شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

گل باران یک تیم در لیگ بسکتبال

هفته پیش در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور یک تیم با اختلاف 129 امتیاز بازنده شد.

تیم سردار برد و پیکان درخشید!

هفته ششم لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور با پیروزی پیکان در جدال با خودرو سازان سایپا همراه شد.

کیانی هم حذف شد

در جریان پنجمین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، ۲ نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

دختران فوتبال در اردو

سومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر 17 سال دختران از 30 آبان ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

آزمون: تک تک بازیکنان را آنالیز می کنیم

تیم ملی فوتبال بانوان که برای شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شوند دو دیدار تدارکاتی با بانوان بلاروس برگزار کرد.

سریک؛ سورپرایز و پیشتاز لیگ بانوان

لیگ برتر بانوان ایران با یک سوپرایز آغاز شد.

بلاروس میهمان فوتبال بانوان

تیم ملی فوتبال بانوان کشور بلاروس که وارد ایران شد امروز یک بازی مقابل ملی پوشان کشورمان با مربیگری مریم آزمون برگزار خواهد کرد این مسابقه در باشگاه آرارات خواهد بود.

والیبال نشسته بانوان؛ حکایت همچنان...

در حالی که تیم ملی آقایان بار دیگر برای قهرمانی جهانی پیکار می کند.

یاد مادری گرانمایه...

شش سال از درگذشت دُر گرانمایه ی خاندان اسماعیلی می گذرد مادری که نمونه کامل ایثار و از خود گذشتگی بود و مظهر وفاداری و مهرورزی؛

تلاش با چنگ و دندان در راه افتخار

از میهمانان شب گذشته آیین بدرقه ی تیم ملی فوتبال که عازم جام جهانی قطر است باید از حضور بانوان ملی پوش کشورمان یاد کنیم.

بیانیه ی وزارت ورزش درباره دختر اسکیت باز

 وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

تجلیل از هانیه رستمیان در کمیته ملی المپیک

در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز برگزار شد از هانیه رستمیان که نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای ایران به دست آورد تقدیر و تجلیل شد. در این جلسه مناف هاشمی، محمدرضا داورزنی و مهین فرهادی زا حضور داشتند.

آزمون: سبک آنها اروپایی است

تیم ملی بانوان تمرینات خود را آغاز کرد این تیم مسابقات مهمی را در قاره آسیا در پیش دارد و در این مسیر قرار است که دیداری تدارکاتی با تیم بانوان بلاروس برگزار کند.

نایب رئیس جدید برای فدراسیون تکواندو

سرانجام بعد از مدتها بحث و شایعات مبنی بر رفتن یا نرفتن نایب رئیس فدراسیون تکواندو خبر رسید که هادی ساعی در حکمی لیلا سلیمی را به سمت نایب رئیس برگزید.

دوری ده روزه کاپیتان تیم ملی از مسابقات

هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان در شرایطی پشت سر گذاشته شد که دربی بانوان خطه کبیر حساس تر از همه بود این بازی با گل های شبنم بهشت و بهناز طاهرخانی یک بر یک مساوی شد.

مهینی: تیم های عربی سرسخت بازی می کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران  پس از همگروهی تیم ملی نوجوانان ایران با تیم های اردن و نپال در مرحله اول رقابت های قهرمانی زیر 17 سال آسیا گفت: نمی توانم بگویم که در گروه آسانی قرار داریم، چون در این رده سنی بازیکنان بطور مرتب استعدادیابی و آموزش داده می شود. اما با توجه به اینکه در یک گروه سه تیمی قرار گرفتیم، شانس صعودمان نسبت به گروه های چهارتیمی بیشتر است.

سرباز قهرمان – بانو قهرمان

ورزشکارانی که در سطح حرفه ای ورزش می کنند به ویژه ملی پوشان که طلایی ترین دوران زندگی خود را صرف آماده سازی برای کسب افتخار می سازند ارزش توجه و پشتبیانی را دارند.

برنامه وزارت ورزش برای بوکس بانوان

معاون بانوان وزارت ورزش در سفر به اهواز گفت: برای فعالیت بوکس زنان برنامه داریم و از روزی که کار خود را در وزارت ورزش آغاز کردیم نیز فدراسیون بوکس درخواست خود را برای فعالیت در بخش زنان به فدراسیون آورده است.

سروری: رییس فدراسیون برش داشته باشد

این روزها که ژیمناستیک ایران در برزخ بلاتکلیفی به سر می رود جمیله سروری نخستین بانوی المپیکی این ورزش در گفت و گویی موارد زیادی را مطرح کرد که شاید خواندن آن برای وزارت ورزش نیز دستمایه ی خوبی باشد.

عباسی: یافته ها کار بردی هستند

کلاس مربیگری سطح دو بین المللی در گرگان از کیفیت بالای بر خوردار بود و هانس بووکت مدرس آلمانی و آقای مهرگان نکات بسیار مهم و کلیدی را تدریس کرده اند.

دعوت تیراندازی ایرانی به مصر

هانیه رستمیان تیرانداز جوان ایرانی که نخستین سهمیه المپیک پاریس را برای ورزش کشورمان به دست آورده است به کشور مصر دعوت شد.

همچنان دست به گریبان مشکلات

سوارکاری از ورزش های مورد سفارش در کشور ما محسوب می شود که متاسفانه در یکی دوسال اخیر دچار چالش هایی عجیب شده است.

تجلیل از دختر شایسته شطرنج

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از سلما همتیان دختر شطرنج‌باز و عضو تیم ملی ایران که در مسابقات اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد تجلیل کرد.

سر کلاف ورزش گم نشود!

اتفاقاتی که در مسابقات اخیر دوچرخه سواری کوهستان آسیا رخ  داد از عجایبی است که در رشته های مختلف نیز کم و بیش نمونه و نمودار داشته است.

عبور 18 گل از خط دروازه ها

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با زدن 18 گل توسط بازیکنان به پایان رسید.

پیکان برنده بازی بزرگ هفته

بازی بزرگ هفته سوم را پیکانی ها سه بر دو از تیم جوان و پر انگیزه اصفهان بردند این در حالی بود که هر دو تیم به نوعی از قضاوت داوران گلایه داشتند فریبا صادقی بزرگ تیم ذوب آهن اعتقاد دارد که داوران خط باعث چالش داور اول شده بودند از کمیته داوران هیئت تهران انتظار داریم افرادی را به عنوان خط نگهدار برگزینند که تجربه کافی داشته باشند.

قمری ستاره فوتبال کافا

شیر دختران ایرانی از هر فرصتی که به دست می آوردند برای ابراز شایستگی درنگ نمی کنند.

ایران نایب قهرمان شد!

این بار دختران ایران نایب قهرمان شدند. انتظار ما از مهینی مربی سازنده و باتجربه بانوان ایران قهرمانی بود ولی فراموش نمی کنیم که اصل کار ساختن پشوانه است.

آراسته نژاد: ازبک ها اروپایی بازی می کنند

مربی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: این بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند.