۴ بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان مثبت شد

تست کرونا چهار بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان مثبت شده و مشخص نیست این تیم بتواند در مرحله بازگشت در رقابت‌ها حاضر شود.

چین سری: بازیکنان ذوب آهن از پنج مرحله غربالگری عبور کردند

میتراچین سری مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن اصفهان که اخیرا هم از سوی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان به سمت نایب رئیس در امور فوتبال بانوان منصوب شده است با اشاره به اینکه همواره تاکیدمان بر بومی گرایی و جوانگریی بوده است اظهارداشت:  پروسه تشکیل تیم فوتبال بانوان را  از اردیبهشت ماه  سال جاری آغاز کردیم و با توجه به نظر خانم مدائم زاده که ازشناخته ترین مربیان کشور و سرمربی تیم ذوب آهن هستند منتظر اعلام تاریخ پایان لیگ بودیم تا بتوانیم با بازیکنان مورد نظرمان مذاکره کنیم.

صیف زاده: عربها اصلا به والیبال فکر نمی کردند

تنها مدرس بین المللی در والیبال ایران یک بانو تحصیل کرده اما سرسخت و پر تلاش به نام صیف زاده است او درباره انتخابات اخیر کنفدراسیون آسیا نکات جالبی را مطرح کرده است.

اعزام عباسعلی به آلمان در گروی بلیت قطر ایرلاین است

با ورود به موقع پزشک معالج حمیده عباسعلی و مکاتبه رسمی وی با ایرلاین قطر، مانع بزرگ در سفر این کاراته‌کار المپیکی کشورمان به آلمان برداشته شد.

کمپانی: هزینه مداوای آسیب دیدگی را خودم پرداختم

یکی از دختران دونده و رکورددار ایران که سالیان سال است نقش زیبایی برای به احتزاز درآوردن پرچم کشور در میادین مختلف داشته است دونده ای که رکوردهای مختلفی را جابجا کرده است و در نقش یک بانوی ایرانی هم به عنوان مربی برای ورزشکاران دختر کشور و هم به عنوان یک بانوی ایرانی نقش مهمی را در ورزش ایفا کرده است، صحبت از الناز کمپانی است که از دوندگان شاخص کشور ما محسوب می شود.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان کرونا گرفت

اردوی تیم ملی تکواندو بانوان بعد از پشت سر گذاشتن دوره درمان ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

نارسینا و دومین بازیکن خارجی لیگ برتر بسکتبال بانوان

لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور از روز 15 آبان ماه آغاز خواهد شد در این مسابقات 13 تیم در دو گروه به صورت متمرکز پیکار خواهند کرد یکی از این تیم ها نارسینای تهران است که چند روز گذشته با کاتیا بازیکن سابق تیم روسیه قرارداد امضا کردند کاتیا با 194 قد بازیکن سنتر است که سابقه بازی در لیگهای فرانسه و اتریش را دارد.

برهانی: از تحقیر بازیکنان وطنی چه سودی می برند؟!

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ والیبال ترکیه معتقد است برای حضور در جمع بازیکنان سوپر لیگی این کشور برخی عوامل پشت پرده هم دخیل هستند. مائده برهانی که در سومین سال حضورش در ترکیه به تیم نوشهیر این کشور پیوست به البرز ورزشی گفت: تیمی امسال در ان بازی می کنم به جمع حضور در پلی آف کشور امیدوار است و با اینکه لیگ یک ترکیه هم بسیار سطح بالا برگزار می شود رقابت بین بازیکنان خارجی تیم ها نیز دیدنی می نماید.

بازیکن آمریکایی در بسکتبال اصفهان

تیم بسکتبال ذوب‌آهن_اصفهان با یک بازیکن آمریکایی در پست‌های دو و سه قرارداد بست. 

براتی : بانوان آلیش تست فنی و قلبی عروقی را پشت سر گذاشتند

براتی : بانوان آلیش تست فنی و قلبی عروقی را پشت سر گذاشتند

لطف آبادی: از سه تیم داخلی برای حضور در رقابتها پیشنهاد داشتم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در رقابتها و لیگ از سه تیم پیشنهاد داشتم اما به طور قطع در تیم سال گذشته ام به رقابتها ادامه بدهم. 

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا: در میزبانی‌ها عدالت را رعایت کنید

مریم هاشمی در مورد میزبانی تیم‌ها در لیگ برتر والیبال زنان گفت: اگر قرار است تیم‌ها در سالنی غیر از سالن تمرینی خود میزبان باشند، این موضوع باید برای همه تیم‌ها رعایت شود.

نایب رییس هندبال: نتایج تست های کرونا محرمانه به باشگاه ها اعلام می شود

الهام سلوکی گفت: شرایط ما این است که هر بازیکن در هر مرحله که تستش مثبت شود از دور مسابقات لیگ برتر هندبال خارج می‌شود.

عزتی؛ سختگیری‌ ها اکثر تست‌های بازیکنان را منفی نشان داد/ تکلیف تیم دشتستان هنوز مشخص نیست

دبیر فدراسیون هندبال گفت: با توجه به سخت‌گیری‌هایی که طبق پروتکل‌های بهداشتی مصوب انجام شد اکثر تست‌های افراد حاضر در لیگ بانوان منفی بود و مشکل خاصی در روند برگزاری مسابقات لیگ برتر نیست.