شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

شفر تا پنجشنبه در آبادان

 جهت جانشینی پرکاس در تیم نفت آبادان چند گزینه مربیگری داخلی و یک مربی خارجی مدنظر واقع است.

شکست یحیی از نکونام

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس با فولاد با پیروزی نکونام و شکست یحیی گل محمدی همراه شد.

طلب بالای استراماچونی از استقلال

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شده اما قرار نیست این پنجره با پرداخت بدهی میلیچ باز شود.

بازگشت محمد نادری شایعه است؟!

بحث حضور محمد نادری مدافع سابق استقلال در این تیم مطرح شده که به نظر می رسد شایعه است.

نکونام : فعلا با  فولاد هستم

در پایان دیدار پرسپولیس با فولاد که بدون تماشاگر برگزار شد، جواد نکونام مربی تیم فولاد به هنگام ترک ورزشگاه در احاطه گروه پر شماری از تماشاگران قرار گرفت، سوالات زیادی از وی صورت گرفت، اما عمده تربن آن مربوط به نحوه حضورش در تیم ملی بود.

قلعه نوعی: این رسمش نبود

امیر قلعه نوعی که اردوی تهران را برای امادگی تیمش برگزیده است،ظرف چند روز آینده تیمش را جهت انجام یک بازی دوستانه مقابل تیم پرسپولیس قرار خواهد داد.

برگزاری دوره مربیگری فیتنس تخصصی والیبال

دومین دوره مربیگری فیتنس تخصصی والیبال زیرنظر آکادمی IFPE آلمان و اتریش به ریاست آقای دکتر مهداد اکبری در تاریخ 28 شهریور 1401 با حضور ۳۱ شرکت کننده از شهرهای مختلف  در شهر تهران برگزار شد و در نهایت گواهی حضور در کلاس به عزیزان شرکت کننده اعطا شد .

جشنواره فوتبال کیش با قهرمانی تیم آندو به پایان رسید

در جزیره کیش جشنواره فوتبال برای بازیکنان در سنین پایه برگزار شد. بسیاری از تیم ها از شهرستان های مختلف به این جشنواره راه پیدا کرده بودند. به هنگام برگزاری این بازی ها در ورزشگاه یا کنار زمین غوغایی در جهت تشویق تیم و بازیکنان نسل آینده فوتبال کشورمان از سوی خانواده ها برپا بود.

ایران با روسیه، شاید هرگز

طبق برنامه از قبل تعیین شده، قرار است در تاریخ ۲۴بان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با روسیه بر گزار شود.

حذف چهره های سرشناس تیم ملی بوکس

تیم ملی بوکس در شرایطی از پس فردا به اردو می رود که در بین دعوت شدگان نامی از سه چهره شاخص این رشته دیده نمی شود. قرار است که ملی پوشان با هند اردوی 10 روزه ای مشترکی را برپا کنند.

منصوریان راضی به بازگشت به آبادان نمی شود

علیرضا منصوریان گزینه جدی تیم صنعت نفت است. این مربی اما برای بازگشت به آبادان مردد است. ابتدا منصوریان به بهانه همکاری احتمالی با تیم ملی درخواست آبادانی ها را رد کرد اما این بار وی مدعی شده استخاره کرده و خوب نیامده است از این رو به آبادان نمی رود.

درویش کرونایی شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدتی است که بر سر کار خود حاضر نمی شود. او چند روزی در کشور نبود و  به کربلا سفر کرده بود، اکنون که باز گشته مبتلا به ویروس کرونا شده و بستری است.

فیروزی: منصوریان گزینه جدی ماست

مدیر تیم صنعت نفت گفت: از بین گزینه هایی که مطرح شده منصوریان گزینه جدی ماست؛ با این حال سرمربی تیم صنعت نفت بر اساس شرایط انتخاب می شود.

آرمات: دقیقه 90 بسته شدیم

تیم آیفاسرام اردکان تازه وارد لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور است که با خرید امتیاز تیم نوشهر به لیگ برتر بازگشت.

کیمیایی به نام ارزیابی در ورزش

در این روزها که واژه ها کم آورده اند، در توصیف مسایل مربوط به ورزش که به نوعی با جامعه سر و کار دارد، چه می توان نوشت؟ اما از آنجایی که ورزش نفس یک جامعه پرتحرک و زنده است، چاره ای جز شرح ماوقع نداریم از جمله این مسایل برگزاری المپیاد ایرانیان است که به نوعی به نخبه یابی و نخبه گزینی شهرت دارد.

ژیمناستیک در انتظار اتفاقات خوب

ژیمناستیک در آستانه انتخابات رئیس فدراسیون این ورزش پایه قرار گرفت. با توجه به صحبت های آرش فرهادیان از معاونان وزارت ورزش شاید ظرف یک ماه آینده انتخابات این تشکیلات برگزار شود.

بازگشت کاپیتان تیم ملی هندبال به لیگ ایران

الله کرم استکی کاپیتان تیم ملی هندبال ایران بعد از سال ها بازی در اروپا و قطر به ایران بازگشت و با تیم شهید شاملی کازرون قرارداد امضا کرد.

کارپین: فدراسیون فوتبال واکنشی نشان نداده است

والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه اعلام کرد دیدار دوستانه با ایران در قطر یا تهران برگزار خواهد شد و این در حالی است که فیفا روسیه را در انتخابی جام جهانی 2022 حذف کرده است.

ناکامی های کی روش به نفع ماست...

کارلوس کی روش اکنون بالای سر تیمی قرار دارد که خود نقش اول را در ساختن آن ایفا کرده، حتی در شرایطی که دو، سه سال از آن دور بوده است.  نسل کنونی فوتبال ایران را خود کی روش از بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ مرحله به مرحله ساخته و شکل داده است و همه چیز در ماه های اخیر دست به دست هم داد تا او در فصل برداشت، به خانه برگردد و نتیجه زحماتش را ببیند.

برای سلامتی «کلانی» دعا کنید

حسین کلانی، مهاجم سرشناس فوتبال ایران در دهه 50 در اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد

تاخیر در پرداخت بدهی باشگاه استقلال به استرا ماچونی ،سبب شد تا از سوی فیفا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال  بسته شود.

حاشیه های فوتبالی

شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که به پیروانی تهمت حضور او در رختکن داوران نسبت داده بود در کمیته انضباطی رسیدگی و احکام سنگینی صادر شد.

پشت پرده خط خوردن ستاره های استقلال از تیم ملی!

سه بازیکن اصلی تیم استقلال از تیم ملی خط خوردند و کی روش این نفرات را تایید نکرد. مهدی پور، قائدی و محبی سه بازیکن استقلال در شرایطی از تیم ملی جدا شدند که در تیم استقلال به مهره های قابل اعتماد ساپینتو تبدیل شدند و این مربی حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.

رنگرز: برای ادای دین به کشتی آمده ام

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعنوان یک کوچکتر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.

رنگرز جانشین بنا شد

علیرضا دبیر در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.

حفظ سرمایه های ملی در ورزش ایران

از خبرهای جالب یکی، دو روز اخیر موفقیت شاگردان مربی ایرانی در تیراندازی قهرمانی اروپا بود. الهام هاشمی که پیش تر در کشور سنگاپور به عنوان مربی نتایج درخور توجهی کسب کرده بود، در بازگشت به کشور با مشکلات فراوانی مواجه شده و در نهایت فدراسیون تیراندازی قادر به حفظ این سرمربی ارزشمند انسانی و فنی نشد و حالا الهام هاشمی در کشور دانمارک گوشه هایی از توانمندی های مربیان زن ایرانی را به نمایش گذاشته است.

مهینی: از 3500 بازیکن تست گرفتیم

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران از سوم مهرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

جدایی رنگرز از ورزش مازندران

دکتر حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی جهان بعد از دو سال حضور در اداره کل ورزش و جوانان مازندران از این استان خداحافظی کرد.

پارو: مشغول بررسی گزینه‌های مختلف هستیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه جهت هدایت تیم انتخاب شود.

باز هم تغییرات بدون مطالعه در پیکان

بار دیگر شاهد تغییرات و جابه جایی در باشگاه پیکان هستیم. گویا در این باشگاه قرار نیست آرامش برقرار شود، چون هرازگاهی به هر دلیلی که این دلائل در زمان خودش قابل  بحث است تغییرات ایجاد می شود.

کوتاه از فوتبال

از دیروز درباره تاکید فیفا مبنی بر پرداخت دستمزد ویلموتس به فدراسیون فوتبال ایران حرف و حدیث های تازه ای به وجود آمده است. از سویی دیگر اخبار ریز و درشت فوتبال ما را بر آن داشت تا نگاهی گذرا درباره این قضایا داشته باشیم.

داغستانلی، قهرمان کشتی جهان درگذشت

دارنده 5 طلای کشتی جهان و المپیک یکی از برترین کشتی گیران آزاد تاریخ ترکیه در ۹۱ سالگی درگذشت.

اکبری: سختی های امسال را بپذیریم

والیبال ورزشی است که دائم با پریدن و فرود آمدن همراه است. به همین دلیل بازی روی زمین های سفت به زانو و مچ پای بازیکنان آسیب جدی و گاهی غیرقابل جبران وارد می سازد.

ملی پوشان در اتریش گل کوچک بازی کردند

دومین تمرین تیم ملی فوتبال عصر دیروز در حالی آغاز شد که در دقایق ابتدایی تمرین، کی روش نکات مختلفی را برای بازیکنان مطرح کرد.

محمدنبی؛ حقوق کادرفنی 80هزار یورو

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در دو هفته اخیر ارائه کرد.

سرمربی تیم ملی ساحلی در بستر بیماری

چهار ساحلی باز ایرانی فردا راهی سامیلا می شوند تا در تور بین المللی این شهر که قدمتی طولانی دارد، شرکت کنند. تغییر ناگهانی مربی تیم ملی این پرسش را به وجود آورده که تکلیف حمید موحدی چه می شود؟

خودزنی جامعه ورزش

سال ها تلاش کرده ایم که ورزش را به دست ورزشیان بسپارند و اکنون که چند فدراسیون ورزشی توسط قهرمانان نامی رشته های مرتبط اداره می شود، نوعی خودزنی به وجود آمده است که می تواند خطرناک باشد و برای همیشه طومار حضور مدیران ورزشی را ببندد.

باران اعتراض و جنجال کنار مدل جدید

با گذشت شش هفته از زمان برگزاری رقابت های فوتبال لیگ برتر، قطار در حال حرکت این بازی ها به اولین توقفگاه چند هفته ای خود راه یافت.

نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال نوجوانان در تورنمنت ژاپن

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که از سه‌شنبه هفته گذشته جهت شرکت در تورنمت دوستانه چهار جانبه در ژاپن حضور یافته بود به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

حاشیه های فوتبالی

به دنبال درخواست مهدی  عبدی مبنی بر افزایش قراردادش، برخی دیگر از بازیکنان به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، متمم افزایش قراداد را ارائه دادند.اما این درخواست مورد موافقت مدیر عامل واعضای هئیت رئیسه واقع نشد.

مصدومان استقلال به گل گهر می رسند؟!

استقلال برای بازی با گل گهر چند بازیکن ملی پوش در اردوی تیم ملی دارد و بازیکنان مصدوم تیم نیز دست ساپینتو را برای استفاده از تمام نفرات بسته است اما وی اصرار زیادی دارد که تمام نفرات مصدوم تیم برای بازی با تیم قلعه نویی آماده حضور در ترکیب استقلال باشند.

2بازی پیکان با نتیجه 3 بر صفر به سود رقبا اعلام شد!

با رای کمیته انضباطی 2 بازی تیم پیکان با نتیجه 3 بر صفر به سود رقبایش تغییر کرد.

موسوی: امسال لیگ جذابی داریم!

علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال نیاز به زمان دارد و این تفاوت استقلال با پرسپولیس است.

عبدی: نه زیاده خواهم و نه کم فروش

 درست از روزی که مهدی عبدی در خصوص میزان قراردادش از باشگاه در خواست دریافت بیشتری کرده است، موج غیرمنتظره ای علیه او به راه  افتاد  و این موج همچنان شعله ادامه دارد و عبدی با هجمه های زیادی مواجه سده است؛ البته باشگاه پرسپولیس مخالفتی با درخواست عبدی نداشته و شنیده شد که   پرداختی هم وجود داشته است، اما گرو کشی ها همچنان ادامه دارد.

مشکلات روحی بازیکنان استقلال دردسر ساپینتو!

 بازیکنان استقلال پس از خط خوردن از تیم ملی توسط کی روش با مشکلاتی روبه رو شدند که برای استقلال دردسرساز شده است. ساپینتو سرمربی استقلال به بازیکنان ملی پوش این تیم که مورد تایید کی روش قرار نگرفتند اعلام کرده در تمرینات تیم حضور یابند اما این اتفاق رخ نداد و محبی و قائدی که پس از خط خوردن از تیم ملی بی روحیه شدند غایب تمرینات استقلال هستند.

طهماسبی: به الهامی بیش از اینها فرصت می دهیم

مدیر تیم هوادار با اشاره به توانایی های ساکت الهامی مدعی شد به ادامه راه تیم هوادار با این مربی خوشبین است.

کی روش تغییر کرده است؟

برخورد خوب و غیرمنتظره کی روش آزمون و به آغوش کشیده شدن سردار آزمون از سوی کی روش به هنگام ورود سردار به اردوی اتریش، تعجب خیلی ها را بر انگیخت.

صادقی: ناراحت نیستم، درس گرفتم

سعید صادقی هافبک تیم پرسپولیس از جمله دعوت شدگان به تمرینات تیم ملی بود که خیلی زود با قلم قرمز کی روش از چرخه دعوت شدگان  خارج شد.

توهین زشت هواداران اتلتیکو به وینیسیوس

هواداران اتلتیکو مادرید توهین زشتی به مهاجم برزیلی رئال مادرید در جریان بازی با این تیم داشتند.

فستیوال هواداران جام جهانی در قطر ۲۰۲۲

جیانی اینفانتینو و حسن الثوادی از امکانات بالای فستیوال‌های جام جهانی در قطر ۲۰۲۲ خبر دادند.

آیا تغییر تاکتیکی کی روش جواب خواهد داد؟

شروع تمرینات تیم‌ملی در اتریش و دو دیدار با سنگال و اروگوئه و تغییرات تا‌کتیکی کی روش را با حساسیت و دقت پیگیری می کنیم. آیا این طراحی با کادرفنی جدید پاسخگو خواهد بود؟

عنایتی جانشین رحمتی می شود؟

ادامه همکاری تیم آلومینیوم با مهدی رحمتی با حواشی زیادی همراه است.

مهدی خوانی در لیست هوادار

بازیکن جوان تیم پرسپولیس مورد توجه سرمربی استقلالی تیم هوادار قرار گرفته و به احتمال فراوان به این تیم می رود.

تقدیر سفیر از نمایندگان البرز ورزشی

دکتر حسن پور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بلگراد در پایان رقابت های کشتی قهرمانی جهانی که در صربستان برگزار شد، از حاج رضا اسماعیلی مدیرمسئول و احمد دباغ دبیر سرویس کشتی پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت به خاطر تلاش های گسترده ای که در انعکاس و ارسال اخبار مربوط به این رویداد جهانی انجام داده اند، با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آوردند .

صمدی: در صف گرلفلور هستیم

سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز چهارشنبه هفته آینده آغاز می شود و تیم های شرکت کننده که با غافلگیری کفپوش استاندارد مواجه شده اند با دوی 100 متر (!) خود را به صف خریداران گرلفلور رسانده اند.

قهرمانی ماتادورها در بسکتبال اروپا

اسپانیا قهرمان بسکتبال قاره سبز شدند. دیدار پایانی بسکتبال قهرمانی اروپا (یوروبسکت) ۲۰۲۲، یک‌شنبه شب ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد که در پایان، تیم ملی اسپانیا با برتری مقابل فرانسه، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد تا همچنان بهترین تیم قاره سبز باشد.

تبریک رئیسی به نایب قهرمانی کشتی آزاد

رئیس جمهور در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.

لالوویچ: به رفتار قاسمپور و کاکس افتخار می کنم

رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.

نایب قهرمانی، پایان کار قهرمانان کشتی

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان به پایان رسید. فرنگی کاران کارنامه خوبی نداشتند اما کشتی گیران آزاد در مجموع درخشش خوبی را به نمایش درآوردند.

دختران والیبال اصفهان قهرمان ایران شدند

مسابقات والیبال قهرمانی دختران جوان ایران در زنجان برگزار شد و تیم اصفهان با از دست دادن فقط یک ست بدون شکست در صدر ایستاد. قرار بود هشت تیم در این رقابت ها حضور پیدا کنند  که دو تیم خراسان و همدان انصراف دادند و در نتیجه تیم های باقیمانده به صورت دوره ای با هم بازی کرده اند.

طلای ناب فرزند درد و رنج کشتی

شب آخر مسابقات کشتی قهرمانی جهان با نمایش و کشتی دلاورانه یک مازندرانی دیگر به خیر گذشت و طلایی دیگر در اردوی ایرانیان به نمایش درآورد.

ناراحتی باشگاه ها از برنامه های جدید کی روش!

کی روش قبل از عزیمت به اتریش جلسه ای را با مدیران فدراسیون  فوتبال و اعضای سازمان لیگ برگزار کرد.

تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برتر ایجاد شده است

بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال از اتریش احتمالا سه تا چهار هفته از مسابقات انجام خواهد شد، اما بازی ها به نیم فصل نخواهد شد؛ چون کی روش تیم ملی را به اردو خواهد برد.

سیاست کی روش برای کنار زدن منصوریان

سرمربی تیم ملی اصراری به همکاری با نکونام یا داشتن همکار ایرانی نداشت بلکه با اظهاراتش جلوی اضافه شدن منصوریان به تیم ملی را گرفت.

آشتی کنان ساپینتو با پیشکسوتان

 رفتار وخلقیات و نتایج ساپینتو با استقلال مورد حمایت پیشکسوتان باشگاه استقلال هنوز واقع نشده است. یک نوع گروکشی و یک نوع جدایی بین این دو طرف دیده می شود. حتی کار در مرحله ای پیشرفت داشته که برخی از پیشکسوتان با مصاحبه های تند خود ساپینتو را شومن دانسته تا یک مربی.

برنامه سازمان لیگ تغییر کرد

نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر قبل از شروع جام جهانی به پایان نمی رسد.

تیم ملی با دو سرپرست به اتریش رفت

تیم ملی با دو تن از اعضای هیات رئیسه راهی اردوی اتریش شد  و مشخص نیست جانشین حمید استیلی در تیم ملی چه کسی خواهد بود.

نورافکن و رضاییان جا ماندند

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعاتی پیش وارد اتریش شد، اما در جمع مسافران اعزامی جای دو بازیکن خالی است.

ویلفردو لئون سکوت را می شکند

ویلفردو لئون در مسابقات جهانی والیبال بازی نکرد. کادر فنی  با توجه به مصدومیت او  از ناحیه زانو تصمیم گرفتند او در فرم کامل نیست. یکی از ستارگان تیم ما بعد از مسابقات به همه شرایط اشاره کرد.

نقطه عطف کی روش طارمی و آزمون

تیمی که بامداد امروز همراه با کی روش عازم اتریش شد، عملا تیم نهایی و تیم مورد نظر کی روش برای سفر به قطر و حضور در جام جهانی است.  به عبارت دیگر کی روش مسافران جام جهانی را (چه خوب وچه غلط، درست یا با ایراد) را با خود به اتریش خواهد بود.

تیم ملی فوتبال وارد اتریش شد

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان که بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد این شهر شد.

شکست نوجوانان در نیگاتاشی

تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان که جهت‌ شرکت در تورنمنت دوستانه در ژاپن حضور دارد، در نخستین دیدار خود دراستادیوم نیگاتا شی ریکوجو واقع در استان نیگاتا به مصاف تیم میزبان ژاپن رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب سامورایی های نوجوان شدند.

فتحی برای کمربند طلایی آماده می شود

دانیال شه بخش بوکسور ایرانی در نخستین مسابقه بوکس حرفه ای مقابل حریفی از اوگاندا به پیروزی رسید. شه بخش که به عضویت یک باشگاهی متعلق به کوبایی ها در امارات در آمده است، در نخستین گام پیروزی نوید بخشی را به دست آورده است.

ایتالیا؛ مدل جدید تیمداری در جهان

قهرمانی بازیکنان جهان سواحل لاجوردی در مسابقات جهانی لهستان مدلی جدید در امر تیمداری بین المللی است که می تواند الگوی همه والیبال دنیا باشد. درباره این تیم جوان و دیجورجی مربی بزرگش باید هفته ها نوشت اما در این مقوله نگاهی گذرا بر بازیکنان ایتالیا داریم که توسط والریا بندیتی در سایت گازاتا دلواسپورت نوشته شده و برگردان آن توسط همکار پیشکسوت البرز ورزشی رحیم رحیم زاده صورت گرفته است.

جویبار کشتی ایران را آبیاری می کند

برق طلای کامران قاسم پور اردوی کشتی ایران را نورباران کرد. قهرمان جوان جویباری امسال نیز مانند سال پیش با نمایش درآوردن یک کشتی آموزشی آبروی ورزش ایران شد.

غول کشی به سبک قاسم پور

شب گذشته کامران قاسم پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوی دوره گذشته جهان موفق شد در یک کشتی زیبا کاکس آمریکایی را برای دومین بار شکست دهد.

شکست علیرضا سرلک در دور نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان

آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.

اربعین حسینی بر عاشقان و رهروان حضرت امام حسین علیه السلام تسلیت باد

سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار کشتگان، عشق بردند و به مویه نشستند. به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم.

سه داور دیگر محروم شدند

بحث قضاوت داوران فوتبال بد جوری مسئله ساز شده است.

جریمه چند استقلالی توسط ساپینتو!

سرمربی تیم استقلال در مورد چند بازیکن این تیم بسیار حساس شده و حتی اعلام کرده که در مورد این نفرات تصمیمات جدی تری را اتخاذ می کند.

کدام بازیکن استقلال خط خورده لیست کی روش است؟!

بازیکنان استقلال در تیم ملی حضوری موثر دارند اما گفته می شود احتمال خط خوردن یک استقلالی از لیست کی روش وجود دارد. حسینی در کنار مهدی پور، حردانی، قائدی و محبی و جلالی حسینی شرایط خوبی در تیم ملی دارد و به احتمال زیاد مسافر جام جهانی است. استقلالی های تیم ملی را تشکیل می دهند اما گفته می شود احتمال خط خوردن یک بازیکن این تیم وجود دارد.

استانداردسازی؛ زمین های خاکی یا کفپوش مدرن

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرده است که تیم ها باید روی کفپوش استاندارد بین المللی بازی کنند و هر باشگاهی که نتواند چنین امکاناتی را فراهم سازد، باید مسابقات خود را خارج از خانه و در یکی از سالن های تهران، یزد، اردبیل و ارومیه برگزار کنند. هرچند این تصمیم به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی بازیکنان صورت گرفته است، اما باشگاه ها هم دلایل خاص خود را دارند و می خواهند فدراسیون والیبال اجرای این تصمیم را به آینده موکول سازند.

چه کسی قربانی این تصمیم خواهد شد

رقابت درون دروازه تیم ملی بسیار زیاد است و امسال از جمله سال هایی است که تیم ملی درون دروازه با ترافیک بازیکن رو به رو است.

نبی سرپرست تیم ملی شد

با جدایی حمید استیلی مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی می شود.

قدرتی زن ایران از نگاه سایت اورال اوفا

امیرحسین اسفندیار به تیم اوفا پیوست. البرز ورزشی نخستین رسانه ورزشی بود که خبر پیوستن قدرتی زن جوان تیم ملی ایران را به لیگ روسیه اعلام کرد.

لوکادیا آمد، شیخ وارد شد

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک هفته استراحت از سرگرفته شد. در شروع کار ملی پوشان این تیم به دلیل شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال در تمرین حضور نداشتند، مابقی طبق قرار دفتر حضور وغیاب را امضا کردند. البته دانیال اسماعیلی فر و لسیانی با هماهنگی سرمربی غایب بودند وامید عالیشاه در حال فیزیوتراپی است تا مصدومیتش برطرف شود.

پاشازاده: کی روش می تواند ایرادات دفاعی را برطرف کند

مدافع سابق تیم ملی با انتقاد از عملکرد دفاعی تیم ملی ابراز امیدواری کرد این مشکل با روی کار آمدن دوباره کارلوس کی روش برطرف شود.

امیری به جام جهانی نمی رسد

خبر بد در مورد تیم ملی شرایط نامطلوب وحید امیری و اخباری در خصوص مصدومیت دوباره این بازیکن است.

دادگاه شکایت ذوب آهن از پرسپولیس پیچیده شد

رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب آهن روی سینا اسد بیگی بازیکن تیم پرسپولیس پیچیده تر شد.

با کسی شوخی نداریم، متخلفان را در دادگاه خواهیم دید

اعتراض و پرخاشگری  برخی از عوامل منصوب به باشگاه نفت مسجد سلیمان نسبت به افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس آنقدر پرشور شده تا مدیران داخلی باشگاه پرسپولیس را بر آن داشت تا وارد عرصه شده و در مسیر قانونی به پاسخگویی بپردازند.

نتیجه تماس بازیکن استقلال با مربی تیم ملی!

تیم استقلال شش نماینده در تیم ملی دارد و در میان این نفرات نامی از روزبه چشمی برده نمی شود. این بازیکن که تصور می کرد قرار است مسافر جام جهانی باشد بازی های قطر را از دست داد و همراه تیم  ملی نخواهد بود.

سهراب در یک قدمی نفت

بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه نفت آبادان، تغییرات در کادرفنی این تیم آبادان کلید خورد .

فیروزی: اشتباهات داوری مشکل ساز است

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در سه بازی گذشته داوری امتیازات مهمی از صنعت نفت گرفت تا تیم وارد بحران شود.

مهدی خراطی جانشین امامی فر شد

بعد از برکناری امامی فر از مرکز ملی فوتبال، جانشین وی در مسیر بازگشت قراردارد. مهدی خراطی به عنوان مسئول جدید مرکز ملی فوتبال شناخته شد.

از اردو در اتریش و بازی با سنگال

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می کنم.

نبرد سنتی یزدانی - تیلور

کشتی آزاد ایران امشب دو ایرانی را روی تشک خواهد داشت. دو جوان برومند پایتخت کشتی ایران جویبار مازندران حسن یزدانی برای قهرمانی جهان به مصاف تیلور، حریف سنتی خود می رود و همشهری دیگرش محمد نخودی باید با جوردن باروز مصاف بدهد.

جنجال و قهر سخنگوی فدراسیون فوتبال با استیلی در شبکه خبر تلویزیون

با توجه به صحبت های دو روز پیش حمید استیلی در شبکه خبر تلویزیون این حق بر سخنگوی فدراسیون فوتبال وارد امد تا با حضورش در شبکه خبر پاسخگوی برخی ابهامات باشند.

ذولفقار نسب: فدراسیون انتخاب را بر عهده کی روش نگذارد

بیژن ذوالفقارنسب درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازگشت کارلوس کیروش اظهار داشت: شرایط اصلا قابل پیش بینی نیست. ما هر چند از این مربی شناخت داریم و او هم چند بازیکن را خوب می شناسد و اطلاعاتی در مورد تیم ما دارد اما تا زمانی که اردو تشکیل نشود نمی توان ارزیابی از او داشت.در این اردو نفراتی به تیم ملی اضافه می شوند که قبلا سابقه همکاری با او را نداشتند و این موضوع می تواند چالش جدیدی برای این مربی باشد.

تغییرات روی نیمکت صنعت نفت در راه است

تیم صنعت نفت به زودی با سرمربی خود بر سر پایان همواری توافق می کند. گویا امروز (چهارشنبه) و تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای در هیات مدیره این باشگاه تشکیل می‌شود و پرکاس از سرمربیگری صنعت نفت برکنار می‌شود.

استقلال به دلیل بدهی این دو محروم می شود!

استقلال برای پرداخت بدهی استقلالی های جدا شده از تیم همواره با مشکلات عمده ای روبه رو می شود. این در حالی است که در حال حاضر مشکل پرداخت بدهی استراماچونی و میلیچ بازیکن این تیم پیش روی استقلال است و به دلیل اینکه مبلغ بسیار بالاست مدیران استقلال دچار مشکلاتی شدند.

معاون پرسپولیس به آمریکا رفت

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به آمریکا رفت.

یک اتفاق نادر در لیگ دسته اول

مشکلات داوری فقط به لیگ برتر خلاصه نمی شود و بلکه این ضعف و آشکار در تمام سطوح فوتبال دیده می شود.

کی روش استقلالی ها را چطور به تیم ملی دعوت کرد!

کارلوس کی روش کار خود را با اعضای تیم ملی ایران آغاز کرد. این مربی در خصوص نحوه دعوت از بازیکنان تیم ملی با برخی مربیان مورد اعتماد خود گفت و گو کرده و حتی از آنها خواسته تا در این مورد به وی یاری برسانند.

آرش برهانی: کی روش کارش را در تیم ملی بلد است!

برهانی مهاجم سابق استقلال در مورد تیم ملی و حضور کی روش گفت:این مربی بلد است در تیم ایران چطور پیش برود زیرا زمان زیادی را در ایران سپری کرده و با شرایط کشور و روحیات تیم ملی آشناست.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

کی‌روش: از کسی کینه ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با توجه به سن و سال خود از ماموریت خود با خبر است و برای ثبت یک خاطره خوش برای مردم به ایران آمده و نمی‌خواهد با رسانه‌ها بجنگد.

رجائیان: از رحمتی حمایت می کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم: رحمتی مورد حمایت باشگاه است و با توجه به تغییراتی که در این تیم رخ داد در نظر داریم به او فرصت دهیم.

مدیرانی که خانه نشین شده اند!

در حالی که بازنشستگان آموزش و پرورش و نیروهای انتظامی مجددا دعوت به کار شده اند، بدون طراحی و مطالعه، صدها مدیران متخصص و کارآمد ورزش را در اوج کارایی خانه نشین کرده ایم!

محمد بنا؛ خداحافظ تیم ملی کشتی

محمد بنا مربی پرافتخار کشتی ایران دقایقی پیش به خبرنگار البرز ورزشی در بلگراد گفت: برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.

گلایه های درویش از لیست فراخواندگان به تیم ملی

لیست فراخواندگان به تمرینات تیم ملی که مختص به بازیکنان شاغل در لیگ برتر است، اعلام شد.

شجاعی: فوندانسیون ورزش را قوی سازیم

با تغییر و تحولات تیم در سمت دبیری فدراسیون دوومیدانی پیش آمد، بیشتر کارشناسان دلسرد این رشته پایه با نوعی خوش بینی به قضیه نگاه می کنند.

امامی فر هم برکنار شد

تغییرات پرشتاب در فدراسیون فوتبال ادامه دارد. پس از کنار زدن افشاریان از کمیته داوران فوتبال، این بار نوبت به علیرضا امامی فر رسید تا مرکز ملی فوتبال را ترک کند.

نکونام؛ فقط حکم سرمربیگری تیم ملی

فدراسیون فوتبال، جواد نکونام و کاپیتان سابق تیم ملی را به عنوان دستیار اول کارلوس کی روش معرفی کرد. اما این خواسته هنوز انجام نشده است.

لطیفی: کی روش باید تهاجمی بازی کند

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی  در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: واقعیت امر این است که من مخالف بازگشت کی روش به فوتبال ایران بودم اما اکنون که بازگشت، حمایت از وی را پشتیبانی از تیم ملی می دانم.

دبیر و تحقق رویاهای شیرین

آخرین کشتی گیر تیم ملی فرنگی هم از رسیدن به مدال طلا باز ماند.

کارول برای تراکتور شرط گذاشت

دیلی میل، تیم فوتبال تراکتور تبریز که در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند، با پیشنهاد قراردادی یک ساله به ارزش حدود ۲۰ هزار پوند در هفته (معادل ۶۶۰ میلیون تومان در هفته و حدود ۳۲ میلیارد تومان در یک سال) به دنبال مهاجم سابق لیورپول و وستهام بود ولی کارول این پیشنهاد را رد کرد و حاضر بازی حضور در تیم تراکتور نشد.

آزمون 40 گل در 60 بازی

سایت فرانسوی 90min، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گزارشی که ارایه داد بهترین حمله بران تیم های مختلف شرکت کننده را مورد بررسی قرار داد.

کمال را از «رزنده» بیاموزیم

«رزنده» نامی بزرگ در کشور برزیل و در والیبال دنیاست. سال هاست این نام در مطرح ترین مسابقات والیبال دنیا چه درالمپیک،چه قهرمانی جهان چه جام جهانی و لیگ ملت ها، گوش هر عاشق والیبال در هرگوشه ای از کره خاکی را نوازش داده است.

حضور فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت ژاپن

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان بنا به دعوت فدراسیون فوتبال ژاپن جهت شرکت در تورنمنت دوستانه در ژاپن سه‌شنبه شب وارد فرودگاه بین المللی ناریتای توکیو شد و از آنجا با اتوبوس راهی استان نیگاتا در قسمت غربی ژاپن شدند.

افتخاری دیگر برای خانواده هندبال لرستان

فرشید دهقانی رئیس انجمن هندبال کارگری استان لرستان شد.

قطعی کردن قرارداد دو بازیکن استقلال

قرار است قرارداد دو مهاجم تیم استقلال برای قطعی شدن مورد بررسی قرار بگیرد.

اخطار ساپینتو و جریمه برای بازیکنان

سرمربی تیم استقلال برای بازیکنان تیم جریمه در نظر گرفته است. سرمربی تیم استقلال به کشور دبی سفر کرده است تا با خانواده اش دیدار کند. این در حالی است که وی تنها برای بازیکنان تیم ملی مرخصی در نظر گرفته است و باقی نفرات باید در اردوی تیم شرکت کنند.

بازی های پرسپولیس ۳ بر صفر می شود؟

امروز یک جلسه مهم در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و در مورد اعتراض تیم ذوب آهن روی سینا اسد بیگی  که جذب پرسپولیس شده است، می پردازد.

کفاشیان: در اوین تعهد ندادم، ولی فهمیدم که باید بروم

کفاشیان در صحبت های خود به  حضور کی روش به عنوان سرمربی اشاره می کند:  جهانگیری می‌خواست کی‌روش بماند

نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه والیبال 

عصر دیروز نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال ایران با محوریت بررسی عملکرد تیم‌های ملی والیبال، به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس این فدراسیون و با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک، محسن منصوری استاندار تهران، علی اصغر مونسان وزیر سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و غیره در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

اخطار کمیته اخلاق به مهدی تاج

در حاشیه های فوتبالی اخباری را خواهید خواند که در حاشیه فوتبال و در سکوت وبه دور از چشم دیگران رقم می خورد. به چند مورد آن اشاره می شود.

افشاریان رفت؛ فنایی آمد

تغییرات اساسی در فدراسیون فوتبال در حال شکل گیری است. در کمیته داوران شاهد تغییرات هستیم.

کار بزرگ شاهین مقابل کیا

نوجوانان شاهین در این روز توانستند تیم بزرگی چون کیا را با گل شکست دهند. در پایان بازی های این هفته تیم سایپا صدر جدول را برای خود حفظ کرد تا در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

شهریاری در هیات مدیره پرسپولیس

حسین شهریاری به عنوان رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد.

مهدی تاج تایید  شد

با آنکه چند روزی است از انتخابات فدراسیون فوتبال گذشته است، اما برخی ها اعتقاد دارند که انتخابات باید به دلیل داشتن پرونده قضائی مهدی تاج ابطال شود.

اصولی: اظهارات من براساس ملاحظات بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعات مربوط به اظهارات عجیبش در مورد برکناری اسکوچیچ توضیح داد.

برنامه تیم ملی به محض ورود کی روش

تیم ملی به محض ورود کی روش برای اردوی تدارکاتی در اتریش آماده می شود.

بائو: آوردن کی روش هدر دادن بیت المال بود

معاون ورزشی باشگاه نساجی گفت: کی روش نسل بازیکنان تکنیکی را خانه نشین کرد و باید دوباره منتظر سوگلی هایش باشیم.

جیانلی به تنهایی یک تیم است

ستاره والیبال قهرمانی جهان کسی جز جیانلی نبود. جوانی که در سال 1996 در بولستانوی ایتالیا متولد شد، هفده ساله بود که جای پاسور بزرگی به نام دراگان تراویکا را گرفت و از همان زمان نبوغ و استعداد عالی خود را در بازی گردانی به اثبات رساند.

شیخ دیاباته: بازگشت توفانی خواهم داشت

در حالی که اکثریت تیم ها به خاطر تعطیلات لیگ، چند روزی را به بازیکنان تیم خود استراحت داده اند و تیم پرسپولیس هم از این مهم مستثنی نبوده، اما برای یک بازیکن تعطیلات بدون معنا شده است.

ساپینتو از خودش شروع کند!

در یکی از جلسات تمرین تیم استقلال اتفاق خوبی رقم خورد. ساپینتو همه را فراخواند و درس اخلاق را متذکر شد. حرکت خوبی را شاهد هستیم، یادآوری این نکات در هر جلسه از تمرین لازم و ملزوم است، یک بازیکن باید در جریان یک مسابقه که به هر حال مهم تلقی می شود باید به گونه ای حرکات خود را تنظیم کند که تمرکز در آن نقش شاخص را ایفا کند.

اسکوچیچ، خوب یا بد، بماند یا برود؟

می خواهند مربیگری تیم امید را به اسکوچیچ بدهند. این مربی  همین چند  روز پیش  از تیم ملی کنار زده شد و گفتند کوچک است و بار فنی ندارد. حالا در نظر است تیم امید را به او واگذار کنند تا طلسم عدم راهیابی به المپیک با اسکوچیچ مثل راهیابی به جام جهانی شکسته شود.

آیا استیلی باعث اخراج اسکوچیچ شد؟

این روزها بحث برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کارلوس کی روش توسط مهدی تاج به یکی از پر بحث ترین اتفاقات روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

فراموش شده ای به نام فوتبال خوزستان

از فوتبال خوزستان که صحبت به میان می آید نام های بزرگ که آسیا را تحت الشعاع هنر خود قرار داده بودند در ذهن ما رژه می روند؛ زنده یادها پرویز دهداری، منوچهر سالیا، حسین کمالی، فریدون ممبینی، صفر ایرانپاک، حمید برمکی و ...

آرامش پس از طوفان

کشتی فرنگی بعد از دو روز طوفانی و توام با استرس امروز آخرین امید خود را در دستان امین میرزاده جست و جو می کند.

الله وردی: بودجه سرخابی در فوتبال گم شد

قرارداد 604 میلیاردی این فصل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و جایگزین شدن کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال زمینه ای شد تا با جواد الله وردی پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت و گو کنیم.

مهر تایید IOC  بر انتخابات کمیته ملی المپیک

نام محمود خسروی‌وفا در سایت کمیته بین المللی المپیک به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران ثبت شد.

چشم امید به تک ستاره های ایران

با سقوط محمدرضا گرایی در مسابقات قهرمانی جهان بازی با واژه ها شروع شد. مرد یخی و خالق فن سنجاب پرنده و بارانداز سالتوی معروف همه به دست فراموشی سپرده شدند چون برای حفظ قهرمانی باید به مراتب بیشتر از کسب آن تلاش کرد.

نشستی با ریاست خسروی وفا برگزار شد

سومین نشست هیات اجرایی کمیته صبح امروز با ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزارشد.

والیبال برند ملی می ماند

در نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال که دیروز برگزار شد از تلاش دکتر صالحی امیری رئیس سابق کمیته ملی المپیک و طاهره طاهریان نایب رئیس سابق کمیته ملی تقدیر و قدردانی شد.

تسلیت به جناب آقای بکایی

با کمال تاسف مصیبت درگذشت ابوی گرامی را به جنابعالی و وابستگان تسلیت گفته. بقای عمر بازماندگان را مسالت داریم.

ملوان بدون نماینده

در فهرست 24 نفره دعوت شده به تیم ملی هیچ بازیکنی از بندرانزلی دیده نمی شود.

حاشیه های فوتبالی

ساپینتو مربی پرتغالی تیم استقلال از ایران رفت . او با توجه به تعطیلات لیگ، عازم امارات شد تا تعطیلات را در کنار خانواده اش در امارات به سر ببرد.

گل آموزشی لوکادیا

در میان تمامی گل های ردوبدل شده از شش هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال، گل دوم لوکادیا مهاجم تیم پرسپولیس به تیم مسجد سلیمان یک گل دیگری بود که به آن گل آموزشی گفته می شود.

امیرآبادی: تیم ملی به مدیریت نیاز دارد

بازیکن سابق استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: استقلال پس از گذشت چند هفته از بازی ها در تلاش است که بهترین نتایج را کسب کند اما در برخی دیدارها موفق عمل نکرده است.

ساپینتو به بازیکنان: باید خودمان را کنترل کنیم!

سرمربی تیم استقلال که در بازی با نساجی با کل کادر حریف درگیر شد بازیکنان تیمش را به آرامش دعوت کرد.

اعتراض شدید آجورلو به پیشکسوتان استقلال

مدیرعامل استقلال از عملکرد و اظهارنظر برخی پیشکسوتان تیم استقلال گله مند است.

مربی پرتغالی وارد ملوان شد

تعداد مربیان پرتغالی در فوتبال ایران روز به روز افزایش می یابند. با رویه ای که پیش گرفته شده است، فوتبال کشورمان می رود تا رنگ ولعاب پرتغالی به خود بگیرد.

ارسلان ستاره کشتی صربستان

ارسلان، عبدالحمید پاپی و صباح شریعتی، سه کشتی‌گیر ایرانی هستند که با پرچم‌های صربستان، آلمان و جمهوری آذربایجان در این دوره از رقابت‌ها کشتی گرفته یا قرار است بگیرند.

کی روش دو بازیکن دیگر را به تیم ملی دعوت کرد

تمرینات تیم ملی با بازگشت کی روش به تهران که روز چهارشنبه صورت خواهد گرفت، آغاز خواهد شد.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

تمرینات مجیدی توجه رسانه ها را جلب کرد

فرهاد مجیدی با انتشار فیلم تمرینات انفرادی اش سوژه رسانه های اماراتی شد این در حالی است که مجیدی هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفته است.

جمعی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کردند

جمعی از ورزشکاران و دست اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

امید سپاهان به تعطیلات لیگ

عملکرد تیم سپاهان در شش هفته ای که از لیگ گذشت بسیار متغیر و سوال برانگیز بود.

مومنی: بارندگی را دلیل لغو بازی اعلام کردند

نایب رئیس هیات فوتبال گیلان در مورد لزوم بازی ملوان و فولاد گفت: شرایط از نظر ما برای برگزاری بازی فراهم بود اما به نظر داور احترام می گذاریم.

فریاد «علی ... علی...» در صربستان

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شرایطی در بلگراد صربستان ادامه داد که هادی ساروی با یک اشتباه رسیدن به فینال را از دست داد. او در شرایطی که حریف را خاک کرده بود، در صدم ثانیه به دلیل کمی تعلل اخطار گرفت و بر اساس مقررات کشتی گیری که اخطار آخر را بگیرد، بازنده می شود . در واقع هادی ساروی با همه شایستگی هایی که داشت در اثر تعلل مسابقه مهم خود را از دست داد.

ایتالیا و خط بطلان بر نام ستارگان بزرگ

ایتالیایی های جوان تیم پرستاره لهستان را در حضور 10 هزار تماشاگر مات کرد. کورک یکه تاز این روزهای قطرپاسور والیبال جهان و یارانش نتوانستند جلوی موج جوانی را بگیرند که قاره اروپا را در نوردیده و جهانی شده است.

گرایی دست کشتی فرنگی را گرفت

کشتی فرنگی قهرمانی جهان فردا در بلگراد به پایان می رسد. واقعیت امر این است که در جدول رده بندی جایگاه خوبی نداریم.

تنیسور اسپانیایی عنوان قهرمانی را کسب کرد

آلکاراز قهرمان شدن در تنیس اپن آمریکا را رویای واقعی دوران کودکی‌اش خواند.

درخشان: حالا باید با کی روش صعود کنیم

پیشکسوت فوتبال باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، زمان مناسبی برای تغییرات در تیم ملی انتخاب نشده است.

جام جهانی به مردان پخته نیاز دارد

کارشناس و مربی فوتبال کشورمان معتقد است که جام جهانی نقطه آخر فوتبال است. اینجا محل درو کردن محصولات است. کسب تجربه به مکان های پایین تر از جام جهانی برمی گردد.

ایتالیا با دی جورجی طلایی شد

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان با شکست تیم ایران مقابل برزیل در مرحله پلی آف پایان یافت و تیم ایران با دو پیروزی و دو شکست و کسب عنوان سیزدهم پرونده خود را بست.

اسکوچیچ – کی روش؛ مهم تیم ملی است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال چند صباحی است که با رسانه ها ارتباطی ندارد، اما دیروز در گفت و گو با البرز ورزشی مواردی را مطرح کرد که نشان می دهد حسین فرکی همچنان فوتبال ملی را تعقیب می کند و از صمیم قلب خواهان موفقیت ملی پوشان ایرانی است.

شروع طوفانی «مرد یخی»

کشتی فرنگی قهرمانی جهان برای جبران ناکامی روز گذشته شروع خوبی داشت به طوری که گرایی و ساروی با تلاششان نتایج خوبی را به ثمر رساندند.  

علیزاده: تعطیلات فرصت خوبی برای ماست

معاون فنی ورزشی باشگاه مس گفت: تعطیلات فرصت خوبی است تا با شناسایی نقاط ضعف در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

۲۴ گل در بازی های تهاجمی

رقابت های هفته هشتم فوتبال جوانان تهران با ۲۴ گل پشت سر گذاشته شد.

محمد محبی بهتر است یا مهدی قائدی؟

استقلال در خط حمله با مشکلاتی روبه روست که در بازی با نساجی این مشکلات تا حدی حل شد و آبی ها توانستند سه گل به ثمر برسانند اما این در حالی است که پیش از این و با گلزنی قائدی برای تیمش ساپینتو سرمربی استقلال اعلام کرد این بازیکن بهترین مهره استقلال در خط حمله است و وی توانسته به مهره قابل اطمینان وی تبدیل شود.

نامجو.مطلق: نیازی به کی روش نیست

پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد که نیاز کنونی فوتبال ما کی روش نبود و نیست.

حاشیه های فوتبالی

از شواهد و قراین چنین پیداست که دلیل خوداری نکونام به حضور در تیم ملی به باشگاه فولاد مربوط نمی شود و بلکه نکونام پیشنهاد داده، اگر قرار است در جام ملت های آسیا سر مربی تیم ملی باشم، همین امروز حکم آن را صادر کنید و از هم اکنون قراردادمالی اش را به امضا برسانید. فدراسیون فعلا سکوت اختیار کرده است.

علوی: سازمان لیگ بازی را لغو کرد نه ما

مدیر تیم فولاد هر گونه تماس با باشگاه ملوان در خصوص برگزاری بازی لغو شده را تکذیب کرد.

حیدری: برخی بازیکنان به زمان نیاز دارند

خسرو حیدری مربی تیم استقلال در مورد شرایط استقلال پس از برد مقابل نساجی گفت: شرایط خوب پیش می رود و ما به خواسته هایمان نزدیک می شویم. بازی به بازی پیشرفت می کنیم البته که هواداران باید صبور باشند؛ زیرا کادر استقلال و بازیکنان تغییر کردند و ما نیاز به تغییر شرایط داریم.

ستاره موسوی می آید؟!

استعفای نایب رئیس فدراسیون کاراته از حواشی جدید این تشکیلات محسوب می شود. هرچند یکی از اعضای تاثیرگذار فدراسیون اعلام کرده است که مانع جدایی اشرف امینی از این سمت خواهد شد، اما از گوشه و کنار شنیده ایم که ستاره موسوی مربی موفق چند سال پیش یکی از نامزدهای احراز این سمت است.

فریبا: تجربه کی روش بیشتر از اسکوچیچ است

بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال ایران و از ملی پوشان گذشته کشورمان در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: چه خوب بود که زودتر از این نسبت به تغییر مربی اقدام می کردیم.

بازتاب بازگشت کی روش از نگاه کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال

خوب یا بد و درست یا غلط، کارلوس کی روش مجددا به تیم ملی فوتبال ایران بازگشت. در این میان برخی ها این بازگشت را لازم و اقدام اصولی تشخیص داده اند و دسته دیگر  حضور کی روش را به ضرر تیم ملی وفوتبال ایران می دانند.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

فضای ورزشگاه ها زیبنده فوتبال ما نیست!

ایجاد تنش و مجادله با بازیکن حریف و پرخاش به داور و شعارهای تند در حالی که بانوان هم به ورزشگاه ها آمده اند، زیبنده فوتبال ما نیست. با این رویه غلط نمی توان به آینده خوش بین بود.

راهکاری برای اعتلای تیم ملی والیبال

تیم های ملی والیبال لهستان و ایتالیا به بازی پایانی والیبال قهرمانی جهان راه پیدا کردند. لهستان در نبردی که دو ساعت و 16 دقیقه طول کشید با دشواری از تیم ناقص و مصیبت دیده برزیل عبور کرد. مسابقه ای سنگین که فقط در سرویس، آبشار و دفاع خلاصه می شد و از هنر بازی روی زمین در آن خبری نبود.

محشتمیان: رفتم که رفتم ...

جواد محتشمیان، کارشناس و گزارشگر مبرز تلویزیون و مربی بین المللی والیبال دیگر در صحنه گزارش حضور پیدا نخواهد کرد.

یک ایرانی برای صربستانی ها مدال کسب کرد

در حالی که کشتی فرنگی ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان ره به جایی نبردند، یک ایرانی مدالی ارزشمند برای کشور میزبان صید کرد.

بازار گرم انتصاب در فدراسیون فوتبال

سرپرست دبیرکلی فدراسیون، دو انتصاب در این فدراسیون انجام داد.

بازیکن ایرانی – ایتالیایی در تیم ملی ایران

مسابقات راگبی غرب آسیا برای اولین بار مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود و علی استکی بازیکن ایرانی، ایتالیایی برای شرکت در این مسابقات چهارشنبه 23 شهریور به ایران می‌آید.

طارمی و آزمون غایبان بزرگ تیم ملی

بازیکنان تیم ملی در شرایطی به اردو دعوت شدند که سعید عزت اللهی، کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سیاوش یزدانی، مرادمند، مهدی طارمی و سردار آزمون در لیست کارلوس کی روش قرار ندارند.

رونمایی از همه دستیاران کی روش

مربی پرتغالی هنوز نیامده درخواست پنج دستیار خارجی کرده است. امیدواریم که این خواسته وی آنقدر منطقی و مدلل باشد که توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد.

اعتراض باشگاه پورتو پس از اخراج طارمی

باشگاه پورتو پس از اخراج طارمی به صورت رسمی خواستار رفتار عدالت آمیز داوران با ستاره ایرانی اش شد.

قراردادهای پرسپولیسی ها زیر ذره بین بازرسان

نمایندگان بازرسی کل کشور در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس مستقر شدند.

قهرمانی بسکتبال اروپا با حضور چهار تیم

تیم‌های ملی بسکتبال آلمان، فرانسه، اسپانیا و اسلوونی راهی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شدند.

 رقابت های دونفره پایان یافت

 دومین روز کاپ۱ روئینگ آسیا با برگزاری مسابقات فینال دونفره مردان به میزبانی دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

ناصر علیزاده به گروه بازنده ها راه یافت

 ناصر علیزاده به گروه بازنده های وزن 87 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان راه یافت.

ملوان – فولاد انجام نمی شود

قرار بود که کلیه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر، امروز برگزار شود  تا لیگ به صورت موقت به تعطیلات برود. اما دیدار ملوان با فولاد برگزار نمی شود.

ترکیب استقلال مقابل نساجی با چند تغییر

استقلالی ها در بازی با نساجی قرار است با چند تغییر در مقابل حریف به میدان بروند. اعضای این تیم در حالی برای بازی آماده می شوند که ساپینتو چند تغییر در ترکیب تیم ایجاد کرده است.

نمی دانم کی روش از کدام آستین بیرون آمد!

اصغر مدیرروستا ملی پوش سابق فوتبال کشورمان و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص ایجاد جابه جایی در کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران و جدایی اسکوچیچ و بازگشت مجدد کی روش نکاتی را یادآور شده است که در نوع خود تازگی دارد.

پیروز قربانی: استقلال خوب بازی نمی کند

پیروز قربانی مدافع سابق استقلال در مورد شرایط تیم ملی گفت: باید قبول کنیم که کی روش می تواند آبروی ما را در قطر حفظ کند زیرا این مربی در هر صورت نتایجی با تیم ملی کسب کرده که برای کشور ما حائز اهمیت است و اگر ما با اسکوچیچ به جام جهانی می رفتیم شرایط برای ما کاملا متفاوت بود.

سازمان لیگ منتظر کی روش

مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر منتظر حضور سرمربی جدید تیم ملی در ایران هستند.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

منصوریان گزینه همه تیم ها حتی ملی

علیرضا منصوریان با کدام کارنامه هر ساله کاندید مربیگری همه تیم هاست و حالا شنیده می شود قرار است به تیم ملی برگردد.

حاشیه های فوتبالی

تا ساعاتی دیگر دیدار پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد. لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس قبل از انجام این دیدار نکته هایی را بر زبان آورد که جالب ترین آن این است.

اتحادیه جهانی بدون ایران معنی ندارد

انتخابات اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد و در حالی که نماینده کشور سنگال بیشترین آرا را به دست آورد، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون ایران نتوانست آرای لازمه را برای عضویت در این تشکیلات حایز شود.

اسفندیار، دومین ایرانی در لیگ روسیه

امیرحسین اسفندیار قدرتی زن جوان تیم ملی ایران طی قراردادی یک ساله به باشگاه اورفا اورآل روسیه پیوست.

یکه تازی شاگردان آرش برهانی ادامه دارد

رقابت های فوتبال پایه تهران در سطح امیدها با یکه تازی شاگردان آرش برهانی همچنان ادامه دارد.

حضور سرپرست دبیرکلی در تمرین نوجوانان

داود پرهیزکاری از تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازدید کرد.

جایگاه رحمتی متزلزل شد

نتایج ضعیف تیم آلومینیوم برخی حواشی را پیرامون این تیم به وجود آورده است.

واسعی از تراکتور جدا شد

تیم تراکتور بعد از اولین برد در لیگ برتر درگیر یک چالش جدید شد. قرارداد کاوه یک ساله است تکلیف واسعی به زودی مشخص می شود.

شکست همیشه یتیم است!

تیم ملی والیبال ایران بدون سر و صدا به کشور بازگشت. از استقبال شایان گذشته خبری نبود. از قدیم گفته اند شکست همیشه یتیم است.

بازیکنان ایرانی در کمپ آموزشی آسیا

بدمینتون بازان ایران در کمپ کنفدراسیون آسیا شرکت می کنند. این کمپ از روز دهم مهرماه در کشور مالزی برگزار می شود.

قرعه‌کشی اوزان دهگانه برگزار شد

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

قرعه‌کشی اوزان دهگانه برگزار شد

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

پرسپولیس چهره قهرمانی به خود گرفته است

علی پروین اسطوره فوتبال کشورمان در خصوص جابه جایی های اخیر در تیم ملی فوتبال ایران آن هم در آستانه راهیابی به جام جهانی و تیم پرسپولیس نکاتی را یادآور شد که می خوانید.

علیرضا دبیر عضویت را از دست داد

انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی روز گذشته در شهر بلگراد صربستان یعنی یک روز قبل از شروع مسابقات جهانی کشتی 2022 بلگراد برگزار شد که رئیس فدراسیون کشتی ایران آرای لازم  برای عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی را به‌دست نیاورد.

فرنگی کاران ایرانی به میدان می روند

رقابت های بین المللی جام آکسیانوف روسیه از صبح امروز و با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می شود.

محمدنبی: کی‌روش به زودی به تهران می آید

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور سرمربی و کادر فنی در ایران و برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در تهران و اتریش توضیحاتی را ارائه کرد.

شام آخر نکونام، سوپر جام آبی با نساجی

هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر قبل از تعطیلات با هشت بازی (فردا) شنبه درتهران و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وعده آجرلو به هواداران خانم نساجی

با همکاری سردار آجرلو هوادران خانم طرفدار تیم نساجی می توانند به ورزشگاه آزادی امده و تیم خود را تشویق کنند. این در حالی است که هواداران این تیم هنوز در قائمشهر نمی توانند بازی های تیمشان را تماشا کنند.

سکوت نکونام از رضایت است؟

به نظر می رسد جواد نکونام که موضع سکوت در برابر همکاری با تیم ملی پیش گرفته به این انتقال راضی است!

اسکوچیچ مربی امید ملی می شود؟

با اینکه عملا حضور اسکوچیچ با فوتبال ملی به پایان رسیده است اما او شاید در ایران بماند.

روزبه چشمی در اردوی جدید تیم ملی!

روزبه چشمی مدافع تیم استقلال با شرایط خاصی بازی های این فصل را دنبال می کند.

تغییر سیستم ساپینتو در استقلال

سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی تیم را هدایت می کنداین مربی برای رسیدن استقلال به شرایط ایده آل در تلاش است تا نظر مثبت هواداران تیم را جلب کند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است

اعتراض ساپینتو به هواداران استقلال!

سرمربی تیم استقلال به عملکرد هواداران در بازی با پیکان اعتراض کرد و عملکرد آنها را بسیار ناشیانه دانست. سرمربی استقلال در جلسه با مدیرعامل استقلال اعلام کرد هواداران تیم استقلال با اعتراضشان به سرمربی تیم و بازیکنان اقدام غیرمنطقی انجام دادند و این در حالی است که سرمربی و بازیکنان برای این بازی تلاش شان را به کار بستند و اگر نتیجه ای حاصل نشده از بدشانسی استقلال بوده!

شکایت استقلال از داور بازی با پیکان و محرومیت بنیادی فر

مسئولان در باشگاه استقلال از قضاوت بد دارور بازی با پیکان بسیار دلخورند و بلافاصله پس از بازی شکایت نامه ای تنظیم و به فداراسیون ارائه کردند تا این داور در هفته آینده بازی ها محروم شود و نتواند قضاوتی انجام دهد.

داستان کی روش و رامین شروع شد

قراراست مربی پرتغالی روز جمعه برای پاره ای از مداکرات وارد تهران شود. هنوز پای این مربی پر سروصدا به تهران نرسیده که داستان های گذشته مجددا آغاز شد.

تبریک، ارباب برمی گردد

علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا در ارتباط با شایعه بازگشت مجدد کی روش به فوتبال واکنش تند و ناباورانه ای از خود نشان داد که تا کنون اینگونه برخوردی از علی کریمی دیده نشده است.

توصیه لالوویچ تعامل با کشتی ایران است

بهترین خاطره من شب گذشته بود که به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتم و هنگام بدرقه کشتی گیران فرنگی کار ایرانی که عازم مسابقات جهانی بلگراد بودند، از نزدیک با محمد بنا مربی بلندآوازه ایران آشنا شدند.

حضور کی روش در تیم ملی ایران قطعی شد

بعد از حرف و حدیث های زیادی که درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال به وجود آمده بود، به نظر می رسد حاج مهدی تاج به شدت به کارلوس کی روش علاقه و اعتقاد دارد.

فتاحی: اوضاع استقلال بهتر می شود

معاون ورزشی باشگاه استقلال در بدترین شرایط این تیم با قاطعیت از قهرمانی حرف می زند.

فوتبال در گرداب کشمکش

گویی که مشکلات فوتبال ایران آنقدر تو در تو و بغرنج شده که هیچ اراده ای بر حل این مشکلات وجود ندارد و هر روز مراجعی که باید مدافع منافع ملی باشند، خود اغلب گرهی بر گره های موجود می افزایند.

قاسمپور: مردم را بازی دادند

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال از بی خبری این کمیته از مذاکره با کارلوس کی روش خبر داد.

استقلال در پارکینگ پیکان متوقف ماند!

پیکان مدل جدیدی ارائه داد تا استقلال درپارکینگ این تیم خودرو ساز متوقف باقی بماند.

نیاز کنونی فوتبال ما کی روش نیست

نقل و قول های کی روش از اطراف و اکناف به گوش می رسد. تا این لحظه حضور مجدد او در فوتبال ایران نه به دار است ونه به بار.

پوست اندازی پرسپوليس با هوادار

خوب و زيبا بازی كردن، گل زدن و بردن هنر می خواهد. هنر كوچينگ، هنر استفاده از منابع برای رسيدن به هدف.

كی روش مُهر مشروعيت تاج نيست!

اينكه كميته بدوی انتخابات فوتبال با چه استدلالی صلاحيت كانديدای فوتبال را تاييد كرد و اساسا چه برداشتی نسبت به پاسخ استعلام های دستگاه های امنيتی و نظارتی وجود داشت...

بانوان هندبالیست ایرانی قهرمان شدند

لیگ عراق با حضور چهره‌های شاخص هندبال ایران به لحظات حساس نزدیک شد. نبرد بازیکنان ایرانی در لیگ هندبال زنان کشور عراق با پیروزی یاران وطن پرست و قهرمانی به پایان رسید.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

تمجید مارکا از طارمی

مهدی طارمی همچنان در فوتبال پرتغال می درخشد و به مناسبت آغاز لیگ قهرمانان اروپا نشریه  مارکای مادرید به تمجید از مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخت و این بازیکن را مهمترین تهدید برای روخی بلانکو در این بازی دانست.

دچار نحسی سیزده شدیم!

تیم ملی والیبال ایران باز هم در یک بازی بد مغلوب حریفی بزرگ شد. بعد از هلند این بار نوبت برزیل بود که حتی در نبود لوکارلی و لنگ زدن در پست دو باز هم بر تیم ایران چیره شد تا در حساس ترین مسابقه نتیجه را واگذار و از دور رقابت ها خارج شویم.

پشت پرده اخبار فوتبال

با آنکه در اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی از بازگشت کی روش یا دور شدن اسکوچیچ از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران صورت نگرفت. اما در محافل فوتبال و حتی در داخل فدراسیون فوتبال همچنان بحث بازگشت کی روش مطرح است در این رابطه گفته شده است کی روش هنگام بازگشت به فوتبال ایران تا پایان جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود و حقوق ماهیانه دریافت خواهد کرد.

رجبی: استقلال با ساپینتو به جایی نمی‌رسد

پیشکسوت استقلال گفت: حاضرم با آنهایی که استقلال را برای این فصل بسته‌اند بحث فنی انجام دهم و با دلیل فوتبالی بگویم این تیم فوتبالی بسته نشده است.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

ترکیب استقلال مقابل پیکان تغییر کرد!

استقلال چند ساعت دیگر در مقابل پیکان به میدان می رود و این در حالی است که سرمربی آبی ها ترکیب متفاوتی را برای این دیدار در نظر گرفته است.

رونمایی از پوستر فرنگی کاران اعزامی

از پوستر تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت های جهانی صربستان رونمایی و به نمایش گذاشته شد.

ساپینتو به چند بازیکن اعتقادی ندارد

سرمربی تیم استقلال رفتار و اخلاق جالبی دارد و به نظر می رسد به چند بازیکن این تیم کلا اعتقادی ندارد.

اسکوچیچ ماندگار شد

جلسه اضطراری و طولانی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به پایان رسید.

هشدار پلیس فتا از فروش بلیت ورزشگاه آزادی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش فروش بلیت‌های تقلبی دیدار دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی هشدار داد.

ترک ماجدی از جلسه فدراسیون فوتبال

میرشاد ماجدی نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را در حالی ترک کرد که جلسه تمام نشده بود.

درخشش صادقی و حضور یک ‌پدیده!

بازی چشم‌نواز سعید صادقی و برد شیرین‌ پرسپولیس کام یحیی و هواداران را شیرین کرد، اما نباید از ظهور یک پدیده در مرکز میدان بی تفاوت گذشت.

سورپرایزهای قهرمانی جهان

تیم اوکراین با شکست هلند فعل خواستن را به بهترین وجه صرف کرد. اوکراین جنگ زده با هزاران مصیبت باز ورزش را فراموش نکرد و برای اینکه هویت خود را در سطح بین المللی اعلام دارد، در لهستان اردو زد و با پیروزی های خوبی که به دست آورده معرف جوانان کشورشان شدند.

حذف نادال از تنیس اپن آمریکا

رافائل نادال در دور چهارم مسابقات تنیس آزاد آمریکا مقابل فرانسیس تیافو تنیسور آمریکایی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فرنگی کاران عازم بلگراد می‌شوند

تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان، بامداد فردا چهارشنبه ۱۶ شهریورماه راهی کشور صربستان می‌شود.

خوش جمال: تکواندو به المپیک می اندیشد

در مسابقات ملقب گراند پری نمایش ورزشکاران مهم است، نه کسب مدال؛ چرا که این رقابت ها می تواند پیش زمینه موفقیت های قهرمانان ورزش ما باشد.

مناف هاشمی بهترین انتخاب است

انتخاب مناف‌هاشمی نشان از عزم جدی هیات اجرایی برای بهبود و ارتقای عملکرد کمیته ملی المپیک دار‌د.

مناف هاشمی دیپلمات ورزش ایران

با کناره گیری دکتر صالحی امیری این تصور در ذهن ما نقش گرفت که برای جانشینی ایشان منتخب جدید چقدر کار دشواری دارد. هرچند که حاج محمود خسروی وفا عمری را در کوره راه های ورزش و امور مدیریتی گذرانده و سرشار از تجربه و آگاهی است، اما در کمیته ملی المپیک آنچه که ارجحیت دارد، دیپلمات بودن شخصیت هاست.

سجادی: رای علیه جودوی ایران ناحق بود

نشست خبری وزیر ورزش و جوانان با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت ورزش به منظور پاسخگویی نسبت به آخرین اتفاقات روز ورزش ایران، برگزار شد.

ذهتاب درگذشت

محمد ذهتاب از پیشکسوتان وزنه برداری ایران صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

هدف؛ پاشنه آشیل برزیلی ها

پیکار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل شاید یکی از سرخط های مهم اخبار مسابقات قهرمانی جهان باشد. برزیل نامی بلند در والیبال دنیا دارد که نگاهی به تقابل دو تیم کفه ترازو را بسیار به سود سبز و طلایی پوشان سنگین می کند. اما با همه آوازه ای که برزیلی ها دارند با این عقیده که برزیل همیشه برزیل است، خیلی موافق نیستیم.

پیروزی پرسپولیس در دیداری پرگل

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در شرایطی پشت سر گذاشته شد که 13 گل از خط دروازه ها گذشت و پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی خود سه بار دروازه هوادار را گشود. پرسپولیسی ها با 11 امتیاز در صدر لیگ برتر قرار دارد.

کمیته فنی جدید جانشین قبلی خواهد شد

قرار است کمیته فنی جدیدی جانشین کمیته فنی قبلی شود و تصمیم گرفته شده است تا این بار از پیشکسوتان باتجربه و با سابقه ملی و حتی کسانی که سابقه بازی در جام جهانی دارند در کمیته فنی به عنوان بازوی مشورتی در فدراسیون فوتبال استفاده شوند.

دوربین ها باز هم توسط استقلال وتو شدند!

مدیران تیم استقلال باز هم برای بازی با پیکان با دوربین های صدا و سیما توافق نکرده و قرار نیست در استادیوم آزادی دوربین ها از این بازی تصویربرداری کنند. این در حالی است که پیش از این گفته می شد توافق نهایی بین مدیران و سازمان انجام شده و استقلال در این بازی میزبان دوربین های صداوسیماست اما این داستان قرار نیست ختم به خیر شود.

قرارداد رضایی تا نیم فصل توافقی است!

کاوه رضایی مهاجم تیم تراکتورسازی قرار است نیم فصل دوم به استقلال بازگردد.این بازیکن که به تراکتورسازی پیوست با شرایط متفاوتی روبه رو شده و خود را در ابتدای نیم فصل دوم به ساپینتو معرفی می کند.

جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال

از سوی دبیر فدراسیون فوتبال یک فراخوان در فدراسیون فوتبال صورت گرفته است.

بانک ملی گربه سیاه

زمانی که فوتبال ایران در آسیا بزرگی می کرد و بدون رقیب بود، تیم هایی بودند که سازندگی می کردند و پایه و اساس تیم ملی و باشگاه های بزرگ را شکل می دادند یکی از این تیم ها بانک ملی بود.

روشن: به ساپینتو واستقلال مشکوکم

حسن روشن پیشکسوت و اسطوره باشگاه استقلال از شرایطی که در تیم استقلال وجود دارد ناراحت و مهمتر از همه نگران است. او در خصوص بازی روز سه شنبه تیم استقلال مقابل پیکان به همکار ما گفت: من به ساپینتو مربی تیم وهمچنین به خود تیم استقلال مشکوکم.

هیات فوتبال تهران سالانه ۱۰میلیارد در آمد دارد!

مسئول دفتر رئیس هیات فوتبال تهران و سرپرست روابط عمومی سابق که دیگر جایگاه و مسئولیتی در هیات فوتبال تهران ندارد، به تازگی در یکی از کانال های ورزشی تلویزیون از نگاه خود پرده از مسائل پشت پرده هیات فوتبال تهران برداشت.

پرسپولیس کنار کیا ایستاد

هفته هفتم رقابت های فوتبال جوانان تهران پشت سرگذاشته شد. تداوم صدرنشینی تیم جوانان کیا همچنان ادامه دارد، اما نکته قابل توجه راهیابی تیم جوانان پرسپولیس به مکان دوم جدول و قرار گرفتن در کنار تیم کیا صدرنشین بازی هاست.

بازیکن ترک جای نیمر را گرفت

در حالی که تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با برزیل لحظه شماری می کند، نمایش عالی تیم ملی ترکیه مقابل ایالات متحده نقل محافل مسابقات جهانی شد.

 حسن فرد: دوچرخه سواری پول می خواهد

قهرمان دو دوره دوچرخه سواری بازی های آسیایی بانکوک و تهران در واکنش به مسایلی که در این ورزش به وجود آمده به البرز ورزشی گفت: همه مشکلات از بی پولی است. وقتی پول نباشد، نارسایی ها قد علم می کنند و بر موانع و مشکلات می افزاید.

انتصاب در فدراسیون کشتی

در روزهای پرمشغله کشتی که آماده سازی تیم های ملی و فراهم ساختن مقدمات لیگ باشگاه های کشور علیرضا دبیر رسیدگی به امور تیم های ملی را در اولویت قرار داده است.

تیم ملی به ژاپن می‌رود

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تیم‌های پایه کشورمان ارائه کرد.

لژیونرهای ایرانی در لیست بازیکنان برتر آسیا

چهار بازیکن ملی پوش کشورمان در لیست 40 بازیکن برتر سال آسیا قرار گرفتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا رده بندی بهترین بازیکنان سال 2022 را اعلام کرد که نام 4 بازیکن ملی پوش کشورمان جزو 40 بازیکن برتر سال قرار داشتند.

رکابزنان قهرمانی جهان با صدور ویزای استرالیا

فدراسیون دوچرخه سواری در نظر دارد دو رکابزن را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کند.

صعود نعمت‌زاده و احمدی در رنکینگ المپیکی تکواندو

رده‌بندی جدید برترین‌های تکواندوی جهان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد.

امامی: لیگ تنها محل درآمد کشتی گیران است

نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از چند تغییر وزن، قصد دارم که در 74 کیلوگرم بمانم.

بیانیه و استعفای جمعی در ورزش همگانی

ارکان اجرایی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت‌های خود استعفا دادند.

شهرابی سرپرست حراست وزارت ورزش شد

مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

منتخبان دبیرکلی کمیته ملی المپیک اعلام شد

گزینه های پیشنهادی نهادهای صنفی، تخصصی و مردم نهاد ورزش کشور برای دبیرکلی کمیته ملی المپیک  معرفی شدند.

کمیته ملی المپیک؛ تصمیمات جمعی – منافع ملی

رئیس جدید کمیته ملی المپیک نخستین انتصاب خود را انجام داد و نصب مشاوره این تشکیلات برای ما کمی ایهام داشت. اما وقتی که مصاحبه سردار قربانی را خواندیم، متوجه شدیم که ایشان با نگاهی ورزشی و با وسعت بین المللی این تشکیلات واقف هستند.

ناظمی: شرایط باید سنجیده شود

توصیه فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر استفاده داوران زن در مسابقات آقایان بحث جدیدی است که شاید همانند حضور بانوان در ورزشگاه ها با پیگیری هایی همراه باشد. هرچند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این باره اظهارنظر کرده است، اما البرز ورزشی بر آن شد تا از دیدگاه دو داور مطرح و بین المللی ایران در این زمینه باخبر شویم.

احترام برزیلی ها به تیم ملی ایران

پیش از دیدار مهم فرداشب تیم های ملی والیبال ایران و برزیل سرمربی و کاپیتان این تیم فارغ از رجزخوانی هایی که معمولا در ورزش ما جریان دارد با احتیاط و احترام زیاد از تیم ملی ایران گفتند.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

درخشش بانوان هندبال دلفان لرستان

تیم هندبال دختران دلفان در مسابقات قهرمانی کشور نتایج خوبی را کسب کردند.

سیف آبادی: نتایج تاریخی در مسابقات جهانی مالزی رقم خورد

سرمربی تیم ملی موی تای زنان در بخش جوانان گفت: نتایج ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی مالزی، در تاریخ ورزش های رزمی ایران بی سابقه بود.

 رضایی قهرمان قایقرانی جهان شد

ملی‌پوش کانو ایران در مسابقات قایقرانی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان مدال طلا گرفت.

نفرات اعزامی تیم‌ ملى مشخص شدند

سرمربی تیم ملی فوتسال، اسامی بازیکنان اعزامی به تورنمنت دوستانه بين قاره اى فوتسال تايلند را اعلام کرد.

آقای استاندار از مرحوم قهرمانی بیاموزید

کم اهمیتی آقای عباسی استاندار گیلان به ورزش در موارد متعددی تعجب جامعه ورزش را برانگیخته است.

تسلیت به خانواده ارجمند مأنوسی فر

از شنیدن خبر درگذشت ورزشکار فرهیخته اصغر مأنوسی فرعمیقا ناراحت و متأسف شدیم. درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده مکرم و گرامی ایشان، تسلیت می‌گوییم.

پشت پرده اخبار فوتبال

به گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس اطلاع داده اند، نوراللهی در نظر دارد به فوتبال خود در امارات پایان داده و به تهران بازگردد، گل محمدی با شنیدن این خبر گفت اگر او بازگردد جنس تیم ما جور خواهد شد.

تغییر در ترکیب ساپینتو مقابل پیکان

سرمربی تیم استقلال قصد دارد شرایط را در بازی با پیکان به نفع تیمش تغییر دهد؛ زیرا این تیم در بازی قبلی خود مقابل نفت دو امتیاز از دست داد و سرمربی تیم در صدد حل این مشکل است. سرمربی استقلال قصد دارد در بازی با پیکان با ایجاد تغییرات در ترکیب استقلال تیمش را با شرایط خاصی روانه مسابقه کند و در این میان احتمال نیمکت نشینی محمد محبی وجود دارد.

پاشازاده:عجله ممنوع، باید فرصت داد!

مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال در مورد شرایط این تیم با ساپینتو گفت: شرایط استقلال مورد قبول است و نمی توان گفت که سرمربی جدید تیم ضعیف عمل کرده است. باید به وی فرصت داد و در حال حاضر نمی توان در مورد این مربی و عملکردش اظهار نظر کرد.

تعداد بانوان بازی استقلال اضافه شد

مدیران استقلال درخواست افزایش تعداد بانوان دیدار استقلال با پیکان را به مسئولان اجرایی مسابقات اعلام کردند.

انتخابات فدراسیون فوتبال ابطال می شود؟

بحث ابطال انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی برخی ها خصوصا از سوی بازندگان در انتخابات همچنان به عنوان سوژه روز مطرح است.

مخالفت هوادار و محرومیت تماشاگران

فوتبال لیگ برتر وارد فاز پنجم خود شد. هفت بازی روز دوشنبه و یک دیدار روز سه شنبه انجام خواهد شد. اولین ساز مخالفت یا حادثه هفته پنجم را تیم هوادار قبل از شروع بازی ها نواخت.

امضای تفاهمنامه نوین چرم با کشتی صربستان

جلسه هماهنگی دبیر با حضور سفیر ایران در بلگراد برای اسپانسرینگ مسابقات کشتی قهرمانی جهان با شرکت نوین چرم برگزار شد.

عزم ملی برای حمایت از دبیر

هفته آینده همزمان با مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بلگراد، انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نیز برگزار خواهد شد و از کشور ما دکتر علیرضا دبیر نامزد احراز یکی از سه کرسی خالی این اتحادیه است. به همین دلیل حمایت از دکتر دبیر نیازمند عزمی ملی و رایزنی های بهنگام است.

قربانی مشاور عالی شد

 طی حکمی از سوی حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک،سردار مرتضی قربانی به سمت مشاور عالی رئیس کمیته منصوب شد.

بازرسان ملی اندیش و صالح

تودیع و بدرقه صالحی امیری در کمیته ملی المپیک برگزار شد و در مراسم معارفه رئیس جدید این کمیته حاج محمود خسروی وفا قول داد که راه او را با سلیقه خودش ادامه دهد.

دنیای توپ و سبد

مسابقات تیم های ملی بسکتبال در همه رده ها به طور موقت به پایان رسید اما برای رسیدن به اوج اهالی توپ و سبد باید اندیشمندانه گرد هم بیایند و رئیس جوان فدراسیون هم قدر کارشناسان و سرمایه گذاران این ورزش را بدانند.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

عموزاد: تا جایی که بتوانم کشتی می گیرم

نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی صربستان گفت: از خردسالی کشتی می گرفتم و تمرین کشتی جزیی از زندگی من شده است.

حاضری خوری بلای فوتبال باشگاهی!

حضور مهاجمان پا به سن گذاشته خارجی و بازی های ساکن، کم‌ حادثه و کسل کننده گویای بی توجهی باشگاه ها به امر مهم سازندگی و استعدادیابی است. این خطر بالقوه ای است که فوتبال ما تهدید می کند.

نقره ای به ارزش طلا

کسب نایب قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا نشانه افکار خوبی است که رئیس این فدراسیون پیاده می کند. پاکدل پیشنهادات پیشکسوتان با ایده آل های خود در هم آمیخته و امروز ثمرات این همگرایی را مشاهده می کنیم.

شما قهرمان هستید!

همواره از چاپلوسی و خوشایندگویی دوری جسته ایم؛ چرا که روزنامه نگاری یعنی نقد واقعی و دوری از تملق و فرافکنی. اما امروز که تیم ملی کشور ما به نبردی مهم رسیده است، باید پنجه طلایی های کشورمان را مورد ستایش قرار دهیم.

پیروزی در گروی کار تیمی

پرویز کاظمی و جاوید نجفی بازیکنان سابق تیم ملی ایران که نزدیک به سه دهه در آلمان، دانمارک و لوکزامبورگ بازی و مربیگری کرده اند، از سوی هافمن رئیس فدراسیون لوکزامبورگ دعوت شدند تا به مناسبت پنجاهمین سالگرد فدراسیون والیبال در این کشور تجدید دیدار کنند. کاظمی در آلمان با تیم مونشن و نجفی در لوکزامبورگ است اما دعوت مجدد هافهمن را برای کارهای مربیگری رد کرده است.

پرسپولیس با هوادار، کار به قاضی کشیده شد!

پرسپولیس با هوادار از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال. این بازی کجا برگزار خواهد شد.هوادار میزبان است، این در حالی است که میزبان تعیین کننده خواهد بود.

ترکیب تیم قهرمان بهم ریخت

دو ملی پوش دیگر از جمع طلایی پوشان اصفهانی هندبال جدا شدند.

آجورلو و درویش رفتنی شدند

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه تغییرات قرار گرفتند. این تغییرات نه از سوی وزارت ورزش، بلکه ازسوی سازمان بورس صورت خواهد گرفت.

مطهری در تمرینات گروهی، دور از ترکیب استقلال!

ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم ماندگار شد.این بازیکن در ابتدا اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداشت و به صورت انفرادی کار می کرد اما با دستور ساپینتو توانست مجوز حضور در تمرینات را به دست آورد اما ساپینتو همچنان رابطه خوبی با این بازیکن ندارد و به نوعی وی را در جدایی کاوه رضایی از استقلال مقصر می داند.

اسپانسر رفت، ساپینتو معترض است!

ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال اطلاع داده مشکل استقلال کمبود یک بازیکن کلیدی و بازیساز است، حتما به دنبال رفع آن باشید و بازیکن بازیسار خریداری شود.

موسوی: ساپینتو شناختی از تیم ندارد!

علی موسوی مهاجم سابق استقلال در مورد وضعیت تیم گفت:تا مربی خارجی استقلال خود و تیم را بشناسد زمان بسیاری لازم است وی باید به حاشیه ها مسلط شود و بازیکنانش را درست بشناسد.

دامغانی: سرویس و دریافت رمز شکست برزیل است

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دیدنی، آرژانتین تیم سوم المپیک را شکست داد. در آن مسابقه همه عالی بودند و باعث شدند که توقع عمومی از والیبال بالا برود.

پشت پرده اخبار فوتبال

دست هایی در کار است تا انتخابات فدراسیون فوتبال را ابطال کنند. جلسات شبانه برقرار است.

فولاد با سپاهان، فوتبال کاملا پرتغالی بود

لیگ فوتبال برتر هفته چهارم خودرا با صدرنشینی پرسپولیس پشت سر گذاشت. از نگاه اکثریت کارشناسان فوتبال، بازی ها هفته به هفته به سمت و سوی دیدارهای جذاب همراه با تنش و حرف و حدیث پیش می رود. قاسم پناهگر کارشناس کهنه کار فوتبال به درخواست گروه فوتبال پایگاه خبری البرز ورزشی نگاه خود را در خصوص دیدارهای هفته چهارم اینگونه به کار گرفت.

مظاهری: بوکسورها پرپر می شوند

دانیال شه بخش، بوکسور سیستان و بلوچستانی تیم ملی به امارات رفت تا برای یکی از باشگاه های این کشور در بوکس حرفه ای شرکت کند.

ترابی: فقط چهار سالن استاندارد داریم

نماینده مشهد، امتیاز شهرداری ورامین را به مبلغ دو میلیارد تومان خریداری کرد. این پول در اختیار فدراسیون قرار دارد تا پس از کسر بدهی های تیم ورامین به حساب این باشگاه واریز شود.

صندلی بی وفا در فوتبال

فوتبال و آدم هایش حکایت عجیبی دارند. روزی که عزیزی خادم در یک کودتای غافگیرانه برکنار شد به همکاران آن دوره وی که مترصد نشستن روی صندلی داغ بودند، تاکید کرده ایم این میزها به هیچ کس وفا نمی کند. پس عهد و وفا و میثاقی را که بسته اید، رعایت کنید.

کمپ بین المللی پناهندگان تکواندو

از میان اخبار جالب توجه ورزش امروز راه اندازی کمپ بین المللی تکواندو در کشور ماست. شاید در وهله اول این خبر عجیب هم بنماید، اما هرچه که باشد اینکه بعد از ماه ها هادی ساعی توانست گامی برای مطرح شدن در این ورزش بردارد، غنیمت است.

معارفه خسروی وفا به عنوان رئیس جدید

مراسم تودیع رضا صالحی امیری رئیس پیشین کمیته ملی المپیک و معارفه محمود خسروی وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک در آکادمی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

زنگ خطر برای قهرمان لیگ برتر هندبال

هانیه لک، سنگربان ملی‌پوش هندبال از سپاهان جدا شد.

کلیه بازی های پیکان سه بر صفر شد!

یک اتفاق بد و یک سهل انگاری باعث شد تا اعتبار، ارزش و شخصیت باشگاه پیکان در سطح تیم های پایه خدشه دار شود.

منتخب وزرات صمت ۳- قلم ورزش ۳

یک‌ دیدار دوستانه فوتبال بین دو تیم منتخب وزرات صمت و قلم ورزش به مناسبت «هفته دولت» برگزار شد که حاصل این بازی زیبا 6 گل بود و این بار برای تجلیل از رضا صفایی پور پیشکسوت سینما و تلویزیون برگزار شد.

آماده باش بسکتبال با ویلچر ایران

 اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از هشتم تا هجدهم میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

اخطار استقلالی ها به دو ملی پوش تیم!

تیم استقلال چهار نماینده در تیم ملی دارد و در این میان تغییر در فدراسیون فوتبال باعث شده که شرایط برای اعضای این تیم نیز تغییر کند؛ زیرا استقلالی ها از اسکوچیچ حمایت کردند و به همین دلیل امکان ایجاد مشکلاتی برای برخی اعضای این تیم وجود دارد.

پیام مهم فدراسیون به مهاجم استقلال

استقلال در تیم ملی پنج نماینده در اختیار داشت که با جدایی حسین زاده از تعداد استقلالی های تیم ملی کاسته شد، اما گفته می شود قرار است یک بازیکن جدید از استقلال در اردوی بعدی تیم ملی حاضر شود.

بهتاج :تراکتور به حمایت هواداران نیاز دارد

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.

تنها فرصت تاج برای كسب اعتماد جامعه

درست يا غلط، مهندسی شده يا دستوربه مجمع فوتبال يا هر طور كه در ذهن متبادر می شود، مهدی تاج با حداكثر آرا رئیس فدراسيون فوتبال شد!

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

ستاره های نوپای هندبال

تیم هندبال نوجوانان ایران که با شکست دادن تیم های همیشه مدعی کشورهای عربی دیدار پایانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را به کره جنوبی واگذار کرد تا آخرین لحظات مقابل بازیکنان سرعتی و تاکتیکی حریف جنگید و سرفرازانه از میدان مسابقات عبور کرد.

مهیای نبرد با برزیل شویم

تیم ملی والیبال ایران بازی مهمی را به هلند باخت. کشوری که 17 میلیون جمعیت دارد با داشتن یک ستاره تابناک به نام نیمر عبدالعزیز که سایت فدراسیون جهانی او را به ماشین امتیازگیری تشبیه کرده است، ما را شکست داد. در صورتی که اگر بازیکنان ما در قالب کار تاکتیکی جای می گرفتند و برای مهار او تمرکز ذهنی و روانی می داشتند، می توانستیم این تیم نه چندان پرقدرت را شکست دهیم.

هر دم از این باغ ...

هر دم از این باغ بری می رسد / تازه تر از تازه تری می رسد. رونمایی از جام قهرمانی پیکارهای بزرگ جهانی فوتبال در تهران نمونه ای دیگر از نبود برنامه ریزی و فقدان مدیریت و نظارت در ورزش کشور است.

جاهد، حریف داخلی و خارجی برایم فرقی ندارد

سال ها در مسابقات انتخابی کشتی آزاد پیشکسوتان روی سکو رفتم اما به دلیل هزینه های زیاد اعزام به مسابقات جهانی امکان شرکت در این مسابقات را پیدا نکردم.

بازی تدارکاتی ایران با سنگال و اروگوئه

فدراسیون تاج اولین استارت خودرا زد. جلسه هیات رئیسه  تشکیل شد و تاج و نبی به اتفاق براتی، طهمورث حیدری و رضاییان و سایر اعضا در جلسه حضور پیدا کردند.

مصطفوی: فدراسیون فوتبال نیاز به انقلاب درونی دارد

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال پس از انتخاب مجدد تاج به ریاست فدراسیون فوتبال چند نکته را یاد آور شد که با هم می خوانید.

شمسایی: نمی توانستم تحمل کنم

بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از جمله نفرات ردیف اول بود که استعفای خودرا از سر مربیگری تیم ملی فوتسال اعلام کرد.

شمسایی: نمی توانستم تحمل کنم

بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از جمله نفرات ردیف اول بود که استعفای خودرا از سر مربیگری تیم ملی فوتسال اعلام کرد.

کی‌روش بهانه بود او برنمی‌گردد

مهدی تاج که می‌دانست موافقات کارلوس کی روش زیادند با وعده بازگرداندن این مربی برای خود بازار گرمی کرد.

رضایی پول استقلال را پس دهد!

کاوه رضایی با استقبال هواداران تراکتور راهی تبریز شد.این در حالی است که مهاجم گذشته استقلال قصد داشت در استقلال این فصل را سپری کند اما با اتفاقاتی که طرفین انتظارش را نداشتند اوضاع تغییر کرد و کاوه رضایی حضور در استقلال را حداقل تا پایان نیم فصل از دست داد.

رازی که سر بسته باقی ماند

نیمه شب قبل از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اتفاقی رقم خورد که هرگز درباره آن توضیحی ارائه داده نشد.

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت

حسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال امروز در استوری اش از پایان خدمت سربازی اش خبر داد.

بازگشت به لیگ والیبال

حضور بخش خصوصی در ورزش های قهرمانی ارزش فزاینده دارد. متاسفانه حفظ این بخش ها خیلی مدنظر فدراسیون ها نیست. اما در والیبال با بازگشت کاله و حضور شهداب و راهیاب ملل می توان بازوانی قوی برای این ورزش ایجاد کرد.

قهرمانی فوتسال مدیریت شعب منطقه دو تهران

تیم فوتسال مدیریت شعب منطقه دو تهران موفق شد با پیروزی دو بر صفر در دیدار نهایی مقابل تیم مدیریت شعب منطقه یک تهران، عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان ادارات و مناطق تهران بانک سپه، «جام همبستگی» را کسب کند.

از حضور جاسوس تا جلسه فوری هیات رئیسه 

فدراسیون فوتبال ایران در یکی از بدترین دوران خود به سر می‌برد.  اتفاقات فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات رئیس این فدراسیون بسیار قابل توجه بود. وقتی فدراسیون فوتبال به دستور دبیرکل خبر از انحلال موقت جلسه مجمع عمومی منتشر کرد دیگر اعضای این فدراسیون به سرعت وارد عمل شدند و این دستور را وتو کردند.

 تفاوت فرهاد مجیدی با ساپینتو

استقلال هنوز پوست عوض نکرده است. تیم ساپینتو هنوز جواب نمی دهد.یک مشکل اساسی در تیم استقلال دیده می شود که باعث شده تا این تیم با این ستاره ها نیش نداشته باشد.

درس یک ایرانی به هندبال عربستان

ورزش در کنار رقابت با رفاقت هم زیباتر می شود. هرچند برخی کشورهای عربی همواره با حرکات ایذایی خود سعی کرده اند برخی عقده های تاریخی را با سنگ اندازی ها مرتفع سازند، اما خصلت پهلوانی ایرانیان همواره نمادی دیگر از فرهنگ والای انسانی و انساندوستانه بوده است.

فوتبال ایران و ذره بین بین المللی

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد. بسیاری با تاسف و تعجب به نتیجه این انتخابات نگاه می کنند، اما هرچه که هست سر در برف بیخیالی نگذارند. دنیا اتفاقات فوتبال ایران را رصد می کند. از رسانه های اسپانیایی و اروپایی گرفته تا آن سر دنیا الوطن اسپورت قاهره؛ بنابراین تشکیلات جدید فدراسیون فوتبال باید هشیار باشد و بهانه دست محافل بین المللی ندهد.

پذیره نویسی پرسپولیس در بورس

مرحله آخر بورسی شدن دو تیم محبوب پایتخت امروز با گشایش نماد "پرسپولیس" طی می شود تا فصل جدیدی از شفافیت در صورت‌های مالی برای این دو تیم رقم بخورد؛ فرآیندی که بیش از یک دهه زمان برد و در نهایت سال گذشته به صورت جدی پیگیری شد.

نیمر: ایران بازی به بازی بهتر می شود

نیمرعبدالعزیز بازیکن ششدانگ و متواضع تیم ملی هلند درباره بازی امروز ایران با این تیم گفت و گو کرده است.

جلسه تاج با اعضای فدراسیون فوتبال

رئیس جدید فدراسیون فوتبال کار خود را در این مجموعه آغاز کرد.

اهدای مدال طلای المپیک به قاسمی

مراسم اهدای مدال طلای المپیک کمیل قاسمی صبح روز پنج شنبه و با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

 ساروی: هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم ایران است

نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی صربستان گفت: سختی ها و فشارها را در اردوهای تیم ملی برای کسب مدالی خوشرنگ و شادی دل مردم ایران تحمل می کنیم. 

عطایی و قدرت های سنتی والیبال

تیم های ملی ایران و هلند امشب در ساعت 20 آخرین مسابقه دور مقدماتی پیکارهای قهرمانی جهان را در اسلوونی برگزار می کند. دو تیم طی چند سال اخیر برد و باخت ها و فراز و نشیب هایی داشته اند. با اینکه هر دو تیم به دور بعدی صعود کرده اند، اما باز به دلیل توازنی که از نظر قوا وجود دارد، بازی مهمی می نماید.

پشت پرده اخبار فوتبال

بدون شک بحث داغ مسائل فوتبال به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اختصاص دارد که نقل محافل همگان شده است. آش این انتخابات چنان شور شده که حتی در صف نانوایی هم در باره آن بحث می شود  .

قلعه نویی در یک قدمی تیم ملی

امیرقلعه نویی جدی ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی است.

مرادمند خط خورد سیاوش جانشین شد!

در حالی که تصور می شد حسین مرادمند بازیکن مورد اعتماد ساپینتو در خط دفاعی استقلال باشد اما این بازیکن در مسجد سلیمان از لیست استقلال جدا شد و برای استقلال به میدان نرفت.گفته می شود تصمیم ساپینتو برای کنار گذاشتن مرادمند فنی بوده و این بازیکن بازی استقلال مقابل نفت را از دست داد.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

خلف زاده: نوجوانان دچار هیجان کاذب شدند

نخستین مربی ایرانی که در والیبال نشسته عراق مصدر مسئولیت شده بود، جابر خلف زاده است. مردی که در روزگار اوج والیبال خوزستان یادآور بازی های درخشان برادران قاصدی، یزدان پناه و ... بود. وی در تمامی سمت های والیبال درخشید. از بازیگری گرفته تا مربیگری تیم های ملی و حتی ریاست فدراسیون والیبال در دهه شصت که به قول خودش یک سال بیشتر دوام نیاورد.

از قهرمانی کشور به طلای آسیا

غزل و سارینا فتحی مدال طلا و نقره مسابقات برترین های ایران را در بخش کاراته انفرادی از آن خود کردند.

ایران اسپانسر مسابقات جهانی صربستان

نماینده ایران فرداشب راهی بلگراد می شود تا به عنوان اسپانسر اصلی مسابقات جهانی کشتی با فدراسیون کشتی صربستان قرارداد امضا کند.

نبرد  با هلندی ها و نیمر...

پایان چهارمین روز مسابقات صعود هشت تیم که دومین برد خود را کسب کردند، به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد و سایر تیم‌های باقی مانده برای هشت سهمیه دیگر در پنجمین و ششمین روز مسابقات تلاش خواهند کرد.

حلقه اتحاد آزادکاران برای جهانی صربستان

نهمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در صربستان از نهم شهریور اعزام به رقابت های جهانی، در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارمی شود.

دو انتخاب، دو انتظار!

بعد از ماه ها انتظار، مناقشه و فراز و نشیب درباره انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال، بالاخره مسئولان و متولیان این دو رکن اصلی ورزش ایران انتخاب و فضای جدیدی فراروی مدیریت ورزش قرار گرفت.

عزیزمحمدی: انتخاب تاج قابل پیش‌بینی بود

عزیرالله محمدی پس از رای نیاوردن در انتخابات فدراسیون فوتبال تبعات این انتخابات را بر عهده مجمع عمومی انداخت.

شاهرخی: فوتبال ما نابسامان است

همایون شاهرخی سرمربی سابق تیم ملی و از ملی پوشان دهه 50 فوتبال ایران درباره انتخابات امروز فدراسیون فوتبال به البرز ورزشی گفت: واقعیت امر را که بخواهید فکر نمی کردم هیچ یک از سه کاندیدایی که امروز در مجمع شرکت کرده بودند، نامزد شوند. اما اکنون که آقای تاج انتخاب شد، واقعا چه کاری می تواند برای این فوتبال نابسامان انجام دهد. فوتبال ما سال هاست که درگیر مسایل حاشیه ای و بلاتکلیفی است.

دبیر: جنگیدن برای حق کشتی را وظیفه خود می دانم

نشست خبری رئیس فدراسیون کشتی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و دبیر در ابتدای این نشست با آرزوی قبولی عزاداری و قدردانی از اصحاب رسانه برای حضور در جلسه گفت: جلوی حاشیه را می گیرم، تمام صحبت را می کنم و کتک آن را نیز می خورم که مبادا حاشیه و خللی در کار تیم های ملی کشتی به وجود آید.

علیزاده: دوست دارم وارد کار مدیریتی شوم

نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی صربستان گفت:  23ساله و اهل چمستان نور استان مازندران هستم. پدرم عاشق کشتی است و به همین دلیل دوست داشت من هم کشتی گیر شوم و از سن 12 سالگی کشتی را در رشته فرنگی آغاز کردم. به دلیل اینکه چمستان باشگاه کشتی فرنگی نداشت، ابتدا زیر نظر جعفر عرب زاده در آمل تمرینات خود را شروع کردم و سپس هم زیر نظر عادل بالی تبار مربی تیم ملی کشتی فرنگی به کار خود ادامه دادم.

قائدی بازیکن فیکس نیست!

مهاجم تیم استقلال که قرار بود در بازی با مس از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود اما با تغییر نظر ساپینتو از نیمه دوم در ترکیب قرار گرفت؛ زیرا ساپینتو معتقد است که این بازیکن در حال حاضر در نیمه دوم بازی ها به کار استقلال می آید و زمانی که در نیمه دوم به میدان می رود بسیار کارساز است.

کاوه و قرارداد مشروط با تراکتورسازی!

کاوه رضایی از حضور در استقلال منع شده و تاخیر در بستن قراردا و مشکل سربازی و اقامتش وی را در کل از حضور در استقلال منع کرد. این بازیکن در حال حاضر مشغول بررسی شرایط است تا بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالش بگیرد.

برخورد سپاهان و فولاد از جنس فولاد

حرکت قطار لیگ برتر فوتبال به ایستگاه چهارم رسید. ظرف امروز و فردا شاهد هشت دیدار خواهیم بود.

حاج صفی به جای وحید امیری

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از یونان به تهران آمد تا درمجمع فوتبال به عنوان کاپیتان تیم ملی حضور پیدا کند.

والیبال بانوان؛ باز هم هفتم آسیا

تیم ملی والیبال ایران که در جام کنفدراسیون آسیا در کشور فیلیپین شرکت کرد، روز گذشته با پیروزی بر تیم استرالیا به رتبه هفتم دست پیدا کرد. این نتیجه به هیچ وجه راضی کننده نمی نماید و عجیب اینکه بازیکنان و کادرفنی تیم بعد از هر شکست از بی تجربگی سخن گفته اند. بازیکنانی که نزدیک به 20 سال در تیم ملی بازی می کنند، کجا و چرا بی تجربه هستند؟

جوانان ایران آقایی کردند

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا با برتری مطلق باز یکنان ایرانی خاتمه یافت. در شرایطی که ژاپن، کره جنوبی و چین از دور رقابت ها خارج شده بودند، ایران با اقتدار آقایی کرد تا سلسله مراتبی که از نوجوانان آغاز شده بود، در رده زیر 20 سال هم ادامه یابد.

تاج سر فوتبال انتخاب شد!

در میان حرف و حدیث های فراوان و بیم و امیدهایی که تا بامداد امروز ادامه داشت، سرانجام اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رای به انتخاب حاج مهدی تاج دادند. مردی که سابقه ریاست در فدراسیون فوتبال را دارد. در این مقوله قصد پیش داوری یا نقد نداریم اما امیدوار هستیم با تجاربی که حاج مهدی طی سالیان به دست آورده اولا بتواند آرامش را به فوتبال ملی برگرداند در ثانی اعتبار رو به زوال فوتبال ایران را در عرصه های بین المللی ارتقا دهد. فوتبال نفس جوامع متحرک بین المللی است. این تحرک را با دمیدن انفاس تازه فزونی بخشی

توضیحات رئیس کمیته بدوی در خصوص فرآیند انتخابات

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه ما می‌گوید عضوی از فیفا هستیم اما همان‌ها به ما اجازه دادند که اساسنامه را بر مبنای قوانین داخلی تنظیم کنیم.

مجمع فدراسیون فوتبال آغاز شد

برخلاف اخبار تا بامداد امروز مبنی بر نقد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال خبر رسید که اعضای مجمع به جلسه انتخاباتی فدراسیون فراخوانده شدند.

همدلی برای اعتلای فوتبال

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد. حرف و حدیث ها و اتفاقات عجیب و غریبی که شب گذشته رخ داد و تا بامداد ادامه یافت، سوهان بر اعصاب بسیاری از دلسوزان فوتبال کشید. اما حالا که حاج مهدی تاج انتخاب شد، بر هیات رئیسه فدراسیون است که اولویت ها را مدنظر قرار دهند و مسایل و منافع ملی را در آستانه آوردگاه مهم جهانی در دستور کار فوری خود جای دهند.

سجادی: به هر دری زدم، بسته بود

وزیر ورزش و جوانان در توضیح ماجرای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گوید که فقط ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه مخالف برگزار نشدن انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. 

رهاسازی به جای خصوصی سازی

پیشکسوتان استقلال در نامه ای به رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی ورزش کشور، مشکلات و دغدغه های جامعه ورزش و فوتبال را مطرح کردند.

آستین همت برای خدمت ملی

فردا روز مهمی برای فوتبال ایران است. فوتبالی که صنعت شده و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است اما در کشور ما شده ملعبه دست افرادی که هر یک با سودایی به میدان می آیند و بر کرسی صدارت پرطرفدارترین ورزش جهان می نشیند.

نسل طلایی جدید کولاک کرد

شب گذشته اتفاق بزرگی در هندبال آسیا رخ داد؛ چرا که نوجوانان ایران در یک بازی پایاپای و جانفرسا عربستان سعودی را شکست داد؛ آن هم کشوری که عرب ها تماشاچیان پرشماری دارند. جوانان تکنیکی و باتعصب هندبال پیش تر بحرین قهرمان سابق آسیا را در حضور شش هزار تماشاگر مقهور ساختند.

علوی: خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم

مدیر تیم فولاد ضمن ابراز خرسندی از حضور هواداران در ورزشگاه فولاد آرنا مدعی شد در چند فصل قبل به دلیل غیبت هواداران لطمات زیادی دیدند.

سوریان باعث شد به کشتی روی بیاورم

نماینده وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی صربستان گفت: دوست دارم در آینده به مردم شهرم خدمت کنم.

مجمع فدراسیون فوتبال در مرکز همایش های صدا و سیما

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح روز سه شنبه هشتم شهریور در مرکز همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نشست نمایندگان باشگاه نساجی برای مجوز

نشست مسئولان رکن صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه نساجی مازندران در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.

برج میلاد محل رونمایی کاپ جام جهانی

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال روز دهم شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

پاس بدون پاسداشت رفت

تیم فوتبال پاس تهران پیش از انتقال به همدان از مطرح ترین تیم های فوتبال ایران بود و همیشه با تیم های تاج (استقلال تهران)، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و شاهین رقابت تنگاتنگی داشت.

فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته المپیک شد

 مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای تعیین هیات رییسه و هیات اجرایی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در ابتدا انتخابات ریاست برگزار شد که محمود خسروی‌وفا توانست برای چهار سال رییس کمیته ملی المپیک شود.

دست بسکتبال جوانان کوتاه از مدال

تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران فردا در استرالیا مقابل تیم پرقدرت این کشور قرار می گیرد تا شانس خود را برای صعود از پنجره انتخابی جام جهانی آزمایش کند. این در حالی است که جوانان ما از امتیازی میزبانی استفاده نکردند و موفق نشدند در جمع چهارتیم برتر قرار گیرند.

خسروی وفا رئیس جدید کمیته ملی المپیک

سرانجام ماراتن انتخابات کمیته ملی المپیک به پایان رسید و در رقابتی نفس گیر حاج محمود خسروی وفا با کسب 28 رای برای چهار سال ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده گرفت. 

قطار فوتبال ایران فرسوده شده است

پای صحبت قدیمی های ورزش تهران که می نشینیم صفا و صمیمیت نسل خانه های کاهگلی و کوچه های تنگ و باریک سرشار از محبت تهران را حس می کنیم.

قضاوت فغانی در لیگ برتر

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان که چند صباحی است از استرالیا به تهران بازگشته است، در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

استقلال پرونده را باخت

ارسلان مطهری مهاجم استقلال رای فدراسیون را به نفع خود تمام کرد. این بازیکن با شرایط خاصی روبه رو شد و با قهر و کش مکش سرانجام در استقلال ماند.

تهدید ساپینتو، کاوه رضایی باید باشد

سرمربی تیم استقلال خواستار حضور کاوه رضایی در تیمش است.این مربی پس از شنیدن خبر جدایی این بازیکن و مشکلاتی که وی با مسئولان تیم استقلال دارد جلسه مهمی را با سردار آجورلو برگزار کرده و خواستار رسیدگی به اوضاع این بازیکن شده است.

پورعلی گنجی: با به آتش کشیدن نفت، در مسیر قهرمانی قرار می گیریم

مرتضی پور علی گنجی پس از سه هفته دوری از همراهی تیم پرسپولیس، روز چهارشنبه و در هفته چهارم با پرسپولیس در میادین دیده خواهد شد.

پشت پرده اخبار فوتبال

برخلاف تمامی سنگ اندازی ها و سماجت و پایداری کمیته بدوی، سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نهایی شدند و در تاریخ  ۸شهریور به رقابت خواهند پرداخت. تاج، عزیر محمدی و ماجدی سه رقیبی هستند که برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به مبارزه انتخاباتی خواهند پرداخت.

هافبک استقلال نیم فصل جدا می شود!

داستان جدایی برخی بازیکنان استقلال از این تیم در حالی مطرح می شود که گفته می شود مدیران این تیم همچنان برای تنظیم لیست استقلال در پی ایجاد تغییراتی هستند و مشکل لیست این فصل استقلال همچنان وجود دارد.

برای فینال حریفان سرسختی را پشت سر گذاشتم

نایب قهرمان مسابقات جهانی موی تای گفت: برای کسب مدال نقره جهان، حریفان بسیار سرسختی را پشت سر گذاشتم که اگر مشکل بیماری نداشتم با مدال طلا به میهن باز می گشتم.

یزدیان: بدون بازی خارجی راهی شدیم

تیم بسکتبال سه نفره ایران در بازی های همبستگی عملکرد ضعیفی داشت و از دور رقابت ها کنار رفت. در این باره فدراسیون بسکتبال سکوت کرد و نایب رئیس این تشکیلات نیز هیچ مصاحبه ای را حداقل برای توجیه هم شده انجام نداده است.

بازی پرشکوه

میلاد عبادی پور از تیم دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی شروع کرد و سپس پله های ترقی را یکی یکی پیمود تا امروز افتخار کاپیتانی تیم ملی ایران را برعهده گرفت.

بازی پرشکوه

میلاد عبادی پور از تیم دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی شروع کرد و سپس پله های ترقی را یکی یکی پیمود تا امروز افتخار کاپیتانی تیم ملی ایران را برعهده گرفت.

ایران 130 – آرژانتین 124

دیدار شب گذشته ایران و آرژانتین در اسلوونی ماراتنی واقعی بود که دو ساعت و 39 دقیقه به درازا کشید. ایران از 276 اقدام خود، 124 امتیاز و آرژانتین از 278 اقدام 130 گرفت.

ستوده: تختی در قلب مردم جای دارد

در آستانه سالگرد تولد جهان پهلوان غلامرضا تختی تصاویر کمیابی از این اسطوره ورزش کشور به نمایش در آمده است.

فرنگی کاران آخرین اردو را برگزار می کنند

دوازدهمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان از روز 6 شهریورماه تا زمان اعزام به این رقابت ها در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

بررسی شرایط بازیکنان خارجی در لیگ ایران

حضور بازیکنان خارجی در فوتبال باشگاهی ایران، با وجود تبلیغات فراوان و هزینه های گزاف، آثار مثبتی به همراه نداشته و عمدتا دلال ها و واسطه ها از این رهگذر سود برده اند.

هافبک استقلال نیم فصل جدا می شود!

داستان جدایی برخی بازیکنان استقلال از این تیم در حالی مطرح می شود که گفته می شود مدیران این تیم همچنان برای تنظیم لیست استقلال در پی ایجاد تغییراتی هستند و مشکل لیست این فصل استقلال همچنان وجود دارد.

اخبار پشت پرده فوتبال

کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به زودی لیست نامزدهایی که حق شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند نهایی و آن را رسانه ای خواهد کرد.

گل گهر از سپاهان شکایت کرد

تیم گل‌گهر از هواداران تیم سپاهان به دلیل فحاشی علیه سرمربی‌شان شکایت کرد.

بحران در انتظار تراکتور

تراکتوری ها در صورتی که در بازی هفته چهارم مقابل هوادار برنده نشوند با اعتراض سکوها رو به رو خواهند شد.

حکم بازی های بدون تماشاگر را حذف کنید!

براساس گزارش سازمان لیگ به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق آن دست تیمهایی که مرتکب خلاف مقررات شده اند بعضا با جریمه بازی بدون تماشاگر در خانه می شوند. صدور این حکم قانونی به منزله تیم خاطی از یک بازی خانگی در حضور تماشاگران خودی به صورت مطلق محروم ومحکوم است.

مهاجم استقلال در تیم رقیب!

گویا کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال قرار نیست این فصل را در این تیم سپری کند.این بازیکن با مشکلات بسیاری همراه بود و در حال حاضر نیز صحبت از جدایی اش از استقلال است.

رجائیان: قراردادها برای انتشار در کدال ارسال شد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از ارسال صورت های مالی این تیم برای انتشار در سایت کدال خبر داد.

زوکایی: انگیزه دختران ایران بی نظیر است

استعداد ایرانی چنان بالقوه و نهفته است که در هر فضایی امکان رشد و ترقی باشد شکوفا می شود و می درخشد. نمونه های زیادی را تاکنون در ورزش های مختلف دیدیم. در تازه ترین این چهره ها رضوان (سارا) زوکایی است که به قول معروف در اقطار اروپا درخشید و صاحب عنوان و موقعیت شد.

چرا لوکادیا تعویض شد؟

 با آنکه بسیاری به دنبال ایجاد معجزه یا گلزنی لوکادیا در نخستین همراهی اش با پرسپولیس بودند، نه تنها این اتفاق نیفتاد و بلکه وی نتوانست تا پایان۹۰دقیقه همراه با پرسپولیس باشد.

طارمی و الهیار مصدوم شدند

خبر آسیب دیدگی صیادمنش بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال از شایعه به واقعیت تبدیل شد تا جایی که گفته می شود وی همراهی تیم ملی را از دست خواهد داد.

گرایی و ساروی در صدر فرنگی کاران جهان

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان از ۱۹ شهریور به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود که سیدبندی فرنگی‌کاران در این مسابقات اعلام شد.

بال و پرهای قهرمان بد جوری ریخت

رقابت های هفته پنجم فوتبال لیگ برتر جوانان تهران برگزار شد که در مهمترین رویداد این هفته شکست دیگری برگردن تیم جوانان پیکان، قهرمان فصل گذشته گردن آویز شد.

خلف زاده: نوجوانان دچار هیجان کاذب شدند

نخستین مربی ایرانی که در والیبال نشسته عراق مصدر مسئولیت شده بود، جابر خلف زاده است. مردی که در روزگار اوج والیبال خوزستان یادآور بازی های درخشان برادران قاصدی، یزدان پناه و ... بود. وی در تمامی سمت های والیبال درخشید. از بازیگری گرفته تا مربیگری تیم های ملی و حتی ریاست فدراسیون والیبال در دهه شصت که به قول خودش یک سال بیشتر دوام نیاورد.

پرسپولیس گربه سیاه را شکست داد

شب گذشته تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور آلومینیوم اراک را شکست داد تا به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کند. ناکامی چند سال اخیر سرخپوشان مقابل نماینده اراک به نوعی برای یحیی گل محمدی به طلسم تبدیل شده بود. حالا پرسپولیس و سپاهان با کسب هفت امتیاز از سه بازی در بالای جدول لیگ برتر قرار دارند.

۵شهریور زادروز، جهان پهلوان تختی

۱۳۰۹روز بزرگی برای ملت شریف ایران و جهان بود. در این روز نوزادی چشم به هستی گشود که مرام پهلوانی و گذشت و مردانگی و نوعدوستی را معنا بخشید و ملقب به جهان پهلوان شد.

ورزش در صدا و سیما

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون، پخش زنده فوتبال ایران و جهان از تلویزیون نشانه حمایت از ورزش های پایه و پشتوانه های تیم ملی است.

فروتن: داوران ارکان اصلی ورزش هستند

ناصر فروتن رئیس کمیسون اسبق داوران فدراسیون کشتی طی گفت و گویی با البرز ورزشی درباره اهمیت حضور داوران در رویدادها و مسایل مبتلا به مطالبی را برشمرد که می خوانید.

رای به شایستگی های دیپلماسی ورزش

سرانجام کش و قوس ها و جنگ و گریزهای نهان و آشکار برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک به پایان رسید. تعویق زمان برگزاری انتخابات و حرف و حدیث هایی که درباره صلاحیت و عدم اهلیت نامزدهای بخش های مختلف به وجود آمده بود، همه و همه فردا با آرایی که اشخاص ذیربط تعیین شده در اساسنامه انتخابات به پایان می رسد. اما آنچه که اصل است و باید در اولویت قرار بگیرد، شایستگی و توانمندی اشخاصی است که مسندها را برعهده می گیرند.

حضور تیم فوتبال نوجوانان در ضیافت سفیر ازبکستان

اعضای تیم فوتبال نوجوانان با سفیر ایران در ازبکستان دیدار و گفت و گو کردند.

غولی که به پا می خیزد

 بیستمین دوره لیگ جهانی والیبال در روز نخست نوید دهنده این بود که کوبا دوباره به پا می خیزد. کشوری که روزگاری صاحب سبک بود. بعد از رکودی 10 ساله شب گذشته ماراتنی دیدنی مقابل برزیل برگزار کرد و در نهایت 3 بر 2 شکست خورد، اما حضور سیمون و بازیکنانی چون لوپز و هررا نشان داد که غول کوبا دوباره بر می خیزد. سرزمینی که پرش بلند، آبشارهای قدرتی و سوپراستارهایی چون مارتینز و دسپاینه را به جهان والیبال معرفی کرده بود.

 تغییر ساعت برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک

آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک از ساعت 15 به ساعت 14 روز یکشنبه 6 شهریور ماه تغییر یافت.

دنیای توپ و سبد

بسکتبال ایران یک بار دیگر ناکام شد. تیم جوانان با وجود میزبانی نتوانست از این امتیاز بهره بگیرد و خود را به جمع تیم های صعودکننده برساند. از سویی دیگر تیم ملی بزرگسالان نیز نصفه و نیمه راهی اقیانوسیه شده است.

گربه سیاه هندبال ایران شکست خورد

تیم بحرین سرانجام مغلوب هندبال ایران شد. بحرینی ها که سرمایه گذاری گسترده ای در هندبال کرده اند در سال های اخیر همواره مقابل ملی پوشان ایران برنده بوده و به نوعی گربه سیاه تیم ما محسوب می شدند، اما دیروز در چارچوب رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا با یک گل مغلوب پسران ایران شدند. در این بازی شایان فرشته نژاد از ایران جایزه بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

قاسمپور، به دنبال دومین مدال جهانی

 بنا به گزارش اتحادیه جهانی کشتی کامران قاسمپور قهرمان محبوب وزن ۹۲ کیلوی تیم کشتی آزاد ایران روز به روز در حال افزودن به محبوبیت خود است.

ایران با روسیه در مسکو

گذشته از دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار است در اردوی آمادگی اتریش با تیم های اروگوئه صورت بگیرد، یک بازی هم در خارج از اردوی اتریش انجام خواهد شد.

قایقرانان جوان راهی مجارستان شدند

تیم قایقرانی آب های آرام ایران راهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان شد.

عربستانی ها دبه درآوردند!

شکست عربستان سعودی مقابل جوانان ایران بر سرپرست گروه سعودی گران آمد و با طرح اتهامی سعی کرده است که باخت خود را توجیه کند. این در حالی است که سعودی ها هیچ گاه در والیبال آسیا حرفی برای گفتن نداشتند تا فقط یک بار در رده جوانان در رتبه دوم جای گرفتند.

روشن: استقلال آهنگ نداشت و این تیم چهارم هم نمی شود

استقلال هنوز توقعات را برآورده نکرده است و این را آن هایی که به این تیم نزدیک ترند یا رقابت ها را رصد می کنند بهتر درک می کنند. در این مورد با حسن روشن گفت و گو کردیم که می خوانید.

از این رفت و آمدها دلال ها سود می برند!

طرفداران سرخابی دلشان خوش بود از کوچ بازیکنانشان به خارج از کشور منافع مالی به حساب تیم محبوبشان واریز می شود، اما حالا با بازگشت آن ها به لیگ برتر باید تاوانی مضاعف پرداخت کنند!

تاکستان میزبان مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد و فرنگی

کارینا شمال نور به دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد راه یافت.

محسن نژاد: هدف اصلی شادی دل مردم ایران است

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان گفت: هدف اصلی کشتی گیران شادی دل مردم ایران و کسب افتخار برای کشور عزیزمان است.

طارمی با مصدومیت زانو

مهاجم ایرانی پورتو همچنان درکانون توجهات فوتبال پرتغال قرار دارد.

لوکادیا: پیام آور قهرمانی برای پرسپولیس خواهیم بود

تیم پرسپولیس امروز در اراک به عنوان میهمان مقابل تیم آلومینیوم این شهر می گیرد.

مهدی حسینی نسب دستیار محمود فکری در سایپا شد

قرارداد محمود فکری و دستیارانش در تیم فوتبال سایپا به امضا رسید.

پیروزی خوب برای تیم ملی بسکتبال

تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در چارچوب مسابقات انتخابی پنجره سوم جام جهانی مقابل هم قرار گرفتند و برخلاف دیدارهای دوستانه ای که چندی پیش در حوالی توکیو برگزار شد این بار ملی پوشان ایران با نتیجه 79-68 به برتری دست پیدا کردند.

تیم ملی ایران در میعادی دیگر

مسابقاتی که 73 سال پیش توسط پیرمرد پاریسی پل لیبود پایه گذاری شد مقدمه ای برای المپیکی شدن والیبال و گسترش آن به صورت حرفه ای در سراسر دنیا بود.

اتفاق عجیب در باشگاه فولاد

تغییرات ناگهانی باشگاه فولاد باعث شد تا اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه از ۵ تن به ۳ تن کاهش پیدا کند.

حالا نوبت بقیه ورزشگا‌ه ها است

بانوان هوادار در بازی هفته سوم استقلال مقابل مس برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر به ورزشگاه آمدند و نشان دادند با این حضورشان هیچ اتفاق بدی رخ نداد که هیچ بلکه بسیار زیبا بود.

قرعه‌کشی نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023

فوتبال لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد تا در قاره ای که فوتبال حرفه ای و باشگاه داری مدرن تعریف خاص خودش را دارد شور و هیجان به جمع جوانان قاره سبز بازگردد.

تشکیل سوال برانگیز فدراسیون آمادگی جسمانی !!

وزارت ورزش به جای طراحی و سازماندهی مطلوب در ورزش به اقدامات پیش پا افتاده روی آورده که تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی‌ یکی از این تصمیمات عجیب است!

یامگا دست ساپینتورا گرفت!

استقلال از تنگناهای تیم مس کرمان عبور کرد که چهره ورزشگاه آزادی با هر زمان دیگری متفاوت بود.

از این رفت و آمدها دلال ها سود می بردند!

طرفداران سرخابی دلشان خوش بود از کوچ بازیکنانشان به خارج از کشور منافع مالی به حساب تیم محبوب شان واریز می شود، اما حالا با بازگشت آنها به لیگ برتر باید تاوانی مضاعف پرداخت کنند!

پشت پرده اخبار فوتبال

جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نظر داشتند با صدور بیانیه ای علیه وزارت ورزش موضع مخالفت اتخاذ کنند، اما چون بازی پرسپولیس با آلومینیوم در پیش است، برنامه خود را به اوایل هفته آینده موکول کردند.

تغییر سیستم استقلال در تقابل با روح جادوگری!

استقلال در حالی به مصاف تیم مس کرمان می رود که برای این بازی مهم در هفته سوم باز هم چند مهره خود را مانند بازی های قبلی در اختیار ندارد و ساپینتو به مانند قبل در این دیدار نیز نمی تواند از تمام داشته هایش استفاده لازم را ببرد.

ساپینتو ممنوع الخروج شد

سرمربی تیم استقلال که در حال حاضر تنها در تهران زندگی می کند قصد سفر به کشورش و همراهی خانواده اش را داشت اما حکمی که در رسانه های کشور پرتغال پخش شد وی را با شرایطی خاص روبه رو کرده است.

مطهری و اجازه تمرین با بدنساز استقلال

ارسلان مطهری سرانجام توانست مجوز تمرین دریافت کند. این بازیکن که از استقلال شکایت کرده و حاضر به جدایی با این شرایط نیست توانست شرایط را به نفع خود تغییر داده و در کنار آبی ها تمرین کند.ارسلان خواستار رسیدگی قانونی شده و تمام حق و حقوق خود را می خواهد اما استقلالی ها خواستار توافق دو طرفه شدند که البته به نتیجه نرسیدند.

درویش: پرسپولیس هیجان انگیزی را خواهید دید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت فعلی تیم پرسپولیس  نکات تازه ای را مطرح می کند که شاید تاکنون  در هیچ جا و مکانی اینگونه سخن بر زبان نیاورده است.

سپاهان با گل گهر، چه شود؟

 رقابت های فوتبال لیگ برتر وارد هفته سوم شد. اکنون با توجه به شناخت نسبی که حریفان از یکدیگر پیدا کرده اند، باید گفت گرمای لیگ با گرمای تابستان در حال گره خوردن به یکدیگر هستند تا گام به گام جذابیت و حساسیت جاری و ساری شود. هشت بازی را طی دو روز (پنجشنبه و جمعه در تهران و شهرستان ها شاهد خواهیم بود).

تسلیت

همکار محترم سرکار خانم هیلدا حسینی خواه

دریچه ای تازه به سوی فرهنگ در ورزش

نمی دانیم که آیا نهادهای نظارتی به طور رسمی مجوز حضور بانوان را به ورزشگاه های کشور به ویژه فوتبال صادر کرده اند. در این زمینه بدون تردید نظر صائب را علمای عظام اعلام خواهند کرد.

رحیمی سرمربی تیم ملی والیبال عراق شد

رحیمی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال که یک دوره بهترین بازیکن جهان نیز شد، به عراق رفت تا هدایت والیبال نشسته این کشور را برعهده بگیرد. پیش از رحیمی مربیانی چون علی و امین معمری و جلیل ایمری و زندی نیز در کشورهای مختلف مربیگری کرده اند.

کاظمی؛ تیم ملی یعنی اعتبار بین المللی

هرگز از خودمان تعریف نکرده ایم، چون معتقدیم مردم بهترین گواه و قاضی هستند اما برای برخی از ملی پوشان والیبال انگار هنوز قضیه خوب جا نیفتاده است.

مدال های فراوان پارا تیراندازی

تیم میکس تپانچه بادی ۱۰ متر ایران موفق به کسب مدال طلا در جام جهانی پاراتیراندازی شد.

خاتون بم از صعود باز ماند

تیم فوتبال خاتون بم از صعود به فینال سومین دوره رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا باز ماند.

کرمی بهترین بازیکن دیدار ازبک ها شد

امیرحسین کرمی بازیکن آینده دار هندبال ایران شب گذشته بهترین بازیکن میدان قهرمانی آسیا شد.

ماجدی: آرامش در فدراسیون فوتبال برقرار است

سرپرست فدراسیون فوتبال شب گذشته در گفت و گویی تلویزیونی به برخی پرسش ها پاسخ داد که چکیده آن را می خوانید.

بازگشت فرنگی کاران سرفراز به وطن

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه بلغارستان پایان یافت و تیم ملی کشتی فرنگی با 4 مدال طلا، 2 مدال نقره، 2 مدال برنز و کسب 174 امتیاز با اقتدار قهرمان جهان شدند.

سایه محرومیت بر سر ساپینتو

مربی پرتغالی آبی پوشان هنوز در تهران جابه جا نشده دچار محرومیت یک ماهه شد.

اسلوونی سنگ محک یاران عطایی

روزشمار مسابقات قهرمانی جهان ورق می خورد و چیزی به آغاز این پیکارهای بزرگ نمانده است. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی شب گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل اسلوونی بار دیگر یاران خود را تحت شرایط مسابقه ای محک زد.

گذر از خوان چشم بادامی ها

تیم بسکتبال جوانان ایران بعد از نمایش انتقادآمیز مقابل لبنان در روز نخست دیروز در مصافی نفس گیر 68-66 از سد ژاپن گذشت.

از اسکوچیچ تا کی روش و مورایس

باز هم  بحث های حاشیه ای پیرامون تیم ملی فوتبال گل انداخت و اینکه در جام جهانی کدام مربی به عنوان سکاندار تیم روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست به سوژه و بحث روز تبدیل شده است.

پشت پرده اخبار فوتبال

 علی خطیر از هیات مدیره باشگاه تراکتور کنار گذاشته شد.

علی اسدی از مازندران می آید

در فوتبال پایه تهران ستارگانی وجود دارند که در حال درخشش هستند.

در حاشیه فوتبال پایه تهران

فوتبال پایه های تهران در این تابستان گرم به روزهای گرم وداغ خود راه یافته است. صرف نظر از نتایج بازی ها، اخبار حاشیه ای فوتبال پایه تهران کمتر از اخبار فوتبال لیگ برتر و سایر اخبار فوتبال کشور نیست که با هم مرور می کنیم.

دو شکایت مهم استقلال ارسال شد

باشگاه استقلال دو شکایت مهم خود را به تنظیم و به مراجع خاص ارسال کرد. مدیران استقلال به تصمیم کمیته اخلاق مبنی بر جریمه مالی و تعلیقی اعتراض دارند و به همین دلیل شکایت خود را ارئه کردند تا به آن رسیدگی شود و از طرفی استقلالی ها قصد دارند جریمه نقدی حرکت ساپینتو را نیز پرداخت نکنند زیرا به این اتفاق نیز معترض هستند.

قائدی یک بازیکن را نیمکت نشین کرد!

مهدی قائدی گلزن استقلال در دیدار با ملوان قرار است در دیدار با مس کرمان بازیکن ثابت استقلال باشد.

وعده تکراری امیدوار کننده است؟

وعده‌ای دیگر از مسئولان بالادست باشگاه صنعت نفت آبادان این تیم را به ادامه راه امیدوار کرد.

کاوه رضایی یک نیم فصل دور از ترکیب!

کاوه رضایی مهاجم استقلال که هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده و تنها با استقلالی ها تمرین کرده است وضعیت مبهم و پیچیده ای دارد.

جلسه ویژه در مورد یاغی

 حواشی بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد نه تنها به پایان نرسیده بلکه همچنان ادامه دارد.

افول لژیونرها و بازگشت به لیگ داخلی!

بازگشت ستاره ها و لژیونر های ایرانی و پیوستن آنها به تیم های لیگ برتری نشان از افول فوتبال ما دارد.

انجام اصلاحیه آیین نامه برگزاری لیگ برتر کشتی

سازمان لیگ فدراسیون کشتی، اصلاحیه آیین نامه برگزاری لیگ برتر در سال جاری را  اعلام کرد.

فیروزی: بازیکنان صنعت نفت تمرکز بالایی دارند

مدیر تیم صنعت نفت مدعی است تفاوت بین تیم های لیگ برتریاز نظر مالی و امکاناتی بسیار زیاد است و همین موضوع دردسرساز است.

اندر احوال اخبار حاشیه ای در این فوتبال بیمار

فوتبال یعنی حاشیه و حاشیه یعنی فوتبال. متاسفانه این دو در فوتبال ما مکمل یکدیگر شده اند و عملا به حرف اول تبدیل گشته اند. مسائل حاشیه ای آنقدر در فوتبال فراوان شده که قبول و پذیرش هر سخن یا خبری سخت و دشوار شده است. به آنچه که به اتفاقات روز حاشیه ای فوتبال مربوط می شود اشاره ای شده است.

اولسن به جای دیاباته

در حالی که همه چیز برای جذب دیاباته به پرسپولیس مهیا شده بود، به ناگهان مذاکرات قطع شد و پیوستن دیاباته به پرسپولیس منتفی شد.علت این اتفاق زیاده خواهی دیاباته بود که در دقیقه ۹۰مطرح شد. درپی درخواست زیاده خواهی دیاباته باشگاه پرسپولیس درخواست او را نپذیرفت شیخ همچنان در قطر باقی ماند.

چند برش از فوتبال

فوتبال همیشه پرخبرترین رشته های ورزشی است و درباره رخدادهای این ورزش می توان از نگاه های مختلف حرف زد و نوشت

نیازهای دیپلماسی بین المللی ورزش ایران

زمانی اندک برای انتخابات کمیته ملی المپیک باقی مانده است. دستگاه دیپلماسی بین المللی ورزش که می تواند آینه تمام نمای اقتدار ورزش ملی باشد و در عین حال پل ارتباطی محکم با دول مختلف که در سایه منشور المپیک امکانپذیر می شود.

دوچرخه سواران در بلاتکلیفی هستند

هنوز یک روز دیگر تا پایان نام نویسی نامزدهای احراز ریاست دوچرخه سواری باقی مانده است، اما براساس اخبار رسیده تاکنون افشین داوری (سرپرست پیشین فدراسیون دوچرخه سواری  و کارمند وزارت ورزش)، حیدر سلیمانی کتابی، عبدالرحمان قاسمی (رقیب محمود رشیدی در انتخابات پیشین فدراسیون)، حمیدرضا پارسایی منش، محمدرضا صانعی و محمد بابایی (مدیرکل اسبق ورزش و جوانان گیلان) ثبت نام کردند.

اسامی ناظران و داوران مسابقات اعلام شد

مرحله پایان لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور یادواره شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام و گرامیداشت پنجم شهریورماه روز کشتی و روز تولد جهان پهلوان تختی، جمعه 4 شهریورماه در شهر تاکستان استان قزوین برگزار می شود.

نقد منصفانه یا نظر مغرضانه

تیم والیبال نوجوانان ایران فینال آسیا را به ژاپن باخت، بدون اینکه بخواهیم این شکست را فاجعه بدانیم باید از این معبر پلی به سوی آینده روشن بسازیم.

تیم ایران منتظر سرعتی بازهای ژاپنی

تیم بسکتبال جوانان ایران که در روز نخست مقابل لبنان قرار گرفته و مغلوب شد و در آخرین مسابقه دور مقدماتی باید مقابل ژاپن قرار بگیرد. تیمی که لبنان را شکست داد و به لحاظ سرعت و تاکتیک جزو بهترین های این دوره از رقابت هاست. باید دید که جوانان ایران در مصاف با چشم بادامی ها با چه نتیجه ای از میدان بیرون خواهند آمد.

ژاپنی های باتکنیک قهرمان شدند

چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با یکه تازی مطلق ژاپنی ها همراه شد. در دیدار پایانی بین چشم بادامی ها و بازیکنان بلندبالای ایرانی تکنیک بر فیزیک پیروز شد.

تاج و آینده فوتبال ایران؟

قبل از عقد قرارداد فدراسيون وقت با ويلموتس صريحا اعلام شد تاج بايد محاكمه شود.