شنبه هشتم اردیبهشت ماه

خبرها

قرعه کشی جام قهرمانان والیبال اروپا

قرعه كشي واليبال ليگ قهرمانان اروپا دقايقي قبل در لوكزامبورگ مقر كنفدراسيون واليبال اروپا با حضور دو ستاره واليبال دنيا سيمونه جيانلي و ماجا پلژاك برگزار شد و هجده تيم رقباي خود را شناختند؛ اين در حالي است كه هجده تيم ديگر در شش گروه سه تيمي مي جنگنند تا تكليف دو تيم راه يافته به دور نهايي مشخص شود.

مسلمی: باید جایگاه تیم پاس رادر لیگ حفظ کنیم

نوید مسلمی نماینده تیم پاس در قرعه کشتی لیگ برتر کشتی که در مجموعه ورزشی دانشگاه تهران برگزارشد به خبرنگار البرز ورزشی گفت: دانشجوی دکتری حقوق هستم حدود ده سالی هست که مربیگری می کنم آنهم در کنار استاد اکبر فلاح در باشگاه کارگران و از کودکی در کنار آقای فلاح هم کشتی گرفتم وهم مربیگری را تجربه کردم.

جامعه ورزش پیشروی سوگواری سالار شهیدان

مراسم بزرگداشت شهادت سالار شهیدان در دفتر خبرگزاری البرز ورزشی برگزار شد. این آیین مقدس توسط سازمان ملی ورزش قهرمانان دکتر سعید حق وردی رئیس سازمان یاد شده بود که توسط صدا و سیما هم ضبط شده است.

پورحکمت: کرونا را مثل حریف آمریکایی ضربه کرد

عضو تیم پیشکسوتان کشتی ایران از غلبه بر ویروس کرونا خبر داد. خوشبختانه این چندمین باری است که قهرمانان ورزش ما توانسته اند بر ویروس منحوس کرونا چیره شوند. خداوند همه را سلامت نگه دارد.

گرشاسبی: تیم های خواهان مغانلو باید درخواست کتبی بدهند

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد شایعات پیرامون جدایی شهریار مغانلو مهاجم گلزن خودروسازان گفت هنوز پیشنهادی کتبی به دستمان نرسیده است.

کیومرثی: آماده برگزاری اردوهای تیم های ملی هستیم

کیومرثی رئیس جدید هیات کشتی آذربایجان غربی گفت با حضور در لیگ برتر تنها بار مالی برای ورزش استان دارد. من مخالف تیم‌داری در لیگ برتر کشتی بودم و باید به سمت سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه حرکت کنیم.

قطار فوتبال باشگاهی چگونه از ریل خارج شد؟

لیگ نوزدهم با تمام فراز و نشیبها، سر و صداها و اعتراضات فراگیر تیمها، بالاخره به‌ خط پایان رسید، در حالی که سایه ترس و وحشت از ویروس کرونا و بازیهای بدون تماشاگر تاثیر مستقیم بر کیفیت پیکارها داشت.

«شیخ» بازیکنی بلندپرواز با قلبی بزرگ

شیخ دیاباته تنها یک سال است که به کشورمان عزیمت کرده اما در همین مقطع کوتاه شناخت خوبی از جامعه ایرانی پیدا کرده و با خصلت ها و خصوصیت های آنان آشنایی پیدا کرده است. او در مناظره ای تلویزیونی اعلام کرد که تمام جوانان ایران فرزندان من هستند!

آذر شکیب: حسرت مدال جهانی بر دلم ماند

محمدرضا آذر شکیب قهرمان اسبق تیم ملی و یکی از مدعیان سنگین وزن سال های پیش تیم ملی کشتی آزاد طی مصاحبه ای با خبرنگار البرز ورزشی گفت: من کشتی را از سن ۱۴ سالگی در باشگاه شفق کرج زیر نظر ایرج حسینی، حسین امامی و استاد محمد کرمانی مربیان آن باشگاه آغاز کردم.

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

جناب آقای نصراله پژمان فر رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی...

تعداد تیم های فرنگی بیشتر از آزاد

صبح روز (چهارشنبه) مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و نمایندگان تیم های حاضر در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برترین های لیگ برتر فوتبال از نگاه البرز ورزشی

لیگ امسال با نوسانات زیادی همراه بود، جنگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده بود و تا لحظات پایانی مشخص نبود که چه تیمی باید خودش را برای حضور در آسیا آماده کند، در نهایت هم سپاهان قربانی این جدال حساس شد و از کسب سهمیه بازماند.

شیربیگی: مس شایسته قهرمانی بود

عنوان خانم گلی لیگ فوتسال بانوان ایران به یک دختر کرمانشاهی رسید، استانی که از ورزش بانوانش هیچ خبر و نشانه ای از فعالیت دیده نمی شود.

رامین کُرد: والیبال ساحلی پول می خواهد

نیشابور فردا در جلسه قرعه کشی لیگ یک باشگاه های کشور شرکت می کند تا این شهر والیبالخیز بعد از سالها در صحنه رقابت های رسمی کشور حضور پیدا کند.

خداوردی: آدمهای فیک در والیبال زیاد شده اند

آخرین باری که در تیم ملی ایران بازی کرد، سال 2007 بود که در اثر ساخت و پاخت چینی ها تیم استرالیا به لطف یک ست برده بیشتر راهی المپیک شد و تیم ملی ما علی رغم شایستگی از صعود بازماند.

پرتوی: بعضی مربیان استاد کانال زنی هستند

در جهان امروز ورزش نقش مربی به عنوان یکی از عوامل موفقیت مطرح بوده مربی یا مربیانی که بکار خود اشراف دارند مسیر رشد و ترقی دو رشته مربوطه را اصولی تر طی می کنند البته باید بگویم بحث من مربیان والیبال به ویژه مربیان وطنی است آنهایی که در تیم های سوپر لیگ و دسته یک بکار گرفته شوند آیا همه ی این مربیان عزیز برای رسیدن با اهداف مورد نظر خود بهره کافی از دانش روز دارند و با آگاهی های لازم و کافی از اهمیت نقش خود نیز در این باره مطلع هستند؟

حکایت رفیق دزد و شریک قافله

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به پایان رسید؛ حالا دغدغه مهمتری به نام آماده سازی این تیم ها برای حضور در مسابقات باشگاه های لیگ قهرمانان آسیا پیش روی همه ماست اما در این بین فوتبال ملی و بحث ویلموتس همچنان داغ است و باقی قضایا...

لیگ برتر فوتبال در هفته های پایانی

لیگ برتر فوتبال به هفته پایانی خود رسید. فردا (پنجشنبه) بسیاری از اگر و اماها حل خواهد شد. ابهامات برطرف و تکلیف تیم های دارای سهمیه و سقوط کنندگان مشخص می شود.

ظهرابی: برای قهرمانی آسیا تدارک می بینم

اگر کرونا بگذارد مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا اسفندماه برگزار خواهد شد.

آغاز به کار دپارتمان روانشناسی ورزش کارگری

اولین جلسه مشترک مسئولین فدراسیون ورزش کارگری با اعضای دپارتمان روانشناسی فدراسیون ورزش کارگری صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

پیشکسوتان نخبه فوتبال جنوب فراموش شده اند؟!

آبادانی ها در تمام ادوار فوتبال کشورمان بازیکنانی با قد و قواره های خوب و برافراشته را به تیم های مطرح معرفی کرده اند.

خسته نباشید به عکاسان ورزشی

روز جهانی عکاسی است، هنری که توسط شکارچیان لحظه لحظه های ناب با دوربین ثبت می شود.

چهره مقصران به تقصیر ورزش را شطرنجی نکنید!

اینهمه ایما و اشاره و چشم پوشی برای چیست؟ چرا مسوولان و نهادهای نظارتی شفاف حرف نمی زنند و مماشات می کنند، آقازاده هایی که در ورزش فراوان از آنان می گویند فرزندان چه کسانی هستند؟

ابوالفتحی: کیهانی کارنامه قابل دفاع ندارد

در بین نامزدهای تایید شده ریاست فدراسیون دوومیدانی نامی از مجید کیهانی نیست، حال آنکه وی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم است اما او را تایید نکرده اند.

یقل دوقل و الک دولک بین المللی می شود!!

جشنواره بزرگ ورزشهای بومی و محلی لی لی و الک دولک و بازی یقل دوقل به صورت مجازی برگزار می شود.

اشرفی: فرصت طلبها چوبش را خواهند خورد

درباره والیبال باید آدمهای والیبالی حرف بزنند و تجربیات و نظرات خودشان را بیواسطه و صریح بیان کنند، سکوت جامعه والیبال هرچند بیشتر ناشی از حجب و حیای آدمهاست اما در نهایت به ضرر آنها تمام شده و جا برای افراد غیر متخصص باز می شود.

آذرنوش: مراسم خیرخواهانه فدراسیون وزنه برداری پس از عاشورا برگزار می شود

در مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری که بعد از عزاداریهای عاشورا برگزار می‌شود، قرار است تعدادی از ورزشکاران مدال‌هایشان را برای کمک به مردم به مزایده بگذارند.

طالقانی: از همه جا رانده شدم

محمد رضا طالقانی در مراسم افتتاح سالن مهندس توفیق جهانبخت اظهار داشت: نباید اینجا صحبت کنم. از همه جا رانده شدم، هرچند اینجا خانه من بود. امروز حالم خیلی خوب است و خوشحالم جایی که حتی قبل از صنعتکاران بوده، بازسازی شده است. امیدوارم بیشتر به سالن‌های پیر کشتی برسند، چرا که صاحبان این عکس‌های روی دیوار سالن کلی مدال جهانی و المپیک دارند.

بنا: جلوی مافیای زد و بند را بگیرید

بنا در مورد سالن توفیق جهانبخت گفت:‌ یک دنیا خاطره از این سالن دارم؛ چه زمانی که کشتی می‌گرفتم و چه زمانی که مربیگری می‌کردم. صندوق تعویض لباس‌ها را که می‌بینم یاد خودم می‌افتم. دست دبیر درد نکند که این سالن را به عنوان پایگاه برای کشتی در نظر گرفت.

رسم نیکوی قدردانی از خادمین ورزش و رسانه

در حوالی عید غدیرخم، فرصتی پیش آمد تا در محفلی خودمانی از تنی چند از خادمان ورزش و رسانه تجلیل کنیم.

افتضاحی دیگر با سو مدیریت مدیران فوتبالی

همانطور که پیش بینی می شد، بی مبالاتی و غفلت مدیران ورزش، باعث صدور سنگین ترین حکم فیفا در پرونده ویلموتس بر علیه ورزش کشور شد و افتضاحی بزرگ را رقم زد.

گلستانی: دوومیدانی ما اندرخم یک کوچه است

از دوومیدانی فقط یک نسل عصیانگر مانده است نسلی که محصول مدیریت یک دهه اخیر است و از یاد برده که شرافت ارزش یک رشته سوای مدالهایش به عزتمندی بزرگانش است.

مدرسین ایرانی در انتظار دوره آسیا - اروپا

مدرسین ایرانی والیبال فروردین ماه سال آینده تدریس اورا آسیایی خود را آغاز خواهند کرد.

نفرزاده: صابری به دو سال زمان نیاز دارد

امیرحسین صابری یکی از این جوانهاست که با 195 سانتی متر قد راه پیشرفت را پیدا کرده است، پاسور دوم تیم های ملی نوجوانان و جوانان هرچند دیده نشده است، اما این فرصت را دارد که از فضایی که برایش در تیم اردکان به وجود آمده نهایت بهره را ببرد.

سعادتمند: والیبال از اولویت های استقلال است

هرچند از بدو مسوولیت احمد سعادتمند در باشگاه استقلال زمزمه هایی در زمینه تشکیل تیم والیبال این باشگاه به گوش می رسید اما وی امروز در گفت و گویی اختصاصی با البرز ورزشی تشکیل تیم والیبال را به سال آینده موکول کرده است.

تسلیت به همکار قدیمی

متاسفانه با خبر شده ایم، فرامرز سنگینی عضو اسبق تیم ملی ژیمناستیک و نویسنده قدیمی مجله دنیای ورزش در غم از دست دادن ابوی محترم سوگوار شد.

بساط خیانت در فوتبال برچیده می شود؟

در یک کلام فدراسیون فوتبال ایران باید 140 میلیارد تومان به مارک ویلموتس بلژیکی پرداخت کند و این یعنی 6 میلیون و 137 هزار یورو که فیفا حکم کرده که باید به یک مربی درب و داغان بلژیکی بدهیم، چه کسانی این دسته گل بزرگ را به آب داده اند؟

روزنامه شوت چاپ بیست و هشتم مرداد 99

روزنامه شوت چاپ بیست و هشتم مردادماه 99 منتشر شد.

شطرنجبازی برای فدراسیون های وزرشی

انگار وزارت ورزش دیگر بی خیال شده و به قوانین و آیین نامه هایی که خودشان وضع کرده اند، توجهی نمی کنند و این مساله باعث بروز برخی نارسایی ها و حتی بدبینی هایی شده که در شان یک وزارتخانه مهم که طرف اول و آخرش انسانهایی ورزشی هستند نبوده و نخواهد بود.

تسلیت به مهندس حسین علیمرادیان

مردی از جنس کشتی، مردی که همیشه عاشق مملکت خودش بوده و هست، شاید خیلی ها او را نشناسند اما اهالی کشتی دهه 70 - 80 خدمات و حمایت های این مرد بزرگ را هرگز از یاد نخواهند برد.

آیا سالن توفیق پذیرای پیشکسوتان خواهد بود؟

ورزشگاه امجدیه در سال 1306 خورشیدی، 10 سال پیش از آنکه فدراسیون فوتبال ایران تأسیس شود در باغ اهدایی امجدالسلطنه برپا شد. این ورزشگاه محل بسیاری از رویدادهای تاریخی و به یاد ماندنی فوتبال ایران بوده است.

حیف از سپید رود

سپید رود رشت، این تیم با ریشه وکهنسال فوتبال کشورمان از لیگ یک هم خارج شد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

تغییر واژگان صنعتی ها در محاوره فوتبال ایران

صنعتی ها در لیگ بیشتر شده اند نگاه کنید، فولاد سپاهان وفولادخوزستان و آلومنیوم اراک وذوب آهن اصفهان ومس رفسنجان وشهرخودروی مشهد و... آن چه در این لیگ بیشتر از نام های شکیل وزیبای قدیمی دیده میشود نام فلز است.

دومین آلومنیوم و سومین مس، لیگ را فلزی کردند

مس رفسنجان وآلومنیوم اراک در حالی به مسابقات فوتبال لیگ برتر صعود کردند که مس کرمان هم لیاقت صعود را داشت اما از طرفی باید گفت خداراشکر که تنها یک تیم مس در جدول رده بندی لیگ حرفه ای خواهیم داشت.

پرسپولیس وسپاهان وتراکتور واستقلال در اوج تکرار

هفته آخر مسابقات فوتبال لیگ کشور این هفته برگزار میشود وتیم های حاضر در مسابقات لیگ کشور از این هفته به بعد به استقبال مسابقات فوتبال لیگ بیستم حرفه ای خواهند رفت.

جعفری: میزبانی باشگاه های آسیا را به ما نمی دهند

تیم شهرداری بم دو فصل است که نباخته است و این رکوردی عالی و کم نظیر است.

مهدوی: پاسورهای جوان عجول نباشند

اول آرزو می کنم که همه بازیکنان و مربیان سلامت باشند، تا بتوانیم در سایه تندرستی در آرامش والیبال بازی کنیم. مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی والیبال در گفت و گو با البرز ورزشی با این مقدمه گفت: باید تلاش کنیم که لیگ راه بیفتد و شرط اصلی نیز رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های تعیین شده است.

ملاقات محمدیان با دبیر

عسکری محمدیان و فرزاد فعلی به عنوان رئیس و دبیر هیأت کشتی استان مازندران در فدراسیون کشتی حاضر شدند.

سایه سنگین سرخابی ها در رشته‌های غیر فوتبالی!

نیمی از مشکلات ورزش وفوتبال ما، مولود سو مدیریت و فساد گسترده در تیمهای استقلال و پرسپولیس است،آنها به جای آنکه مطالبه عمومی در‌عرصه‌فوتبال را پاسخگو باشند در‌صدد فعالیت در چند رشته اصلی دیگر هستند.

تیم استقلال با رضا یزدانی در لیگ کشتی

رضا یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان، هدایت تیم استقلال تهران در لیگ کشتی آزاد بر عهده گرفت.

گیوگل: ما نسل سوخته والیبال هستیم

ما نسل سوخته والیبال هستیم، جوانی مان را در زمین والیبال گذراندیم ولی در نهایت با یک عشق ناکام راهی حرفه ای شده ایم که سنخیتی با این ورزش زیبا نداشت.

زینال زاده: حاشیه سازی به نفع ووشو نیست

قهرمان سابق ووشوی زنان جهان اعتقاد دارد ورزشکاران باید تمرین کنند و وارد مسایل حاشیه ای نشوند، چون حاشیه نه تنها به خودشان بلکه به کل جامعه ووشو آسیب می رساند.

صعود مقتدرانه نماینده رفسنجان به لیگ برتر

لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی به اتمام رسید که تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به ترتیب با 67 و 63 امتیاز در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند و به عنوان ورودی های جدید لیگ برتر فصل آینده در لیگ خلیج فارس به میدان خواهند رفت.

تجلیل از دو پیشکسوت خبرنگاری در اصفهان

مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان اصفهان در مقدمه فعالیت خودش در این شهر تاریخی و ورزش خیز نشان داد که چقدر به اصحاب رسانه اعتقاد دارد و با تجلیل از آنان راه را برای همفکری و همکاری بیشتر در زمینه پیشبرد اهداف تربیت بدنی هموار می سازد.

سالروز ورود آزادگان به خاک مقدس ایران

سی سال پیش در چنین روزی اسرای ایرانی همانند آزادگانی سرفراز به وطن بازگشته اند و همانند صحنه های نبرد با صدامیان اینبار جلوه هایی از عشق به وطن را به تصویر کشیده اند تا جهان غرق در بدخواهی نااهلان دریابند که در وجود تک تک ایرانیان، چه شوری از عشق به خاک مقدس نهفته است و این تصاویر هدیه مجددی است به همه آنانی که دل در گرو ایران عزیز دارند.

دربی حذفی؛ داور ایرانی یا داور خارجی؟

دربی حذفی را کدام داور قضاوت خواهد کرد. حرف وحدیث ها اغاز شده است.

مراغه چیان: تشکیل تیم «ب» در دستور کار استقلال است

پس از حدود دو ماه مذاکره با مدیریت جدید باشگاه استقلال مقرر شد تا بنده به عنوان مدیر آکادمی و مشاور مدیرعامل با احمد سعادتمند همکاری کنم.

دانشگر، اشتباه بزرگ استقلال

مجیدی درست می گوید؛ هیچ نامی وهیچ شخصیتی وهیچ بازیکنی بالاتر از استقلال نیست.

برای وطندوست دعا کنید

یکی دیگر از مردان سازنده فوتبال پایتخت که بر بستر بیماری قرار دارد. نمی دانیم این غربت ورزشی کی به پایان می رسد اما امروز جمشید وطندوست تنها ویله در بیمارستان بستری است. آقایان فوتبالی ها کجایید...

کلاهدوزان و موسویان همچنان در فهرست جهانی

از سوی فدراسیون جهانی اسامی داوران تمامی قاره ها جهت قضاوت در رقابتهای هندبال سال 2021 اعلام شد.

زندی: بسکتبال ایران با اقبال عالی مواجه است

بسکتبال ایران در جام جهانی گذشته با کیفیت ترین بازیها را ارایه داد، همه مسابقات را با یک ریتم آغاز کرد و با  ریتم خاص به پایان برده است، کسب جواز بازیهای المپیک کار مهمی بود که بچه های ایران به انجام رسانده اند.

بوسه بر گونه مرحوم پدر

کودو خوف قهرمان جهان و المپیک روسیه که یکی از حریفان درجه یک مسعود اسماعیل پور بوده و آخرین مسابقه این دو قهرمان  به المپیک 2012 لندن بازمی گردد.

امید رشید: دوتا اردوی خارجی هم نداشتیم

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس را کنار گذاشتند، امید رشید را که با تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان شرکت کرده بود، به دلیل عدم کسب نتیجه مطلوب در قهرمانی آسیا کنار گذاشتند و به جای وی مهدی پور مربی تیم نوجوانان سکاندار تیم جوانان هم شد.

رحمتی؛ قهرمان مکتب ندیده کشتی ایران

رحمتی به خبرنگار البرز ورزشی گفت: روز گذشته وقتی تیتر صفحه کشتی شوت ورزشی را خواندم که نوشته بود سرداران بی مدال اشکم در آمد وتا یک ساعت گریه کردم چون واقعا این تیتر برای من و ناصر خان زینل نیا صدق می کند، چرا که ما دو تا تمامی حریفان درجه یک دنیا را در زمان خودمان بردیم اما نشد که بشود، باور کنید زمانی که کشتی را از تلویزیون نگاه می کنم؛ فکر می کنم که اصلا تو کشتی نبودم و یک غریبه ام.

آشتیانی: زیاده خواهان، ریشه دوانده اند

ثبت نام کاندیداتورهای فدراسیون دوومیدانی انجام و در کمال تعجب نامی از دکتر محمدرضا آشتیانی در بین نامزدها نیست.

زارع؛ سرعتی زنی با ویژگی های ایده آل

در ادامه سلسله مطلب مربوط به معرفی جوان های با استعداد والیبال، اینبار به ساحل زیبای رامسر می رویم شهری والیبال خیز که چندین ملی پوش را به والیبال ایران تحویل داده بود اما نخستین حضور خود را در سال جاری در لیگ برتر جشن می گیرند. تیمی که چند جوان جویای نام را با خود دارد.

باشگاه ورزشی هنرمندان ایران 19 ساله شد

نوزدهمین سالگرد باشگاه ورزشی هنرمندان ایران با حضور هنرمندان ورزشکار برگزار شد.

با تیم منتخب لیگ هم به جام جهانی می رفتیم

فوتبال مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 به سال 2021 رسید وامروز فوتبال در جهان میرود تا خود را در فاز توقف جا بیندازد.

گیلان و فارس مدعی صعود هم نبودند

با قدرت گیری کرمانی ها در لیگ برتر حالا آنها سابقه داشتن 4 تیم در تاریخ لیگ برتر داشته اند. مس کرمان و مس رفسنجان و گل گهر سیرجان و البته تیم فوتبال مس سرچشمه هم سابقه حضور در مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان را داشته است.

با نتیجه 8 بر 2 پرسپولیس و استقلال 200 سال کری می خوانند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور خواهد رفت که در بازیهای این تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر در سالجاری یک برد یک بر صفر ویک مساوی 2-2 دیده می شود.

قدیمی: قائم شهر آماده شگفتی در لیگ برتر است

جلسه هماهنگی جهت حضور پر قدرت نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد با حضور فرشید قدیمی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر برگزار شد.

میرمیران: در ووشو ما یکی یکی قربانی می شویم

قهرمانان ووشو یکی یکی قربانی سیاست آقایان می شوند.

حکایت مشت و دشنه!

حکایت مشت و دشنه را که شنیده اید؟ فکر می کنیم فدراسیون ووشو از این قاعده پیروی می کند وگرنه بعد از کاری که با میرمیران با آنهمه افتخارات شده نوبت به خواهران منصوریان نمی رسید که به خاطر بیان نظرات و انتقادات خود دچار محکومیت و محرومیت شوند.

زینل نیا : فدای بی تدبیری مسئولین شد

ناصر زینل نیا عضو اسبق تیم ملی در وزن ۴۸ کیلو که در پنج دوره مسابقات جهانی و المپیک ( سئول ؛ مارتینی ؛ توکیو ؛ وارنا و استانبول )می توانست حداقل سه مدال در آلبوم افتخارات ناصر یادگاری داشته باشد. اگر در مسابقات سئول ناصر یک تازه از راه رسیده بود اما دو مدال در (مارتینی و وارنا) در عین لیاقت ، فدای بی تدبیری مسئولین شد .

وزیر ورزش آنها و مسوولان ورزش ما

والیبال بلغارستان دومین سال راه اندازی لیگ حرفه ای را تجربه می کند، امسال قرار است 16 تیم در دو دسته با هم رفت و برگشت بازی کنند.

شهربانو منصوریان: من و الهه را به سالن برگزاری مسابقات انتخابی راه ندادند

اختلاف نظر میان شهربانو منصوریان و فدراسیون ووشو از جایی نشات گرفت که شهربانو از مدال آوران و کاپیتان تیم ملی ووشو، حمایت خود را نسبت به یکی از کاندیداتورها اعلام داشت.

تشکری: یکدفعه مرا از تیم ملی خط زدند

والیبال ما حکایات فراوانی دارد که تنها گذشت زمان آنها را بر ملا خواهد کرد البته اگر تاریخ نویسانی واقع بین وجود داشته باشند. یکی از موارد، حذف ناگهانی آرمین تشکری از تیم اعزامی به المپیک ریو بود. سرعتی زن همدانی که ناگهان در اوج کنار گذاشته شد او در زدن سرویس پرشی موجی روشی منحصر به فرد داشت که چون با افت سریع همراه بود ساعد بسیاری از دریافت کنندگان بین المللی را متزلزل ساخته بود، او این ضربات را کجا آموخته بود؟

قهرمانی بدون شکست لذت بخش تر است

جشن قهرمانی تیم پرسپولیس درشرایطی برگزار شد که این تیم قبل از قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی، نتیجه را درخانه به تیم ذوب اهن اصفهان واگذار کرده بود.

بی تفاوتی کمیته های اخلاق و انضباطی!

تیمهای شاخص کشور به جای رقابت در مستطیل سبز و نشان دادن قدرت واقعی خود در زمین فوتبال ،به اهرم فشار و استفاده از هیجانات کاذب و متهم کردن یکدیگر روی آورده اند و بی تفاوتی کمیته های انضباطی و اخلاق هم باعث افزایش تنش شده است!

سپهوند: استانهای سازنده فراموش شده اند

انتخابات فدراسیون دوومیدانی با پایان یافتن نام نویسی نامزدهای این رشته پر مدال وارد فازی جدید شده است، رایزنی ها شروع شده و بازار وعده و وعید هم گرم است اما از نظر سیاوش سپهوند رئیس هیات لرستان رشته دو و میدانی مادر ورزش ها است و باید برای رای این رشته ارزش زیادی قایل شویم.

حق با مدیرکل است

در میان هزار و یک مشکل که در ورزش ما پدیدار شده، انتخاب رئیس هیات فوتبال استان تهران هم جای تردید و تعجب دارد، جایی که جناب شیرازی بعد از چندین سال هم حاضر به ترک پُست نیست و فراموش کرده که متولی اصلی ورزش استان بزرگ تهران شخص مدیرکل اداره کل تربیت بدنی و ورزش جوانان است.

بیابانی: از شهردار منطقه ۱۶ گله مندم

در سایت ورزش شهرداری منطقه خبر سوم شدن توی تنیس بین چند منطقه را درج می کنند ولی من که عضو تیم ملی بودم و مدال هم گرفتم به چشم آقایان نمی آیم.

منتقدان مشت بر سندان می کوبند!

نقدهایی که بر فدراسیون والیبال در مورد لیگ برتر شده از نگاه ما همه وارد بود و افرادی که دستی بر قلم دارند از زوایای مختلف به این قضایا پرداخته اند اما اصل قضیه این است که فدراسیون امور تخصصی را به دست اشخاصی سپرده است که سررشته ای با این ورزش ندارند و این بزرگترین ایراد داورزنی در دوره سوم ریاستش است، وقتی امور در دست افرادی که اهلیت فنی داشته باشند قرار نگیرد، هرچه بنویسیم مشت بر سندان کوفتن است.

بسکتبال خیابانی؛ هزینه کمتر - فضای بهتر

نخستین زمین بسکتبال خیابانی در ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت، این زمین به نام زنده یاد محمدجواد نوری از پیشکسوتان و مربیان خوشنام ایلام و مقارن با چهلمین روز درگذشت این مربی ارزشمند افتتاح شد.

کولاک دختران رفسنجان

دختران رفسنجان کولاک کردند، در نخستین بازی فینال لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور با دو گل سایپا را در زمین خودی شکست دادند. گلهای مس رفسنجان را مهسا کمالی و هما آقایی به ثمر رسانده اند.

انتظار بازی با نمک در فقر مطلق نمک

پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد. استقلالی ها در جام حذفی مقابل پرسپولیس پر انگیزه تر هستند. در بازی برگشت لیگ هم تیم استقلال برای بردن تیمی شایسته تر بود واگر پرسپولیس برابر این تیم کمی خوش شانس نبود شاید بازنده می شد و با این باخت حتی امکان داشت سرنوشت مسابقات فوتبال لیگ هم عوض شود.

قهرمانی و یک مقام دوم برای قلعه نویی و سپاهان 

امیر قلعه نویی در حالی از تیم سپاهان جداشد که درگیری های زیادی بعد از جدایی او اتفاق افتادبا این حال آن چه محتمل است این که امیر قلعه نویی مهم ترین بحران دوران فوتبال حرفه ای خود در 17سال اخیر را تجربه می کند.

شکست ناپذیری پرسپولیس و دو فینال استقلال

پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان خواهد رفت که در مسابقات نیم فصل دوم لیگ حرفه ای این تیم صاحب 10برد یک مساوی ویک باخت شده است و عملکرد قابل توجهی از حیث کسب امتیاز به دست آورده است.

قهرمانان تیم ملی دهه پنجاه در یک قاب

جمعی از قهرمانان سابق کشتی ایران در سالن پیر جهان بخت توفیق عکس یادگاری گرفتند، مردانی که در عصر خود آوازه ای رسا داشته و با پایبندی به مقررات و تعهدات این ورزش پهلوانی اسباب دوستی را فراهم کرده اند. چه خوب که نسل جدید کشتی ما هم رگه هایی از این دوستی و رفاقت ها را چاشنی تلاش های خود می کنند.

بازیکن خارجی با کمتر از 300 هزار دلار می آید؟

بازیکن پشت خط زن تیم تازه وارد هورسان دقایقی پیش وارد رامسر شد، این بازیکن الکساندرو دیه گو ناسیمنتو نام دارد و بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی وارد چرخه تمرینات می شود.

فقر قهرمانان واقعی در ورزش ایران

می گویند بالندگی در ورزش دو و میدانی در گروی عشق و رویاهایی است که آدمها در ذهنیت خود دارند، نجابت، داشتن اخلاق پسندیده و حفظ حرمت، تحمل سختی و صبوری اولویت زندگی یک قهرمان ماندگار است.

والیبال تهران؛ یکسال بدون دبیر!

در والیبال تهران چه می گذرد؟ یکی به به جامعه توپ و تور استان پاسخ بدهد.

اورسجی: کبدی ظرفیت المپیکی شدن را دارد

ورزش فی نفسه یک عامل انگیزشی برای روی آوردن جامعه به سلامت تن و روان است.

پا جای پای پاسورهای بزرگ

سوال علیرضا شاه علی که سالی فوق العاده در تیم پیکان داشت، یک پاسور بلند بالا که او هم مثل شاه علی از شهر والیبال خیز ری است، جلب توجه می کند، نام این بازیساز امیرحسین تقوی است که در آخرین اردوی تیم نوجوانان ایران خط خورد ولی به منظور تشویق همراه تیم اعزام شد.

دلخوری علی موذن از عدم همکاری و تهدید به استعفا

تیم شورای شهر شهرداری قزوین در نخستین روز تمرینات خود سالن نداشت و این مساله موجب رنجش علی موذن مدیر فنی و سمبل والیبال این استان شد.

چهارمین سالگرد استاد زارع برگزار شد

چهارمین سالگرد زنده یاد عبدالله زارع پدر کشتی شهرری و مربی ارزنده ایی که شاگردان زیادی را به کشتی دنیا معرفی کرده روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه در قطعه نام آوران برگزار شد.

صادقی رئیس کمیته داوران مازندران شد

رییس کمیته داوران کشتی استان مازندران مشخص شد.

شعبانی : عدم برگزاری لیگ به کشتی ضربه خواهد زد

علی شعبانی قهرمان وزن ۹۷ کیلوی تیم ملی کشتی آزاد و یکی از مدعیان دوبنده تیم ملی گفت: تعطیلی کشتی بیشتر از این باشد، بازگشت قهرمانان روی تشک خیلی سخت خواهد بود

روزنامه شوت چاپ ۲۳ مرداد ۹۹

روزنامه شوت چاپ ۲۳ مرداد ۹۹ منتشر شد.

سلیمان نژاد: متاسفانه رابطه جای ضابطه را گرفته است

باقر سلیمان نژاد از چهره های شاخص والیبال استان خراسان است، مردی که از پاسورهای خوب والیبال باشگاه های کشور بوده و حتی در تیم های تهرانی هم بازی کرده است به اردوی تیم ملی دعوت شد سپس راهی دیار ژرمن ها شد تا در بوندسلیگا بازی کند.

تبریک به دکتر علی محمد صفانیا

در هشتاد و هفتمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صفانیا از مرتبه دانشیاری گروه آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت ورزشی به مرتبه ی استادی گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا یافت.

دیدار سعادتمند با رئیس فدراسیون کشتی

مدیرعامل استقلال امروز جلسه ای را با رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ کشتی برگزار کرد.

بنایی: وظیفه ما سازندگی است

رسول بنایی کیا سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان شد. تیم سوم شهر ارومیه باید در رقابت های دسته یکم باشگاه های کشور شرکت کند و این یک رکورد برای شهر تاریخی ارومیه است که در یک سال سه تیم را در رقابت های سراسری شرکت داده است.

صابری: زمین والیبال خانه من است

مهسا صابری، یکی از استعدادهای ناب والیبال استان گلستان و شهر زیبای گرگان است که به تیم ملی رسیده، نوار کاپیتانی را روی پیراهنش نصب کرده به عنوان لژیونر به لیگ ترکیه پیوست و اکنون ادامه ورزش قهرمانی را در تیم سایپا پی می گیرد. وی در گفت و گویی که با سایت فدراسیون والیبال انجام داد، نکات تازه ای را مطرح کرده است.

عسگری از خانه کشتی سرعین دیدن کرد

سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی طی سفری دو روزه که به استانهای آذربایجان غربی و شرقی برای برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی داشته است بعد از ظهر روز گذشته وارد شهر زیبا و توریستی سرعین شد که مورد استقبال خوب رئیس هیات کشتی سرعین پرویز موسی زاده قرار گرفت.

نقدهای الاکلنگی...

معنی نقد فنی را هم فهمیده ایم، انگار بعضی ها الاکلنگ سوار شده اند باید پرسید واقعا جایگاه نقد فنی در ورزش کجاست و چه کسانی به خود اجازه می دهند که عملکرد ورزشکاران و مربیان ما را نقد کنند؟

پیکار دو تیم با دو سبک متفاوت

سرانجام دو تیم سایپا تهران و مس رفسنجان بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور را برگزار می کنند.

به حساب دانه درشت ها باید رسید!

برای مبارزه بافساد در ورزش و ناهنجاریهای فوتبالی اقداماتی انجام شده ،اما مطالبه عمومی رسیدگی به حساب دانه درشت ها و مدیرانی است که در سالهای اخیر تیشه به ریشه ورزش زده و پول بیت المال را به حراج گذاشته اند.

تمدید قرارداد سرمربی صربستانی، در دستور کار فدراسیون شنا

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا از تمدید قرارداد با سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو خبر داد.

حسنی: نیما عالمیان شانس حضور در لیگ قهرمانان را دارد

نیما عالمیان در گروه A لیگ فرانسه بازی می کند و موقعیت خوبی دارد و به دلیل حضور در سوپر لیگ شانس شرکت در لیگ قهرمانان اروپا را هم پیدا کرده است.

چپرلی: «لئون» الگو فنی من است

یکی از گلهای دشت پنبه زارهای گلستان سلیم چپرلی است، بازیکنی که پرش و قدرت انفجاری اش را از نسل حبیب کوزه لی و خلیل آزمون ها به ارث برده است.

روزنامه شوت چاپ بیست و دوم مرداد 99

روزنامه شوت چاپ بیست و دوم مرداد 99 منتشر شد.

رجبی سکته را رد کرد

مجید رجبی مدیر اسبق روابط عمومی فدراسیون کشتی که بر اثر سکته مغزی در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.

رضایی با تیم هیات کشتی آمل در لیگ

هیات کشتی مازندران به دنبال ترغیب شورای شهر آمل برای تیمداری در لیگ کشتی فرنگی بود که در نهایت قرار شد با توجه به اینکه بخشی از قهرمانان آملی کشتی فرنگی با دیگر تیم‌ها قرارداد بسته‌اند، تیم جوانی در قالب شهرداری آمل در لیگ ۹۹ شرکت کند.

گوش شکسته ای که کاندیدای فدراسیون بدنسازی شد

دکتر کمال جوانمرد عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مدیرکل اسبق تربیت بدنی استان کرمان و رئیس سابق تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نامزد ریاست فدراسیون پرورش اندام شد.

قهرمانان کشتی در جام مدوید

حدود چهار دهه پیش تنی چند از کشتی گیران ایران در مسابقات بین المللی جام مدوید (سال 1983 میلادی) شرکت کرده اند.

گل محمدی: اجازه انتخابات نمی دهم

رضا گل محمدی رئیس ورزش جوانان استان تهران،بار دیگر درخصوص برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران واکنش نشان داد و گفت: اهل زورگویی نیستم، زبان من زبان قانون است لذا تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهم داد انتخابات هیات فوتبال بر گزار شود.

گرشاسبی:پیروزی بزرگی بود اما...

پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، شیرین بود و سه امتیاز حساسی به دست آوردیم.

فوتبال خوزستان؛ واردكننده بزرگ بازیکن!

خطه گرم خوزستان از ديرباز ارائه فوتبال (هجومي) با تكنيك و در خور توجه طرفداران بي‌شماري را به خود جلب كرده و هم اكنون هم شور و علاقه به فوتبال اين خطه كم و بيش احساس مي‌شود.

مقصد بعدی قلعه نوعی کجاست؟

قلعه نوعی بین خود با سپاهان جدایی انداخته است اما این به منزله دور شدن او از فوتبال نیست، چون قلعه نویی در فوتبال تمام شدنی نیست.

اولین دربی ۹۹در جام حذفی رقم می خورد

با انجام قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی ،سرخابی ها به ملاقات یکدیگر دعوت شدند تا دربی کرونایی را در فضای بدون تماشاگر برگزار کنند.

بیکاری مربی سازنده و پیشکسوت کشتی فرنگی

قدیمی های ورزش و کشتی فرنگی با نام و نشان غلامرضا قصاب آشنایی کامل دارند.

دست مریزاد به فیض آسای عزیز

در روزهایی که بازارگرمی همدردی کوتاه مدت با اصغر فیض آبادی فروکش کرده و بسیاری فراموش کرده اند که همکاری در بستر بیماری و نگرانی دست و پا می زند یک همکار صممیمانه و از سر دلسوزی تا به آخر دنبال دوا و درمان اصغر فیض آبادی رفت تا نشان دهد از حضور در عرصه ورزش و رسانه فراوان مردانگی و مروت آموخته است.

رسولی: برلین نرفتم تا از چشم دور نمانم

یکی از جوانان دارای پتانسیل عالی محمود رسولی است، چپ دست جوانی که در تیم های ملی نوجوانان و جوانان قطر پاس ایستاد و رقابتی دیدنی با رسول آقچه لی و پوریا یلی داشت.

مربی صاحبنام وزنه برداری مازندران درگذشت

فریدون غزالیان مربی سرشناس و بلندآوازه قائمشهری که به روایتی پدر وزنه برداری مازندران بود، درگذشت.

گلستانی: فردی را برگزینید که مجبور به استعفا نشود!

مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی که از روز 6 مرداد آغاز شده بود، امروز (دوشنبه 20 مرداد) به پایان رسید.

لفظ عمو از کی در ورزش باب شد؟

توضیح استاد مسعود صالحیه در مورد رواج لفظ عمو در ورزش را بخوانید که جالب است به خصوص که ایشان خود با این کلمه در ورزش و والیبال شناخته می شود.

آقای مرادی؛ شنا یا والیبال؟!

قرعه كشي سي و چهارمين دوره ليگ برتر واليبال انجام شد و سر اخر چهارده تيم انهم نقدي و اقساط مجوز شركت در بازيها را دريافت كردند و يكبار ديگر فدراسيون در قبال بدهي برخي تيم ها كه اعلام كرده به هيج وجه كوتاه نمي ايد، كوتاه آمد!

دوچرخه سواری و فرهنگ اجتماعی

این یک درد فرهنگی است که هنوز بسیاری از عابران و رانندگان نمی دانند دخترانی که در جاده ها رکاب می زنند، خواهران اجتماعی آنها هستند و برای تندرستی و کسب افتخار جهت کشور عزیزمان یکه و تنها زیر آفتاب سوزان یا در میان سرمای شدید هوا تلاش می کنند و کوشش آنها بسیار مقدس و قابل احترام است. به گوشه ای دیگر از درد و دل های یکی از این دختران محترم دوچرخه سواری گوش فرا دهید.

دعوت 25 بازیکن به اردوی فوتبال جوانان ایران

اسامی 25 بازیکن تیم جوانان به منظور حضور در دومین اردوی آماده سازی اعلام شد.

منظمی: به هیچ جایی وصل نیستم

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری برای شرکت در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نام نویسی کرد.

امیر رفت، اما حرف های ‌بسیاری باقی است!

در دنیای حرفه ای فوتبال مربیان‌بزرگی‌را می شناسیم ،که علیرغم تجربه و توانایی والا با بن بست تیمی مواجه و علیرغم شایستگی حکم اخراجشان صادر می شود،اما شناخت دلایل افول و نزول سپاهان و نقش قلعه نوعی در این yزمینه نیاز به تحلیل و واکاوی بیشتری دارد.

مربیان کشتی در استان ها خانه نشین شده اند

مربیان و مدیران باشگاه در خانه مانده اند و هر آنچه در طول ماه ها و سال ها کار و زحمت رشته اند، دیگر پنبه شده است.

محرابی: لیگ امسال نفسگیر خواهد شد

در صورتی که شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ کشتی فراهم شود مسابقات حساس و نفسگیری خواهیم داشت.

امیرخان! مراقب سلامتی ات باش

فوتبال عین زندگی است پر از فراز و فرود، شادیها و ناکامی ها، این فراز و فرود نصیب امیر قلعه نوعی هم شده است.

ترکاشوند: نزدیک بود والیبال پیکان منحل شود

صحبت های آتشین محمد ترکاشوند در جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به قول معروف یک مرگ بر آمریکا (!) کم داشت، چون سوژه اصلی رسانه ها شده بود.

گزارش تصویری دیدار استقلال - سپاهان

تیم فوتبال استقلال موفق شد در یک بازی حساب شده و با برنامه سپاهان امیر قلعه نویی را با برتری دو بر صفر به زانو در بیاورد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

عسگری در انتخابات هیات سه استان

سید جلال عسگری دبیر محترم فدراسیون کشتی قرار است به عنوان نماینده فدراسیون و رییس مجمع در انتخابات هیات سه استان که طی امروز و فردا برگزار خواهد شد حضور پیدا کند.

یاریار: کرونا فوتبال هنرمندان جهان را هم بهم زد

یکی از مسابقاتی که قرار بود در ترکیه برگزار شود با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده، لغو شد.

قرعه کشی لیگ کشتی 29 مرداد برگزار می شود

با توجه به درخواست تعدادی از باشگاههای شرکت کننده در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) مراسم قرعه کشی این مسابقات به تعویق افتاد.

روزنامه شوت چاپ بیست و یکم مرداد

روزنامه شوت چاپ بیست و یکم مرداد منتشر شد.

ورزش خوزستان از نگاهی دیگر

ورزش خوزستان همانند نفت این خطه جوشان و خروشان نشان از سرزندگی دارد؛ حیف است از رخدادهای این خطه زیبا بی تفاوت عبور کنیم. خوزستانی ها در واقع بخش عمده ای از ورزش ملی کشور عزیز ما به حساب می آیند لذا از امروز بخش ویژه ای را به ورزش جنوب ایران به ویژه خوزستان اختصاص می دهیم.

سهم آسیا در بسکتبال چالش مهارت ها

مسوول برگزاری مسابقات مهارتهای فردی فیبا به البرز ورزشی گفت: چالش مهارتهای فردی فدراسیون جهانی بسکتبال طبق فرمتی که تعیین شده به طور همزمان بین کشورها انجام خواهد شد.

اجرای عدالت در ورزش چگونه؟

در لابلای اخبار ریز و درشت امروز ورزش کشور صحبت های مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش از آن جهت جلب توجه کرده است که بحث مبارزه با فساد ورزش را در بر می گرفت.

فوتبال با گیوه در بادکوبه!!

سال 1304 تیم کلوب تهران پس از پیروزی در تورنمنت سه جانبه به فکر بازی در فراسوی مرزهای ایران افتاد.

شعبان پور: رمضانی نامزد شماره دو پاسوری تیم ملی است

تا دو سه هفته دیگر، بیست و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آغاز می شود، لیگی که ستارگان زیادی را در کنار خود ندارد اما اگر به رسالت خود عمل کند، می تواند سکوی پرتاب پدیده های جدیدی باشد که در سراسر کشور به حد وفور دیده می شوند.

چند تیم مشروط در جمع کاروانیان!

بیست و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرعه کشی شد.

سایپا خزر شمال از لیگ برتر کنار رفت

پس از اعلام آمادگی سایپا خزر شمال بعنوان دومین تیم از استان مازندران بمنظور شرکت در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، این تیم از حضور در این مسابقات انصراف داد.

اولتیماتوم طلبکار سابق به رسول پناه!

محسن سیدی مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس که پس از جدایی گابریل کالدرون، قطع همکاری کرد، از مدیریت باشگاه به شدت گله مند است و در صورت عدم پرداخت مطالباتش به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

لطفا بگذارید مربیان جوان والیبال ایرانی هم دیده شوند!

آندره آناستازی در مصاحبه لایو خود با همکار جوان ما شاهین خیری در مورد سئوالی که از او پرسید: مربیان مورد علاقه شما چه کسانی هستند وی به خیلی نام ها اشاره کرد. او از پاچیکو نام برد.

قهرمان در ورزشگاه آزادی سوم است!

پرسپولیس در خانه برابر تیم فوتبال ذوب آهن باخت تا باز هم نشان دهد در کنار امار رویایی در خارج از خانه، امسال در مسابقات فوتبال خانگی به هیچ وجه اندازه مسابقات خارج از خانه عملکردی رویایی نداشته است.

پرسپولیس و استقلال یا تراکتور در مصاف نفت مسجدسلیمان

مسابقه فینال جام حذفی کشور را چه تیم هایی برگزار خواهند کرد، به نظر میرسد جذاب ترین گزینه برای فینال جام حذفی مسابقه فینال بین ۲ تیم فوتبال پرسپولیس واستقلال باشد .بعد از این گزینه، گزینه پرسپولیس وسپاهان دومین جذابیت را برای برگزاری فینال دارد.

روزنامه شوت چاپ ۲۰ مرداد ۹۹

روزنامه شوت چاپ بیستم مرداد ۹۹ منتشر شد.

تشکر از دکتر حق وردی و مهندس سعادتی

در این روزهای سخت کرونایی هستند اشخاصی که خبرنگاران را از یاد نبرده اند، ما نیز در خبرگزاری البرز ورزشی هر اقدام پسندیده ای را ارج می نهیم.

نصب بنر تبریک شهرداری تهران به مجموعه روزنامه شوت

شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با نصب بنری در نزدیکی دفتر روزنامه ورزشی شوت واقع در خیابان قائم مقام فراهانی از خبرنگاران این رسانه قدردانی کرد.

قعر جدول غوغا به پا است

با برگزاری پنج دیدار که فردا انجام می شود، پرونده هفته ۲۸لیگ برتر بسته خواهد شد.

پشنگ: دست پرورده های دیگران را برند می سازید؟

در بین اخبار گوناگون والیبالی امروز چشمم به اطلاعیه ای یکی از باشگاه های تهران خورد که مرا به فکر فرو برد تا چند سوال از مسئولین داشته باشم.

نقش ارزنده مردان پشت پرده پرسپولیس و استقلال

اگر در تیم فوتبال پرسپولیس یک آقا کریم وجود دارد وهمه به او بسیار احترام می گذارند واعتقاد دارند یکی از مهم ترین عوامل موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سالیان اخیر اوست بی تردید در استقلال هم مجید نامجو مطلق می تواند نقشی مهم در بالندگی وقدرت تیم فوتبال استقلال داشته باشد.

حمایت فدراسیون فوتبال از هیات تهران

فدراسیون فوتبال اقدام اخیر هیات فوتبال تهران را تایید و با حمایت از هیات فوتبال تهران، مجوز آغاز رقابتهای فوتبال تهران(آسیا ویژن) را صادر کرد.

گل محمدی: پرسپولیس تیم آرزوهاست

یحیی گل محمدی در اولین حضورش با پرسپولیس اولین جام قهرمانی در لیگ برتر را تصاحب کرد. مربی موفق تیم پرسپولیس بعد از فتح جام حرف های تازه ای بر زبان آورد که با صحبت های قبلی اش متفاوت است.

محجوب: مدیرشطرنجی تجربه ناموفقی بود

نخستین خواسته جامعه شطرنج از وزارت ورزش این است که اجازه ندهند پروسه انتخاب رئیس فدراسیون از شش ماه تجاوز نکند، فعلا پنج ماه و 20 روز است که فدراسیون توسط سرپرست اداره می شود.

عیسائیان: حواس من به بازی است نه آمار...

تینا عیسائیان یک وزنه سنگین و نقطه اتکا تیم ملی بسکتبال است، او به رغم ظرافت زنانه، مردانه بازی می کند و بسیاری معتقند تینا از معدود ایرانیانی است که می تواند در سطح بین المللی بدرخشد.

مهروز ساعی پرده از دوپینگ مشکوک قلی پور برداشت!

مهروز ساعی همسر حمیدرضا قلی پور قهرمان سابق ووشو جهان گفت: به زودی ثابت خواهیم کرد که به حمیدرضا و آقای تقوی خیانت شده و هرچند دوپینگی که به وجود آمده حتی برای خود ما هم مسلم و مسجل است ولی سوال این است ورزشکارانی که سالی دوبار تست دوپینگ می دهند چگونه مرتکب دوپینگ می شوند.

صابری: خوشحالم که عضو خانواده بسکتبال هستم

داور بین المللی بسکتبال بانوان بعد از سالها حضور در صحنه قضاوت کناره گیری کرد. وی دوره داوری بین المللی را زیر نظر خاننم اندرسن از سوئیس گذرانده است و در روز مراسم پایانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به کار خود خاتمه داد.

مسابقات جهانی پیشکسوتان ژاپن 2021

مسابقات جهاني پيشكسوتان كه اولين دوره آن از سال 1985 در تورنتو كانادا آغاز شد.

تکلیف لیگ کشتی چه می شود؟

لیگ فوتبال به ایستگاه آخر رسید اما هنوز مشخص نیست آیا لیگ کشتی برگزار خواهد شد یا خیر؟

خبرگزاری البرز ورزشی و روزنامه شوت همگام با پویش ایران همدل

این روزها بیش از همیشه مردم جهان به ویژه ایرانیان به همدلی و همنوردی نیاز دارند تا در کنار همدیگر بتوانند بر کوه مشکلات ناشی از شیوع ویروس ویرانگر کرونا و مشکلات اقتصادی مبتلا به فایق آیند و درس همدلی را مرور کنند.

عمو زاده: با فن چهار امتیازی کشتی گیر آمریکایی را ادب کردم

از سن هفت سالگی کشتی را از باشگاه خلیل شهر بهشهر زیر نظر استاد باقر محمدپور شروع کردم و در حال حاضر هم زیر نظر آقای حمید رضا زاده تمرین می کنم.

غدیر؛ عید پیمان و میثاق و عدالت

عید غدیر، پیمان یک تفکر ارزشمند است، روز بزرگی که تکامل و آغاز تداوم ولایت است، روزی که شیعه سرخ علوی عالمگیر شد.

امامی: لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است

متاسفانه هنوز مجوز برگزاری مسابقات کشتی صادر نشده و فدراسیون هم پیگیر است که این مجوز را بگیرد.

استقلال هم مانند سپاهان از خودی ها ضربه می خورد؟

مشکلات استقلال و سپاهان یک جورند.آنها برای جدال مرگ و زندگی خیلی زود دست به کار شده و اردو زدند. اما فرهاد و امیر قبل از آنکه به فکر رفع و رجوع مشکلات تاکتیکی باشند،باید مانع تنش های بیرونی و فشار روانی خودی ها شوند.

مظفری: الکنو مربی بزرگی است

الکنو مربی بزرگی است آنقدر که من ایرج مظفری به خودم اجازه نمی دهم درباره ایشان صحبت بکنم.

ژاپنی ها استارد زدند

ژاپن بعد از چند ماه وقفه کار خود را با رعایت نکات بهداشتی آغاز کردند.

نقش بسزای پیروانی در قهرمانی پرسپولیس

شاید نقش کادر فنی و مدیریتی یک باشگاه در میان درخشش بازیکنان و نحوه هدایت سرمربیان به چشم نیاید، اما تیم قهرمان هیچگاه به موفقیت نمی رسد مگر اینکه مدیرانی لایق و کاربلد داشته باشد.

جستجوی زمینه فساد، مهم تر از اعدام مفسدین!

در رادیو ورزش شنیدیم که درباره فساد مالی در تشکیلات تیمی پرسپولیس واستقلال و به خصوص قرمزها بدون پرده پوشی گفته می شود؛ آیا به راستی حضور حفاظت و اطلاعات سپاه در این پرونده می تواند گشایشی تاریخی ایجاد کرده وبرای اولین بار باور داشته باشیم که عامل فساد در فوتبال تنها بازداشت نشده که ممکن است برای اولین بار مجازات هم بشوند؟

دیدار نصیرزاده با استاندار مازندران

در نشست رییس سازمان لیگ کشتی با استاندار مازندران پیرامون حضور قدرتمند نمایندگان این استان در لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام (ره) برگزار شد.

عامل حرکت و ترس از فردا در جمع سرخها

پرسپولیسی ها به راحتی قهرمانی را در مسابقات فوتبال لیگ امسال دارند البته پرسپولیس امروز که امتیازات بسیار زیاد وقابل توجهی را کسب کرده در برخی نقاط صاحب امتیازاتی نسبت به دیگر تیم ها بوده که برخی از این امتیازات بسیارمتافیزیکی وخارج از عرف رایج بر فوتبال بوده است .

استقلال مدعی اول قهرمانی لیگ ۱۴۰۰-۱۳۹۹

شیخ دیاباته باز هم برای تیم فوتبال استقلال گل زد تا سومین مرد سیاهپوست استقلال در خط حمله سه سال اخیرش برای این تیم حداقل یک ماندگاری تاریخی داشته باشد.

روزنامه شوت چاپ ۱۶ مرداد ۹۹

روزنامه شوت چاپ ۱۶ مرداد ۹۹ منتشر شد.

تقدیر و تشکر از مسوولان شعب منطقه یک بانک ملت

امروز رضا اسماعیلی صاحب امتیاز و مدیر مسوول خبرگزاری البرزورزشی و روزنامه ورزشی شوت به همراه آقایان حامد قاسمی عارف مدیراجرایی، احمد دباغ دبیر سرویس کشتی خبرگزاری و محسن حاجیلو گزارشگر باتجربه و دوست داشتنی تلویزیون به ساختمان ریاست شعبات منطقه یک تهران رفتند.

خبرنگار ، چشم بینای جامعه

هفدهم مردادکه روز شهادت محمود صارمی ،همکار صدیق ما در شهر مزار شریف افغانستان است ،بهانه خوبی است تا در روز خبرنگار تاملی پیرامون اوضاع و احوال این حرفه پر مشغله ،حساس و البته مهم داشته باشیم.

یک روز زیبا در بسکتبال بانوان ایران

در روزهایی که کرونا همه را خانه نشین کرده است دیدن یک آیین زیبا آنهم در ورزش بانوان جالب توجه می نماید. با توجه به محدودیت هایی که به هر حال وجود دارد و باید هم پروتکل ها را رعایت کرد فکر می کنیم که آیین پایانی مسابقات بسکتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور، نمای خوبی داشت. به خصوص که در حاشیه این مسابقات بهترین های لیگ برتر هم معرفی شدند.

خبرنگاران؛ خواسته ها و مشکلات...

پس فردا روز خبرنگار است؛ 17 مردادماه برای ما تداعی گر یک سناریوی تکراری و قدیمی است، روزی که کلمات و جملات زیبایی نثار این قشر زحمتکش می شود اما واقعیت این است که خبرنگاران هم در این عرصه مورد کم لطفی و گاهی هم بی حرمتی قرار گرفته اند. آنها هم نیازها و خواسته هایی دارند که شاید شنیدن آنها حداقل برای این روز به خصوص خالی از لطف نباشد.

هشت تیم تکراری و هشت تیم رهگذر در دوران اوج پرسپولیس

در تمام این سالهای پنج گانه تنها هشت تیم بوده اند که در تمام ادوار در لیگ برتر حاضر بوده و هشت تیم دیگر به طور ناهماهنگ در جدول حاضر بوده اند. در این هشت سال این تیم ها در لیگ برتر در کنار هشت تیم دیگر حضور داشته اند.

نونهال ایرانی در کانون توجهات بوکس آسیا

در عنوان پست صفحه رسمیasbc  آمده: «شور و نشاط جدید بوکسورِ هشت ساله ایرانی علی خدادادی- ستاره آینده بوکس آسیا».

مهلت 35 روزه به اسکوچیچ

پرونده پر سر و صدای انتقال بحث برانگیز اسکوچیچ از باشگاه صنعت نفت آبادان به تیم ملی کشورمان همچنان باز است و اکنون گفته می شود که دراگان 35 روز برای پیگیری کارش مهلت دارد.

پورعلی فرد مشاور تکواندو شد

ناصر پورعلی فرد که چند ماه قبل به دلیل بازنشستگی بعد از سال های طولانی از سمت خود به عنوان رییس فدراسیون پرورش اندام کنار رفت، حالا طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، به عنوان مشاور عالی منصوب شد.

تاکید به برگزاری لیگ کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

دومین نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی (فدراسیون کشتی) برگزار شد.

پورموسوی: تمام هدف ما بقای پارس در لیگ برتر است

سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم باخت مقابل شاهین بوشهر را یک اتفاق فوتبالی قلمداد کرد و ضمن اعلام این خبر که پارس جم برای تقابل با حریفان در سه هفته باقی مانده چهار بازیکن مصدوم دارد، گفت: در هفته های منتهی به پایان مسابقات تنها هدفمان بقای نماینده شهرستان جم در لیگ برتر است.

دستگیر مدیر یک باشگاه پایتخت

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاههای پایتخت اطلاعیه ای صادر کرد.

جانشین سانه از اسپانیا آمد

فران تورس با امضای قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست.

مدرسان ایرانی در کلاس های اورآسیای والیبال

در حالی که راضیه سیف زاده به عنوان تنها مدرس ایرانی فدراسیون جهانی والیبال در صحنه آموزشی این رشته حضوری فعال و موثر در عرصه های بین المللی دارد، خبر دار شده ایم که دو مربی جوان ایرانی محمود افشاردوست و علیرضا طلوع کیان نیز به جمع مدرسان اورآسیا پیوسته اند که امیدواریم موفق باشند.

بازیگر نقش جهان پهلوان تختی: دنبال کار می گردم

مهمترین دغدغه حال حاضر من پیدا کردن کاری است که بتوانم‌ زندگی آینده ام را بسازم.

ابراهیمی نیا: مسئولان باید از قایقرانی بیشتر حمایت کنند

پیشکسوت رشته قایقرانی در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: قایقرانی نیازمند حمایت بیشتر است.

فیاضی: لیگ لهستان نه دعوا دارد و نه بدقولی...

پوریا فیاضی سوای اینکه بازیکنی فداکار و فنی است به لحاظ اخلاقی هم یکپارچه آقاست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی امسال هم در شهرداری ارومیه بازی می کند و طرفداران زیادی هم در این شهر دارد.

دانشکده والیبال؛ بهمن ماه 1400 دانشجو می پذیرد!

دومین نشست کارشناسان والیبال برای تعیین سرفصل های تدریس ورزشهای توپی با گرایش والیبال در دانشگاه ارومیه تشکیل شد.

اورسجی: می خواهیم مقر کنفدراسیون کبدی آسیا را به ایران بیاوریم

نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بر این است که به جای فدراسیون جهانی بیشتر برای انتقال مقر کنفدراسیون کبدی آسیا به ایران برنامه ریزی کنیم.

«سالم» در کلینیک آنلاین دانش افزایی اسپانیا

هادی سالم داور بین المللی ایران در کلینیک آنلاین دانش افزایی اسپانیا شرکت کرد.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز

دبیر فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون در تاریخ ۲۸ مردادماه خبر داد.

روزنامه شوت چاپ 15 مرداد 99

روزنامه شوت چاپ 15 مرداد 99 منتشر شد.

سال به سال در مسیر تکرار

در تاریخ مسابقات فوتبال لیگ در ایران، قهرمانان لیگ، در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود عملکرد متفاوت داشته اند.

پرسپولیس رکورد دار تکرار در تاریخ فوتبال ایران

در تاریخ فوتبال ایران، قاعده تکرار قهرمانی در لیگ نه تنها برای تیم پرسپولیس بلکه در باره برخی تیم های اتفاق افتاده است.

وبینار بهاروند با اینفانتینو و شیخ سلمان

وبینار جیانی اینفانتینو رییس فیفا، شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و روسای فدراسیون های عضو منطقه آسیای مرکزی برگزار شد. در این وبینارٰ، رییس فیفا در آغاز گزارشی درباره آخرین تصمیم گیری های فدراسیون جهانی با توجه به شیوع کووید-۱۹ ارائه کرد.

داور پنجم دوای درد هفته های پایانی لیگ

باور کنید که در این فوتبال بی در وپیکر بوی خیلی از مسایل بحث انگیز وتخریب کننده به مشام می رسد. متاسفانه آلودگی بد جوری ریشه دوانده وگستردگی ان لحظه به لحظه در حال رشد است.

پاشازاده: استقلال تاوان اشتباهاتش را می دهد

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین از حفظ وماندگاری تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر می گوید.

فغانی ایرانی می ماند یا...؟!

انتشار مطلبی در خصوص خروج نام علیرضافغانی از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران واکنش‌های زیادی را در بین اهالی جامعه فوتبال در پی داشت.

مهماندوست به ایران بازگشت

رضا مهماندوست مربی موفق و بلندآوازه تکواندوی ایران که چندسالی است به جمهوری آذربایجان نقل مکان کرده است و سکاندار تیم ملی این کشور شد، به خاطر شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشته و نکات جالبی را مطرح کرده است.

وقتی تاریخ تغییر هویت می دهد

لیگ نوزدهم در آستانه رسیدن به نقطه پایانی ست .در لیگ نوزدهم اتفاقاتی برای اولین بار در حال وقوع است: اول این که با سقوط احتمالی تیم پیکان، استان تهران به کمترین تعداد تیم در تاریخ لیگ حرفه ای خواهد رسید .

دوپینگ و تبانی و کوید ۱۹ سایه سیاه دلالی روی سر فوتبال

سه هفته به پایان مسابقات فوتبال لیگ برتر باقی مانده است .در انتهای جدول رده بندی مسابقات تیم هایی هستند که ممکن است تنها با یک برد ۳امتیازی در جدول رده بندی مسابقات لیگ بمانند واحتمال دارد گاهی حتی یک مساوی به جای یک باخت،‌ آن تیم را نگه دارد. تجارت خوبی است! با یک مساوی یک تیم امکان دارد قیمت فاصله ارزشی بین لیگ برتر تا لیگ دسته اول که بالاتر از ۲۰میلیارد تومان است را پر کند.

علی اکبری: مرد آهنین سنگین وزن جهان هستم

مبارز ایرانی بعد از امضای قرارداد با سازمان One Championship خود را بهترین مبارز سنگین وزن جهان توصیف کرد.

یزدانی نیا: تا زمانی که اجازه ندهند امکان برگزاری لیگ وجود ندارد

محمد جواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت : امکان برگزاری لیگ کشتی وجود ندارد و ما منتظر صدور مجوز برگزاری مسابقات از سوی مراجع ذیربط هستیم.

والیبال جام زالتانف

بلغارستان که با انتخاب گانف به یکی از فعالترین فدراسیون های اروپا تبدیل شده است در نظر دارد همه ساله مسابقاتی را تحت عنوان جام زالتانف برگزار کند.

گروزر: معروف یک پاسور شگفت انگیز است

گروزر بمب افکن آلمانی که قوی ترین سرویس های کشنده را در جمع والیبالبازان دنیا دارد، در کشور ما نیز از شهرت بالایی برخوردار است. وی از والیبال ایران به عنوان یک تیم شگفت انگیز نام می برد.

آرزومندی: مسابقات انتخابی مهارتهای فردی از 23 مرداد آغاز می شود

نخستین بازی تیم بسکتبال جوانان ایران برای انتخابی جهان از روز 23 مردادماه آغاز می شود به همین دلیل اردوی آماده سازی بازیکنان برگزیده از روز چهارشنبه آغاز می شود.

آقای دکتر! چقدر به مدیران جوان اعتقاد دارید؟

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضور بازنشسته ها در وزارت ورزش گفت: این مساله اختلاف بین سازمان امور استخدامی و دیوان عدالت اداری است و وزارت ورزش در این مورد تابع دولت است و کمیته ملی المپیک هم درخواست ادامه خدمت کیکاووس سعیدی را در پُست دبیرکلی داده است.

حمیدی: ووچان پدیده لیگ بانوان بود

در آخرین بازی نیم فصل اول تا دقایق آخر 1-2 از تیم شهرداری بم جلو بودیم و فقط در اثر اشتباهات فردی شکست خورده ایم، البته شهرداری تیم خوبی داشت ولی باید ادعا کنم که تیم ما بهترین بود.

اداره دپارتمان؛ کار یکنفره نخواهد بود

نشست آنلاین دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال زمینه ای جالب برای همفکری بود، اینکه چه داریم و برای آینده چه باید بکنیم...

رضایی: اهل کانال زدن و لابی نیستم

بازیکن و مربی تیم ملی والیبال اعتقاد دارد که تیم ملی ایران در سال منتهی به المپیک به مربی احتیاج دارد که از ضریب خوشی بالا برخوردار بوده و بتواند در کمترین فرصت ممکنه شناخت کافی از ملی پوشان ما به دست آورد.

معیار انتخاب مربی و مربی معیار؟

انتخاب راه و روش درست در فوتبال ،نیاز به حضور مدیران توانمند و کاربلد در یک سیستم ‌هماهنگ دارد. نبود این تفکر در فدراسیون موجب شده تا معیار انتخاب درست مربیان را گم کنیم و به بیراهه برویم.

انتقال بیرانوند و جیب خالی پرسپولیس

باشگاه آنتورپ بلژیک به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، نتوانست در هفته گذشته، هزینه انتقال بیرانوند را به حساب پرسپولیس‌ واریز کند.

توافق منچستر یونایتد و دورتمند بر سر انتقال سانچو

دو باشگاه منچستر یونایتد انگلیس و بروسیا دورتمند برای انتقال جیدون سانچو وینگر جوان و باتکنیک سیگنال ایدونا پارک به اولدترافورد به توافق رسیدند.

جانشین کپا در چلسی مشخص شد

به ادعای یکی از رسانه‌های انگلیسی، نیک پوپ، دروازه‌بان و ستاره تیم فوتبال برنلی مورد توجه مدیران باشگاه چلسی قرار گرفته است.

بیرانوند: ماجراجویی ام در اروپا تازه آغاز شده!

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است آنتورپ مقصد نهایی او در فوتبال اروپا نیست.

نوراللهی: پیشنهاد همیشه بوده، اما اولویتم با پرسپولیس است

چند سال است که پرسپولیس ضعف مدیریتی دارد. طی شش سالی که در این تیم هستم اکثر سال‌ها مشکل مدیریتی داشتیم. قبلی‌ها را کنار بگذاریم و به حال هم نگاه کنیم شرایط خیلی سخت است.

میلاد در لیگ انگلیس، مهرداد در لوشامپیونه

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران و برادرش مهرداد محمدی دیگر ملی پوش کشورمان، با پیشنهادات جدید و جذابی مواجه شده اند.

رونالدینیو؛ از حبس خانگی تا همسایگی با مسی!

رونالدینیو قصد دارد پس از آزادی‌اش از حبس خانگی در پاراگوئه در ایالت کاتالونیای اسپانیا و در همان منطقه‌ای که لیونل مسی زندگی می‌کند ساکن شود.

صالحی امیری کناره گیری سجادی را تکذیب کرد

جودو یک پرونده ملی است، کمیته و وزارت به صورت مشترک برنامه را پیش می‌برند. شخصا براین باور هستم اگر رسیدگی عادلانه انجام شود حتما جودوی ایران سربلند بیرون خواهد آمد.

لوکارلی در لیگ ایتالیا

ستاره تیم ملی والیبال برزیل تیم سرانجام به ایتالیا رسید تا تمریناتش را با تیم جدید خود آغاز کند.

درگذشت قهرمان کشتی المپیک و جهان

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از کشور قزاقستان درگذشت.

دیدار دوستانه عبادی پور با کولاکوویچ

تمرینات تیم والیبال اسکرا بوهاتوف لهستان که میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد با حضور همه بازیکنان از امروز آغاز خواهد شد.

مهاجم پرسپولیس در لیگ هند!

یک باشگاه هندی قصد دارد آنتونی استوکس مهاجم منفور پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

حسینی: بازیکن آلانیا هستم اما برای نوشهر بازی می کنم

پیمان حسینی دروازه بان افسانه ای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که موقتا برای تیم موج سواران نوشهر بازی می کند، در صورت آغاز لیگ فوتبال ساحلی ترکیه، مهرماه به باشگاه آلانیااسپور بازمی گردد.

کاوه: نوایی از بزرگان بنام و فراموش نشدنی کشتی بود

هدف از رونمایی صفحه مجازی برای اعضای تیم ملی کشتی آزاد، ایجاد بستری برای احاطه هرچه بهتر کادرفنی بر تمرینات کشتی گیران در ایام کرونا است.

اسامی داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران و کمک داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته بیست و هشتم و دیدار معوقه هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد.

احمدی: جام حذفی زمینه ای برای محک و کسب تجربه بود

اکسون قهرمان جام حذفی والیبال بانوان تهران شد.

همت یار، از فوتبال تا فوتبال

نام شناسنامه اش باقر است، اما همه او را داریوش صدا می زنند.

سارا قمی: پیشنهاد گرجستان را نپذیرفتم

قهرمانی حق تیم شهرداری بم بود، چون 6 - 5 بازیکن ملی پوش این تیم چندسالی است که کنار هم بازی می کند و با هزینه میلیاردی در بخش بانوان مشکلی ندارند. در تیم جم زهرا سربانی و رها یزدانی (گلر) عالی اند.

نام یک ایرانی در شورای داوران تکواندوی جهان

فریبا مددی عضو شورای داوران فدراسیون جهانی تکواندو شد.

عابدین: حلقه رقابت بین سرعتی زنها تنگ است

روزگاری بود که دل والیبال با رفتن یک بازیکن چنان می لرزید که انگار زالتانف را از دست داده ایم، یادمان می آید علیرضا نادی که کنار گذاشته شد بسیاری مقصر بودند که جای خالی او به این زودی پر نمی شود.

ابتکار شایسته کمیته ملی پارالمپیک

کمیته ملی پارالمپیک در اقدامی پسندیده و شایسته با توزیع ماسک، شیلد و مواد ضدعفونی کننده در مقاطع مختلف دست به امدادرسانی و ترویج فرهنگ رعایت اصول بهداشتی کرده است که در نوع خود و در جمع ادارات و ارگانهای ورزشی بی نظیر است.

اسلامی: دنبال یار خارجی نیستم

تکلیف تیم بسکتبال شیمیدر ظرف چند روز آینده مشخص می شود.

نقش ورزش در درمان افسردگی

افرادی که حداقل یک بار در هفته ورزش می کنند، به مراتب سرزنده تر از افرادی هستند که هفته ای یک بار هم فعالیت بدنی ندارند.

معمای مربیان برکنار شده

هنوز هم به یک معما می ماند، اینکه چه شد ستاره موسوی از سرمربیگری تیم ملی کاراته بانوان کنار گذاشته شد.

ملی پوش ایرانی در تیم کانادا

مربی و بازیکن بلندآوازه والیبال ایران به تیم ملی کانادا دعوت شد.

بازیکن شنزن چین شاگرد شمسایی شد

بازیکن ملی‌پوش فرش‌آرا مشهد با عقد قراردادی به گیتی‌پسند اصفهان پیوست.

«نوایی» چهره در نقاب خاک کشید

 استاد محمدرضا نوایی پیشکسوت کشتی، دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در سال 1973 دار فانی را وداع گفت و جامعه کشتی را عزادار کرد.

فوتبالی که هیچ شباهتی با اصول حرفه ای ندارد!

هیچ چیز فوتبال ما به فوتبال حرفه ای شباهت ندارد ،ما داعیه لیگ حرفه ای داریم ،اما عمده اقدامات ما از جمله مصاحبه گریزی مربیان ، بی توجهی به مخاطب ودعوا و مرافعه کادر مربیان و ذخیره ها در کنار زمین خلاف این ادعا را ثابت می کند.

نامه باشگاه سپاهان؛ پنالتی استقلال ونگرانی تیم ها!

هفته های پایانی لیگ پیش رو است و حرف وحدیث ها به اوج خود رسیده است. نگرانی باشگاه های روی لبه تیغ بیشتر جلوه می کند.

پرسپولیس متوازن واستقلال پر فراز ونشیب

استقلال با برد برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته وبه نایب قهرمانی نزدیک شده است .اگر استقلال توازن در عمکردش داشت امروز نزدیک تر به موفقیت بود .در اولین ماه لیگ برتر استقلال تنها ۲امتیاز گرفته واگر مثلا در این ۴ بازی در ابتدای فصل عملکردی بهتر داشت امروز با نزدیک ۶۰ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برترقرار داشت.

تجربه؛ گمشده نیمکت استقلال

نیمکت تیم استقلال خیلی جوان است. برای تیم بزرگی چون استقلال وجود نیمکت جوان با توجه به بازیهای بزرگ و سخت درون و برون مرزی که پیش رو است، مشکل ساز خواهد شد.اگر به روحیات و رفتارهای وبرخوردهای کادر فنی این تیم توجه شود، خواهید دید که اعضای کادرفنی اگر بیشتر از بازیکنان کارت زرد و قرمز دریافت نکرده باشند، حداقل با آنها برابری دارند.

نظام آبادی: نگاه در فوتبال بانوان سهمیه ای است

در فوتبال بانوان خیلی ها زحمت می کشند از جمله تیم شهرداری بم که سرمایه گذاری مطلوبی دارد و تیمی یکه تاز است، اما ما هم باید قدردان شهرداری سیرجان باشیم که مساعدت کرده است تا همه ساله تیمداری کنیم.

قنبری: از من یک هیولا ساخته اند

فریدون قنبری نامی است که اگر در هر مکان و زمانی به زبان بیاید کلی قضاوت و کلی هجمه درست و نادرست به دنبالش دارد، همه گوش شکسته ها صاحب نظر می شوند و شروع به نقد این قهرمان دیار پهلوانان می کنند.

مرگ ناگهانی والیبالیست کره ای!

یک بازیکن سرشناس کره ای شب گذشته در منزل شخصی اش جان سپرد!

قواره پرسپوليس بايد آسيايي شود..!

تيمي كه با اختلاف امتياز زياد نسبت به تيم دوم قهرمانيش مسجل باشد ،طبيعي است كه ازانگيزه چنداني براي ادامه بازي ها برخوردار نخواهد بود.

نیما عالمیان با تیم تین لا رومانه در فرانسه

نیما عالمیان لژیونر تنیس روی میز پس از ماه ها حضور در ایران باید به فرانسه برگردد.

مهرماه؛ انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا

رقابت های کشتی آمریکا برای انتخاب نفرات اعزامی به المپیک توکیو روزهای 18 تا 20 مهرماه برگزار می شود.

موذن: ممنون شهردار قزوین هستم

رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌هایی کشور قرار است از نیمه شهریورماه آغاز شود. در همین راستا مسئولان سازمان لیگ به دنبال تکمیل تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

داورزنی تا المپیک ماندنی شد

در رابطه با بازنشستگی کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به جهت پست‌های مهمی که در اختیار دارند و تاثیرگذاری هر گونه چالش ایجاد شده پیرامون آنها در آستانه بازی‌های المپیک، مکاتبه‌ ویژه‌ای با سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است.

روزنامه شوت چاپ دوازدهم مرداد 99

جلد روزنامه شوت چاپ دوازدهم مردادماه 99 منتشر شد.

میرمیران: دوپینگ؟ علی نژاد باید پاسخگو باشد

اردوها برای چیست، مگر جز این است که همه رفتار ورزشکاران از تغذیه و خواب و حتی استراحت باید زیرنظر باشد؟ مگر فدراسیون های ورزشی ما در اردوها پزشک ندارند؟ پس چگونه است که بعد از یکسال و اندی ناگهان قهرمانی دوپینگی اعلام می شود.

گلستانی: کفاشیان به درد دوومیدانی می خورد

ماراتن جام کویر را در ایران برگزار خواهیم کرد و در این زمینه قولهای مساعدی هم گرفته ایم.

معالی: والیبال تبریز به بازیکن سازی نیاز دارد

برای ایجاد هماهنگی بین مربیان والیبال تبریز از حدود 21 مربی در سطح دانشگاه ها و آموزش و پرورش و مربیان پویا و فعال دعوت به عمل آمده است. در این نشست، درباره اهداف پیش روی والیبال تبریز تبادل نظر و گفت و گو شد.

کریمی: فیلم پاسهای پاسورهای بزرگ می بینم

جواد کریمی هم مانند امیرحسین اسفندیار منتظر صدور روادید سفر به اروپای شرقی است.

موذن: کوچولو، تب می کنم

محمدرضا موذن لیبروی تیم ملی یکهفته دیگر را هم باید در قرنطینه بگذراند.وی که به همراه تنی چند در تمرینات سایپا دچار کرونا شده بود به تجویز پزشکان در قزوین و منزل پدری اش دوران درمان را سپری می کند.

امجدیه، ناله یک زمین قدیمی و پرخاطره ورزش

مقاله ای که می خوانید، نوشته یکی تحصیلکردگان خوب مدرسه عالی ورزش است، بانویی از خانواده استکی ها در استان اصفهان که در ورزش به ویژه وزنه برداری سرآمد هستند. آن چیزی که در این مقاله به نگارش درآمده، نوشته ای از سر احساس مسئولیت پذیری است و ما نیز از یکی دو سال پیش چنین زمزمه هایی را در مورد بخشی از ورزشگاه شهید شیرودی شنیده ایم و ظاهرا اینبار گویا قضیه جدی تر است. امیدوار هستیم مسوولان امر با کنجکاوی و احساس مسئولیت قضیه را پیگیری کنند تا اگر صحت دارد، به واقعیت تبدیل نشود.

فشارهایی که سئول نشینان را ناراحت می کند

وزارت ورزش و جوانان روزهای پر تلاطمی را سپری می کند. برخی تصمیم های نادرست، انتصاب های بی پایه و سفارشی موجب شده تا مدیران رده بالای وزارت بیش از پیش زیر تیغ انتقادات قرار بگیرند.

آموزه های عید قربان برای ورزش

عید قربان، عید خون نیست، عید رهایی از اسارت از نفس شیطانی است.

نوری: تای چی ورزش اول همگانی خواهد شد

شخصی که چندین سال نایب رئیس یک فدراسیون بود اکنون به نایب رئیسی کمیته تای چی قناعت کرده است.

سنگ بزرگ علامت نزدن است؟!

بحث انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال ایران به آن سوی مرزها هم کشیده شد و بعد از رسانه های لهستان و ایتالیای نوبت به بلغارها رسید که وارد گود خبری شوند و هر یک از دریچه ای به این قضیه بپردازند.

محمدی: تمامی ورزشکاران شهریار زمین گرفتند

علی محمدی ملی پوش اسبق و عضو شورای شهر شهریار: هر کدام از قهرمانان امکانات نگرفته اند اعلام کنند.

به فکر سرداران بی مدال هستم

ایوب آزموده قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی طی مصاحبه ای با خبرنگار البرز ورزشی گفت: من متولد سال ۱۳۵۱ شهر سنندج هستم کشتی را از سال ۱۳۶۳ زیر نظر آقای اشرف هدایت نژاد شروع کردم و از سال ۱۳۶۵ خدمت استاد محمد مصطفایی رفتم و به کشتی ادامه دادم تا اینکه وارد مسابقات شد. شروع کشتی من از نو جوانان و جوانان بود که موفق به کسب مقامها ی مختلف در سطح کشور شدم.

جنگ و صلح در فوتبال پایتخت

تاخیر افتادن انتخابات هیات فوتبال تهران به یک معما تبدیل شده است.

کاندیداهای هیات فوتبال در دفتر گل محمدی

حدود ۱۶نفر از کاندیدا های هیات فوتبال تهران به اتفاق در دفتر رضا گل محمدی ریاست ورزش وجوانان استان حاضر شدند تا درخصوص شفاف سازی انتخابات آینده هیات فوتبال بحث و گفت و گو کنند.

سایه تبانی و شرط بندی در لیگ

در روزهای پایانی مسابقات در تمام رده ها به ویژه لیگ برتر،مسائل پشت پرده ازجمله تبانی، شرط بندی ودلالی ،اساس حرکت فوتبال را تحت الشعاع قرار می دهد،لذا انتظار می رود با نظارت و مراقبت مضاعف از بروز ناهنجاری و مشکلات آتی جلو گیری شود.

ششمین سالگرد درگذشت یک سردبیر اخمو و دوست داشتنی

فردا نهم مردادماه مصادف است با ششمین سالگرد درگذشت ناصر احمدپور مردی از جنس رسانه و ورزش که با حضور من در عرصه ورزشی نویسی نگاه ها را تغییر داد و با جمع کردن تنی چند از ورزشی نویسان جوان نقد و بررسی و حاشیه نویسی را با ذائقه خوانندگان و ورزشی خوانها در هم آمیخت که بیشترین مخاطبین را پیدا کرد.

عباسعلی: کجا بروم بهتر از ایران؟

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با تمام حواشی که داشت به پایان رسید.

برنامه جدید بازی های تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی

پس از ماه‌های بلاتکلیفی، برنامه بازی‌های معوقه از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا اعلام شد و تیم ملی طبق پیش‌بینی‌ها، در مهر و آبان سال جاری چهار دیدار سرنوشت‌ساز خود را برگزار می‌کند.

سوپراستاری به نام حدادی در لیگ چین

با پایان یافتن کار حامد حدادی در لیگ چین، نگاهی به آمار این ستاره بسکتبال ایران خواهیم داشت.

بار کج لیگ به مقصد می رسد؟

با اینکه امروز ۲۵ استان در خط قرمز ویروس کرونا قرار دارند، ولی بازهم تنور سوزان لیگ گرم شده و استرس کشتی گیران از بستن قرادادهای سفید بیداد می کند.

یادی از مردی که پدر فوتبال غرب مازندران بود

مهندس «مسعود درویش» پدر شموشک یازده سال پیش در چنین روزهایی دار دنیا را وداع گفت. مردی از تبار مهربانی، عطوفت و معرفت. مردی که نه از دور دستی بر آتش خیر داشته باشد بلکه میاندار خبر بود.

در مورد کروم چه می دانید؟

کروم یک ماده ی معدنی است و مواد خوراکی حاوی کروم به شدت اشتهای شما را پایین می آورند.

محرومان هفته بیست و هفتم لیگ برتر

اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.

تهران با ۹تیم و۱۱۶ حضور در صدر

در تاریخ ۱۹ساله لیگ برتر تنها ۵ تیم در تمام ادوار لیگ برتر در مسابقات حضور داشته اند وسایر تیم ها به تناوب بین یک تا ۱۸ دوره در مسابقات لیگ برتر حضور داشته اند.

آقای فروردین! از این مرداد تا آن مرداد راهی نیست؟!

امروز مملکت ما در شرایط سخت و دشوار اقتصادی و گسترش ویروس کروما بیش از همه به تمهیدات و تفکرات و اقدامات اساسی مجلس نیاز دارد که در جهت رفع تنگناهای امور زیربنایی، بیکاری جوانان، بهداشت عمومی جامعه اصولی و علمی و منطقی عمل کند و غبار یاس و سرخوردگی را از جامعه ایرانی بزداید.

نفرزاده: از زوران گائیچ هم مشورت گرفتم

خاتم اردکان از قهرمانی آسیا تا رسیدن به مرز سقوط، پروسه ای را پیموده است که پر از فراز و نشیب بود یک فصل رویایی با عباسعلی میرحسینی داشت اما حالا به عنوان یازدهمین تیم سوپرلیگی استارت زد، این بار دکتر فرهاد نفرزاده با کوله باری از تجربه سکان هدایت تیم محبوب اردکانی ها را در دست گرفت.

بهتاش فریبا: ثبات تیمی پرسپولیس بهتر از استقلال است

بهتاش فریبا بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال یکی از دلایل عدم موفقیت آبی پوشان در لیگ برتر را عدم ثبات تیمی می داند.

مسیگر: فوتبال ساحلی در مقدماتی جام جهانی حضور می یابد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اسفندماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت خواهد کرد.

فاصله زایتسف با لئون و کولیکا

ایوان زایتسف به خاطر پول از تیم مودنا ایتالیا جدا شد.

صدیقی: نیازی به انتشار خبر دوپینگ نبود

فدراسیون در موضوع دوپینگ ورزشکارانش پنهان کاری نکرده، چون اسناد آن در فدراسیون جهانی منتشر شده است.

عزت اللهی به روسیه بازگشت، سردار از سرزمین تزارها می رود

روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه آخرین جدول نقل ‌و انتقال‌های تابستانی تیم‌های لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که دو بازیکن ایرانی نیز میان آنها قرار دارند.

یادم تورا فراموش

در دورانی که سنگ پاره های خیابان مثل امروز قیمت نداشت وذهن اغنیا کمتر دنبال بورس وطلا ودلار بود ومتوسط ها وفقرا تنها به دنبال آبرو یا انرژی لایموت نبودند، فوتبال همین هویت را داشت وبرای رسیدن به موفقیت مثل امروز باید دنبال تاکتیک وتمرین وشعور والبته برخلاف امروز دنبال احساس می بودی....

استقلال وسپاهان دوم وسوم های ۵۵امتیازی

استقلال عملکرد خوبی را در ۳ هفته اخیر مسابقات فوتبال لیگ داشته و توانسته است در این مدت ۷امتیاز از ۲ بازی خارج از خانه ویک بازی خانگی بگیرد.

اسماعیلی : الگوی من امید نوروزی است

جمال اسماعیلی قهرمان وزن 82 کیلوی تیم ملی کشتی فرنگی طی مصاحبه ای با خبرنگار البرز ورزشی گفت: من ورزش را از سن ۸ سالگی با ژیمناستیک شروع کردم و از ۱۴ سالگی به کشتی روی آوردم.

فرنگی کاران محمدبنا را تنها نگذاشتند

مراسم تشییع و خاکسپاری حاج ابراهیم بنا پدر ارجمند سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور جمعی از چهره های شاخص کشتی فرنگی و وابسته گان آن مرحوم در بهشت زهرا برگزار شد.

جایگاه استعدادیابی در ورزش ایران کجاست؟

امروز با گسترش علوم تخصصی در ورزش و عوامل موثر در فرآیند استعداد یابی لازم است به فاکتورهای مهمی چون ویژگیهای جسمانی،روانی ، تکنیکی و اجتماعی و مراحل رشد کودک توجه داشت و از روشهای سنتی،خودجوش و ورزش دیمی فاصله گرفت.

پیروانی: پاسخ تهمت ها را با قهرمانی دادیم

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بعد از گذشت چند روزی از قهرمانی این تیم نکات تازه ای را مطرح می کند.

بیانی: افتخارات استقلال تکرار نشدنی است

شاهین بیانی بازیکن شاخص و سرشناس سابق تیم ملی و باشگاه استقلال از دومین قهرمانی این باشگاه در مسابقات جام باشگاه های آسیا در دهه 90 میلادی می گوید.

روزبهانی به یک وزن بالاتر می رود

احسان روزبهانی بوکسور شایسته تیم ملی کشورمان برای مسابقات انتخابی المپیک در یک وزن بالاتر رقابت خواهد کرد.

پیام نیازمند به پرسپولیس نزدیک تر شد

نیاز اولیه تیم پرسپولیس یک دروازه بان ویک دفاع چپ است و مابقی پست ها در الویت بعدی قراردارند.

شرایط سنی کشتی گیران در رده های سنی مختلف اعلام شد

شرایط سنی کشتی گیران در رده های سنی مختلف در سال 2020 میلادی اعلام شد.

ارسلان و شیخ زوج جدید خط حمله آتشین استقلال

در روزگار نه چندان دور، دیاباته با قایدی زوج خط حمله مهارنشدنی ماچونی و فرهاد مجیدی را در خط حمله تشکیل می دادند.

عبادزاده: در فدراسیون انگار با دیوار حرف می زدم

روح الله عبادزاده مدافعی که از پایه شروع کرد تا به تیم ملی رسید و سپس به عنوان لژیونر در فوتبال آلمان دیده شد. یک مدافع کناری کلاسیک بود، خیلی زود آوازه اش در محافل فوتبال پیچید و در بوندسلیگا هم به یک بازیکن شاخص تبدیل شد اما سالهاست که به دست فراموشی سپرده شد. بسیار علاقه داشت تا در کسوت مربیگری فوتبال خود را دنبال کند، اما مورد بی مهری و بی احترامی قرار گرفت تا بین خود و فوتبال فاصله بیندازد.

ساعی رئیس کمیته ورزشکاران شد

هادی ساعی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

مربی غول پیکر روسی و تیم ملی ایران

با اینکه از یکی دو سال پیش نیز بحث استخدام الکنو سرمربی صاحب نام و دارای عنوان روسی برای کار در ایران بوده است، اما امروز این مربی مطرح در گفت و گویی به طور ضمنی مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با خودش را تایید کرد.

حاشیه های انتخابات کمیسیون ورزشکاران

انتخابات رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون ورزشکاران در حالی امروز برگزار می‌شود که صحبت‌هایی در خصوص عدم تایید آیین‌نامه از سوی کمیته بین‌المللی المپیک مطرح شد.

محمدی راد: فدراسیون صلاح تیم ملی را در نظر می گیرد

نگاه من به عنوان یک مربی به کیفیت لیگ است وگرنه درباره تعداد تیمها فدراسیون والیبال تصمیم گیری می کند، پارسال در جلسه ای که برگزار شده بود اعلام شد که هیچ تیمی سقوط نمی کند و من هم مانند دیگر مربیان در جلسه حضور داشتم لذا حرف تازه ای نمی تواند باشد که درباره آن بحث کنیم.

برای پرسپولیس، فردا خیلی دیر است

بحث مهم امروز ورزش ایران انتخابات کمیسیون ورزشکاران است، انتخاباتی که باعث شد تا افتخارآفرینان ورزش به نوعی مقابل همدیگر جبهه بگیرند، اما شاید خصلت هرگونه انتخاباتی در کشور ما این باشد و خیلی هم نمی تواند بر آن انتقاد وارد کرد و اما بحث دیگر ما درباره فوتبال جام باشگاه های آسیاست.

صیادی: کل دارایی گلف یک زمین غیر استاندارد است

گلف هم در قرنطینه است اما دبیر فدراسیون مهرداد جمشیدی در نظر دارد برنامه منظمی را اواسط ماه جاری به گلف بازان ارایه بدهد.

ظریف: تیم ملی مدیر می خواهد

امروز فرصتی پیش آمد تا یادی از یکی از ستارگان دیروز والیبال آسیا و ایران کنیم، بازیکنی که برعکس برخی از همدوره هایش هرگز برای مواجهه با رسانه ها پشت ابرو نازک نمی کند، فرهاد ظریف همیشه خوش برخورد و حاضر جواب بوده است.

محمد بنا سوگوار شد

با کمال تاسف باخبر شدیم که محمدبنا مربی پرافتخار کشتی ایران به سوگ از دست دادن پدر ارجمندشان نشست.

گاهی حرف هایی در متن حاشیه ورزش اقصی نقاط به گوش می رسد که در طبله عطاری هم پیدا نمی شود اما گوش ما همیشه برای شنیدن این حرف ها آماده است. اینکه چقدر از نظر ما این شنیده ها به حقیقت می پیوندد باید تحقیق بیشتری کرد!

رنگرز: باشگاه پیام مانند نگینی درخشان می درخشد

مدیرکل استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی فرهنگی پیام همانند نگینی درخشان در قلب پایتخت می تپد و می تواند از پایگاههای مهم استعدادیابی در ورزش کشور باشد.

گام بلند تهران با همکاری شهرداری برای توسعه والیبال پایتخت

هیات والیبال استان‌ تهران برای نخستین بار در تاریخ با همکاری فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری پایتخت برای توسعه والیبال شهروندی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در استان تفاهم نامه همکاری با مسئولان ارشد این سازمان امضا کرد.

چندنکته در مورد کمیته فنی فدراسیون فوتبال

دردل فدراسیون فوتبال کمیته ای نهاده شده است که نامش کمیته فنی است.این کمیته تعاریف فراوانی دارد.اما این کمیته می تواند در فوتبال پایه نقش اساسی ایفا کند حال آنکه تقریبا از نقش خود در این زمینه فاصله گرفته است.

یگانه غریب گشته: خادم به کشتی بانوان بها می داد

از وقتی که رسول خادم کشتی بانوان را تحت پوشش فدراسیون قرار داد تحول جدی در عرصه این ورزش ایجادشد.

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به صدا و سیما

باشگاه پرسپولیس در واکنش به بعضی اظهارات توهین‌آمیز در رسانه ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

دو دستگی‌ها درکمیسیون ورزشکاران به پایان می‌رسد؟

مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست و نایب‌رئیسی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به پایان رسید و بر اساس اخبار دریافتی هادی ساعی، زهرا نعمتی و سعید حسنی‌پور برای ریاست، افشین نوروزی و مجتبی عابدینی برای نایب‌رئیسی نامزد شده‌اند.

انتخاب معنادار مربیان

فوتبال باشگاهی و ملی ما، دارای مدیریت اصولی و راهبری سازمان یافته نیست و عمده تصمیمات سلیقه ای و بدون مطالعه دقیق صورت می گیرد و تحلیل درستی پیرامون آن ارائه نمی شود.

زمانی که پیشکسوتان خریدار بیشتری داشتند

در زمان مدیریت بهرام افشارزاده دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک هرازگاهی از پیشکسوتان ورزش ایران به خصوص کشتی تجلیل به عمل می آمد.

پنجعلی: یحیی وارث شایسته برانکو است

محمدپنجعلی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس که از قضا دو روز پیش تولدش هم بود، پس از مسجل شدن قهرمانی تیم پرسپولیس با خبرنگار البرز ورزشی درباره مسائل مختلف به گفت و گو پرداخته است.

عطايي: طلاي جوانان جهان را با چيزي عوض نمي كنم

به انگیزه نخستین سالگرد قهرمانی جوانان ایران در پیکارهای جهانی والیبال گفت و گویی جذاب و فراگیر با سرمربی این تیم انجام داده ایم که می خوانید. در این گفت و گو که از سوی شاهین خیری همکار جوان ما انجام شد، عطایی از 0 تا 100 ماوقع را تشریح کرده است.

مدیر محترم روابط عمومی کمیته ملی المپیک

با تاسف و تاثر فراوان، مصیبت درگذشت عموی بزرگوارتان را به جنابعالی و خاندان محترم عبداللهی تسلیت گفته و بقای عمر بازماندگان از خداوند منان مسالت دارم.

طلوع کیان: دیگر هرگز قهرمان جهان نخواهیم شد

دیروز سالگشت عنوان قهرمانی جوانان زیر 21 سال ایران در جهان بود، عنوانی که مثل بمب در جهان ترکید و افکار بین المللی را به سوی خود جلب کرده، اما آیا این مقام تیری در تاریکی بود که رها شد یا امکان تکرار آن وجود دارد؟

اردوی کشتی آلمان از امروز شروع خواهد شد

امروز (۶ مرداد) قرار است بعد از ماه‌ها تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی آلمان در مجموعه کمیته ملی المپیک این کشور آغاز شود.

بختیاری زاده در پارس جنوبی!

سیروس پورموسوی سرمربی تازه برگزیده شده باشگاه پارس جنوبی جم مربی دیگری را به کادرفنی این باشگاه اضافه کرد.

اعلام اسامی داوران لیگ برتر

اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.

تبریک شیخ سلمان به مناسبت قهرمانی پرسپولیس

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا طی پیامی قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر ایران را تبریک گفت.

تسلیت به محمود عبدالهی عزیز

متاسفانه باخبر شده ایم محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان به سوگ از دست دادن عمومی گرامی اش نشست.

کیا دربندسری: افکار کینه توزانه اسکی را به بند کشیده است

دارنده مدال طلای اسکی آسیا اعتقاد دارد که باوجود یک عده افرادی که فامیلی و خانوادگی این ورزش را در دست گرفته اند هیچ گرهی از اسکی باز نمی شود.

رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون والیبال استعفا داد

فروغ آسمانی که از حدود سه ماه پیش کارش را با فدراسیون والیبال آغاز کرده بود و از قضا عملکرد به نسبت مقبولی هم داشت، استعفای خود را به رئیس فدراسیون والیبال ارایه داد تا نشان بدهد که کار در این تشکیلات بسیار دشوار شده است.

شکستن رکوردی دیگر توسط طارمی

باوجودی که طارمی فرصت کمتری نسبت به دیگر مدعیان آقای گلی لیگ پرتغال داشت، اما به هر زحمتی بود توانست با 18 گل عنوان بهترین گلزن را از آن خود و باشگاه های مطرح پرتغال را وادار کند تا برای جذب او با باشگاه ریوه آوه وارد مذاکره شوند.

کمیسیون ورزشکاران؛ منافع فردی یا مدافع ملی؟

هدف کمیسیون ورزشکاران که با حضور نامداران و افتخارآفرینان و المپین های مطرح تشکیل شد این بود که پل ارتباطی بین ورزشکاران و مسوولان باشد و در راه حل مشکلات قهرمانان سراسر کشور گام بردارند.

رضی: کوبیاک ظرفیت باخت نداشت

جام باشگاه های آسیا یکی از مهمترین مسابقات سالانه والیبال بود که بهار همه ساله تیم های مدعی قاره را به رقابت فرا می خواند، اما کرونا این رقابتها را هم برهم زد.

کاظمی: «معروف» هوای جوانها را دارد

وقتی از پدیده ها می نویسیم، نگاه ما به نوستاره هایی است که در آسمان والیبال ما سوسو می زنند، یکی از این بازیکنان صابر کاظمی است که در سن 19 سالگی به تیم ملی دعوت شد، اما آسیب دیدگی زودهنگام وی را مدتی از صحنه دور نگه داشت، جوان بلند بالا و چپ دست و 204 سانتی متری شهرستان والیبال خیز آق قلا از یک خانواده والیبالی است شهری که همه مردمش والیبال را خوب بازی می کنند. با وی گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید.

رضاییان در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر

رامین رضاییان در تیم منتخب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

دبیر: پول لیگ به جیب فدراسیون نمی رود

رئیس فدراسیون کشتی گفت اگر موج دوم کرونا نبود، لیگ 16 مرداد آغاز می شد.

حذف غیرمنتظره اسنوکرباز ایرانی در مسابقات جهانی

رقابت های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها از ۳۱ تیرماه در شفیلد انگلستان آغاز شده و تا هفتم مردادماه پیگیری خواهد شد. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارند. 

تفتیان و نوروزی جایگزین رستمی و علیزاده شدند!

انتخابات ریاست و نایب رئیسی کمیسیون ورزشکاران سه‌شنبه برگزار می‌شود.

رقابت ابرستاره های کشتی جهان در پاییز

قهرمان کشتی روسیه در پاسخ به کری خوانی کشتی گیر آمریکایی گفت شاید در پاییز با او مبارزه کند!

آزمون در مادرید

باشگاه اتلتیکو مادرید که قصد دارد تیم خودش را در چند جبهه تقویت کند برای تقویت خط حمله سردار آزمون لژیونر فوتبال کشورمان را مدنظر دارد.

اتمام کار عبدی افتخاری در فدراسیون اسکی

ریاست چهارساله سید عبدی افتخاری در فدراسیون اسکی به پایان رسید.

خشت اول کج نهاده شد!

پرویز مظلومی درست یا غلط سر مربی تیم جوانان ایران شد.

تاجی بر سر فوتبال استقلال ایران

این تاجی است که یک بزرگمرد روی سر فوتبال استقلال نهاده است. مردی که امروز خیلی ها از آوازه قدرت مدیریتش می گویند واز دستان پر سخاوتی که بر مجموعه تحت مدیریتش عشق می ورزید ...

مسیر رکورد شکنی پرسپولیس از ۵۹ تا ۷۴ امتیاز

تیم فوتبال پرسپولیس خودش را لحظه به لحظه به رکورد نزدیک میکند .پرسپولیس در حالی نزدیک رکورد تاریخی ۶۸ امتیاز در ۳۰بازی است که در همه ادوار مسابقات فوتبال لیگ های ایران هیچ تیمی حتی در ۳۴بازی هم از مرز ۶۷ امتیاز بالاتر نرفته است .

آقابیگ: هفت هزار بانو در ایران راگبی بازی می کنند

زنان چگونه بازی راگبی را در ایران تغییر می دهند؟ ما نگاهی به تاریخچه راگبی در ایران می اندازیم ، کشوری که زنان بیشتری نسبت به مردان ورزش می کنند.

صف شکنی در مراکش؛ قهرمانی در منامه

یک سال قبل در چنین روزی، تیم والیبال جوانان ایران با شکست تیم قدرتمند ایتالیا در دیدار نهایی، برای نخستین بار در تاریخ قهرمان مسابقات زیر ۲۱ سال جهان شد.

«غریب» دومین کشتی گیر برتر ایران شد

کشتی گیر یزدی به عنوان دومین کشتی گیر محبوب کشور انتخاب شد.

باقرزاده: هورسان، سنت شکن لیگ خواهد بود

قول داده ام سنت شکنی کنم و در نخستین سال حضور رامسر در لیگ برتر عملکردی فوق العاده داشته باشم.

شاهقلی: صعود از دسته چهارم دیویس کاپ هم مشکل است

با توجه به شیوع ویروس کرونا ورزش دنیا تعطیل است  و فقط تمرین می کنیم. با آنکه ریاست جدید هم آمده اما با این وضع مسابقه ای درکار نیست.

مجیدی با استقلال به کجا ختم خواهد شد؟

با توجه به نتایجی که فرهاد مجیدی با استقلال گرفته است، بازیکن محبوب دیروز، اکنون مربی مغضوب در نزد آبی پوشان قلمداد می شود.

کمیته اخلاق با ماموران نامحسوس ورود پیدا کرد

رقابتهای لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته های پایانی خودرا طی می کند و از اکنون اخبار ضد و نقیضی از تبانی و بی اخلاقی به گوش می رسد که به معضل اصلی جامعه فوتبالی ما مبدل شده است.

مرگ ناگهانی قهرمان المپیک روسیه

ایوانیتسکی سه روز پیش در حالی که برای تفریح به جنگل رفته بود، ناپدید شد.

یاری: کشتی همدان دوباره به اوج خواهد رسید

حمیدرضا یاری رئیس هیات کشتی استان همدان از اردیبهشت ۹۸ سکان هدایت کشتی استان همدان را عهده دار شد.

فرحپور: به دنبال انتخابات هیات های استان هستیم

وحید فرحپور، دبیر هیات کشتی استان گیلان در گفتگو با خبرگزاری البرز ورزشی گفت بعد از مجمع انتخابات هیات کشتی استان گیلان ..اقدامات خوبی را انجام دادیم که گوشه ای از فعالیت ها و برنامه های آینده این هیات اشاره کرد.

بازگشت رویایی با تقویت تیم یحیی

پرسپولیس با شایستگی و بهره بردن از تجربیات کادر فنی و تلاش بازیکنانش در لیگ به قهرمانی رسید.تکرار این موفقیت در جام‌باشگاهها نیازمند برنامه ریزی و تقویت بنیه تیم‌است و در مصاف با رقبای آماده به سادگی بدست نمی آید.

آبتین: حرمت حلقه مفقوده تیراندازی با کمان است

ورزشکاران آدمهای حساس و زودرنجی هستند و این روحیان باعث می شود گاهی تصمیماتی بگیرند که ممکن است سرنوشت آنها را تغییر بدهد.

تقوی: شهرداری قزوین به یک شرط خواهد آمد

حضور راهیاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قطعی شد.

درس و مشقی دیگر از مرد بلژیکی

در حالی که در کشور ما به بازیکنان تیم ملی نمی توان نگاه چپ انداخت و نقدی درباره آنها نوشت چون با هجمه فضای مجازی و غیرمجازی عاشقان چشم و گوش بسته طرفدارانش مواجه خواهیم شد، ویتالی هنین سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان به صراحت اعلام کرده است که به جز میشائیل کوبیاک تکلیف یازده بازیکن دیگر مشخص نیست.

سر به هوای بلندپرواز...

هرچند بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پشت سر نسل طلایی کنونی والیبال ایران خالی است و سالها طول می کشد تا بار دیگر سوپراستارهایی چون معروف، موسوی، غفور، محمودی، نادی و... در بستر والیبال ما متولد شوند.

پیروانی: همبستگی تیمی ما در تاریخ بی نظیر بود

با افشین پیروانی مدیر شایسته تیم پرسپولیس بعد از پیروزی برابر تیم نفت مسجد سلیمان گفت وگویی متفاوت  داشتیم که می خوانید.

نورالهی کلید موفقیت پرسپولیس

این نورالهی عجب بازیکنی است.گویا شش تا شش دارد! با خستگی بیگانه نشان می دهد. جنگندگی او مثال زدنی است، قدرت توپ گیری از حریف را با بالاترین ضریب به تصویر می کشاند.

نسخه پیچی جدید با کدام ابزار؟

تیم ملی در دوره گذار نیاز به تحول،اصلاح و جوانگرایی دارد.این اقدام با همکاری، مشارکت گروهی و کمک مربیان لیگ برتری و حمایت مسئولان از اسکوچیچ و دستیاران او محقق می شود.

شاگردان فکری، باهوش ولی بد شانس

شاگردان فکری موقعیت های زیادی به دست آوردند و در ضدحملات بسیار برق آسا عمل می کردند اما با بدشانسی آنها را از دست می دادند، در طرف مقابل شاگردان فرهاد مجیدی بازی قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند و در برخی صحنه ها اگر خوش شانس نبودند، چه بسا حتی گل دوم را هم دریافت می کردند. فرهاد مجیدی در این بازی تاکتیک مناسبی را اتخاذ نکرده و چینش بازیکنان را از ۲-۱-۴-۳ به ۲-۴-۴ تغییر داد که با انتقادات زیادی هم همراه بود.

حق یاران: با ابلاغ شفاهی دوسال محروم شدیم

دوسال به خاطر مخالفت با رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد از شرکت در تمام فعالیت ها محروم ماندیم و حالا که آقای اسکندری برای شش ماه دوم هم تعلیق شده است باز تکلیف ما را روشن نکرده اند.

پروین: پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد

من هم مثل هر هواداری از کسب این عنوان خوشحالم. من این قهرمانی را به هواداران، اعضای کادر فنی، بازیکنان ومجموعه باشگاه تبریک می‌گویم.

پنج نسل کشتی در یک قاب

یادش بخیر، تجلیل رئیس صدا و سیما از پنج نسل کشتی در ساختمان شیشه ای صدا و سیما، تصویری که می بینید نمایانگر اسطوره هایی است که سال ها پرچم کشورمان را در عرصه های مختلف برافراشته اند.

اسطوره آرژانتینی و کسب هفتمین آقای گلی «لالیگا»

برای لیونل مسی کسب عنوان آقای گلی لالیگا در فصل اخیر بواسطه از دست رفتن خود لالیگا چندان لذتبخش نبود اما وی با ثبت ۲۵ گل برای چهارمین فصل متوالی عنوان آقای گلی لالیگا را بدست آورد و در مجموع برای هفتمین بار فاتح "پیچیچی" شد تا از رکورد ۶ "پیچیچی " تلمو زارا عبور کند و نامش از این حیث در تاریخ لالیگا ماندگار شود.

دیدار تعیین‌کننده «دومی‌ها» در کرمان

هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول در حالی امروز برگزار خواهد شد که تیم مس رفسنجان در صورت پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه گام بلندی برای مسجل کردن صعودش به لیگ برتر بر‌می‌دارد.

پرتوی: دکان داری با لیگ غلط است

در دنیای کنونی جهان ورزش برای حفظ آمادگی بازیکنان و تیمهای ورزشی مسابقاتی تحت عنوان لیگ در رشته های مختلف برگزار می شود که هدف نهایی آن تقویت تیمهای ملی هر کشوری است.

خرازی: ورزش ما یک بام و چند هوا است

چقدر خوب که قهرمانان ورزشی مورد تقدیر و توجه قرار می گیرند، اما وقتی پای تبعیض به میان می آید ناراحت کننده می شود.

پشتیبانی از مدیرانی که مدبرند

در روزگاری که ورزش سکوی آدم های غیر ورزشی شده است، خوشحالیم از اینکه می بینیم مردانی از جنس ورزش هم جای خودشان را در عرصه مدیریت و فنون رهبری ورزش باز کرده اند و می توانند نمودار شایستگی های ورزش کرده ها باشند.

باجرانگ: پدرم مشوق اصلی من بود

هر شخصی در زندگی الگویی دارد و در زندگی من پدرم الگوی من بوده است.

... یک گل از صد گل والیبال ایران

بهترین بخش داستان والیبال ایران در سال‌های اخیر، به انتقال بازیکنان جوان به تیم بزرگسالان بازمی‌گردد که یکی از آن‌ها امیرحسین توخته ۱۹ ساله است که پس از موفقیت در مسابقات رده‌های سنی، اکنون زمان درخشش او فرا رسیده است.

مساجدی: ولاسکو مشاور خوبی نیست

مشورت گرفتن از ولاسکو و یا حتی بکارگیری از ایشان را به صلاح والیبال ملی ما نمی دانم، چون ولاسکو دیگر از فضای کار مربیگری فاصله گرفته است.

قُطر پاسور برزیلی به هورسان رامسر پیوست

الکساندرو دیگو الیویرا قُطر پاسور برزیلی که سال گذشته در لیگ قبرس توپ میزد به تیم هورسان رامسر پیوست.

سه چهره تاثیرگذار ورزش ایران

دوم ژوئیه روز خبرنگاران ورزشی بود و این روز مناسبی را پیش آورد که با کمی تاخیر یک عکس زیرخاکی از ابرمرد مطبوعات ورزشی، بیژن خان رفیعی پدر مجله دنیای ورزش و حسن کُرد، مسعود صالحیه که سال 1353 روی دیوار چین به تصویر کشیده شود.

استانکوویچ جای پای زالتانف گذاشت

دراگان استانکوویچ سرعتی زن سابق تیم ملی صربستان که روزگاری از بهترین های اروپا بود سرانجام تابعیت ایتالیایی گرفت.

بهزادی: با تمرین در خانه، المپیکی شدن دشوار است

دوومیدانی بانوان راه دشواری در انتخابی المپیک پیش رو دارد چون تمرینات و مسابقات داخلی تعطیل است و با تمرین در خانه هم نمی شود به قهرمانی رسید.

مهریار: در دوومیدانی همه با خودشان مسابقه می دهند

پای درد دل یکی از کارشناسان و بازنشسته ورزش دوومیدانی نشستیم تا از آخرین مشکلات این رشته مادر که در دنیا از طرفداران بسیاری برخوردار است اطلاع حاصل کنیم.

تغییر رویه فکری و ذهنی نیاز اول استقلال

فرهاد باید تکلیف خود را با بازیکنان و مدیران باشگاه روشن و بنای جدیدی را در استقلال پایه ریزی کند، ثبات تیمی، صبوری و تغییر رویه در کادر فنی و ترکیب آبی ها به شدت احساس می شود.

وعده؛ امروز و فردا نمی شود

لیگ برتر والیبال چند تیمی است، انگار مثل بازار ارز مرتب بالا و پایین می آید و هر روز نمایشی دیگر به تصویر کشیده می شود.

معروف؛ بایک موتور روی دیوار چین

لیگ برتر والیبال چین از دیروز آغاز شد، این رقابتها به صورت متمرکز آغاز شد و تا روز دهه اول شهریور ادامه خواهد یافت.

مسیر پُر پیچ و خم شطرنج

چندی پیش مدارک ۹ نفر کاندیدا برای رسیدن به ریاست فدراسیون شطرنج اخذ و به وزارت ورزش ارسال شد.

سرمربی تکواندو بانوان: کرونا محاسبات و برنامه ها را به هم ریخته

کرونا باعث شده تا همه پیش بینی ها و محاسبات در هم بریزد.

احترام به داور احترام به قانون است

جام جهان پهلوان تختی سال ۲۰۲۰ چه در کرمانشاه کشتی آزاد و در شیراز در کشتی فرنگی از اشتباهات بسیار زیادی برخوردار بود و به جنجال های شدید کشیده شد.

قاسمپور: سه سال است که جایزه هیچ مدالی را نگرفته‌ایم

مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعلام کرد، طی سه سال گذشته بابت کسب مدال‌های جهانی و آسیایی جوایز و پاداشی دریافت نکرده است.

انوری مربی تیم فرنگی دانشگاه آزاد شد

امیرعباس انوری مربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد شد.

نشست میرعمادیان و داداشی 

اولین نشست تخصصی در حوزه فنی بمنظور بررسی و استفاده از تجهیزات فنی، امکانات ورزشی و نیروی انسانی متخصص آموزش و پرورش با حضور تقی داداشی مسئول انجمن کشتی آموزش و پرورش استان و مصطفی میرعمادیان مدیرفنی تیم های کشتی مازندران در محل خانه کشتی استان برگزار شد.

لوچو مازندران در مسابقات بین المللی بهمن ماه

رئیس کشتی لوچو غرب استان مازندران خبر داد: تیم منتخب کشتی لوچو غرب این استان در مسابقات بین المللی کشتی لوچو در بهمن ماه امسال شرکت خواهد کرد.

تیلور روی تشک تگزاس

کشتی در دنیا تعطیل است اما شنبه ۵ مبارزه در تگزاس برگزار می‌شود که یکی در تراز جهانی است و یکیش هم برای ما مهم است.

نامجو مطلق: گل بدی خوردیم که روی روح و روان تیم تاثیر گذاشت

در یک ضربه غافلگیر کننده که هر بیست سال یک بار اتفاق می‌افتد، گل خوردیم و روی روح و روان تیم ما تاثیر گذاشت.

نکونام: بازی پرفشاری مقابل ذوب آهن داشتیم

خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست.

قلعه نویی: این برد را به طرفدارانی که از دستم زجر کشیده اند، تقدیم می کنم

امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: یکی از بازی‌هایی بود که در طول دوران مربی‌گری ام خیلی به من فشار آمد اما به شاگردان و تیمم افتخار می‌کنم چرا که معرفت، غیرت و ایثار را در زمین پیاده کردند و این برد را به طرفدارها تبریک می‌گویم که از دست من زجر کشیدند. این چند هفته امیر قلعه نویی مقصر بود چرا که همه تلاششان را کرده بودند.

بختیاری زاده: برای برد آمده بودیم اما قدر موقعیت ها را ندانستیم

ساختار دفاعی ما بهتر از تراکتور بود اما در گل زدن بی‌دقت بودیم.

فکری: یک امتیاز را مدیون حقیقی هستیم

درست است که استقلال موقعیت هایی در این بازی داشت اما حضور علیرضا حقیقی موجب شد آنها به گل نرسند.

الهامی: هیچ تیمی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند

هدف اول ما برای این بازی کسب امتیاز بود و در مرحله بعدی سعی داشتیم بازی را ببریم اما میسر نشد.

عبداللهی: با وجود باخت از بازیکنان راضی هستیم

یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستیم تیم گل گهر بازی مستقیم انجام می‌دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و گرفتن ضربات ایستگاهی است.

سراج: در گلزنی به مشکل خوردیم

موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما گل نمی‌زنیم. درست است که سپاهان ۱۰ نفره شد اما دقیقا ۴۵ دقیقه توپ و میدان دست ما بود و نمی‌دانم چرا در گلزنی مشکل داریم.

جلالی: گل گهر را برای مردم سیرجان حفظ می کنیم

ما به ثبات و تغییر ذهنیت تیم مان احتیاج داشتیم و این کار با درایت بازیکنان در زمین انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه ای کردیم.

خادمین خوشنامی که در احیاء کشتی مازندران از جان مایه گذاشتند

طی یک دهه گذشته افرادی در خدمت به کشتی مازندران سنگ تمام گذاشتند که نام، یاد، خدمات و زحمات آنها برای همیشه در تاریخ کشتی مازندران ماندگار و یادگار خواهد ماند.

استیلی: استارت کار با امیدها را از «آذرماه» می زنیم

شایعه ای در فضای مجازی دست به دست شد، مبنی بر اینکه مدیریت کلیه تیم های ملی از صفر تا صد به حمید استیلی واگذار شده است اما استیلی در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی این ادعا را رد می کند.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر کشور

با آنکه هنوز چند هفته ای به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است،اما اخبار نقل وانتقالات رفته، رفته داغ می شود.

تقابل جذاب برای کسب جواز لیگ قهرمانان آسیا

قطار لیگ به ایستگاه بیست و ششم رسید. با آنکه پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده تکلیف قهرمان تاحدود زیادی قطعی شده و پرسپولیس روز به روز رکوردهای جدیدی از خود به ثبت می رساند.

اکبرنژاد: بعید می دانم برنامه های اتحادیه جهانی اجرایی شود

مربی تیم ملی امید کشتی آزاد ضمن انتقاد از تصمیم اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که باید بازنگری دقیقی صورت بگیرد تا جامعه کشتی متزلزل نشود.

تعویق اردوی کشتی ژاپن

برگزاری اردوهای تیم های کشتی ژاپن تا روز 10 شهریورماه به تعویق افتاد اردوی تمرینی تیم کشتی آزاد ژاپن که قرار بود از فردا آغاز شود، تا روز 10 شهریورماه، به تعویق افتاد.

تحول میلان و تغییر نظر مدیران روسونری

کمتر کسی فکر می کرد در شروع مجدد سری آ "استفانو پیولی" بتواند از تیم معمولی میلان یک مجموعه متحول شده بسازد.روند حرکتی روسونری به گونه‌ای بود که مدیران باشگاه تصمیم به تغییر در راس هرم کادر فنی میلان گرفته بودند و حتی تصمیم خود را با نام بردن از گزینه مورد نظر، رسانه ای کردند.

پیش نویس 18 رویداد والیبال آسیا 

در پی ادامه همه‌‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های پروازی، کنفدراسیون والیبال آسیا تمامی رویدادهای سال ۲۰۲۰ خود را لغو کرد.

والی: امکانات لیگ دو ایتالیا با وجود 22 تیم عالی بود

می دانید چند بازیکن خوب والیبال ما هنوز بیرون گود هستند و تیمی به سراغ آنها نرفته است؟ وحید والی یکی از این بازیکنان است که در زمان خولیو ولاسکو به تیم ملی دعوت شد، بعد به گفته خودش به عنوان نخستین ایرانی در سری A2 ایتالیا به میدان رفت و عضو پاویانو شد.

ابرهای تردید کی کنار می رود؟

حضور نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال حتمی شد و در حالی که گمانه زنی ها خبر از حضور ایستک یا شهرداری سنندج می دهند، شنیده ایم که مظفر بیگلر مدیرعامل راهیاب ملل نیز اعلام کرده است که می خواهند در لیگ برتر بمانند.

عجایب ورزش ما...

در ایام تلخ کرونایی انتظار همدلی بیشتر خواسته ای ملی و اجتماعی است، طلاش ما و اکثریت مردم کشورمان هم بر همین منوال است اما گاهی یکه تازی هایی می بینیم که بوی خوش همدلی را زایل می سازد.

بهرامی: هاکی بد بود بدتر شد

وضعیت هاکی بد بود بدتر شد، هیچ تحرکی و اقدامی که بوی تازگی و پیشرفت بدهد نمی بینم.