شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

چرا  پریدر نباشد؟

برای شرکت در انتخابات فدراسیون شطرنج 14 نفر نام نویسی کرده اند که در بین آنها نام هایی چون افشین داوری و احمد گوگوواری دیده می شوند.

آغاز اردوی انتخابی تیم بانوان منتخب مهاجرین افغان

نخستین اردوی انتخابی اعضای تیم منتخب بانوان مهاجر افغانستانی مقیم ایران، از روز سه‌شنبه در آکادمی ملی بانوان ایران آغاز شد. 

اعلام داوران هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد.

روزهای پایانی بهترین لیگ بانوان ایران

چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان باشگاه های کشور صعود کرده اند به واقع قوی ترین تیم های مسابقات بوده اند صرف نظر از اینکه نامی نو اصفهان در بازی سوم خود شکست خورده بود و می توانست جزو صعودکنندگان باشد.

ملی پوشان پاراتکواندو بانوان تست دادند

 جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک:دعوت شدگان به تیم ملی پاراتکواندو بانوان تست دادند.

فتحی: از مواد ضد عفونی کننده دچار سردرد می شویم

کاپیتان تیم فوتسال تیم رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: در بازی های نیم فصل دو باخت با اختلاف کم مقابل دو تیم مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان داشتیم.  ما در گروه چهار تیمی که مدعی هستند قرار گرفته ایم و پیکارهای سختی داشته ایم. 

بارانی: باید حرف نائب رئیس خریدار داشته باشد

باشگاه های کشور بانوان با حدود 14 تیم جمعیت زیادی را در بر می گیرد.

اشلی بارتی به دور چهارم مسابقات آزاد استرالیا راه یافت

اشلی بارتی برای بازی در مقابل شلبی راجرز خود را آماده می کند.

برنامه هفته یازدهم تا شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

برنامه هفته یازدهم تا شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

معرفی اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته یازدهم دور رفت مرحله دوم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

پایان سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان

 اردو تدارکاتی ملی هاکی بانوان زیر نظر صدف منصوری مربی تیم جوانان ایران و با حضور 30 ورزشکار از استان های تبریز، شهرری،اصفهان، تهران، قم و ورامین به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

دریایی: خواهران منصوریان بامعرفت هستند

رقابت های لیگ ووشوی بانوان باشگاه های کشور با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید. این تیم سوای خواهران منصوریان یک ملی پوش با تجربه دیگر هم در تیم لیگ داشت که نامش صدیقه دریایی است. در کارنامه دریایی پنج مدال آسیایی و دو طلای جهانی سال های 94-95 به چشم می خورد.

صادقی: فوتبال بانوان دچار پسرفت شده است

چهارتیم صعود کننده به دور پایانی رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های کشور مشخص شدند.

تیم منتخب آلیش بانوان استان یزد

با برگزاری اردوی گزینشی با حضور دختران آلیش کار شهرستان های یزد , خاتم , اردکان و بخش زارچ و پس از تست شرایط بدنی و فنی زیر نظر یگانه غریب گشته , در نهایت 3 آلیش کار جهت اعزام به مسابقات در نظر گرفته شدند. 

با حمایت سردار آزمون دختران گنبد قهرمان گلستان شدند

رقابت های والیبال دختران استان گلستان با شرکت چهارده تیم از شهرهای مختلف ترکمن صحرا برگزار شد و برای نخستین بار گنبدی ها به عنوان نخست دست پیدا کردند.

رقابت پرشور بولینگ بازان کشور دیدنی تر از همیشه

مسابقات بولینگ باشگاههای سراسر کشور به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، دیدنی تر و با استقبال چشمگیرتر بولینگ بازان کشورمان نسبت به هفته های گذشته و با استقبال علاقمندان به این رشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند .

فدراسیون کشتی عربستان میزبان مقدماتی دوره داوری بانوان

به دنبال تصمیم فدراسیون کشتی عربستان به سرپرستی آقای مشعل الجومایه ، یک دوره 5 روزه داوری برای بانوان از 31 ژانویه تا 04 فوریه در سالن های سبز ریاض تحت نظارت مدیر کل موسسه توسعه عبدالله بن فیصل حمد برگزار شد.

منصوریان: به زودی وارد کمپ MMA می شوم

مربی تیم ملی ووشو بانوان گفت: هم اکنون بعد از قهرمانی سپاهان و لیگ قهرمانی به گوانگجو  آمده ام و به زودی به شانگهای در باشگاه ام می روم و امیدوارم هدیه ای خوب به عنوان عضو سپاهان و نماینده خوبی از ایران باشم. بعد از مسابقات وارد کمپ MMA می شوم و تمریناتم را شروع خواهم کرد.

برگزاری اردوی 10 روزه به منظور رشد و ارتقاء ورزشکاران استان

آنا براتی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان و مدرس این رشته به منظور برگزاری اردوی آموزشی 10 روزه، دیروز در استان سیستان و بلوچستان حضور یافت.

صعود سپاهان به مرحله نهایی لیگ برترهندبال

دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان و تاسیسات دریایی تهران در روز سوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

صفایی: 80 درصد المپیکی می شویم

بعد از حضور ندا شهسواری که دیگر امری طبیعی شده است، اعزام یک دختر پینگ پنگ به مسابقات انتخابی المپیک در واقع مربی در سطح ساکن اعزام های این رشته محسوب می شود.

تعویق المپیک به رویاهای المپیکی برخی ورزشکاران پایان داد

 یکی از این بازیکنان خانم ریسا شین آبه  Risa Shinnabe است .او متولد 11 ژوئیه 1990 والیبالیست حرفه ای و بازنشسته والیبال است که در تیم های هیسامیتسو اسپیرینگسHisamitsu Springs و تیم ملی والیبال بانوان ژاپن All-Japan women's volleyball teamبازی می کرد. 

مسابقات جام پژواک مهر برگزار شد

مرحله پایانی مسابقات هفتمین دوره لیگ تیراندازی کارمندان و کارگران جام پژواک مهر  با حضور ۱۴تیم به سرداوری سرکار خانم نرگس وصال(داور بین المللی)در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی جنوب شرق تهران برگزار گردید.

مبینی: پیست شهر ما تارتان می شود

در حالی که برخی از دوندگان سرشناس بانوان ما از شرایط  گله مندند. قهرمانی پرش طول بانوان همه چیز را ایده آل می داند.

هشت هوگوپوش در تمرینات تیم ملی باقی مانده اند

رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان روز گذشته (شنبه - 18 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و پس از بررسی های صورت گرفته از سوی کادرفنی، 8 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

سارانی: راگبی در ایران پتانسیل بالایی دارد

کرونا همه ورزش ها را به رکود کشاند حتی رشته ای مثل راگبی که در چند سال اخیر فعالیت های مستمری را پیگیری کرد.

اسماعیلی با استان یزد در قهرمانی کشور حاضر می شود

 ستاره اسماعیلی مربی اسبق تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران بعنوان سرمربی تیم کشتی آلیش بانوان استان یزد منصوب شد.

سردیس افتخار

  از روزی که ورزش برای معلولان در کشور ما باب شده روزنه های امید به زندگی به سوی بانوان و آقایان توان یاب ایرانی گشوده شد و دیری نپایید که این باور در نزد جامعه معلولان کشورمان به وجود آمده که معلولیت محدودیت نیست و چه بسیار نمونه ها و نمادهایی که ارائه شدند تا این خودباوری در جامعه ما تقویت شود.

انتخابی کشتی آلیش بانوان مازندران برگزار شد

امروز در محل خانه کشتی استان مازندران رقابت انتخابی درون اردویی برای شناخت ترکیب نهایی تیم آلیش بانوان استان برگزار شد.

رویش 41 گل در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور چهل و یک گل از خط دروازه ها گذشت که در پرگل ترین این دیدارها پالایش نفت آبادان با زدن یازده گل مقابل هیأت فوتبال اصفهان به یک پیروزی پر گل دیگر دست پیدا کرد تا تیم جوان اصفهانی همچنان روی نوار شکست پیش برود.

کتایون خسرو یار در بین 10 ستاره فوتبال بانوان درخشید

نام سرمربی سابق تیم ملی دختران جوان ایران در بین ۱۰ ستاره‌ای قرار گرفت که با فعالیت‌های خود جایگاه فوتبال زنان را تغییر دادند.

کرسی بین المللی امینی جایگاه ورزش بانوان را ارتقا می دهد

دکتر مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان در نشستی که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: افزایش کرسی های بین المللی ورزشی یکی از برنامه های ما بود که بانوان ما در این حوزه بسیار فعال شدند. 

نشست تخصصی والیبال بانوان؛ شناخت تهدیدها و راهبردها

نشست تخصصی مسئله‌شناسی و بررسی راهکارهای توسعه والیبال بانوان، دیروز برگزار شد تا گام مهمی برای تدوین سند توسعه و برنامه کلان والیبال بانوان برداشته شود.

وزیر ورزش سنگ نوردان ملی پوش را مورد تجلیل قرار داد

تجلیل از «منصوره گرجی» نایب رئیس فدراسیون و «محیا دارابیان» سنگ‌نورد تیم ملی، در مراسم تجلیل از «فعالان حوزه ورزش بانوان» انجام شد.

تجلیل از نایب رییس بانوان و مدال آور تکواندو جهان

با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون و مهلا مومن زاده نایب قهرمان تکواندو جهان تجلیل به عمل آمد.

اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام شد

نام داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان آغاز می شود

مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور ( جام شهدا ) بمناسبت دهه مبارکه فجر از روز دوشنبه 13 الی 17 بهمن ماه در آکادمی امیراحتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و پس از پایان این مرحله چهره 4 تیم به مرحله پلی اف راه پیدا خواهند کرد . 

شاددل: برای استخدام مربی خارجیمذاکره می کنیم

مشاور فدراسیون والیبال در امور بانوان انتصاب دکتر لیلا محمدیان را به سمت نائب رئیس بانوان این تشکیلات اتفاق بسیار خوبی می داند.

تیر: اسکی مربی خوب خارجی می خواهد

اردوی تیم ملی اسکی بانوان ایران در روی برفهای شیراز دایر است و شش اسکی باز زیر نظر خانم زرگری مربی تیم ملی تمرین می کنند قرار است از این جمع چهار ورزشکار به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام شوند که اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.

معرفی کادرفنی تیم‌های ملی تنیس بانوان

فدراسیون تنیس کادرفنی تیم‌های ملی بانوان را در رده های سنی مختلف مشخص کرد.

ادای احترام به میناوند در لیگ بانوان کویت

در حالی که روز جمعه بازیکنان شرکت کننده در لیگ فوتسال بانوان ایران با بازوبند مشکی وارد میدان شده و نسبت به زنده یاد مهرداد میناوند ادای احترام کرده بودند از کویت خبر رسید که فرشته کریمی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ این کشور نیز پس از زدن گل به حریف آن را تقدیم ستاره زود از دست رفته فوتبال ایران کرد.

جشنواره گل در لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با رد و بدل شدن گلهای زیادی همراه بود تا جایی که تیم ووچان کردستان 17 گل درون دروازه تیم قشقایی شیراز جای داد.

امینی عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته شد

اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی شد.

برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی بانوان برای گرامیداشت روز زن

معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن  چهارمین المپیاد  ورزشی بانوان کارگر را  برگزار می کند.

شنل قهرمانی نارنجی شد

شنل قهرمانی والیبال بانوان باشگاه های کشور زیب تن نارنجی پوشان سایپا شد.

همه تیم ها در یک جا پیکار می کنند

حسن لیگ جهانی والیبال که یکی دو سالی است به نام لیگ ملل تغییر یافته است در رفت و برگشت برگزار شدن ان بود که هیجانات و تکنیک های ناب این ورزش را به اقصی نقات دنیا می برد اما کرونا فدراسیون جهانی والیبال را برآن داشت که رقابتها را مجتمع و متمرکز برگزار کند که از اهداف اصلی لیگ ملل دور می شود.

ناظمی: افتخار جدیدم را تقدیم به همه دختران ایران می کنم

گلاره ناظمی باری دیگر درخشید و سنمبل داوران زن ایران و کشورهای مسلمان شد.

دو ایرانی در جمع پنج داور و بازیکن برتر فوتسال جهان

جایگاه نهایی نمایندگان فوتسال زنان ایران در بین برترین‌های جهان در سال ۲۰۲۰ مشخص شد.

بانوان عراق لیگ با کیفیتی دارند

خانم گل فوتسال باشگاه های ایران معتقد است که در لیگ عراق پول بیشتری به بازیکنان پرداخت می شود.

اعلام داوران هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان

اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شدند

از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان از سوی کمیته داوران اعلام شد.

فصیحی در رقابت‌های بین المللی داخل سالن صربستان درخشید

رکورد دار دو‌۶۰ متر داخل سالن کشور در رقابت‌های بین المللی داخل سالن صربستان قهرمان شد.

نفت آبادان با مربی تیم ملی صعود کرد 

تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با برتری مقابل مولتی کافه مشهد با ۱۰ برد و بدون باخت تیم نخست گروه ب شد. 

قاسمی مربی تیم ملی کاراته بانوان شد

با تصمیم کادر فنی تیم ملی،  فاطمه قاسمی به عنوان  مربى تیم ملى کاراته بانوان انتخاب شد.

بی احترامی به مربی تکواندوی بانوان

بعد از مسائلی که در رابطه با هادی ساعی پیش آمد این بار در مسابقات لیگ بانوان نوبت به خواهر ایشان رسید تا مورد بی احترامی یک ورزشکار دختر شود.

فوتبال بود یا هندبال؟

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور 31 گل از خط دروازه ها گذشت که در پر گل ترین آنها تیم فوتسال هیات خراسان رضوی با نتیجه 14 بر یک هیات فوتبال اصفهان را شکست داد تا به یاد نتایج رقابتهای هندبال بیفتیم. این نتیجه ناشی از قدرت تیم خراسان بود یا ضعف تیم اصفهانی؟!

عضو جدید جوی هادلی در نامی نو

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان پس از جذب نیکولت فاگ،  سنتر  فورواردی از ایالات متحده را جذب کرد.

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی

دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از فردا ۴ بهمن‌ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود

خستگی 13 سال حضور حرفه ای از تنم خارج شد

کمیته ملی المپیک از قهرمان دوومیدانی سپیده توکلی تقدیر کرد.