شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

دختران ایرانی از فرصتها استفاده بهینه می کنند

کتایون خسرو یار دختری که در ایالات متحده متولد شده اما به عشق سرزمین پدری به ایران آمد و مربیگری تیم فوتبال دختران کشورمان را بر عهده گرفت او با رفتار و گفتار و کردار نیک خود فضایی تازه برای نفس عمیق دختران فوتبال کشورمان به وجود آورده و آنچه که در ذیل می آید چکیده گفت و گوی سایت فدراسیون فوتبال است که حاوی نکاتی خواندنی و جالب توجه است.

فصیحی: مسابقات من همه در مسیر باد شدید بود

فرزانه فصیحی دونده سرعت و سرشناس دوومیدانی ایران به تازگی از مسابقات باشگاه های ایران خلاصی پیدا کرد اما برای حضور در مسابقات جهانی برنامه هایی در سر دارد آیا فدراسیون دوومیدانی برای این دختر تیز پا که موفق به کسب حد نصاب ورودی جهانی را  شده است همانند حدادی و دیگران برنامه خواهد داشت؟! 

تهران به این بزرگی دیوار سرعت ندارد

الناز رکابی در گفت و گو با پایگاه خبری البرزورزشی گفت: فردا صبح تا ظهر در شهر زنجان انتخابی المپیک طی یک مرحله برگزار خواهد شد و نفرات منتخب برای حضور در المپیک 2020 انتخاب خواهند شد.

دبیر: از کشتی بانوان حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون کشتی امروز در سالن توفیق جهانبخت محل برگزاری اردوی تیم ملی آلیش بانوان حضور یافت. اردوی تیم ملی آلیش بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالن توفیق جهانبخت در حال برگزاری است و حضور علیرضا دبیر در تمرینات بانوان آلیش نشان می دهد که فدراسیون با نگاهی جدی تر از گذشته به این ورزش سنگین در نزد بانوان می پردازد.

یاری به جای اردلان در جمع نارنجی پوشان

باشگاه سایپا که در سال جاری حضور دو سه مدیر عامل را تجربه کرده است دست به تغییر سرمربی تیم فوتسال بانوانش زد به این صورت که نیلوفر اردلان جای خود را به سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان داد.

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که قرار بود اول آبان ماه آغاز شود به تعویق افتاد.

مسابقات امسال با شرکت 8 تیم برگزار خواهد شد. میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال پیکان در گفت و گو با البرزورزشی می گوید: مسابقات در روزهای دوشنه و جمعه هر هفته برگزار شود تا تداخلی با لیگ آقایان نداشته باشد.

تهران بزرگ فقط یک تیم

لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود در این مسابقات فقط یک تیم آن هم به نام تاسیسات دریایی از تهران بزرگ و حومه حضور دارد در مقابل از اصفهان و فارس هر کدام دو تیم به میدان می آیند اینکه چرا از کردستان، مازندران، گیلان و کرمانشاه و... تیمی در لیگ برتر نداریم سوالی است بی جواب ولی در این ایان کرونایی کاچی به از هیچی است!

دو برد و یک باخت دختران شطرنج باز ایران در جام ملت‌های آسیا

دختران شطرنج ایران در روز دوم رقابت های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ به دو پیروزی و یک شکست دست یافتند.