شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا نهم مهر برگزار می شود

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی از نهم مهرماه به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند آغاز می‌شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

قضاوت نمایندگان ایران در اردن

هندبال قهرمانی زنان آسیا؛دو کوبل داوری ایران امروز دو بازی در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا را سوت می زنند.

حواشی میزبان در اردوی ملی پوشان هندبال ادامه دارد؟

شیرزنان ایران امروز از ساعت؛ ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران در سالن پرنسس سمیه شهر امان در چهارمین مسابقه خود با تمام هنجار شکنی ها و حواشی به وجود امده به مصاف تیم ملی اردن میزبان رقابت ها رفتند.

کوبل داوری ایران دو دیدار قهرمانی هندبال آسیا را سوت می زنند

دو کوبل داوری کشورمان امروز در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا سوت می زنند.

تیم های برتر نخستین دوره هندبال پنج نفره دختران معرفی شدند

اولین دوره هندبال پنج نفره دختران که به همت کمیته همگانی فدراسیون هندبال با همکاری هیات هندبال استان یزد با حضور ۱۳ تیم برگزار شده بود، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بهترین های تیراندازی اهداف پروازی

فینال مسابقات برترین‌های اهداف پروازی در نیم‌سال نخست سال ۱۴۰۰ با حضور ۴۷ ورزشکار در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

اتحاد در تیم ملی هندبال برای افتخار آفرینی

مینا وطن پرست بازیکن تیم ملی می گوید: عملکرد عالی مقابل ژاپن باعث شد تا بازیکنان حالا برای قرار گرفتن روی سکو تلاش کنند.

تیم ملی فوتبال بانوان در تاشکند

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا راهی تاشکند مرکز ازبکستان شد.

 تیم بانوان ایران طعم پیروزی را چشید

تیم ملی هندبال زنان ایران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا طعم شیرین برد را چشید.

کلهر: فقط یک اسکی باز به المپیک زمستانی اعزام می شود

تیم اسکی بانوان ایران در شمشک اردو زده است. از بین شرکت کنندگان این اردو یک اسکی باز سهمیه شرکت در مسابقات المپیک زمستانی چین را به دست خواهد آورد. مرجان کلهر اسکی باز باتجربه تیم ملی در این باره به البرز ورزشی گفت: المپیک زمستانی روز 19 بهمن آغاز خواهد شد و به همین دلیل رقابت فشرده ای بین اردونشینان وجود دارد که در نهایت خانم میترا کلهر سرمربی تیم براساس ضوابطی که دارد، اسکی باز اعزامی را مشخص خواهد کرد.

بلوری‌زاده: تغییرات آنی جواب نمی دهد

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر ایجاد ساختار در تیم‌های ملی دختران را امری ضروری برشمرد که روند حرفه‌ای شدن تیم‌ها را سرعت می‌بخشد.

برگزاری تست های فنی از ملی پوشان هاکی روی یخ بانوان

تست های فنی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، از فردا دوشنبه 22 شهریور ماه زیر نظر اعظم السادات سنایی مربی تیم ملی بانوان با حضور 30 ورزشکار در پیس یخ ایرانمال برگزار خواهد شد.

مسابقه با اسب قرضی و سفر با هزینه شخصی

سوارکار درساژ ایرانی در مسابقات اورآسیا به رتبه هفتم دست پیدا کرد.

شعبانیان و بلوری زاده مربیان تیم های ملی بانوان

نایب رئیس فدراسیون والیبال در نشستی با محمدرضا داورزنی دو مربی از دو نسل را به عنوان مربیان تیم های نوجوانان و جوانان دختر معرفی کرد. این دو مربی هر دو دارای تجربیات بسیار خوب و کارت مربیگری درجه بالای بین المللی می توانند برای پشتوانه سازی والیبال ملی اثرگذار باشند؛ به شرط اینکه نگاه فدراسیون نسبت به والیبال بانوان تغییر کرده و بنیادی تر به این قضیه بیندیشد.

خدمتی: مبارزه با فساد در ورزش را جدی بگیریم

تیراندازی بانوان ما در بازی های المپیک توکیو عملکرد درخور توجهی نداشت. در بازگشت از این رویداد هاشمی مربی تیم از مشکلات و کاستی های این رشته فراوان گفت و از وضعیت موجود انتقاد کرد...

رکوردشکنی جدید در دوومیدانی دختران

در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران باشگاه های کشور یک رکورد قدیمی و به اصطلاح عتیقه شده جابه جا شد...

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان

مهندس رشیدی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی و دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون در جریان برگزاری دومین اردوی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان که از 9 شهریورماه  در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز شده است ، از تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان بازدید کردند.

جوانمردی حذف شد

رقابت های تپانچه ۵٠ متر p4 مختلط کلاس SH1 پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو از صبح امروز به وقت محلی در سالن تیراندازی آساکا برگزار شد و در رقابت فینال ساره جوانمردی تنها زن حاضر در این رقابت، نتوانست به مدال دست یابد و حذف شد.

کوچ ووشو کاران، قهر موتای کاران!

الهه منصوریان چهره نامدار ووشوی ایران مدیر برنامه ریزی تیم ملی موتای شد.

برهانی: خانه پیشکش، ماشین هم نداریم

انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش با موجی از خواسته ها و ایده آل های فراوان همراه شده است. در این رهگذر بانوان و دختران ایرانی مطالبه گر شرایط حرفه ای تر در این عرصه هستند.

داوران ایرانی در مسابقات جهانی نوجوانان

داور زن ایرانی با ارائه قضاوت های خوب و بدون ایراد عملکرد موفق، اکنون در مسابقات نوجوانان جهان داشته است. نرگس افشین و دو داور از تایلند و بلغارستان تنها داروان زن قضاوت کننده در مسابقات یاد شده هستند.

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان برگزار شد

در پایان اولین اردوی ارزیابی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان،  مسابقه انتخابی در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

فرشته کریمی: نه بیمه داریم و نه آینده

ستاره فوتسال بانوان آسیا اعتقاد دارد که ورزش زنان در تمامی سطوح به حمایت و نگاه ویژه نیاز دارد.

بانوان ایران در انتظار تنیس جین کینگ کاپ

 برگزاری رقابت های تنیس بیلی جین کینگ کاپ به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

فدراسیون فوتبال و انتخاب سرمربی فوتسال بانوان

فدارسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان سرگرم مطالعه و رایزنی است.

هندبال بانوان و اردویی دیگر برای اردن

هم زمان با استارت تیم ملی هندبال آقایان با فرناندز اسپانیایی تیم ملی بانوان ما هم پنجمین اردوی خود را پشت سر گذاشته است.